Demisionējušais ministrs noliedz, ka grib šūpot valdību
Viedokļi
Un ko ta Bērziņš varēja teikt - jā es gribu sašūpot koalīciju un ievilkt tur ZZS? Varbūt viņam vajadzēja pastāstīt ,ka redz nesanāca tā štelle ar vilcieniem un Pavļuta rīcība nogriež subsīdiju miljonus Bioventai ? Protams, ka atrod aiz ausīm pievilktus , bet skanīgus tematus.
Un paturpinot tēmu - nemaz tik utopisks nav stāsts par valdības šūpošanu un akcentu nomaiņu. RP ir riktīgi papluinīta un pietiek vēl kādus deputātus 5-6 no viņiem atšķelt ar ņammīgiem solījumiem , lai izmantojot Zatlera prombūtni , izdomātu kādu skaistu stāstu kā ZZS ir pāraudzis , atteicies no Lemberga ietekmes un ir gatavs strādāt valsts labā. Un tad nu gan var visu skaisti sagriezt kājām gaisā ...
Klusais, pašlaik galīgi nav laika tērgāt, bet kaut kad varētu parunāt arī par tiem ebreju kopienas īpašumiem, un tas stāsts varbūt vēl nejaukāks par vilcienu afēras izgāšanos. Būtu jauki, ja kāds papētītu, kādi figuranti ir prihvatizējuši šos īpašumus un tagad ārdās kā apsviluši, nezi kāpēc man tādas jusmes, ka daļa no figurantiem kādreiz varbūt būtu strādājuši vienā respresīvā iestādē - tiem uz tautas muļķošanu ar patriotisma saukļiem ir īpašs nags.
Fragments no Ozoliņa komentārawww.delfi.lv/news/com...:
"Pirmdien Vienotība un Reformu partija koalīcijas sadarbības padomes sēdē uzsvēra, ka vēloties ebreju īpašumu restitūcijas jautājumu risināt "pakāpeniski un bez saasinājumiem", uzklausot visu pušu viedokļus un pārliecinoties par atbalstu Saeimā. Tomēr jau otrdien VL–TB/LNNK nosūtīja premjerministram vēstuli, kurā pārmet viņam koalīcijas līguma ignorēšanu.
Tā vien šķiet, ka "nacionālistu" kareivīguma eskalācijas īstos iemeslus uzzinājām trešdienas rītā, kad satiksmes ministrs Aivis Ronis LNT raidījumam "900 sekundes" pavēstīja, ka PV valde izstrādājusi alternatīvu gadījumam, ja Spānijas uzņēmums nepiekristu grozīt vilcienu iepirkuma līgumu. Jaunajā variantā Latvija iepirktu mazāku skaitu jau gatavu vilcienu un atteiktos no ambiciozajiem plāniem ražot vilcienus.
Tas laikam sagādāja tik milzīgas ciešanas Lemberga ļaužu brigadierim Saeimā Augustam Brigmanim, ka viņš vakarā TV3 ziņām pavēstīja: "Šajā pasaules karā kas visvairāk cieta? Latvieši!" Vēl pēc pāris stundām ciešanas vairs nevarēja izturēt un par demisiju paziņoja tieslietu Bērziņš.
Varbūt sagadīšanās, taču tieši trešdien presē parādījās norādes uz it kā noklusējumiem vilcienu sarunu galvenā vedēja Aigara Štokenberga amatpersonas deklarācijā. Satiksmes nozares pārraudzītājs Vienotībā Dzintars Zaķis bija rīkojies, protams, neglīti, mēģinādams nemaksāt pievienotās vērtības nodokli par auto. Tomēr interesanti, ka nākamais atmaskojamais nav pat Saeimas deputāts. Toties arī ir iesaistīts vilcienu iepirkuma lietā.
Bērziņa demisijai nav sakara ar ebreju, latviešu un citu tautu ciešanām Otrajā pasaules karā. Valdības ļodzīšana, izspēlējot šoreiz jau antisemītisma kārti, izskatās pēc rupjas šantāžas — vai nu būs vilcienu darījums, par ko visu tautību Latvijas nodokļu maksātāji turpmākos trīsdesmit gadus maksātu dažiem kungiem, vai nu Latvija būs valsts, kurā valdības gāž rasisti. Oligarhu maciņu pildīšanai "latviešu patrioti" gatavi sarūpēt valstij kaitējumu, kādu nevarētu cerēt nodarīt pat mūsu ļaunākie ienaidnieki".
"Pirmdien Vienotība un Reformu partija koalīcijas sadarbības padomes sēdē uzsvēra, ka vēloties ebreju īpašumu restitūcijas jautājumu risināt "pakāpeniski un bez saasinājumiem", uzklausot visu pušu viedokļus un pārliecinoties par atbalstu Saeimā. Tomēr jau otrdien VL–TB/LNNK nosūtīja premjerministram vēstuli, kurā pārmet viņam koalīcijas līguma ignorēšanu.
Tā vien šķiet, ka "nacionālistu" kareivīguma eskalācijas īstos iemeslus uzzinājām trešdienas rītā, kad satiksmes ministrs Aivis Ronis LNT raidījumam "900 sekundes" pavēstīja, ka PV valde izstrādājusi alternatīvu gadījumam, ja Spānijas uzņēmums nepiekristu grozīt vilcienu iepirkuma līgumu. Jaunajā variantā Latvija iepirktu mazāku skaitu jau gatavu vilcienu un atteiktos no ambiciozajiem plāniem ražot vilcienus.
Tas laikam sagādāja tik milzīgas ciešanas Lemberga ļaužu brigadierim Saeimā Augustam Brigmanim, ka viņš vakarā TV3 ziņām pavēstīja: "Šajā pasaules karā kas visvairāk cieta? Latvieši!" Vēl pēc pāris stundām ciešanas vairs nevarēja izturēt un par demisiju paziņoja tieslietu Bērziņš.
Varbūt sagadīšanās, taču tieši trešdien presē parādījās norādes uz it kā noklusējumiem vilcienu sarunu galvenā vedēja Aigara Štokenberga amatpersonas deklarācijā. Satiksmes nozares pārraudzītājs Vienotībā Dzintars Zaķis bija rīkojies, protams, neglīti, mēģinādams nemaksāt pievienotās vērtības nodokli par auto. Tomēr interesanti, ka nākamais atmaskojamais nav pat Saeimas deputāts. Toties arī ir iesaistīts vilcienu iepirkuma lietā.
Bērziņa demisijai nav sakara ar ebreju, latviešu un citu tautu ciešanām Otrajā pasaules karā. Valdības ļodzīšana, izspēlējot šoreiz jau antisemītisma kārti, izskatās pēc rupjas šantāžas — vai nu būs vilcienu darījums, par ko visu tautību Latvijas nodokļu maksātāji turpmākos trīsdesmit gadus maksātu dažiem kungiem, vai nu Latvija būs valsts, kurā valdības gāž rasisti. Oligarhu maciņu pildīšanai "latviešu patrioti" gatavi sarūpēt valstij kaitējumu, kādu nevarētu cerēt nodarīt pat mūsu ļaunākie ienaidnieki".
dzeris, klusais - tie komentētāji pie visiem rakstiem, kur nevajag neko ne zināt, ne saprast, tikai turēt taisnu asteskaulu, pēc manām domām, iedalāmi 3 kategorijās: 1) samērā gudri provokatori, kurus tā uz sitiena nemaz īsti neatkodīsi (tādu gan ir labi ja 3); 2) zemas proves pilnas slodzes rakstītāji, kas griežas riņķī kā sabojāta plate, kurai adata aizķērusies vienā rieviņā un netiek ārā ne lūdzama, un 3) labticīgi ļauži, kuriem naids pret krieviem, ebrejiem un visām citām tautām kā tādām ir pārvērties par idea fix un neļauj kaut cik adekvāti spriest un vērtēt. Es gan nedomāju, ka šie cilvēki, izņemot varbūt pirmās kategorijas pārstāvjus, spētu kādam kaut ko iestāstīt, taču trobele ir varena. Atceros nesen redzētu dokumentālu filmu par lamu priekštečiem (diemžēl neatceros viņu nosaukumu, taču līdzīgi mūsdienu lamām), kas dzīvo Andu kalnos. Tur tēviņš modri sargā savu teritoriju, iezīmējot to ar spiru kaudzītēm, draudīgi kliedzot un spļaudoties, lai aizbaidītu konkurējošos tēviņus.
Nellija Ločmele ... Jūs tiešām domājat, ka ebreju īpašumi ir īstais demisijas iemesls? Labāk pajautājiet sev, kādi strīdīgi un dārgi jautājumi tagad stāv valdībai priekšā, bet ieinteresētās personas ārpus valdības snaikstās un streso, vai neizkūpēs viņu otkati
-----------------------------------------------------------------------
Cilvēki , kuri "visu zina labāk". Kuri "prot lasīt starp rindām". Šādu izlasot, katrs uzreiz saprot kas viņš ir (t.i. - muļķis), kur ir viņa vieta (starp muļķiem) un ka kaut ko aizrādīt labāk pat nemēģināt (izgāzīsies un parādīsi savu muļķību). Tiesiskuma un atklātības kultivēšanas paraugs.
-----------------------------------------------------------------------
Cilvēki , kuri "visu zina labāk". Kuri "prot lasīt starp rindām". Šādu izlasot, katrs uzreiz saprot kas viņš ir (t.i. - muļķis), kur ir viņa vieta (starp muļķiem) un ka kaut ko aizrādīt labāk pat nemēģināt (izgāzīsies un parādīsi savu muļķību). Tiesiskuma un atklātības kultivēšanas paraugs.
-------
Tieši tā - 'tiesiskuma un atklātības kultivēšanas paraugs'! Tikai vienu būtisku lietu par esošo situāciju vajadzētu ņemt vērā:
'Savā pagājušā gada pētījumā biju spiesta konstatēt, ka esam atgriezušies pie Viduslaikiem raksturīgās gan politiskās, gan ekonomiskās uzvedības.'
Dr. sc. soc. LU Filozofijas un socioloģijas institūta vadošā pētniece Dagmāra Beitnere:
(Arnis Terzens: 'Paldies globalizācijai'; saruna ar Dagmāru Beitneri / Kabinets/Delfi.lv)
- Kas ir Viduslaikiem raksturīga uzvedība (domāšana), kas Viduslaikiem rakturīgs tiesiskums un atklātība - ja pēc acīmredzamajiem pašreizējiem notikumiem secinājumus nevar izdarīt, tad vajag Rutku Tēva stāstus palasīt un/vai Rīgas Kinostudijas filmas par 'velna kalpiem' noskatīties:
Tieši tā - 'tiesiskuma un atklātības kultivēšanas paraugs'! Tikai vienu būtisku lietu par esošo situāciju vajadzētu ņemt vērā:
'Savā pagājušā gada pētījumā biju spiesta konstatēt, ka esam atgriezušies pie Viduslaikiem raksturīgās gan politiskās, gan ekonomiskās uzvedības.'
Dr. sc. soc. LU Filozofijas un socioloģijas institūta vadošā pētniece Dagmāra Beitnere:
(Arnis Terzens: 'Paldies globalizācijai'; saruna ar Dagmāru Beitneri / Kabinets/Delfi.lv)
- Kas ir Viduslaikiem raksturīga uzvedība (domāšana), kas Viduslaikiem rakturīgs tiesiskums un atklātība - ja pēc acīmredzamajiem pašreizējiem notikumiem secinājumus nevar izdarīt, tad vajag Rutku Tēva stāstus palasīt un/vai Rīgas Kinostudijas filmas par 'velna kalpiem' noskatīties:
dzeris49 ... Principiālu nostāju varētu gaidīt no principiāliem cilvēkiem, nevis no Bērziņa, kas vairākkārt pieķerts blēdībās.
--------------------------------------------------------------------
Un tas , tavuprāt, "skaidri liecina" , ka demisijas iemesls ir plānotais "otkats" no vilcienu darījuma nevis oficiāli nosauktais ?
--------------------------------------------------------------------
Un tas , tavuprāt, "skaidri liecina" , ka demisijas iemesls ir plānotais "otkats" no vilcienu darījuma nevis oficiāli nosauktais ?
Nebūtu jau pirmā reize, kad TB savtīgu iemeslu dēļ gāztu valdību, un tas, ka Bērziņš ar visām zarnām pieder Lembergam, manuprāt, zināms visiem, izņemot sevišķi "idealistiski" noskaņotos NA atbalstītājus.
Tāpēc domas par Bērziņa spontānu rīcību ēbreju īpašumu dēļ ir vairāk, kā smieklīgas.
Slikti tas, ka TB mantinieki NA atkal reitinga celšanai izmanto veco lozungu "latvieti, nepadodies" ( tagad nedrīkst padoties ēbrejiem, Dombrovskim, un V), un viss tas nebūt nenāk par labu ne valsts tēlam, ne koalīcijas stabilitātei.
Toties nāk par labu NA un SC, un, dabiski, Lembergam un PLL pabirām, kas ārkārtīgi ieintersēti koalīcijas nestabilitātē un izjukšanā un ZZS un SC lomas palielināšanā, kā zināms, iepr. Saeimā divi pēdējie lieliski sastrādājās kopā ar PLL .
Tāpēc domas par Bērziņa spontānu rīcību ēbreju īpašumu dēļ ir vairāk, kā smieklīgas.
Slikti tas, ka TB mantinieki NA atkal reitinga celšanai izmanto veco lozungu "latvieti, nepadodies" ( tagad nedrīkst padoties ēbrejiem, Dombrovskim, un V), un viss tas nebūt nenāk par labu ne valsts tēlam, ne koalīcijas stabilitātei.
Toties nāk par labu NA un SC, un, dabiski, Lembergam un PLL pabirām, kas ārkārtīgi ieintersēti koalīcijas nestabilitātē un izjukšanā un ZZS un SC lomas palielināšanā, kā zināms, iepr. Saeimā divi pēdējie lieliski sastrādājās kopā ar PLL .
dzeris49 ... Tāpēc domas par Bērziņa spontānu rīcību ēbreju īpašumu dēļ ir vairāk, kā smieklīgas
---------------------------------------------------------------------
Smieklīgas ir , Tavas, dzeri "Ločmelesfanīgās" visziņa hipotēzes. Vēsu prātu ņemot, JA Bērziņš tiešām pieder Lembergam "ar visām zarnām", tad kāda mārrutka pēc Lembim būtu jāzaudē "savs" ministrs ?? Ja reiz dziļi ieraktā doma ir valdības demisija un visa NA ir nopirkta (kas izriet no "visziņu" komentāriem), tad kāda mārrutka pēc viņi vēl joprojām IR koalīcijā ? Formālu ieganstu visai NA uzmest lūpu un aiziet ir bijis ATLIKU LIKĀM, BET - kaut kā līdz šim nav tas izdarīts. Nezini kādēļ ? :)
Tagad demisionē Bērziņš - kādēļ jaunais TM nevarētu būt pavisam no citas partijas ? Ja tā, tad ko kurš "oligarhs" galu galā vinnē ?
Nobeigumā uzdod sev visvienkāršāko jautājumu - KO Satiksmes ministrijā dara Ronis ? "Bezpartejiskais" ?
---------------------------------------------------------------------
Smieklīgas ir , Tavas, dzeri "Ločmelesfanīgās" visziņa hipotēzes. Vēsu prātu ņemot, JA Bērziņš tiešām pieder Lembergam "ar visām zarnām", tad kāda mārrutka pēc Lembim būtu jāzaudē "savs" ministrs ?? Ja reiz dziļi ieraktā doma ir valdības demisija un visa NA ir nopirkta (kas izriet no "visziņu" komentāriem), tad kāda mārrutka pēc viņi vēl joprojām IR koalīcijā ? Formālu ieganstu visai NA uzmest lūpu un aiziet ir bijis ATLIKU LIKĀM, BET - kaut kā līdz šim nav tas izdarīts. Nezini kādēļ ? :)
Tagad demisionē Bērziņš - kādēļ jaunais TM nevarētu būt pavisam no citas partijas ? Ja tā, tad ko kurš "oligarhs" galu galā vinnē ?
Nobeigumā uzdod sev visvienkāršāko jautājumu - KO Satiksmes ministrijā dara Ronis ? "Bezpartejiskais" ?
Tak nē, sazvērestības teorija ir tāda, ka NA, būdami Lemberga nopirkti, vajadzīgajā brīdī sašūpos koalīciju, lai būtu iegansts tajā iesaistīt ZZS, lai pēdējiem neiziet garām otkati no pasažieru vilcienu iepirkuma līguma.
Dziļdomīgi bez gala... Vēl tikai vajadzēja Klintoni iesaistīt šajā Lemberga "rokaspuišu sazvērestībā" - Lembergs ar Klintoni sarunājis, lai tā ierodas tieši šajā brīdi, lai būtu iemesls ķerties klāt "žīdu īpašumu" jautājumam, kas savukārt radītu ieganstu aiz "principu apsvērumiem" atkāpties G.B., ar šo gājienu sašūpojot koalīciju.
Tā ka viss smalki izplānots - starptautiskā līmenī. Lembergs - eto golova!
Dziļdomīgi bez gala... Vēl tikai vajadzēja Klintoni iesaistīt šajā Lemberga "rokaspuišu sazvērestībā" - Lembergs ar Klintoni sarunājis, lai tā ierodas tieši šajā brīdi, lai būtu iemesls ķerties klāt "žīdu īpašumu" jautājumam, kas savukārt radītu ieganstu aiz "principu apsvērumiem" atkāpties G.B., ar šo gājienu sašūpojot koalīciju.
Tā ka viss smalki izplānots - starptautiskā līmenī. Lembergs - eto golova!
.Ja kāds uz kuģa grib dumpoties - zupā ir vajadzīgi tārpi, tā runā klasiķi.
Tārpi ir atrasti. Tos pat nebija jāmeklē. Žīdi jau vienmēr gribēs vairāk kā citi.
Demisija "tārpu" dēļ izskatās pieklājīga, ar zināmiem bonusiem nacionālekstrēmistu uzbužināsanā, bet nez' vai tas stāsts ir tikai par tārpiem.
Ja kāds tiešām nespēj saredzēt kombinācijas, kurās ir vairāk par vienu gājienu, tad ir vietā jautāt "kāda mārrutka pēc Lembim būtu jāzaudē "savs" ministrs ??".
Tikai savs var mierīgi bez pēdiņām...
600 MEUR dēļ pieredzējuši puiši var sashēmot arī kombināciju ar DĀMAS upurēšanu, kur nu vēl ZIRDZIŅA (gluži parastus bandiniekus neapskatīsim).
P.S.
Pie tam, sāksies jauna partija, un ZIRDZIŅŠ gan jau atkal tiks uz galdiņa!
Vispār, jautājums par īpašumiem Kaulīša valdībā bija ticis daudz tālāk, un tad Bērziņš pat nedomāja atkāpties:
"2006.gadā Bērziņš kļuva par tieslietu ministru Aigara Kalvīša valdībā. Jāatgādina, ka tieši Kalvīša vadītā iepriekšējā valdība bija sagatavojusi ebreju kopienas īpašumu sarakstu un pat iesniegusi Saeimā likumprojektu par šo īpašumu atdošanu vai kompensēšanu. Saeima likumprojektu gan neatbalstīja, taču ne tāpēc, ka ministrs Bērziņš būtu draudējis atkāpties no amata.
2008.gadā Bērziņš bija tieslietu ministrs arī Ivara Godmaņa valdībā, kura vēlreiz (un tieši Tieslietu ministrijā) veidoja darba grupu ebreju kopienas īpašumu jautājuma risināšanai. To neatrisināja arī tajā reizē, taču ne jau tāpēc, ka ministrs Bērziņš būtu posies atkāpties.
Pašlaik šis jautājums atkal tiek apspriests, taču nav pat ne tuvu tādam iespējamo risinājumu līmenim, kādā bija bijis iepriekšējās reizēs. Vienkārši kārtējais premjerministrs kārtējo reizi uzdevis tieslietu ministram, kas ir tas pats Bērziņš, veidot kārtējo darba grupu. Un Bērziņš piepeši to vairs nevar izturēt"?
"2006.gadā Bērziņš kļuva par tieslietu ministru Aigara Kalvīša valdībā. Jāatgādina, ka tieši Kalvīša vadītā iepriekšējā valdība bija sagatavojusi ebreju kopienas īpašumu sarakstu un pat iesniegusi Saeimā likumprojektu par šo īpašumu atdošanu vai kompensēšanu. Saeima likumprojektu gan neatbalstīja, taču ne tāpēc, ka ministrs Bērziņš būtu draudējis atkāpties no amata.
2008.gadā Bērziņš bija tieslietu ministrs arī Ivara Godmaņa valdībā, kura vēlreiz (un tieši Tieslietu ministrijā) veidoja darba grupu ebreju kopienas īpašumu jautājuma risināšanai. To neatrisināja arī tajā reizē, taču ne jau tāpēc, ka ministrs Bērziņš būtu posies atkāpties.
Pašlaik šis jautājums atkal tiek apspriests, taču nav pat ne tuvu tādam iespējamo risinājumu līmenim, kādā bija bijis iepriekšējās reizēs. Vienkārši kārtējais premjerministrs kārtējo reizi uzdevis tieslietu ministram, kas ir tas pats Bērziņš, veidot kārtējo darba grupu. Un Bērziņš piepeši to vairs nevar izturēt"?
" Ebreji Latvijā atkal aktualizē jautājumu par īpašumu atgūšanu."...Pēc Lietuvas lēmumiem ebreji Latvijā atkal aktualizējuši jautājumu par īpašumu atgūšanu, un koalīcijā par šo jautājumu varētu spriest pirmdien....
la.lv/index.php?optio...
" Pēc Jāņiem vizītē Latvijā ieradīsies ASV valsts sekretāre Klintone"
...Šīs vizītes kuluāros arī tiek saistītas ar ebreju kopienas īpašumu kompensācijām, jo šis jautājums Latvijā netiek risināts tik raiti kā, piemēram, kaimiņvalstī Lietuvā...
www.ir.lv/2011/12/11/...
Šie fakti, kurus ieliku ar atsaucēm, ir neapstrīdami. " Otkati" un viss pārējais -tikai pieņēmumi ar kuriem šobrīd dažādi " eksperti" un zīlnieki pelna savu maizi, duļķojot ūdeni info telpā.
Kad būs konkrēti fakti ar atsaucēm par to, ka patiesība par Bērziņa demisiju ir jāmeklē nevis ebreju un viņu lobiju aktivitāšu virzienā, bet gan vilcienu, ostu valžu utt virzienā un NA " "nelietīgajā būtībā" :), tad arī sāksim to darīt. Citādi viss tas, ko es te lasu ir tikai tāda tenkošana.
www.ir.lv/2012/6/21/r... - te ir A. Braunas versija.
Un pie rociņas jau tādās lietās pieķert grūti, vairāk vai mazāk, būs tikai versijas, ņemot vērā iesaistīto personu biogrāfijas, reputāciju, iepriekšējo darbību, un iespējamās intereses un motivāciju, iespējams, arī kādu "operatīvo informāciju", ko tiesā pierādīt nav iespējams.
Un pie rociņas jau tādās lietās pieķert grūti, vairāk vai mazāk, būs tikai versijas, ņemot vērā iesaistīto personu biogrāfijas, reputāciju, iepriekšējo darbību, un iespējamās intereses un motivāciju, iespējams, arī kādu "operatīvo informāciju", ko tiesā pierādīt nav iespējams.
dzeris49. Vienreiz jau mēs par to runājām, ka ministrs ir tikai kādas nozares administrators valdībā, kurš pārstāv savu frakciju ministru kabinetā. NA kopš Bērziņa demisijas brīža ir vairākkārt apliecinājusi, ka netaisās gāzt esošo valdību, aizejot no koalīcijas. Tad, par ko ir runa? Ja NA būtu ieinteresēta mainīt valdošo koalīciju " otkatu" uc iemeslu dēļ, par kuriem ar tādu aizrautību te tenko, tad šodien Saeima nodarbotos ar jaunas koalīcijas veidošanu :)
Tad jau redzēs, kas notiks tālāk, iespējams, tas ir tikai tāds mājiens Dombrovskim un V, un tālāk notiks tirgošanās par kādām lietām
Bet, ka Bērziņš viens pēkšņi izdomājis atkāpties to īpašumu dēļ vēl tad, kad par tiem īpašumiem vispār pat nekas nav izlemts, tā vietā, lai mierīgi strādātu un aizstāvētu savu pozīciju valdībā, un, galu galā, pildītu valdības uzdevumu, izskatās vēl mazāk ticami.
Bet, ka Bērziņš viens pēkšņi izdomājis atkāpties to īpašumu dēļ vēl tad, kad par tiem īpašumiem vispār pat nekas nav izlemts, tā vietā, lai mierīgi strādātu un aizstāvētu savu pozīciju valdībā, un, galu galā, pildītu valdības uzdevumu, izskatās vēl mazāk ticami.
Es arī piederu pie "naivajām" VL atbalstītājām, tāpēc tās peripetijas neizprotu. Vai kāds var paskaidrot, kā paliek ar īpašumu atgūšanas termiņiem? Vai tad tie netika nokavēti? Bet varbūt uz ebrejiem likumi neattiecas?
Tāpat piekrītu Dzintara teiktajam, ka koalīcijā pārāk maz respektē nacionāli noskaņotu vēlētāju viedokli. Bet vai tad visas ziepes nav savārītas tieši ar sārti iekrāsotu liberāļu rokām?
Tāpat piekrītu Dzintara teiktajam, ka koalīcijā pārāk maz respektē nacionāli noskaņotu vēlētāju viedokli. Bet vai tad visas ziepes nav savārītas tieši ar sārti iekrāsotu liberāļu rokām?
dzeris49 ... Pasaules pieredze rāda, ka vislielākās ziepes vienmēr un visur savārījuši nevis liberāļi, bet gan nacionālisti, paņem kaut vai bijušo Dienvidslāviju
------------------------------------------------------------------
Taisnība, bet IECĒRT savā komentētāja degunā reizi par visām reizēm dzeri - VL (NA) NAV tie nacionālisti, par kuriem tu runā (tobiš nacisti). VL ir NORMĀLA nacionāli-konservatīva partija. Varbūt daļēji eiroskeptiķi, varbūt nedaudz ideālisti ...
BET - viņi nesludina etnisko pārākumu vai nevienlīdzību. Tas nu IR fakts. Tādēļ savas birkas un ordeņus, ko esi jau sagatavojis NA, cienītais "demokrāt" - vari droši nolaist klozetā
------------------------------------------------------------------
Taisnība, bet IECĒRT savā komentētāja degunā reizi par visām reizēm dzeri - VL (NA) NAV tie nacionālisti, par kuriem tu runā (tobiš nacisti). VL ir NORMĀLA nacionāli-konservatīva partija. Varbūt daļēji eiroskeptiķi, varbūt nedaudz ideālisti ...
BET - viņi nesludina etnisko pārākumu vai nevienlīdzību. Tas nu IR fakts. Tādēļ savas birkas un ordeņus, ko esi jau sagatavojis NA, cienītais "demokrāt" - vari droši nolaist klozetā
Dzeri. Un, kur slēpjas NA populisms? Apstāklī, ka " lāpneši" turas pie Satversmes, kurā ir skaidri atrunāti balsti uz kuriem balstās atjaunotā LR? Ka izslēdz jebkuru sadarbību ar Latvijas ienaidniekiem? Ka, piemēram, šinī gadījumā, saistībā ar ebreju īpašumiem, cenšas aizstāvēt LR pilsoņu materiālās intereses? LR pilsonim taču no savas kabatas būs jāmaksā no PSRS LR teritorijā iebraukušajiem ebrejiem kompensācijas par noziegumiem, kurus Latvijas Republika nav veikusi, ar kuriem mums nav nekāda sakara. Vai tas nav sulbi? :))
Poipulisms ir nemitīga cenšanās izcelties un pazīmēties, nevis strādāt koalīcijā, arī par tiem īpašumiem vajadzēja diskutēt koalīcijas līguma ietvaros.
Izlasi Ozoliņa komentāru www.delfi.lv/news/com....
Izlasi Ozoliņa komentāru www.delfi.lv/news/com....
>Dzeris49Jā, arī tādām "savienībām" kā Dienvidslāvijai un PSRS ir jāprot izšķirties. Tas ir gluži tāpat kā šķirot laulību. Tad nebūs vajadzīgas etniskās tīrīšanas un citas vardarbības, kas rodas tikai tad, ja kāds kādu grib noturēt ar varu un nevācas prom ar labu. Mana mamma savulaik dziedāja šādu dziesmiņu "kas gājējs ir, lai iet. Ja paliktu, tik sirdij sāpes darītu."
es jau sen aizspiežu degunu kad runaa muusu ultranacionaalisti , jo no viņiem smako čekas radiijuma smaķels, kad radiija TB ar paņemto saukli no briiviibas pieminekļa tantiņas apmaatiibaa balsoja par sava galvenaa ienaidnieka izkaartni , proti tiem kuri nežeeliigi izriikojaas ar Latvijas pilsoņiem , kad faktiski jau 1940. gada 17 . juunijaa okupeeja muusu valsti, kad šie meesli zaudeeja poziiciju ,piesmeereejaas pie LLNK kura bija pareiza latviešu partija , tagad atkal samuļļaaja kautkaadu visu Latvijai , smird jau peec visu ventspilij , neizsleedzu arii to , ka turpinaas stipendiaatu opera... taakaa nevajag tik strikti šos aizstaaveet , ja vien pats neesi sarkanzaļais
...manējie uzbrūk visās frontē...
_____________________
Neapšaubāmi.
Selektīvās demokrātijas un dubultstandartu sludinātāji-t.i.- tavējie IR -dzimuši uzbrukumā.
Latvijas Republikas Satversme. (1922. g.) 82. pants. „Likuma un tiesas priekšā visi pilsoņi ir vienlīdzīgi.
dzerim49 tas :
".Pie dirsas ..."
www.satori.lv/raksts/583
Tad vienreiz pārstāj gauduot par tiesiskumu.
_____________________
Neapšaubāmi.
Selektīvās demokrātijas un dubultstandartu sludinātāji-t.i.- tavējie IR -dzimuši uzbrukumā.
Latvijas Republikas Satversme. (1922. g.) 82. pants. „Likuma un tiesas priekšā visi pilsoņi ir vienlīdzīgi.
dzerim49 tas :
".Pie dirsas ..."
www.satori.lv/raksts/583
Tad vienreiz pārstāj gauduot par tiesiskumu.
2006. un 2008. gadā Bērziņam pret ebrejiem principiālu iebildumu nebija.
www.delfi.lv/news/com...
Bez tam - kad pēdējo reizi LV ministrs atkāpās principiālu iemeslu dēļ?
www.delfi.lv/news/com...
Bez tam - kad pēdējo reizi LV ministrs atkāpās principiālu iemeslu dēļ?
Lai pievienotu viedokli ⎯
vai


