IR

Kauč kāds koučings un kulturēlā ministre

Viedokļi

Plus_opinionrinķī apkārt Ozoliņš ir izrakstījies :) Par konflikta cēloni tikai " garām braucot," viss raksts atkal par to pašu - sliktie zēni un meitenes no NA, nekā jauna, pat piebilst vairs nav ko
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus 17 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 00:58
nulle Protams, protams - NA kritizēšana pielīdzināma valsts nodevībai.
Kā tu vari runāt latviski un nefanot par Dzintaru?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 03:29
zanE ...riņķī apkārt....kas ar Tevi notiek?...pēkšņi neko neesi spējīgs saprast un pat lasīt ir problēmas?...

..."Kā jau ziņots, rakstnieki un literatūras nozares pārstāvji 2. maijā tikās ar kultūras ministri Žanetu Jaunzemi-Grendi, tikšanās noslēdzās bez vienošanās. Uz jautājumiem par pašas ministres redzējumu Ž. Jaunzeme-Grende atteicās atbildēt, aizbildinoties ar frāzēm "mēs pie tā strādājam" un "to es jums neteikšu"," par aizvadīto diskusiju, kas tika rīkota pašas ministres iniciatīvas rezultātā, pēc tikšanās norādīja KM darba grupas vadītāja, rakstniece Nora Ikstena."

...izlasi un atbildi, kas "Literatūras un grāmatniecības nozares stratēģijā valsts politikas īstenošanai un valsts budžeta plānošanai 2012.-2014. gadam."....ir aplams...vai arī aizbildināsies ar frāzi "to es jums neteikšu"?....

www.diena.lv/kd/liter...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 08:44
dzeris49 Un kas tad Ozoliņam būtu jāraksta - ka VL ir Latvijas lielāko intelektuāļu apvienība, kas izvirzījusi izcilus ministrus?
Viens - Lemberga marionete Bērziņš, kas pieķerts pie rociņas, bīdot Lembergam vajadzīgu likumu, ko vēlāk bija spiesta atcelt ST, un otra - Grende, par ko te viss jau pateikts?
Žēl, ka VL ierindas biedri, starp kuriem tiešām daudzi godīgi un adekvāti cilvēki, negrib ne dzirdēt, ne redzēt it nekādu kritiku, un ļauj tai savai "spicei" aiziet pa TBLNNK iestaigāto taciņu.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 09:35
Plus_opinionrinķī apkārt zanE. Ar mani nekas nenotiek:), gribu vienkārši saprast šī trača īsto iemeslu. Cik tur ir kultūras ministres neizpratne, cik " kultūras cilvēku" nepildāmas ambīcijas, cik pamatots ir dokumenta „Literatūras un grāmatniecības nozares stratēģija valsts politikas īstenošanai un valsts budžeta plānošanai 2012-2014.gadam. Projekts” izstrādātais saturs - naudas cipari, kas tur iekšā, cik no kultūrai atvēlētās naudas šis projekts "apēdīs" utt. Tā būtu ļoti interesanta diskusija. Ikstena, Burima, un kas tur vēl - šie cilvēki jau nu nav man tādas autoritātes, lai es akli pieņemtu viņu viedokli par pareizu esam :)))

Bet šīs interesantās diskusijas vietā man tiek piedāvāts lasīt tekstus par to kā tiek mazgāta Grendes " apakšveļa," un tekstus, kurā Ozoliņš kārtējo reizi mēģina sašūpot koalīciju, aplejot ar mēsliem NA. Viņa zooloģiskais naids pret NA jau sāk kļūt komisks :)

Jau kuro dienu lasu dažādus tekstus par kultūru šī trača sakarā, bet bet patiesībā šajos tekstos nav ne vārda par kultūru un komentos zem šiem tekstiem tā pat.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 09:38
klusais rinķī apkārt - manuprāt konflikta pamats ir nevis jautājumu būtībā , bet personu raksturos. Es teiktu , ka ŽJG ar koučinga vitamīnu poti un augstu pašnovērtējumu ir ielekusi lauciņā , kurā viņai ir maz saprašanas un lielas ambīcijas. Savukārt otrā pusē esošie, kuri arī nav uz Jūs ar savu pašnovērtējumu ir apbižojušies un sit pa ŽJG vājajām vietām. Un tagad vienkārši ministre tiek smērēta pa zemi, jo izrādās ,ka karaliene ta plika, bet ambīcijas , ta lielas... Gandrīz kā pasakā sanāk , ka neviens nemīl izlecējus .... Bet ŽJG tik pielej eļļu ugunī nesaprotot ,ka pati sevi rok tik dziļāk nost. Vienu vārdu sakot krieviem ir labs teiciens - esi vienkāršāks un tauta tev sekos. Nevajag runāt ar cilvēkiem no pārākuma pozicijām , labāk nolaisties uz zemes.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 10:25
Plus_opinionrinķī apkārt klusais.manuprāt konflikta pamats ir nevis jautājumu būtībā , bet personu raksturos. ++++ droši vien, bet man maz interesē, kurš tur par daudz pliks, un kuram pārāk augsts pašnovērtējums :), mani interesē tikai un vienīgi lietas būtība. Ja runa ir par to, ka sarunas nonākušas strupceļā raksturu nesaderības pēc, tad priekšzīme jau nu būtu jārāda " kultūras cilvēkiem", kā no šī strupceļa tikt laukā, jo viņi taču ir "kultūras cilvēki", Grende administrātore :)

Mani tiešām interesē, kas notiek mūsu literatūrā, pat lasu šo to, :) tādēļ arī tracina šitas sviests
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 10:39
klusais rinķī apkārt - ja par bažu ,kas notiek ar rakstniecību , tad vajadzēja izlasīt Grendei priekšā likto stratēģiju , kuru viņa pat neaplūkoja īsti. Pirmie punkti bija par to ,ka jānodrošina iespēja lasītājam piekļūt jau esošajiem darbiem vienkārši piešķirot bibliotēkām naudu grāmatu iegādei. Dīvaini, bet izrādās, ka ir apgrūtināta pieeja jau tapušajiem darbiem. Tika uzsvērts ,ka nauda vajadzīga nevis kā subsīdija , bet kā investīcija . Bet Grende toties ar savu koučingu :)
Nu un par sarunu strupceļu - priekšnieks jau tapēc ir priekšnieks, lai atrisinātu dažnedažādas situācijas. Līdz ar to arī risinājuma idejai jānāk no ministres. Ja viņa nespēj rast risinājumus , tad pašai jāizdara secinājumi. Neticu ,ka mainot padomniekus un biroju kaut kas mainīsies pašā problēmas risinājumā.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 10:55
lama Jau kuro dienu lasu dažādus tekstus par kultūru šī trača sakarā, bet bet patiesībā šajos tekstos nav ne vārda par kultūru un komentos zem šiem tekstiem...
___________________________________---
Kultūras revolūcijas mērķis sagraut "prettautisko kliķi".

Kultūras alianses pārstāvjiem ...... (Alianse apvieno 5000 kultūras un mākslas profesionāļu.)

Sarkanie sargi IR.

Grende -Liu Shaoqi.


Kas IR mūsējs Biedrs Mao?

vēl interesantāk-kas ir mūsu Lin Biao( tas kurējs neveiksmīgi muka uz PSRS)?
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 12:03
Optiskais Tēmeklis Riņķī apkārt, Tev šoreiz savdabīga nostāja, -- vai tikai un vienīgi politisko simpātiju/ŽJG partijiskās piederības dēļ? -> Kāda vella dēļ KM ierēdņi/darbinieki algu saņem, ja par velti bičo kultūrpolitikas attīstības dokumentus no alianses? Un, kad par velti sastrādāto atnes, i runāt nerunāt, tik pasaka, ka neder un baksta ar "kouča" brīnumnūjiņu, kaut nav dzird ets, ka ar vibratoru kāda būne apsēklota būtu.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:10
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 16:45
Plus_opinionKaspars Omuls Tā izskatās. Un jāsaka, ka tie literāti manī neraisa ne mazākās simpātijas. Dīkdieņu bariņš, kas pats nevar nopelnīt sev maizi.

Formāli, ŽJG ir atbildīga par šo situāciju, un ja viņa nevar tikt galā, tad viņai ir jāaiziet. No otras puses, reāli pret šādu mobingu ir ļoti grūti cīnīties.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 17:30
Plus_opinionrinķī apkārt Optiskais Tēmeklis. Riņķī apkārt, Tev šoreiz savdabīga nostāja, -- vai tikai un vienīgi politisko simpātiju/ŽJG partijiskās piederības dēļ? -+++ kāds te sakars ar politiskajām simpātijām, var to man kāds paskaidrot? :)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 21:30
Plus_opinionAldis klusajam - Ja rakstnieki grib, lai cilvēkiem būtu pieejami viņu darbi, lai ieliek tos tīmeklī. Tas izmaksā ļoti lēti un pieejamība ir neierobežota. Starp citu bibliotēkās ir arī datori, kas pieslēgti tīmeklim - tātad arī bibliotēku apmeklētājiem tās grāmatas noteikti būs pieejamas.

Tikai baidos, ka pat bez maksas ļoti maz cilvēku gribēs lasīt viņu darbus...
Ja rakstniekam nav talanta, tad arī bibliotēku piepildīšana ar viņa grāmatām neko neatrisinās...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 22:34
Bertaane Ja Ozoliņa kungam būtu taisnība, tad kā varētu izskaidrot šo ziņu?
kultura.delfi.lv/news...

Atklājas Vienotības āža kāja..
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 14:18
zanE ...Bertaane....vai Vienotības āža kāja ir apslēpta šajā:

..."Kultūras nozares pārstāvjiem ir bijuši iebildumi pret kultūras ministres Žanetas Jaunzemes-Grendes (Nacionālā apvienība) biroja darbu, bet ne pret ministres padomniekiem Intu Dālderi un Sarmīti Ēlerti (abi "Vienotība"), pavēstīja Radošo savienību padomes priekšsēdētāja Ieva Struka....

..."Attiecībā uz padomniekiem mēs neesam izteikuši nekādu viedokli par viņu neatbilstību, kas nemaz nebūtu iespējams, jo šie cilvēki ir kompetenti savā jomā," pastāstīja Struka."

...bet biroja darbiniekus kultūras ministre izvēlējās pēc savas patikas un vēlmēm.....

...mjā, NA nav paveicies ar atbalstītājiem....:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 14:49
ValdisKalnins biju jau piereģistrējies atrais.lv un šodien skaisti dažu minūšu laikā papildināju savu kontu, patiešām noderīgi un ātri :)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2012 12:10
SandraKalnare Jūs iedomājieties vakar reģistrējoties atrais.lv/ ieguvu divas biļetes uz teātri :) tik pozitīva diena
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  16.maijs 2012 13:54
fu >Taču Jaunzeme - Grende bija paņēmusi līdzi kādu draugu - "koučinga speciālistu" - un ieteica atnākušajiem sākt trenēties viņa vadībā.

Ka sads cilveks vispar ir spejis tikt pie KM amata? Veiksmigs horoskops?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 02:42
Plus_opinioneiserts Komentāri rāda, ka pārpublicējot savas atraugas Ozoliņš ieguvis jaunus piekritējus. Tas noteikti cels IR tirāžu.
 -15  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  13.maijs 2012 02:46
lama Tas noteikti cels IR tirāžu.
____________________________
Kā Lin Biao lideni virs Mongolijas ārēm?
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 12:05
ingucis_ra it kā nenopietni, bet nudien liekas, ka Jaunzeme-Grende saskaitās uz Ēlerti un izmeta viņu no KM aiz dusmām par šo rakstu - jau pāris dienas "Delfos" bija, būs izlasījusi, mājās ārstēdamās. Nešaubos, ka IR ir neatkarīgs, utt., bet visi taču zin, ka Ozoliņš ir ļoooooti sens Ēlertes čoms. Draugs un domubiedrs. Ja man pēc būtības - padotā, padomnieka vecs draugs šitik baigi uzbrauktu, es arī sadusmotos. Pirmoreiz dzīvē pat man, vecai Ozoliņa fanei liekas - ir par briesmīgu. Uzvemts, atvainojiet. Cilvēki tomēr kontaktējas, telefonu māk lietot - kaut vai ārpus darba laika ;))) un visi to zin, lai cik neatkarīgi skaitās.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 04:47
Normunds Kārkliņš Tas tak kā divus pirkstus apčurāt.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 16:08
Plus_opinionAldis Ozoliņa raksti parasti ir interesanti un asprātīgi.

Bet dažreiz sāk likties, ka viņš savus komentārus raksta tomēr nevis pārliecības dēļ, bet kāda cita iemesla dēļ. Aptuveni: nu izlozēsim, par kuŗu cilvēku šodien uzrakstīt.
Lai nu kāda būtu Kultūras ministre, viņas nesaprašanās ar kādiem rakstniekiem nu tagad ir kļuvusi par pasaules ziņu Nr.1. Citu problēmu vairs nava. Iestājusies paradīze zemes virsū un vienīgi Jaunzeme visu maitā.

Ja no mušas ir uztaisīts zilonis šajā gadījumā, tad varbūt arī citos gadījumos ir tāpat?..
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 22:43
Pikaso Tas, ka šī kultūras ministre neder ne šim konkrētajam amatam, nedz arī jebkādam vadošam amatam, ir neapstrīdams fakts. Tas, ka viņas partijas biedri mēģina viņu aizstāvēt, arī ir neapstrīdams fakts. Žēl, ka kultūras ministres pašnovērtējums un pašcieņa ir tik zemā līmenī, ka viņa nespēj atzīt savu nepiemērotību amatam un vaino savās likstās visus citus, tikai ne sevi pašu. Un tikpat nožēlojami ir arī tas, ka viņas "aizstāvji" neprot un nav spējīgi atrast itin nekādus argumentus par labu savai aizstāvamajai, izņemot stipri tizlus mēģinājumus apsaukāt katru, kas iedrošinās viņu kritizēt. Diemžēl, 99% "pretiniekiem" veltīto epitetu ir klasificējami kā tirgussievu un Lienes ielas meiču līmeņa argumenti, kurus neviens normāls cilvēks neuztver nopietni.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  13.maijs 2012 05:20
DD1 ŽJG ir skaista sieviete ar nepamatoti augstu pašnovērtējumu. Maldīgi kādreiz domāju, ka viņas veiklā runa ir pilna ar saturu, tagad, viņai ieņemot sev nepiemērotu amatu, atklājās, ka pati dažkārt pat nesaprot savu klišejisko frāžu jēgu, tikai apguvusi prasmi tās vekli savirknēt. Rakstnieki jau nu nebūs tie, kas uzķersies uz plika āķa, kā, piemēram, koučings. Noteikti neuzskatu, ka mums vajadzētu latviskot katru IT vārdu, bet "koučings" ir manām ausīm pilnīgi nebaudāms.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 10:21
Plus_opinionžoržs Ozoliņš savācis kopā spilgtākās ŽJG "izteikas" - patiešām spilgti. Mani ar vienmēr mazliet kaitinājusi ŽJG tukšrunāšana - jau no brīža, kad izmesta no LTRK amata iestājās VL ar tādu patētisku komentāru un sakot, ka amati viņu neinteresējot. Un patiešām - uz saeimu nekandidēja. Bet tad, kad tik bīdīta par ministri un sacīja, ka ir "kultūrā dziļi iekšā", jo esot dziedājusi kopā ar Kauperu un pazīstot Ziedoni - tas jau lika saprast, ka nekas labs tur nebūs.

Gadījums jau dikti līdzīgs kā ar vienu otru citu ministru, ceru tomēr, ka nebūs tā kā Slaktera, Kampara un Kristovska gadījumā - ka jāgaida nākamās vēlēšanas vai visas valdības nomaiņa, lai tiktu no vienas šādas ministres vaļā. Un pamatoti arī Ozoliņš norāda uz VL, - šāda ministra izbīdīšana tikai spilgti demonstrē viņu apvienības impotenci, kur bez tā viena jautājuma nemitīgas cilāšanas nekā cita arī nav.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 07:30
klusais žoržs - domāju ka arī esot LTRK vadītājas amatā tukšrunāšana bija tieši tādā pašā līmenī , tikai tai netika pievērsta uzmanība, jo kritizēti tika citi un tad reizēm saturs nav tik svarīgs cik svarīgs ir skaisti un pārliecinoši pateikts vārds... Tagad ieklausās saturā un cenšas saskatīt darbus un ....
Var jau pārmest žurnālistiem ,ka rok nost ŽJG, bet nekas tāds nenotiktu ,ja viņa regulāri pati nepiemestu malku tam ugunskuram. Katrā gadījumā viņa droši bruģē sev ceļu uz ministru galeriju, kur viņu jau gaida Slakteris, Kampars, Kristovskis ...
 +20  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 08:50
Normunds Kārkliņš Tagad tāds politiskais strāvojums modē - miljonārs/komunists/prezidents Bērziņš pārspļauj Grendi.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 16:11
Optiskais Tēmeklis Normund!

Hm, a, ja Bērziņš nav labāks, Tavuprāt, par Grendi, kur Bērziņa "kouči" ar NLP?

Toties, ja 1 vecs -- komunists, miljonārs utt. slikts! :) -- Bērziņš gudrāks un veiklāks (bez kouča) par Grendi ar visu kouču un Bibeles skaidrotāju, tad Grende par Bērziņu diez vai labāka... :)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 17:17
Normunds Kārkliņš Bērziņš ar Grendi sader kā cimds ar roku. Es tik esmu dusmīgs uz Visu Latvijai, ka pēdējās minūtes pasažierus luksusa klasē izmitina. Ne partijas baļķi nesusi, ne pie saeimas salā stāvējusi, bet par ministri iecelta. Tukšpadsmit. Tomēr rakstnieces iespārda, gribas zvetēt pretī.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 03:00
Plus_opinionžoržs Tomēr par tiem atlaistajiem padomniekiem - Dālders jau bija stipri nekaitīgs - tik pat tukšs un nekāds kā pati ŽJG, vienīgi nebija viņam tik spilgtu izteicienu. Nu jā - un atškirībā no ŽJG, kas "nāk no" Fizkultūras institūta, Dālders vismaz flautu vai ko nu tur spēlēja. Ēlertes atlaišanu gan varētu saprast - ievērojami stiprākus un gudrākus cilvēkus savā tuvumā ŽJG acīmredzami nejaudā turēt.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 07:34
DD1 Tā ir, kā Tu saki. :)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 10:24
lno žoržs. Nenoliedzami Ēlerte ir gudra, Ēlerte tiešām ir personība, BET kāds ir viņas darbošanās sausais atlikums? Diena gandrīz visu pastāvēšanas laiku bija valsts nozadzēju rupors, kā Kultūras ministre Ēlerte izstrādāja jaunu integrācijas programmu, kas droši vien būs tikpat sekmīga kā iepriekšējās. Kāds tad ir tas sausais atlikums, Žorž?:)
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 12:35
Normunds Kārkliņš Savulaik domburšovā Ēlerte teica, ka Latvijas Satversme esot izcili sabalansēta. Vai tas ir gudri?
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 16:17
uldis-v Ino:Nenoliedzami Ēlerte ir gudra, Ēlerte tiešām ir personība, BET kāds ir viņas darbošanās sausais atlikums? Diena gandrīz visu pastāvēšanas laiku bija valsts nozadzēju rupors, kā Kultūras ministre Ēlerte izstrādāja jaunu integrācijas programmu
------
Kad Ēlerte paziņoja ka katram latvietim ir jāintegrē viens krievs,es tur nesaskatu nekādu gudrību.
Esmu pārliecin'ts ka integrācijas programmas izstrādē Ēlertei ir maza loma , varētu būt viņa tur tikai kā kaučings-kučieris. Es esmu par integrāciju ,tikai tās izpildījumu raksturo Ļēņina darba "Solis uz priekšu un divi soļi atpakaļ" virsraksts.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 09:40
Haris Tāds skurbs nemiers uzradies - tā kā derētu atkal sadedzināt kādu salmu lelli. Varbūt šoreiz Ozoliņš varētu nomainīt Dūli.

Lai gan Grendi, protams, drīkst un acīmredzot arī vajag kritizēt - man derdzas šis paņēmiens rūpīgi un sistemātiski sakrāt kāda cilvēka publiski uzstājoties pieļautās valodas kļūdas un neveiklības (nevis kabinetā, stundām slīpējot savu "šedevru"), un tad tās kā tādas rozīnes izvietot savā sacepumā. Tas pat nav Šlesera gadījums, kuru savulaik "intervēja" Rīgas laika veidotāji. Tur vismaz neveiklības tika pateiktas vienā piegājienā. Šeit Ozoliņš tās ir KRĀJIS.

Atceros, bija te daži komentāru rakstītāji, kuri brīnījās, ka "Ir" komentāros tiek pieļauti ad hominem uzbrukumi. Lūdzu - redz, kur "tā visa boss"!
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 09:16
lama Šeit Ozoliņš tās ir KRĀJIS...
______________________------
kultūrrevolucionāri iraid kolekcionāri.

Grende -Liu Shaoqi.


............ Biedrs Mao?
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 11:32
Plus_opinionAldis Jā, piekrītu Harim.

Ja Jaunzemi kritizētu ar argumentiem, tad viss būtu kārtībā. Katrā ziņā būtu skaidrs, par ko viņu kritizē.
Bet ja nav neviena argumenta, tad tas liek bažīties, ka tā ir izplānota akcija.

Kāpēc neviens nerunā, piemēram, par Sprūdzi?
Vai kādā lauku bibliotēkā būs vai nebūs Ikstenas grāmatas - tam nav it nekādas nozīmes. (Es pat teiktu - ja nebūs, tad vismaz papīrs tiks ietaupīts un daži koki saglabāti.)
Savukārt bardaks pašvaldībās ir ļoti nopietna lieta. Ja Sprūdzim būtu smadzenes, viņš varētu visu sakārtot. Pārstrādāt Pašvaldības likumu, ierobežot pašvaldību patvaļu, arī kontrolēt pašvaldības - lai vismaz esošo likumu ietvaros tās savaldītu.
Bet lūk, Sprūdža totāla impotence un citas nopietnas lietas Ozoliņu neinteresē. Bet Jaunzemes un kādas tirgustantes konflikts ir tik svarīgs...

Kur te ir loģika?
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 22:58
Mikus Grende Varbūt vajadzētu uzklausīt arī kādu ne tik galmam pietuvinātu kultūras darbinieku, tad iespējams atklātos ļoti netīkami fakti par un ap.
Manuprāt šo intelektuālo psihožu diriģents nemaz nav tālu jāmeklē šobrīd, lai gan vēlēšanās piedalījās no tālākā rietumu nostūra.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 09:10
uldis-v Ja Jaunzemi kritizētu ar argumentiem, tad viss būtu kārtībā. Katrā ziņā būtu skaidrs, par ko viņu kritizē.
---
Bet argumentu ,taču,nav .Ir tikai boļševistiska pārliecība.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 09:44
Rudmatis Tagad tam var pievienot arī atbalstītāju apgāzto ministri :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 20:31
ValdisKalnins biju jau piereģistrējies atrais.lv un šodien skaisti dažu minūšu laikā papildināju savu kontu, patiešām noderīgi un ātri :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2012 12:11
Pikaso Palasījos par "nacionālo identitāti", "vienoto informācijas telpu", "Nacionālā teātra abonementu", "koučingu" un citām smalkām lietām, un atcerējos "Mērnieku laikus":
"Lūk, guniverzuma prakvasors tu esi, bet nezini, kā sacīt jāsaka, kas jādara!" Ķencis Bisaram pārmeta, kad Pietuka Krustiņš bij jau aizgājis.
"Guniverzuma prakvasors būsi gan laikam tu pats," Bisars atbildēja, "bet es esmu... laikam apaļisa.... gambas - velns zin kas par prezbiteri un azors."
"Azors esmu es arī," Ķencis atbildēja, "un ortogrāfijas dipitors, bet nevis guniverzuma prakvasors, kurš gan cits neviens nevar būt kā tu pats, lai vai liedzies vai ne."
"Nē, nē, es neesmu guniverzuma prakvasors, tas par velti."
"Bet kurš tad var būt?" Ķencis jautāja.
"Varbūt ir Drekberģis," Bisars atbildēja.
"Nē, Drekberģis ir dancošanas drigants vien," Ķencis sacīja. "Bet iesim pie Pietuka Krustiņa, lai izšķir, ka pēc neiziet aplam, jo tagad ir vēl laiks."
"Iesim, iesim!" Bisars droši iesaucās un gāja Ķencim līdz. "Guniverzuma prakvasora nav pavisam," Pietuka Krustiņš, kurš jau bij viņu valodu dzirdējis, sacīja augstā garā, "un jūs, kungi, abi neesat vis azori, bet asesori."
"Asesori, asesori, asesori, asorisi, areosi..." - tā Ķencis ar Bisaru mācījās izsaukt.
"Tāpat arī neesat ne katrs nedz apaļisagambas prezbiters, nedz ortogrāfijas dipitors, bet abi esat direktori."
"Direktori, direktori, dikeroti, dikoteri..." - tā atkal abi skaitīja, bet arvienu, jo tāļāk, jo nejaukāk.
"Bisara kungs pie applaudisemangas un Ķenča kungs pie ordonances. Bet, cienīti kungi," -tā Pietuka Krustiņš aiziedams vēl piekodināja, "šo savu tituļu neaizmirstat, jo caur to varētu celties neizlabojamas jukšanas."
Tagad šie abi palika skaitot, viens: "Apspļaudīsi mantas, apspļaudīsi mantas," - otrs: "Ārdu skanste, ārdu skanste," - un pa starpām bij dzirdams arī: "Tīti teļi, tīti teļi."
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 10:12
Haris Centīgi rūkts! Še, kauliņš!

Man gan šķiet, ka "ekonomiskais izrāviens", kā arī Ēlertes pamestā un dimantveidīgo truli atbalsotā "sinerģija" apņirgšanai būtu atbilstošāka, bet neaizmirstiet arī jau senākas pērles - "multikulturālo bagātināšanos" un "transpersonas".
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 10:45
klusais Neko darīt , ja cilvēkiem gribas gudri izteikties :)
Varbūt paturpināt izglītoties , jo izskatās ,ka Fizkultūras institūts ir atstājis dažus robus izglītībā :)
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 10:57
Optiskais Tēmeklis Klusais!
Vismaz kādu izglītības robu taču mēgināja "koučs" ar brīnumštociņu aizpildīt.

Ja neizdevās, tad "koučs" parāk slābs vai nūjiņa neatbilstoša kalibra. Interesanti, kad un kurp to "koučinga" rīkstnieku nākamreiz ŽJG līdzi ņems?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 16:23
Plus_opinionjaanisj Ja jau (pamatoti) ievērojam `varbūtās` un `tāpatās`, tad vēl pamatotāk būtu jāvēršas pret `pielietot`, kurš jau gadus 20 koptā valodā ir `lietot` / `izmantot` (un vārdnīcās sākotnāji apzīmēts kā `nevēl.`, bet tagad jau pazūd pavisam).
Un bēdīgi slavenais `koučings` ( no `coach`) sākotnēji nāca no vācu `Die Kutsche`, no tā tad (ar `der Kutscher`starpniecību) arī latviešu kučieris, kas sēž uz bukas (`der Kutschbock`). Tā tad arī visa godība. Ir pilnīgi vienalga, ko tas `koučs` katrreiz dara: trenē, māca, veic savedēja funkcijas, dod padomus, dīda neveiksminiekus utt. Kā jau minēts, ir vismaz trīs latviskas atbilsmes (treneris, mājskolotājs, repetitors) un gan `kučieris` (pardon, pardon, vadībzinību lielmeistars), gan ministre droši var izteikties latviski.
 +23  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 10:28
Toms Bergmanis Jā. Satin savu valodiņu, un tādā garā..
Starp citu, "pardon" arī nav diezko latvisks vārds.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 17:40
Arvis ja šitā turpināsim ravēt, izrādīsies, ka latviešu valoda nemaz nepastāv. Piemēram - grāmatvedis arī noteikti ir pilnīgi nevēlams vārds, jo "vest grāmatas" latviski pilnīgi noteikti nav pieļaujams
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2012 18:58
Plus_opinionjaanisj `Grāmatvedis` ir labs, ērts un skanīgs vārds, un skaidrojumi arī tam loģiski un saprātīgi. Bet `vest grāmatas` ir `grāmatu vešana / grāmatvešana`.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.maijs 2012 15:30
ierados Ēlerte neder, Dālderis neder. Grende neder, par Demakovu nemaz nerunājot. ABC pat atradis neapstrīdamus (!) faktus. Bet kāpēc īsti? Kas notiek patiesībā? Vai no Ozoliņa raksta izriet kādi neapstrīdami fakti, kādus piemin, piemēram, ABC? Uzreiz teikšu, ka neaizstāvu ministri, bet man ir vēlēšanās saprast, kā šie jaunie ļaudis uztver savu mājvietu (Latviju) un kā viņi domā (kā viņi runā, mēs dzirdam) un pie viena, kā domājam mēs, aborigēni. Ka viņi neder.
No otras puses, jauno, enerģisko censoņu CV pilni ar iespaidīgiem sasniegumiem un pieredzēm. Un apbrīnojamām virzībām no amatiem uz amatiem. Un te pēkšņi tāda stila ziedu buķete, ko mums gādīgi sarūpējis Ozolīņš! Nav nekas iebilstams pret "dzīvu" izteiksmi: "Tekstam ir jādzīvo. Stilam, kādā runā, raksta un dzīvo,vajag atklāt, ka cilvēks ne tikai tic savām domām, ne tikai domā tās, bet arī pardzīvo. Tkai tad, ja domās ir spēks, ticība un pārdzīvojums, tās ir kaut ko vērtas". (Nīče) Tas bija vecajos, labajos laikos, bet tagad?
Tagad nevajag ticēt, pārdzīvot, pietiek "grabināt", lai noorientētos no amata uz amatu, no krēsla uz krēslu. Piekrītu Ozoliņam, ka ne jau vienīgā ir pieminētā pēdējā kultūras ministre. Tā ir tendence un, kā atzīmē acīgi vērotāji, ne tikai Latvijā. Tādas ir reālās situācijas imitācijas (virtualizācijas) pazīmes un daudzveidīgo teoriju izmēģināšana, ar ko krasā pretrunā ir nācijas kultūra (vēl pagaidām). Tajā skaitā vairākas sievietes vienā virtuvē.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 10:34
Pikaso No Ozoliņa raksta izriet fakts, ka KULTŪRAS ministre neprot runāt literārā latviešu valodā. No daudziem citiem rakstiem izriet, ka 1. kultūras ministre, gluži kā ceļojošs preču tirgonis, uzskata par iespējamu nevietā un nelaikā reklamēt gan sava vīra apdrošināšanas kantori, gan kaut kādu apšaubāmu "koučinga spečuku", kas liecina par intelektuālu aprobežotību, 2. kultūras ministre, lobēdama "savus draugus - gaismaspils būvētājus", ir nodarījusi valstij zaudējumus vairāku miljonu apmērā, 3. kultūras ministre atļāvusies nepiešķirt līdzekļus starptautiska mēroga kultūras pasākumam - operas svētkiem Siguldā, 4. kultūras ministre ir aprobežota varaskāra būtne, kas nespēj saskatīt milzu baļķi savās acīs, toties saskata skabargas visu apkārtējo acīs ... Šo uzskaitījumu varētu turpināt, taču neredzu tam jēgas, jo nevienam, kurš "dzird balsis", nav iespējams iestāstīt, ka patiesībā tās nav balsis, bet gan slimas smadzenes, bez tam man principā ir pilnīgi vienalga, vai kultūras ministre ir Žanete, vai Babete, vai Eifrozīne, vienkārši maķentiņ uzjautrina pārvarīgais sašutums un apdullinošā riešana katru reizi, kad kāds uzdrīkstas kritizēt NA trūkumus un kļūdas. OK, liekos mierā, jo patiesībā šī Žanete nav izēstas olas čaumalas vērta.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 10:56
klusais ABC - izēstas olas čaumalas vērta ...
Atcerējos , ka ir vienā austrumu valstī delikatese - nevainīgu zēnu urīnā vārītas olas :)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 11:02
Pikaso Olas ta olas, bet te ir tikai čaumalas, kurām neatkarīgi no vārīšanas vides vairs lielas vērtes nav. Tas ir Ķīnā?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 11:23
ierados Nav tā kā izskatās. Esmu tipisks aborigēns un politiskās partijas un viņu līderi man ir kaut kauč kādi citplanētieši. Koučaki. Pie tam, izrādās, ka uz tās citas planētas arī viss nemaz nav tik sakarīgi, kā atzīmē cilvēks, kurš ko redzējis vairāk:
rigaslaiks.lv/Raksts....
"Gluži tāpat, kā Nomas (dārgs Kopenhāgenas restorāns [ierados piezīme]) gastronomijā ēdieni pazaudējuši savu jēgu, tāpat savu jēgu pazaudējuši arī vārdi, kas tiek lietoti drīzāk tā, kā suņiem iezīmējot savu teritoriju: teiksim, prast politisko nevalstisko organizāciju jeb demokrātiskās vispārināšanas slengu nozīmē pavērt durvis uz kādu (varas) pasauli, kur savējos pazīst ne vien pēc uzvalkiem, šlipsēm un bezjēdzīgās muldēšanas, bet arī pēc tā, ka viņus vairs neizbrīna izkropļotās ēdienu ēnas, jo viņi ir zaudējuši atmiņu par pašiem ēdieniem, teiksim, tomātiem ar krējumu". (U. Tīrons)
NA "kļūdas un trūkumus" gribas dēvēt vēl skarbāk: klibs vilcējspēspēks. Ir vēlēšanās viņu aktivitātes pielīdzināt tam, ko pasniedza "Nomā". Tiem, kuri neuzšķīra Ulda Tīrona rakstu Rīgas Laikā, nosaukšu:
"Ēdienkartes restorānā nav bijis, bet tas, ko piedāvājuši uzēst psihopātiskie viesmīļi, bijis, maigi sakot, visai dīvains (Griškovecs pievienojis arī “ēdienu” bildītes): maizes vietā nelielu vāzīti ar kaut kādu augu pušķīti, no kuras pats viesmīlis spējis izvilkt dažus zaļus sausiņu salmiņus. Tiem sekojušas kaltētas sūnas, tad kaut kas, kas attāli atgādinājis kukurūzas čipsi, pārklātu ar lipīgu, gumijotu, skābu plēvi; šajā brīdī piedāvāts arī vienīgais Nomā dabūjamais vīns – skāba turpat Dānijā raudzēta susla, tad – burkānu serdes, kas 8 stundas vītinātas cepeškrāsnī 50 grādu temperatūrā ar slēpju smēra garšu atgādinošu pulveri, ar kuru jāēd minētie izstrādājumi; tad atstiepts liels šķīvis ar mīdijām, vienīgi izrādījies, ka mīdiju tur nav bijis, tikai vāki, starp kuriem paslēpti trīs nelieli ēdami gliemežvāciņi (kas, protams, nebija mīdijas, bet kaut kas nezināms)". (U. tīrons)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 15:21
betijacelmale Vai kāds man var iedot atsauci uz šo informāciju, ko te kāds jau pasniedz, kā notikušu faktu: " kultūras ministre, lobēdama "savus draugus - gaismaspils būvētājus", ir NODARīJUSI (izcēlums mans) valstij zaudējumus vairāku miljonu apmērā,"?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 22:58
Plus_opinionAldis ABC, opera tās vadītāja vadībā ir izšķērdējusi naudu, kuŗas pietiktu operas svētkiem Siguldā vairākiem gadiem uz priekšu.
Ja ministre būtu iztīrījusi to žurku midzeni, tad varētu atsākt rīkot operas svētkus Siguldā.
Kāpēc neesi atbalstījis ministri tad, kad viņa gribēja to izdarīt?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 23:07
klusais betij - jautājums manuprāt ir vislabāk aprakstījis situāciju . Par zaudējumiem kā notikušu faktu manuprāt neviens gan nemin.
P.S. Man ļoti patīk teksts par atsaucēm :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 23:51
betijacelmale klusais, es nocitēju - vārds vārdā augstāk rakstītu tekstu. Vienīgais vārdu "nodarījusi", kā jau rakstīju, izcēlu lieliem burtiem.
Starp citu, vai nezini, ar cik nikiem šoreiz komentē Zane?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 00:23
klusais betij - ak nepamanīju - ABC izskatās ieskrējies ar secinājumiem. Ne jau pirmais ar saasinātu tekstu. Pēeee
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 00:35
Rudmatis Var uzrakstīt vēstuli uz KM (Lato Lapsas stilā) ar jautājumu vai ir veikta indeksācija par pagājušo gadu. Ja nav, tad tie arī ir tie zaudējumi.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 20:35
lama ..lai nīgru mākslinieku un niknu rakstnieču pulkam...
_______________________
mūsu kultūras revolūcijas avangardam!?

hunveibiniem labākajuos gaduos!?

dariet mums zināmu- kā sauc latvju kultūriņas revolūcijiņas Lieluo Stūrmani?
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  13.maijs 2012 11:26
uldis-v lama:dariet mums zināmu- kā sauc latvju kultūriņas revolūcijiņas Lieluo Stūrmani?
----
Kad rakstniece Gundega Repše pirms 13 janvara grautiņiem rakstija ,aicinot uz 13.janvara mītiņu kaismigus revolucionārus rakstus Ēlertes Dienā man likās ka labi nebūs -logu stikli tiks dauzīti.Es uzrakstiju komentāru ka es nekad neiesaistīšos marksistiski-boļševistiskās avantūrās.
Acīmredzot kultūriņas revolucijiņas Lielo Stūrmani varētu atrast starp bijušai" Dienai" tuvākām personām.
Bet skatoties televizijā tiesājamos 13.janvara grautiņa dalībniekus man tomēr kļūst viņu žēl .Vai nevajadzētu blakus uz tiesas sola viņiem nosēdināt grautiņa idejiskās mātes un tēvus.Ceru ka Latvija iztiks bez Lielā Stūrmaņa.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 23:26
Dāvids Vikmanis Sāk iezīmēties tāda forša VL tradīcija. Ja ar kādu no viņu redzamajām personām sāk briest lielas ziepes, pirmais solis ir vadoņa Dzintara sirdi lauzoša vēstule par attiecīgo personu. Pēc tam itin ātri šī persona pazūd no skatuves. Pagaidām saraksts ir īss, bet gaidīsim ko jaunu, protams.
1) Ēriks Jēkabsons, tika pieņemts par VL konsultantu. Izrādījās ne tikai Šlesera, bet pat Berezovska draugs. Attiecīgais Dzintara ekspromts:
www.visulatvijai.lv/n...
2) Un tagad ŽJG. Atkal Dzintars uguņo:
visulatvijai.lv/news....

Nesaprotu, NA patiešām grūti samesties kādam PR speciālistam?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  13.maijs 2012 12:06
lama Dzintars uguņo:
_________________


Dāvids skraidelē ar lingu un meklē pažarnieka ķiveri.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 13:13
andza "jāatrod kopīga valoda ar nozari".
----------------------------------
bet to pašu taču būtu jāprasa Ķīlim. Lai panāk, ka cilvēki ar augstāko izglītību ir gatavi strādāt par grašiem.
Bet Ķīlis jau ir no pareizās partijas, turklāt vēl no Kembridžas(!!!). Tas var angļlatviešu valodā gvlezt kas tik ienāk prātā, ozoliņveidīgajiem viss būs ideāli.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 12:16
lno Daži jautājumi autoram:
- vai koalīcijai kungs redz labāku sadarbības partneri par VL?
- vai Ozoliņa kungu nepārņem kaut pavisam maza neērtības sajūta, kad viņš lasa savus agrākos sacerējumus, kuros bez mēra sajūtas slavētas LC un TP personas, bet konkurentiem lielkulīgi pārmesti LC un TP netikumi? Nu kā tā varēja notikt, ka visu redzošā un izprotošā žurnalista acu priekšā varēja nozagt valsti, un izgāzties diendienā daudzinātā integrācijas programma?
Vai Ozoliņa kungam padomā kāds "labāks" sadarbības partneris par NA?:)
Ozoliņš kā pēdējos gados pierasts apzināti vai neapzināti atkal nostājies to rakstītāju un lasītāju priekšgalā, kuri pēdējos gados atbalstījuši SC dalību koalīcijā.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 12:24
Plus_opinionKristaps O. Kāpēc jautājums uzreiz par koalīciju, nevis, vai pašiem VL nav padomā kāds labāks ministrs par šo? Kā jau kāds te norādīja, tas liek domāt, ka VL elektorāts nekritiskuma ziņā daudz neatšķiras no SC balsotājiem.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 12:40
lno Kristaps O. Tas vēl jāpierāda, ka Žanete ir sliktākā Kultūras ministre valsts vēsturē vai pašreizējā koalīcijā. Ja Tu sekotu līdz Ozoliņa un citu IR autoru rakstiem, tad jautājumi par koalīciju nerastos:)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 12:47
lama Kā jau katrā kārtīgā revolūcijā arī mūsu "kultūriņas revolūcijiņā" svarīgs faktors ir "'lietderīgie idiotiņi"
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 13:18
Plus_opinionAldis Kristapam - Kāpēc nepadomātu, kā nomainīt tik bezjēdzīgus ministrus kā Sprūdzis, Pabriks un Ķīlis?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 23:11
Plus_opinionsigma Ozoliņa raksts ir ievietots ceturtdien Delfos, tātad pirms ŽJG piektdienas vakara intervijas Panorāmā. Tai mirklī it kā varbūt vēl varēja piekrist Ozoliņa slēdzienam: "Tāpēc vismaz pagaidām ministres vājums stiprina koalīciju."

Pēc piektdienas situācija varētu mainīties: sestdien no kādas Saeimai pietuvinātās personas dzirdēju, ka Vienotības iekšienē tomēr aug neapmierinātība ar NA. Kamdēļ no ŽJG vairākiem padomniekiem (bez Dāldera un Ēlertes bija arī vēl citi) kā lielākie grēkāži atlaisti tieši šie 2 Vienotības populārie padomnieki un līdz ar to uzskatāms par smagu pliķi tieši Vienotības sejā), kurš tagad turpināšot strādāt ar Ēlertes vadībā izstrādātas Integrācijas un sabiedrības saliedēšanas memoranda pamatnostādnēm (kurās ieguldīts daudz laika un darba) un turpinās iesāktās diskusijas, par ko tā nogrēkojies pilnīgi nevainīgais Dālderis.

Vispār ir neapmierinātībā ar dažu (galvenokārt gados jauno) NA deputātu zemajām intelektuālajām spējām, to neizglītotību ("knapi bakalauru līmenis") un līdz ar to nespēju konstruktīvi strādāt Saeimā. Viens otrs Saeimā jau uzskatot, vai nevajadzētu tomēr atkal labāk pamēģināt ar ZZS, ja tur Lemberga ietekme tālāk mazināsies un virsroku ņems tādi jauni pozitīvi un daudzsološi deputāti kā Reizniece-Ozola (skat. viņas vakardienas viedokli Dienā: "Situācija ir krietni uzlabojusies"), kas patīkami atšķiroties no veciem destruktīviem ZZS bukiem Brigmaņa līmenī, kuri pilnīgi visu, ko valdība dara, tikai kritizējot, kritizējot, kritizējot.

Situāciju saasināja arī neskaidrības ap NA deputātu Krēsliņu ("Demokārtiskie Patrioti" viņu izslēguši no savām rindām), bet vistrakāk "dullais Parādnieks" ar savu ložmetēju un automātu bērnu dārzā "Pūcītis", kuru pat nosodīja pašas NA deputāts Dāvis Stalts, bet kuru tūlīt metušies aizstāvēt NA karstgalvji ar deputātu J.Dombravu un par NA Saeimas frakcijas "vecāko konsultantu" paaugstināto un bēdīgi slaveno J.Iesalnieku priekšgalā. Iesalnieks tviterī jau smagi šāvis pret IZM Ķīli: "Liberāļu sašutums par 16.marta skaidrošanu bērnudārzā kārtējo reizi atgādina, ka ESOŠA VALDĪBA IR VIEN ĪSLAICĪGA TAKTISKA SAVIENĪBA".
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 13:06
dzeris49 Parādnieks, Iesalnieks, Dombravs, ne tik lielā mērā arī pats Dzintars - samērā pagrūti viņus uztvert nopietni un gaidīt no šiem cilvēkiem ko jēdzīgu.
Varēja gaidīt, ka paaugsies, bet, acīmredzot, savus "griestus" sen sasnieguši, un tas infantīlisms saglabāsies līdz pat pensijas vecumam.
Tas gadījums ar to ložmetēju tai bērnudārzā un arī daudz kas cits liecina, ka nekur tālu no tiem laikiem, kad VL biedrojas ar krievu fašistu Osipovu, viņi nav tikuši, un, acīmredzot, arī netiks, domāšana un spriešana tikpat "augstā" līmenī saglabāsies, mentalitāti izmainīt nav iespējams.
Te tiešām jāsāk domāt, kas būtu tas mazākais ļaunums - VL vai ZZS, ņemot vērā arī vēl to, ka Lemberga ietekme uz NA arī zināma, Bērziņš kā TM ir tam skaidrākais pierādījums.
Bet, zināms labums no viņu darbošanās koalīcijā ir - varbūt, kādam no tiem, kas par viņiem balsoja, tomēr, atvērsies acis, ka, nekam citam, izņemot lozungu skandināšanai par vienu konkrētu jautājumu, šai partijai potenciāls nav, un, varbūt, labāk balsot par tādiem, kas spēj ministru amatiem atrast cilvēkus, kas, vismaz, nav korumpēti, un spēj arī kaut ko reāli izdarīt?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 11 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 13:23
lno dzeris49Te tiešām jāsāk domāt, kas būtu tas mazākais ļaunums - VL vai ZZS.
_________________
bet tikai komplektā ar SC?:)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 13:27
Dāvids Vikmanis Nez, man atkal liekās, ka loģiskās VL beigas būtu saplūšana ar Vienotību.
Viņu vienīgais jautājums, kas n-tos gadus spēja nodrošināt maksimums 3% balsu, saasinājās krīzes rezultātā - visur pasaulē tā notiek. Bet nupat izskatās, ka cilvēkiem makos sāks lēnām kāda kapeika parādīties, līdz ar to izmisums un ksenofobija mazinās - kurš tad balsos par Tevis uzskaitītajām personām? Ja puikas gribēs joprojām mīkstajos Saeimas krēslos dirnēt, nāksies vien pie lielā brāļa sāniem spiesties.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 13:30
dzeris49 Tu domā, V vajadzīga vēl VL, nepietiek, ka tur iekšā tāpat ir pietiekami raiba publika ar pietiekami plašu politisko spektru?
Un cik par to VL balsos, daudz atkarīgs no SC un Krievijas uzvedības, bez tam, ir cilvēki, kam tā "nacionalā ideja" vienmēr būs pirmajā vietā, neskatoties ne uz ko.
Ino - jā, iekš tā jau liela problēma, ka tā ZZS un SC vienmēr bijuši kā cimds ar roku, tāpēc par to vēl spēcīgi jādomā.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 13:42
Dāvids Vikmanis Savus 5% jau VL spēj dot, tas nav maz, lai V tas neinteresētu. Turklāt V tad izceltu saulītē to VL daļu, kura ir krietni vērtīgāka un darboties spējīgāka par Tevis nosauktajiem censoņiem.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 13:49
dzeris49 Iespējams, 5% dos, bet, iespējams, tikpat daudz arī pazaudēs, ne visi gatavi balsot par partiju, kurai iekšā būs Dzintars un vēl daži darboņi no NA "spices", jo, ja tiem vieta sarakstos nebūs garantēta, nekāda apvienošanās nenotiks.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:31
Pikaso > Dāvid,Es saprotu, ka sūnas parasti peld pa ūdens virsu, bet vai Tu nenosauksi tos strādāt varošos un gribošos VL biedrus, kas ir paslēpušies ūdens dziļumā, - es tur nekā cita bez Dzintara, Parādnieka, Iesalnieka, Kiršteina-Sļivkina neredzu. Varbūt varētu runāt par Staltu, bet vairāk neviens gan nenāk prātā. Un paskaties uz IR VL komentētājiem - Tu tak nesāksi apgalvot, ka kaut viens no viņiem ir spējīgs risināt jelkādu konstruktīvu dialogu, varbūt vienīgi izņemot Hari. Un jādomā tak, ka šeit rakstīt ir norīkoti tie labākie kadri, kas viņiem ir.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:40
Dāvids Vikmanis ABC - nav tā, ka es pārzinu viņu biedrus, bet vienu cilvēku uzreiz nosaukšu, Kalvis Apsītis. Man vienmēr ir licies ļoti interesanti, kādu apsvērumu dēļ viņš ir pievienojies VL un kā viņš tur satiek ar iesalniekiem, parādniekiem un citiem no tās sugas, bet nu VL līmeni šāds cilvēks augšpusē krietni paceltu.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 15:30
Pikaso Jā, tur es Tev pilnīgi piekrītu, biju viņu piemirsis. Gudrs un cieņas vērts cilvēks.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 16:58
Optiskais Tēmeklis Kalvi tur (VL) iekšējā demokrātija ar plinšu puikiem nospiež ar vairākumu. Tapat nejūt, ka Ilmaram Latkovskim izdotos VL palīdzet, jo tādi biedri un/vai sabiedrotie kā Kalvis un Ilmārs mazajiem VL puisīsiem ir nesaprotami.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 17:28
nulle Jā - Kalvis ir viens no sakarīgākajiem komentētājiem šeit (lai arī ne vienmēr piekrītu viņa viedoklim).
Brīnos kāpēc viņu sarakstos ielika pēdējo, bet pirmās vietas - Rasnačs, Bērziņš, Dombrava, Parādnieks, utt...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 22:30
dzeris49 Uz kādu auditoriju orientējas, tādi arī pirmie sarakstos.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2012 09:15
jautajums_4 Kāda nu tā mūsu kultūras ministres publiskā runa ir, tāda nu ir! Un nav ko braukt Ozoliņam virsū.Viņš pie tām runas pērlēm nav vainīgs. Šlesers pēc tās slavenās intervijas,kur skaistums nāca no iekšām, nevis žurnālistiem atriebās, bet sameklēja sev runas skolotājus-profesionāļus. Un ar sevi strādāja. Un rezultāti bija.
Ja VL tagad meklē kašķi ar Vienotību, tad tas ir stulbi un tuvredzīgi. Jo Vienotībai ir manevrs, bet VL manevra iespējas ir ļoti ierobežotas. Jaunas koalīcijas iespējas ir ļoti limitētas, jo zatleriešiem ir sarkanās līnijas ar ZZS,bet SC pēc visiem referendumiem ir tabu visām latviskajām partijām. Elektorāti nesapratīs. Bet vismaz teorētiski ir iespējama koalīcija bez VL,ja reformisti atsauc savas līnijas,bet nav varianta bez Vienotības, ja netiek iesaistīts SC.Bet SC būtu jebkuras latviskās partijas politiskā pašnāvība.
Un Elerti un Dalderi, starp citu, neatlaida ŽJG, kas bija slima, bet gan kultūras ministra p.i. G.Bērziņš. Kas nebūt nav ierastā prakse valsts pārvaldē. Vecrīga līdzīgu precedentu pat atcerēties nevarēja.
Bet varbūt izdevīgie nosacījumi būvniekiem nav saistāmi tikai ar personisko draudzību ar ministri? Varbūt,ka būvnieki ir izteikuši priekšlikumus, no kuriem partijai nav bijis spēka atteikties? Bet varbūt VL vajadzētu atcerēties, kas pazudināja TB/LNNK? Ir lietas, ko vēlētājs nepiedod. Vai nu vajag vēlreiz tās pašas kļūdas atkārtot?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 15 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 13:45
lno jautajums_4 Bet varbūt izdevīgie nosacījumi būvniekiem nav saistāmi tikai ar personisko draudzību ar ministri?
___________________________
Kur ir tie izdevīgie nosacījumi? Kārkliņa laulenes fantāzijās? KNAB taču veica pārbaudi, tā kā nevajag muldēt. Protams, esmu gatavs atvainoties, ja spēsi pierādīt pretējo. Gaidu:)
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 13:55
Plus_opinionsigma "Elerti un Dalderi, starp citu, neatlaida ŽJG, kas bija slima, bet gan kultūras ministra p.i. G.Bērziņš."
-------
Dīvaini, ka ŽJG "diplomātiski" saslima jau stundu pēc liktenīgās sanāksmes ar Ikstenu u.c.? Jo bija labi sapratusi, ka tādā sakaitētā atmosfērā nav lietderīgi un iespējami iet uz vēl plašāko sanāksmi ar "Kultūras aliansi", Radošo savienību pārstāvjiem un kultūras eliti pāris dienas vēlāk.

Un Jūs patiešām ticat tādām blēņām un pasakām, ka kāds ministrijas "p.i." varēja atlaist tādus padomnieku smagsvarus - kā nekā tomēr bijušie ministri - uz savu roku un BEZ šāda dramātiska soļa saskaņošanas ar pašu (it kā) slimo ŽJG???

Uzskatu, ka tieši šis solis par Ēlertes un Dāldera atlaišanu smagi atspēlēsies ŽJG, jo tas viņai vismaz Saeimas nama aizkulisēs būs ļoti nopietni jāpamato, jāskaidro un jāpierāda ar neapgāžamiem faktiem, kādi tieši šiem diviem, kuru vārdi pēdējo dienu kaislībās nekur nefigurēja, bija tie konkrētie "nāves grēki".
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:07
jautajums_4 Ino Ko Tu tieši gaidi? Atvainošanos? Nū...Un Tu man iedosi saiti uz KNAB pārbaudes rezultātiem? Jo nekur neesmu lasījis, ka pārbaude būtu izbeigta... Nāksies Tev pagaidīt... ilgi.
Es Tev neatvainošos nekādā gadījumā, jo zinu lietas apstākļus...
Un lai kā sieva būtu Zvidriņa, bet muļķe viņa konkrēti nav. Tu domā Žanete viņu aizrotēja? Naivais! Apnika Solvitai mājās sēdēt,jo neko vairākpar atstādināšanu Zanete viņai izdarīt nevarēja, un tad viņa visu to rotāciju apli arī noorganizēja.Bez jebkādiem kaučingiem
Bet Tu labāk atceries kā TB/LNNK pa Rīgas Domi saimniekoja. Batjkas gaišo tēlu...Vai nu VL iedarīs secinājumus no pagātnes kļūdām, vai beigs tāpat kā TB/LNNK.
Vēlreiz ...Īpaši Tev... Līgums nosaka,ka 'būvniecības izmaksas ir jāpārskata katru ceturksni pēc statistikas datiem par vidējām būvniecības izmaksām. Kas krīt. Ja augtu, tad būvnieki pieprasītu pārskatīšanu par labu sev. Tāgad pārskatīšana ir par labu valsts budžetam. Bet izmaksas nav pārskatītas jau 2 periodus! un ,cik zinu, tad pašlaik zaudējumi valstij ir jau 2,4 miljoni Ls. Vakar kā reiz iznāca parunāt ar KM cilvēkiem par šo lietu. Teātrī saskrējamies.
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:15
lama ..iznāca parunāt ar KM cilvēkiem par šo lietu. Teātrī saskrējamies.
____________________________________--
Sasitāties ar?

Medpunktā tak cerams pārsēja?
 -11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:27
Pikaso > Ino, Tev sākišies īslaicīgās atmiņas traucējumi? Vēl vakar Tonijs publicēja saitus:
Tā kā KM būvniekam ir piešķīrusi vairākus avansa maksājumus, tad faktiski šobrīd Nacionālo būvkompāniju apvienība valstij ir parādā aptuveni miljonu latu.
www.diena.lv/latvija/...
www.ir.lv/2011/12/29/...
........
Tā kā pēdējo divu gadu laikā ir sadārdzinājušās iepriekš plānotās Latvijas Nacionālās bibliotēkas (LNB) ēkas izmaksas un palielināts pievienotās vērtības nodoklis, Kultūras ministrija (KM) nākamā gada budžetā plāno prasīt papildu teju desmit miljonus latu.
kultura.delfi.lv/news...
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:27
lno jautājums_4. Es gaidu apstiprinājumu tam, ka Grende atlaidusi parādus celtniekiem, bet atvainoties esmu gatavs pats, ja spēsi to pierādīt, bet kā izrādās esi tāds pats tukšmuldētājs kā visi, kuri lielās ar piederību kultūrai.
Va tik neesi tas pats jautājums, kurš nolika Rīgas jauno teātri un slavēji TPJO vadītāju, jo viņš, lūk, regulāri apmeklējot baznīcu? Ar vārdu sakot kultūrtrēģeris no Demakovas magazinas?:))
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:35
jautajums_4 Lama
Saskrieties- nejauši satikties. Lietoju literāri pareizi. Pārbaudīju Sinonīmu vārdnīcā( Avots 2002.g).
Nē, nesasitāmies. Jo pie kustības ievērojam pietiekamu distanci,lai spētu nobremzēt pirms sadursmes. Iznāca neplānota satikšanās un kafijas dzeršana,protams, ar aktuālo notikumu apspriešanu.
Dailē Mežonīgo pilsētu skatījāmies. Viss krimināls bija uz skatuves.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:40
lno ABC. Tās saites ir arguments ABC. Nav dokumenta, kas pierādītu, ka KM ir atlaidusi būvnieku pabalstu. Ja tā būtu, tad ne tikai tas būtu Ozoliņa rakstā, bet būtu sekojusi Vilka un Dombrvska reakcija. KNAB arī veicis pārbaudi un šis bija viens no jautājumiem.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:41
jautajums_4 >Ino
Tas pats, tas pats!
Un neesmu savas domas mainījis ne par JRT, ne par to konkrēto TP jaunatnes līderi. Ļoti jauks un ,nebaidos šī vārda, krietns jauns cilvēks.
Un par atlaišanu? Nu amatpersona var nodarīt zaudējumus gan ar darbību, gan bezdarbību. Un šis ir gadījums par valsts amatpersonas bezdarbību. Jo KM nav realizējusi savas līgumā noteiktās tiesības,kas ļautu ietaupīt valsts budžetā miljonus nodokļu maksātāju naudas.
Vairāk argumentācijas par apsaukāšanos nebūs?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:48
lno jautājums_4...Bet Tu labāk atceries kā TB/LNNK pa Rīgas Domi saimniekoja. Batjkas gaišo tēlu...
__________________
Kāds tam sakars ar Grendi? Atceros, ka Aksenoks no JL saimniekoja roku rokā ar Birku un beigās pameta JL un iestājas Baķkas partijā:) Vai Tevi tā satrauca mans atgādinājums Ozoliņam par viņa bijušajiem favorītiem. Nu bet kā ar to Rīgas Jauno teātri?:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:48
lno jautājums_4. Un neesmu savas domas mainījis ne par JRT, ne par to konkrēto TP jaunatnes līderi. Ļoti jauks un nebaidos šī vārda, krietns jauns cilvēks.
__________________________
Nu tad neko, man nekas nav pretī, ja kultūras cilvēks pats sev šauj kājā:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:51
jautajums_4 >Ino
Kultūras cilvēku vispirms raksturo spēja patstāvīgi domāt un analizēt faktus.
Un es kategoriski iebilstu pret tādu parādību kā kolektīvā vaina. Katrs gadījums un cilvēks ir individuāls. Un katrs ir vērtējams pēc viņa, tieši un konkrēti viņa, darbiem. Vai bezdarbības.
Un Batjku es piesaucu, jo redzu lielu līdzību VL/TB ministru darbībā ar viņu priekšgājēju no TB/LNNK saimniecisko darbību. Kaut vai Gerhardu atcerēsimies.Tā teikt, tradīcijas nemirst..
Vai VL vajag kāpt vēlreiz tajā pašā upē?
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 15:06
lno jautajums_4 ...Kultūras cilvēku vispirms raksturo spēja patstāvīgi domāt un analizēt faktus.
_________________________
Ļoti apšaubams apgalvojums. Kā lai neatceras kultūras cilvēku atbalstu gadsimtu būvēm, sunisko gatavību pozēt pozitīvisma kampaņā?

Un es kategoriski iebilstu pret tādu parādību kā kolektīvā vaina.
_________________________
Nekas vairāk kā štamps:) Kolektīvā vaina bija, ir un pastāvēs. Vai vācieši kolektīvi nesamaksāja par Hitlera noziegumiem, latvieši par Ulmaņa gļēvumu? Ja prasīt no tautas kolektīvo atbildību ir tiešām netaisnīgi un nežēlīgi, tad no jebkura partijas biedra prasīt atbildību par viņa partijas politiku ir pavisam objektīvi. Atbildību jāprasa ne tikai no nacistu partijas, bet arī kompartijas, TP un arī VL.
Pagaidām gan neredzu īpašus NA ministru pārkāpumus.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 15:23
lama ē, nesasitāmies. Jo pie kustības ievērojam pietiekamu distanci,lai spētu nobremzēt pirms sadursmes. ..

______________
Tas labi. Lai gan - dazreiz nenāk par skādi drusku sasisties. Tad piekož mēli un piebremzē "kulturello klačiņu".
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 15:33
klusais lno - atvaino , bet man uz vecumu ir tāda skleroze piemetusies,ka esmu aizmirsis pat to,ka man ir skleroze. Ja vari, tad lūdzu atgādini, kur kāds ir rakstījis, ka ŽJG ir atlaidusi parādus celtniekiem. Tev ļoti smuki sanāk ar tām saitēm :)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 22:33
nulle twitter.com/#!/JanisI...
Dažreiz tiešām izskatās ka Iesalnieks ir kremļa apmaksāts provokators...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:35
Dāvids Vikmanis Nē, viņš ir nodokļu maksātāju apmaksāts ierēdnis Saeimā.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:41
nulle Anyway - interesanti kādu tad alternatīvu šis piedāvā?
NA - 51% un visām pārējām partijām varēs uzspļaut?
(Vislatviešu slapjie sapņi - nekas vairāk).
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 15:20
Dāvids Vikmanis Iesalnieka alternatīva ir vagoni ar maziem lodziņiem un restītēm. Viņam tur visādi saraksti un tādā garā.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 15:32
fu Tur jau visa partija ir ar austrumu naudu apmaksata, vai ari galigi galvu smiltis sabazusi un staro sava naivuma.

Paradnieka izgajiens, publicejot video datuma, kurs krievvalodigai publikai ir gada notikums, ir ka davana visiem krievijas kremlja medijiem, kuri jau tapat dienu un nakti strada pie latvijas nomelnosanas, kur nu vel vietejiem krievvalodigigajiem medijiem.

Tas pats video ir specigs ar savu tiro simboliku, mazi berni, vacu ieroci, legionari ar vacu izsniegtajam uniformam, sponsorets ar nacionalistiski noskanotas partijas, kura ir valdibas koalicija, darboniem.

Kur nu vel labak pastiprinat latvijas, ka nacismu atbalsotas valsts telu, krievvalodigajos medijos.

Ja tiesam ta gribas berniem radit ierocus, vismaz, lai tas notiek skola, pec kadam 4 klasitem, ar latvijas brunoto speku, zemessardzes vai ka tamlidziga atbalstu, nevis ar kaut kadiem, kostimos terptiem akstiem. Bernudarza, tiesam? ...

Reitingos kritosais SC jau ta pilna spara nemas ar saviem pasakumiem pardaugava, bet te vel davana no NA, lai krievalodigie veletaji kuriem, varbut, lenam jau sak apnikt si etniska balsosana, neaizmirstu par ko viniem jabalso.
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 17:47
dzeris49 Tur nekādu austrumu naudu nevajag, zēniņi vienkārši ir infantīli un, no vienas puses, "domā" ar muguras smadzenēm, refleksu līmenī, no otras puses, savu mērķi savas auditorijas rindās sasniedz.
Viņus jau neintersē ne Latvijas tēls, un nekas cits, izņemot savu reitingu att. auditorijas vidū, ko var pacelt tikai ar saspīlējuma radīšanu, uz citu auditoriju viņi nemērķē, un viņu īstenajiem faniem tādas izdarības patīk.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 18:41
Plus_opinioneiserts Katrai tautai ir tāda kultūras alianse, kādu tā pelnījusi. No šejienes arī ministri. Un prozaiķa Ozoliņa artiķelis kā zīmogs pa virsu apliecina, ka izglītībai šeit lomas nav.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2012 14:54
lama ka izglītībai šeit lomas nav.
________________________
nu tuoties dukts ir riktīgs.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 15:36
Plus_opinionAldis Desmitniekā, Eisert! :)))
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2012 23:18

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai

    Kurpes__imene_sali__-second_compact
    Nākamais raksts

    Cerības atblāzma (36)

    Par Mātes dienu, ieročiem un Mīlestību