IR

Valodas inspektors pēc draudu saņemšanas internetā vērsies policijā

Viedokļi

alias Jācer, ka pēc referenduma, ja rezultāts būs pārliecinošs, tiešām beidzot sabiedrība nomierināsies. Šobrīd nacionālo konfliktu daudzums elementārās sadzīves situācijās ir patiešām liels. Protams, jo zemāks kontakta cilvēka izglītības un inteliģences līmenis, jo konfliktu vairāk un tie skarbāki.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  8.februāris 2012 09:01
colovrat_evp У директора Курситиса отвратительно низок уровень интеллигентности, потому что интеллигентные люди не работают на такой работе.

"Viņš norāda, ka ar mutiskiem draudiem vai žults izgāšanu no pārkāpēju puses centra darbinieki sastopamas regulāri. Un pēdējā laikā - arvien biežāk. Parasti policiju par šīm lietām viņi neinformē, jo notikušo pierādīt ir tikpat kā neiespējami."

А что ты хотел? Назвался груздем -- полезай в кузов.

Работа Курситиса -- разжигать национальную рознь.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 15:28
Plus_opinionrinķī apkārt Visu cieņu Kursītim un tiem ļaudīm, kuri strādā valodas inspekcijā. Cīnīties ar šovinistiem bez iespējām aizstāvēt sevi. Katru dienu ļaut sevi pazemot tādēļ, ka likumi mums tādi - nekādi, tas patiesībā ir varoņdarbs, es to nevarētu izturēt.

Šis ir kārtējais gadījums, kur žurnālistiem būtu jāseko līdz, kā virzās šī ierosinātā lieta, šī prāva būtu jāpārvērš par paraugprāvu, kura parādītu mums, cik lielā mērā LR likumi ir spējīgi aizstāvēt savu pilsoni, kurš, pildot savu pienākumu pret valsti, pakļauj sevi un savu ģimeni briesmām, kā arī parādītu, ko par šādu pārkāpumu var " nopelnīt " noziedznieks.
 +23  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  8.februāris 2012 09:02
Plus_opinionTipiņš "šī prāva būtu jāpārvērš par paraugprāvu" - uh, sasapņojies! Nekādas prāvas nebūs, jo mūsu policija un drošības iestādes nevarēs neko atrast, bet ja atradīs, tad lieta izgāzīsies pierādījumu trūkuma dēļ.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 09:46
o_ja3_14 Tuvojoties (mums uzspiestajam) referendumam, nevar nedomāt, kas tiks darīts VALSTS VALODAS POZĪCIJU STIPRINĀŠANAI pēc tā. Visdrīzāk jau NEKAS! Vismaz nav manīti nekādi ne koalīcijas, ne valdības priekšlikumi.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 17 ATBILDES  ATBILDĒT  8.februāris 2012 09:08
lama Jācer, ka pēc referenduma, ja rezultāts būs pārliecinošs, tiešām beidzot sabiedrība nomierināsies. ..
___________________________

Lindermans emigrēs uz Sīriju?
__

....apzīmējums "latviešu kopiena" Latvijā. Citās valstīs pamatnācijas būtu aizskartas, ka tās samazina līdz kopienas līmenim, bet Latvijā pret to iebilst tikai retais. Neesmu dzirdējis, ka mūsu augstākās amatpersonas uz šādu aizvainošanu reaģētu. ..
...strauji jāveic izmaiņas Satversmē, lai nepieļautu valsts pamatus graujošus referendumus. Šo parakstu vācēju mērķis nemaz nav aizstāvēt krievvalodīgos, bet sarīdīt vienu tautas daļu ar otru.
la.lv/index.php?optio...
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 09:14
o_ja3_14 Jā, šorīt jau Latvijas radio pārraidīja priekšlikumu pēc referenduma sabiedrības "NOMIERINĀŠANAI" - noteikt par svinamu dienu austrumu ortodoksālās baznīcas Ziemassvētkus.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 09:32
Plus_opinionrinķī apkārt Es vakar to diskusiju «Garīgā dimensija un politika» noskatījos tiešraidē Dienā, man tā likās interesanta. Būtu žēl, ja viss tas, kas tur tika runāts tā arī paliktu " aiz kadra" .

Ja pareizticīgo Ziemassvētku kontekstā, tad tas bija katoļu arhibiskapa Stankeviča ierosinājums, kuram ar tādu ļoti pozitīvu repliku atbildēja metropolīts Aleksandrs. Pēc viņa replikas, kā viņš to pateica, man radās pilnīga pārliecība, ka būtu jādod iespēja pareizticīgajiem svinēt viņu Ziemassvētkus, spriežot pēc Aleksandra vārdiem, tas viņiem ir ļoti svarīgi un tiešām nav skaidrs, kādēļ tas jau netika izdarīts iepriekš. Šobrīd, ja šāds solis tiks sperts, tas diemžēl izskatīsies pēc piekāpšanās spiediena priekšā. Varēja to izdarīt citādāk
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 10:23
Optiskais Tēmeklis Riņķī apkārt un pārējie kolēģi!

Izmantot mazo latviešu impotento variņu, neļaujot krieviņiem svinēt savus Ziemsvētkus bija un ir tikpat liela pajoliņlatviešu "gudrība" kā Visu Latvijai biedru cūcīgā ņemšanās ap Ludmilas Sočņevas neuzņemšanu savā partijā un VL vēlētāju Ludmilas izstrīpošana. Bija jau skaidrs, ka latviešiem pašiem arī savu mulķu gana, bet nu šāda stila muļķības apliecinājumi bija absolūti lieki, man domāt. Un šie 2 jau nav vienīgie piemēri. Bišķi jau derētu arī pašiem savus durakus pagrūstīt, lai prātā ņemas.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 10:38
hardisk Optiskais Tēmeklis,
atkal SCdarbonis nodarbojas ar batonu spraušanu ausīs. Kurā vietā latvieši neatļauj krieviem svinēt Ziemassvētkus? Tu esi dumjš vai izliecies? Var svinēt cik grib. Bet pirms satraucies par ZS, painteresējies cik vispār kreivi svin šos svētkus. Krievi svin jauno gadu, ZS viņiem nav aktuāli svētki.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:07
Optiskais Tēmeklis Hardisk... :)

Kādas vēl birkas proti piekārt bez pamatojuma?

Ja nezini un/vai nesaproti, tad runa bija un ir par oficiālu brīvdienu/svētku dienu pareizticīgo ZS, pret kuru, ja pareizi atminos, Saeima dažādos sasaukumos 2 vai vairāk reižu noraidījusi ar brutāli tuvredzīgu vairākumu. Un šī 1 brīvdiena vairāk priecētu Latvijas īstos, etniskos krievus nekā pēc WWII ar vilcieniem tankstobru aizsardzībā ievesto padlumpenu: tiem, lielākoties, tiešām vienalga, kad šņabi dzert.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:26
kolpants un latvieši patrioti noteikti brīvdienu pareizticīgiem uzņems ka Latvijas neatkarības pārdošanu, klanīšanos Maskavas priekšā, rusifikāciju un sazin ko vēl??

būtu smieklīgi, ka nebūtu skumji no tā, ka tieši tā arī uzņems
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:44
andza neļaujot krieviņiem svinēt savus Ziemsvētkus
-------------
Tev un viņiem jau nepietiek ar atjaunoto Sieviešu dienu, t.s. vīriešu dienas pieminēšanu un svinēšanu (LNT), rižskoje Ģinamo un citiem uz krieviskiem pamatiem "padomju tautu vienojošiem" pasākumiem?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:04
Optiskais Tēmeklis Andža, pat visdumākais latviešu copmanis zina: ja gribi kādu zivi, vismaz slieku uz āķa ieteicams uzlikt, jo cerē taču uz zivi, nevis apraudi slieku.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:22
Plus_opinionrinķī apkārt andza .... Tev un viņiem jau nepietiek ar atjaunoto Sieviešu dienu, t.s. vīriešu dienas pieminēšanu un svinēšanu (LNT), rižskoje Ģinamo..++++ Ziemassvētki nav uz padomju tradicijām balstīti svētki :) Vajadzētu tomēr šo to diferencēt savā uztverē. Nu, kaut vai tas, ka abas latviešu lielās konfesijas - katoļi un luterāņi atbalsta pareizticīgo lūgumu viņu Ziemassvētkus atzīt par svinamu dienu, tas Tev nav arguments, lai ieklausītos ?
Par Ģinamo, kādēļ Tu apvaino, piemēram, Laviņu un Miķeli Redlihu, kuri kā tautā mīlēti hokejisti publiski griezās pie saviem līdzjutējiem ar aicinājumu piedalīties referendumā un balsot " pret" otro valsts valodu?
Pret ko Tu īsti karo? :)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:23
andza To riņķī apkārt
1.Vai kopš Sieviešu dienas atjaunošanas krievu attieksme pret Latviju ir uzlabojusies?
2.Kāds sakars latviešu puikām Laviņam un Rēdliham (viņi ir profesionāļi, kuri vēlas saņemt pēc iespējas labāku atalgojumu) ar Krievijas "mīkstās varas" politiku, ko viņi bīda caur savu lolojumu KHL. Tiešām neko neesi dzirdējis par to? Tiešām neesi lasījis, ka rižskoje Ģinamo ir uzņēmums, kas faktiski strādā ar zaudējumiem un eksistē tikai pateicoties krievu Gazproma un tā satelītu atbalstam?
Diez kāpēc Krievijas valsts uzņēmumam ir vajadzīga profesionāla latviešu komanda Krievijas čempionātā, un kāpēc komandai ir tieši Ģinamo nosaukums?
p.s. Par nosaukumu varu citēt pēc atmiņas RD vadības izteikumus - ka tāda esot bijusi krievu sponsoru griba. Dīvaini, vai ne.... :)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 13:01
andza To riņķī apkārt
Ziemassvētki nav uz padomju tradicijām balstīti svētki :)
----
Šie otri Ziemassvētki ir uz Krievijas impērijas tradīcijām balstīti svētki. Kur vēl svin ZS nepareizā datumā un Jauno gadu otro reizi :) 2 nedēļas vēlāk?? :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 13:04
Plus_opinionrinķī apkārt andza -Šie otri Ziemassvētki ir uz Krievijas impērijas tradīcijām balstīti svētki. Kur vēl svin ZS nepareizā datumā un Jauno gadu otro reizi :)++++ nav Tev īstas izpratnes par Ziemassvētku notikuma vietu kristieša dzīvē, tā pat, kā par pareizajiem un nepareizajiem Ziemassvētkiem :)Bet IR nav tā vieta, kur mēs te sāksim diskutēt par kristietību, ir citi portāli šīm vajadzībām.
Par " mīksto okupāciju" - piekrītu KHL ir nepieciešama Eiropas komandu klātbūtne līgā. Nākošgad bez slovākiem un latviešiem tur spēlēs arī vācieši, taču es neredzu KHL nekādas " mīkstās okupācijas" draudus, atšķirībā no Jaunā viļņa, vai krieviskās info telpas. Nosauc vēl kādu regulāru pasākumu Latvijā, kur jaunieši aiz pārliecības ceļas kājās, dzied līdz Latvijas himnu utt. Tas ir gluži pretstats tam, kas notiek Jaunajā vilnī un krievu info telpā kopumā. Spēlējot KHL, Latvijas hokejs ir tikai ieguvējs, bet arī tā nav problēma par kuru mums abiem ir radušās domstarpības, droši vien.

Man liekas, ka domstarpības mums ir jautājumā - kā izturēties pret krieviem - kā pret tautu kopumā? Vai mums viņus visus bez izņēmuma uztvert kā dabisku SC sastāvdaļu, jeb tomēr atcerēties, ka visi krievi tomēr nav vienādi un ir ir daļa krievu (maza daļa), kuri nav pēc savas pārliecības ne šovinisti, nedz putinisti. Tad kā mums pret viņiem izturēties - tā, it kā viņu nemaz nebūtu, jeb tomēr uztvert šo mazākumu kā savus sabiedrotos?
Šajā gaisotnē, kura valda šobrīd LV, pats vieglākais ko mēs varam darīt ir - bērt virsū sāli savam adrenalīnam un kliegt, tikai kāda no tā jēga?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 13:55
Plus_opinionARTs andza ... Šie otri Ziemassvētki ir uz Krievijas impērijas tradīcijām balstīti svētki. Kur vēl svin ZS nepareizā datumā un Jauno gadu otro reizi :) 2 nedēļas vēlāk?? :)
--------------------------------------------------------------------

Nav tiesa, Bulgārijā un Serbijā svin tieši tāpat kā Krievijā, arī Ukrainā - nu bet to var norakstīt uz "Krievijas impēriju", protams. Protams, tas nebūtu nekas slikts iedot to vienu dienu, piekrītu. Tomēr latviešiem arī vajadzētu skaidri redzēt, ka varam vienlaicīgi kaut ko "dabūt pretī", ja tā var izteikties, piem., beidzot krievu skolu likvidāciju vai vismaz "Uzvaras" locekļa novākšanu Pārdaugavā.
Līdz šim latvieši ir tikai piekāpušies un vislielākā kļūda būtu, ja nostiprinātos izpratne par "kompromisu" kā par kaut kādu kārtējo privilēģiju iedošanu sovokiem. Priekš Lindermaņa vispār "kompromiss" būtu atļauja palikt Latvijā un vēl uz brīvām kājām.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 14:05
Plus_opinionrinķī apkārt Aizmirsu pašu galveno pateikt :) Man liekas, ka tā galvenā robežšķirtne, kura būtu jāvelk starp cilvēkiem un tad jādomā, vai ir iespējami kompromisi starp atsevišķām ļaužu grupām, ir nevis viņu tautība, bet ideoloģija, kuru viņi pārstāv.
Arī lielkrievu šovinisms ir ideoloģija, tā pat kā putinisms, uc līdzīgas mutācijas, kurai pieder arī tās partijas, kuras veido SC šobrīd un kurā ir arī latvieši. Lūk, ar šiem spēkiem Latvijā, ar SC, pēc manas pārliecības, nav iespējams nekāds kompromiss nevienā nākotnē
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 14:17
andza To r.a
Spēlējot KHL, Latvijas hokejs ir tikai ieguvējs,
----------
Ja paskatās uz Latvijas izlases sastāvu, kas tikko ir devies uz turnīru Norvēģijā, tad izskatās tieši otrādi. No RD komandā ir tikai jauniņie, izņemot Cipuli un Masaļski. Ljoti ceru, ka Pasaules čempī tā nebūs, bet tomēr baidos, ka labākie RD spēlētāji nebrauks.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 15:22
andza Nav tiesa, Bulgārijā un Serbijā svin tieši tāpat kā Krievijā, arī Ukrainā
-------------
Baltkrievijā arī, droši vien.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 15:25
andza Tiešām šokējoša informācija. Vai tiešām valsts nespēj parādīt savu spēku? Valodas inspektoru pārbaudes būtu jāveic kopā ar policiju.
Otrs variants - apmeklējot mazas kaktu firmas, par kurām ir aizdomas, ka tās neizdrukā čekus, veikt inspekcijas kopā ar VID darbiniekiem. Šādā veidā sadarbojoties, varēu cīnīties gan ar latviešu valodas nerunātājiem, gan ar nodokļu nemaksātājiem.
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  8.februāris 2012 09:18
idaho Gunāram Priedem bija luga "Es jūs piespiedīšu mīlēt Raini". Kamēr LV valdīs uzskats, ka sods veicina jebkādu attīstību, domāju, ka vairāk taisnības ir Ilmāram Mežam un Arnim Kaktiņam.
Ja es, Tu, kaimiņš un brālēns redz, ka valsts nespēj pildīt savus pienākumus pēc būtības, ko tad šī sodīs? Kā vārdā? Revolucionāro pilsoņu?
Faktiski Tavs secinājums rada pārdomas par to, kāds īsti ir latviešu kvalitatīvais sastāvs, ja čekas stila varianti var nodrošināt lietas, kas ir pašas par sevi saprotamas.... Izcils domu gājiens. Turpinām sodīt! Domāt aizliegts! Paldies. Tas bija mans pēdējais komentārs.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 10:43
lama Paldies. Tas bija mans pēdējais komentārs.
_________________________
Ak, ja vismaz šoreeiz idaho runātu taisnību..........
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:13
andza "Es jūs piespiedīšu mīlēt Raini".
-------------
neviens nav jāpiespiež kādu mīlēt. Valodas likums ir TĀDS pats likums, kā jebkurš cits. Un IR jāpiespiež likumu ievērot. Lai viņi nemīl, bet lai ievēro likumu. Viņiem IR beidzot jāsaprot, ka te vairs nav Krievija, bet ir atjaunota cita valsts - Latvija.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:22
Plus_opinionARTs idaho ... Ja es, Tu, kaimiņš un brālēns redz, ka valsts nespēj pildīt savus pienākumus pēc būtības, ko tad šī sodīs?
-------------------------------------------------------------------

Vājā cerībā tomēr izspiest "pēdējo" komentāru - kas tad ir tā "valsts nespēja pildīt savus pienākumus pēc būtības" , ja valoda ir jāzina un jālieto firmas darbiniekiem ? "Valsts" taču valoda zina un lieto ? Par kādu pienākumu ir runa ?
..................................................................

kāds īsti ir latviešu kvalitatīvais sastāvs, ja čekas stila varianti var nodrošināt lietas, kas ir pašas par sevi saprotamas
--------------------------------------------------------------------

Kuras tad ir tās "pašsaprotamās" lietas ?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 14:12
idaho Man ir cieņa pret valsts valodu, kas ir arī mana dzimtā. Protams, es esmu pārsteigts, ka ārsts no Libānas, ieprecējies Latvijā, ātri apguvis valodu un runā, bet mana kaimiņiene ne tikai nerunā bet vairāk par Labdien! vai Lūdzu! i nesaprot! Viņa še dzīvo gadus 60. Visu laiku krieviskā vidē. Nupat draugi atsūtīja youtube.com Latvijas Zelta talantu saiti, kur džekiņš no Ventspils skaisti nodzied latviski vienu dziesmas pantu, bet latviski faktiski nesaprot.
Tas ilustrācijai. Man personiski nevar būt cieņa pret inspekciju, kas domāta naudas iekasēšanai un cīnās ar sekām un par savu pastāvēšanu. Neesamu manījis, ka soda naudas vai cietums būtu izcila audzināšanas metode, kas visiem iemāca valodu vai braukt ar 60 km/h. Ar varu mīļš nekad nekļūsi un gaidāmais referendums vien liecina, ka LV 25 gadus [+/-] nekas sakarīgs nav darīts. Sodi jau kļuvuši par nevarības, mazspējas un impotences simbolu. Neko nespējam mainīt? Sodīsim! Tas attiecas uz valodu, radariem, kukuļiem, parādiem utt. Risinājuma nav, idejas nav, toties ir tarifs, lai turpinātu. Fakts, ka latviešu jauniešiem ir ļoti nabadzīgas valodas zināsanas [Kursiti - paklausies sarunas tramvajā, teātrī, veikalā...] naudu valsts kasē neienes. Es negribu lepoties vai atbalstīt šādu prastu ierēdni, kas aiz naudas kalna neredz problēmu tās saknē. Revolūcija bez jēgas. Domāju, ja Kaupers kaut 15 krievu cilvēkus no "pretējās nometnes" uzaicinātu uz kādu "Viegli" talku, tam būtu daudz vairāk panakumu, kā ierēdna soda naudām. Bet kur nu valodas druvas citīgajam aizstāvim par ko tādu padomāt! Lai gan vārds "domāt" te skan kā zaimi....
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  8.februāris 2012 09:26
andza Fakts, ka latviešu jauniešiem ir ļoti nabadzīgas valodas zināsanas [Kursiti - paklausies sarunas tramvajā, teātrī, veikalā...]
-------------
Reāli spēcīgi! Atvaino, bet Kursītis nestrādā Izglītības `ministrijā... :)
Varbūt Tu domā, ka Kursītim būtu jāstaigā pa autobusiem un jāaizrāda pasažieriem - latviešu jauniešiem - par valodas kļūdām? :)))
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 10:01
idaho Kursītis soda par sekām nevis meklē cēloņus! Mūsu valstī ir likumsakarīgi tērēt kaudzi naudas, ārstējoties no plaušu karsoņa, bet -30 grādos katru dienu iet uz darbu basām kājām. Ja Kursītis to nemana, viņa cīņa par naudu [aizsedzoties ar valodu] ir čiks! Faktiski šādi Kursīši ar savu darbību arī papildina LV pilsoņu skaitu Īrijas, Albionas, Andalūzijas, Nebraskas utt. ārēs... Revolucionārs ierēdnis, kasieris, formālists. Gluži kā tie latvieši, kas akli draudzējās ar Ļeņinu un paši krita no Staļina rokas... Tieši tālab jau par šo vēsturisko situaciju runā maz...
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 10:32
zirnekliene Šeloba Varbūt netēlo dumjāku nekā esi, izlikdamies nesaprasdams, ka ne jau šie jaunieši ar Eločkas Ļudojedočkas vārdu krājumu ir tie, kas izspiež latviešu valodu no aprites. Neveiktā dekolonizācija ir patiesais iemesls tam, ka VVC vispār ir nepieciešams.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 10:43
Optiskais Tēmeklis Idaho, tā sodīšana jau nav Kursīša privātbizness, Kursītis vada valsts institūciju, -- vienu no tām, kas nepieciešama sīku un noteikti nekaunīgu pārkāpumu ierobežošanai. Ierobežošanai, ne novēršanai: novēršanai jābūt citiem instrumentiem. Tādēļ prasti lamāt Kursīti kā atsevišķu soloļaunumu... nu... nav īpaši gudri.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:32
Aigars Pilnīgi piekrītu viedoklim. Ja mani šaja valstī nepamatoti soda policists es kā latvietis esmu nikns tikai uz policistu kā sautīgu ierēdni, bet ja esmu krievs klāt vēl piepulcējas naids uz policistu latvieti. Šie te savtīgie valodas inspektoreļi, divkopienu valsts izveidē, ir izdarījušas daudz vairak nekā visi Kremļa mediji kopā.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:40
Aigars To Optiskais Temeklis.
Tur jau tā nelaime, ka lielais vairums ierēdņu savu pienākumu uztver kā privatbiznesu domājot nevis par iestādes darbības jegu un sodu samērību ar nodarījumu, bet tikai un vienīgi par savu kabatu.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:57
andza Ja Kursītis to nemana, viņa cīņa par naudu [aizsedzoties ar valodu] ir čiks
------------------------------
Ja "Kursītis" cīnītos par naudu, Valodas inspekcija varētu naudā peldēties. Drīzāk šī Inspekcija ir pārāk pasīva - tāpat kā policija - reaģē tikai uz iesniegumiem. Ja viņi darbotos aktīvi, soda naudu apjoms pieaugtu desmitkārtīgi, bet mums, ieejot autoservisā, nebūtu jādzird "ņe poņimaju... "
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:09
Plus_opinionARTs idaho, Aigars ... Cienījamie jaunskungi, Jūs paši nepamanāt, ka visa Jūsu siekalošanās ir būvēta uz vienu vienīgu pieņēmumu, kas ir ačgārns jau pašā saknē - ka ne valsts, ne ierēdņu rīcība Latvijā nevar būt godīga pēc definīcijas. Un uz tā Jūs arī būvējat savas greizās, naidīgās konstrukcijas, kuru viskaitīgākā atziņa, protams, IR - visi citi, pirmkārt "ļaunie latvieši" IR vainīgi, bet tikai ne krieveļsovoki, kuri 20 gadus uzspļauj latviešu valodai un latviešu valstij. Protams, kā gan darbaļauži var būt vainīgie, viņi taču Jūsu pasaules bildē arī ir "cietēji" PĒC DEFINĪCIJAS.

Kad Jums atsūta rēķinu par ātruma pārsniegšanu no Lietuvas, teiksim, Jūs arī bļaujat, ka Lietuvas valsts Jūs "ar sodiem neizaudzinās" ?

Situāciju ļoti precīzi noformulēja blogeris Alehins - krievvalodīgo "palestinizācija" ir absolūti brīvprātīga lieta, un šāda izvēle neatbrīvo krievvalodīgo "cietēju" no likuma ievērošanas pienākuma :) www.ir.lv/blogi/polit...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 14:27
Aigars To Arts
Ja man atsūta rēķinu par atruma pārsniegšanu un es to tiešām esmu pārsniedzis, tad es ne uz vienu nekurnu un samaksāju sodu. Bet ja man viens lietuviešu plicists fiksē formalu pārkapumu, lai izspiestu kukuli un, ja vēl šādi precedenti ir vairāki, es protams būšu sliktās domās Lietuvas valsti.

P.S. Laikam būtu pareizāk mani uzrunāt par kungu, jo jaunskunga statusu zaudeju 22 gadu senā pagatnē. :)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 16:22
Plus_opinionARTs Aigars ... Ja man atsūta rēķinu par atruma pārsniegšanu un es to tiešām esmu pārsniedzis, tad es ne uz vienu nekurnu un samaksāju sodu.
------------------------------------------------------------------------

Nu tad kādēļ jākurn, ja tev IR jārunā latviski , bet tu to nedari ?

P.S. - tikai nevajag lūdzu sākt tagad liet ūdeni, ka visi valodas inspektori a priori ir kukuļ-izspiedēji - mūsdienās tā arī uz tiesas darbiem var uzrauties. Turklāt būtu lietderīgi atcerēties , ka kukuļošanas lietā ir arī devēja puse, kur krievvalodīgie ir varbūt pat izrādījuši daudzkārt lielāku entuziasmu
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 23:57
zirnekliene Šeloba Raksta nosaukums ir kārtējā zināmās mentalitātes ilustrācija...
Izskatās, ka viņi no nesodāmības apziņas zaudējuši sajēgu gan visos līmeņos, gan vietās, kur atrodas.
Ne gluži pa tēmu, bet vēl viena ilustrācija:
www.kavkazcenter.com/...
Te jau draud veselai valstij...
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  8.februāris 2012 09:39
lama .....Дабы ознакомить Милибэнда с несколько иной оценкой, пришлось рассказать ему о характеристике Саакашвили, которую ему дал в разговоре со мной наш коллега из одной европейской страны, - продолжил Лавров. - Эта характеристика звучит так: fucking lunatic ("ебаный псих". - Ред.). Вот, собственно, и все. Это была цитата, которая преследовала цель показать британскому министру альтернативные взгляды на фигуру нынешнего президента Грузии".
grani.ru/Politics/Rus...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:32
zirnekliene Šeloba Labākajās tradīcijās, kas aizsākās ar zābaka dauzīšanu pret galdu...
Hamstvo kā mentalitātes būtiskākā sastāvdaļa, pret ko nekāda tolerance nedrīkstētu būt, taču netrūkst "gļēvlatviešu" (un vispār "gļēveiropiešu"), kuri to nekādi nespēj (negrib?) saprast.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:13
Optiskais Tēmeklis Zirneklien Šeloba, ANO tribīni padkomunists Hruščovs dauzīja ar itāļu kurpi, nevis zābaku... :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:25
zirnekliene Šeloba Itāļu kurpe? Tad jau "glamurnoje hamstvo" - gluži kā mūsdienās, "jaunā viļņa" stilā.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 13:08
andza itāļiem vīriešu apavi nav pārāk labi. Drīzāk tā varētu būt kāda vācu tupele no specveikala plauktiem
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 13:10
Optiskais Tēmeklis Andža, attiecīgā itāļu tupeļfirma pēc tādas neapmaksātas reklāmas diezgan labi uzvārījās, starp citu... :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 16:29
Plus_opinionTipiņš Saderam, ka policija draudētājus neatradīs?! Viņi ir tikai spējīgi naski atrast tos, kas asāku vārdu interneta komentāros uzraksta pret okupantiem un kolonistiem. Ja kāds vēršas pret latviešiem, tad, gluži kā padomju okupācijas laikā, viss noklust, jo nevar neko atrast vai pierādīt.
 +16  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 09:42
lama ....aizvakar. PBK (Pirmais Baltijas kanāls) TV ziņas beidz ar sižetu par Zemnieku saeimas un Saeimas draudzības spēli hokejā. Aizsardzības un iekšlietu komisijas priekšsēdētājs Ainārs Latkovskis priecīgs stāsta, kādos ātrumos bijusi spēle, kā viņš nesies pa laukumu kā meteors. Runā krievu valodā. Saeimas pirmā dāma Āboltiņa aizelsusies dalās iespaidos, kā pārdzīvojusi par komandu. Arī nefiltrē – po ruski mēļo. Minētais telekanāls ievērojams ar to, ka plaši reklamējas – vai gribi, lai Latvijā būtu otra valsts valoda? Davai, dui balsot! Jau iepriekš stipri izpalīdzējis sūknēt 187 tūkstošus parakstu. Tas ir zināmas ievirzes, lielā mērā "Saskaņas centra" rupors un pakalpīga taure. Izrādās, te arī "Vienotības" pārstāvji "jūtas kā mājās"! Nupat viņi teicās aizstāvam latvisku Latviju. Tikko tērgavāja, ka iešot skaidrot cittautiešiem, kas ir tas, uz kā balstās šīs valsts pamati. Citās TV pārraidēs politiķi neaizmirst palielīties, cik labi skolu beidzēji tagad protot latviski.

Bieži dzirdēta gļēvlatviešu kaunināšana, ka, sastopot krievu, uzreiz pielāgojoties un skriešus pārskrienot uz krievu mēli. Sasodīts, kāda mārrutka pēc divi nedēļas pirms valsts dzīvībai svarīga referenduma par hokejspēli jāvāvuļo krieviski!
PBK skatītāji taču nav dumji. Viņi redz – kāda valdība, tāda kārtība. Latviski te nerunās. Te neder pat tradicionālā gražošanās un taisnošanās – ak, mēs tikai gribējām saprotamā valodā krievu cilvēkiem darīt zināmu mūsu partijas politiku. Te politiķi vai nu ieņēmušies prātā, ka ar krieviem jāapietas kā ar jēlām olām, vai pazemīgi domā, ka vecākais brālis jāuzrunā viņa mēlē, un tad ir galīgi šreijā ar politiķu pašcieņu. Tā esam ieciklējušies, ja kāds "ņe poņimaju", viņam bez mitas izdabās un runās krieviski, radot pasūtītās ērtības un komfortu. ..
la.lv/index.php?optio...
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  8.februāris 2012 10:06
andza interesanti būtu uzzināt, ko IR redakcija domā par šo Vienotības politiķu jauko praksi - Latvijā runāt krieviski - tā lai VISI saprot
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 10:15
Mr. V Diezgan loģiski krieviskam mēdijam sniegt informāciju krievu valodā, ja ir tāda iespēja. Vai tad kāda Āboltiņa intervijā Ir būtu po russki izpļāpājusies?
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 10:21
zirnekliene Šeloba Neredzu nekādu loģiku palielināt Latvijā jau tā nesamērīgi lielo krievu valodas vietu un lomu, runājot ar krievu mēdijiem krieviski, jo tas notiek uz latviešu valodas rēķina.
Atgriežamies pie vakardienas jautājuma - kurā vēl NACIONĀLĀ valstī valsts varas pārstāvji sniedz intervijas minoritāšu valodās? Tikai nevajag atkal piesaukt tādus izņēmumus, kā turku izcelsmes mazpilsētas mērs turku kopienas sanāksmē.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 10:28
kolpants zirnekliene Šeloba Neredzu nekādu loģiku palielināt Latvijā jau tā nesamērīgi lielo krievu valodas vietu un lomu, runājot ar krievu mēdijiem krieviski, jo tas notiek uz latviešu valodas rēķina.
=====
interesanti, kā tas notiek uz latviešu valodas rēķina?
tas man atgādina bailes no Jaunā viļņa, ka redz, tik daudz sabraukušo krievu apdraud latviešu valodu Jūrmalā:))))
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:52
zirnekliene Šeloba Arī tev man jālūdz neizlikties dumjākam, nekā esi. Pirmkārt, šādi gadījumi summējoties kopā arī veido kopīgo katras valodas vietu un lomu, otrkārt, ja reiz latviešu valoda ir valsts valoda, tad arī amatpersonām ir jāsniedz intervijas šajā valodā, jo ja tas tiek darīts kādā no minoritāšu valodām, tad faktiski tās loma tiek pielīdzināta valsts valodas lomai.
Tāpēc nekur pasaulē valsts varas pārstāvji nedara tā kā Āboltiņa u.c. augstu stāvoši iztapoņas.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:09
Bonanza Problēma slēpjas apstāklī, ka ikkatrs anonīmais komentētājs (neatkarīgi no nacionalitātes) internetā jūtas kā Dievs, tādēļ atļaujas publicēt nepārdomātus dusmu uzplūdumus. Pilnīgi piekrītu, ka mums ir vajadzīga paraugprāva, cilvēkiem ir jāsāk uzņemties atbildība par saviem vārdiem, pat ja tie ir bez paraksta. Nav vajadzības kādam draudēt, tikai tādēļ, ka uzskati nesakrīt.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 10:38
pacietīgais investors Saeimā pašlaik dienas kārtībā ir grozījumi Darba likumā, kas liedz darba devējiem nepamatoti pieprasīt svešvalodu zināšanas no saviem darbiniekiem. Kursīti satrauc, ka to virzība uz priekšu ir ļoti lēna un norāda, ka politiķi nesaprot, ka ir jāaizsargā krieviski nerunājošā pamatnācijas daļa, raksta „Latvijas Avīze”.
"Man pašam personīgi sāp, ka pamatnācijas pārstāvji, kuri neprot krieviski, spiesti doties meklēt darbu citur Eiropā. Diemžēl ļoti daudzi latviskie politiķi to nespēj un negrib saprast, ka jāaizsargā šī krieviski nerunājošā pamatnācijas daļa, kas šobrīd tiek diskriminēta daudz vairāk nekā okupācijas gados," pauž Kursītis.
Viņš uzskata, ka šādi grozījumi būtu lietderīgāki nekā "miljonu latu iegrūšana dažādās mistiskās integrācijas programmās".
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:26
Plus_opinionAnce to Pacietīgais investors
Fakstiski V un ZRP pašlaik kāpj uz vieniem un tiem pašiem grābekļiem, un ir liela iespējamība, ka viņi nākamajā Saeimā būs jaunākā brāļa lomā, protams, ja vispār tur būs!
Izskatās, ka V partijniekiem zudusi realitātes sajūta:( Cik atceros, tad arī TP, dzīvojot citā dimensijā, aizrotēja pa skuju taku! Hokejs, teātra izrādes, pasākums pasākuma galā, bet valstiski svarīgās lietas pamestas malā!
Un, kad būs tā brīnumainā diena, un V sāks risināt vienu no vissvarīgākajiem jautājumiem, proti, darba devēju nepamatoto svešvalodu prasīšanu darba ņēmējam? Vai tiešām tas nevienu V darboni neuztrauc? Maxima jau ir aizgājusi tik tālu, ka prasa LV-A1 pakāpē, bet RU-sarunvalodas līmenī:((( Kur vēl tālāk? Ineresanti, vai tā ir Lietuvas politika pret LV vai arī Latvijas Maximas darboņu patvaļa?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:28
Aigars Protams draudēt ar tādam lietām nav smuki, bet pieņemot, ka tie ir tikai kaķa lāsti, var saprast laužu niknumu uz šo represīvo iestādi. Iedomajieties līdzīgu situāciju piemēram Īrijā, kur latviešu bērniem būtu sarīkots pasākums latviski ar Sprīdīša un Anneles piedalīšanos. Jā pasakums būtu izdevies lielisks un organizatorus sodītu par to, ka nav nodrošināts tulkojums angliski, domāju, ka visi klatesošie būtu tik pat nikni.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 11 ATBILDES  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:30
pacietīgais investors Īrijā skolās pasākumi citās valodās ir aizliegti ar likumu. Tikai valsts - īru vai angļu. Ir skolas, kurās latviešu bērniem aizliedz savā starpā sarunāties latviski, ja vēlies to skolu apmeklēt.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:36
Plus_opiniontraductrice starp citu, latvieši īrijā pārmet Latvijai, nevis īrijai, to, ka bērniem aizvien grūtāk ir nodrošināt latviešu valodas lietojumu. Latviešu "bērnudārzi" vai "skoliņas" balstās tikai un vienīgi uz vecāku sirdsapziņu un maciņu. Nevienam prātā neienāk prasīt finansējumu Īrijas valstij. Var cerēt uz Latvijas valsts labo gribu, politiku, utt.

Un tagad šo pašu situāciju pārnesīsim uz Latviju. Kāda būs bilde?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:39
Aigars Ja tā ir ts nevienu laimīgaku nedara. Bet acīm redzot latvieši ir gatavi pieņemt šos noteikumus, jo citās jomās ir pietiekoši nodrošinati. Savukart Latvija pat latvietis jūtas nevienam nevajadzīgs.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:41
Aigars to Traductrice
Tā bija latviešu pašu brīva izvēle braukt uz Īriju. Lielakais vairums krievu Latvijā ir dzimuši un vēlas dzīvot un stradat šeit.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:45
Plus_opiniontraductrice Aigaram:
un kas viņiem to liedz?
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:53
Aigars Kaut vai tas, ka jamaksā sods par sarunāšanos savā valodā. Barbariski kā viduslaikos.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 13:47
Plus_opinionARTs Aigars ... Kaut vai tas, ka jamaksā sods par sarunāšanos savā valodā. Barbariski kā viduslaikos
--------------------------------------------------------------------

Tu ko, gribi teikt, ka krieviem tiek uzlikti sodi par sarunāšanos krievu valodā ???? Galvu esi saspiedis ???

Es tev varētu iedot konkrētu piemēru ar konkrētiem cilvēkiem, kur latvietei piesējās par latviski uzrakstītas zīmītes atstāšanu uz durvīm, motivējot ar to, ka "u nas russkojazičnij koļļektiv" - un mierīgi, bez kompleksiem, rēķinoties tikai ar to , ka nabaga, pieklājīgā latviešu kundze jau nu neies pret "masas" pārspēku.

Bet tādus brīnumus, ka krieviem kāds aizliegtu krieviski sarunāties ... tu laikam dzīvo uz Mēness ??
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 14:39
lama Bet tādus brīnumus, ka krieviem kāds aizliegtu krieviski sarunāties ... tu laikam dzīvo uz Mēness ??
____________________-
uz planētas Provokācija.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 15:28
Aigars to Arts
Kā tad, lai uztver sodīšanu par pasākumu krievu valodā, kurš notika pilsētas centrā?
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 15:47
Plus_opinionrinķī apkārt Ziemassvētku, vai Jaunā gada pasākums, kurš tiek rīkots pilsētas centrā krievu valodā, bez tulkojuma latviski ir jāuztver kā izaicinoša nekaunība, par kuru ir jāsoda maksimāli un bez žēlastības, atbilstoši likumam.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 16:54
Aigars Nu gan tu runā kā Adilfa Hitlera ideju mantinieks. :DDD
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.aprīlis 2012 09:41
Plus_opinionAnce Un vēl, man jau sen gribējās pajautāt āboltiņai par to deģenerātu grupiņu, kas tur viņas kūrētā iestādē, sauktu par Saeimu, sēdes laikā klausās translācijas austiņās! Kas tie tādi par marsiāņiem, kas sasēduši SC krēslos, vai arī tie ir kādi ārzemju viesi no Maskavas? Un kādās valodās tiek nodrošināts tulkojums-krievu vai ivritā? Un, gala beigās, kas par to maksā?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 11:47
Optiskais Tēmeklis Ance... :) Kad latvieši sāk smilkstēt pēc privilēģijas kaut ko nemācīties, viņi kopē Latvijas padomiskos krievu vienvalodīgo reliktus, kurus visvairāk pazemo prasība mācīties (un īpaši diskriminē/pazemo ieminēšanās par ieteicamu pārcelšanos uz etnisko dzimteni; tā gan mazliet cita opera...)! Manuprāt, diezgan pastulbi būtu kopēt šos mietpilsoņus, prasot privilēģiju nemācīties. Valodu prasme ir profesionālisma pazīme. Kad 30.-to gadu beigās ulmanisti gļēvi ieviesa labo stilu nerunāt un neinteresēties ne par sarkano Krieviju, presei aizliedza publicēt Krievijai nepatīkamu informāciju, liegšana un neinteresēšanās, nemācīšanās beidzās ar liekām masveida ilūzijām. Nevajadzētu tādas muļķības atkārtot. Vai latvieši paši nu jau tikpat dumi kā lindermanisti/gilmanisti u.c., lai nemācītos arī krievu valodu? Lietderīgāk būtu skubināt latviešus mācīties da jebkādas valodas, kas palīdz dzīvot, profesionāli augt. Un pret prasību Latvijā valodas mācīties visiem nevarētu iebilst pat EP "revolucionārais komisārs" Muižnieks. Tādēļ atkārtošu to pašu, ko jau te reiz teicu: 1. valsts valoda viena = latviešu. 2. oficiāli (bez referenduma rīkošanas vajadzības) pasludināma un ieviešana starpsaziņas valoda = angļu (var arī anglenes vietā sprancūzeni, pēc indivīda izvēles), kā jau ES viena no oficiālajām valodām. Mācās visi = nevienam -- ne latvietim, ne krievam nav privilēģijas nemācīties, toties krievu valodai Latvijā oficiālais rangs tiek samazināts, kā jau kādreizējai okupācijas varas valodai, kā precīzi definēja T.H. Ilvess, -- krievu valoda kā rangā zemāka par otro papildus traumē Krievijas vēlmi krievu valodu pa sētas durvīm caur Latviju iedabūt ES oficiālo valodu dārziņā. Faktiski šis gājiens būtu legalizēts igauņu jau pārbaudītais/ieviestais paņēmiens: ja Igaunijas krievi ar Igaunijas borigēniem negrib runāt igauniski, lai runā angliski vai franciski. Augstprātīgie bāleliņi igauņus 90.-to gadu sākumā apsmēja par šo igauņu praksi: redz, šie laužas angliski, kaut saprot un māk krieviski, toties tieši tā igauņi sita no Igaunijas krievu apziņas ārā valodisko impērismu. Un diezgan daudz jau ir izsituši.
Protams, mācīšanās prasa piespiešanos, tomēr pasludināt sevi par mācīties negribošiem -- tāpat kā lindermanitiem u.c. padimpērisma troglodītiem! -- būtu nolaisties līdz tam līmenim, kur VIENVALODĪGIE jūtas tik stipri, ka latvieši nevinnēs: zināt taču to folklorismu par strīdēšanos ar negudrajiem, vai ne? :)...)
Darbspējīgā ecuma grupās starp 25 un 40 gadiem Latvijā prast 5 -- 7 valodas tiem, kam augstākā izglītība, un 4 -- 5 tiem, kam vidējā, būtu vienīgi lietderīgi un normāli. Ne uzreiz, -- nu tā, pēc gadiem 10 -- 15...
Vai latviešiem pašiem paškritsks skats spogulī jau pavisam aizmirsies? Un Slaktera "nasing spešal", un Kristovska poliglotisms? :)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:09
Plus_opinionAnce to optiskais temeklis
Manuprāt, vienīgais, kas te smilkst, esi tu!:)
Iesaku! Savu "analītisko" tekstiņu iztulkot angliski un ievietot prokrieviskos saitiņos:) Tur tavas spīdošās angļu valodas zināšanas tiks attiecīgi novērtētas:)Pie kam uzzināsi daudz jauna par savu personību un prāta spējām:)
Lai veicas!
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 13:55
andza pacietīgais investors: Saeimā pašlaik dienas kārtībā ir grozījumi Darba likumā, kas liedz darba devējiem nepamatoti pieprasīt svešvalodu zināšanas no saviem darbiniekiem
---------------------
Ceru, ka arī valsts un pašvaldības iestādēs no parastiem ierēdņiem un darbiniekiem neprasīs divu (!) svešvalodu zināšanas. (un, droši vien, ka vienai no tām noteikti ir jābūt krievu).
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 12:14
Janka Mūsu nelatviskā policija drīzāk sodīs Kursīša k-gu par nacionālā naida kurināšanu, ne meklēs šo draudu izteicējus.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 13:03
colovrat_evp Антон Курситис -- конкретный хам, асоциальная личность. Все помнят его дискуссию с директором Латвийского центра по правам человека Анхелитой Каменской в телепередаче 1 канала Латвийского телевидения.

Он ни разу не дал ей договорить до конца, но всё время перебивал. Он, мужчина -- хамил женщине! Из общего объема передачи этот грубиян занял 80 %, потому что ему всё время хотелось высказать что-нибудь еще против русских и "за латышей".

Я бы такого человека и близко не подпускал к государственной службе.

Уверен, что столь деструктивная личность доверия не заслуживает.

Так что никого не найдут. Никаких угроз не было. Он всё придумал.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  8.februāris 2012 15:24
colovrat_evp ПС.

Судя по тому, что у А. Курситиса есть дочь, я бы проверил их обоих в Центре судебно-медицинской психиатрии.

Такие личности, как он, часто бывают педофилами.

Надо возбуждать еще один криминальный процесс.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.februāris 2012 15:26

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai