IR

Arodbiedrības par pensionēšanās vecumu rosinās referendumu

Viedokļi

Plus_opinionguste Uz priekšu, biedri! Helāda mūsu ceļazvaigzne!
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 11:00
Plus_opinionNasing spešal! Ja SC marionete Krīgers zinātu Satversmi, tad tādas muļķības nerunātu - tauta nevar balsot par budžeta jautājumiem, no kuriem ir pensionēšanās vecums, kas ir speciālā budžeta galvenā "sāls".
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  28.marts 2012 11:02
Plus_opinionJ.Biotops Vaina nav b.Krīgerā bet tur, ka Latvijā bez izmaiņām saglabātas padomju arodbiedrības – komunisma skola. Kamēr valstī nebūs normāla likuma par arodbiedrībām, kas radīts kviekšanai – kvieks.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.marts 2012 16:51
usne diskute ludzu par temu. Tema nav par to, kas ir Krigers. Tema ir par referendumu un pensionesanas vecumu. Pilnigi piekritu Krigeram. Man ir svarigs tas, vai es uz valsti varu palauties. Atbilde- nevienaa vietaa. Valsts ietaupisot 100 miljonus naudas budzeta ? Bet kas ir si valsts ? Ta ir sie cilveki, kuru maksatos nodoklus izsaimnieko un pec tam ielien vinu kabatas atkal, sakot, ka nauda beidzaas, jaamaksaa atkal... Tatad kaut kada mistiska "valsts" ir uzrapusies uz sis valsts iedzivotaju galvaam un vinus laikam jau apzinati dzen talaka nabadzibaa. VELNS PARAVIS, KAD TAS BEIGSIES ?! Vinkele un CO- rokas nost no maniem samaksatajiem nodoklem. Un es esmu saamaksajis pa siem gadiem vairak valsts budzeta, ka visi Kargini, krasovicki, Skeles un Lemebergi kopa nemot. Jo vini jau neko nemaksa, vini dzivo no pasu uztaisitas nodoklu sistemas atvieglojumiem un uz parejo vergu rekina uzkraj kapitalu. Laudis, Jus vispar domajiet, ko musu pasu uzaudzeta un pieciesta politiska "elite" ar Jums dara ? Ta znaudz un barojas ka lika musas no knapi dziivaa tautas organisma. Man gan pietiek. Budams 53 gadus vecs brauksu prom. Un darbu atradisu, nemaz neceriet, ka iesu lauksaimnieciba stradat, galu gala man ir divas svesvalodas. Un darbs man ari ir, bet nu vienreiz laikam bus gana. Es pats esmu valsts un tas jega. Ja mus uzskata te par slaucamam govim, kuram pat nav nekas jaskaidro- atvainojiet, tas vismaz ar mani cauri neies. Savu patriotisma demagogiju variet atstat Jezdakovai
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.marts 2012 08:48
Plus_opinionNasing spešal! @usne
Runa gan ir par Krīgeru, kurš ļoti jauki spēlējas ar SC un ZZS demagoģiju nevis pārstāv VISU arodbiedrību intereses. Jūsu zināšanai nomaksātie nodokļi neuzkrājas īpašos personīgajos kontos, kurus tukšo valsts pārvalde, bet gan aizplūst tiešo izdevumu segšanai. Tas, ka pensiju budžets ir tukšs, bija zināms jau sen, bet ZZS neatļāvās to paaugstināt pirms 2016.gada, jo 2014.gads ir vēlēšanu gads! Atvainojiet, bet es negrasos maksāt vēl vairāk nodokļus, lai sagrabinātu tā jau niecīgās pensijas. Gribam pārtikušas vecumdienas - strādājam ilgāk, ieguldām jaunatnē un veidojam paši savus uzkrājumus!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.marts 2012 13:40
Plus_opinionReinis Derētu redzēt izvēstu mēdiju kampaņu, kas skaidrotu cilvēkiem, pa ko tad Krīgers īsti iestājas. Ņemot vērā, ka nauda no zila gaisa nerodas, viņa vēlmes būtībā nozīmē sekojošas lietas:
a) Latvijā atlikušo strādājošo iznīdēšana (arvien mazāks skaits strādājošo baros ar vien lielāku skaitu pensionāru)
b) Cīņa pret jaunajām ģimeņēm un demogrāfijas stāvokļa pasliktināšana (māmiņu algu izņemšana no sociālā budžeta)

Un tad mēs redzētu, kas no viņa referenduma idejas iznāks ;)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  28.marts 2012 11:08
usne reti sekla domasana, Reini. Es esmu par referendumu un pret pensijas vecuma pauagstinasanu. Un ka divu bernu tevs ar vienu mazbernu laikam es ari esmu pret darba vietu radisanu utt pec Jusu vecas demagogu dziesmas ? Primitivi... Vispar domasaanas seklums un klisejas ir raksturiigas Latvijas politikiem un vinu atbalstitajiem.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.marts 2012 08:54
andza Cilvēki, kas bīda šo ideju, laikam domā, ka mūsdienās vienīgais darbs ir sēdēt par valsts budžeta naudu ierīkotā kabinetā pie datora un dienas laikā izdzert četras... piecas tasītes kafijas.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 11:14
Janka Ja Krīgers tikpat dedzīgi rūpētos par demogrāfiju Latvijā, tad visa šī jezga būtu lieka. Faktiski viss tā Krīgera kantoris ir viens liels farss un blēdība priekš darba ņēmēja un lieliska barotne visam tam kupli sazēlušajam funkcionāru aparātam, kuru viņš pārstāv. Piemēram "Latvijas Finierī" apmaksāti medicīnas pakalpojumi pienākas tikai tiem, kuri maksā Krīgera kantorim, kaut nodokļus tur maksā visi. Bet tiem, kuri neatbalsta šādu lobiju, tiem nepienākas arī apmaksāti ārsta pakalpojumi. Vai tā nav klaja darbinieku diskriminācija un nekaunīga rūpnīcas vadības atbalsta izmantošana vienai darbinieku grupai? Lūk tā pie mums faktiski darbojas Arodbiedrība, tieši tāpat kā vecajos laikos darbojās komunistiskā partija. Ja gribēji izmantot priekšrocības, tad bija jāstājas tajā. Tieši šādi krīgeri ir vainīgi ka Latviju ir pametuši tik daudzi aktīvie darba ņēmēji. Nu par to būs jāmaksā nākošajiem pensionāriem. Nepietiek ka ar šo gadu viņiem ir nogriezta piemaksa par darbu pirms 1996. gada, nu vēl tiek pielikts arī pensionēšanās vecums un pilnīgi pamatoti. Krīgers jau no tā necietīs, bet "uzvārīs" sev "politisko kapitālu" kopā ar SC un ZZS.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  28.marts 2012 11:16
andza Tieši šādi krīgeri ir vainīgi ka Latviju ir pametuši tik daudzi aktīvie darba ņēmēji
-------------
nevari paskaidrot sīkāk? :)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 11:50
Plus_opinionReinis Es varu paskaidrot ;)

1) Pensionārus uzrtur par to naudu, kas tiek paņemta nost no darba ņēmēja nopelnītās algas (VSAOI - darba devēja un ņēmēja sociālais nodoklis).
2) Latvijā tas cik daudz strādājošais nopelna (pie fiksētiem darba devēja izdevumiem) ir atkarīgs no tā cik daudz paņem pensionāru uzturēšana.
3) Ja darba ņēmējam tiek uzspiests uzturēt 3 līdz 4 pensionārus, tad viņš noteikti nopelnīs mazāk (un dzīvos sliktāk) nekā ja viņam, piemēram, būtu jāuztur 1 līdz 2 pensionāri.
4) Krīgeri un tamlīdzīgi vēlas uzspiest lielāka pensionāru skaita uzturēšānu, kas nozīmē daudz sliktāku dzīvi strādājošajiem. Seit tad arī motivācija pamest Latviju par labu kādai valstij ar mazāku uzturamo pensionāru skaitu.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 12:17
Janka andza> Varu. Šī arodbiedrība nav darba ņēmēju aizstāvis, bet gan darba devēju aizstāvis no darba ņēmēju dusmām. To neradīja darba ņēmēji, bet gan darba devēji. Tieši tāpēc Latvijā ir tik liela nabadzība, nav reāla vidusslāņa un daži kļūst bagāti nekaunīgi aplaupot gan valsti, gan nodokļu maksātājus. Tieši tāpat darbojas Sociāldemokrāti šeit un faktiski tie stāv cieši līdzās. Tiek muļķota vienkāršā tauta lai iekļūtu ienesīgos amatos, kļūtu stāvus bagāti un pēc tam staigātu pa nodokļu maksātāju galvām. Labs piemērs tam ir kvēlais sociāldemokrāts un "pavalstnieku labdaris" Bojārs. Arī Krīgera labā roka Baldzēns no tā visa nav tālu, tikai viņam tā neveicās. Acis man atvērās kad uzzināju par to veidojumu kuru sauc Arodbiedrība "Latvijas Finierī".
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 12:20
andza Šī arodbiedrība nav darba ņēmēju aizstāvis, bet gan darba devēju aizstāvis no darba ņēmēju dusmām
------------------
Tātad - arodbiedrībām jābūt vēl asākām strādnieku interešu aizstāvībā? Piekrītu.
Bet te jau daudzi komentē, ka darbinieku intereses nav jāaizstāv... :)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 13:01
andza Reinis: Krīgeri un tamlīdzīgi vēlas uzspiest lielāka pensionāru skaita uzturēšānu
-----------
nu galīgas muļķibas. :)
Cilvēki bēg no valsts, jo viņiem nešķiet normāla darba devēju attieksme pret viņiem. Tas, ka par viņiem netiek maksāti nodokļi, līdz ar to viņi zina, ka arī pensija būs maza, vai nebūs vispār utt.
p.s. Pazīstu vairākus cilvēkus, kas tagad dzīvo Anglijā. Kad prasu, kāpēc viņi ir tur, bet nevis mājās - tāpēc, ka ir normāla attieksme no priekšniecības puses - tāda ir galvenā atbilde.
Viena sieviete, kas strādā par viesnīcas apteksni man teica - Anglijā es jūtos kā cilvēks, Latvijā - kā īpašnieka vergs.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 13:07
Plus_opinionReinis Nav pasaule melnbalta.
Tev ir taisnība par darba devēju attieksmes problēmu, BET tā nebūt nav vienīgā. Arī Krīgerviedīgi izecieni valsts sociālās politikas jautājumos spēlē savu lomu cilvēku emigrācijā...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 15:58
usne un savu vecakus un vecvecakus (neliesi tacu, vinu del vairak jamaksa nodoklis) jau dilitojaat (no varda delete, var lietot ari eliminate utt)? Starp citu, ari vini ir maksajusi nodoklus un drosi vien cer savu naudu kaut ka sanemt atpakal.Pie tam valsts sacija, ka vajag maksat un pensiju ssistema mums esot labaka paaulee. Un kur bija Dzintars ar Rasnacu un Ziili, kad 20 gadus latviesus spieda braukt prom ? Krievi atkal vainigi ? Nu nevajag jau tik sekli, nav interesanti lasiit. Problema ir daudz daudz dzilaka
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.marts 2012 09:02
Plus_opinionklans Lūdzu paskaidrojiet, ko Latvijā nozīmē vārds arodbiedrība, kas ir tās biedri, kas tām ir deleģējis kādas pilnvaras, kā tiek ievēlēti ( ? ) vadītāji, kas ir lēmējinstitūcijas, kādi ir arodbiedrību pamatdokumenti, kas tos pieņem, kur ņemas finanses, kam tērētāji atskaitās utt.

Kaut kā ir iznācis, ka ne es , ne mani paziņas nepazīst NEVIENU arodbiedrības biedru.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  28.marts 2012 11:31
andza ko Latvijā nozīmē vārds arodbiedrība
----
izlasi likumu
/////
ne mani paziņas nepazīst NEVIENU arodbiedrības biedru
----
slikti - normālās Rietumeiropas valstīs arodbiedrības ir liels spēks. Tieši tāpēc, ka mums ir tik vājas arodbiedrības, mums arī algas maksā aploksnēs un darbaņēmējus neviens reāli neaizsargā.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 12:02
Plus_opinionEbenemezers arodbiedriiba- komunisma skola ... V.I. Ļeņins
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 12:33
andza arodbiedriiba- komunisma skola ... V.I. Ļeņins
------------
labs, bet ļoti vecs joks :)))
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 13:09
edge_indran ------
Jauni laiki - jauni joki:

Vai demokrātija Latviju neiedzīs postā?
J.Stradiņš, akadēmiķis: ''Tas ir jautājums par demokrātiju vispār — vai tā Eiropu arī neiedzīs postā. Demokrātija nav pati efektīvākā valsts pārvaldes forma, bet tā tomēr ir pati demokrātiskākā, ja tā varētu sacīt (smejas). Autoritārs režīms ir efektīvāks. Ulmaņa laikā tika pieņemti daudzi tādi lēmumi, kas bija jāpieņem, Ulmanis nodibināja gan zinātniskās pētniecības fondu, gan Latvijas vēstures institūtu, gan Tēvzemes balvu... Viņš zinātni veicināja! Parlamentā to 14 gadus nevarēja izlemt.''

Jānis Stradiņš: Latviju pametuši ap 1000 laba ranga zinātnieku

www.diena.lv/dienas-z...
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 13:42
Plus_opinionvalguna andza<> arodbiedriiba- komunisma skola ... V.I. Ļeņins
------------
labs, bet ļoti vecs joks :)))
....................
Tas nav joks. Tā bija rakstīts a-bas biedra apliecībā.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.aprīlis 2012 14:57
dzeris49 Skaidrs, ka tas referendums izgāzīsies, principā, vai tad vispār drīkst rīkot referendumus, kam sakars ar budžetu, kaut vai netiešs, tas ir absurds.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  28.marts 2012 11:49
Plus_opinionklans Džeri! Jūs esat visai zinošs. Sakiet, lūdzu, vai Jūs esat arodbiedrības biedrs, vai Jūs esat balsojis, lai Krīgers vadītu kādu LBAS? Kas bija tie darba ņēmēji, kas to izveidoja? Vai Jūs esat maksājis biedru naudu?
Izskatās, ka vadoņi tur saņem labu piķi, jo sludinājumi uz brīvām vakancēm šajos tik grūtajos un valstiski svarīgajos amatos nav redzēti. Bet no kurienes šī nauda nāk? Neticu, ka no biedru naudām, jo tādas nav dzirdēts, ka būtu maksātas.
Taču, ja arodbiedrības neuztur to biedri, tad kā intereses tās pārstāv?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 12:16
dzeris49 Neesmu un nekad nebiju.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 15:27
KRUSTTEVS peteteris krigers galigi kaunu pazaudejies ..aizpelejies speli monopols..soreiz arodbiedriba..varbut tabletes kadas sacis lietot..vai.?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 12:08
CEN Labi, Paaugstināsim pensionēšanās vecumu, un tad? kur tad tie pirms pensijas vecuma cilvēki strādās, ja jau tagad bezdarba līmenis starp viņiem ir augsts? Tāpat no sociālā budžeta vien būs jāuztur.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.marts 2012 14:28
susurs Vecs, nerakstīts mafijas likums - kas kontrolē arodbiedrības, tas kontrolē politiku un politiķus.
Šo patiesību sen ir ielāgojuši oligarhi. Strādnieku "aizstāvis" Krīgers, pensionāru "aizstāve" Verze - 100% oligarhu pakalpiņi.
Tās ir tās iepriekšējo gadu politikas paliekas, kas steidzami ir jāpārveido.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.marts 2012 14:54
usne uz ko japarveido ? Neko nezinu, bet viedoklis ir ... Vislabak jau butu, ja varetu ar kedi pie darbgalda pieslegt, vai ne ? Un kaapeec nee, vesture ne tik sen to jau ir pieredzejusi. Ko vel mes varetu izdomat, lai cilveks cilveku varetu nokalpinat ?Un darba nemeju interesu aizstavi, kaut vai tadu, ka Kriigers, mums arii nevajag.. Mums neko nevajag, jo mums galva ir salmi. Ar tuksu maisu sisti- ta teica vecmamina (21. gs terminologija-cilveki ar zemu IQ)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.marts 2012 09:11
Plus_opinionOregano Nē, mums galvā usnes. Kaltētas ;)))
Tava vecmāmiņa bija prātīga sieva, gan jau viņa tev pastāstīja par tiem, kas ar muti Rīgā, bet ar darbiem aizkrāsnē.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.aprīlis 2012 22:16

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai