IR

Krievijas vēstnieks noliedz finanšu atbalstu Lindermanam

Viedokļi

alias Un kāds cerēja un gaidīja, ka viņš teiks - jā, mēs finansējām šo krievu valodas kampaņu? Nu neesam tak naivi un dumji.
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  21.februāris 2012 08:57
Plus_opinionLidumnieks Tomēr, nekas jau neliedz šādu jautājumu uzdot - kas zin, varbūt pierādījumi nāks no citas puses.

Tas arī būtu muļķīgs solis no valsts, kurā divas galvenās amatpersonas ir specdienestu virsnieki, ķa rēķinus apmaksātu vēstniecība.

Tajā pašā laikā, jebkurš, kas seko šādām lietām labi zin, ka Krievijai vēstniecības pamatā strādā specdienestu vajadzībām un 100% to darbinieki ir arī specdienestu darbinieki (ne velti arī Vešņakovam ir tipiska aģenta seja - neizsaka nekādas emocijas, skatās ar blāvu caurubjošu skatu, runā lēni bez jebkādas izteiksmes utt.).
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 09:15
Plus_opinionARTs Izskanējušās runas, ka referenduma kampaņa organizēta ar Krievijas specdienestu palīdzību, Lindermans sauc par meliem.
-----------------------------------------------------------------------------

Būtu rēcīgi, ja viņš tās nosauktu par baltu patiesību :))
 +20  Radius_box_plus Radius_box_minus 12 ATBILDES  ATBILDĒT  21.februāris 2012 09:13
Plus_opinionEliks  Un vēl būtu rēcīgi, ja Lindermana atskaitēs līdz 31. martam uzrādītos krievijas vēstniecība :)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 10:15
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Laikam jau te joprojām par valodu. Latviešu valodu.
Savādi un skumji, ka tās kaismīgākie aizstāvji lieto vārdu "rēcīgi". Spoža "latviskuma" pērle!
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 10:50
Plus_opinionARTs varbūt ka tā . ... "rēcīgi" - Spoža "latviskuma" pērle!
--------------------------------------------------------------------

Tev taisnība. Cilvēkiem patīk :))
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 11:20
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Jā, to sauc par populismu, jeb pa**ļā līšanu! To cilvēkiem (pareizāk daļai!) izpatikšanu.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 11:29
Plus_opinionARTs varbūt ka tā ... Jā, to sauc par populismu, jeb pa**ļā līšanu
-----------------------------------------------------------------

Kāds sakars ar populismu ? Cilvēkiem patīk tā runāt. Citreiz izteikšos izvērstāk, lai tev pielec :))
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 12:08
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Ā!!! Ak, patīk! Tā patīk!
Un kā tad ar latviešu valodu? Vai pie tādas patikšanas valodai vairs nav nozīmes?
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 12:17
Plus_opinionARTs varbūt ka tā ... Un kā tad ar latviešu valodu?
------------------------------------------------------------------------

No tavas puses būtu laipni, ja tu savas audzināšanas stundas pietaupītu kādam pateicīgākam respondentam :)
Teiksim, ir mums te tāds koļa-vrots. Vai indrānu-eža. Viņi tev noteikti atbildēs :)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 12:25
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Pagaidām, tā nu tas acīmredzami ir, atbildēt centies Tu. Tiesa, visai izvairīgi, jo, kā jau to varējām konstatēt, latviešu valoda Tev ir tikai iegansts, lai nodrošinātu sev lieku kilogramu desas, kādam citam to aizliedzot.
Prāksē Tu, vien patikas pēc, valodu piesārņo. Bez īpašiem sirdsapziņas pārmetumiem...
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 12:47
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Un neesi jau, ARTs, Tu vientuļš savās īpatnēji savdabīgajās izpausmēs.
Te vēl kādas valodas apoloģētes izteiksmes piemērs:
"..krievu nelaime ir tajā,ka vēlaties, aizstāvot savas intereses, uzmesties visiem par aizstāvjiem..".
'Tajā', 'uzmesties', utt.

Protams, ir jau vieglāk, un arī patīkamāk (ka ceļ pašapziņu!), pamācīt krievus!
Ne vienmēr spējot runāt savā dzimtajā valodā tā, lai "pleca sajūtas" nodrošinājums nebūtu vulgāri izteicieni tikpat vulgārā leksikā.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 12:57
hmmmm ... Protams, ir jau vieglāk, un arī patīkamāk (ka ceļ pašapziņu!), pamācīt krievus!
------------
pieļauju, ka neesmu kaut ko sapratis līdz galam; vai varbūt nespēju novērtēt labdarību. Bet kopš 1940.gada, kad tas krievs ieradās šeit, uzcēla kājas uz galda un paziņoja, ka mēs šeit dzīvojam nepareizi un viņš būs tas, kurš iemācīs dzīvot kā nākas! atvaino, bet bez viņa te būtu gan labāk, gan drošāk. starp citu - viņš pats to zemapziņā ļoti labi saprot - ne jau velti pat ar sūdainu mietu nevar aizdzīt atpakaļ uz roģinu. pat gatavs pieciest, ka te uz katra stūra stāv fašists un - ar rungu pa muguru visiem, kas runā krieviski :-)))
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 13:55
Misija Ir tāda vārdnīca - "Sinonīmu vārdnīca skolām" un to iesaka lietot Latviešu valodas un literatūras skolotāju asociācija. Minētajā vārdnīcā norādīts, ka rēciens - kliedziens, tā kā aizrādījums par 'latviskuma pērli' īsti nav vietā.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 15:25
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Vai tad bija jautājums par vārdu 'rēkt'?
Vai par sinonīmiem?

Vai šis skanētu latviskāk?
Būtu KLIEDZĪGI, ja viņš tās nosauktu par baltu patiesību.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 15:38
Janka Te pats jautājums nav formulēts pareizi. Kāpēc lai krievi dotu naudu personīgi Lindermanam? naudu viņi iepludināja pavisam caur citiem kanāliem. Pie Lindermana tā visticamāk nonāca caur vairākām citām rokām saskaņā ar izstrādāto shēmu. Tāpat visticamāk tiek finansētas arī krievu partijas šeit, tikai to pierādīt nav vienkārši. Lai policija meklē, tas ir viņu uzdevums.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 09:13
Plus_opinionlno Ak šī satingusī ķīniešu mandarīna seja, kurā atplaukst kaut kas līdzīgs smaidam mirkļos, kad pats apmierināts ar pavēstīto...
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 09:14
Plus_opinionEbenemezers Vešņakm ja pa tiešo nevajag staaties sakaros ar krievijas "disidentu" , viņam tak pastnieks Hapilovs, kurš te briidi briivi opereeja pa muusu teritoruju , drošiibnieku deguna galaa , viņam vienkaarši nepagarinaaja viizu
nez ar ko nodarbojas muusu drošiibnieki , krievu špionaaža nesnauž
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 09:55
zanE ...kāpēc MM tik neatlaidīgi cenšas intervēt un uzmākties lasītājiem ar Krievijas puses un dažādu personu izteikumiem?....kāpēc nav raksti par to,kā mūsu valsts notikumus komentē Eiropas valstu līderi un ārzemju preses apskats?....kāpēc rakstā par krievu dvēseles saucienu, nav līdzās civilizēto valstu viedoklis?....tikai garāmskrienot, nenozīmīgi un pavirši...kā tad tā?....

...vai tas, ka Lietuvas Seima deputāts aicināja Latvijas lietuviešus balsot pret otru valsts valodu ir mazāk svarīgs, kā krievu radikāļu uzbrēciens Latvijai?....kur ir paldies tiem cittautiešiem, kuri aktīvi piedalījās un balsoja "pret"?....tas ir tik pašsaprotami un vairs nav nozīmīgi?...
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  21.februāris 2012 09:56
Plus_opinionlno zanE. Dzimtcilvēks instinktīvi jūt, kurš ir viņa kungs:)
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 10:02
Ķīps Ja tauta pati sevi neciena, tad neviens viņu necienīs.

Ja latgalieši pasaka Latvijai nē, vai viņu priekšā tagad par to ir jālien uz vēdera?

Ja 25% neatbalsta Latvijas valstiskumu, vai tagad būtu jāsamazina Latvijas latviskums?

Kam tad ir jālabojas, mums vai viņiem? Kam ir jāaizdara secinājumi?

Jo nav jau tā, ka pilsonības likums aizslēdz durvis kļūšanai par Latvijas pavalstnieku. Nepilsoņi to vienkārši nedara, jo tad viņiem būtu jādeklarē, ka ir lojāli Latvijas valstij. A viņi tādi nav, un paldies par to, ka nekāpj pāri savai sirdsapziņai.

Krievu valoda Latvijā jau ir līdzvērtīga. Bez latviešu valodas zināšanām var iztikt, bez krievu ne. Padarot krievu valodu par otru valsts valodu, tā būtu nevis līdzvērtīgā, bet privileģētā stāvoklī.

Jo ir tā lielas tautas valoda, un tādas sevī integrē, asimilē pārejās valodas. Krievu valoda nav tāda vienīgā, ja Latvijas vecākās paaudze ir pusasimilēti krievi, tad jaunākā jau ir pusasimilēti angļi. Tie kas aizbrauc uz Īriju, ātri pieasimilē otru pusi. Un tāpēc jau brauc uz Angliju, Īriju un maz uz citām bagātajām zemēm. Discovery kanālus tulko krieviski nevis tāpēc, ka kanāla vadībai vairāk patīk krievi kā latvieši, bet vienkārši tāpēc , ka lielāka auditorija. Tik vienkārši.
Globalizācijas sekas ir integrācija un asimilācija, un tā notiks neatkarīgi no mūsu gribas, referendumiem vai Saeimas lēmumiem. Mēs nevaram to novērst. Mēs varam to tikai palēnināt.
Tāpēc mazai tautai ir jābūt aizsargātākai kā lielai. Tāpēc ka maza. Tikai tāpēc. Tāpēc, lai lielums nenomāc pārāk ātri. Un tās nu ir mūsu tiesības. Aizsargāt sevi. Tāpēc jau Latvijas valsts ir! Valsts!
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 10:35
Plus_opinionAnce Pilnīgi piekrītu!
Kur paldies ārzemēs dzīvojošajiem pilsoņiem un citu valstu atbalstītājiem?
Tā vietā, lai sāktu ar patrotisko audzināšanu un nosmeltu krējumu no šī pasākuma, politologi un politiķi bezpalīdzīgi švepst kaut ko par draudzību un kaļ plānus par izdabāšanu šantāžistiem:(
Savādi, ka nevienam neienāk pateikt vienu vienkāršu lietu, ka latviešiem šis PRET arī nebija tikai par valodu, ka ir milzum daudz citu PRET: PRET krievvalodīgo bezkaunību un visatļautību; PRET nenormālo pilsonības izdaļāšanas sistēmu, kas nenodrošina valodas un vēstures zināšanas jaunajiem pilsoņiem; PRET to, ka pilsonību sāks dot tiem iedzīvotāju pēcnācējiem, kas nav varējuši vai griebējuši iegūt LV pilsonību, jo nelojāli cilvēki nevar izaudzināt valstij lojālu pilsoni: PRET krievu skolām.... un ir milzum daudz citu šo PRET!
Vai partijas ir sanākušas kopā un izrunājušas referenduma rezultātus? Vai ri kāds turpmākās rīcības plāns? Ceru, ka tas ir vērsts uz latviešu valodas stiprināšanu nevis šantāžistu noteikumu izpildi:(
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 10:35
Plus_opinionAnce to Ķīps
Ne jau latgaļi prasa valodas tiesības, bet gan Latgalē dzīvojošie sovoki/krievi!
Runājot par latgaļu valodu, vajadzētu pakacināt krieviņus un izteikt priekšlikumu arī latgaļu valodai dot reģiona valodas statusu un tad lai tās tikai kreiviski runājošās krievenes mācās gan latviešu, gan latgaļu valodu:)
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 10:38
Ķīps Pārfrāzēju jautājumu:
Vai pēc referenduma mums ir jāpārdzīvo un jālien uz vēdera par-krievu priekšā?
Vai arī par-krieviem nebūtu jānāk un jāatvainojas?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 11:26
hmmmm ... Vai partijas ir sanākušas kopā un izrunājušas referenduma rezultātus?
__________
tik tiešām tā!!!
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 13:59
Plus_opinionAnce Kāds nezina, kas LTV1 nosaka uzaicināto sarakstu? Kādā statusā šorīt bija vešņakovs-kā referenduma rīkotājs? Pats uzprasījās vai tika aicināts Ja aicināts, tad kāpēc?
Sabiedriskās TV izkalpošanās visādu iznireļu priekšā ir pilnīgi nenormāla un neloģiska! Bezmaksas reklāma valsts ienaidniekiem tiek daļāta pa labi un kreisi!:(
Tur kur būtu jābūt spēcīgai patriotiskai audzināšanai, mums tiek pasniegti mazohistu kursi:(
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  21.februāris 2012 10:10
Plus_opinionAnce Twittwrī man atbildēja, ka šonedēļ raidījumus veido vaikule, šlesera partijas preses sekretāra sieva:( Ko tad var gribēt:(?
Bet paliek jautājums, viņa pati uzaicināja, kāds palūdza, vai pats vešņakovs uzprasījās!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 11:10
Plus_opinionOregano Ance, Vešņakova uzaicināšanu pieprasīja horizontālā taimkoda princips, kas Kļeckina un Kota laikā ir kļuvis par vienu no LTV darbības stūrakmeņiem.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 11:37
Irbe Varbūt jārīko kādu pilsoniskās ignorēšanas akcija pret latviešu masu medijiem - šī gļēvo viedokļu uzspiešana, rūpes tikai par šiem nabaga 18%, visādu balčus,rozenvaldu, kreitušu viedokļu popularizēšana, "pret" viedokļa paudēju ignorēšana.Šķiet, Krievija masē ne tikai krievvalodīgo smadzenes, bet arī mūsu. Varbūt jāizsludina diena, kad protestējot pret to neielūkojamies portālos, ignorējam radio un TV.Kaut kas ir jādara, jo šobrīd latviešu MM strādā pret tautas interesēm.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 11:43
Plus_opinionTipiņš Vai tad kāds šaubījās, ka krievijas vēstnieks noliegs?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 10:27
Ķīps Es ļoti ceru, ka Reiniks nerunāja tāpat vien.
Domāju, ka drīz Latvijas specdienesti rīkosies.

Domāju, ka arī Ūšakovs dabūs pa biksēm. Jo tur jābūt ģēnijam, lai tik ticami safabricētu saraksti ar Krievijas vēstniecību, un izgaismotu Ušakovu kā Krievijas spiegu. Pārāk labi viss sapas. Klusums tagad ir pirms vētras. Klusums bija vajadzīgs pirms referenduma. Klusums ir vajadzīgs, lai pierādījumi tiktu savākti un būtu neapgāžami.

Tāda ir mana prognoze.

Citādi, kam mums sava Latvijas valsts, ja to vada no ārpuses? Kāpēc mums vajadzīgi specdienesti, ja tie ir impotenti?
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 10:46
Plus_opinionOregano Krievijas diplomātijas ābece - ja vēstnieks saka NĒ, tātad viņš patiesībā domās JĀ ;)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 11:38
destra Vēstniecībai nemaz nav jāfinansē spiegi un valsts pamatu grāvēji. Ar tām funkcijām lieliski tiek galā Itera Latvija, Skonto būve, Eiroholdings(Meļņiks), RPK, LB, Lukoil un daudzi citi.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.februāris 2012 14:55

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai