IR

Iesniegumu par referenduma apturēšanu parakstījuši 30 deputāti

Viedokļi

IvarsA Patiesībā tieši Bērziņa uzvārds ir - Kūtrs. Tā ir kad pensionāram vecumā nav ne švunkas ne atbildības. Kūtrums, neizlēmība un tuvredzība ir Rīgas pils moto. Nu par lācīti tas nav nekas jauns..,Nu saņemās tak vienreiz!
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus 11 ATBILDES  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 14:20
betijacelmale Šoreiz tev nepiekrītu. Vai mums ir tiesu vara vai nav? Kāpēc Kūtrim būtu jāskatās no kurienes pūš vējš? Lai skatās Satversmē.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 14:33
IvarsA Katrā ziņā Bērziņa ziņa- vispār tas ir absurds un balsot neiešu nav tā atbilde, kas iedvesmo un pauž kādas konsekvences. Padomi ST nav jādod, bet skaidra nostāja gan. Kārtējo reizi cepuri nost Ulvesa priekšā, kurš izšķirošos brīžos prot saukt lietas īstajos vārdos. Arī politķim drīkst būt augsta pašcieņa un nelokāms prāts.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 14:47
betijacelmale Tur tev piekrītu par 100%. Bērziņa pozīcija ir nepieņemama, bet tas nav nekas jauns.
Savukārt Kūtrim nav jācenšas uzminēt no acīm, ko no viņa gaida valsts vadītāji. Ja nepietiek kvalifikācijas spriest tiesu, lai atkāpjas. Ir arī citi konstitucionālo tiesību speciālisti Latvijā.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 16:10
markoni Vai mums ir tiesu vara vai nav? Kāpēc Kūtrim būtu jāskatās no kurienes pūš vējš?
--------
Sveika, Betij!

Šoreiz es Tev piekrītu...:)

vispār - man tev ir piedāvājums. ko Tu teiktu, ja es Tevi paņemtu pie rokas un aizvestu pie "puikām", ko?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:03
Andra referendums nenotiks youtu.be/Ya8LjJnkdJ4
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:11
markoni nu, viltniece!
:)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:20
betijacelmale Sveiks, markoni!
Labāk vakarā Kuģītī papļāpājam. Roku es tev dotu, bet tad arī kopīgi lemtu kur iesim.
:)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:48
markoni Labi, Betij!
Cikos pēc Tevis pieskriet?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 18:07
betijacelmale Kā tev ir ērti?
Ap desmitiem?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 18:09
markoni Labi!
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 18:22
KRUSTTEVS ZRP atkal pierada savu nodeveju sc lieldraugu un istas maskavas partijas cienigu ricibu.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 11:55
alias Referendumu nevajag apturēt. Tieši otrādi, pēc iespējas visiem vajag iet un izteikt savu viedokli. Kas balsos pret, kas par - tā ir katra paša izvēle. Tā ir iespēja visiem reizi par visām reizēm sakārtot šo nacionālo jautājumu, kas regulāri tiek "palaists tautās" tad, kad kādam tas ir ļoti izdevīgi.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 14:48
Plus_opinionJ.Biotops Ja referendumu atcels tagad, tad kādā netālā galvaspilsētā varasvīri no priekiem palēksies augstāk, kā pēc veiksmīga „Papeles” („Topoļ” po ihņemu) starta. Pavisam cits kaifs, nekā skaidrot zaudējumu un žēloties par nedemokrātiskiem likumiem.
Noticēt, ka neviens no parakstītājiem nesaprot, kam jaunā jezga vajadzīga, neizdodas. Būtu iebrēkušies jau parakstīšanās laikā, neko neteiktu, bet nogaidīt, kamēr referendumu izsludina visā pilnībā un pabeidz pat strīdus par jautājuma formulējumu – tas pat no plikvēderiem par traku. Ā, un vēl tā Vienotības „inķeļigencija”….
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 20:32
Plus_opinionrinķī apkārt Skatīt ST - atbilst, vai neatbilst referendums Satversmei - tas ir jādara nākotnes vārdā, tas būtu sākums tam procesam,ar kuru ieviestu Satversmē nemaināmus lielumus, par kuriem mūsu valstī turpmāk nediskutēs, bet šim referendumam ir jānotiek, ja jau ir savākti cik tur parakstu, citādi šitās putas ap 2. valsts valodu nenorims.
SC elektorāts kliegs pilnā kaklā, ka netiek ievērotas viņu cilvēku tiesības un tādā garā. Referendumam ir jānotiek un "tos tur" pārliecinoši ir " jāiedzen zemē", ja vēlamies Latvijā kaut kādu mieru un kārtību. Pēc tam Satversmē jānostiprina valsts valodas statuss, kā nemainīgs lielums.
 +18  Radius_box_plus Radius_box_minus 11 ATBILDES  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 14:50
Uģis Tieši tā! Tāpēc jo interesantāks būs ST (Kūtra) lēmums.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 14:56
andza Es arī uzskatu, ka labāk, ja referendums notiek. Ja kaut kāda iestāde (prezidents, ST, vēl kāds) atcels, tad krievi to traktēs kā šīs institūcijas pērkamību, iešanu pret vienas iedz. daļas interesēm utt.
Tomēr daudz labāk būtu, ja 16. ferbruārī visi nelojālie Latvijas pilsoņi dodas pie urnām un saņem pasē nepārprotamu zīmogu... :) un referendumā nav savākts pieteikams balsu skaits, līdz ar to "referendums nav noticis" kvoruma trūkuma dēļ.
//////////////
Zīmīgi, ka pat Alvis Hermanis LTV ļoti nicīgi izteicās par šiem pilsoņiem. Ceru, ka viņš nejokoja, bet domāja nopietni.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 15:00
Plus_opinionrinķī apkārt Argumenti ir gan tiem, kuri ir "par" piedalīšanos, un tiem, kuri ir " pret", bet šis ir tas gadījums, kad latviešiem būtu jānodemonstrē vienotība.

la.lv/index.php?optio...
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 15:13
JansK Jārēķinās, ka jebkurš iznākums - notiks vai nenotiks referendums radīs precedentu. Tātad, labāk, ka ir precedents, ka ierosināt referendumu par valsts suverenitātes graušanu nav iespējams. Otrkārt tā "zemē iedzīšana", lai cik man arī sāpīgi to nebūtu atzīt, var arī izgāzties. Treškārt, vai kāds var iedot pirmavotu, kur ir rakstīts kaut kas par referenduma kvorumu - manuprāt tās ir pilnīgas muļķības. Referendumā tiek saskaitītas visas balsis neatkarīgi no to daudzuma.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:21
Plus_opinionKristaps Freimanis Kāpēc Satversmē jābūt nemainīgiem noteikumiem? Satversme ir pēc būtības ir sabiedrības līgums par pamatnoteikumiem sabiedrības pārvaldē. Mainās sabiedrība, mainās noteikumi.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 19:38
lama ..Mainās sabiedrība, mainās noteikumi. ..
___________________________
..atbrauc Avens, atved piķi...
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 19:47
edge_indran -------
Sadarbības 'noteikumi' mainās - raženi divdesmit gados pastrādājuši juristi un likumpieņēmēji, to jau n-tie Satversmes labojumi un pielabojumi apliecina. www.saeima.lv/lv/liku...

Sabiedrība arī mainās - depopulācija, emigrācija, noslāņošanās, nabadzība, ''valsts nozagšana'' u.c. demokrātijas ''dzimumzīmes'' - par to sk. Latvijas Evanģēliski luteriskās baznīcas Arhibīskapa Jāņa Vanaga sprediķis Valsts svētku dievkalpojumā 18. novembrī:
''(..)Mēs izšķīrāmies veidot savu Latviju par patērētājsabiedrību pēc Rietumu parauga, nenojaušot, kādām problēmām pretī dodas paši Rietumi. Nu mums ir daudz preču, ko patērēt – protams, ja ir nauda. Taču patērētājsabiedrība galu galā cilvēku pašu padara par preci un nosaka viņa vērtību pēc tā, cik viņš spēj iegūt un tērēt. Cilvēks ir tik nozīmīgs, cik liela ir viņa konkurētspēja patērēšanas maratonā. Tos no mums, kuri šos noteikumus pieņem, patērētājsabiedrība dzen nežēlīgā skrējienā un stresā, kur statuss un pirktspēja kļūst par identitāti.''
la.lv/index.php?optio...
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 21:07
Plus_opinionKristaps Freimanis lamam(-ai): "..atbrauc Avens, atved piķi... "
===
Mja, tāds latvisks uzvārds cilvim. Nesaprotu gan kāds šamam sakars ar manu tekstu.
==
edge_indran:
Vanaga senilās gaudas par "patērētājsabiedrību" mani neinteresē. Var jau skaitīt nelāgās lietas, var skaitīt arī labās. Latvija ir brīva valsts un par lietām lemjam mēs paši, arī kļūdaini, bet tās ir mūsu kļūdas.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 22:58
lama tāds latvisks uzvārds cilvim. Nesaprotu gan kāds šamam sakars ar manu tekstu.
_____________________________
latvisks gan. Gandrīz kā Freimanis.

Neizpratne- jūsu diskusijā ar marcony kristalizēto "kazlēnu" pamatīpašība.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 13:09
Toms Bergmanis Nemaināmi lielumi satversmē nozīmētu, ka kaut kas ir augstāks par tautas gribu, līdzīgi kā reliģijā.
Es tam neredzu jēgu.

Mūsu Satversme ir visai moderna konstitūcija, vai to tiešām vajadzētu mainīt Ušakova dēļ?
Es domāju, ka nē!
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 16:17
andrejsg >riņķī apkārt: Satversmē jānostiprina valsts valodas statuss, kā nemainīgs lielums.
----------- Labi- šodien. Un uz gadiem, teiksim, 30. Bet, ja latvieši turpinās braukt prom un atļauties ne vairāk par 2 bērniem ģimenē, tad droši vien pats par sevi šis statuss zaudēs jēgu visu Latvijā dzīvojošo nelatviešu skatījumā, kuru tad jau būs vairāk kā 50%.
Vai varam iedomāties ASV, kurās par vienīgo valsts valodu tiktu atzīta, teiksim, kāda no irokēzu grupas valodām- lai pēc aptuveni 400 gadu kolonizācijas jūga atzītu Amerikas pamatiedzīvotāju tiesības? Laikam nē.
Salīdzinājums droši vien šķiet idiotisks un Latvija no tā vēl ir patālu, bet kā izskatīsies Mūsu valsts iedzīvotāju sastāvs pēc gadiem 50?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.janvāris 2012 02:38
colovrat_evp Стопроцентно знаю, что мы выиграем.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 15:16
mar4ii bingo? moment loto? subotas abonamentu? ko?
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 15:59
Ivars Umbraško Ja tik pārliecināts, tad saderam ..... Noslēdzam oficiālu derību :) Es lieku māju, zemi un ja gribi arī mašīnu varu piemest. Liec pretīm adekvātu likmi un redzēsim, kas uzvarēs. Vai čuriņa raustās ?
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 16:29
Plus_opinionNasing spešal! Vilciens jau ir aizbraucis - ja tas ir antikonstitucionāls jautājums, tad tas bija jāaptur jau pirms lielās parakstu vākšanas! Referenduma apturēšana neatrisinās jautājumu, bet gan pagarinās bezjēdzīgas diskusijas ap valodu uz vēl ilgu laiku, - ir svarīgāki jautājumi, kurus risināt valdībai un Saeimai, kā bezjēdzīgi diskutēt par krievu valodu.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 15:27
dzeris49 Nu jau sāk kaitināt šī te amatpersonu nekonkrētā vāvuļošana - iespējams apturēt, neiespējams apturēt, un vēl Kūtris tur pievienojies ar savu "ja nebūtu, kā ir, bet, būtu, kā varētu būt, tad, iespējams, varbūt, tā, kā ir, arī nebūtu jābūt, un, nav izslēgts, ka varētu būt pavisam savādāk...", utt, tādā garā.
Ja reiz tas referendums izsludināts, pietiek rezonēt, jāiet un jābalso pret, un ar to šis jautājums jānoņem no dienaskārtības pilnīgi un galīgi, ja aizies daudzi, tas referendums, beigās, būs devis vairāk pozitīva, kā negatīva, visai tai tukšai amatpersonu un deputātu pļāpāšanai rezultāts būs nulle, to referendumu tāpat neatcels, toties daudzus tas vienkārši dezorientēs.
Labāk būtu nevis bezjēdzīgi tricinājuši gaisu un vairojuši entropiju, bet, domājuši, kas jāmaina Satversmē un likumos, lai nākotnē šādu te referendumu iespēju, par tādiem jautājumiem, kas skar nacionālo identitāti, pilnībā izslēgtu.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 15:31
lama Nu jau sāk kaitināt šī te amatpersonu nekonkrētā ..
________________________________
Ak vai - būs vien Tev Džeri jāpārcieš arī šis stress.Visi tak esam cietuši..
Robots no indrāniem noteikti uzliktu ELP- C"est la vie- mierinājumam.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:37
Plus_opinionEbenemezers taatad visu atstaasim Maskavas ziņā???
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 15:55
Plus_opinionlno Man nav viedokļa. Pievienojos rinķī apkārt. Tagad galvenais pievaldīt savu ego un doties nobalsot pret. Pēc referenduma gan manuprāt derētu ST spriedums, ka tas bijis antikonstitucionāls:)
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 16:25
lama Pēc referenduma gan manuprāt derētu ST spriedums,..
_____________________
sola jau gan pirms.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:04
markoni sola jau gan pirms.
---
labāk zīle rokā,
nekā mednis kokā
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:07
Plus_opinionlno Esmu diletants juridiskajos jautājumos, gan jau Kūtris mācēs, ja gribēs, to noformulēt vajadzīgā laikā un veidā.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:16
JansK Viedoklis Tev ir kļūdains. Ja būs referendums par valodu, tad ar kādām tiesībām aizliegt referendumu par, piemēram Zilupes pievienošanu KF?
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:29
Plus_opinionlno JansK. Nekad neesmu apgalvojis, ka referendums ir likumigs no Satversmes viedokļa, bet ja ņem vērā Abrenes precedentu, tad no teritorijas var atteikties arī bez referenduma. Šeit ir Latvija, kurā dzīvo daudz "latviešu":)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:40
lama lno Man nav viedokļa........
-JansK Viedoklis Tev ir kļūdains...
_________________________________
hmmmm.....


ar kādām tiesībām aizliegt referendumu par, piemēram ..
____________________ par LR pilsonību visiem (visiem, visiem) izbijušās psrs pilsoņiem?

ST jātiek ar šo lietu galā.

Citādi ļindermaņi mums izgādās arī referendumu par Baltijas ģenerālgubernatora činas atjaunošanu.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:45
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Kāds sīkums.
Vai tie, no VL un V spicēm, kuri tagad par to nelikumību "sitas", ir tie paši, kuri visus tik kvēli aicināja tajā piedalīties?
Tad jau šie politiķi apzināti aicināja pilsoņus uz pretlikumīgu rīcību.
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:29
lama Kāds sīkums.
______________
ST tev visu izskaidros.Gaidi spriedumu.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:39
Plus_opinionlno lama. ST tev visu izskaidros.Gaidi spriedumu.
___________________
Kā Tu uzdrošinies aizrādīt visvisgudrākajam portāla komentētajam?! Varbūt ka tā visu izskaidros ST ne otrādi:)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:43
lama Varbūt ka tā visu izskaidros ST ne otrādi:)
_____________________________
un nokaunējies ST aizies niedrēs gavēt un ēst siseņus?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:47
Plus_opinionlno lama. Manuprāt jau sen visiem bija jāsaprot, ar kādu ģēniju mums gods dzīvot vienā laikā:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 17:50
lama un gandrīz vienā(informatīvajā) telpā.Taisni bail metas...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 18:00
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Tas tiešām nav nekas jauns - mazi kvankšķīši barā jūtas drošāk. Kvankšķēt divatā - to jau jāuzskata par varonību!

Vēl nebūtu slikti, ja vēl saprastu, par ko taisa troksni. Bet tas jau būtu par daudz gribēts.

Ja nu tomēr par topiku. Kāzuss jau nav jautājumā vai tiesa lems, un, ja lems, tad ko. Runa ir vien par deputātu dubultmorāli.
Ir amorāli aicināt pilsoņus piedalīties pasākumā (referendumā), kuru paši uzskata par pretlikumīgu!

Protams, ja palūkojamies dziļāk, tad izskatās, ka mūsu pašu ūbernacionālisti ir patiešām satraukušies par referenduma rezultātu. Nē! Ne jau satraukušies par to, ka tiešām tiktu nobalsots par grozījumu pieņemšanu. Par to viņi uztraucas vismazāk.
Ir divu līmeņu raizes.
Pirmā - ir skaidrs, ka neskatoties uz to, ka "par" nepietiks, "pret" būs vēl mazāk. Un tas izskatīsies šķidri...
Otrā - ja referendumā kāds jautājums netiek akceptēts, par to parlamentā vairs diskutēt nevar. Un tieši šī ir dziļākā sāpe, lai arī cik paradoksāli tas neizklausītos! Abu galu ekstrēmistiem šīs plēšanās par izglītību, valodu un tamlīdzīgām lietām ir eksistenciāli nepieciešams turēt atvērtā stāvoklī. Lai varētu par un ap to troksni taisīt. Gluži vienkārši tāpēc, ka pretējā gadījumā tā īsti viņiem nav par ko runāt. Nav ko vēlētājiem piedāvāt.
Tā, apmēram...

Bet kvaukšķeļiem - runa nav par ST lēmumiem vai nelēmumiem. Ja kas.
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 20:18
Plus_opinionlno varbūt ka tā... mazi kvankšķīši barā jūtas drošāk. Kvankšķēt divatā - to jau jāuzskata par varonību!
______________________
Nu nesatraucies tā:) Ko tie mazie knaukšķīši var izdarīt, kad jūs ar Kasparu divatā? Zīloņi pret odiem. Bauda lasīt: viss kopsakarībās, salīdzinājumos, tuvākas un tālākās perspektīvēs...Nevienam pat prētā nevar ienākt apstrīdēt tavu ģenialitati!:)
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 20:37
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Re nu, lno!
Tavs pārinieks sakautrējās, pliku plusiņu vien pielika.
Vai pats liki, ko? ;)
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 20:58
Plus_opinionlno varbūt ka tā. Nu pieliec arī sev plusiņu. Nenoskaudīsim - kā nekā ģēnijs:)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 21:23
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Plusmīnusošana lai jau nu paliek kvankšķīšiem...
;)
Un kāpēc Tu, lno, par sevi runā daudzskaitlī? Vai atkal jau citu vietā runā un lem, ko?
;)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 22:07
Plus_opinionPelēkais Vilks Kā parasti, nebūšu kļūdījies savā viedoklī par to, ar ko beigsies šī konkrētā šļura..

Palicis vesels mēnesis laika un IR klaķierīši un klaķierītes vēl gaiši dabūs pārliecināties par savu "cīņā saucēju-karavadoņu" ģeniāli taktiskajiem "vikrutasiem".
Saprotams, ka apmulsums, aizvainojums, vilšanās par vadoņu kašķi un dezorientācijas sajūtas nav tās patīkamākās, lai "dotos Izšķirošajā Fermas Kaujā"..
Bet tāds nu reiz ir lemingu liktens.
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 21:01
edge_indran ------
Tāda ir reālā realitāte:'Demokrātija - tas ir opijs tautai!'
P.S.
Nav vairs ''kaifa'' noķeršanai jānopūlās tā, kā baisi briesmīgajos padomju okupācijas gados:

 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 21:12
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  11.janvāris 2012 21:40
Plus_opinionievuska Bet, ja nu pēkšņi ST lemj, ka referenduma rīkošana atbilst satversmei? Vai viss jau ir zināms bez ST, tad priekš kam vēl ko skatīt? Varbūt šie 30 jau var aiznest Kūtrim sagatavotu lēmumu un lai viņš jau šodien paraksta - nu, ko tur vilkt garumā!
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 12:02
edge_indran -------
- 'Stundu stāvu domādama, kam lai sēžu kamanās....' - stundu darba apmaksa, tā kā ripo naudiņa, kamēr ''gudrajiem'' galvas kūp....
- 'Kalns dzemdēja peli' - ķiniešu sakāmvārds vairs situāciju neraksturo, labāk pārfrāzēt bārdainā filosofa atziņu:''Demokrātija - tas ir opijs tautai!'. ''Kaifo tauta'', priecājās pilsonīši,- dīdīšanās Jēkaba ielas Augstajā namā turpinās, turpinās riešanās medijos....
- Duraks - Сам дурак! '

 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 12:15
lama "ZRP frakcijas deputāti uzskata, ka referendumam ir jānotiek, jo pašlaik tā apturēšana ir nokavēta un sabiedrība atkal tiktu šķelta tikai Nacionālās apvienības un partijas "Vienotība" politisko ambīciju dēļ.
____________________________________________________
... un ir pretrunā ar ārpolitiku,kas balstīta uz V.Zatlera vizītes Maskavā izcilajiem rezultātiem.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 12:07
Plus_opinionklans lama: "izcilajiem" vietā jābūt "vēsturiskajiem"
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 12:35
lama "vēsturiskajiem"
_____________________
Tiesa gan. Mana vaina. Labojums pieņemts.

Cerība doties uz teātri ruoku ruokā ar ar Ušakobu nav zuduse.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 12:40
dzeris49 Tagad referenduma apturēšana izskatīsies kā bailes, ka referendumā uzvarēs krievu valodas piekritēji, un tā arī tiks iztulkota, bez tam jebkādu ST lēmumu daļa sabiedrības vērtēs kā politisku, nevis tiesisku, tāpēc tas ir galīgi garām.
Tagad iestāties pret referendumu ir tīrais populisms, žēl, ka V sāk nolaisties līdz VL līmenim.
Man, vispār, nav saprotams - kāpēc tā it jābaidas no referenduma, kas var dod tikai pozitīvus rezultātus?
Jādara viss, lai vairāk tādi referendumi nenotiktu, bet, šim ir jānotiek.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 11 ATBILDES  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 12:55
lama Jādara viss, lai vairāk tādi referendumi nenotiktu, bet, šim ir jānotiek.
____________________________________
Jādara viss, lai izvarītos no choleras -bet sifiliss gan jāizslimo?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 13:29
dzeris49 Ļoti pareizi uztvēri - sifiliss jau sācies, no tā izvairīties neizdevās, un tas ir jāizslimo, no holēras var izvairīties, pieņemot profilaktiskos pasākumus.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 13:34
lama Noticis referendums gan varēs kalpot kā precedents.Arī tai pašā Satversmes tiesā.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 13:52
dzeris49 Pareizi, tāpēc jau ir jāveic profilaktiskie pasākumi - izmaiņas Satversmē.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 14:03
lama esi bez bēdu -ST izspriedīs.Viss notiek konstitucionāli....un Tu tak vienmēr uzstāj, ka procedūras jāievēro.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 14:29
dzeris49 Ja pēc šī referenduma Saeima savāks konstitucionālo vairākumu, un izdarīs izmaiņas Satversmē, aizliedzot referendumus, kas skar nacionālo identitāti un valsts pamatus, nodefinējot, kas tas ir - valoda, nacionalā valsts, utt., tad kā ST varēs apiet šīs te Satversmē ieliktas normas?
Dabiski, ko un kā precīzi noformulēt, par to lai domā juristi, bet, es to iedomājos apmēram tādā veidā.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 14:55
lama gaidīsm ST spriedumu.

Kūtris sola mēneša laikā.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 15:02
edge_indran ------
Savāks vairākumu? Kur, varbūt Saeimā? Šodien oligarhu sistēmas veidotājiem uzticas vien 12 procenti (SKDS dati). Nespīd', nespīd pašreizējā ekonomiskajā un sociālajā sistēmā, kurā lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju izdzīvo, bet bagātā elite degradējās kādu tādu vairākumu savāk kā 1990.g. martā. Kādu levita and Co. kārtējo juridisko triku varēs uztaisīt, bet nekādu Latvijas tautas atbalstu negūs. Tukšs numurs oligarhijai, ja nu kādu miljonu, kādā kārtējā asimilācijas-asenizācijas procesa laikā ķešā iebāzt.
AIZLIEGT - tas nav problēmas risinājums, tā tikai 1990-o gadu ''mīnu'' varēs aktivizēt....
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 15:35
edge_indran ------dzeris49
Cik ta ilgi ''vecos svārkus lāpīsi'', cik ta ilgi ''jauno vīnu vecos traukos liesi'?
Prātiņ, nāc mājās! Ieklausies vismaz mācītāja padomā -
- Latvijas Evanģēliski luteriskās baznīcas Arhibīskapa Jāņa Vanaga sprediķis Valsts svētku dievkalpojumā 18. novembrī
:
''(..)Vēlmi pēc atjaunotnes sabiedrība izteica, ievēlot jaunu Saeimu. Tautas priekšstāvniecībā ir daudz jaunu seju, ar ko saista jaunas cerības. Taču Jēzus saka: "Jaunu vīnu nelej vecos traukos." Jaunas sejas pašas par sevi neko nemaina, ja sliedes paliek vecās, ja nemainās tikumi un principi. Jāņem arī vērā, ka pēc jaunām vēlēšanām paliek tā pati ierēdniecības kārta, kas bieži vien ir galvenā noteicēja. Jaunas sejas valdībā vēl neko neatrisina. Ir vajadzīgas jaunas idejas, jauni principi, jauni ceļi. Iedibinātām struktūrām ir grūti mainīties. Tās tiecas aizsargāt sevi un esošo stāvokli.''
la.lv/index.php?optio...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 15:40
Plus_opinionJ.Biotops Kaut kur esot rakstīts, ka „tev nebūs tā Kunga vārdu nelietīgi valkāt”
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 20:45
TanteSidra dzeris49 _Tagad referenduma apturēšana izskatīsies kā bailes, ka referendumā uzvarēs krievu valodas piekritēji, un tā arī tiks iztulkota..(..)..Jādara viss, lai vairāk tādi referendumi nenotiktu, bet, šim ir jānotiek.
~~~~~~~~~~~
piekritu visam ko 12:55 pateici.
mums bija skaidrs jau ka parakstu vakshana bija pretlikumiga. kur shie Saeimas gudrinieki kas atkal TV kameram poze bija agrak, kapec tikai tagad pamodas? pie tam, vel pavisam nesen tie iznaca ar vienotu aicinajumu savam elektoratam aktivi ar pretbalsojumu referenduma piedalities. kad jau mashina ir iekustinata to bez zaudejumiem nav iespejams apstadinat, kur nu vel pagriezt atpakalj.
shim referendumam ir janotiek un taja aktivi ir japiedalas. jebkada attureshanas nozimes frontes iztaisnoshanu, tas ir begshanu un tiem kas beg tiek muguras shauts.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.janvāris 2012 00:04
lama Iesniegumu par referenduma apturēšanu parakstījuši 30
deputāti
_____________________________-
Namu pārvaldei?
Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 13:53
edge_indran -----Dzeris49
LR (LPSR)Augstākās Padomes LTF deputāti, kas 1991.g.15.oktobrī bez garām diskusijām, bez kādām aptaujām un/vai tautas nobalsošanas mierīgi ''paņēma un uzmeta'' - viens lēmums un cik tur 500 000 tūkstoši-hop, alliens/nepilsoņi! Pasaule mēma, Eiropa uz 'dibena'.....
Nu, un - ja 1991.g.15.oktobra ''bumerangs'' lido atpakaļ....

- Politiskā idiotisma paraugs, jeb ''alternatīvā domāšana'' - atkātosim, kaut vai 'kuvalda' lidos atpakaļ: 1991. gada 15. oktobris

Pirms 20 gadiem Latvijas Augstākā padome pieņēma lēmumu ''Par Latvijas Republikas pilsoņu tiesību atjaunošanu un naturalizācijas pamatnoteikumiem'', kas noteica, ka Latvijas Republikas pilsoņu kopumam pieder personas, kurām Latvijas pilsonība piederēja valsts okupācijas brīdī – 1940. gada 17. jūnijā,kā arī šo personu pēcnācējiem, kuri lēmuma pieņemšanas brīdī dzīvoja Latvijā un piereģistrēsies līdz 1992. gada 1. jūlijam.'
la.lv/index.php?optio...
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 15:30
dzeris49 No vienas puses, es tev piekrītu, uzmeta gan, un skaisti tas neizskatijās.
No otras puses - kur mēs būtu, ja tiktu pieņemts nulles variants?
Visdrīzāk, ne NATO, ne ES nebūtu, iespējams, būtu kas līdzīgs Ukrainai vai Krievijai, vai abām kopā, stūrētu nezin kur.
Man kaut kā nešķiet, ka visu problēmu sakne ir tur, ka mums uzreiz radās tik daudz nepilsoņi, drīzāk, daudz lielākas problēmas būtu, ja tie 500000 uzreiz būtu kļuvuši par pilsoņiem, un balsotu par SC vai ko līdzīgu.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 15:41
Plus_opinionJ.Biotops Nebūtu ne Krievijas, Ukrainas līdzības. Tuvākais analogs - Moldāvija.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 20:47
lama ..piekrītu, uzmeta gan...
__________________________
Te arī -probļems saknē.

Tava tiesiskuma izpratne lidz valsts atjaunošanai nesniedzas.Vēsturiskā taisnīguma tiesisku atjaunošanu Tu uzskati par -veiklu uzmetienu, lai iedabūtu mūsu lpsr(sic) Nato un ES. Tā jau laikam domāja arī lielākā daļa mūsu politiskās elites. Sirdī tak lpsr pilsoņi,lai kas rakstīts bumāgos.Tieši šādas domāšanas dēl esam tādās ziepēs. Igauņi valsts atjaunošanu ņēma nopietni. Pie varas tikušo latviešu vairākums- uztvēra kā veiklu gešeft, instrumentu,ko izmanto šauriem mērķiem un tad ātri nokrāmē aizkrāsnē.

-ja mēs atjaunojām savu nolaupīto valsti - tad(kā teica Pols Gobls) tad pret iepludinātajiem kolonistiem esam izturējušies humāni.

-ja ievilkām mūsu lpsr ar blēdību rietumu struktūrās - tad esam tādi paši blēži kā ļenigradas dāmas,ka noprec somu un pamet savus radus likteņa varā.

Ar kolonizētu domāšanu no kolonijas statusa prom netiksi.

Loģika, kas Tevi nenovēršami ved pie jaukas patērzēšanas ar padomju Latvijas radīto robotu-indrānu memuriālo ežu.

Lai jaukas sarunas.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 16:07
dzeris49 Mana loģika šinī gadījumā ir vienkārša - pirms referenduma solīja pilsonības nulles variantu, vēlāk to neizpildīja, un solījumu nepildīšanu sauc par uzmešanu.
Ja grib smalki iedziļināties, var pierādītarī to, visa tā mūsu vara ir neleģitīma kopš tā brīža, kad noraidīja Pilsoņu komiteju variantu.
Ja ņem vēl tālāk - bija jāveic dekolonizācija utt, tātad, atkal strupceļš.
Citi, atkal, var apgalvot un pierādīt pilnīgi pretējo.
Labāk jau tik dziļi vēsturē un starptautiskajās tiesībās neiet.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 16:29
Plus_opinionPelēkais Vilks lama> jau sen zināms, ka daudzmaz nopietnu mūsdienu virtuālo viedokļu veidotāju vidū "matemātiskos simbolus" ieteicamāk aizstāt ar "lai jaukas sarunas", "jauku dienu vēlot" un citām ierēdņu nesen iegūtām komunikācijas prasmēm..
Jums arī tuvojas kāds kriminālprocess?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 16:35
lama ..pirms referenduma solīja pilsonības nulles variantu, ..
_____________________
3.marta aptaujas?

Tu solīji?

Un tagad dzīvo ciešanās par neizpildītajiem solījumiem?

Tā jūs cietēji nēsājat sirdī to savu ideālo Lpsr- tikai jēgas gan no tā nav nekādas.
ja nu vienīgi- kā atbalsta punkts augošām koloniālās minoritātes prasībām.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 16:45
lama Jums arī tuvojas kāds kriminālprocess
_____________________________
Vai tad ir kāds,kas droši var atbildēt-nē?

ja zinām- kā tās proceses pa laikam top ierosinātas?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 16:48
dzeris49 Vispār, es nekādās ciešanās nedzīvoju, tavu komentāru par "ideālo LPSR sirdī" vispār nesapratu, bet, lai nu paliek, galvenais, ka tu pats zini, ko ar to gribēji pateikt.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 19:03
vecais_m Solīja arī "sociālismu ar cilvēcīgu seju - un, saprotams, PSRS sastāvā!" Var jau būt, ka tā "soli pa solim" taktika nebija tā pareizākā, tikai, kas zina, tad varbūt ne vien Viļņas teletoris, bet pat Zvartnoscas, Tbilisi un Baku asinspirtis tādi bērna šļupsti vien liktos. Un mūsu valstij bez pilsonības tiesiskās pēctecības piemērošanas un nepilsoņu nošķiršanas pavisam trūktu likumīga pamata.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 19:20
R/T/ Šis referendums ir Putina instruments - tas, manuprāt, ir skaidrs ikvienam. Ušakova partijai ir noslēgts līgums ar Krievijas partiju - ar to pietiek, la isaprastu kurš un ar kādām vēlmēm sēž Saeimas opozīcijā. Putina reitingiem krītot, tas atrada kārtējo ārējo ienaidnieku, lai novadītu tautiešu negācijas pret viņu pašu. Un te vairs nav būtiski - vai par Lielo ienaidnieku kļūsim pēc referenduma, kad krievi būs zaudējuši, vai jau tagad, iesniedot presību ST pret šo referendumu - tas ir pašcieņas jautājums. Ja pats sevi necienīsi, citi arī necienīs. Eiropas informatīvajā telpā nav sapratnes nedz par to cik liels ir krievu pārsvars, nedz par to vai latvieši vēlas/nevēlas šo referendumu. Ja pie varas esošās partijas pasaka skaļu PRET, tad tas ir skaidrs signāls Eiropā.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 17:47
Janka Ir skaidrs ka Satversmes tiesa šos murgus pilnībā apturēt nevar. Ja apturēs referendumu, gan jau nāks jauns rīkojums rīkot jaunas nekārtības un tas var vilkties ļoti ilgi. Bet referenduma masveidīgs balsojums pret šo uzbrukumu valsts pamatiem apturētu jebkādus turpmākos kreiso ekstrēmistu centienus kurināt šeit naidu starp nācijām. Vislabākais ierocis pret uzbrukumu Satversmei ir Tautas gribas izteikšana, ja rīkojas pēc demokrātijas likumiem.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 18:19
Plus_opinionJ.Biotops Referendumam, protams, tagad jānotiek, bet cerībām, ka tas „…apturētu jebkādus turpmākos kreiso ekstrēmistu centienus…” neredzu ne mazākā pamata. Kaimiņos joprojām būs tā pati Krievija ar visu savu „tuvās aizrobežas” izpratni un „tautiešu atbalsta” politiku.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 20:53
Plus_opinionMīlēsim savu zemi. Apmēram 30 procentu Latvijā dzīvojošo krievu pieprasa Krievijas valsts krievu valodas statusu piešķirt Latvijai, bet 70 procentu krievu ciena Latvijas valsti, latviešu valodu un tradīcijas. Valsts institūcijas okupācijas seku likvidēšanai nav pievērsušas pietiekošu uzmanību. Latvijas pilsonību savtīgi ieguva arī tie nepilsoņi, kuri savā darbībā turpināja okupācijas politiku pret Latviju. Arī starptautiskā mērogā Krievijas genocīds pret Latvijas tautu un citām tautām nav pietiekoši nosodīts.
Valsts prezidents nav spējis pietiekoši izmantot valsts institūtu iespējas un Satversmes 47.panta iespējas apturēt pretvalstisko darbību.
Saeima nav izmantojusi Satversmes 18.pantu un pieņēmusi lēmumu par Saskaņas Centra partijas deputātu pilnvaru anulēšanu sakarā ar iziešanu no Saeimas sēdes veicot pretvalstisku darbību. Valdība nav veikusi pasākumus, lai apturētu līdzekļu izšķiešanu referendumam pret valsti un nav novirzījusi līdzekļus vēlēšanu sistēmas uzlabošanai, lai varētu balsot elektroniski. Pretvalstisku referendumu ir iespējams aizvietot ar aptauju.
Nav pieņemams, ka Centrālā vēlēšanu komisija slēpj personas, kuras ir lauzušas zvērestu.
Nepietiekoši tiek izmantots Valsts drošības iestāžu likuma 10.pants par valsts drošības apdraudējumu novēršanu.
Valsts institūcijas visos līmeņos neveic pasākumus pilsoņu un nepilsoņu izglītošanā un integrēšanu sabiedrībā, bet tos, kuri nevēlas cienīt Latvijas valsti un sabiedrību neveicina, repatriēties uz savu Dzimteni, uz Krieviju.
Nepieciešams:
1) Satversmes 14.panta otro daļu izteikt šādā redakcijā: Vēlētāji var atsaukt atsevišķus Saeimas locekļus nepapildinot Saeimas sastāvu līdz simts tautas priekšstāvjiem šajā sasaukumā.
2) Satversmes 102.pantu papildināt un izteikt šādi: Ikvienam ir tiesības apvienoties biedrībās, politiskās partijās un citās sabiedriskās organizācijā, ja to darbība nav pretvalstiska.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.janvāris 2012 21:03

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai