IR

Kažoka: Bērziņam trūkst pārdomātas nostājas svarīgos jautājumos

Viedokļi

Plus_opiniontraductrice Būtībā no visiem jaunāko laiku prezidentiem tikai VVF bija skaidri formulēts virsmērķis - iedabūt Latviju ES, kas arī bija izdarīts. Abiem pārējiem ex-prez. bija tikai tāda bakstīšanās. Kur vējš papūš, tur arī deguns rāda. Bērziņš itin mierīgi varēs piepulcēties klāt abiem minētajiem kungiem. Viņš, protams, ir pat cerīgāks, nekā to varēja gaidīt, taču tik un tā pelēcība. Es varu tikai priecāties par igauņiem, kuru prezidents ir skaidri noformulējis savu virsuzdevumu - nostiprināt Igauniju Eiropā. Lai kas pēc viņa nāks, saknes būs pietiekami spēcīgas, lai tās vairs nevarētu izraut. Mēs šajā ziņā esam tikai neapkopts stāds, kas aug, kā dieviņš lēmis. Bērziņa darbošanās ir tāda sīka rosīšanās mazdārziņā, lai arī viņš ir savu mazdārziņu mīlošs dārznieks.
 +22  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 10:01
west Viss pareizi, tikai nevajag aizmirst arī Lenartu Meri. Īsa ir tautas atmiņa..
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 13:30
Plus_opiniontraductrice Es ceru, ka igauņi viņu nav aizmirsuši.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 13:52
indulisri "Es varu tikai priecāties par igauņiem, kuru prezidents ir skaidri noformulējis savu virsuzdevumu - nostiprināt Igauniju Eiropā."

Tas labi, ka tu, tradutrīce, priecājies par šo tādu kā sinoptiski saulaino un romantisma apdvesto lozungu. Ou, Parīze, Londona ....Latgale.

Bet es atkal skumstu. Skumstu par kaimiņu prezidentu - Lukašenko. Viņš nevis talē nezināmā, bet jau pēc gada, jau nākošajā gadā kopā ar ķīniešiem Baltkrievijā ražošot 10 000 vieglos automobiļus, bet kopā ar šveiciešu Stadleru, arī Baltkrievijā, arī nākošgad, izgatavošot 19 vilcienus, aiznākošajā gadā - 30 vilcienus, 30 tramvajus un 500 trolejbusus.
Kā pasakā par trīnīšiem, 3 sivēntiņiem. Cik maz vajag, lai tik krasi atšķirtos situācija!
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 15:16
Optiskais Tēmeklis Indulis ri, Ēlertes un Nellijas L. laiku Diena savulaik rakstīja sausmu stāstus par Slovakijas briesmīgo dažu vadītāju. Cik tālu Latvijai tagad līdz Slovakijai?, -- no aizmugures skatoties? Slovaki korejiešiem auto un mikriņus/venus būvē un vēl šo to dara, bij viniem dama premejerministre, kura pateica arī, ko par dažīem īpašī cūcīgiem eiropeīdiem domā. Nav manīts, ka Nellijas IR-ši tagad būtu kaut ko stastījuši par par Slovākiju, -- laikam šausmu treļļi var nesanākt? A varbūt cita kada kaite?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 22:39
zanE ...Optiskais Tēmeklis...būs!...mums arī būs!...tikai korejiešu vieta - ķīnieši!...:)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 01:55
Plus_opinionklejotājs Kažoka: Bērziņam trūkst pārdomātas nostājas svarīgos jautājumos

klejotājs: Kažokai pa tam lāgam par visu ko ir nostāja, nostāja kas vienu reizi ir tērpta demī sezonas mētelītī un citu reizi krievu pufaikā jeb vatņikā.
Tā sakot, tērpta katrai gaumei :)
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 10:48
Plus_opinionklejotājs Kažoka ir visgudrele kura reibst pati no savas dziesmas skaņām. Par Bērziņu gan es viņai piekrītu :)
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 13:44
brisila Es piekrītu Kažokas viedoklim un vērtējumam. Pelēcība, tas ir maigi un piesardzīgi teikts. Un nebūt ne apvainojoši. Jo 19. gs. beigās arī valdīja visumā vadmalas pelēkā krāsa. Tikai cilvēkiem bija galva uz pleciem un izglītībai augsts prestižs. Tagad diemžēl ir prestižs papīram un naudai.Izglītība nav vajadzīga.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 11:00
Plus_opinionEbenemezers taakaa viņu iestuuma trubas zaļi sarkanie , tad kaadu nostaaju Juuus gaidiet??? protams ka lembe tagad pa labi no Beerziņa , no premjera pieseedeetaaja beņķa izdevaas atraut , bet beeda mazaaka , jo prezidents tikai izkaartne
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 11:26
west Jo vairāk klausos: "Āāā, ēēē, ņūū, ņamm,ņamm ", jo vairāk gribas citu. Tiēšam Latvijā visi gudrie cilvēki emigrējuši, vai sen jau iznīcināti? Tas ir tautas miorālais līderis ?
Labi, ka ir padomnieki, kas raksta kaut cik sakarīgus tekstus šim - neteikšu kam.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 11:53
Pikaso Nožēlojama blēdīga marionete.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 14:57
andrejs_gr Protams, ka AB trūkst harizmas, nav ne kripatiņas oratora spēju, nav degsmes un aizrautības. Un kas varbūt vēl svarīgāk - man liekas, ka viņam nav arī veselīgu ambīciju! Gadu nasta nav mazā un viņš izskatās "noguris" jeb visu sasniedzis, kam vairs "neko īsti negribās". Tāpat īsti neprot saskatīt un noformulēt problēmas, piedāvāt risinājumus. Visu laiku ir no sērijas - "kaut kas īsti nav riktīgi, kaut kas ir jādara". Bet, kas, ko? Izskatās pēc tādas nekonsekventas grābstīšanās. Šis cilvēks noteikti nav ceļa rādītājs, sitgas cirtējs - vienvārdsakot - nav reformators pēc savas dabas. Vakar bija intervija ar Igaunijas prezidentu Ilvesu. Es, kā latvietis, biju lepns par viņu!
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 15:13
Bet Šoreiz tiešām Kažokai var piekrist gandrīz visā, kas uzrakstīts par Bērziņu.
Bērziņš ,manuprāt, arī turpmāk paliks pelēka persona, jo manuprāt viņš nav patiess ,un nekad nebūs personība! Pārāk jau ilgi bijis nomenklatūrā no padomjlaikiem : pieradis un ieaudzis tajos līdz ausīm- runā vienu, bet domā droši vien kaut ko pilnīgi citu.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 15:53
mūsu alus Vai vispār ir kāda nostāja? Kaut ne stingra, kaut mazsvarīgos jautājumos...
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 15:59
lama Kažoka: Bērziņam trūkst pārdomātas nostājas svarīgos jautājumos
_____________________
Nepruot Kažuoku valkāt?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 17:50
Plus_opinionurga Neskatoties uz ļoti daudzajām pretenzijām V.Zatlera darbībā, neskatoties uz ļoti negatīvo V.Zatlera sākumposma vērtējumu, tomēr šobrīd daudz interesantāk ir ieklausīties tieši viņā.
Piekrītu west: nepanesami grūti AB klausīties...šitin tas un šitin to.

P.S. Par referenduma sāgu nemaz nerunājot - prezidents un viņa nostāja bija smags pārbaudījums
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 21:13
lama ļoti svarīga ziņa.

Nākamā ziņa?:

Bērziņš skeptisks par mūsu iespējām eksportēt kažuokus?
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 21:50
ciniits Skats uz ziemeļiem:
Tomass Hendriks Ilvess :
* " Ir cilvēki, kam patīk dzīvot eiropeiskā valstī ar liberāli demokrātisku iekārtu, un tad acīmredzot ir tie, kuriem nepatīk dzīvot liberālā demokrātijā un kuriem ir ģeržavas mentalitāte. Viņiem tāda sīka, maza, nenozīmīga valstiņa šķiet apvainojums, pati tās eksistence ir apvainojums. Nu, un ko man darīt ar tādu mentalitāti? Es katrā ziņā netaisos tai pielāgoties."
U-ū, Latvijas prezidenta kungs! Jūs dzirdat vīra valodu?
* "Kādreiz bija tāda anekdote par somiem – un tagad to var attiecināt uz igauņiem, uz mūsu apsēstību ar dažādām tabulām un reitingiem. Anekdote šāda: vācietis, francūzis un soms atklāj ziloni. Vācietis saraksta trīs sējumu darbu “Ievads zilonībā”. Francūzis raksta “L’Eléphant: 15 pagatavošanas veidi”. Un soms saraksta grāmatu “Zilonis – ko tas domā par mums”."
Drīzāk gan par latviešiem, jo par mums - kā kulaks uz acs: ka tik kāds kaut no kaut kur par mums nepadomātu...
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 22:52
edge_indran --------
Skats no Latvijas rietumpilsētas:

Prezidents: „Var droši teikt, ka Ventspilij ir rītdiena!”

nra.lv/latvija/73139-...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 23:33
lama Skats uz ziemeļiem:
Tomass Hendriks Ilvess :
__________________
"Nesāksim lietot terminoloģiju, kas mums tiek uzspiesta! Igauņi nav nekāda kopiena, Igaunija ir nacionāla valsts, un tāda ir arī Latvija. Es arī latviešus nekad nesauktu par kopienu! "

Un RL intervētāji- kā tādas kažuokas..

www.rigaslaiks.lv/Rak...

tolerantais pufaikciems.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 23:53
Plus_opinionmezavilks Latvijas vēsturē bijis tikai viens pilntisīgi ievēlēts, augsti izglītots un ar personīgo dzīves stilu un ar precīzu līdzstrāsnikeu izvāli bija pirmai prezidents Sesavas pagasta vecākā Kršjāņa Čakstes dēlsa Jānis Čakste. Ķviesis un Zemgalis bija viduvējības, Ulmanis - tautsaimnieks, kas gļēvi nodeva Latviju boļševikiem un varu ieguva nedemokratiski. Pēc brīvības atgūšans 3 mūsu preszidenti bija komunisti un savos psoteņos nokļuva gadījuma pēc. VVF nebija komuniste, bet viņa palika nesapratusi cik zemiski lieli nelieši var būt pat latvieši - komunisti. Latvija NATO un EU ir VVF nopelns. Visbeidot tagadējais prezidents ir kalpojis okupacijas varai viņu vald;ības sastāvā. Mans prezidenta kandidāts ir Vilis Vītols.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 11 ATBILDES  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 23:11
edge_indran ------
Mans prezidenta kandidāts ir Vilis Vītols.
=============================================================================
Sākotnēji vajadzētu tautai tiesības izcīnīt, tad jau kanditātus prezidenta amatam izvirzīt? 'Bāleliņi'- juristi un advokāti jau 1920-o gadu sākumā likumus spēja tā uzrakstīt, ka vēl šodien demokrāti- ''tautas kalpi'' nesteidzas tos uzlabot...

p.s. Ne bez pamatota iemesla Venecuēlas tauta visādus tur 'gringos'- viļus vītolus no valsts patrieca....To jau valdošie varneši labi saprot:
'Vītolam «Vienotībā» trūkst domubiedru'
la.lv/index.php?optio...
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 23:28
Plus_opinionlno Mans prezidenta kandidāts ir Vilis Vītols.
___________________
Tiešām izcils kandidāts, BET vai viņš pats vēlētos kļūt par Valsts prezidentu, ņemot vērā viņa gadu skaitu?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 23:52
lama Zini, mēs tomēr esam labākie kādā jomā- mums ir uzbūvēti izcili sociālie filtri, lai novērstu personību parādīšanos politikā. Garantēta regulējamu pelēcīšu paradīze.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 00:07
Plus_opinionlno lama. Desmitniekā! nebiju iedomājies:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 00:11
lama >edge_indran
_________________ Uz mirkli iedomāsimies,ka neesi robots(acumirklīga teorētiska spekulācija,kas nekādi nav saistīta ar realitāti)- aizej uz Rīgas domi un -patriec Gringo!

Joks.

Esi jau esi robots. Un veļasmašīna nav kreiseris.Ja nu vienīgi- "'Aurora".
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 00:13
Plus_opinionklejotājs lama, lno

neguljam pēc praida? satraukti? droši vien tā amērikāņu džuda Garbere arī neguļ :)))) jouks:)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 00:33
Plus_opinionlno klejotājs. Esmu gan mazliet satraukts pēc Liepājas mūzikas skolas koncerta, to pabeidza mana mamma, er arī gribēju iestāties...
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 00:48
zanE ...lno....bet Jelgava jau arī nebija slikta, vai ne?...:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 01:47
zanE ...lno....piekrītu!...tieši personības spēj izvērtēt vai varēs veikt savus amata pienākumus kvalitatīvi un ar pilnu atdevi...
...diemžēl, mūsējiem pirmajā vietā allaž ir bijusi gribēšana, ne varēšana....
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 02:01
Plus_opinionlno zanE. Paldies Dievam, ka neizdevās. Es toreiz startēju uz trombonu. Pēc eksāmeniem pienāca kāds pasniedzējs un piedāvāja mācīties flautu, tad viņš galvojot par manu uzņemšanu. Es atteicos. Nebija man tādu dotību, lai sasniegtu ko īpašu. Ja nebūtu nodzēries, labākā gadījumā būtu iznācis skolotājs bērnu mūzikas skolā.
Ar labu nakti:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 02:02
lama droši vien tā amērikāņu džuda Garbere arī neguļ :))))
________________
skaita olas?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 10:37
Plus_opinionlno Vītolam «Vienotībā» trūkst domubiedru
_______________________________________
Esmu gandarīts, ka nebalsoju par Vienotību.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.jūnijs 2012 23:56
Plus_opinionklejotājs Apdedzinājušies uz VVF nevienu rietumnieku augstā postenī neņems. Gandrīz tāpat kā iekš PSRS publicēs tikai drošus/mirušus rietumu rakstniekus---- jeb kaut kā uz to modi.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 00:26
Plus_opinionklejotājs jeb kā tur tas teiciens bija? apdedzinās ar karstu pienu un tad pūš uz whiskey on the rocks?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 12:07
lama nav jau runa tik par rietumniekiem....

ja mēs būtu spējuši par atjaunotās valsts pirmo prezidentu celt Lidiju Doroņinu Lasmani- daudzas lietas izskatītos citādi.

Mēs(mūsu vairākuma savēlētie deputāti) izvēlējamies padomju viduvējību ar slavenu uzvārdu. Un tā sākās Latvijas"'ērķšķaiņais ceļš".
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 13:13
Plus_opinionlno zanE. lai gan mūsu domas parasti šķiras, iesaku: la.lv/index.php?optio...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus 19 ATBILDES  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 02:06
lama iesaku
la.lv/index.php?optio...
___________________________
Vienotības virsaišu taisnošanās tikai apstiprina:
mūsu parlamentārais veimārisms= tizlums un iešana pa fon Papena taku..

Un tātad:
nepieciešams pavērsiens uz militant demokracy(wehrhafte demokratie).
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 11:59
edge_indran -------
Un tātad:
nepieciešams pavērsiens uz militant demokracy(wehrhafte demokratie).
===============================================================================

Back to the future. Process notiek - par to jau sen tika paziņots:

' Сегодня мы являемся свидетелями установления демократического тоталитаризма, или, если хотите, тоталитарной демократии. '

Предлагаем вниманию читателей текст интервью с выдающимся философом Александром Зиновьевым, которое тот дал перед своим возвращением из Германии в Россию. Его беседа с журналистом Виктором Лупаном состоялась в Берлине и была опубликована французской газетой «Фигаро» 24 июля 1999 года.

www.lt90.org/reviews/...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 13:01
zanE ....lno....abi ar Lamu esat ieteikuši vienu lasāmvielu, tātad - tā Jums šķiet nozīmīga....izlasīju!...paldies!....un izlasīju zem raksta arī komentārus un kļuva...skumji...ne par Vītola vēlmi asi reaģēt, izraidīt, patriekt,bet par cilvēku uztveri un zināšanu trūkumu,par nespēju izvērtēt sekas....
....mums var daudz kas nepatikt, bet mēs varam rīkoties tikai Likuma ietvaros, pārkāpjot tos un rīkojoties emocionāli - varam papildināt ECT statistiku....
...pārmest Vienotībai, ka nelieši nav izraidīti no valsts - tā ir emociju uzputošana...uzdodiet šos jautājumus jebkuram juristam, jebkuras partijas pārstāvim un Jūs saņemsiet tās pašas atbildes....vai Vītolam atrodoties VL! rindās izdotos šos provokatorus izraidīt no valsts?....atbilde ir - nē!....to labi apzinās gan provocētāji, gan provocējamie...šobrīd notiek spēle uz nerviem, vieni atrod arvien jaunus veidus, kā kaitināt un priecāties par radīto reakciju, otri - emocionāli reaģē un lamā savējos - arī tas ir provocētāju ieguvums...
...dzirdu jau iebildes - jāmaina likumi!...pēc kāda parauga - Baltkrievijas, Krievijas, Ķīnas?....jā, tad mēs ātri ar visiem tiktu galā...
...šobrīd drošības iestādēm pastiprināti jāuzrauga šādu kūdītāju katrs solis un agri vai vēlu - likuma robežu viņi pārkāps....
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 14:50
Plus_opinionlno zanE. Ja politiskās gribas nav, tad nevar neko, pat izpildīt publiski solīto - izmeklēt pret Zatleru piketējušo aizturēšanu. Kas attiecas uz Lindermani, tad varneši var tikai pieprasīt viņa atgriešanu, bet notiesāt vai izraidīt nevar.
Kad atsakās no leģionāriem, tad atliek meklēt savienību ar valsts ienaidniekiem, mānīties, melot un gļēvi atdot valsti.
Par Vītolu nav ko skumt: viņš sevi pierādījis gan Venecuelā, gan Latvijā. Joprojām viņa dibinātais fonds atbalsta studentus...Viņa bijušie domubiedri gan nevar īpaši lepoties ar sasniegumiem. Kas attiecas uz Lidermani un co, tad viņi jau sen pārkāpuši likumu, bet Vienotībai nav drosmes paziņot, ka viņi saņēmuši līdzekļus referenduma organizēšanai no Krievijas...

otri - emocionāli reaģē un lamā savējos - arī tas ir provocētāju ieguvums...
_____________________
Ko nu kurš uzskata par savējiem:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 15:22
lama .....dzirdu jau iebildes - jāmaina likumi!...pēc kāda parauga - Baltkrievijas, Krievijas, Ķīnas...
________________
Būsim pieticīgi.

Provēsim pēc Vācijas:
www.princeton.edu/~jm...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 15:39
Plus_opinionlno zanE. Ozoliņš:Latvijā tiesiskā vide sliktāka nekā Tadžikistānā
________________________
Ko gan tas varētu nozīmēt? mēs tik toleranti, bet Eiropas tiesā ieņemam vienu no pirmajām vietām absurdu tiesu spriedumu ziņā. Vai tā vairs ir demokrātija, kad vieniem visatļautība, pret citiem gandrīz terors?:)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 15:44
zanE ...lno...."bet Vienotībai nav drosmes paziņot, ka viņi saņēmuši līdzekļus referenduma organizēšanai no Krievijas..."

...nu, jā!...atkal tā Vienotība!...:)
...par līdzekļu saņemšanu no Krievijas jautājumus vajadzētu uzdot atbildīgajam par drošības iestādēm - IM Kozlovskim (ZRP)....domāju, ka redzēji viņa atbildi žurnālistiem....lai gan, to pat nevar nosaukt par atbildi....arī attiecīgus jautājumus par pasākumiem, kādi tiek veikti, lai nekurinātu starpnacionālu naidu - vajadzētu adresēt iekšlietu ministram, bet par tiesiskās bāzes sakārtošanu - tieslietu ministram....
...un arī Saeimas Nacionālās drošības komisijas pr-tājam V.Zatleram....
...ja par visu vienpersoniski jāatbild Dombrovskim - kāpēc mums vajadzīgi nozaru ministri?...

..."ko nu kurš uzskata par savējiem".... - mēs taču lamājam savējos, ne jau SC, ka tie neizraida savus provokatorus....:)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 17:02
zanE ...Lama....izraidīsim un....atviegloti uzelposim!...hu-ū!..labu darbu paveicām!...būs aplausi un reitingu pieaugums, būsim varoņi!....tikai paliek jautājums - uz kurieni izraidīsim?...kas apmaksās ECT piespriestos tūkstošus kompensācijās "izraidītajiem"?...kuri tad būs vainīgie?...
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 17:20
ciniits zanE. Nez kāpēc atkal gribas palīst zem Ilvesa (neesošās) bārdas: „Jā, tagad daži pārmet: jums, redz, ir tāda nepilsoņu kategorija. Taču šo kategoriju ieviest 1992. gadā ieteica Eiropas Drošības un sadarbības organizācija un komisārs Makss van der Stūls: “Jums nepieciešama iedzīvotāju kategorija, kas baudītu lielākas tiesības nekā ārvalstu pilsoņi.” Tika akceptēts, ka mums ir prasības, kas jāizpilda, lai varētu iegūt pilsonību. Tagad mums pārmet, ka esam pildījuši EDSO ieteikumus! Tas taču nav nopietni. Un pati EDSO neko par to nesaka. Tad vai mums jāņem nopietni tas, ko saka ļaudis, ko atbalsta zināmas ārvalsts ārlietu ministrija? Protams, ka ne!”
Un, ja jau citēts viens prātīgs cilvēks, varbūt, “LAvīzē” viesojoties un ar V. Vītolu iepazīstoties, Jūs, zanE, nejauši tur līdzās pamanījāt arī otru – ne pārāk dumju latvieti (Georgu Andrejevu)? Ja ne, - la.lv/index.php?optio...
Un tagad varbūt pamēģiniet abus sastiķēt kopā un aiznest uz “Vienotības” biroju. Varbūt deputātiem iegadīsies brīvs brītiņš pie kafijas tases.:-)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 18:48
Plus_opinionlno zanE. ..ja par visu vienpersoniski jāatbild Dombrovskim
_________________
Ja no citiem atbildību neprasa, tad jāatbild pašam, vismaz par to, ko apsolījis:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 19:10
Plus_opinionlno ciniits.
;-)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 19:39
ciniits Ino. Ja iespējams, nenosodiet mani pārāk bargi - cinītis, kā zināms ir gauži maziņš, tāpēc viņam reizēm patīk patverties viedāku cilvēku paēnā. Kas zina - varbūt izaugšu (lai gan maz cerību), bet pagaidām palieku mazs, zaļganpelēks un gauži nekaitīgs. :-)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 20:14
zanE ...kungi!!!...pa kuru laiku paspējāt likvidēt pārējās partijas valstī,atstājot tikai Vienotību?...:))
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 20:18
ciniits God. dāma zanE! Mēs gauži naivi apelējam pie IRša, kas šai partijai (par kuru, starp citu, belsoju arī es), šķiet, ir visvairāk pietuvināts. Ja vēlētos pieklauvēt, teiksim, pie SC, ticiet man – neizvēlētos Jūs. Tā kā atliek vien Jums idejas vārdā varonīgi nest sabiedrības uzvelto krustu:-)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 20:35
Plus_opinionlno ciniits. Es Jūsu komentārus lasu uzmanīgi, varētu teikt ar pietāti. Šoreiz īsti nesaprotu vai Jūs jokojat, vai rakstat nopietni? Laikam to piekrišanas smaidiņu neesmu uzzīmējis pareizi...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 20:46
lama .Lama....izraidīsim un....atviegloti uzelposim!...hu-ū!..labu darbu paveicām!
_______________________
............

Kur t" es tā teicu?

Norādīju tik uz pieticīgo Vācijas pieredzi demokrātijas sargāšanā(saprotu jau, ka ne tikai džeris49 nelasa norādes.........)

Atkārtojam-kas zināšanu māte(šeit ir gatava pieredze. ko radoši izmantot):
On the Origins of Constitutional Patriotism
Jan-Werner Mueller
Department of Politics, Princeton University, Corwin Hall, Princeton, NJ 08544-1012, USA.
E-mail: jmueller@Princeton.edu
www.princeton.edu/~jm...

Vai no "tās" vietas var redzēt?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 21:36
ciniits Ino,
* tā kā manu domu rezultāts komentā bija vairāk nekā mikroskopisks - lūgums zanEi, tad kļūdījos, pieņemdama, ka smaidiņš - par citu viedokļu uzurpēšanu. Bet kļūdīties taču, Ino, ir cilvēcīgi, vai ne? Ceru, ka neņemsit ļaunā;
* šķiet, ka esam līdzīgi - allaž ar interesi gaidu Jūsu komentus;
* ar pietāti gan tā uzmanīgāk: galvoju (Betija - neitrāla lieciniece), ka iepazīstoties Jūs ķertu neliels šoks. :-)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 21:45
Plus_opinionlno ciniits...Atviegloti nopūtos:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 23:15
lama ...tikai Vienotību?...:))
____________
..jo uz zatleriāniem jau laikam neceram un negaidām........
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 23:19
lama Kažoka: Bērziņam trūkst pārdomātas nostājas svarīgos jautājumos
________________________
Vai arī:

Bērziņš: Kažuokai trūkst siļķes?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 14:10
edge_indran ------
Uldis Ģērmanis: '(..) Te tikai pa purnu! Tikai pa purnu!' -
-intervijā R.Kalpiņai 1989.g. septembrī Stokholmā ('Avots', 1990.g. aprīlis)

- Kas neizdevās U.Ģērmanim pēc 1991.g.21.augusta, to paveiks Vilis Vītols pēc...?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 16:06
lama ..Tikai pa purnu!'...
__________________
Robotus nesit.

Tev atvienos strāvu un demontēs čipus.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 21:41
oskars666 Bērziņš jau izcēlās ar neapdomīgu Lembja lobēšanu protestējot pret AES projektu Visaginā, bet kas vēl ļaunāk - nedēļas laikā savu viedokli izmainīja par 180 grādiem, stāstot ka tā ir vajadzīga štelle.
Baisi, ka prezidents kaut ko neapdomīgi vāvuļo un tad maina savu viedokli pat neradot iespaidu, ka ir sapratis savu kļūdu.
Kas ir visnotaļ briesmīgi, pēc visām šīm nekompetentajām lažiņām, viņš sevi joprojām nekautrējoties sauc par ciparu galvu un tautsaimnieku...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 18:54
edge_indran --------
Bez kautrēšanās - galu galā Latvijā tāda demokrātija, ka pat prezidentu vēl tauta 'pa tiešo' nevar ievēlēt....Tāpēc par 'briesmīgām' lietām vēl ilgi būs jālasa un jādzird?

' Prezidents: „Var droši teikt, ka Ventspilij ir rītdiena!”

1.jūnijā Valsts prezidents Andris Bērziņš darba vizītē apmeklēja Ventspili, tikās ar pilsētas iedzīvotājiem un pašvaldības vadītājiem, iepazinās ar Ventspils augstskolu un brīvostu, kā arī apskatīja vairāku uzņēmumu ražotnes, kas izveidotas Ventspils Tehnoloģiju parkā un brīvostas teritorijā. „Ventspils tiešām ir pilsēta, kas tiek attīstīta saprātīgi, tālredzīgi un samērīgi, ar skatu nākotnē. Es šo vizīti vērtēju ļoti pozitīvi,” vizītes noslēgumā atzina Valsts prezidents.

nra.lv/latvija/73139-...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.jūnijs 2012 23:41

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai