IR

Zaķim par ētikas pārkāpumiem piespriež publisku kaunināšanu

Viedokļi

j_zalitis Farss kaut kāds, varēja vēl nopēršanu piespriest un izsaukt vecākus uz pārrunām.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 13:32
Haris Kāpēc gan virsrakstu nevarēja izveidot šādu:

"Deputāti nolemj piemērot Zaķim augstāko soda mēru"? :)

Būtu atbilstošāk farsa žanram.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 13:46
j_zalitis Apollo to tā arī nosauca:
www.apollo.lv/portal/...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 14:18
Haris Hm, tad man diemžēl jāsaņemas un jāatzīst, ka "Ir" nav tik dzeltens kā "Apollo".:)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 14:29
dzeris49 Ja nebūtu pieķerts, nekāda "ētiskas dabas problēma" nebūtu.
Manuprāt, Zaķim vajadzētu aiziet, tas V kopumā nāktu tikai par labu.
Un Āboltiņai vajadzētu biežāk klusēt, viņas "aizstāvība" izraisa pilnīgi pretēju reakciju.
 +24  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 13:38
Plus_opinionklans Vai, Džeri, lai kā man negribētos, simtprocentīgi piekrītu Tev.

Kaut gan, labi, ka vismaz pilnīgi nenoklusināja un kaut kas notika.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 14:47
Plus_opinionpeteris_naglis Kā jau Jūs ziniet,necienu Jūs kā komentētāju, bet tomēr šoreiz piekrītu!
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 14:50
Plus_opinionAndrew jēga kaunināt ir tos kam ir kaut kripatiņas kauna..spriežot pēc visa redzētā un dzirdētā, šis zaķis laikā, kad dieviņš kaunu dalīja, nebija mājā..tāpat arī drosmi atbildēt par savu rīcību mēs nesagaidīsim..tā vietā ir slēpšanās aiz partijas biedru platajām mugurām..jeb drīzāk gan aiz Āboltiņas kundzes brunčiem.. Diemžēl, Vienotība nesodot Zaķi ir izdarījusi milzīgu kļūdu..un tas pamatīgi atsauksies nākotnē
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 13:39
Plus_opinionlno Kaunināšana nu ir, bet vai būs kaunēšanās? Ja arī būs, tad tikai par savu dumjību...
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 13:42
skudrulaacis izklausās barbariski, jācer, ka vismaz nepērs. Bet V sevi šitā nogremdēs, manuprāt. Vienmēr ir jēdzīgi cilvēki, kas var nākt šitādu "neaizstājamo" vietā. Nu, žēl. Iespaids, ka viņš pilnīgi neko nejēdz darīt, ka viņam izmisīgi vajadzīga tā deputāta aldziņa - un tāpēc nevar aizvākties.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 13:47
Mr. V Vajag Doma laukumā ieslēgt siekstā.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 13:52
betijacelmale Piesakos par publisko orakulu (Rīgas).
:))
Pirms dažām dienām, kādā sarunā ieminējos - vajag tak viņam kādu aizrādījumu vai "partijas rājienu". Uz ko saņēmu atbildi, ka "rājiens" bija komunistiem. Nu, re! Arī Saeima tagad ir atradusi ko līdzīgu. Varu atgādināt, ka vēl toreiz pastāvēja "stingrais rājiens" un "brīdinājums". Šķiet, ka "brīdinājumi" un "rājieni" partijas biedram varēja būt daudzskaitlī. Nevaru gan galvot, ka tas ir viss. Pati "nesastāvēju", atceros tikai tā laika folkloru.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 14:01
Plus_opinionlno Kas kauninās Zani?:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 14:02
betijacelmale Būsim augstsirdīgi.
:))
Atšķirsimies.
:))
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 14:04
Plus_opinionlno Štokenbergs „piemirst” deklarēt savu Zviedrijā it kā būvēto rūpnīcu www.pietiek.com/rakst...
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 14:39
Plus_opinionKristaps Freimanis Izrādās, ka Štokijs nav neko aizmirsis, vien Lapsa apmaldījies 3 priedēs.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 20:08
Plus_opinionOptiskais Tēmeklis lno, izgāzies ar savu ļauno prieku, turpinādams ticēt Lato Lapsam un pietiek.com... portāls Diena pārpublicējumu atsauca un publikai atvainojās.

Kad savas biksiņas mazgās pārējie LapsLatoticīgie? Turklāt, lno, Tev taču vel paplašs lidzīgo pulciņs, vai ne?

Kad rīkosiet vešasdienu?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:01
Agra Latviešiem šādiem gadījumiem ir sakāmais- nebaidi zirgu ar pirdienu! Šoreiz gan zirga vietā ir zaķis, bet tas tāpat necels ne ausi.
Ja Zaķis būtu godavīrs, tad mandāts jau būtu nolikts un politiskā karjera beigusies.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 14:56
Plus_opinionOptiskais Tēmeklis Labāks par Zaķa politisko farsu tomēr būtu Zaķa tikpat politisks faršs (malta gaļa) -- nepolitiska turpmāka eksistence Jēkabpilī vai kājāmsasniedzamā tās apkārtnē.

Būs interesanti, vai Zaķis tagad nemēģinās atriebties sabiedribai un neprasīs deputātrumpja transportēšanas kompensāciju? Protams, kompensacijas pieprasīšana un pat dabūšana -- arī šim Zaķim -- taču būtu tik Latvijiski likumīga... :)

Un ko nu darīs ierindas deputāte Čigāne, kura tik neveiksmīgi, toties kaismīgi, Zaķi Latvijas TV aizstāvēja?

Ar ētikas izpratni, kā parasti, viss kārtībā?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 15:05
Plus_opinionžoržs Var jau izsmiet to kaunināšanu, - tā teikt, nav adekvāti utt. Bet nu - esmu pārliecināts, ka nākamajā saeimā viņš vairs netiks. Jo publicitāte šim visam gana liela, ja arī tiks iekļauts sarakstā, tad vēlētāji droši vien svītros (kaut gan laika vēl daudz, - var jau būt, ka tiks aizmirsts). Lai tiktu tam pāri, tad laikam Zaķim būtu jāpaspēj izdarīt kaut kas dikti "liels un labs".
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 15:12
ARTs Gan Zaķa, gan V tuvredzība IR vienkārši graujoša ... Principā, ilgtermiņā Zaķis pat vinnētu, tagad atkāpjoties un nokaunoties PATS.
Nav saprotams KĀ viņš vispār to vazāšanu pa medijiem var izturēt ? Varētu pat teikt, ka cilvēki kas aicina Zaķi ātri atkāpties patiesībā vēl viņam labu ...
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 15:28
Plus_opinionLidumnieks Manuprāt, deputātiem ir jāapzinās, ka viņi ir 'pastiprinātā sabiedrības uzmanībā un ka nevar & nedrīgst apiet likumus. Viņi ir uzmanības lokā gan bērniem, gan skolniekiem, strādniekiem, skolotājiem, policistiem utt. Kā šiem cilvēkiem dzīvot, ja redz, ka likumdevējs Saeimā, kas ir šajā ziņā nozīmīgākā institūcija, krāpjās.

Lai krāpjās savā ģimenē, firmā vai draugu lokā. Saeimā šī persona ir ievēlēta, lai noteiktu likumus & spēles noteikumus visiem, nevis lai kamptu un raustu.

Ja grib kampt un raust, lai iet uz savu firmu un darās. Ja nepieķers, tad būs bagāts un cienījams cilvēks, jo Latvijā pagaidām ciena bagātus neskatoties, kā bagātība tiek rausta.

Taču no likumdevēju institūcijām lai turās par gabalu.

Secinājums ir diezgan vienkārš, ja šim Zaķim pašam nav kauns, tad kaunināt nav jēgas. Varam šo personu vienkārši pieskaitīt kampējiem. Žēl, jo tas zināmā mērā grauj arī manu nacionālo pašapziņu.

Ja tas notiek ar kādu individu no Saskaņas Centra, mani tas neuztrauktu, jo šo cilvēku grupējums ir pretvalstisks un nav nemaz tik slikti redzēt un saprast 5. kolonas apmērus.

Nu kā mēs varam būt tik netīri!!!!
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 15:33
IvarsA Zaķim esot visbiezākā āda, audzēta, norūdīta, cieta un izturīga.....tik pat cieta un bieza ir Urbanovičam. Brīnos, ka viņi nav partijas biedri! Pat sejas līdzīgas.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 16:07
betijacelmale Ar lielu nožēlu ir jāpiekrīt.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 16:19
Skumjais Bruņinieks Par Vienotības dubultstandartiem mums vairs brīnīties nevajadzētu. Kopš šīs partijas "visgodīgākais gals" PS ar Šadurski, Kalnieti, Druvieti, Čepāni priekšgalā uzņēma savās rindās par kukuļošanu notiesāto Skuju, Zaķa "ētika" ir naivi bērnu šļupsti. Kukuļotājs Skuja var būt lepns, ka viņa vārdā ir nosaukta taka, pa kuru aiziet pēdējā gaitā grimstošas partijas.
Jāuzdod jautājums - kāpēc Vienotībai jāaizstāv Zaķis?
Acīmredzot "naudas plūsmas", par kurām šajā partijā atbildīgs ir Zaķis, ir daudz svarīgākas par V reitingiem. Izrādās, ka "kurvīša" iedošana bijušajam Vienotības kasierim Jaunupam nav nekāda partijas attīrīšanās, bet gan prasta rokāde - viens "šiverīgs" zeņķis tiek nomainīts pret daudz zolīdāku un laikam Āboltiņai tīkamāku kasieri.
Daudzi Vienotību sāk salīdzināt ar Tautas partiju. Ir protamas daudz līdzību. Savējā (Zaķa) aizstāvēšana ir viena no tām. Ir arī viena atšķirība - Tautas partija tika veidota, lai Šķēle varētu sekmīgi piedalīties valsts nozagšanā.
Bet pēdējā laikā diemžēl mēs redzam, ka Vienotība sāk tīri labi iejusties šai nozagtajā valstī.
Man kā V atbalstītājam arī ir savas "mieles". Nav jau protams tik lielas, kā Āboltiņai pret Zatleru, kurš pēdējā brīdī izjauca šIs godkārīgās kundzes tronī kāpšanu.
Atcerēsimies kāpēc tika izveidota apvienība Vienotība? Tur savācās publika ar visai dažādiem uzskatiem - gan nacionāļi, gan JL šķeltnieki, gan kreisi orientēti "Loskutovieši", gan centristi. Visus apvienoja viens mērķis - cīņa pret oligarhiem, cīņa par godīgu Latviju. Visi sapņojām par to, lai Saeimā antioligarhiskie spēki būtu vairākumā.
Nu beidzot, pateicoties rīkojumam No2, šis sapnis ir sasniegts. Bet ko mēs redzam?
Vienotība ne būt nav sajūsmā par to. Notiek kaut kas tāds, ko visļaunākajos murgos nevarēja paredzēt - Vienotība sāk "sist" savu tuvāko sabiedroto RP. Ar neapbruņotu aci ir redzams, ka V daudz labāk gribētu atrasties smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga sabiedrībā.
Vienotība kā apvienība izpildīja savu uzdevumu.
Vienotība kā partija noraka mūsu cerības.
Partija Vienotība nekad nevarēs izpildīt vēlētājiem dotos solījumus, jo pēc savas būtības ir "uzmetējpartija".
Vienotība vienmēr "uzmetīs" kādu savu vēlētāju daļu, jo tā apvieno ļoti plašu auditoriju - no labējiem "nacionāļiem" līdz kreisi domājošiem.
Šajās vēlēšanās V "uzmeta" tos vēlētājus, kuri gribēja koalīcijā redzēt SC. Un tādu bija ne mazums. '
Šajās vēlēšanās V "uzmeta" tos vēlētājus, kuri balsoja par cīņu pret oligarhiem.
Varam tik iedomāties to sajūsmu, kas valda Puzē un "Mākoņos" - Vienotība pati sit Lemberga un Šķēles lielāko ienaidnieku Zatleru. Ne ko stulbāku vairs nevar iedomāties.
Vienotībai šķiet, ka attīrot politisko lauciņu no RP, viņa paaugstinās savu popularitāti.
Bet īstenībā redzam, ka rezultāts ir tieši pretējs - Vienotības reitingi krītās. No V pakāpeniski novēršās tās stabilākais, domājošais elektorāts. Tas bija labi redzams nesen TV pārraidē, kur bija jāvērtē trīs koalīcijas partijas - Vienotība zaudēja RP.
Uzreiz pa to "Skujas taku" Vienotība protams neaizies. Kaut kā nostartēs pašvaldības vēlēšanās, bet uz nākamajām Saeimas vēlēšanām pašķīdīs. Pārāk dažādas ir to grupu intereses, kas atrodās Vienotības sastāvā.
Vienotības vienīgais sabiedrotais ir "trekno gadu" uzblīdusī ierēdniecība. Nesen viens komentārs man lika saprast, ka Vienotības elektorāts pakāpeniski degradējās un sāk ļoti atgādināt TP atbalstītāju retoriku.
Kad Zaķa lietā zanEi aptrūkās argumentu, viņa atbildēja ar pretjautājumu - "bet Tu pats maksā nodokļus?"
Lūk, tā ir Tautas partija.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 18 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 16:29
Plus_opinionlno Skumjais Bruņinieks. Uz RP fona Vienotība izskatās vēl tīri labi:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 16:41
betijacelmale Skumjais Bruņinieks. Man, kas balsoja par Vienotību, taisnības labad, jāprecizē, ka tanī TV balsojumā par Vienotību un ZRP nobalsoja aptuveni puse zvanītāju (par abām kopā). Skaitļi atšķīrās viena desmita robežās un es, goda vārds, neatceros, kam bija vairāk. Mani pārsteidza, ka otrā puse zvanītāju, visaugstāk novērtēja NA darbu.
Operēsim korekti ar skaitļiem.
P.S. Šī Jūsu frāze mani satrieca: "Šajās vēlēšanās V "uzmeta" tos vēlētājus, kuri gribēja koalīcijā redzēt SC. Un tādu bija ne mazums. "
Kur to rāvāt? Ļoti uzmanīgi sekoju priekšvēlēšanu debatēm un publikācijām presē. Nevienā no tām neskanēja solījumi veidot koalīciju kopā ar SC. Vienmēr skaidri tika definēts, ka iespēja iet koalīcijā ar SC ir mazticama.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 17:13
Skumjais Bruņinieks to betijacelmale

Mani pārsteidza, ka otrā puse zvanītāju, visaugstāk novērtēja NA darbu.

Tur nav nekā pārsteidzoša un to var viegli izskaidrot. Tas izskaidrojums nebūs patīkams NA faniem, jo atklāj nepatīkamas lietas.
Raidījumu skatījās dažādu partiju atbalstītāji, bet atbilžu varianti bija tikai par trim koalīcijā esošajām partijām.
Tātad, betij, ko mēs varam sacināt?
Secināt mēs varam to, ka balsojums parāda, kurā pusē un par ko balsoja opozīcijā esošās oligarhu partijas.
Būtu taču neloģiski un neviens tam neticētu, ka Lemberga ZZS, kuras daudzi atbalstītāji skatījās raidījumu, balsotu par V vai Zatleru, vai ne?
Šis balsojums parādīja to, ko mēs jau tāpat visi zinām - NA ir kopā ar Lembergu.
Starp citu, betij, te vairumam NA komentētāju pret koalīciju ar smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu nav nekādu pretenziju.
Kad mēs sakām "gaišo, antioligarhu spēku vairākums Saeimā", NA nesaprot par ko ir runa.
Tāds "destra" ar putām uz lūpām ienīst un lamā "čekistiskos iznireļus" un "komunistiskos bendes", bet pats rautin raujās ZZS apskāvienos, kurus vada KP sekretārs Brigmanis un komandē KP sekretārs Lembergs. Starp citu, čeka, kuru tā "destra" ienīst, bija pakļauta KP.
Čeka bija instruments Lemberga un Brigmaņa rokās, lai kontrolētu komunistu varu.
Ko tas nozīmē?
NA neko nesmādē, ja vien Tu esi viņu barā.

PS
Skatījos bildes no pieņemšanas, ka bija sarīkotas Krievijas vēstniecībā. Tur rindā, kas bija sastājusies lai paspiestu roku Vešņakovam, starp Sudrabu un Šķēli bikli mīņājās "nacionāliste" Grende.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 18:01
dzeris49 Nav brīnums, ka pēc tā referenduma nacionalās lietas un dažādi populistiski saukļi atkal ir lielākā topā nekā reāli darbi.
Tas jau arī bija NA un SC mērķi, organizējot tos divus referendumus.
Att. par ētikas jautājumiem NA ne par matu nav labāka par V, nemaz jau nerunājot par intelektuālo potenciālu un to, ka tā, acīmredzami, ir Lemberga rezerves variants, par ko runāja jau pirms vēlēšanām, un kas tagad pilnībā pierādījies ,diemžēl, tie, kas par to balso, to saprast nespēj vai, drīzāk, negrib, tas ir vēlētājs, kam pirmajā vietā nacionālie jautājumi un nacionālpopulistiska retorika, un viss pārējais tam ir sekundārs.
V parādījušās suicidalās tendences, arī ar uzbraucieniem RP V tikai palielina SC un NA, nevis savas izredzes, diemžēl, viņi to vai nu nesaprot, vai nu tiem ir svarīgāki motīvi, lai tā darītu.
Ar to un ar populismu, balstītu uz jūtīgām tēmām,jau arī skaidrojams tas NA popularitātes pieaugums, bet, ar visu to, NA un V, un pat RP potenciālu nemaz nevar salīdzināt, jācer, ka V, beidzot, sāks izdarīt kādus secinājumus.
Viss tas nav labi, un norāda uz sabiedrības radikalizāciju, lielāku murgu, kā divu partiju - NA un SC dominanti Saeimā grūti pat iedomāties.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 18:03
betijacelmale Skumjais Bruņinieks.
Mēs varam izsecināt - da jebko, kā pieņemts teikt. Kaut vai to, ka zaļie cilvēciņi atlidoja un ar joni spieda telefonu pogas. Tas ir gandrīz tik pat ticami, kā visi jūsu secinājumi. Par balsojuma rezultātiem ieminējos tikai tāpēc, ka jūs to esat uzskatījis par ZRP reitinga celšanās rādītājiem.
Kas ir kas šeit portālā, ļaujiet man secināt pašai, esmu liela meitene.
Atceros nesen esat mani sabāris, ka pārāk kritiska esmu pret savas ievēlētas partijas koalīcijas partneri - ZRP. Atļaušos atgādināt, ka arī NA ir koalīcijas partneris, bet jūs tik nosodoši.:))
Nezināju, ka jums piesūta bildes no Krievijas sūtniecības.
:))
P.S. Kā tad tur bija par vēlētājiem, kas cerēja uz koalīciju ar SC? Kas viņiem to piesolīja?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 18:26
simba Balsojums bez pārsteiguma. Par ko runās raidījumā zināms iepriekš un dzintara latviešiem tika dota komanda - Fas! Viss TPJO un šleserjūgenda labāko tradīciju garā.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 18:26
betijacelmale Dzeri, apbrīnoju tevi. Kā nav apnicis malt diendienā vienas un tās pašas pliekanības? Simts reizes tas ir dzirdēts. Personīgi man ir sen apnicis uz tām atbildēt. Piedod.
Citāts no tava komentāra: "Att. par ētikas jautājumiem NA ne par matu nav labāka par V."
Bet par ZRP?
:))
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 18:29
susurs to betijacelmale

Par balsojuma rezultātiem ieminējos tikai tāpēc, ka jūs to esat uzskatījis par ZRP reitinga celšanās rādītājiem.

Ir vērojama, maigi izsakoties, liela nesakritība par RP popularitāti Freimaņa - Kaktiņa aptaujās un kaut vai šajā TV balsojumā. Vai tas Jums nešķiet dīvaini?
Pēc Freimaņa - Kaktiņa aplēsēm RP ir kaut kur ap 2%, bet TV aptauja rāda, ka Vienotība zaudē Zatleram.
Vai vispār ziniet kā Latvijā notiek aptauju pasūtīšana pie Kaktiņa - Freimaņa? Pat ar jautājuma veidu var panākt pasūtītājam (oligarham) vēlāmo atbildi. Nav pat nekas jāvilto. Un ir liela starpība vai aptaujā iedzīvotājus vai pilsoņus. Un ir arī liela starpība (tagad svarīgi, betij) vai aptaujā visus pilsoņus, jeb tikai tos, kas piedalījās vēlēšanās.

Betij, man Jums jāpasaka viena nepatīkama vēsts:

Nākošajās Saeimas vēlēšanās, ja Zatlers paliks politikā, RP iegūs daudz balsis.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 19:08
susurs to betijacelmale

Betij, vai man nevajadzētu mainīt kļičku? Nu kas es par bruņinieku? Tikai kaunu nesu visai pasaules bruņiniecībai.
Vai "susurs" nav pieticīgāk?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 19:13
Plus_opinionlno susurs.Nākošajās Saeimas vēlēšanās, ja Zatlers paliks politikā, RP iegūs daudz balsis.
__________________
Var jau būt sagadīšanās , bet tikko izlasīju šo frāzi, aiz loga sāka zviegt zirgi:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 19:14
Plus_opinionlno betija celmale. Esi dzirdējusi, ka kāds dzeris katru dienu rej savādāk?:)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 19:16
betijacelmale susur, bij. bruņinieks!
Ja Jums šķiet ne pārāk ticami socioloģisko pētījumu kompāniju ZRP reitingi, tad kā var uzticēties TV zvanītāju auditorijai? Pirmkārt, tie ir tie, kas tanī brīdī ir pie TV ekrāniem un raidījums par un ap Latvijas politiku tiem ir saistošāks par TV šoviem, krievu filmām par mentiem un citiem izklaidējošiem vai attīstošiem populārizinātniskiem raidījumiem. Otrkārt, tie ir tie, kam uzdotais jautājums ir pietiekoši svarīgs lai tam tērētu naudas resursus. Un treškārt, kā jau te augstāk ir atzīmējis kāds komentētājs, tie, kam no "augšas" ir nosūtīta pavēle. Tā kā zvanu skaits no katra telefona aparāta nav ierobežots, tad uzskatīt to par nopietnu argumentu kādas partijas reitinga pieaugumam... Nu... es teiktu, ka tas ir spēcīgi izteikts vēlmju domāšanas paraugs.
Jautājumā par to, ka soc. pētījumu kompānijas (un ne tikai tās) tikai ar uzdotā jautājuma formulējumu spēj iespaidot auditorijas atbildi - protams, ka var. Kurš to apšauba? Un vēl lielākas interpretācijas iespējas ir medijiem, kas, izvelkot no pētījuma atsevišķus faktus un attiecīgu frāzi ieliekot virsrakstā, cenšas, atbilstoši savām interesēm, pasniegt tos lasītājiem.
Protams, ka ļoti svarīgi ir, kas pasūta pētījumu. Parasti pasūtītājs tiek publiskots. Būsiet pārsteigts, bet ne vienmēr tas ir "oligarhs". Esmu pat redzējusi pētījumus, kas bija veikti pēc ZRP pasūtījuma. Godīgi atzīšos, neesmu pārliecināta par 100%, bet nu par kādiem 70-80 gan.
Tas viss ir zināms, bet nekādā gadījumā no tā nevar izdarīt secinājumus par ZRP reitinga celšanos.
Par jūsu segvārdu - tā ir gaumes lieta. Vēl var būt arī tēls, ar ko vēlaties sevi identificēt. Te es jums neko nevaru ieteikt.
Par nākamiem panākumiem - это ещё бабушка надвое сказала. Dzīvosim, redzēsim. Bet es par to stipri šaubos.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 19:57
Plus_opinionKristaps Freimanis "Uz RP fona Vienotība izskatās vēl tīri labi"
===
V labi izskatās tikai uz ZZS vai NA fona.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 20:03
susurs to betijacelmale

Par jūsu segvārdu - tā ir gaumes lieta. Vēl var būt arī tēls, ar ko vēlaties sevi identificēt. Te es jums neko nevaru ieteikt.

Es pie Jums griežos šai jautājumā tāpēc, ka vecais Jūras Vilks "klusais" man pa kluso reiz pateica, ka betija ir uzticams cilvēks un, ka viņai var uzticēties. Ceru, ka šie "klusā" spriedumi ir balstīti uz reāliem faktiem. To nevar teikt par viņa spriedelējumiem par RP, kur viss tiek secināts no: "ir zināmas aizdomas", " ļaunas mēles melš", "tā Vecrīgā saka", "es tikai nosapņoju", "zināmās aprindās runā" utt.
Mani ļoti fascinē Jūsu fotogrāfija, kur dominē sarkanā un melnā krāsa. Tas liecina par kaislībām, kas valda pār betijascelmales jūtu pasauli. Tas, ka Jūsu foto ir pa pusei redzams, ir tieši labi. Jūs esiet kā neatklāta mīkla mums visiem.
Savas kļičkas sakarā es jau varētu lūgt palīdzību "destra". Viņš palīdzētu izvēlēties no šīm divām :
"Tālā rīta zvaigzne"
"Čekistiskais izdzimtenis"

Betij, vispār no kādas puses esiet? Vai Jūsu novadā ir kādas pilsdrupas? Vai ir kādas teikas, kas saistītas ar šīm vietām.

Uz atbildi gaidošais Susurs.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:01
susurs to Kristaps Freimanis
Piekrītu.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:06
lama Savas kļičkas sakarā ...
____________________
kā būtu- brežņeva susļiks?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:25
betijacelmale susur, neraugoties uz klusā rekomendācijām - (kas lai zina, kas viņu uz to pamudināja), esmu vienkārša, no Vecrīgas aprindām tālu esoša "meitene".:))
Vai man var uzticēties? Var. Līdz brīdim, kad pēkšņi atklāsies, ka uzticība nav abpusēja. Tad gan kļūstu nešķīsta. Ko lai dara, arī uz Saules ir plankumi:))
Vai vēlaties lai parekomendēju jums fotomākslinieku, kas to bildi uzņēma?
:))
Ir portālā ir "personāži" arī bez destras. Neredzu, par piemēru, ar ko krusttēvs būtu patīkamāks.
Man jūs jāapbēdina, esmu rīdziniece.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:36
Plus_opinionOptiskais Tēmeklis lno uz Lato Lapsas fona ari atbilstoši izskatās. :)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:03
hardisk Kurā vietā es varētu aiziet Zaķi kaunināt? Ir kādi pieņemšanas laiki jau zināmi? Nav pārāk lielas rindas, šogad gribētos paspēt, lai nepaliek uz nākošo gadu.

VIENOTĪBA: Vai tiešām esat zaudējuši pēdējās prāta spējas? Nopietni. Tā vietā, lai rīkotos kā spēcīgam politiskam spēkam, jūsu rīcība ir .... Ai, nav vērt i rakstīt. Vēlētāji dos jums atbildi paši. Tikai lūdzu Āboltiņas kundze un pārējie V biedri, pēc tam bez gaudošanas par to, ka tauta jūs nabadziņus nesaprata.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 16:31
Plus_opinionLoveLove Skumji, ka Zaķa centieni izvairīties no nodokļa samaksas netika adekvāti novērtēti no Vienotības puses. Ja reiz Vienotība pozicionējas kā ētiski atbildīga partija, tad šajā gadījumā par ētiku vajadzēja diskutēt un attiecīgi rīkoties. Pats Zaķis atzīst, ka visā šajā lietā ir zināms "ētikas jautājums", būtu lietderīgi dzirdēt, kā viņš un viņa partija to novērtē. Jo principā diskusijā par to, vai izvairīšanās no nodokļiem ir ētiska, pastāv gan t.s. anarhistu viedoklis, ka tā vienmēr ir ētiska, gan viedoklis, ka tā dažreiz ir ētiska, atkarībā no katra konkrētā gadījumā. Varbūt Zaķim ir vērā ņemami argumenti, kādēļ viņa rīcību var uzskatīt par ētisku, piemēram, ja viņš uzskata, ka valdibas iekasētie nodokļi netiek izmantoti kopējam labumam vai arī konkrētais nodoklis ir pārmērīgi augsts:) Katrā ziņā, ja vēlētāji nākamajās vēlēšanās - atšķirībā no Vienotības - tomēr novērtēs Zaķa rīcību un atstās viņu ārpus Saeimas, diezgan ticami var pieņemt, ka šie vēlētāji attiecīgi novērtēs arī Vienotības rīcību, izvēloties nerīkoties gadījumā, kad skarti ir partijas politiskās ētikas principi.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 17:28
Janka Doma laukumā tiks ierakts stabs un pie tā tiks piesiets Zaķis. Blakus novietos lepno Volvo un tā viņš tiks kaunināts. Piķi un spalvas tam virsū negāzīšot lai pēc tam viņš nesabojātu Saeimas lepnos sēdekļus. Bet Vienotības deputāti zosu solī soļos apkārt stabam ar zaķi un gāginās, lai apzagtie iedzīvotāji tam ko nenodarītu.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 18:23
Plus_opinionaldis Turpmāk Zaķim likšu mīnusu divu iemeslu dēļ.

Ja Zaķis sevi aplicina ar dārgu mašīnu, bet ne ar iespēju kalpot savai valstij, pēc iekšējās būtības viņš ir plebejis, ne patrīcietis.

Carība, ka darījums netiks pamanīts, liecina par valstī notiekošā nezināšanu, tā tad par neizpratni un nepietiekamo politiķa kvalifikāciju.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 20:55

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai