IR

Vilnītis atlaiž savu vietnieku Vilku

Viedokļi

Plus_opinionpecisk Bet Vilnītis tik rullē tālāk, un ZZS un SC ir populārākās partijas Latvijā. Secinājumus izdariet paši - nu negrib latvieši ne korupcijas apkarošanu, ne oligarhus nost no politiskās skatuves.
 +46  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:09
Plus_opinionEbenemezers partiju iipašnieki , jebšu taa sauktie oligarhi faktiski valstii varu uzurpeejuši pilniibaa , plaanveidiigi gadu no gada to dariidami liekot lietaa koruptiivajos dariijumos ieguuto naudu , saakot ar iepriekšeejaas veeleešaanaas pieļautajiem paarkaapumiem pirmsveeleešanu propagandas kampaņas finanseešanaa , kur iipaši izceelaas teepisti , par ko tika sodiiti ar
1 000 000 Ls soda naudu , kura veel nav nomaksaata liidz šai dienai , otrs veiksmiigais Lembes dariijums , ar 7 000 000 Ls stipendiju izmaksu divu gadu laikaa peerkamajiem tautas nodeveejiem ( deputaatiem ) , salaižot deelii valsts tiesiskuma instituucijas , taadeejaadi panaakot pilniigu nesodaamiibu šodien veoikli nosaka politiskās un ekonomiskās aktivitaates valstii , mazais Minhauzens jau riikojas kaa premjers, šiem braaļiem vieta sen aiz resteem , bet kameer muusu tautas vientiesiigaa daļa sastaav no 80% , nekaadas paarmaiņas nevar gaidiit un laupiitaaji juutas drošiibaa.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 18:37
alias Šie vientiesīgie 80% Vienotību liek vienā maisā ar ZZS un pārējiem. Patiesībā jau atšķirība ir tikai vārdos. Darbos daudzkārt ir pierādījies, ka domāšanas līmenis sevišķi neatšķiras - tieši tāpat vara tiek izmantota indivīdu labuma gūšanai (piemēram, siltas vietas u.t.t.).
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 19:41
dzeris49 Nu atvaino, brīžiem tu komentē sakarīgi, bet, šis ir galīgi garām.
Gribēt sev "siltu vietu" ir cilvēciski saprotams, un tas nav noziegums.
Valsts nozagšana, korumpēšana, degradēšana ir pilnīgi cits līmenis un smags noziegums.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 08:55
alias Nu bet protams! Ja kāds kaut ko ne tā saka par Vienotību šajā portālā, tad viņš ir nesakarīgs. Bet es saku, ko domāju - Vienotība ir precīzi tāds pats pašlabuma tīkotāju čūsku midzenis kā ZZS, TP un LPP/LC. Protams, ka šādi runājot es komentēju nesakarīgi, vai ne?
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 23:23
andrejsg Bet man šķiet, ka nav precīzi tāds pats, un Vienotības deputātu vairākums būtiski atšķiras no ZZS, LPP un TP.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 23:54
ombros to alias
Protams, šādi tu centies iegalvot, ka SC un PLL darboņi un Lembergs ar Brigmani nav publiski pakarami Doma laukumā un viņu tuvinieki nebūtu jādeklasē.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 23:56
alias Es nevienam neko necenšos iegalvot. Pēc Jaunā laika sākotnējās parādīšanās uz politiskās skatuves likās, ka beidzot notiek kaut kas pozitīvs šajā pīļu dīķī. Diemžēl tā bija tikai ilūzija.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2011 22:44
Pauze Valstij smaga situācija, bet te - latvietis latvietim...
Tur jau citus nevajag:(
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:18
freifunkLV ne aju tāpec ka latvietis, viņu izčakarēja. samerā strīdīgs apgalvojums, par 2 latviešiem..šeiten pagelaes bāzēji spieķos diez vai ir latvieši. vnk veči raujas pie varas, un ir ārkartīgi ieinteresēti KNAB pabāzts zem sevis.
 +21  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:20
Pauze Es par to, ka paši savējos apkož, kamēr citamējie - tamborē savu labo dzīvi Latvijā:(
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:23
betijacelmale Vilnītis ir "savējais" vai tie, kas viņu dirigē?
:))
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 10:35
Pauze Es ne konkrēti par šiem, bet ar pavecāka cilvēka skatu un to, kas tagad notiek informatīvajā telpā, neiedziļinoties saturā, bet vnk lasot uzvārdus un domājot par to, cik mēs tādi Latvijā esam. Un galvenokārt ar latviskajiem notiek problēmas.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 11:20
betijacelmale Par to, ka Latvijā daudz kangaru saviesies? Kas personīgā labuma dēļ pārdos ne tikai māti?
Varu tevi nomierināt - tādi te ir ar dažādu tautu uzvārdiem. Tikai žēl par to īpatsvaru mūsu valstī. Te es domāju ne tik daudz cittautiešu īpatsvaru šoreiz, bet kangaru.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 13:07
Plus_opinionrinķī apkārt Nu, aktīvie " lietussargi" :) Vajadzētu pierādīt, ka aktivitātes ap Loskutovu nebija tikai tāda mirkļa šūmēšanās, bet tā ir pastāvīga pozicija. Daudz jau pūļu tas neprasītu, šajā situācijā savākt cilvēkus kopā un aizsūtīt Vilnīti uz neatgriešanos, kaut kur. Meirovica biedrība, Delna un, kas tur vēl. Īstais laiks ir attaisnot savu eksistences jēgu.
 +46  Radius_box_plus Radius_box_minus 14 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:18
dzeris49 Absolūti nereāls scenārijs.
Vairākuma viss pie vienas vietas, vai tur Vilks, vai Vilnītis, vairākums korupciju nenosodaun nesaskata sakarības starp korupciju un savu dzīvi.
Pat tie, kas balsoja par V, nu ir baigi vīlušies, acīmredzot, gaidīja, ka totāli korumpētā valstī viena partija, kas nav pat vairākumā, un spiesta lavierēt, lai vispār paliktu pie varas, uzreiz visu izmainīs.
Mums, par nožēlu, ir infantīla un atomāra sabiedrība, kura nav spējīga uz solidarizēšanos ar kādu, pat, ja tādā akcijā izietu pāris tūkstoši - Vilnītim no tā ne silts, ne auksts, jo Saimas vairākums, ko savēlējusi mūsu apgarotā tauta, Vilnīti atbalstīs, un viņš to labi saprot, tāpēc turpina "tīrīšanas" KNABā.
Kas attiecas uz Delnu un citām NVO - kam šai valstī intersē to domas, un kādas tām tiesības?
Nu nav šinī valstī tāda atbalsta tām NVO, lai tām būtu tāda autoritāte, uz ko kāda amatpersona reaģētu.
Un Loskutovu, ,kā zini, tie 6000 mītiņa dalībnieki un pat ASV atbalsts nepaglāba.
Kur iet runa par iespējām netraucēti zagt lielas naudas, tas nenostrādā, sevišķi jau nu Latvijā.
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:48
alias Ir gan viena partija, kas gribētu strādāt savādāk, bet laikam gan ne Vienotība.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:51
Kurmītis >> dzeris

+++Vairākumam prioritāte ir bļaut, cik viss slikti un, ka pilnīgi visi ir zagļi, un tas arī viss,+++
Vauuu, sen tik paškritiku skatu uz dzīvi ne no viena jenotveidīgā nebiju dzirdējis ! Man prieks, ka vismaz jau SĀC apzināties, kas tu patiesībā esi ... :)))
 -14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 13:04
Plus_opinionmezavilks Nupat kādā koncertā , kuru apmeklēja latvieši, aizņemtas tika vietas vietas "gaļorkā", pēdejās rindā. Pēc pāris dienām turpat bija tāds pats koncerts, bet apmeklētāji bija vācu turisti, kuri uzreiz aizņēma visas pirmās rindas un daži latvieši atkal bija "gaļorkā" Izskatās, ka latvieši nav pelnījuši savu valsti, jo māk vergot tikai krievu bagātniekiem un aurot par čekas ģinamo. LTV atjautības konkursā jaunie latvieši neko nebija dzirdējusi par ASK leģendām Krūmiņu un Valdmani, nezināja kas ir TTT un kakāja virsu latviešu valodai, sazinoties krievu cietumnieku žargonā. Latvijas tāldzirdē un tālrādē dzirdama tikai latviešu "pidžīnvaloda", sacūkotu ar daudziem no krieviem pārņmetiem svešvārdiem. Paliek jautājums - vai mums jāalgo latviešu filoloģija un Latvijas instituta liekēži? Un Latvijas Saeimā var iekļut plānprātiņš, kurš, dzivojot Latvijā. nav spējīgs iemācīties pat dažus teikumus latviski. Kas tā par partiju, kura savās rindās uzņmem šādus plānprātiņus? Aknīstē esot nometne plānprātiņiem.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 13:56
Plus_opinionrinķī apkārt Dzeris. Ja nopietni vēlētos, gan jau izdotos - izsviest Vilnīti no KNAB, un pie reizes pieliktu ZZS pie vietas. Viņus viegli var iebaidīt, kā atceries. :) Šis tiešām būtu īstais brīdis, motivācija - kāpēc un mērķis nepārprotams. Cits jautājums, vai ir tāda vēlēšanās to darīt tiem, kuri te sevi pozicionē, kā cīnītājus par ideāliem :).
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 14:43
dzeris49 Nu kā tu to iedomājies - sanāks daži tūkstoši, parunās, vēl uztaisīs parakstu vākšanu internetā, un Vilnītis uzreiz atcels savu rīkojumu?
Lai tāda lieta izdotos, tur jāiesaistas vai nu ļoti plašām tautas masām, vai jābūt politiskam atbalstam Saeimā.
Un tu esi pārliecināts, ka V to vajag?
Manuprāt, jau sen uz to viss gāja, bet, V svarīgāka ir valdības stabilitāte ( vai nezaudēt savus krēslus), katrs lai domā, kā grib.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 14:57
Optiskais Tēmeklis Dzeri, ha-ha-ha! Atomārā tauta "ievēlēja" Lembergu/ZZS, lai tas stutē Vienotību! Tev aizmirsies jau?! Nebūtu atomārie ZZS ievēlējuši, Vienotība klusi lupatiņā opozionētu "lablatviešu" tagadējā vietā... :)
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 16:41
Optiskais Tēmeklis Vienotība karstā politļubestībā apķērusies ap Lembergu, ka tik šo briti neiesēdina vai šis neaizbēg, lai Āboltiņa ar Kristovski pie varas beņķos paturētos... :)Toties Kristovskim Klintones telefona numurs kabatā...
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 16:44
dzeris49 Optiskais - neredzu tur saistību, kāpēc, ja nebūtu Lemberga, V būtu opozīcijā?
Ja nebūtu tik daudz tādu, kas balso par Lembergu, varbūt, vairāk nobalsotu par V.
Un saprast jau to V var, ko tad tai darīt?
Iet koalīcijā ar SC?
Tu pirmais kliegsi, ka nodevusi latviešu intereses un ko tur vēl, kaut, pēc manām domām, Lemberga vietā bija jāiet ar SC, vismaz, nebūtu jāstutē smagos noziegumos apsūdzētais, kas ir visai divdomīgi no jebkura viedokļa, ZZS bija jābūt opozīcijā un Lembergam nedrīkstēja dod tik lielu varu.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 17:35
andrejsg Dzeris49
"Latviešu intereses" ir tāds dīvains jēdziens, ko katrs staipa pēc savām izjūtām un noteikti arī atkarībā no tā, ko tajā brīdī rāda sabiedriskās domas aptauja.
Es piekrītu Tavam viedoklim, ka ZZS vajadzēja turēt no varas lielgabala šāviena attālumā, bet liela tautiešu daļa droši vien uzskata savādāk.
Kas viņu zina- vai tautieši vienkārši neapjēdz korupcijas ietekmi uz viņu maciņiem, jeb tomēr ir pārliecināti, ka korupcija ir tas pats labākais modelis pilsoņu (nu- drīzāk uzņēmēju) attiecībās ar valsti? Un ka labāks ir Lembergs, kurš noteikti ir savās kabatās iepludinājis ne vienu vien miljonu nodokļu maksātāju naudas, nevis kaut kāds tēvocis Sems vai kāds zviedru Karlsons, kuri nodokļu maksātāju naudu tik rupji nebūt nav nolaupījuši.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 00:32
Optiskais Tēmeklis Dzerīti, vēl 2 gadus ES ļāva neraut augšup degvielu akcīzes: Dombrovskis ar Vilku uzrāva, arī elektronodokli visiem uzlika, tagad bikses pilnas un vēl par inflāciju satraucas, gribot gadu zem 5% pabeigt un cenšas hipnotizēt publiku par eiro ieviešanu, nu jau lūdzas elektorāta uzņēmējus algas necelt, kaut nekad iepriekš nevienu citu nav klausījuši, bet cilvēciski -- kā Tu saki -- siltās vietās savējos stādījuši tāpat kā viņu lamātie konkurenti, toties pie vislamātākā Lemberga turas kā pie salmiņa, kā jau slīcēji... Un šie vēl esot mazākais ļaunums?! Ja Vienotībai nav draugu, bet ir vienīgi pašu intereses, ko brīnies, ja Vienotības intereses nav publikas intereses? :)
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 09:35
Plus_opinionrinķī apkārt OT - nu, kādēļ Tu esi pašam sev tāds ienaidnieks? :) Izklājies komentā tā, ka var Tevi te " sasitst" vienā piegājienā, tikai laika žēl :)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 10:24
betijacelmale Re kur vēl viens OT gara radinieks:

Profesors Leons Teivāns: Latvija ir kā tārps. Kad baksta ar kociņu, tad sāk locīties.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 13:13
griezējs ir vēl trakāk, LV kā tārps nesāk locīties pēc bakstīšanas uzreiz, locīties viņa sāk pēc ļoti ilgas un stipras bakstīšanas...
nožēlojamāku un nevarīgāku valsts pārvaldi nevaru iedomāties...
bet kad naudiņa jādala vai savējie jāiestūķē barotavā tad latvietis burtiski pamostās, tad latvietis neguļ naktis un gatavs neēst, lai tik ātri darbiņus nodarītu.
Un , nesatraucaties, drīz par latvieša gēniem un "varonīgo" pagātni runās pat bērnudārzos...
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2011 00:16
www.auramuzika.com Vēl tikai Strīķe jāatstādina un mission completed.

Vai dombrovskim nav nekādu iespēju iesaistīties? lembergs neļauj?
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:40
Plus_opinionmazputns Vilnītim noteikti ir Saemas vairākuma atbalsts, vismaz viņš par to ir pārliecināts. Tāpēc arī viņš turpina īstenot savu saimnieku vēlmi demontēt KNAB. Vienotība ar visu Meirovica biedrību var tikai klusēt un atkal izlikties neko neredzam.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:40
Editor_opinionSanita Jemberga Manuprat, sobrid butu jaiejaucas generalprokuroram. Vina vadita komisija izskata Vilnisa atbilstibu,bet prokuratura skatas ari Vilka darbibu PHARE nepabeigtaja projekta. Ta ka Vilnitis ir atbrivojis Vilku jau pirms tas parbaudes beigam, ta butu vai nu atri prioritari japabeidz un jadara zinamu sabiedribai, kas ir kas - ir pamats vai nav. Jo, zinot biroja notiekoso, sis stipri izskatas pec aiz matiem pievilkta iemesla. Starp citu, partijas var liksmot. Vilka atbildiba ir nodala, kas ceko to finanses.

Atvainojos par rakstisanu bez garumzimem -vieta, kur es atrodos, datoram to nav.
 +33  Radius_box_plus Radius_box_minus 20 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:40
dzeris49 Droši, ka neviens neiejauksies.
Visas cūcības šinī valstī notiek "likumīgi".
Un, galvenais, KNAB tāds, kāds viņš bija Loskutova laikos, un pat vēl līdz šim, absolūti nav vajadzīgs parlamenta vairākumam, un "traucē strādāt" arī pārējiem varas atzariem, ieskaitot tiesu varu.
KNAB izglābt varētu tikai pilsoniska sabiedrība, kuras Latvijā nav.
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:58
dzeris49 Vēl par prokuratūru - nesen tak bija Striķes un Vilka vārds pret Vilnīša vārdu tai lietā par inform. nopludināšanu, un kam noticēja?
Bez tam viss beidzās ļoti dīvainā veidā - ja Vilks un Striķe meloja, tad vajadzēja būt lietai pret tiem, ja meloja Vilnītis - tad pret viņu, bet, nebija pat melu detektors.
Un kāpēc neievēlēja Maizīti?
Tas par mūsu prokuratūras neatkarību un objektivitāti.
Tā ka Vilnītis atbildīs amatam, kā jebkurš idiots vai blēdis šinī valstī, jo tam aiz muguras stāv latvju tautas mīlulis, kam tagad tur nelielas ziepes ar tām britu tiesām, bet tāpēc latvju tauta to mīlēs jo vairāk - pretīgie sorosīti dara pāri!
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 14:45
Aleksejs Loskutovs Prokuratūra 26.aprīlī atteicās uzsākt kriminālprocesu.
Savukārt V.Dombrovskis uzdeva Vilnītim pabeigt projektu, kuram bija arī finansējums, bet viņš to neizdarīja, lai būtu iespēja vērsties pret Vilku.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 17:44
dzeris49 Ja Vilnītis neizpildīja Dombrovska rīkojumu, Dombrovskim būtu īstais brīdis viņu atstādināt.
Tā ka Dombrovskis to nedara, tad, acīmredzot, tā "koalīcijas stabilitāte" ir svarīgāka par Vilku un KNAB normālu funkcionēšanu.
Acīmredzot, nākamā būs Striķe.
UN SCP tur nekas nav sakāms?
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 18:24
zanE ...Dzeri...VD šobrīd neatrodas Latvijā...nosodīt varēsi sākt pirmdien, ja būs iemesls...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 18:45
dzeris49 Un kāpēc domā, ka es nosodu Dombrovski?
Es arī pats nezinātu, ko šai situācijā darīt - aizstāvētu Vilku un KNAB, riskēdams palikt opozīcijā, vai atstātu visu, kā ir.
Grūta izvēle.
Ne jau Vilnītis pats tur ir ir kāda persona, viņš ir tikai instruments.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 18:54
neitro Zane, Tavs karsti aizstāvētais lāčuks ir tāds bremze, ka pilnīgi riebjas.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 06:59
neitro Prokurors palūdza Vilnīša vērtēšanai pagarinājumu, lai nogaidītu, kā beigsies prezidenta vēlēšanas. Ja uzvarēs Zatlers, Vilnītim kriška, ja no zaļajiem, tad Vilnītim tiks paplašinātas pilnvaras. Tā manuprāt.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 07:07
zanE ....ak, neitro...nākas piekrist!...patiešām,nav tik apsviedīgs kā Kalvītis, kas nekavējoši sasauc preses konferenci,lai paziņotu,ka valsti apsēdusi banda...un kur, nu, vēl līdzināties ar lidojošo un sensāciju kāro Šleseru!....:))
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 08:29
betijacelmale Zane, nākas tevi koriģēt:) Tur Kalvītim uzsvars tika likts uz ārvalstu specdienestiem, cik atceros. Banda tas tik tā - garāmejot.
:))
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 11:23
griezējs Dzeri, gan arī Tu nonāksi pie radikālākām atziņām...jautājums par izturību..
Vismaz manā paziņu lokā doma jau sen ir radikalizējusies un neesam mēs degradēti un deklasēti elementi...es pat teiktu mēs esam paaudze kas vienīgā te kaut ko var izdarīt...
Atziņa:13.janvāris bija sakarīgākais pasākums un ja nebūtu sīkie jābaro, tad uz radikālām darbībām parakstītos visi! Un skaidrs ir viens ar muļļāšanos un dziesmu dziedāšanu nekas nebūs...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2011 00:23
kuzmich Patīk jau visu sagrozīt sev pa prātam.. nē, uzsvars bija tieši uz "nopietns noziedzīgs grupējums... bijušie VDK darbinieki, bijušie padomju armijas desantnieki, kā arī bijušie un pat esošie Latvijas specdienestu darbinieki"

Kalvītis: Latvijā darbojas nopietns noziedzīgs grupējums, kurā apvienojušies bijušie Valsts drošības komitejas (VDK) darbinieki, bijušie padomju armijas desantnieki, kā arī bijušie un pat esošie Latvijas specdienestu darbinieki, šodien paziņoja Ministru prezidents Aigars Kalvītis (TP), kurš šādu informāciju esot saņēmis no tiesībsargājošo iestāžu vadītājiem.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2011 07:53
betijacelmale Paldies, Kuzmich!
Sen jau to meklēju:) Un, droši vien, ne tikai es:) Esi gan tu pacietīgs, ka izraki:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2011 11:40
TanteSidra kuzmich
paldies,
ja tas ir copy/paste no kautkurienes, tad kapec gan neuzradit ta avotu.
kads ir links uz sho resursu?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2011 22:00
zanE ...TanteSidra...es Tev kuzmicha vietā piedāvāju:
www.tvnet.lv/zinas/la...

www.apollo.lv/portal/...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2011 22:39
TanteSidra paldies Zane, man tas noderes.
labi atceros sho Kalvisha priekshnesumu TV, tas bija satriecoshi, man tad likas ka vinsh ir no ozola nokritis.
nesen sho zinju mekleju ierakstot Google "Kalvitis +banditi site:lv", bet atradu 600 ierakstus par Kalvisha saistibu ar banditiem bet tie nebija par sho temu :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2011 22:48
zanE ...tikai 600...????....:))
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2011 22:52
TanteSidra jaa, nu tikvien ir tam rakstiskas liecibas - Google "Kalvitis +banditi site:lv" - _"Aptuveni 569 rezultāti (0,23 sekundes)"_.
itka sikums bet patikami, pats pirmais ir "ir - Vai dūmi bez uguns? - viedokļi" www.ir.lv/2011/5/7/va...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2011 22:59
TanteSidra tagad kad mums ir pavisam konkreti linki tad vairs neko citu nevajag bet parcik uzreiz nevareju tos atrast biju jau domajusi mekleshanu specializet rajonu sashaurinot:
"Kalvitis +noziedzīgs grupējums"
"Kalvitis +Valsts drošības komitejas darbinieki"
"Kalvitis +padomju armijas desantnieki"
"Kalvitis +specdienestu darbinieki"
"Kalvitis +omon".
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  15.maijs 2011 23:13
TanteSidra palaidu Google uz 'Kalvitis +noziedzīgs grupējums' un tur jau ir siltak - _"Aptuveni 1 160 rezultāti (0,23 sekundes)"_.
pat vel labak - izradas ka Godmanis ari bija saskatijis sev naidigu grupejumu:
_...Latvijā darbojas viens noziedzīgs grupējums, kurā ir drošības iestāžu darbinieki. To šodien pēc Nacionālās drošības padomes (NDP) sēdes teica iekšlietu ministrs Ivars Godmanis (LPP/LC).
Kā teica Godmanis, pēc Valsts policijas sniegtās informācijas NDP sēdē, veicot izmeklēšanas darbības kriminālprocesa laikā, konstatēts viens noziedzīgs grupējums, kurā ietilpst Saeimas un Valsts prezidenta Drošības dienesta esošie un bijušie darbinieki, bijušie Padomju armijas desantnieki un bijušie speciālo vienību darbinieki. "Te nav runa par milzīgu skaitu grupu, kas terorizē valsti," uzsvēra Godmanis..._
www.easyget.lv/latvij...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  16.maijs 2011 00:06
markizs "Tā kā Vilnītis kā KNAB priekšnieka vietnieks korupcijas novēršanas jautājumos līdz šim pildīja priekšnieka pienākumus viņa prombūtnes laikā, Vilks pieļāva" wat?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:43
markoni Tagad ir bula laiks...nekas nenotiek, iekams kāds nebūs savā vietā...kāda aptrakuse zive paspārdās, bet tas jau tā ...tikai tā.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:54
andrejs_gr Neticu, ka Vilnītis to izdarījis uz savu galvu, jo šī jezga ap KNAB ir caur un caur politiska. Tiek bīdītas kaut kādas poltiskās štelles un Vilks šeit spēlē "maiņas žetona" lomu. Jāgaida V reakcijas (vai tās trūkums).
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:56
Plus_opinionlno Vilniša dzīvība atrodas Anglijas tiesā.
 +24  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  13.maijs 2011 12:58
Plus_opinionAndrew aga kā nemirstīgajam kaščejam, kura dzīvības slēpjas Puzes olā:D bet drīzāk jau jamais atgādina Širhana šakāli padomjlaika krievu Maugļa versijā multenē .." a mi poiģom ne sever!"
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 18:50
Plus_opinionKaramba Dombrovskis tāpat varētu atstādināt Vilnīti.Lai tiesājas,līdz pūcei aste ziedēs .Citādi ,ar šo Saeimu viņam droša sēdēšana.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2011 13:00
dzeris49 Es tāpat domāju, vienīgā izeja, ja D vietā būtu Repše, iespējams, tā arī izdarītu, izskatās, Dombrovskim pietrūkst dūšas, vai, visdrīzāk, kādam, no kura Dombrovskis ir atkarīgs ( mini trīs reizes), ļoti vajag šinī amatā Vilnīti.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 13:07
andrejs_gr Tieši tā - Vilnīts KNABā ir "koalīcijas stabilitātes" garants.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 13:20
dzeris49 Jā, tā šķiet.
Vilks un Striķe būs upurjēri "koalīcijas stabilitātes" saglabāšanai.
Faktiski, visss KNAB, godīgi cilvēki jau sen tur tiek nomainīti ar Vilnīša cilvēkiem, acīmredezot, pienākusi arī šo kārta.
Muļķuzeme rullē, un tauta apātiski noskatās, kā varu pilnībā pārņem Lembergs un Co.
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 13:33
Optiskais Tēmeklis Vienotības varasdaļas pamatgarants gan ir Puzē.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 09:38
Kurmītis Yesssssss !
Viens pamatīgs robs jenotu bandas rindās ! Gaiss kļūst tīrāks un specdienestu politizācija – mazāka. Lai nu vēl kāds saka, ka piektiena 13-ais esot sliktas dienas. Kā redzam – kam ir, a kam gluži otrādi – nepavisam nav ... :)
P.S. Tagad gaidīsim ar nepacietību, kad Vilkam sekos potapova ...
 -14  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  13.maijs 2011 13:01
freifunkLV un vilnītis tavuprāt nav politizēts ????:D:D:D to nopietni tā uzskati? :D
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 15:10
markoni pēc loģikas tagad kārta Lembergam, nevis Potapaovai...
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  13.maijs 2011 13:07
Optiskais Tēmeklis Markoni! Labāk jau abiem, vien dažādos virzienos, bet prom no tagadējām vietām. Leģendas par Potapovas labumiem, vismaz valstiskā nozīmē, ir stipri pārspīlētas un ar PR uzpulētas. Par Hūtiņu šaubu nav, bet arī par Potapovu ne.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 16:54
Bet Ak, Latvija! Un atkal katru dienu problēmas! Un nekas pa šo laiku nav mainījies uz labāko pusi! Skumji, jo oligarhi rullē tik uz priekšu, bet pēc viņiem paliek tikai tukša , arvien tukšāka Latvija.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  13.maijs 2011 13:19
ombros to Bet
Sauc lietas īstos vārdo! Ne "oligarhi", bet kleptokrāti.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 13:48
janisskrebels Ja vēl pēc šī atgadījuma, atbildīgā komisijas uzskatīs, ka Vilnītis var turpināt strādāt, tad man laikam zudīs jebkāda ticība KNAB.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2011 14:16
dzeris49 Gandrīz droši, ka Vilnītis paliks.
Viss notiek pēc plāna - iznīdēt visu, kas traucē sekmīgu valsts nozagšanas turpināšanu.
Un daži aborigēni, kas to negribētu pieļaut, varēs tikai noplātīt rokas, bet, vairākums aborigēnu pat nesaprot, kas notiek, un ,ja arī saprot, tad domā, ka tā tam arī jābūt.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 15:38
zanE ...mani gan vairāk pārsteidz mūsu studentu "vārīšanās savā sulā" un nesekošana notiekošajam valstī...lai šādas protesta akcijas noorganizētu, viņiem tikai vēlmei būtu jābūt...diemžēl, viņi nesaskata un nesaista šodienas notikumus ar dzīvi rītdien...studenti - tā ir mūsu nākotne, kuriem vajadzētu būt savam skatījumam uz notiekošajiem procesiem....diemžēl, pasivitātes un vienaldzības sērga arī šos jauniešus jau skārusi...
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 16:46
Optiskais Tēmeklis ZanE, kas Tevi pārsteidz? :) Kā valsts pret tagadējo studentu vecākiem un vecvecākiem, tā arī bērni un mazbērni pret tādu valsti: paši prom un valsti -- na-a-afig! Lai valsts turpina stutēt un glābt vietējos un zviedru baņķierus bez bērniem, studentiem, vecākiem un pensionāriem... :)
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 16:57
zanE ...labi, ka Tu vairs neesi students!...ar tik samaitātu domāšanu!...:))
....es tā padomāju - pārsteigumam tiešām nevajadzētu būt...kāpēc, lai viņi reaģētu, ja vecāki un vecvecāki algu saņem aploksnēs, nodokļus nemaksā, šiverējās un līferējās...tiešām, Tev taisnība!...tā taču viņu ierasto dzīves kārtību varētu izjaukt...:))
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 17:17
Optiskais Tēmeklis ZanE, esi tik laipna, pastāsti, lūdzu, savu attieksmi pret zviedru banku un pensijfondu glābšanu: (pat!) premjers taču Stokholmā savulaik viedi teica: lai kāds bezatbildīgi aizņemtos, ir jābūt kādam, kurš bezatbildīgi aizdod. (Kopš blīkšķa ap nekustamo īpašumu drāmu INDULIS & ĀRIJA Vējziedos šie VD vārdi gan skan tā.. ar latviešu smago humŌru...)
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 17:38
dzeris49 Optiskais - parex nepiederēja nekādiem zviedriem, domā, ja stutētu krievu bankas, būtu labāk?
Vai tad zviedru bankas vainīgas krīzē, vai Kaulīša valdība, kura veicināja spekulācijas ar NĪ un nebremzēja kreditēšanu?
Un, vai tad tikai Latvija stutē savas bankas, paskaties, kas notiek citur, iet vēl trakāk.
Latvija, kaut ļoti pamazām, ar lieliem zaudējumiem, iet no krīzes ārā, citi vēl tikai iet iekšā.
Zane - studenti mums ST cīnās par stipendiju "godīgu" sadalīšanu, vairāk viņi ne uz ko spējīgi nav, apbrīnojumi apolitiska un inerta socialā grupa.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 17:41
zanE ...Optiskais Tēmekli...Tu ar mazo vīreli spēlē vienā komandā?...ja esi aizņēmies - nekas nav jāatdod?...parādi vienu, kuru pie bankas nogāza gar zemi, sasēja, ievilka bankā un piespieda paņemt kredītu!...
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 17:47
Optiskais Tēmeklis ZanE, Tu ko?! Es neesmu Vienotībā! Ne biedros, ne atbalstītājos! Vienā komandā/koalīcijā ar mazo vīreli taču Vienotība spēlē! ... :)
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 18:07
TanteSidra zanE _...mani gan vairāk pārsteidz mūsu studentu "vārīšanās savā sulā" un nesekošana notiekošajam valstī..(..)..diemžēl, pasivitātes un vienaldzības sērga arī šos jauniešus jau skārusi..._
dzeris49 _...studenti mums ST cīnās par stipendiju "godīgu" sadalīšanu, vairāk viņi ne uz ko spējīgi nav, apbrīnojumi apolitiska un inerta socialā grupa._
~~~
nekas nav mainijies, studenti ar retiem iznjemumiem tadi pashi pofigisti bija ari 80-to beigas, 90-tajos. pirmas ielu manifestacijas vinjus piesaistija bet driz interese par valsts neatkaribu noplaka un janvara barikazhu notikumos Doma Laukuma tos notureja tikai diskoteka, dzerstinsh un ediens na haljavu. atkartoshu Dzera teikto - apbrīnojumi apolitiska un inerta socialā grupa.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 22:54
Plus_opinionrinķī apkārt Pie šāda secinājuma jau bija nonācis Jānis Akuraters, kad rakstīja par Brīvības cīņām :) Bet tajā pašā laikā mums bija Studentu rota utt, nav jau tik traki, vismaz ceru
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  14.maijs 2011 11:00
Ķīps Tas ir pašmats demokrātijas dēļ. KNABs, lai nebūtu ievainojums tika radīts maksimāli neatkarīgs, tik neatkarīgs, ka nepakļaujas nevienam. Tāpēc arī Dombrovskis, Saeima vai Prokuratūra neko izdarīt nevar. Esam iekrituši paši savā slazdā, jo kļūdu labojuma scenārijs nav paredzēts.
To ko var darīt- paņemt aiz ausīm tos, kas bija komisijā un Vilnīti apstiprināja, uz tiem vēl likumi darbojas un jāatbild par savām kļūdām būtu.
Visā visumā KNABs šādā veidā ir absolūti degradējies, un pastāvēt nespēj. Atmosfēra, ka darbinieki vaktē cits citu, vai kāds neaiziet piecas minūtes pirms darba laika beigām, tur paliks, pat ja nebūs visu trīs galveno aktieru. Tāpēc tā būda ir jānojauc un jauna jābūvē vietā, jo ar vēdināšanu vien tos smaku ārā nedabūsi...
Citādi uzskatiet - KNABa mums nav, un ar korupciju neviens necīnās. Vai nu, vai nu...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 16:48
Optiskais Tēmeklis Hm... nu atrada Vilnītis kašķi, izmeta Vilku. Formāli viss varētu būt arī likumburtiem atbilsoši, BET -- kādi iebildumi un pretenzijas Vienotībai pret jauniecelto vietnieci Diānu Kurpnieci, "sorosīdi" ar stāžu, bijušo "Delnas" priekšnieci?!

Varu atkārtot, ka neesmu Vilnīša mīlētājs ne tuvu, bet Kurpnieces iecelšana ir taktiski asprātīgs gājiens un, visticamāk, tīši Vienotībai veltīts! :)

Vai Čigāne utml. mācēs atrast pamatu vērsties pret Kurpnieci? Vai Kurpniecei aplama biogrāfija un grēku saraksts garš? :)
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  13.maijs 2011 17:33
zanE ...ko Tu jauc visu vienā putrā, kā daiļdemagogs kurmelis?!?....esi pamanījis, ka kāds vērstos pret Kurpnieci?...šobrīd ir jautājums par Vilka atbrīvošanu, cik tas ir pamatoti....Tavs fantāzijas lidojums aizgājis nepareizā virzienā...
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 17:42
Optiskais Tēmeklis ZanE, ZanE... :) Vai šajā situācijā neliela deva humora traucē?

Ne Tu, ne es, pat ne Vienotība šobrīd īpaši mainīt nevar. Ne Tu, ne es = mēs nevaram, bet Vienotība, iespējams, pat negribēs, lai savu ga;veno Stuti ar Hūti netraumētu... :)
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 17:58
zanE ...pagaidīsim līdz pirmdienai!...:))
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 18:00
Optiskais Tēmeklis Apsveiksi Kurpnieci dēļ paaugstinājuma? :)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 18:08
dzeris49 Ne par to vispār runa, kaut viņš būtu māti Terēzi Vilka vietā būtu iecēlis. Vilka atbrīvošana no darba absolūti sadomātu ieganstu dēļ ir nekaunīga un nelikmīga rīcība, ko pieļauj augsta amatpersona, demokratiskā valstī tāda rīcība nav pieļaujama.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 19:11
salamandrs Ne vainas !
Kāds lai Vilks nebūtu ...... ?
Kas lai tur ar to i-pasauli nedarītos .......

APSVEIKSIM TO VILKU AR ATVAĻINĀJUMU PAVISAM FAINĀ LAIKĀ ! :)
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 18:17
Plus_opinioneiserts Tagad un turpmāk te valdīs LIELIE ŽOKĻI AR ŠAURAJĀM PIERĪTĒM. Foto rāda, ka Vilks tajā neiederas.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 20:48
Ululiņš Atkal pa tiesām ies vaļā gāganu kari...
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  13.maijs 2011 20:59

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai