IR

Prezidents par referendumu izteiksies tikai pēc tautas nobalsošanas

Viedokļi

colovrat_evp Делает правильно, что не идет на поводу у националистов.

Единственно, зря говорит: "Es esmu savu viedokli jau paudis - ka redzu latviešu valodu kā vienīgo valsts valodu."

Русским это не нравится. Русским нужна демократия и, значит, русский язык.

Президенту надо бы сказать: "Пусть русский язык будет иметь статус в соответствии с европейским законодательством". Но он боится националистов. Хотя формулировка про европейское законодательство обтекаемая и демократичная, но президент знает своих. Они не демократы. Они националисты и даже, может, нацисты в душе. Европа и демократия, это точно не их, не латышско-националистический, профиль.

Им бы только петь свои "народные" (придуманные при СССР советскими композиторами) песни и танцевать свои пляски. Разве же Имантс Калниньш не советский композитор? Советский. А Паулс? И он тоже. Да практически все.

После СССР кончилась латышская культура. На всё воля Высшая. Да будет так.
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 10:56
frukc ar savu galvu Tu nedraudzējies, ne?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 11:41
Janka Tad Latvijas krieviem ir pavisam ačgārna izpratne par demokrātiju. Arī Krievijas pašreizējie vadoņi piekopj tieši tādu pašu demokrātiju, kad ja kāda valsts vai tauta nedara tā kā viņi liek, tad tie taurē visos ruporos ka tādi pārkāpj cilvēktiesības un apspiež diženo krievu nāciju. Tūliņ tiek vicināti šaujamie un draudēts ar militāru uzbrukumu. Te tas neies cauri un visa tā Krievijas 5. kolona var pastāvēt pie ratiem ar tevi priekšgalā. Labi vēl ka pagaidām jūs neizraida no šejienes par naida kurināšanu un Latviešu tiesību aizskaršanu, jo mani tu nepiespiedīsi manā Dzimtenē buldurēt tavā melē.
 +16  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 16:01
oskars666 Demokrātiju pazaudēji? Demokrātijas būtība ir piekāpties vairākuma gribai, vienlaicīgi vairākumam ieklausoties mazākumā, tai pat laikā ne obligāti izpildot mazākuma gribu. Tas arī notiek un notiks, kad noraidīsim referendumu par otro, trešo un ceturto valodu.
Ja Tu esi kaut ko jaunu izdomājis demokrātijas vispārējā skaidrojumā - apgaismo mani.
Vispirms iemācies kādu savu krievu tautas deju un raiti spēlēt bajānu, un tikai tad kačā savas "PRAVAS" uz krievu valodu. Ar stiepšanos pēc PLIKĀS krievu valodas vien nobeigsies savā dvēseles tukšumā.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 21:30
Plus_opinionĶencis&Pāvuls Varbuut prezidents var arii izbraukt no valsts uz kaadu laiku? Kaut kur uz Himalajiem?
Piedaliities vinjsh nepiedaliisies, viedokli nepaudiis. Varbuut labaak, lai tad vinjsh ir taads eeterisks teels, ko neviens nav ne redzeejis ne dzirdeejis, bet nezinaamu iemeslu peec visi mii un visi ciena?
 +31  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 10:57
Bet Prezidents attaisno patiešām savu būtību, ka Latvijā mums ir prezidents Nulle!
 +24  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:32
Plus_opinionARTs Prezidents vienkārši paliks "savā vietā". Kā 1940.gadā.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:40
Luix Visiem prezidenti kā prezidenti, tikai mums prezis...
 +20  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 13:25
frukc jā, viņam vajadzētu pamācīties no igauņu kolēģiem, ko nozīmē būt par prezidentu.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 17:53
Plus_opinionrinķī apkārt Pēc referenduma Bērziņa viedoklis nevienu vairs neinteresēs, tā pat kā nevienu neaizkustināja viņa paziņojums par to, ka, ja krievu valoda kļūs par 2. valsts valodu, tad viņš noliks savas pilnvaras :)
Fakts ir viens - šajā politiskajā situācijā, kāda ir izveidojusies LV, prezidents, nepiedaloties referendumā, " balso" par krievu valodas ietekmes pastiprināšanu Latvijā un ar ar savu piemēru aicina arī pārējos latviešus rīkoties līdzīgi.

Ne tikai Bērziņam, visiem latviešiem šis referendums būs robežšķirtne - kuru pēc referenduma vairs pārkāpt nebūs iespējams. Zīmoga esamība, vai neesamība pasē kļūs par zīmogu uz pieres visam turpmākajam mūžam.
 +29  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 11:23
Berta rinķī apkārt - Zīmoga esamība pasē nozīmē tikai to, ka Tu pildi savu Latvijas pilsoņa pienākumu.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 11:31
Plus_opinionrinķī apkārt Berta.Pilsoņa pienākumu Tu pildi gandrīz ik dienas, bet ne katra diena kļūst izšķiroša Tavas tautas dzīvē. Šis latviešu tautas pastāvēšanas vēsturē būs pirmais un, droši vien, arī pēdējais šāda satura referendums, un balsošanas " par" un " pret" ciparu attiecības kļūs par absolūtiem skaitļiem ar kuriem tiks aizstāvētas, vai apstrīdētas latviešu valodas pastāvēšanas tiesības Latvijā.

Vai referenduma rezultāts bija tāds ar kuru var, vai nevar mainīt Satversmi, tas nevienu vairs neinteresēs. SC jau šobrīd tas neinteresē
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 11:41
Plus_opinionJ.Biotops Paskaitīsim, cik daudz latvju gara (?) darbinieku, tā sauktās „inteliģences” (spēcīgs termins) nupat spietoja pie b.Amerika. Nez’ ko nozīmēs zīmoga esamība vai trūkums viņu pasēs?
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 11:54
Plus_opinionrinķī apkārt J.Biotops Gan jau laiks visus sašķiros pēc nopelniem - Knuts Hamsuns kā beidza savu dzīvi? :)
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:03
Bet Pie Amerika spietoja diriģenti, kuriem ir nepieciešams finansējums Dziesmu svētkiem. Viņus var saprast, jo gan jau Ameriks viņus ir uzrunājis un attiecīgi arī rīkosies, bet vai tāpēc mums vajadzētu balsot par ši politbiznesmeņa partiju? Gan jau pienāks arī Amerika, Baštika, Turlaja un citu šis partijas politbiznesmeņu samaksas stunda, kad vēlētāji arī viņus iemetīs tajā pašā mizkastē, kur oligarhus!
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:37
colovrat_evp "rinķī apkārt

Ne tikai Bērziņam, visiem latviešiem šis referendums būs robežšķirtne - kuru pēc referenduma vairs pārkāpt nebūs iespējams. Zīmoga esamība, vai neesamība pasē kļūs par zīmogu uz pieres visam turpmākajam mūžam.
+10 5 ATBILDES ATBILDĒT 29.janvāris 2012 11:2"

- Pareizi teikts. Tāpēc, latvieši, kad balsosiet referendumā, neaizmirstiet palūgt reģistrētājam uzlikt jums zīmodziņu uz pieres.
 -12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 14:30
Plus_opinionAnce Šis oligarhu pīslis ir viņu pēdējais sveiciens tautai! Lembergs un brigmanis caur šo niecību ir padarījuši sevi par spilgti sarkaniem! Vēl tikai sirpi un āmuru abiem pierē iedzīt!
Un, šim pīslim, kas saucas LV prezidents, pēc referenduma nebūs nekādu morālu tiesību izteikties, jo viņš nebūs pildījis savus tiešos prezidenta pienākumus-sargāt un vairot latviešu valodu!
Kā var būt tāds jēls izbāznis???
 +25  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 11:49
Plus_opinionARTs Kā var būt tāds jēls izbāznis???
----------------------------------------------------------------------------

Kurš, turklāt, kara laikā IR armijas virspavēlnieks ... :)
 +22  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:47
Plus_opinionrinķī apkārt Tas man nebija ienācis prātā, vāks kaut kāds :)
 +22  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:51
Bet Vai tad prezidents nav arī Latvijas tautas armijas virspavēlnieks?

Vai tad virspavēlnieks uzrunā armiju pēc vai pirms kaujas?
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:51
Plus_opinionPelēkais Vilks naīvajai bertai> - Zīmoga esamība pasē nozīmē tikai to, ka Tu pildi savu Latvijas pilsoņa pienākumu.
==============
Visaizpildītākās pases, ir austrumu pierobežas reģionos - SCientologu elektorāta atbalsta punktos.
Sakarā ar pasu aizpildīšanos caur neskaitāmajiem zīmogiem par biežo Austrumu robežas šķērsošanu, pilsoņi/nepilsoņi ir pieraduši bieži mainīt pases..
Protams, ir papildizmaksas, bet ko padarīsi...
Cerams, ka SCientologu globālais sadarbības partneris JedRo atradīs mehānismu, kā kompensēt savam elektorāt šos izdevumus.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:16
Plus_opinionARTs Par novērotāju brauksi ?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:45
Plus_opinionPelēkais Vilks arts >Lūk te nu ir šis jautājums...
Nevajag dot priekšklaicīgus (to es par sevi) apgalvojumus un kārtīgi apsvērt apsolījumus.
Neesmu vēl pensijā, un neesmu arī ārsts, "uzņēmējs" vai politstiķis.
Latvijas teritorijā būšu fiziski pieejams tikai sākot ar 13.02. pēcpusdienu un būs kaudze iekrājušos darbu.
Formāli izpildīt savu apsolījumu, iespējams varu, bet par savu tuvinieku (kuri visi, protams, gatavi balsot par pēdējo unizšķirošo triecienu akupantiem)lielas neizpratnes cenu.
Vienlaikus jārēķinās, ka juridiski un organizatoriski nespēšu sagatavoties pat tik pienācīgā līmenī kā pirms 20+gadiem.

Uzskats par (tautfrontiskas/bezpartejiskas/varai nepakļautas) visLatvijas organizācjas/kustības vēlēšanu procesa uzraudzībai atjaunošanas nepieciešamību nav zudis.

Par "webkameru" vēlēšanu iecirknī es patlaban varētu kalpot, bet vajadzīgs tak lielāks lietderības koeficients.. Kādi normatīvie dokumenti iekļaujami mūsdienu neatkarīga novērotāja "džentlmeņa komplektā"?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 13:50
Plus_opinionPelēkais Vilks Arts> laikam kļūstu vecs - nespēju pietiekoši ātri izsekot virtuālajām izmaiņām.

Centrālās vēlēšanu komisijas brīvprātīgā novērotāja pilnvarojumu var saņemt ikviens Latvijas IEDZĪVOTĀJS, kurš tautas nobalsošanas dienā būs sasniedzis vismaz 16 gadu vecumu un ir sekmīgi pabeidzis Centrālās vēlēšanu komisijas interaktīvās apmācības kursu "Tautas nobalsošanas sarīkošana".

Apmācības kurss un brīvprātīgo novērotāju reģistrācijas anketa būs pieejama šajā saitē no š.g.6.februāra līdz 16.februārim:

web.cvk.lv/pub/public...

Novērotājus lūdzam iepazīties ar:

Likumu "Par tautas nobalsošanu un likumu ierosināšanu"

CVK instrukciju "Tautas nobalsošanas sarīkošana"

Citi normatīvie dokumenti, veidlapas
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 14:17
Plus_opinionPelēkais Vilks Pilsoņus, nevis IEDZĪVOTĀJUS esmu gatavs aizvadīt līdz līdz kontroles zonai..
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 14:24
Plus_opinionPelēkais Vilks Pieredzes "uzfrišināšanai":

Instrukcija:
"Tautas nobalsošana vēlētājiem ieslodzījuma vietā"
web.cvk.lv/pub/public...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 14:36
Bet Ko gan citu bija gaidīt no prezidenta Bērziņa? Viņu taču amatā ielika ar Sc puiku balsīm. Kā tad kodīs rokā, kas viņu virzīja?
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:40
Janka Piekrītu. Viņš kā Saeimas ievēlēta persona, būdams godīgs cilvēks kurš nevienu "neuzmet", arī šoreiz ir kopā ar saviem vēlētājiem, jo bez SC atbalsta viņš tiešām nebūtu šajā amatā nonācis, bet baudītu mierīgas vecumdienas savā lauku tūristu mītnē un katru dienu slavētu ES par devīgumu. Ja viņš būtu visas tautas ievēlēts Valsts Prezidents, tad protams būtu pavisam citādi, tad viņam būtu jābūt kopā ar tautu.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 18:19
Plus_opinionARTs Riņķī ... Zīmoga esamība, vai neesamība pasē kļūs par zīmogu uz pieres visam turpmākajam mūžam.
----------------------------------------------------------------------

Zīmoga esamība pasē personiski man nozīmēs, ka 1940.gadā es šāvu pretī. Ja palikšu dzīvs, es ar to lepošos.
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:44
colovrat_evp Latvieši, kad balsosiet referendumā, neaizmirstiet palūgt reģistrētājam uzlikt jums zīmodziņu uz pieres.
 -14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 14:29
Plus_opinionPelēkais Vilks ARTs> par zīmogu 1940.gadā.
=============
Kļūdainas vai virspusējas analoģijas mēdz būt pašiznīcinošas.
Tāpēc būsim uzmanīgāki ar šiem "ieročiem".
1940.gadā zīmogi bija 99,99% pasu.

Nedomāju, ka 40.gada 21.jūnijā plašāka publika sadzirdēja ģenerāļa Ludviga Bolšteina šāvienu.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 16:37
betijacelmale Tas ir simptomatiski, ka prezidents sevi neidentificē ar tautu. Ir Viņš un tauta. Būtu kaunējies.
 +25  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:49
edge_indran ------
Paldies apzinīgajam un gudrajam vēlētājam, kas 1988. - 1991.gg. balsoja un atbalstīja LTF. Visiem, kas 1991.g. janvārī netikai Godmaņa valdību izglāba, bet arī palīdzēja izveidot sistēmu, kurā oligarhi ''piedzima''!
- Jānis Peters, dzejnieks: ''Tautas Fronte varēja gūt tādus panākumus tāpēc, ka tauta juta - citā sistēmā varētu elpot brīvi, attīstīt brīvi savu valodu, kultūru.''
Iekšējā emigrācija
www.diena.lv/kd/inter...

- Priecājies, 'tauta' - elpo brīvi, brīvi lamā visus un visu! Urrā, rietumu demokrātijai!!!
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 13:42
ABC Kaunējies? Tad, kad Dievs kaunu dalīja "prezidents" meitās gāja un kājiņas būvēja par izkrāptu naudu.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 16:21
agrunte Vēsturē bija viens hrestomātisks prezidents, Pilāts viņu sauca. Viņš arī teica kaut ko līdzīgu ("Es tikai mazgāju rokas.").
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 12:55
edge_indran -----
'Ja vēlies būt laimīgs, esi tāds / Если хочешь быть счастливым, будь им. '
Kuzjma Prutkovs / Козьма Прутков
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 13:55
tarax_tara ...sehsus gadus peec Kristus naaves Pilaats pats tika tiesaats un mira...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 18:53
Berta Mīkstais! Senajā Grieķijā tādus jau pēc piedzimšanas meta aizā - ka nav, tad lai nav!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 14:01
edge_indran -------
Juris Dreifelds, Kanādas Broka universitātes profesors:
''(..)Referenduma tiesības pieļautas likumdošanā un, lai arī tās būtu provokatīvas, tāda ir demokrātijas maksa.'' (09.01.2012.LA.)

- Turēsim līdz Kanādai, ASV, Vācijai, Anglijai, Francijai, Zviedrijai, Šveicei, u.c. bagātajām valstīm - ja viņi var, tad Latvijas tautai arī jāmaksā, lai sasniegtu tādu pat demokrātijas indeksu!
- 'Ādamam bij' 7 dēli....Visi dara tā...'
Starp citu, der ATCERĒTIES baisi briesmīgos padomju okupācijas gadus - kā
toreiz 'ne-bagātā' LPSR rīkojās:
'Latvijas PSR valodu likums, kas latviešu valodai piešķir valsts valodas statusu 05.05.1989'
www.barikadopedija.lv...
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 14:18
resnais Paldies par "saiti", bet "fui" par zemtekstu.
Paldies Meldrai vai kam tur vēl, par "draft milestones" salikšanu.
Centīšos piedalīties projektā, cik spēšu.
Savu dokumentu vairs nav, bet varu norādīt, kur varētu meklēt vienotru ierakstu, ja nu vēl nav atrasti līdz šim.

Īpaši smieklīgs ir "Jūrmalas Čatokvas" stāsts - kad vēl TV sēdēja Hāgenkalnā...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 22:04
othermaris Riņķī apkārt Ne tikai Bērziņam, visiem latviešiem šis referendums būs robežšķirtne - kuru pēc referenduma vairs pārkāpt nebūs iespējams. Zīmoga esamība, vai neesamība pasē kļūs par zīmogu uz pieres visam turpmākajam mūžam.

Riņķī apkārt, es silti ieteikšu jums izgulēt dzērumu vai stulbumu. Zīmogs pasē nozīmēs tikai to, ka cilvēks ir piedalījies referendumā. Pieļauju, ka lielākie bļāvēji un demagogi, tādi kā jūs, balsos "par". Bet, varbūt "pret". Zīmoga neesamība viennozīmīgi apliecinās, ka cilvēks nav atbalstījis krievu valodu kā otro valsts valodu Latvijā.
 -12  Radius_box_plus Radius_box_minus 8 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 14:22
Plus_opinionrinķī apkārt othermaris

Lindermanis: " ...Valdošie politiķi aicina uz krusta karu pret krievu valodu. Ar putām uz lūpām viņi cenšas pārliecināt latviešus, ka tā esot svēta cīņa par Latviju. Viņi melo. Tā ir cīņa par viņu savtīgajām interesēm," raksta biedrības "Dzimtā valoda" līderis.
Viņš aicina latviešus nedoties "krusta karā" pret saviem krievu kaimiņiem, jo "nekas labs tur neiznāks".
www.diena.lv/latvija/...

Latvijā tādu gudrīšu, kāds esi Tu, nekad nav trūkuši, bet viņi ir " profesionāls mazākums" :). Tādi bija Atmodas laikā, kuri aicināja boikotēt vēlēšanas, tādi aicināja referendumā balsot pret stāšanos ES, tādi ir arī šodien - pirms 18. februāra referenduma. Taču, paldies Dievam, jūsu ietekme LR iekšpolitikā līdzinās nullei. Tik vien varat, kā malt savu maļamo, un dzīvot uz to pilsoņu rēķina, kuri aiziet un piedalās tad, kad tas ir nepieciešams.
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 15:13
othermaris Riņķī apkārt, es neredzu nekādu atšķirību starp jums, Iesalnieku un Lindermanu. Tipiski provokatori!
 -15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 15:16
Plus_opinionPelēkais Vilks 26-to reizi apkārt pa riņķi>Tādi bija Atmodas laikā, kuri aicināja boikotēt vēlēšanas, tādi aicināja referendumā balsot pret stāšanos ES, tādi ir arī šodien - pirms 18. februāra referenduma. Taču, paldies Dievam, jūsu ietekme LR iekšpolitikā līdzinās nullei.
============
Ja man dievs būtu devis Jūsu stipro ticību uz Dievu, droši vien varētu arī kādu kilometru vai pusotru ar "pilno uzkabi" pieveikt...
Lai Dievs jums dod spēku, ietekmi un zināšanas!
Paļausimies uz Dievu to Kungu!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 15:59
othermaris P.S. Ar birku karināšanu un zīmogu dalīšanu normāli cilvēki nenodarbojas. Tas ir garā nestipro un angažēto personāžu lauciņš.
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 16:36
betijacelmale othermaris, nupat ļoti precīzi nokomentēji pats savu komentāru par riņķīapkārt, Iesalnieka un Lindermana identiskumu.
:))
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 18:33
Plus_opinionKaspars Grinbergs ...piekrītu othermaris, desmitniekā.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 18:45
resnais othermaris P.S. Ar birku karināšanu un zīmogu dalīšanu normāli cilvēki nenodarbojas.
=====================
Bet brigādistus, tak vajadzētu kauč kā iezīmēt, vai ne?
Lai lieki nenoslogotu normālo cilvēku "redzes aparātus"..
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 21:03
othermaris Svētīgi tie, kas sevī garā nabagi, jo tiem pieder Debesu Valstība. (Mt 5,3;)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 23:30
colovrat_evp Latvieši, kad balsosiet referendumā, neaizmirstiet palūgt reģistrētājam uzlikt jums zīmodziņu uz pieres.
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 14:27
lama hmmmm................
Bērziņtēva "'mātes partija" tak aicina savākt miljonu "pret!"..
www.zzs.lv/zzs-aicina...

www.diena.lv/latvija/...
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 14:32
Plus_opinionPelēkais Vilks lama> pag, pag es vairs neko nesaprotu!
Tad kā īsti vajag balsot? PAR vai PRET latviešu valodu?
Mana galviņa pavisam sajukuse!
Lai tak vienreiz Lemberga kungs skaidri pasaka, kur jāievelk krusts vai kas strīpojams vai plusojams..
Citādi vienkāršais cilvēks ne velna nevar saprast.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 16:04
lama Citādi vienkāršais cilvēks ne velna nevar saprast.
______________
Cilvēks var sevi pasludināt par...... "Bērziņprezidentālistu". Piemēram.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 18:07
betijacelmale Varbūt tieši tāds bija mērķis - lai vienkāršais cilvēks ne velna nevarētu saprast un neviļus sajauktu "par" un "pret"?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 18:34
Plus_opinionKaspars Grinbergs Lemberga kungs, kā parasti patur sev tiesības paust sev izdevīgo viedokli ar citām mutēm.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 20:56
lama . Krievi gaida, ka vienu dienu visus ierobežojošos likumus atcels. Latvieši gaidīja, ka krievi kļūs par latviešiem.
la.lv/index.php?optio...

"Latvieši gaidīja, ka krievi kļūs par latviešiem"-blēņas.

Tomēr-reizēm arī ar politologu(!) muti ierunājas patiesība. Netieši.Vai tik politikoloģes kundze negribēja teikt,ka- uzticība "Maskavas
generāllīnijai" ir tik neatņemama identitātes daļa, ka bez tās krievs vairs nav nekāds krievs?
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 15:14
Janka Lūk šeit tu parādīji savu krievisko izpratni par demokrātiju. Šis raksts tevi uzrunā skaidrā latviešu valodā, tad kāpēc tu arī to nekomentē latviski? Kāpēc tavi tautieši uz ielas, kad es tos uzrunāju latviski, man atbild krieviski? Tu tāpat kā krievu valstsvīri atdzīsti demokrātiju tikai vienā virzienā, tikai tādu demokrātiju kurā priekšroka un vara ir tikai krievu valodai un krievu nācijai. Mēs šajā referendumā pierādīsim, ka Latvijā jūsu demokrātija nedarbojas. Process ir sācies un to tu vairs neapturēsi. Ko tu sēj, to tu pļausi un daudzi krievi būs spiesti šeit runāt arī latviski.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 16:31
colovrat_evp "lama . Krievi gaida, ka vienu dienu visus ierobežojošos likumus atcels. Latvieši gaidīja, ka krievi kļūs par latviešiem."

Вам надо читать оригинал:

www.ves.lv/article/20...

Особенно внимательно советую читать комментарии под статьей.

Вам надо знать, что о вас думают.

Русские -- смелые люди!
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 21:57
Plus_opinionmaris637 Tiešām nožēlojami, ka mums ir tāds prezidents - bez mugurkaula,glumeklis.
Varbūt,šāda viņa nostāja ir maksa par ievēlēšanu poļitrukam lembergam,partorgam brigmanim un pašpuikam nilam.
Nekādi nevaru pievienoties 'VL' "prezidentam" Parādniekam,kurš aicināja
negatīvi neizteikties par Valsts Prezidentu (tāda ir arī būtībā mana nostāja). Tagad ir pagājis pietikoši ilgs laiks - lai saprastu - kas ir kas.
Nav skaidrs,ko pārstāv Parādnieks /šīs valodas putras autors/, diskutējot
ar 'noziedznieku' lindermani? Varbūt pievienojies opozīcijas uzskatam,ka
labāk Latvijai ir - " jo sliktāk - jo labāk"
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 15:34
Janka Arī es nepiekrītu ka Valsts Prezidents uzvedas šādi. Es domāju ka kā Latvijas pašreizējam simbolam un Latviešu Tautas priekšstāvim, viņam ir jābūt arī šeit kopā ar tautu, viņam vienkārši nav tiesību būt remdenam. Viņš var būt vai nu karsts, vai auksts, bet nedrīkst būt remdens. Remdenos mēs izspļausim, tādas ir mūsu tiesības.
 +20  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 16:11
arijs_kaulins Pēc barikādēm mēs nenonācām nesatricināmās Laimes zemē, kaut arī bijām ļoti cerējuši (reālais norvēģu sociālisms). Mūsu galvās vēl joprojām ir juceklis par to, vai kaut kas tāds vispār ir vai nav iespējams. Tas noved izmisumā un izlaužas ilgu kliedzienā pēc Baltā Tēva (Baltās Mātes). Faktiski tiek pieprasīta neierobežota, suverēna vara, kas iemiesotu ikviena atsevišķā indivīda izpratni par taisnīgumu.
Kāds no mītu pētniekiem atzinis, ka latviešu paradigma ir melnbalta ar krasu robežu starp melno un balto. Pēc viņa teiktā tas ir galējs ideālisms un pamats vieglai sašķeļamībai. Atšķirībā no sengrieķu mītiem, kuri reālāk tēlo "pasaules katla vārīšanos", proti, labā un ļaunā ciešo savīšanos, mijiedarbību un tās mūžīgo neizbēgamību. Var turmpāk uz šiem izteikumiem bazēt slēdzienus par latviešu ikdienišķo ēšanos, drūmumu, raudulību, asiem izlēcieniem "garām" u.c., ko kaimiņi uztver kā "baiļu sviedru" smaku, vājuma pazīmi un iemeslu necieņas izrādīšanai. Vai arī to nedarīt. Katrai tautai savi mīti un ar tiem šī tauta dzīvo starp citām tautām. Dzimst, dzīvo, izdzīvo, pēc Dieva gribas iet mazumā un izbeidzas. Kā ne viena vien tauta uz Zemes. Latvijas dibinātāji zināja, kurš spēj to aizsargāt vislabāk, tādēļ Viņa vārdu ielika himnā. Mēs vairs tam neticam, mēs gribam ko "svaigāku", kādu pantiņu no rokoperas. Tikmēr turpinam strīdēties viens otru kārtīgi "apliekot", vai vērts tīrīt sniegu tagad, vai gaidīt pavasari, kad tas nokusīs pats.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 16:16
lama Kāds no mītu pētniekiem atzinis, ....
___________________--
Pakalns?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 18:23
arijs_kaulins Dakteris Viesturs Rudzītis.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 18:53
Plus_opinionPelēkais Vilks Prezidents par referendumu izteiksies tikai pēc tautas nobalsošanas
============
Kad būs beigts,
Tad es tam kraušu!

Rainis vai Brigadere?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 16:29
vilburs Ja jau neizsakās pirms, tad kāda jēga pēc referenduma. Šķiet, ka darbošanās kompartijā Bērziņam atstājusi dziļas pēdas. Ar to viņš grib pateikt, ka būs neitrāls pret abām pusēm, kad redzēs kā ļaudis nobalsojuši, tad piesliesies uzvarētāju viedoklim. Kādas vērtības Jūs aizstāvat, tovarišč prezident?
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 16:43
Plus_opinionPelēkais Vilks vilburs ... Ar to viņš grib pateikt, ka būs neitrāls pret abām pusēm...
===============
Paga, paga! Neitralitāte pret kādām pusēm? Viņš tak nav neitrālās Šveices, vai internacionālās Krievzemes prezidents!
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 17:11
Plus_opinionMīlēsim savu zemi. Nožēlojami, ka Centrālā vēlēšanu komisija piereģistrēja makulatūru, kas attiecas uz Krievijas valsti, nožēlojami, ka valsts prezidents neizmantoja savas pilnvaras un nodeva Saeimai pretvalstisku likumprojektu.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.janvāris 2012 17:02

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai