IR

Dombrovskis prasa konkrētu rīcību sabiedrības saliedētības veicināšanai

Viedokļi

Janka Vai var dažos mēnešos sakārtot to kas ir ignorēts visus šos neatkarības gadus? Vai atkal netop kārtējais pļurk-ļurk projekts, kurš paņems milzu līdzekļus, bet kura rezultāts būs apaļa nulle? Es neticu ka šīs problēmas mūsu situācijā var atrisināt rīt uz brokastīm. Vienīgi tā no valsts kases kārtējo reizi var izpumpēt krietnu naudas žūksni kuru pēc tam varēs norakstīt, bet rezultāta neesamību pamatot ar sasteigtību un neveiksmi, kā tas šeit ir pieņemts. Cik gadus jau arī runājam par e-balsošanu? Amatpersonām to nevajag, tas samazinātu vēlēšanu komisijas kuplos štatus un uzliktu Cimdaram liekas problēmas un pienākumus. Vai viņam to vajag? Kamēr valdība nepieņems to kā likumu, Cimdars no tās bēgs kā suns no pātagas.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  22.februāris 2012 10:40
Toms Bergmanis Jā, labāk neko nedarīt, lai netērētu naudu par ko labāk uzlikt jaunu šosejas kilometru.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 15:39
Janka Arī jauns šosejas kilometrs var dot daudz vairāk ka cenšanās pierunāt lindermanus nebradāt pa mūsu saknēm. Nebūsim naivi. Ja tiem Daugavpils krieviem būtu darbs un maize tad viņi runātu pavisam citādi, tad lindermaniem būtu ļoti grūti šādi destabilizēt situāciju. Kāpēc rūpnīcā, kurā es strādāju, nekad neesmu dzirdējis neko par savstarpēju neiecietību? Tāpēc, ka tur cilvēki nopelna savas dzīves līmeni un viņiem nav laika un nav arī vēlēšanās sākt gvelzt muļķības un kasīties. To integrācijas naudu ir jāiegulda jaunu ražotņu celtniecībai, rūpniecības atbalstam, bet ne par to jānoalgo kārtējā ierēdņu armija kura kuls tukšus salmus.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 16:00
Zane Hájek Es atbalstu šo Dombrovska plānu. Labāk vēlu, nekā nekad. Un ja viņiem nav ideju kā sakārtot šos jautājumus, lai paskatās uz citām, nelielām Eiropas valstīm, kurās šie jautājumi ir sakārtoti. Tad labāk, lai viss norimst un paliek kā bijis?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 17:58
andza To Janka
Principā Jums taisnība,par tām rūpnīcām, bet ja esat palasījis krievu presi treknajos gados, tad būtu ievērojis, ka antilatviskā retorika arī tolaik bija gandrīz katrā avīzes numurā. Pilns laikraksts ar BMW un Mercedes reklāmām, bet ievadrakstā "dziļš" koments par slikto dzīvi Latvijā..
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  23.februāris 2012 10:26
frukc tos, kuri jau nav 'saliedējušies', nesaliedēt.
kā var vest pie prāta cilvēka, kurš pieder 'varenai uzvarētāju nācijai' un kuram mācīties sīku 'fašistu' valodu, kura viņam nekur nenoderēs, ir briesmīgs apkaunojums.
vienīgais iemesls, kādēļ viņš noliks eksāmenu un saņems pasi, ir lai varētu notīties uz kādu citu eiropas valsti un no turienes, ik pa laikam, atriebsies 'fašistiem' (par pazemojumu, ko viņam nācies ciest kārtojot pilsoņa eksāmenu) vēstniecībā nobalsojot par kādu klaji pretlatvisku referendumu.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 11:00
Plus_opinionžoržs Doma jau laba, katrā ziņā tā ir stipri atbilstošāka rīcība par dažu citu Vienotības pārstāvju runām līksmojot par uzvaru referendumā vai prātojot par demokrātijas ieroebžošanu, gvelžot par visādiem satversmes kodoliem.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  22.februāris 2012 11:03
Haris Par Satversmes kodolu pirmais runāja Andrejs Judins. Vai Jums kaut kas ir pret Judinu?:) Jāuzmanās.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 11:28
yopcix Hari, krieviskajā informācijas vidē tādi kā Judins un Loskutovs jau vairs neskaitās krievi :) Viņu ieskatā - ja sadarbojies ar latviešiem un viņus neienīsti, tātad neesi cienīgs par krievu saukties.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 13:40
frukc bet vienotas informatīvas telpas izvede būtu pats svarīgākais šobrīd. tie kremļa meli krievvalodīgajos medijos ir vienkārši neizturami.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  22.februāris 2012 11:05
krizo_sensi Un kā tad to telpu lai izveido? Vienkārši veidot ziņas krievu valodā? Cik daudzi tās skatīsies (arī tagad ir LTV7 un TV5; labi - dažviet nerāda, citiem nav dekoderu). Latviešu veidotie TV kanāli nespēs konkurēt ar krievu kanāliem un citiem krievu valodā translētajiem.
Izdot avīzes? Cik daudzi lasa? niecīgs daudzums... mjā, varētu veikalos katram pircējam dalīt bukletiņus ar jaunākajām ziņām (katrā lapiņā kādu akciju, kuponiņu vai konkursu). Vai drukāt ļoti lētu tualetes papīru ar informāciju virsū par aktualitātēm :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 12:44
frukc tas protams nav triviāls uzdevums, un vienkāršu atbilžu te nebūs. tāpēc jau mēs maksājam nodokļus, lai būtu kāds, kurš tos jautājumus risinātu. galu galā, tas ir valsts drošības jautājums.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 13:37
alias Cik zinu, tad nacionālie kanāli maksā milzu summas par apraidi, retranslētie neko. Bez tam no kabeļoperatoriem vietējiem ir aizliegts iekasēt maksu, retranslētajiem ne. Vajadzētu sākt ar to, ka visiem ir vienādi spēles noteikumi. Bez tam, cik zināms, pierobežā vispār ir pieejami tikai Krievijas, Baltkrievijas kanāli ar tur valdošo propogandu.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 13:41
andza Zoržs: prātojot par demokrātijas ieroebžošanu, gvelžot par visādiem satversmes kodoliem.
--------------
gluži manas domas.Satversmei nav ne vainas.
Daudz labākus rezultātus mēs sasniegtu, ja apturētu pilsoņu loka paplašināšanu un pacenstos ilgākā laikā tomēr integrēt esošos jaunizceptos pilsoņus.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  22.februāris 2012 11:16
Plus_opinionTipiņš "un pacenstos ilgākā laikā tomēr integrēt esošos jaunizceptos pilsoņus" - izņemot tos, kas ir sarakstā ar 183 tūkstošiem. Tiem vajag anūlēt pilsonību un repatriēt uz dzimteni.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:09
andza Likums, diemžēl, neparedz iespēju tik viegli atņemt pilsonību. Vienīgā iespēja - nopietni papētīt atsevišķus konkrētus gadījumus, kad iebraucējs, kas neprot latviski, ir ieguvis pilsonību.
Ja turpmākā naturalizācija nebūs kā izņēmums, tad situācija vēl vairāk pasliktināsies. Kāpēc valstij vajadzīgi jauni nelojāli pilsoņi, to laikam nespēj atbildēt neviens Zatlers?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:23
Plus_opinionTipiņš Likumus var mainīt, un tas ir jādara, kad rodas vajadzība. Un var un vajag veikt auditu par to, cik pamatoti 183 tūkstoši ir dabūjuši pilsonību. Var visu izdarīt, pie tam civilizēti, tikai gļēvlatviešu koalīcija par ko tādu pat padomāt neuzdrošināsies, kur nu vēl izdarīt! Viņi pat lindermani nebija spējīgi nolikt pie vietas, kad viņš sāka savu parakstu vākšanu.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:27
Ints39 Mēģinot integrēt, tos 183 tūkst.,pirmkārt tas būtu nelikumīgi, pret valsts pamatnāciju, otrkārt, tā ir pašnāvība, zinot spēcīgo padomju ideoloģijas iespaidu uz bezrievu smadzenēm.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  23.februāris 2012 02:19
KRUSTTEVS sabiedribu var saliedet radot vienu arejo ienaidnieku..
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 11:25
KRUSTTEVS musu jaunajai polit.elitei un sikburzuazijai nekada reala saliedesana ne intresee...tikai uzturet par to retoriku tik cik nepieciesams lai kads neizrauj varas grozus..varas elite nav ieintreseta saliedet jo tiesi destabilizets sakelts dezorganizets pulis ir vieglak vadams..
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 11:31
colovrat_evp Инициатива может быть только одна, пойти на уступки Линдерману, Осипову и Ушакову, не потеряв лица. Всё остальное от лукавого. Вы готовы к уличным протестам? Готовьтесь. Новые Мартин Лютер Кинг и Джавахарлал Неру с нами.

www.diena.lv/latvija/...

Girss norāda - jo vairāk viņus ignorēs, jo skaļāki būs protesti. "Kā teicis Martins Luters Kings - "sacelšanās - nesadzirdēto valoda". Ceru, ka latvieši dos priekšroku krievu draudzības valodai, nevis krievu sacelšanās valodai,"
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 11:38
andrejs_gr "....kā arī novērstu divkopienu sabiedrības veidošanās riskus."
______________
Sekmīga ārstēšana ir iespējam tikai tad, ja ir uzstādīta precīza diagnoze.
Auuuu, kungi un dāmas valdībā!! Nu, kam vēl ir jānotiek, lai ieraudzītu, ka LV divkopienu valsts jau pastāv 20 gadus. Vajag taču vienreiz paskatīties patiesībai acīs un beigt izlikties. OK, ceru, ka tos tomēr ir apjēgts un tā ir tikai publiskā retorika. Lai "netracinātu".
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 11:40
Plus_opinionrinķī apkārt Nevajag aizrauties ar " saliedēšanu", bet vajag pēc referenduma apzināt savu sabiedrotos un nekādus " apskāvienus" ar putinistiem. Urbis jau atkal ir izkliedzis kaujas saucienu - rus.delfi.lv/news/dai...

Sākt mēģināt palīdzēt piecelties no peļķes tiem Latvijas ienaidniekiem, kuri izprovocēja šo referendumu, šādas tiesības tie LR pilsoņi, kuri nobalsoja " pret" , mūsu politiķiem nav devuši.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 11:43
Pauls Visnotaļ ierēdniecisks piegājiens... Valdības un valsts institūciju ziņā ir tieši šķelšana...
Es neticu, ka LV ierēdnis tagad ir spējīgs uz daudzmaz konstruktīvu rīcību. Jo neredz laukumu. Viņš redz savu darba vietu, algu, garantijas. Bet neredz valsts lietas kopumā... Nu neredz... Mums svarīgākais ir sodi, jo tie ienes naudu. Vai paraugprāvas, kas attaisno bezdarbību...
Sabiedrībā jau daudzmaz viss ir kārtībā. Problēmas ir citviet... Un nopietnas. Bet - VIŅI - jau nesapratīs...
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  22.februāris 2012 11:59
betijacelmale Kādu valdības institūciju pārstāv Lindermanis, Osipovs, SC aktīvisti, kas organizēja, un kremļa ideologi, kas izplānoja šo provokāciju?
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 12:21
o_ja3_14 Pasākumi ir un pret kļūdu labošanu informatīvā telpā neviens nevarētu iebilst. Tie varētu būt naudas ietilpīgi pasākumi, bet tie ir vajadzīgi. Bet par tādu steigu „...valsts dotāciju piešķiršanai latviešu valodas apmācības programmu īstenošanai...” gan ir jābrīnās. Šai sakarībā citēšu fragmentu no bloga 26.01.2012. ar Lindermaņa attēlu un skaidrojošu tekstu „...šis cilvēks ir spilgts apliecinājums tam, ka valsts valodas zināšana un pat tās lietošana negarantē lojalitāti...” Un vai tad viņš viens? Ar ko no viņa atšķiras tie tūkstoši „pilsoņu”, kuri valsts subsidētos kursos ir apguvuši valsts valodu un referendumā atklājuši savu nostāju pret to? Var jau izlikties neko neredzam, bet varbūt tomēr derētu apdomāties pirms turpināt šķiesties ar dāsnu roku?
Kopumā rakstā minētie pasākumi ir tikai leduskalna gals un pie tam pavisam mazs galiņš. Varbūt premjera padomniekiem/padomniecēm nenāktu par ļaunu lasīt kaut vai rakstus un it īpaši komentārus pie tiem IR vietnē un ne vien lasīt, bet arī izlasīt no tā vērtīgo? Tur ir ļoti daudz konkrētu ieteikumu. Gan valdībai, gan Saeimai. Kaut vai šai komentārā „ ... Latvijai jārevidē naturalizācijas noteikumi, jāpārskata pilsonības piešķiršanas loģika, procedūra un pilsoņu loks ...”.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  22.februāris 2012 12:39
krizo_sensi Tos pēdējos ieteikumus valdība neakceptēs, tas viennozīmīgi. Šobrīd politika vērsta uz zināmu piekāpšanos, cenšoties neatspoguļot, ka tā ir piekāpšanās. Bargāku līdzekļu nekā līdz šim pielietošana ir maz ticama... ja nu vienīgi latviešu valodā skolas/bērnudārzi kaut cik tālā nākotnē
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 12:49
ciniits Pirmais ierosinājums (turklāt - pilnīgi par brīvu:-)! ): sākot ar jauno mācību gadu, visos valsts bērnudārzos viens vienīgs princips - "mēs runājam latviski".
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  22.februāris 2012 12:47
edge_indran -------
Bez likuma tas princips nestrādās - galu galā biznesmeņiem galvenais ir peļņa, tā kā zaļais doļārs kādu ''mēs runājam latviski'' pārtrumpos!

Pulkstenis griežas -
www.usdebtclock.org/
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 13:11
Zane Hájek Tieši tā. Valodu var iemācīties tikai ar stingru nostāju.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 18:01
dzeris49 Kad tikai atkal viss nebeigtos ar iespējām labi nopelnīt dažiem ierēdņiem, kas kārtējo reizi saražos kārtējās papīru kaudzes.
Vispār jau, lai dejotu tango, vajadzīgi divi, kā tas sen zināms, tātad, pirmkārt, vajadzīga pretējās puses vēlme arī ko darīt lietas labā, otrkārt, ja jau raksta kādas programmas, un plāno tur guldīt iekšā kādus līdzekļus, to vajadzētu darīt, ņemot vērā arī pretējās puses viedokļus.
Tikai, kas tad to pretējo pusi pārstāv?
Par nožēlu, neviena cita, kā SC nav, kaut arī Lindermanis jau bļaustās, ka tagad visus krievval. pārstāv viņš un Ušakovs, SC pārāk "mīksts".
Manuprāt, kāds solis pretī jau būtu jāsper, un tas varētu būt krievu valodas lietošanas atļaušana kompaktās krievvalodīgo apdzīvošanas vietu oficialajās iestādēs.
Saprotams, viedoklis par to var būt dažāds, citi var teikt, ka tā ir iztapšana Lindermanim, bet, uz kādiem kompromisiem būs jāiet tik un tā.
Tāda pozīcija - nepiekāpties nekur, manuprāt, izdevīga tikai Lindermanim un CO, un visradikālākajiem spēkiem no abām pusēm.
NA jau paziņojusi, ka viņu ministri varētu piedalīties 16 marta pasākumos, kas ir galīgi garām, un liecina tikai par to, ka NA intersē vienīgi sava reitinga celšana, nevis valsts intereses, un metodes ir provokācija, tāpat, kā Lindermanim, kaut vienu brīdi likās, ka viņi no populistiem sāk pamazām pārvērsties par politiķiem.
No visas tās ažiotāžas iegūst tikai šie divi spēki - SC un NA, Latvija kā valsts zaudē.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus 13 ATBILDES  ATBILDĒT  22.februāris 2012 13:09
edge_indran ------
Galvenais mērķis šādiem pasākumiem, manuprāt, ir novērst publikas uzmanību no padziļinātās integrācijas procesa ES. Kā tikai ieviesīs eiro, atļaus brīvi pārdot Latvijas zemi, utt.utmjp., - tā ''valodu karus'' risinās Briseles ierēdņi un augstie komisāri Muižnieki, nevis Rīgas birokrāti.
Viss notiek - process turpinās:

'Melngailis: Neskatoties uz ilgstošu krīzi Eiropā, Latviju uzņems eirozonā 2014.gadā '
www.diena.lv/bizness/...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 13:19
yopcix Dzeri - nevis jāsper solis pretī, bet jātirgojas (lasi - jāspēlē). Piemēram, Daugavpilī atļaut pašvaldībās lietot krievu valodu apmaiņā pret bērnudārziem tikai latviešu valodā.
Tur jāskatās, kāda būtu reakcija un jātaisa PR kampaņa. Klāt kā "bonusu" var piemest klāt automātisku pilsonību bērniem - tiem, kas šajos turpmāk latviskajos dārziņos ies.
Katrā ziņā nav pieļaujami vienkārši "labas gribas žesti", pretī neko konkrētu neprasot - velti gaidīt kādu "pateicību" vai pēkšņu latvisku patriotismu. Jāspēlē.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 13:37
dzeris49 Piekrītu, tas būtu pareizāk.
Vienpusēja piekāpšanās novērtēta netiks, un tiks uzskatīta par vājumu, kā netika novērtēta latviešu tolerance pret krievu valodu, neatbalstot VL referendumu par pāreju uz izglītību tikai latviešu valodā.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 13:43
edge_indran -------
Ierasto un pierasto ''spēli'' jau ar rīkojumiem neapstādināt - sākotnēji vajag smadzenes sakārtot, lai apjēgtu realitāti / objektīvos procesus:
- ''No 1990. līdz 1998. gadam iedzīvotāju skaits Latgalē samazinājās par 6,7 procentiem. No 2000. gada līdz 2011. gadam iedzīvotāju skaits Latgalē samazinājās par 21,1 procentu. Ne dabas stihijas, ne mēris šo Latvijas zvaigzni nav piemeklējuši. Tikai politika.''

Cilvēki domā, kā izdzīvot, vara – kā izdzīvot cilvēkus

zinas.nra.lv/viedokli...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 13:43
Janka Jā, jā, kā tad. Iedod velnam mazo pirkstiņu. Tieši tāds jau ir to "par" balsotāju mērķis. Ja nevar paņemt uzreiz, tad paņemsim pa sīkām daļām. Atpakaļceļa jau vairs nebūs. Tikai uz priekšu un uz priekšu, kamēr visa valsts runās tikai krieviski. Arī ar tām andelēm būtu tieši tāds pats rezultāts. Nestrēbsim karstu, uzlabosim valsts ekonomiku cik vien ātri varēsim, lai arī šeit visos novados valdītu labklājība. Tad arī pārējie jautājumi atrisināsies un tie lindermaņi būs cietuši pilnīgu sakāvi. Manipulēt var ar bezcerībā esošiem. Ar paēdušiem manipulēt nevar.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:16
dzeris49 Tam es piekrītu, noteicošais ir ekonomika, tāpēc jau Igaunijā neviens uz Krievijas pusi neskatās.
Bet, ekonomikas uzlabošanai vajadzīgi gadu desmiti, bet, kaut ko vajadzētu darīt daudz ātrāk.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:23
yopcix Janka, nevis atdot kaut ko, bet tirgoties. Iemainīt nelielus tūlītējus bonusus (tak kaut tos pašus pareizticīgo Ziemassvētkus) pret nākotni - kopīgā, latviskā vidē augušiem bērniem. Ja tu neredzi izdevīgumu, tad man tevis patiesi žēl.
Man princips ir latviskāka Latvija tuvākajā nākotnē pretstatā tavai sēdēšanai mūžīgos ierakumos - ka tik "tie otrie" nekādu labumu nedabū.
Kā jau teicu - pats sliktākais ir kaut ko krieviem dot, neprasot neko pretī. Tā būtu tā mazā pirksta došana, ko nedrīkst pieļaut.

Par ekonomiku pilnīgi piekrītu, bet kaut kas ir jādara uzreiz. Nekāda ekonomikas attīstība tā vienkārši vienā brīdī nepārliks visus krievu bērnudārzus un skolas latviešu valodā. Bet ko tad - gaidīt 20 gadus, kamēr krievi būs tiktāl apmierināti, ka tā vienkārši visam piekritīs? Maskava jau nu visu to laiku nesnaudīs.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 15:00
Plus_opinionTipiņš "Vispār jau, lai dejotu tango, vajadzīgi divi" - būtu jāsāk ar to, ka principiāli jāatsakās "dejot" ar valsts ienaidniekiem.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 15:35
Plus_opinionTipiņš "nevis jāsper solis pretī, bet jātirgojas " - nevajag tik zemu krist - tirgoties ar tiem, kuriem šeit nav nedz morālu, nedz juridisku tiesību "pumpēt tiesības".
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 15:37
Janka Neņem nu to Maskavu "pa lēto". Mums jau sen būs beidzies viss iespējamais apmaiņas fonds, bet Maskavas prasības tikai augs lielākas. Esi no Mēness vai, nepazīsti Krieviju? Viņiem ir vajadzīgs lai šeit būtu konflikti un to viņi panāks par katru cenu. Tikai sakārtota ekonomika un augsts dzīves līmenis var viņiem aizbāzt muti.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 15:47
dzeris49 Nu nav tur visi, kas parakstijās par to krievu valodu, ienaidnieki, daudzi vienkārši gadu garumā muļķoti no SC, Ždanokas, Krievijas propogandas, ja tev no rīta līdz vakaram borēts, ka tev nekāda valoda nav jāmācās, ka tūlīt tūlīt "varenā" Krievija un Eiropa piespiedīs te ieviest otru valodu - krievu, utt., cilvēks sāk tam ticēt, vēl jo vairāk, ja tu pats tam gribi ticēt.
Dabiski, liela daļa vēl arvien nespēj saprast, ka PSRS vairs nav, un Latvija ir neatkarīga, bet, pasludināt 200000 par ienaidniekiem ir strupceļš.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 16:27
Optiskais Tēmeklis Yopcix, ja pēc latviešvalodīgiem bērnudārziem iesāktā izglītība netiks turpināta vismaz līdz vidusskolas beigšanai, jēgas nebūs: ja vēsturi skolā turpinās mācīt padomjrevanšistiska gara skolotāji ar sovoku vēstures izpratni un (pseido)argumentāciju, pilsonības dāvināšana valsts atlikumu tuvinās ātrāk.

Nesaistīt pilsonības dāvināšanu jaundzimušajiem ar izglītību būtu aplam.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 19:01
yopcix OT - protams. Bet līdz tam vēl 7 gadi paies - tad varēs taisīt nākamo "apmaiņu". Svarīgi tikai laikus apzināties un "reklamēt" tās lietas, kas tiks iemainītas.
Pie tam - ja būs tikai latviešu bērnudārzi, tad ļoti daudzi pēc tam automātiski ies arī latviešu skolās, tā ka vēl vairāk samazināsies iespējamā pretestība. Turklāt arī valoda vairs nebūs šķērslis, jo visi bērni 1. klasē būs spējīgi pilnvērtīgi mācīties latviešu valodā.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  23.februāris 2012 10:54
Plus_opinionTipiņš Nevajag divas nedēļas, šos priekšlikumus var dot uzreiz: ir beidzot, ar 20 gadu nokavēšanos, jāveic Latvijas deokupācija un dekolonizācija, pēc tam Latvijas sabiedrība būs ļoti saliedēta! Ar ko sākt, mums ir - saraksts ar 183 tūkstošiem vārdu, uzvārdu, personu kodu!
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:05
dzeris49 Cerams, tu to nedomā nopietni?
Dienvidslāvijā ko līdzīgu mēģināja, tagad tādas valsts nav.
Tādi radikāli urrāpatritiskie paziņojumi, kuriem ar realitāti nav nekas kopējs, Lindermanim ir kā medusmaize.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:14
edge_indran -----
DienvidParka/the South Park iemītnieki vienmēr ir ''nopietni'' - tikai Latvijā tādu nopietnību nopietni neuztver.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:28
Plus_opinionTipiņš Tagad, pēc referenduma, gļēvlatviešu koalīcijai būtu pēdējais laiks saņemties un sākt nevis savu parasto locīšanos, bet skaidri un gaiši šiem ļautiņiem jāpasaka, kas viņi šeit ir - okupanti, kolonisti un šo minēto sugu pēcteči, un Ženēvas 1949. gada konvencija skaidri un gaiši nosaka ko darīt. Vispār jau varbūt Tev ir gadījies dzirdēt kaut ko arī par tādiem dokumentiem? Ja lindermanis varēja savu referendumu izdabūt, balstoties uz likumiem, tad to pašu jādara arī pretējā - taisnīguma virzienā.
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:29
dzeris49 Jā, ir tāds dokuments tikai, uz šo dokumentu ir simts citi dokumenti, ko Latvija parakstījusi un pieņēmusi, un kuri neko tādu darīt neļauj.
Un, pat jau ļautu, kā tu to tehniski iedomājies - kā latviešu deportācijas pēc okupācijas, vagonos iekšā, un projām?
Nav vairs tie gadi, kad ko tādu iespējams izdarīt, un vispār, tas ir absurds no jebkura viedokļa, vienīgais, ko var darīt - sekmēt labprātīgu aizceļošanu, bet, to jau tagad it kā dara.
Pirmām kārtām, vajadzētu panākt to, lai visus, kas te ieceļoja okupācijas laikā, neuzskatītu par mazākumtautību, un tāds starptautisks dokuments arī esot, tas būtu daudz reālāk.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:36
edge_indran ------
Iesniegt sūdzību starptautiskajā tiesā var arī šodien! Taču Latvijas varneši ne bez iemesla 'stiepj gumiju' jau 20 gadus - nevēršas tiesā, lai starptautiskā Strasbūras un/vai Hāgas tiesa PIESPIESTU Krieviju izpildīt 1949.g. Ženēvas un vēl 100-iem citu Auksta kara laikā pieņemtās rezolūcijas, dokumentus, protokolus. Ko gaida Latvijas varneši - kārtējo tautas nobalsošanu par nekavējošu vēršanos tiesā? Lai starptautiskā tiesa lemj - bija vai nebija okupācija, ir vai nav civilokupanti! Vai tad Levits and Co. nespēs pieņemt Latvijas valstij labvēlīgu spriedumu? Spēs!
NA jau 16.martā jāsāk rīkoties.....
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:43
Plus_opinionklans Pats pirmais veicamais solis ir: ESOŠĀS LIKUMDOŠANAS IEVIEŠANA. Tikai valsts valodu valsts un pāvaldību iestādēs, arī uzņēmumos. Pašlaik VID, UR un citas praktiski ir krievu valodā runājošas iestādes. Nodrošināt likuma par naidīgas simbolikas izmantošanu ievērošanu. Tad pie staba paliks tie daži vēl dzīvie karavīri, kuri tiešām lēja asinis karā. Visus ar PSRS, Staļina ,Georga uc simboliku - bertās. Šādu valodu urlas saprot. Aizstāvēt, nevis sodīt amatpersonas, kas pakļaujas valodas likumam. Skat gadījumu ar policistu, kuru par latviešu valodas lietošanu sodīja. Vai meiteni no Narvesena. Drošības policijai skatīties uz Latvijai naudīgām darbībām pēc būtības, nevis kā Kravcova valodas lietā, kur uz jautājumu kā šis pilsonis , kurš latviski ne bū ,ne bē ,dabūja apliecību par valsts valodas zināšanu, atbildēja: visi papīri ir aizpildīti pareizi. Varbūt DP nedarbojas Latvijas interesēs? Un kā ar Lindermana-Ušakova darbību, kur e-meilos paši atzīstas vēlēšanu likuma pārkāpumos? Reakcija izpaliek.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  22.februāris 2012 14:46
edge_indran ------
Ja premjers pats personīgi uzņemtos ATBILDĪBU - pats personīgi vadītu, organizētu un iedvesmotu, tad, iespējams, sāktos sen, sen plānotā valsts pārvaldes reorganizācija, jeb 'strukturālās reformas'. Bez tādām nekas nenotiks - to pat Latvijas atlikušie zinātnieki ir sapratuši:

''(..)Atbildot uz Valsts eksprezidentes Vairas Vīķes–Freibergas kongresā uzdoto jautājumu, kas kaiš Latvijai, atbilde ir skaidra – tiek pieņemti likumi, kurus pēc tam nepilda.''
Saruna ar Latvijas Zinātnes padomes priekšsēdētāju akadēmiķi Andreju Siliņu

www.lza.lv/index.php?...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 15:04
Plus_opinionklans Vēl.

Nelatviešu integrācijai jābūt krievu partiju ,kamēr tādas pastāv, programmu galvenajai sastāvdaļai. Protams, ja tās pretendē būt lojālas Latvijai. Šīm partijām jāuzņemas POLITISKĀ ATBILDĪBA par savu tautiešu iekļaušanos latviešu sabiedrībā. Tām PAŠĀM jāizstrādā programmas un pasākumi, kas jāveic, lai šo uzdevumu veiktu. Saeima un valdība izskata šos priekšlikumus un, ja atrod tos labus esam, palīdz partijām tos realizēt.

Tātad, nekādu sadarbību ar partijām, kuras nav orientētas uz krievvalodīgo integrāciju latviešu sabiedrībā. Nekādu sadarbību ar partijām, kuru programmās nav definēts, kā viņi motivēs krievvalodīgos sabiedrībā lietot latviešu valodu.

Valdība var veicināt pasākumus šo mērķu sasniegšanai, taču politiskā atbildība jāuzņemas pašām krievvalodīgo partijām.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  22.februāris 2012 15:03
edge_indran ------
Tātad jāturpina NA ministriem piedalīties 16. marta pasākumos, lai veicinātu sabiedrības saliedēšanos un motivētu cittautiešu pat ģimenēs runāt tikai un vienīgi latviešu valodā. Tikai tā!

p.s. Un nekādu svētku dienu Pareizticīgo ziemassvētkos - tas arī palīdzēs latviešu valodas plašākai pielitošanai publiskajā telpā?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 15:09
Plus_opinionSleepwalker Ikvienam ir roka japieliek, lai lielais darbs uz priekshu tiek!

Priekslikumus var izklastit portala musuvalsts.lv

Pie reizes iepazities ar Latvijai lojaliem krievu cilvekiem.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 15:17
Plus_opinionEbenemezers lai jaunaa paaudze saliedeetos , jaabeidz daliit beernus latviešu un krievvalodiigajos , beidzot ir jaaiet vienaa skolaa , citaadi šii epopeja ar valodaam neroimsies nekad , skolotaaji , kuri briivi nerunaa un neraksta latviski no darba atlaižami , citaadi interfrontei naakamaas paaudzes tiks audzinaatas ar pilnu jaudu
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.februāris 2012 17:09
Mārtiņš Kacens Jāgādā plašķīši, lies ūdeni.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  22.februāris 2012 19:53
lama lies ūdeni.
_____________
un zonķiki.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2012 15:34

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai