IR

Rīgā un citviet notiks akcija "Oligarhu kapusvētki"

Viedokļi

POLIITIKAKAL šī pasākuma mērķis gadījumā nav devalvēt pret-oligarhiskās nosakaņas? Ne velti par tās "organizatoru" iecelts totāls retards Dūle
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 09:34
Plus_opinionPelēkais Vilks Nez vai tas ir mērķis (vismaz apzināts), bet rezultāts daļēji tāds varētu būt gan.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 09:45
Edža Otru nosaukt par retardu, nu par Tevi pašu neko labu tas neliecina...
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:28
andza Pirms jautrās akcijas vēl derētu padarīt vienu nopietnāku darbiņu - parakstīties par latviešu valodu Latvijas skolās.
Atceraties, ka mūsu pasivitāti vēlāk izmantos latviešu gļēvie politiķi, lai turpinātu piekāpties kolonistu prasībām.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:52
krabats Kapēc retards?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:55
ajete Manuprāt,kārtējo reizi kāds cenšas mūs apmuļķot!
Šis pasākums varētu būt oligarhu un viņiem pietuvināto "dāvana tautai" - nu papriecājieties ar mērķi vispirms ieskatīties pašiem sevī un tikai tad uzdrošināties tiesāt LV oligarhus Šķēli,Lembergu un Šleseri.
Arī sponsori varētu būt tie paši oligarhi.

Pamatojums - iesaistīta LNT(tātad A.Ēķis,kurš pārstāv oligarhu intereses),liegta iespēja vērsties pret konkrētiem oligarhiem,pasākuma organizatori - humoršovu veidotāji un dalībnieki.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:12
dzeris49 Nevajag visur meklēt sazvērestības, labi, ka tēma aktualizēta.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:38
andza Akcijas laikā vajag prasīt no valdības, lai ātri notiesā SC sponsorus K&K par bankas novešanu līdz pilnīgam kraham un arī Krūman kundzi - par bezdarbību.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 15:52
Kurmītis Vauu, Superrr!
Baigi labais pasākums ! Bet galvenais, ka APOLITISKS ! Man tas tik dikti, dikti patīīīīkk !
Tad jau noteikti tur piedalīsies arī visādas „apolitiskās” NVO, Delnu un Mozaīku ieskaitot ?? Diez kā tad būs – viņi nāks uz apbērēšanas svētkiem katrs ar sava „oligarha-sponsora” līķīti – krustā pakārtu Šoroša mūmiju (nu kā Zatleru savulaik bija piekāruši) - jeb kā ? Un ir jau sarunāts, kuram tiks tas gods panest un zemē guldīt Šķēles, kuram Šlesera, kuram Lembīša, Skoka un citu oligarhu zārciņus ? Es personīgi uzreiz piesakos panest līdz bedrei ēlertes pīšļus!

Un kāpēc nekas nav teikts par dress-kodu? Uz bērēm ta ka vajadzētu taču sēru drānās un melnos smokingos ?? Mans kurmja kažociņš taču derēs ??... :)))
 -18  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 09:35
Ance Neticu, ka neesi nevienu guldījis zemes klēpī un pēc tam piedalījies kapu svētkos!

Pēc taviem izteicieniem sanāk, ka, vai nu necieni savus senčus, vai arī apzināti melo, izliekoties nezinot, kas ir kapu svētki! Visticamāk, ka melo...kā parasti-šizoīdiki histēriski meli!
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 09:56
Ieva Pieva Nu tā jau var sēdēt un ar aizdomu skatīties pilnīgi uz visu. Vai tad labāk ir sēdēt pa kaktiem un burkšķēt...Ja arī kāds no Tev netīkamajiem tur būs ieradies, varēsi vismaz pieiet un acīs pateikt, ko domā.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:07
dzeris49 Un kā tad izpaužas, piem., Mozaīkas politizācija?
Vai kaut vai Delnas?
Jautājumi, saprotams, retoriski, atbildi pat negaidu - tavs domu gājiens tikpat vienkāršs un katram izprotams, kā Lemberga lumpeņiem adresētie murgi par Sorosu - kas pret korupciju, par godīgu politiku, pret valsts nozagšanu, ko veic oligarhi, tie, tātad, pret tavējiem, tātad - politizēti.
Viss refleksu līmenī, nē, Kurmīti?
Nepatīkams kairinājums - reflektora atbildes reakcija, pie kam caur muguras smadznēm, pat bez garozas līdzdalības.
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:11
Kurmītis >> Ance

Kapu svētki mēdz būt dažādi. Un, spriežot tieši pēc ŠO SVĒTKU rīkotāju IECERES, te ir plānots tieši ”izvadīt” oligarhus. Citēju organizatoru sauki – „Izvadi savu oligarhu silti!„ ... :)
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:26
Kurmītis >> dzeris

Tā, ka viņas piedalās politiskās akcijās un „taisa” politiku. Vēl vairāk – dažā labā akcijā viņi ir kā reize tie organizatori, piemēram – svaigākās pagājušās nedēļas Prezidenta VĒLĒŠANAS (izcēlums mans) ... :)

Murgi par Šorošu arī ir visai konkrēti. Tu varbūt man tagad te sāksi apgalvot , ka šis kundziņš, kuram pieder globāla finanšu impērija, čupu čupām visādi mediji un pat daža laba banānu republika, kā piemēram, Gruzija un daļēji – Latvija, vismaz Kultūras ministres personā – pavisam noteikti - nav oligarhs ??

Valsts nozagšanu pēdējo 3 gadu laikā ir veikuši kā reize jenotu politiķi. Tie ir kā reize viņi, kuri ir pieņēmuši likumus par valsts īpašumu izpārdošanu (bet faktiksi atdošanu) ārzemniekiem, dalījuši kvotas savējiem, rīkojuši iepirkumu konkursus savējiem. Brēkšana par „valsts nozagšanu” viņu izpildījumā ir ķērciens „ķeriet zagli” no to mutēm, kuri paši visus šos pēdējos gadus ir nekaunīgi zaguši ... :)))
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:34
a_kirsteins Fui, kurmīti, ka gan tu uzdrīksties pie oligarhiem pielikt Ēlerti (vai, pasarg Dievs, Karginu, vai Belokoņu vai Berķi, vai...Sorosu)!
Oligarhu izsekošamas un atpazīšanas monopols pieder tikai KNAB, kura darbinieki rūpīgi nopratināja katru, kas pagājušajās vēlēšanas ziedoja kādai partijai, izņemot Vienotību.
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:25
ombros to Kurmītis
"Mans kurmja kažociņš taču derēs ??... :)))"

Palūdz no draudziņa Šļesera ādas stringus.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:40
Plus_opinionPelēkais Vilks Izskatās, ka Kroķiks kapusvētkos savā īsajā dzīvītē vēl nav bijis. Nekas, lai atnāk un paskatās kāds ir dress-code.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 09:42
Plus_opinionsvītrkods "...organizatori ierosinās kultivēt nesadarbošanos principus - ar oligarhiem, viņu reklāmas kampaņām""
idejas kā tādas ir interesantas un atbalstāmas. tikai jautājums - vai pasākuma autori sadarbojas ar LNT?
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 09:55
Ance Darbojas gan lnt:) Un tas ir tāpat kā būt čekistam uz mūžu! Paskaties uz tiem nožēlojamiem lnt diktoriem, kādas sejas viņi ir spiesti taisīt, kad runātais nesakrīt ar šākāļu partijas nostādnēm...taisni žēl paliek:) Grigalim vispār širmis aizvēries-vaikstās kā negudrs, tēlo nenormālo optimismu...smieklīgs!:)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:04
Plus_opinionsvītrkods Nesen novēroju vienu nesadarbošanās gadījumu. "Diena" savā mājaslapā ielika uzaicinājumu atsaukties cilvēkus, kas bija atnākuši uz prezidenta pili īsi pēc viņa runas TV, lai veidotu speciālu publikāciju. Tad nu arī daudzi cilvēki izteica, ko viņi domā par šādu piedāvājumu un par konkrēto avīzi. Sludinājums drīz vien pazuda ar visiem komentāriem.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:08
dzeris49 Cilvēki jau nav roboti, un ir diezgan pretrunīgas būtnes, ar pretrunīgu rīcību.
Daudziem vienkārši negribas zaudēt statusu, bet, tie jūt, ka dara ko nepareizi, un mēģina izdarīt arī ko pareizu, ja ir tāda iespēja.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:18
Ieva Pieva Es kaut kā neticu, ka tie cilvēki, kas piedalījās akcijas reklāmas rullītī būtu aicinājuši, ja viņiem nebūtu pārliecības, ka aiz tā nestāv kas negodīgs, īpaši jau Baiba Strautmane, piemēram.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:11
Plus_opinionJ.Biotops Mainām vienus saulvežus ar svaigākiem?
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:18
Plus_opinionaigarius Neesi oligarhs - cieni savus līdzcilvēkus - strādā un maksā nodokļus.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:25
Plus_opinionsvītrkods par nodokļu maksāšanu - teorētiski tas ir pareizi, bet problēma ir tajā, ka ar "vienkāršo cilvēku" nodokļos samaksāto naudu un citiem resursiem operē oligarhu bastions, kurš pirmkārt ciena ofšorus, nevis līdzcilvēkus. Kā varēja nolasīt no lūpam: "viss ir atļauts ... dzīvojam normāli, nepiespiesti... tiklīdz tu kļusti par amatpersonu...tu vari visu"
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:35
Plus_opinionaigarius Nemaksāt nodokļus, jo daļa no tiem tiek neatbilstoši izmantota ir tik pat muļķīgi kā neēst maizi, jo daļa maiznīcu to gatavo no importētiem graudiem, vai neiet pie ārstiem, jo daļai medikamentu ir blakus parādības, vai zaļajiem aktīvistiem protestēt pret elektriskajiem auto, jo daļa elektrības tiek ražota dedzinot ogles un gāzi, vai necelt tiltu, jo pa to oligarhi uz saviem Mersedesiem ātrāk varēs tikt pie savām villām.

Jā - korupcija ir problēma, jo tā 'noslauc' daļu tautas naudas uz tēriņiem, kas nav tautas interesēs, taču tas nav iemesls lai pārtrauktu ieguldīt naudu tautas interesēs. Tā vietā ir jācīnās ar pašu korupciju.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:13
dzeris49 Tai akcijā jānosauc konkrēti oligarhi, jāpasaka, kādu ļaunumu tie nodara, un jānosauc pēc uzvārdiem visi to atbalstītāji Saeimā, tad būs jēga.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 8 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:40
Kurmītis >> dzeris

Super ideja!!
Tu arī piedalīsies ? A drīkst tevi palūgt pieteikt manā vārdā Šoroša kungu un nolasīt viņa grēku sarakstu ? Es tevi deleģēšu visu kurmīšu vārdā! Man kaut kā galīgi nav ticības Delnas liekuļiem un arī jenotības politiķi ir tādi meļi, ka nenāc klāt!... :)
Ar deputātu vārdiem arī grūtību nevajadzētu būt – paņem jenotības frakcijas sarakstu plus vēl pusi no valdības – un klārs ! ... :)))
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:48
dzeris49 Lai nav jārunā par Lembergu, runāsim par Sorosu?
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:56
Kurmītis >> dzeris

Kāpēc par Lembergu ?? Tu domā, ka viņam atradīsies pārāk maz pieteicēju ?? Re – pilnas avīzes ar viņa „grēkiem”, Prokuratūrā vesela komanda jau gadus 10 rok un rok un rok vaiga sviedros ! Tiesas strādā nenogurdamas, Knab skraida apkārt, roku dzelžus žvadzinādams un seifus lauzdams, visādi politiskie pļurinātāji ir pa brīdim uzskata par savu pienākumu ”iespert lauvam”... vai tu tiešām gribi būt kā visi? Kā tas pelēkais, lumpenizētais, tevis paša vārdiem, pūlis, kurš tik vien spēj kā nekritiski atgremot vakar televīzijā skatītās ziņas? A pašam ar savu galvu nemaz negribas reizēm padomāt ?? ...
FUI !
Biju pa tevi labākās domās ! ... :)))
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:19
Plus_opinionAndrew Kurmi..neej saulē un dzer vairāk šķidruma..
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:42
dzeris49 Lembergs ir tas "lauva", vai?
Varbūt, priekš tevis, man viņš vairāk atgādina žurku, kurai uzvilkta hūte.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:25
Kurmītis >> dzeris
Žurku ???
Tu laikam bērnībā būsi kādas neriktīgas multenes par daudz pārskatījies ... viņš nu gan pēc žurkas neizskatās. Nepavisam! Lūk, pēc tādas mūžam priecīgas un optimistiskas miki-peles – gan ! ... :)
P.S. Un cita starpā – ja Lembis ir žurka tavā klasifikācijā, tad kas ir tie, kurus viņš priekšā un pakaļā, Tiesas zālē un Prokuratūrā jau gadu gadiem drātē un čakarē un visos procesos pēc kārtas publiski izģērbj ?
P.P.S. Un kas ir tie, kuri ar viņu kopā pie gada sēd, no vienas Siles strebj un vēl paklausīgi danco pēc viņa stabules ? Bail teikt, bet nekas labāks par šīs te pašas žurkas spiriņām taču laikam nesanāk, ko ? ... nu kā tu tā tik necienīgi par savu tik mīļo vienotību ?? ... :)))
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 14:28
JansK Ha ha, redz kā maskas krīt arī pirms pusnakts! Tas ka Latvijas tiesu sistēmā ir robi nenozīmē, ka lembergs ir kaut kāds baigāis drātētājs :D viņš atliek neizbēgamo. Varēsi puķes pienest.
Starp citu par to Sorosu - iedod to sevis piesaukto sarakstu, bet prezentē lūdzu tos darbus kas saistīti ar Latviju un konkrētus faktus..
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 15:52
Inga Jēruma Ģerģa Šoroša darbības mērogus labi apraksta viņa biroja darbinieks Alekss Goldfarbs grāmatā "Disidenta nāve".
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 16:42
Mārtiņš Kacens Kaut kā ļoti atgādina pozitīvisma kampaņu. Dūle gan gājis vēl solīti tālāk un sūtīs mājās pionierus izskakalot večiem smadzenes.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:51
betijacelmale Vēl vairāk atgādina raidījumu ciklu «Latvija, mēs Tevi dzirdam». Kas bija režisors?
Reta reize, kad pieliku tev +
:)
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:31
Plus_opinionNasing spešal! Ļoti ceru, ka netiks pieļautas visu iepriekšējo "akciju" kļūdas un tiks aizsākta kvalitatīvu pasākumu sērija, kas pulcēs aizvien vairāk cilvēku. Ja šodienas pasākuma tēma ir "godīgums", tad šādā veidā var risināt arī daudzus sasāpējušos jautājumus, kas nav nebūt mazsvarīgāki (sociālā atbildība, demogrāfija, korupcija, pilsoniskā līdzdarbošanās utt.).
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 10:59
andza Nākamā tēma varētu būt "Par latvisku Latviju!"
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:56
andza IRistiem nepatīk doma par latvisku Latviju... :)))
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 14:11
Plus_opinionNasing spešal! Doma ir skaista, bet smalkiem diegiem vīta, jo, cik zināms no vēstures faktiem, Latvijas teritorija jau 700 gadus ir bijusi dažādu kultūru ietekmē. Vai maz zini, kas ir īsts latviskums? Vai tas, kas apaudzis vācu, zviedru, krievu, poļu u.c. tautu tradīcijām? Latviskums nav tikai latviešu valoda - mani vairāk biedētu etniskie krievi, kuri runā ideālā latviešu valodā, bet uzvedās un ģērbjās pēc slāvu tradīcijām! Tā Tu vismaz redzi, kurš ir kas! Strauja asimilācija neizbēgami sabojās latviskumu, bet piespiedu emigrācija atgādina dažu režīmu rīcību pagājušā gadsimta 30.-40.gados. Līdz ar to Tavs sauklis ir vairāk populistisks kā reālistisks!
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 14:44
andza Jūs domājat, ka Latvija, kurā reāli ieviesta valsts valoda ir utopija?
Jūsu saukļi man šķiet ne mazāk utopiski. Ne velti saka, ka otra senākā, vai varbūt pati senākā, profesija ir muitnieks.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 14:54
Plus_opinionNasing spešal! Jā, uzskatu, ka reāli ieviesta viena valsts valoda ir utopija no vēsturiskā, sociālā un ekonomiskā konteksta. Plašāku lietojumu gan var panākt, bet tas ir galvenokārt izglītības sistēmas un valsts pārvaldes lauciņš: kritiskā domāšana, lojalitāte valsts sistēmai un pragmatiska integrācijas politika.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 15:20
andza Nasing spešal! Jā, uzskatu, ka reāli ieviesta viena valsts valoda ir utopija
------
Tas ir visas Vienotības viedoklis? :)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 16:24
Plus_opinionNasing spešal! ??? Kāds sakars ar Vienotību?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 16:31
andza Ak neesi no Vienotības? Tad jau pa tiešo no SC, vai ne?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 18:23
Plus_opinionNasing spešal! Nezināju, ka, lai komentētu, ir jāiestājas kādā partijā! Tu labāk paskaties ar ko brāļojas Tevis izdaudzinātie nacionālisti (vai tik ne ar osipoviešiem - SC radikālo spārnu), tad parunāsim par to, kas ir īstie latviskuma aizstāvji.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 22:26
TanteSidra Nasing spešal! _...mani vairāk biedētu etniskie krievi, kuri runā ideālā latviešu valodā, bet uzvedās un ģērbjās pēc slāvu tradīcijām!.._
~~~
ta lai vinji gherbjas ka vinjiem labpatik.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 23:29
Plus_opinionARTs To Kurmītis : A tu vecīt varbūt vienkārši beidz ņemties, bet atnāc un piedalies ? Apbērē savus "oligarhus", kur problēma (nevis izvadi te savu žulti komentāros)? Izstāsti visiem - vot tā un tā , esmu Kurmītis un mani "oligarhi" ir šie tāpēc un tāpēc ... :)
Neteiksi taču, ka tev zarna par tievu ? :)
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:01
www.auramuzika.com Es arī nesaportu vienu - kas tie par oligarhu kapusvētkiem, kurus apmaksā paši oligarhi?

viesturs dule=LNT, bet LNT=PLL, kur PLL = škēle ar šleseru.

man sanāca šāds vienādojums!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:16
Plus_opinionNasing spešal! Iesaku tomēr iepazīties ar pasākuma kontekstu pirms nonākt pie kaut kādiem secinājumiem!
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:25
www.auramuzika.com pietiek ar duli un reiniku, kas ir lnt mēbeles, lai saprastu. Tas ka tur Baiba Strautmane būs ir kļūda, dāma pārpratusi pasākumu. Un ko tas viss dos? "Tauta" izlādēs dusmas un tad ar jaunu enerģiju vilks bikses nost vareno 3 priekšā? Tā tas ir domāts?
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:44
Plus_opinionpecisk Aura, tātad tu piedāvā nedarīt neko? :)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:49
www.auramuzika.com a priekš kam ir vēlēšanas? domā cilvēki aizmirsīs, norimsies. nē, paskaties kas ar tp notika un notiek vēl tagad...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:55
Plus_opinionpecisk Un šis pasākums ir slikts tāpēc ka tas liek...aizmirst par oligarhiem? Kaut kā nemanu šādu saukli. Drīzāk otrādi - tas atgādina, ka varbūt pietiks viņiem kalpot, ka varbūt ir laiks saprast, ka uz savām kājām ir stāvēt ir daudz stabīlāk.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:58
www.auramuzika.com problēmu rade ne tik daudz ideja, cik cilvēki, kas to realizē. ulmanis un 2aš arī nāca ar ģeniālu par labu latviju ideju. Kāpec tu šiem nenoticēji?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:01
Plus_opinionNasing spešal! Paskatoties uz "Par labu Latviju" uzņēmēju-valsts pasūtījuma saņēmēju aizpampušajām sejām, bija uzreiz redzamas intereses "mēs zinām, "kā" jādara - dodiet mums varu". Radošās inteliģences "sāksim paši ar sevi un tad mācīsim citus!", darīsim to bez negācijām un ar kāda slavināšanu/nozākāšanu ir tomēr cerīgs citāds "kustības" sākums.

P.S. Un kāpēc gan nenoticēt tiem cilvēkiem, kas varbūt ir bijuši "sasmucējušies" - cilvēks maina savas domas un vērtības dzīves laikā! Cits sevī izkopj morāli-ētiskās vērtības, cits - nokļūst mantkārības un godkāres važās.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:21
Plus_opinionpecisk Tiem, kuri šaubās par pasākuma ideju, par to ka Dūle ir no LNT, utt. Neaizmirsīsim, ka daudzi radoši cilvēki ir strādājuši oligarhu triotnei. Diemžēl principu ievērošana maksā ļoti dārgi. Man nav tik daudz svarīgi, ko cilvēks ir iepriekš darījis, bet gan, kurā virzienā viņš grib iet. Vai cilvēkiem ir tiesības noraidīt Duli? Pilnībā. vai cilvēkiem ir tiesības noraidīt ideju? Tikai tad, ja viņi spēj pamatot kāpēc. Un ja nemaldos, Dule nav vienīgais kas organizē šo pasākumu. Tajās idejās, ko es esmu dzirdējis līdz šim, neesmu saklausījis nevienu samierniecisku domu - tieši otrādi, ir meklējumi saprast oligarhu varas dziļāku būtību, kas sniedzas tālāk par šīm parlamenta vēlēšanām, par Zatlera runu. Ir runa par to kāpēc Latvijā mēs joprojām pieļaujam šīs korumpētās "savējo" sistēmas eksistenci, jo būsim godīgi - bez mūsu klusas piekrišanas šī sistēma sabruktu vienā dienā.

pecisvilks.tumblr.com...
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:45
idaho Pilnībā gribu Tev piekrist. Paaudze, kam ir virs 80, ļoti brīnās ciktāl 21. gadsimtā svarīgs ir teicēja "purns" nevis teicēja doma. Patlaban jau tiek meklētas tiklas un šķīstas jaunavas, ko iemūrēt kārtējās pils sienā, nepadomājot, ka ikviens var kļūdīties, jo dara, un ikviens var paust lielisku domu, ja viņam vēl ir galva. Latvijā NEZ kālab redz tikai seju, domu nedzirdot...
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:51
www.auramuzika.com Neaizmirsīsim, ka Dule ir komiķis! Un šis viss nav smieklīgi.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:56
Plus_opinionpecisk Aura, neaizmirsīsim, ka Dule ir tāds pats cilvēks kā mēs. Un pie tam ar radošo profesiju. No oligarhu naudas izvairīties praktiski nav iespējams.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:57
Edža Komiķis var būt arī nopietns cilvēks...
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:15
Kurmītis >> www.auramuzika.com
+++Neaizmirsīsim, ka Dule ir komiķis!+++
... ē, ē, ē, ēē- ee ... jūs laikam gribējāt teikt – klauns ??
Ņemot vērā viņa pēdējā laika aktivitātes – pilnīgi piekrītu ! ... :)))
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:16
ombros to www.auramuzika.com
Vai tad Šļesers nav ampelmanis? Dūle tikai nelien politikā.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:48
lohotrons Klauniem tomeer meedz buut vairaak praata, nekaa belashu tirgonjiem.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:57
Sedzace Dūle kā komiķis man pat ļoti patika, bet tas farss ar intelekta kādu tur potenciālu veicināšanas biedrību, kur viņš it kā ir valdes priekšsēdētājs, mani ir ļoti atvēsinājis, jo raidījumos par izglītību viņs sevi ir parādījis kā ļoti tālu no intelekta veicinātaja. Nevar veicināt to, kas pašam nepiemīt. Tāds alternatīvi apdāvināts. Pasākumu kopumā vērtēju kā pozitīvu tendenci, taču pati gan laikam nepiedalīšos, un tieši Dūles faktora dēļ, jo man sanāk tā pati formula kas www.auramuzika.lv- viesturs dule=LNT, bet LNT=PLL, kur PLL = škēle ar šleseru. Ļoti ceru, ka kļūdos, tiešām, un ceru, ka šis patiesi varētu būt sākums sabiedrības pašattīrīšanās procesiem un arī ideja par nesadarbošanos ir lieliska. Lai izdodās!
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:17
betijacelmale Sedzace, man atkal sanāk - nav manī oligarha. Kukuļus nedodu, Neesmu nevienu korumpējusi un mani arī neviens nav mēģinājis. Ko lai es izvadu? Nē, nepiedalīšos.
Piedalīšos referendumā, vēlēšanās. Tam redzu jēgu. Arī uzskatu, ka pasākums - tvaika nolaišanai. Cilvēki izbļaustīsies, padziedās, padedzinās un kādu laiku vēl saeimai logus nedauzīs. Pa to laiku var vēl daudz ko sastrādāt.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:43
Edža Daļēji jau viņam (Dūlem) ir taisnība par to izglītību. Protams, daudz kas likās pārāk neticams. Bet mēs jau pieraduši saukt par trakajiem tos, kas domā mazliet citādāk...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:57
Plus_opinionpauls_lielmanis Labs pasākums ! Jo īpaši iepriecina konkrēts un sen vajadzīgs pasākums kā manabalss.lv jo valsts līdz šim nav gribējusi ieviest elektronisko balsošanu/viedokļu noskaidrošanu.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:46
idaho Visā šai sakarā gribu piebilst, ka pasākuma organizatori ir allaž bijuši radoši, interesanti un progresīvi. Vai ļoti svarīgi, kur katrs ir strādājis? Man ir draugi, kas konkrētiem ZZS cilvēkiem gatavoja informatīvos vēlēšanu plakātus. Un? Vai viņi tālab atbalstīja Aivaru vai arī veica noteiktu darbu. Man nereti domāšana LV atgādina tādu 7 graudu putru, kas mutuļo, mutuļo un nevar vien savārīties. Ja no katra cilvēka idejām paņemsim labākās, veiksme mums sekos milzu soļiem.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:55
www.auramuzika.com vēl jauzaicina stendzinieks un haralds burtkovskis, varbūt krištopāns, pasākums no tā tika iegutu. un vēl slakteri vakara noslēgumā ar himnas dziedājumu. Neviens no viņiem nestrādā oligarhu interesēs, tātad uz pasākumu jānāk!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:58
idaho Zini - pērn pirms vēlēšanām man bija ļoti līksmi.... Tā kā TV skatos vien internetā visi LNT slavenie raidījumi man lika padomāt par vienu: Visi veči LNT runā par labu Latviju un stāsta, ko paši nav izdarījuši. Prese cepās, es smējos, jo manās acīs tas bija anti-PLL raidījums. Protams, ja cilvēkam, kas skatās, ir vēl atmiņa.
Kas attiecas uz Stendzenieku... Nu - redzi... Ja pūļa filozofija ir visus turēt cietumā un atņemt naudu, kāpēc to nepaņemt šādi. Latvijas laikā bija labs pants, ka Sū... nevar saukt par zapti...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:09
Ance Pecik
Viss šis pasākums izskatās pēc lētas izrādes! Oligarhi tas ir nopietni, nevis jautrs, pašu oligarhu, insperēts dzerstiņš! Caur šo tingentangelu tiek spēlēts uz jauniešu smadzenēm-oligarhi, tas taču ir tik forši, tik jautri:(
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 11:58
krabats beidz troļļoties
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:17
Edža Tieši otrādi - oligarhi nav nekas foršs...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:17
TanteSidra .
POLIITIKAKAL _..šī pasākuma mērķis gadījumā nav devalvēt pret-oligarhiskās nosakaņas?..._
Ance _..Oligarhi tas ir nopietni,.. tiek spēlēts uz jauniešu smadzenēm-oligarhi, tas taču ir tik forši, tik jautri:(_
~~~
es piekritu jums abiem, paviegli joki tados Ar Cepurem Nometashanas Svetkos var devalvet nopietnu lietu, tas bus nolaist tvaiku vai izshaut pulveri pa tuksho.
vaina jau nav tikai 3 mezha divainishos kas sezh uz lieliem sazagtas naudas maisiem. tas ir tikai redzamas galvas, bet vajadzes lauzt 20 gadus buvetu noziedzigu paralelo Sistemu, uzrakt tas tiklu kas caurauzh visu valsti visas sferas. tas ir milzigs darbs un nekur nav zvanits ka to vispar izdosies paveikt jo valsts ir slima un slimiba ir stipri ielaista. ja ari izdosies sho tiklu uzshkjerst tad atklasies ka katrs otrais no mums ir bijis ar to kautkadas attiecibas saistits.
multimediju makslinieks Dule strada LNT bet nezinot apstakljus negribu parmest tam tieshu angazhetibu.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:03
dzeris49 Taisni otrādi - problēma tiks nevis devalvēta, bet aktualizēta, tas ir galvenais.
Iespējams, kāds, beidzot, sāks domāt.
Saprotams, jebko jau var pārvērst par cirku, bet, diezin vai šī ir tā reize.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:12
TanteSidra paldies Dzeri, labprat piekritu, - lai nu ta butu.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:31
Jānis Vai šeit rati netiek jūgti zirgam priekšā? Kapu svētkus vienmēr šeit svin tikai pēc tam kad nelaiķis ir izvadīts un apbērēts. Bet visa tā oligarhu padarīšana šeit ir dzīvāka par dzīvu. Man gan izskatās ka šādi ar nolūku tiek novērsta mūsu uzmanība no realitātes un faktiski tā šī problēma tiek pārvēsta par farsu. Tieši to jau arī visu laiku skandina gan PLL, gan viņu atbalstītāji, ka mēs esam slimi un mums tikai rādās. Pie kam tas viss tiek pārvērsts par krāšņiem svētkiem lai cilvēki piedalītos tajos. Bet pēc tam teiks ka nu ko jūs te cepaties, mēs taču oligarhijai jau svinam kapu svētkus. Oligarhu nemaz nav un turpināsies viss pa vecam.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 12 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:09
Plus_opinionpecisk Bet es nesaprotu kā var šāda ideja vispār rasties - manā skatījumā jā, tam ir drusku tāds radoši dzirkstošs piesaukums, bet ja godīgi, es labprāt redzu piesmejam oligarhus, nekā par tiem gruzoties. Jo saproti, situācija ir nopietna, un tā apziņa, ka naudas vara valda pār Latviju, bieži vien liek rokām nolaisties. Taču šāda akcija varētu radīt cilvēkos tomēr to domu, ka mēs varam no tā visa atteikties, pateikt nē kukuļprasītājiem, pateikt nē vieglai naudai oligarhu pasākumos... Cilvēka prāts ir interesants un nav tāda viena pareizā ceļa uz nopietnu problēmu risināšanu.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:27
Plus_opinionNasing spešal! Opi, projekta jēga slēpjas ne jau tikai AAA iznīdēšanā, bet gan sevis attīrīšanā. Ok, likvidēsim tos 3A, bet pārējie ta paliks - negodīgie ierēdņi un uzņēmēji-dēles, kas dzīvo no valsts pasūtījumiem... tāpat arī aplokšņu algas, nodokļu nemaksātāji utt...
Tiem 3AAA uz kopējā fona nemaz nav tik daudz tās naudas, cik tas, kas aiziet garām valsts kasei un kas tiek nelietderīgi izsaimniekots!
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:31
Plus_opinionNasing spešal! @pecisk
Pievienojos - Lambis katru vakar iemalko 2000Ls vērtu konjaciņu un nosmejas par "muļķīšiem", pat nepietaupot savu nicinošo izsmieklu kamerām. Un kādēļ mēs beidzot nevarētu paņirgāties par viņiem!!!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:33
andza Kapu svētkus vienmēr šeit svin tikai pēc tam kad nelaiķis ir izvadīts un apbērēts.
------------------
Labais! Tieši tā - vēl visi ir "dzīvi", bet kāds jau grib doties uz kapusvētkiem. Trūkst loģikas. Varbūt pasākumu režisē Hermanis.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:34
Plus_opinionNasing spešal! Šķiet, ka sabiedrībai būtu lielāks baudījums, ja oligarhi tiktu apglabāti dzīvi! :P
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:40
Edža Labi teikts.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:42
andza kad roku dzelžos saslēgs Lembergu vai šķēli, nākamajā dienā derētu sarīkot plašu un jautru latviešu tautas akciju. Nosaukumu izdomāsim, bet pašlaik šie svētki ir pāragri.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:52
Plus_opinionNasing spešal! @andza
Bez šādas akcijas pat teorētiski rokudzelži neliksies, kamēr ļoti daudzi "oligarhu shēmas cilvēki" turpinās uzturēt sistēmu. Bet kamēr cilvēki uztur sistēmu uz pārmaiņām ir maza cerība un pa vienam cilvēki nevar pamest sistēmu, jo atrast jaunu elementu vietā neprasa daudz laika! Tam namiņam ir jāsabrūk uzreiz ar iekšējo sistēmisko neuzticību.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:01
lohotrons "oligarhu kapusveetki" vienkaarshi ir eifeemisms no "mafijas beeres" - laikam organizatori paaraak nealkst tikties ar mafijas advokaatu brigaadeem, IMHO
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:05
TanteSidra Nasing spešal! _...Ok, likvidēsim tos 3A, bet pārējie ta paliks - negodīgie ierēdņi un uzņēmēji-dēles, kas dzīvo no valsts pasūtījumiem... tāpat arī aplokšņu algas, nodokļu nemaksātāji utt..._
~~~
nu ja, ta ir sistema, 20 gados uzbuveta noziedziga pagrides Sistema kuras micelijs ir cauraudzis valsti visas sferas. nebus viegli un jautri to rakt un ar to njemties.
priecaties mazliet varetu ja redzamakas galvas butu cietuma, bet vel nekur nav rakstits ka ta tas jebkad notiks.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:20
Jānis Nu kā tad parasti ir ar tām akcijām? Tieši tāpat kā ar mēslu talku. Kad vienreiz gadā stallis ir kārtīgi izmēzts, tad visu gadu ir miers līdz nākošajai mēslu talkai. Un tas nekas ka lopi turpina tur ķēzīt, to pa roku galam pieslauka malā, bet darbs vienalga skaitās padarīts un tvaiks ir nolaists. Un jo lielāka ir tvaika plūsma, jo lielāks ir troksnis un mākonis, tikai ar to nekas nav apturēts. Diemžēl ir jāstrādā katru dienu, visu jādara rūpīgi un pamatīgi, bet ne ar tvaika nolaišanu šādā dzīvībai tik svarīgā lietā. Izskatās ka PLL atbalstītāji Zatlera uzstādījumu grib pārvērst par joku ar pamatīgu tusiņu, bet iedzīvotājus kārtējo reizi "paķert uz muļķa". Lai jau rīko tusiņus, tomēr jāstrādā būs katru dienu un to stalli jāmēž katru dienu no tiem smirdošajiem mēsliem kuri bendē visu mūsu dzīvi un grauj valsts nākotni.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 15:00
ombros to Nasing spešal!
Skan jau labi, man patīk, tikai mūsu kultūrā šāda eksekūcija nav pieņemta. Droši vien jāatgriežās būs pie tās pašas vecās labās keņepāju virves.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  9.jūnijs 2011 09:39
andza Šodien parakstīšanās beidzas plkst. 13:00, vēl ir laiks, izmantojiet lietderīgi savu pusdienas pārtraukumu.
Centra skolās ir daudz vietu, kur var ērti piebraukt ar auto. Rīt vēl var parakstīties no 16:00 līdz 20:00.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 13 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:11
dzeris49 Atslābsti un samierinies ar to, ka šī absolūti nevajadzīgā iniciatīva ir izgāzusies.
Partija "VL" nebūt nav visa Latvija, izrādās, atsevišķos momentos mūsu sabiedrība spēj parādīt, ka var nereaģēt uz provokatīvām kampaņām no sērijas "latvieti, nepadodies".
Kas ir izdevīgi VL, nebūt nav izdevīgi Latvijas valstij, un vairākums to saprot, sabiedrība ir gudrāka un sarežģītāka, nekā referenduma ierosinātājiem šķiet, to pierāda rezultāts.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:16
andza dzersis atslābsti un samierinies, ka tava partija saskaņas centrs joprojām nav valdībā un Kravcovs nav izglītības ministrs. Un necenties sanaidot latviešus.
Kas ir izdevīgi 5. kolonnai, nekad nav izdevīgi Latvijai
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:23
dzeris49 "Necenties sanaidot latviešus" - lielisks piemērs VL piekritēju domāšanas veidam.
Visiem latviešiem jādomā vienādi, pie kam tā, kā uzskata par pareizu taisni VL.
Stipri infantīli, arhaiski un nekritiski.
Jums kāds ir teicis, ka jūs esat vienīgie, kas saprot, kas vajadzīgs latviešiem?
Un jūs tam noticējat?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:30
ombros to dzeris49
Vai tevi bērnībā tētis dauzīja ar galvu pret sienu un seksuāli izmantoja? Kur tāds zvērisks naids pret visu latvisko?
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:34
andza Pēc tam, kad Rīgas Domē SC izveidoja kopīgu koalīciju ar vienu no oligarhiem (lai gan bija citas partijas), pēc tam, kad viņi centās panākt saviem sponsoriem K&K izdevīgus noteikumus, pēc tam, kad viņi iebilda pret KNAB kratīšanu, un nobalsoja par veco komunistu Bērziņu, neceri, ka vēlētāji to aizmirsīs.
Tā ka dodies vien uz rus.delfiem un tur tu varēsi atslābt, jo tur visi būs tavi domubiedri.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:38
dzeris49 Ombros -Atkal jau tu par sevi, runā par tēmatu.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:42
dzeris49 andza - vispār, mēs te runājam par VL ierosināto referendumu, sarunu tēmas mainīšana ir vecs demagoģijas paņēmiens.
Un, ja tu nespēj saprast, ko es izteicu attiecībā par SC iepriekšējos komentāros, nav mana vaina.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:47
krabats Manuprāt referenduma rezultāts(vēl gan nekas nav beidzies :)) pierāda kūtrumu nevis gudrību. Personīgi atbalstu to jo gribu vairāk dzirdēt latviešu valodu šeit.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:55
dzeris49 Nez vai tā ir.
Referendumā par Saeimas atlaišanu nekāds kūtrums manāms nebūs, šoreiz tas pierāda tikai to, ka vairākumam jautājums par krievu skolām nešķiet svarīgs.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 14:02
andza Šoreiz tev piekrītu - referendumā par Saemas atlaišanu tavējie būs paši aktīvākie gājēji - jo tā viņi varēs legāli izrādīt naidu pret neatkarīgu Latviju.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 14:15
andza Aicinot uz parakstīšanos, es neaicinu tevi. Es aicinu latviski domājošus cilvēkus, kuriem būtu jāpadomā kādā valodā un kādās skolās mācīsies jaunie imigranti (par kuru iespējamo iepludināšanu brīdina demogrāfi).
Tevi es neaicinu.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 14:18
dzeris49 andza:
" Šoreiz tev piekrītu - referendumā par Saemas atlaišanu tavējie būs paši aktīvākie gājēji - jo tā viņi varēs legāli izrādīt naidu pret neatkarīgu Latviju".
-----------------------------------------------------------------
Tad tu uzskati, ka Saeimas atlaišana, ko ierosināja Zatleris, ir kļūda, un arī Zatlers tā izrādīja naidu pret neatkarīgu Latviju?
Un tie, kas piedalīsies referendumā, visi ir naidīgi Latvijai?
Nešķiet, ka Saeima vēl nav visa Latvija?

Par tiem jauniem imigrantiem - kāpēc tu domā, ka tie būs taisni no Krievijas un mācīsies krievu skolās?
Cik es zinu, arvien vairāk šeit dzīvojošo krievu sūta bērnus uz latviešu skolām bez visiem referendumiem?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 14:40
andza Ja latviešu valoda Latvijā kārtojot visdažādākos jautājumus valsts un pašvaldības iestādēs nebūs vajadzīga, tad imigranti notiekti izvēlēsies krievu valodu.
Jebkurš tā darītu - piemēram, aizbraucot uz Īriju, nezinu vai kāds steidz apgūt īru valodu. lai gan tā skaitās valsts valoda.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 15:01
Gatis Labdien! (pirmoreiz te rakstu)
Nesaskatu, kāpēc šis pasākums un tā organizētāji būtu jākritizē. Viņi (organizētāji) savu vēlmi padarīt Latviju labāku ir skaidri pateikuši un rosina arī citus. Piemēram: nu un, ka Dūle strādā LNT? Vai viņam ir liela izvēle, kur Latvijā darīt to darbu, kas viņam pašam patīk? Jeb vai īstenajam patriotam būtu bijis jābrauc prom jeb vai jānolien kaut kādā fantastiskā 100% kristāldzidrā opozīcijā? Jeb vai viņam pirms šīs akcijas organizēšanas būtu bijis vienpersoniski jāizrauj LNT no "oligarhu skavām" (kas, protams, būtu bezgala "kruti")?
Protams, ka katram ir jāpadomā un jāpavērtē - kā tā varēja sanākt, ka mēs esam paši tā sagandējuši / ļāvuši sagandēt savu valsti, ka jāmūk prom no tās? Un kāda ir mana vai tava loma tajā visā? Vainas pakāpe atšķiras - viens ir bijis pārāk naivs, cits - vienaldzīgs, cits - bailīgs, bet cits - izmantojis pārējo vājības un blēdījies cik lien. Esmu pārliecināts, ka kādi 95% ir pirmajās trīs kategorijās - un ja tā, tad jau visu var mainīt uz labu.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:14
Kurmītis >> Gatis

Nesatraucies pārāk!
Šeit tusējošie blogeri vienkārši pārsvarā slimo ar kaiti, kas saucas „šizofrēnija”, jeb sarunvalodā – „visi, kas nav ar mums, ir pret mums”. Tā ka tā viņiem ir dabīga lieta – līmēt birkas un saukt par nopirktiem visus tos medijus, kuri nepieder viņiem vai nav viņu kontrolē un nedanco pēc viņu stabules. Un tad, ja pēkšņi izrādās, ka tur tajā „oligarhu medijā” pēkšņi izrādās, ka ir kāds godīgs žurnālists, tad ir lielais pārsteigums ...
Sliktā ziņa ir tā, ka šī kaite nav ārtstējama ... tā ka - mums jābūt iecietīgiem un jāpiedod viņiem viņu maldus ! ... :)))
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:27
Plus_opiniondeis Man domāt, ka Dūle strādā producentu kompānijā, kuras pakalpojumus pērk LNT. Varbūt kļūdos. Ja nē, tad runāt par PLL ietekmi uz Dūli ir vēl jo mazāka.
Un nedomāju, ka sabiedrībā zināmi cilvēki, kas piedalījās pasākuma reklamēšanā, uz to būtu parakstījušies.
Domāju, ka pasākuma mērķa auditorijai ir normāls veselais saprāts un loģiska spēja izdarīt secinājumus, lai mānīšanās gadījumā pasākuma autori neko tādu vairs nevēlētos atkārtot.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:28
Gatis Jā, birku kabināšana ir tāda interesanta lieta, atgādina padomju propagandu, bet īstenībā tādas jau visur pasaulē tiek lietotas. Piemēram, Latvijā viena tāda birka bez reāla seguma, bet - acīmredzot - uz naivāku cilvēku iedarbojas - ir "sorosoīds". Riktīgi smieklīgi, uzreiz nāk prātā tādi kā zaļi marsieši ar taustekļiem, laikam tas jau arī apsaukātāju mērķis - bez argumentiem padarīt smieklīgu. Ir jau arī birkas ar reālu segumu, piem. "Lemberga stipendiāti". Pazinu vienu bariņu, kas 1990-to beigās regulāri pēc ieņēmumiem uz Ventspili devās, toreiz to īpaši nemaz neslēpjot. It kā cienījami sabiedriski darboņi, bet kampaņas taisīja tā, kā kungam Ventspilī labpatikās, pašiem savas sirdsbalss laikam īsti nebija.
Labi, es te novirzījos no tēmas :)
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:31
lama ..."sorosoīds". ...
__________________________________-
kaut kas līdzīgs bolīdam?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 15:50
TanteSidra Gatis
sveiks. tev ir ko teikt un tas tev izdodas, ar to ari apsveicu.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 16:01
krabats Atbalstu Dūli - pirmkārt jau viņa idejas(intelektam.lv, šito sērīgo pasēdēšanu, manabalss.lv), otrkārt - liekas ka viņš ir patiess un viņš to dara no sirds. Varbūt es kļūdos, bet šobrīd es viņam uzticos.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 12:15
edge_indran -----
Pareizi - šovam jāturpinās....No visas sirds rīkotie tusiņi vienmēr izdodas!
p.s.
''(..)Tomēr visas oficiālās svinības vienmēr ir tik falšas, jo oficiālie sveicēji bieži nemaz nezina cilvēku, kam ir jubileja. Es kā vecs dzērājs labi zinu – vislabākās ir spontānās balles.''
Oļģerts Kroders: Esam degradējušies līdz vispārākajai pakāpei
zinas.nra.lv/izklaide...
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 13:55
Mārtiņš Kacens Interesanti kuras partijas priekšvēlēšanu kampaņā knābīši šo pasākumu ieskaitīs?
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 14:04
TanteSidra labs jautajums - kam par sho pasakumu Knabs uzknabs..
es domaju rekhina 2/3 varetu piestadit PLL, 1/3 ZZS, - tiek reklametas vinju lokomotives.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 14:52
Mārtiņš Kacens Cieti un Silti!
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūnijs 2011 15:05

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai