IR

Āboltiņa: runas par šīs valdības galu ir stipri pārspīlētas

Viedokļi

klusais Garām ejot - SC ir dots uzdevums līdz rudenim veikt pasākumus, lai iekļūtu valdībā. Pārejo vērtējiet paši.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus 9 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:18
Plus_opinionSleepwalker Nez, kā tādā situācijā varētu līdzēt argumenti, ka SC ir partija "kurā vesela virkne deputātu nesaprot, ko viņi parlamentā dara, nerunā latviešu valodā, jo tomēr ZZS lauku vēlētājs ir diezgan nacionāli noskaņots."

V ir stipri jāpiedomā, ko teikt publiskajā telpā. Ja V atbalsta integrācijas (konsolidācijas) politiku, tad norobežošanās no SC tikai uz nacionālās piederības pamata un kā pretnostatījums latviešiem diez vai ir tā pareizākā stratēģija.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:45
markoni tāds uzdevums viņiem ir no pašas pirmās dienas. Jautājums jau ir- kāds uzdevums dots ZZS un kas to dod?
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:50
Krišjānis Liepiņš Saeimas deputātam neatkarīgi no tautības ir jāmāk latviešu valoda darbam nepieciešamajā līmenī. Tas, ka SC deputāti to nesaprot, ir viņu problēma, nevis "Vienotības" norobežošanās uz nacionālās piederības pamata.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:15
tarax_tara > klusais
Un kas buus, ja SC sho uzdevumu neizpildiis? Vai vinji dabuus peerienu?!

Patiesiibaa naakot siltaakam laikam, kad ljaudiim daudz patiikamaak uztureeties svaigaa gaisaa, varam sagadiit arii kaadus ieveerojamus notikumus Krievijaa. Nez vai SC draugiem uzdevumu doshanaa pietiks laika mazajai Latvijai...Driiz vien pashiem ruupju buus gana.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:53
Plus_opinionSleepwalker Bet Saeimā SC ir, skaitliski iespaidīgā daudzumā un butu arī tad, ja pielasītu personas ar labākām valodas zināšanām (tā ir tikai tehniska lieta). Kas nozīmē, ka viņu elektorāts ir pietiekami iespaidīgs. Jautājums ir, vai V ir ambīcijas mēģināt to elektorātu pašķaidīt un pievērst, piemēram, sev? Ja ir, tad šādi paziņojumi nelīdzēs.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:55
tarax_tara >Sleepwalker
Patiesiibaa Vienotiibai ir jaasaak nopietni gatavoties pashvaldiibu veeleeshanaam.
Ja V uzvarees Riigaa un Ventspilii, tad refomas buus daudz vieglaak veikt. Taatad Latvija atkopsies aatraak.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 17:34
Plus_opinionSleepwalker @Tarax_tara: Amen!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 18:02
ت ♠Ak Dievs/ يا الله SC tika dots uzdevums jau uz Saeimas vēlēšanām, taču notika neliela pārreiķināšanās, tagad, nākamias termiņš ir KF prezidenta vēlēšanas, kas notiks nākamgad. Pagaidām, visi plašsaziņas līdzekļi, kas ir kremlinu kontrolē, aktīvi strādā pie Niluškas tēlaa spodrināšanas, Niluška blogo, twīto u.c veidā izrāda savvu lielo pieķeršanos Rīgai un darbu tās labā. Informatīvajos uzbrukumos tiek saudzēts ZZS, taču V tiek noliets ar dubļiem un ne tikai, lai pieradinātu SC vēlētāju pie domass, ka bez V varēs iztikt, taču ZZS ir gana pozitīvi. ZZS nemaz nav tik daudz "nacionāļu", pārsvarā ir viena līdera apvienoti, komjaunatnes audzināti, bezsmadzeņu radījumi, kuri balsos tā, kā liks "partija". Diemžēl, pašreizējos apstākļos, Latvijai vajag savu "Hodorkovski", kuru varētu ietupināt uz gadiem pāris, ar safabricētiem pierādījumiem un mantas konfiskāciju, domājams, var noprast, kurš varētu būt "Hodorkovskis"...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 09:28
ت ♠Ak Dievs/ يا الله trax, Ventspilī V nekad neuzvarēs, vismaz kamēr tur kāds nesēdēs cietumā, ar visu no tā izrietošo.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 09:29
Arturs van der Mekšs Un tomēr,Vienotības politiķiem,kas atrodās saeimā,vai valdībā būtu jāuzmanās no izrunāšanās par pensijas vecuma palielināšanu ar "vēsu prātu",par atbalstu elektrības tarifu celšanai,akcīzi degvielai u.t.t.Tas viss,klusēšana,lēmumu pieņemšana bez motivācijas,savējo bīdīšana ,var novest pie kreiso populistu SC ienākšanas varā ar dažādiem "bezmaksas projektiem",ar kuriem nopirkt milzu popularitāti!
Atbalsts V. vēlēšanās bija un ir milzīgs kredīts no tautas puses,kuru var pazaudēt ar vienu nepārdomātu izteikumu,vai lēmumu,ja tas jau daļēji nav noticis.
Veiksmi uz labiem darbiem!:)
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:30
freifunkLV var aju nerunāt par šim svarīgajām lietām..un izlikties, ka nekas nenotiek. ka neredzam, ka deficīts nemazinās, pensiju naudas sāk trūkt utt. tā ir divkosīgo un zaglīgo ZZS un SC taktika...naivais populisms.
kartējo rezi pierāda to, ka retingi ir svarīgāki par valsti.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:47
zanE ...pieņemsim, ka ZZS gāž Dombrovska valdību un izveido jaunu ar SC un PLL...tikai ir viens būtisks jautājums - vai viņiem budžetam nepieciešamā nauda ierakta zemē...un rīt viņi to mēģinās izrakt?...naudas ir tik, cik tās ir un nākot citai valdībai tā pēkšņi neuzradīsies...
...līdz gada otrajai pusei visiem - gan ZZS, gan SC ir izdevīgi, ka Dombrovskis ar Vienotības vārdu pieņem nepopulārus lēmums, nocērt tam sunim asti...un tad, skatoties pēc apstākļiem, vai ir vērojama ekonomikas attīstība un budžeta plāna pildīšanās...var sekot jaunas koalīcijas veidošana...
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:18
alias Ja valsts budžets tiktu korekti apsaimniekots, bez šķērdēšanas, bez "savējiem", tad valsts budžeta ieņēmumi būtu lieliski sabalansējami ar izdevumiem. Bez budžeta deficīta. Pietiks ar to vien, ko Valsts kontrole ir uzrakusi pēdējā gada laikā par izšķērdētām naudām, lai nekāda budžeta konsolidācija nebūtu nepieciešama.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:21
zanE ...vai Tev ir saprotams jēdziens "bezdeficīta budžets"?...un kādas sekas tam būtu šobrīd?...par to vajadzēja domāt "treknajos gados"...kur tobrīd visi bija?...kādas lamas tika veltītas Repšem, kad tas runāja par bezdeficīta budžetu - un toreiz tas bija iespējams!...
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:35
alias Jā, es lieliski zinu, kas ir bezdeficīta budžets, regulāri šādā režīmā dzīvoju. Un katru dienu lasu ziņās par kārtējo izšķērdēto miljonu vai miljoniem. No viena gada ziņu lentes vien jau var visu konsolidējamo summu sarēķināt.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:38
Krišjānis Liepiņš Iztērēto atpakaļ dabūt nav iespējams. Tāpēc atliek vienīgi novērst līdzīgi gadījumi nākotnē.
Un otra problēma ir tāda, ka "treknajos gados", kad likvidēt budžeta deficītu bija daudz vienkāršāk un tam nebūtu bijusi negatīva ekonomiskā ietekme, to laiku valdības neko par to negribēja dzirdēt! Tāpēc mēs iekritām krīzē ar diez gan palielu budžeta deficītu, un tāpēc tagad budžeta konsolidācija - budžeta izdevumu samērošana ar ieņēmumiem - ir jāveic pakāpeniski, uzmanīgi un apdomīgi, meklējot visefektīvākos risinājumus ar vismazāko negatīvo ekonomisko ietekmi.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 17:03
Plus_opinionrinķī apkārt vai "viņu vēlētājs uzskata, ka ZZS varētu sadarboties ar partiju, kurā vesela virkne deputātu nesaprot, ko viņi parlamentā dara, nerunā latviešu valodā, jo tomēr ZZS lauku vēlētājs ir diezgan nacionāli noskaņots."++++

kad vienreiz Aboltinja beigs runaat veeletaaju vaardaa? :)
Tuliit peec veeleshanaam kundze baidiija tautu ar Bishkeku un centaas sho pashu SC ievilkt koaliicijaa arii veeletaju vaardaa, piemirsaas jau :) Aboltinja speej savu politisko poziciju mainiit par 180 pat acis nepamirkshkjinot :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:46
freifunkLV ir labs teiciens: turi draugu tuvu, bet ienaidnieku vēl tuvāk. vēl jo vairāk ja uz to var novelt daļu atbildības un pienākumu..un ir 100% zināms, ka brīnumi šajā vietā nenotiek. SC nepaņemšana valdībā un pakālusānas ZZS sāntāžai (par to jau visi zināja)...ir lielakās Vienotības taktiskās kļūdas.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:49
Bet Kā tad tā? Man iespiedies atmiņā, ka Urbis baidīja tautu pirms vēlēšanām ar "Bifšteku"
Kopš kura laika, tad Āboltiņa neko jaunu nav izgudrojusi?
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:57
Plus_opinionrinķī apkārt freifunkLV - Shis teiciens par ienaidnieku ir piemineklis kaadam aspraatim, bet realitaate ir cita.
SC ir savi meerkji LR, kurus pirms veeleshanaam kaartigi izanalizeeja kaut vai IR zhurnaalisti, un pienjemt, ka SC - politiskais speeks, kursh sevi ir saistiijis ar Krieviju un uznjeemies Krievijas intereshu realizaaciju LR peekshnji atteiksies no savas misijais, iemainot to pret dazhaam " pamestaam ministrijaam", un shaadi kljuus par Dombrovska MK balstu - taas ir pasakas :)
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:58
Krix Par Āboltiņas muldēšanu šajā sakarā labi pateici, kas skan nožēlojami tagadējā kontekstā, kad atceras kādiem vien veidiem šī dāma vilka SC koalīcijā, gandrīz arī ievilka...Runas par galu, kaut kā atgādina to stulbo frāzi ko lieto portālos - ''runas par manu nāvi ir krietni pārspīlētas'', kaut kā komiski sanāk ! Un Āboltiņai ir aizmirsies galvenais - pats svarīgākais ir šīs valsts iedzīvotāju labklājība un stabilitāte nevis koalīcijas vai amati.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:13
Plus_opinionrinķī apkārt Bet - Urbis tautu ar Bishkeku baidiija pirms veeleshanam, Aboltinja vinja domu "paturpinaaja" tuliit peec veeleshanaam :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 23:14
Kurmītis Cik kilogramus smiņķa diez viņa tur ir salikusi sev uz deguna? Pilnīgi spīd un laistās kā ar vazelīnu noziests ... :)

Kas attiecas uz valdības galu. Tur viss jau SEN ir sarunāts. Un ne jau jenotība lems – būt valdībai vai nebūt. To izlems Lembis un tie, kas kopā ar viņu veidos nākamo valdību. Jenotība JAU ir sevi norakstījusi un tikai 3 mēnešos pamanījusies vairāk cūcību sastrādāt nekā daža laba veco zagļu partija 20 gados ... Vienīgais, kas vēl glābj un ļauj pie Siles noturēties,tās malā krampjaini ieķeroties – masīvais mediju atbalsts un jenotības labā strādājošā smadzeņu skalošanas mašīna. Kura tiek apmaksāta par SVF un aizdoto ES naudu. Tur tie paņemtie miljardi arī paliek ... Taču tas nenovērš cūcības, bet tikai notušē tās, palīdz aizmālēt uz brīdi - tāpat kā āboltiņa savas pumpas un grumbas. Taču tad, kad smiņķis nokritīs, lūk tad tik mēs redzēsim brīnumus ... :)

Tauta vēl tomēr nav novesta pilnīgajā izmisumā, jenotībai vēl drusciņ ir jāpacenšas. Domāju ,ka vēl kādus pāris mēnešus – faktiski – līdz apkures sezonas beigām ... Un Saskaņa šajā situācijā pareizi dara, ka nesteidzas. Dod iespēju tautai pilnā mērā IZBAUDĪT savas izvēles augļus pēdējās vēlēšanās. Dod iespēju vēl reizi pārliecināties, ko vērti ir to šarlatānu saukļi, kuri pie varas raujas ar naidu kurinošiem lozungiem. Uz personīgās ādas izjust, ka biedēšana ar krieviem ir kārtējo reizi bijis tikai pierādījums tam, ka jefiņiem NAV nedz programmas, nedz vīzijas nedz sajēgas par to, kā valsti izvest no krīzes. Tautai ir vajadzīga šī mācība nākotnei. Ir vajadzīga sapratne par to, ka ne jau kaimiņš - krievs ir vainīgs pie tā, ka tik sūdīgi dzīvojam, bet gan tie, kuri NEPELNĪTI sēž pie Siles un māk tikai strebt no tās un noēst to, ko citi sastrādājuši, tērēt, nevis pelnīt, zagt nevis vairot, gremdēt nevis panākt izaugsmi ... Un, ja viņa – tauta - šo elementāro mācību neapgūs, nu tad nebūs nedz tautas nedz Latvijas ...
 -18  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:49
freifunkLV tavi teksti varāk domāti neizglītoties pāķiem..kas nereedz cēļonus un to sekas.
kontekstā ar tavu SC propogandu..teksti par šarlatāņu saukļiem ir īpaši vietā!! SC savu varēšu zagšanā īpaši spilgti nodemonstrēja darbojoties RD. tur nedz vīzijas nedz progammas nevaja..vēl jo vairāk kā SC tādas programma nemaz nav. pa visu šo laiku no SC nav izskanējis neviens kontruktīvs piedāvajums...ne pusplēsta vārda. baidās..jo zin, ka jadara būs nepopulāras leitas.
ieborē sev vienu...te ir Latvija, un agresīvi nelojali krieveļi (kādi ir SC) atkal pie teikšanas te nebūs nekad!!! Nebūs atgriežšanas pie padomju struktūras, nebūs otrās valodas un nebūs te putina imperijas province!
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:57
Plus_opinionKVAUKŠĶIS Ar taadu ievadu esi sevi diskvalificeejis kaa nopietninemams komenteetaajs.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:09
Kurmītis P.S. Krīze patiesībā, tikai tagad sākas. Ja kas. Tikai tagad beidzot ir sutuācija, kad cilvēki nu jau MASVEIDĀ pārstāj iepirkties veikalos, un pilnībā atsakās no jekādām precēm, ja vien tās nav pirmās nepieciešamības jeb pārtika. Visa nauda un iekrājumi aiziet, lai samaksātu par dzīvokli, siltumu, ūdeni, elektrību, gāzi ... Un kā rezultāts - šo pavasar panesīsies masveidīgs uzņēmumu bankrotu un maksātnespējas vilnis ... paldies "partijai" ... :)
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 14:54
freifunkLV paldies saki par cilvēku mantkārību un nepiesātinātību. treknajos gados dzīvojām biezāk kā skandināvi...biezi dzīvokļi, autiņi..villas, cēlojumi...kādam taču par to ir jamaksā! tās nebija dāvanas.. to tagad arī daram.
masveida bankorots...statisktika liecina par pretējo. bet tas ka izput kaads trekno gadu spekulants..tas tik pozitīvi. krīze visu nostāda savās vietās.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:00
alias Nu, ja man personīgi jāsalīdzina sava un savas ģimenes pirktspēja pirms diviem gadiem, gada un tagad, tad droši varu teikt, ka šajā ziņā Kurmītim ir taisnība - pirktspējas kritums ir dramatisks, neskatoties uz to, ka ģimenes kopējie ienākumi nav samazinājušies. Piebildīšu, ka kredītu man nav, tātad šis faktors manu pirktspēju neietekmē.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:11
Optiskais Tēmeklis Baigi brašs un lielīgs čalis esi! Varbūt tomēr taisnība Kurmīšam: krīze sākas tikai tagad/šogad. Sociemaksu parāds jau tuvāks Ls 120 miljoniem, siltumpakalpojumu parāds = pāri Ls 60 miljoniem, bet par ko liecina Tava statistika, ja Tu masveida bankriotu neatzīsti un nevari ieraudzīt?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:22
dzeris49 Nu un ja pie varas būtu PLL un SC kopā ae ZZS, un nebūtu V, tad, laikam, nekas tāds nebūtu, nebūtu ne parādi, ne bankroti?
Un kurš tad, ja ne ZZS, neļauj ierobežot tos tēriņus soc. sfērā?
Un speķaino Latvijas birokrātiju, acimredzot, nevar un negrib saīsināt neviena no partijām.
Ko citu vispār kāds var iesākt, izņemot to pašu, ko jau dara - ja nu devalvēt latu, kā grib PLL, vai uztaisīt budžeta deficītu procentus 10, kā grib SC?
Tie ir labāki risinājumi?
Var jau Dombrovski kritizētun nomainīt, bet, ko tālāk?
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 16:39
Krišjānis Liepiņš Piekrītu Tev, dzeri! Dombrovski var (un vajag!) kritizēt, bet ir svarīgi saprast, ka budžets ir jāsabalansē, parādi ir jāatdod, lai mūsu valstij būtu nākotne, un jebkuram, kurš būtu Dombrovska vietā, būtu jāpieņem nepopulāri lēmumi.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 17:11
Krix Dzeri, viena nianse, šobrīd pieaugošā inflācija savā veidā ir slēpta lata devalvācija.

Tāpat tas bija Kalvīša laikos.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 17:35
Skumjais Bruņinieks Labs gājiens no Vienotības puses bija prasība SC atzīt Latvijas okupāciju. Ja Lembergs tagad gribētu gāzt valdību un mesties kopā ar SC, viņam vajadzētu prasīt to pašu. Kā redzams, SC vēl uz okupācijas atzīšanu nav gatavs. Ja Lembergs izveidotu valdību bez šīs prasības, viņš kļūtu ļoti nepopulārs savējo vidū. Atcerēsimies, ka pašvaldību vēlēšanas nav aiz kalniem. PLL nīkšana un uzņēmēju pajukšana arī vieš cerības, jo ja šamiem būtu izredzes un plāns, viņi uzvestos savādāk. Vispār man līdzšinējie Latvijas polituzņēmēji atgādina kāršu spēlmaņus, kuriem visu laiku veicās Zolītē, jo kāds iedalīja trumpes. Tagad, rādās, ka kārtis tiks dalītas godīgi un zēni ir manāmi apjukuši. Izrādīsies, ka nekādi labie spēlmaņi nemaz nav.
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:11
alias Lembergs var darīt jebko, sava elektorāta acīs viņš tik un tā būs vienmēr populārs. Postpadomju Latvijas fenomens.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:24
tarax_tara >alias
Tad kaapeec peedeejaas pashvaldiibu veeleeshanaas lemberga partijas rezultaats bija sliktaaks nekaa ieprieksheejaas? Paskaties statistiku.

Visi fenomeni reiz beidzas, jo iipashi, kad vairs nav desas lunjkja, ko pamest faniem. Lembergs var reaali zaudeet naakoshaas veeleeshanas.

Un labi, ka taa...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:44
alias Būtu labi, ja tā būtu, bet nākamajās vēlēšanās ZZS dabūs vēl vismaz pusi no Vienotības bijušā elektorāta.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:50
dzeris49 Nu no V elektorāta Lembergs diezin vai dabūs pusi, par V un ZZS balso cilvēki ar pilnīgi pretējiem uzskatiem, politisko pārliecību, Latvijas nākotnes redzējumu, V elektorātam, tomēr, tuvākas Rietumu pasaules vērtības un atvērta sabiedrība, Lemberga elektorātam ir viens elks - Lembergs, un postpadomiskā mentalitāte.
Drīzāk, daļa V elektorāta, nacionāli noskaņota, aizies uz VL, un daļa vispār nebalsos, un Lembergs dabūs PLL balsis.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 16:47
Krix Atļaušos atgādināt jau pieminētu viedokli, ka par oligarhu partijām balso noteikts cilvēku loks, šobrīd tas ir samazinājies, bet tāpat aptuveni 1/3 vēlētāju - ZZS+PLL = 30 balsis Saeimā. Piekrītu Dzerim, ka drīzāk VL piesaistīs ZZS(arī daļu V) balsis, kaut gan viss jau var gadīties. Lai SC dabūtu daudz vairāk, vai nu jādod visiem pilsonība vai arī cilvēkiem jākrīt galējā izmisumā - tomēr ticams, ka ne viens ne otrs nenotiks. Uzskatu arī, ka V uzticība dēļ dažādiem iemesliem būs paplucināta un rekords netiks pārspēts.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 17:39
tarax_tara Un taa 7,6 tuukstoshi no vairaak kaa 40 tuukstoshiem iedziivotaaju kopskaita (pilseetu ir pametushi ljoti daudzi, taa kaa gruuti paeikt, cik to iedziivotaaju vareetu buut pashlaik) ir balsojushi par lemberga partiju.
Tas nav nekaads lielais cipars. Taadeelj varu diezgan droshi prognozeet, ka ja V sagatavos labu komandu ar piemeerotu meera kandidatuuru, lembergs varees "straadaat" opoziicijaa (ja buus veel uz briivaam kaajaam).
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 18:21
wilxly Toties šis valsts gals ir ļoti tuvu, un jo ātrāk jo labāk....

Maksāt nodokļus šai valstij ir noziegums. Maksājot nodokļus Latvijā Tu atbalsti noziedznieku valdību un valsts pārvaldi! Maksājot nodokļus Latvijā tu apzodz sevi, bērnus un vecākus!
 -13  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:38
zanE ...ko, Tu, vēl šeit dari?...
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:43
Plus_opinionrinķī apkārt Neveelies maksaat nodokljus "shaij valstij", izveelies valsti, kuraa tu to buutu gatavs dariit un brauc prom. Citaadi Tu ne tikai dziivo uz to kaiminju reekjina, kuri maksaa nodokljus, bet veel apvaino vinjus par nozieguma lidzzinaataajiem
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:44
lama .ko, Tu, vēl šeit dari?
------------------------
Strādā citai valstij.....
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:56
wilxly aicinu visus reāli domājošos NEmaksāt nekādus nodokļus kamēr šī valsts nav beigusi mocīties,
Pārējie var priecāties un strādāt, gaidīt pensiju 70.gados un atbalstīt stulbumu:

"vai varēs robežu šķērsot reizi nedēļā vai divās. Par to tiks diskutēts,» noteica finanšu ministra Andra Vilka (V) preses sekretārs Aleksis Jarockis"

:D
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 16:05
lama ..kamēr šī valsts nav beigusi mocīties,..
-----------------------------
kad beigs(mocīties)-saņemsi prēmiju?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 16:21
dzeris49 wilxly - mums nav ideāla valsts, bet, nav arī no tām vissliktākajām. Aicināt nemaksāt nodokļus nozīmē graut savu valsti.
Igaunijā tie, kas var maksāt, bet, nemasksā nodokļus, saņem med. palīdzību tikai par pilnu samaksu, un daudz ko citu arī par samaksu, nez kapēc mums sen nav pieņemta attiecīga norma.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 16:59
Optiskais Tēmeklis Vispār jau nekā neloģiska: ja nesamaksāsi daļu nodokļu, neskriesi jau uz krogu, bet nesamaksāto pārdalīsi savējiem bez valsts starpniecības: vecāku pensionāru atbalstam, bērnu skološanai utml.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 17:47
betijacelmale Vai Drošības policija nevarētu painteresēties par nodokļu nemaksāšanas aicinātāju personām?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 19:31
Inga Jēruma Optiskais T

Demagoģija
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 23:58
Bet Džeri!
"tie, kas var maksāt, bet, nemasksā nodokļus, saņem med. palīdzību tikai par pilnu samaksu, un daudz ko citu arī par samaksu, nez kapēc mums sen nav pieņemta attiecīga norma."

Šādu normu izstrādāja Circenes vadītā komisija jau pagājušās saeimas laikā, bet Tu jau zini, ka oligarhu partijas un arī SC to neatbalstīja saeimā, jo paši no šim oligarhu partijām taču ir lielākie nodokļu nemaksātāji. Piemēram, tas pats Ķirsons un ziņas par to, kā viņš maksāja vai drīzāk nemaksāja algas saviem darbiniekiem, bet tās noformēja ar aizdevuma līgumiem par kuriem nav jāmaksā nodokļi! vai tad neatceries, jo tik daudz par "kirsona labumiem runāja un rādīja gan radio , gan TV!
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 12:15
Krišjānis Liepiņš Ir.lv redakcijai sen jau vajadzēja atrast kādu profesionālu fotogrāfu.

Un vēl man viens jautājums lielajiem statistiķiem - no kādiem avotiem jūs ņemat datus?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:41
Skumjais Bruņinieks Ja tiek publicētas Ēlertes vai Kristovska bildes, tad sanāk gana labas.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:49
lama Ēlertes vai Kristovska bildes, tad sanāk gana labas
------------------------------------- Tad tie abi tie gani-tā Ābuoltiņa vilks?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 16:28
Krišjānis Liepiņš Gan jau viņiem komandā šis nav vienīgais fotogrāfs. Bet ja šis nemāk uztaisīt labu bildi, vai speciāli taisa sliktu (iespējams, personīgu antipātiju dēļ), kas arī liecina par neprofesionalitāti, tad... "Ir" ir pelnījis labāku!
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 16:39
kraace Ja nemaldos, tad tas ir Marka Tvena teiciens : '' Runas par manu nāvi ir stipri pārspīlētas ''.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:53
Optiskais Tēmeklis Krāce, teicējs gan bija Bernards Šovs.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 17:31
Jānis Es domāju ka pie šīs situācijas kad valsts katru dienu patērē vairākus milijonus nenopelnītas naudas un arvien tuvāk nonāk absolūtam bankrotam, drīz vispār vairs neviens saprātīgs cilvēks neuzņemsies vadīt šo valsti, ja nu vienīgi ar mērķi savākt atlikušo un kļūt bagāts, bet pēc tam pazust no skatuves ar galiem. Ja absolūti radikāli netiks mainīta valsts apsaimniekošanas politika un nesāksies tās attīstība, cerības ko glābt kļūs arvien mazākas. Diemžēl mūsu izdzīvošana ir tikai politiķu rokās, bet vēlēšanas ir pagājušas.Tagad mums atliek vienīgi cerēt uz veiksmi, jo ar varu te neko panākt nevaram. Pat pensija šeit nesanāks.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  25.februāris 2011 15:56
Dzintrux Skaidra lieta,ka ilgi tas nevilksies.Atliks dzīvot uz humāno palīdzību,vai meklēt citu dakteri,kas uzņemsies reanimācijas funkcijas.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 16:34
lama jo ar varu te neko panākt nevaram. Pat pensija šeit nesanāks.
--------------------------------------------------
ja nau patronu kuo šaut
tad tik atliek bēgt un bļaut...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 16:26
Jānis Un ko tad tu gribi šaut? Vai ar patronām jebkad ir kāda valsts sakārtota? Tukša muldēšana.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 18:27
lama ar patronām jebkad ir kāda valsts sakārtota?
----------------------------------------
Nav.
Ar raudu dziesmām un žēlīgām vaimanām gan.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 12:47
Ķīps Vienotība tiešām ir visu darījusi pretēji, kā solīts tika pirms vēlēšanām, gan Dombraovska aritmētika, ka 1/3 ir tas pats kas2/3, gan Bendrātes demonstrētie Vienotības sirdsapziņas izpratnes vingrinājumi, gan caurkritīšu savējo politiķu iekārtošana pansionātos, t.i valdēs un padomēs, gan tagad arī Kampara demagoģiskais šovs ar elektroenerģijas tarifi prezentāciju, paziņojot to kā rūpes par mazturīgajiem. Tēriņš tiek izdalīts ar skaitītāju skaitu, bet tas tiek pasniegts kā mājsaimniecība. Tiek deklarētas rūpes par maznodrošinātajiem, bet sponsorēta cūciņa kūtī (viens skaitītājs), nevis mazturīga daudzbērnu ģimene (viens skaitītājs)
Nu nav labi ,nav. Latvija joprojām tērē vairāk kā pelna, ekonomiskās akcijas ir vērstas uz griešanu, nevis pelnīšanu, ekonomikai tiek liktas jaunas un jaunas bremzes, līdz ar to nav gaidāma uzlabošanās.

Nav labi. Bet SC koalīcija ar..nez vai būs labāka VL,TB vieni neko neizvilks. Citi varianti? Variantu nav..
Tāpēc man iznāk, ka sliktā Vienotība ir labākā no sliktajiem. Jau jau ievēlējām tādu Saeimu, tad ar to jādzīvo... Varu tikai nopūsties.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 16:27
lama ...Varu tikai nopūsties.
----------------------------------------
kamēr nau uzlikts " nuopūtu nuoduoklis".
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 16:30
Optiskais Tēmeklis Katrs jauns nodoklis un tarifu palienājums jāuztver kā sods par kavēšanos aizbraukt no LV.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 17:33
zanE ...Ķīps....Vienotība visu darījusi pretēji, kā solīts?...iepazīsties:

Gatavojot šī gada papildu budžeta izdevumu un ieņēmumu sabalansēšanu vēl par 50 miljoniem latu, Finanšu ministrija (FM) piedāvājusi ietaupīt aptuveni 20 miljonus latu, taču ministriju un koalīcijas partnera Zaļo un Zemnieku savienības (ZZS) iebildumu dēļ priekšlikumi noraidīti un pašlaik plānots taupīt vien aptuveni piecus miljonus latu, pārējo daļu iegūstot, ceļot nodevas un nodokļus.

"Ņemot vērā, ka nozaru ministrijas ļoti gausi iesaistījās budžeta konsolidācijas procesā, FM sākotnēji piedāvāja budžeta konsolidācijas pasākumus uz izdevumu samazināšanas rēķina. Taču pret izdevumu samazinājumiem kategoriski iebilda valdības koalīcijas partneris – Zaļo un zemnieku savienība. Tā kā netika sniegti alternatīvie priekšlikumi izdevumu samazināšanai, valdībai nācās īstermiņa risinājumam izlemt par atsevišķu nodokļu pārskatīšanu," teikts vairākos FM ceturtdien izplatītajos paziņojums, kuros skaidrotas iecerētās akcīzes nodokļa likmes izmaiņas.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 17 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 17:46
alias Ja premjera partija koalīcijas iekšienē nespēj panākt loģisku izdevumu samazinājumu VALSTS INTERESĒS, tad jājautā - ko tad šī partija spēj?!
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 18:40
Optiskais Tēmeklis Kāpēc Tu domā, ka premjera partijai valsts intereses interesē? Esi manījis kādas pazimes, kādu rīcību, kas par tādu cēlumu liecinātu?
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 19:01
zanE ...alias...Tev ir tik grūti saprast, ka koalīciju veido 2 (divas) partijas???...kāpēc Tu sievai nevari nopirkt kažoku, ko?...:))
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 19:06
alias Kāds sakars koalīcijai ar kažoku? Vienotība ir premjera partija, bet pilnīgi un absolūti nespējīga koalīcijā noteikt toni. Toni nosaka ZZS. Kāda jēga no tādas premjera partijas un tādas koalīcijas? Būt pie varas? Es vēl joprojām naivi uzskatu, ka valdībai un Saeimai tā kā būtu jāstrādā valsts interesēs... Bet redzu, ka šī brīža koalīcija un valdība strādā savu partiju varas interesēs. Nez kāpēc man regulāri kāds pārmet, ka man tas nav pieņemams.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 19:36
zanE ...alias...vistiešākais!...esi vīrietis vai neesi - kāpēc nevari nopirkt sievai kažoku?...tāpēc, ka Tev makā ir tik, cik - ir!...bet nāksies iet Tev uz kompromisu, jo šķirties taču Tu negrasies, vai ne?...:))

...ja nopietni - tad arī kompromisi nevar būt bezgalīgi...un to vajadzētu saprast abām koalīcijas partijām...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 20:16
Optiskais Tēmeklis Jā, vajadzētu izturēt gudra un attapīga vīrieša stāju. Ja Vienotības sieva noteikti grib to kažoku, vīru neuzklausot, tad vīram vispirms vajadzētu nopirkt kažoku un nākamjā rītā šķirties no tik stulbas un tiepīgas sievas. Kažoks? Kažoks saimniecībā noderēs. :)
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 20:33
Maxss Ak tad izrādās, ka V un ZZS nodarbojas ar "kažoku pirkšanu", kas taps vēl no nenomedīta zvēriņa:) Beidzot parādījās īstenās V intereses :))
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 20:35
zanE ...Optiskais Tēmekli...Tev sveša subordinācija ģimenē?....un lomas jau arī esi sadalījis?...:))
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:00
Maxss Zane, tā arī neatbildēji cik labi V maksā par labvēlīgo komentāru rakstīšanu :D
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:23
zanE ...Maxss...izrādi interesi?...cenrādi piesūtīt?...uz kādu adresi?..:))

...pasmaidi!...:))
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:31
Maxss Protams, ka interesē!! Bet padalies ar informāciju publiski :) Nav taču ko slēpt! :)) Vajag taču pielietot dzīvē pašu slavētos atklātības un caurspīdīguma principus! :)) Pretējā gadījumā iznāks kārtējā shēmošana :DD
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:40
zanE ....kušššš!...gribētāju saradīsies par daudz!...būs jāizsludina konkurss, autordarbi jāuzrāda...:))
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 22:13
Maxss Nobijies no konkurences!? :))
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 22:45
alias Eu, ko esat sapīpējušies? Es arī gribu!
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 22:46
zanE ...stājies rindā!...:))
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 22:51
alias Rindā pēc pīpjiem?
Es negribu šķirties un negribu kažoku. Ko darīt?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 22:55
zanE ...velc sērkociņus!..:))
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 23:04
Jānis Es redzu ka lielākais vairums politiķu un arī valsts iedzīvotāju vēl nemaz nav aptvēruši situācijas kritiskumu. Valsts kopumā jau sen ir bankrotējusi pēc būtības. Tā tikai knapi velk dzīvību pateicoties aizlienētai naudai. Lauki degradējas un aizaug ar krūmiem, pilsētās stāv pamestas bijušās rūpnīcas, tās ir pārvērstas par sīkdarbnīcu teritorijām, vai vispār netiek lietotas, stāv tukšas biroju ēkas, valda milzīgs bezdarbs, tāpēc jaunie pamet valsti, līdz ar to arī demogrāfiskā situācija ir ar milzīgu mīnusa zīmi. Tajā pašā laikā nodokļi ir sacelti tādi, ka lielākais vairums vienkāršo strādnieku vairs nezin kā izdzīvot un arī nākotne nedod nekādas cerības. Šī bezcerība morāli sagrauj iedzīvotājus, tie vairs netic nekam un nevienam. Bet kā lai bez ticības un cerībām sakārto valsti? Ar ticību padzina Bermontu, ar ticību stavējām Baltijas ceļā, ar ticību atjaunojām valsti tagad, bet nu arī tā ir cilvēkiem izsīkusi. Un tas ir visdrausmīgāk.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 18:44
tarax_tara >opis
Es gan ticu. Un tik leeti netaisos padoties. Ir veel citi, kas tic un nepadodas.
Driiz Latviju aizniegs pavasaris un tad visas lietas izskatiisie daudz ceriigaak.
Ja ir gruut
Vajag speet
stipram buut
un iztureet
Vai ne?
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 19:13
Maxss Kā vārdā to vajadzētu darīt?
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 20:36
tarax_tara >Makxss
Ak tu Makxssi!
Var redzeet, ka esi gados jauns un draisks zeens. Ja tev beernu nav, tad vari tik muljkjiigus jautaajumus uzdot...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 22:11
Optiskais Tēmeklis Tas nu nemaz nav briesmīgākais veids, kā sevi
apliecina pieauguši cilvēki fertīlā vecumā un kuriem bērnu tomēr nav.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 11:48
Plus_opinionlno Kreitusei slima suņa murgi: -Un nevajag vainot policistu par pastrādātajiem noziegumiem, jo zivs pūst no galvas. Iekšlietu ministrijas sistēmā viss bojājas no galvas.-
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 19:10
Kurmītis >> opis

Ticība izsīkusi ??
Nav tiesa! Kā nu kuram.
Es, piemēram, ticu, ka jenotība sagraus šo valsti, aizdzīs latviešus svešumā, iznīcinās ekonomiku, bet to, ko nespēj iznīcināt - pārdos par lētu naudu saviem mīļajiem draudziņiem no Rietumiem ... Es ticu, ka kamēr viņi ir pie varas, būs tikai sliktāk ...

Un nu jau divus gadus lūkojos, ka viss tieši tā arī notiek.
Tā ka - MANA ticība ir stingra un nesatricināma ... un ar katru dienu kļūst arvien stiprāka ! ... :)))

P.S. Ja tev ticība zūd, tas vienkārši nozīmē to, ka neesi izvēlējies pareizo ... :)
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus 14 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 20:00
zanE ...Logopēda darba laiks:

P. 9.00-11.30
O. 12.00-14.00
T. 15.00-17.00
C. 9.00-12.00
P. 15.00-18.00
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 20:21
tarax_tara >Kumitis
Es dziivoju emigraacijaa jau daudzus gadus. Pateicoties lembergam un vinja pakalpinju ilgajai valdiishanai Latvijaa. Taa kaa tu, trakais suns, nerunaa manaa vietaa. Vai nu tu esi cilveeks ar iipashaam vajadziibaam vai arii vispretiigaakais no visiem provokatoriem, kas apgrozaas shajaa portaalaa.

Vienotiiba man dod ceriibu, ka kaadu dienu es veel vareeshu atgriezties Latvijaa un atkal buut noderiiga.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 20:26
Maxss -> tarax_tara
Tad ir skaidra ideālistiskā nostāja V sakarā... Būtībā atgriezies un izbaudi visus V ideju (pareizāk stihisko lēmumu) realizācijas procesu uz vietas
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 20:40
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Aha! Kātad!
Tas, ka konkrētās krāsas politiķi raks Latvijā piena upes ķīseļa krastos, un vispār viss būs šokolādē, ir interesants pieņēmums.
Taču tas ir nieks salīdzinājumā ar LIELO PLĀNU. Bet tas plāns ir tāds - kamēr šie tur pa dubļiem, tikmēr pareizie to vēro no miglainās albionas vai no citas aizdīķijas.
Bet ja nu tie tur tos dubļus būs nomeliorējuši, puķes sastādījuši, un pūtēju orķestri sagaidīšanai uzmunsturējuši, tad gan. Tad viedie vīkšāsies uz atgriešanos.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:35
tarax_tara >varbuut ka taa

Lielais plaans ir pavisam vnk - dziivot gan Britaanijaa, gan Latvijaa. Patiesiibaa pirms aizbraukshanas no Latvijas izbridu dubljus gana daudz.

Vai tu justos laimiigaak, ja es neatgrieztos pavisam?!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 22:16
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Labā ziņa ir tā, ka mana laime tā īsti nekorelē ar Tavu ģeogrāfisko lokāciju.

Otrā ziņa. Pareizāk - jautājums. Kāpēc to saukt par atgriešanos? Patiesībā tā būs nākošā pārvietošanas uz zemi, kur Tev dzīvot būs ērtāk un izdevīgāk, vai ne? Un tas, ka tā varētu būt arī Latvija... vien sagadīšanās.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 22:33
tarax_tara >varbuut ka taa
Taatad tev patiesiibaa ir vienalga, kur latvieshi dziivo. Latvijaa vai emigraacijaa.
Ok.
Taas ir tavas tiesiibas.

Es aibraucu no Latvijas lai vairs nedziivotu pusbadaa, lai man buutu jumts virs galvas, par ko varu samaksaat. Ja tu to sauc par eertiibu mekleeshanu ...
OK.
Taas ir tavas tiesiibas.
Bet man taa bija iespeeja izdziivot. Atskjiriibu juuti?

Ticu, ka Vienotiiba panaaks izmainjas likumdoshanaa un es vareeshu saglabaat Latvijas pilsoniibu sev, manai gjimenei un draugiem par prieku. Bet tevi tas noteikti neiepriecinaas...Jo tev ir vienalga...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 23:08
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Kuram ir vairāk vienalga - tam kurš sameklē ērtāku vietu dzīvošanai, vai tam, kurš turpina dzīvot Latvijā?

Ak, jā! Atvaino, ka pietiekoši čakli nedarbojamies, lai nodrošinātu tevis cienīgu atgriešanās placdarmu.

Bet ja nopietni, tad izdzīvo tur, kur to proti, bet ne Tev tad spriedelēt par to, kas Latvijā ir labi vai slikti, pareizi vai nepareizi. Atšķirību jūti?
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 23:36
tarax_tara Te nevar buut jautaajumu - kuram vairaak vienalga.
Ja tava dziive Latvijaa ir iespeejama, tad kaapeec lai nedziivotu?! Ne jau visi Latvijaa dziivo slikti. Man bija jaadodas emigraacijaa, lai izdziivotu, kas ir daudz labaak, nekaa izlaist garu Latvijaa.
Te nav runas par eertiibaam vai neertiibaam, te iet runa par dziivoshanu vai nedziivoshanu vispaar! Kad cilveeki ilgstoshi need, vinji mirst badaa!

Es veel pagaidaam esmu Latvijas pilsone. Taapeec es piedalos un piedaliishos Latvijas politiskaas dziives apsprieshanaa. Tur tu neko nevari padariit. Tas ir veids, kaa es buuveeju placdarmu, lai atgrieztos.

Smiekliigi runaat par shaadaam idejaam - ja tu nedziivo LV, tad tev buus kluseet! Nesagaidiisiet!
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 00:12
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Spriedelētāji arī te netrūkst... bet tur jau laikam ērtāk. Tā, no malas, kamēr te tās piena upes ķīseļa krastos rok citi. Kad būs gatavas -ziņosim. Lai Tu nenokavē!
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 00:24
tarax_tara > varbuut ka taa
Spriedelētāji arī te netrūkst...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
...un Juus esat viens no vinjiem. Pie kam nu ljoti cietpaurains. Ja Juus pat nespeejat ieraudziit atshkjiriibu starp eertiibu mekleeshanu un izdiivoshanu.

Atskjriibaa no Latvijas, Britaanijaa valda lielaaks taisniigums (nevis kjiiselju upes), kas dod iespeeju straadaat un nopelniit sev iztiku, lai nebuutu jaaluudz pabalsti.

Latvijaa ir vnk jaaveic reformas un valdiiba to arii paveiks. Bet kur tur buus Juusu nopelns - nezinu gan.

Tacju kad es atgrieziishos LV, naudinju teereejot stuteeshu ekonomiku. Bez tam manas anglju valodas zinaashanas arii buus prieksrociiba. Taa kaa viss kaartiibaa. No Jums neko negaidiishu un neprasiishu...
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 00:47
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Rōzā sapņus!
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 01:09
Optiskais Tēmeklis Zini... ne īsti tā... Vienalga nav, bet tā noteikti nebūs Vienotība tās tagadējā sastāvā, uz ko vērts cerēt valsts sakārtošanā... Naivi un pavirši tā cerēt var vienīgi no liela/pietiekama attāluma.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 11:52
tarax_tara >Optiskais Tēmeklis
Naivi un pavirši tā cerēt var vienīgi no liela/pietiekama attāluma.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Man ir stipra paarlieciiba par esoshaas valdiibas straadaashanu lidz naakoshajaam Saeimas veeleeshanaam.

Mees dziivojam 21 gs. Ataalums jau sen ir stipri nosaciita lieta uz shiis mazaas planeetas. Mana fiziskaa atrashanaas Britaanijaa nu nekaadi nemazina speeju iesaistiities Latvijas procesos.

Neesi nu tik vecmodiigs!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 13:05
tarax_tara Latviaa dziivo mana gjimene un draugi, kuri nemaz nesuudzas par Vienotiibu, jo saprot, ka pashlaik piedziivo sekas politikai, kuraa lembergs visu laiku bija viena no pirmajaam vijoleem.
Latvijaa esmu bijusi un labi zinu, kaa notiek lietas un kursh maitaa gaisu. Taa nav Vienotiiba.
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus 11 ATBILDES  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:00
Maxss Sorry, nesaskatu ar ko radikāli atšķirtos Vienotības realizētā politika no pārējām. Daži jaunieviesumi vēl riebīgākā formā īsteno iepriekšējo praksi...
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:21
tarax_tara >Maxss
Ieluukojies Vienotiibas maajaslapaa.
Tur tu vari ieguut gana daudz konkreetas informaacijas kaa arii uzdot jautaajumus uz kuriem sanjemsi atbildi.

Ar ZZS tev e-sazinja diezvai izdosies. Man neizdevaas arii sanjemt kaadu reakciju no PLL, TP un SC. Vinji vnk ignoree LV pilsonju izraadiito interesi. Taa jau ir kardinaala atskjiriiba, vai ne... Attieksme cita. Pret mani izturas kaa pret cilveeku, ar cienju. Kaa Britaanijaa, kur pashlaik dziivoju...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:54
Maxss ->tarax_tara
Esmu gan ielūkojies, gan programmu izlasījis, gan arī uzdevis jautājumus. Secinājums - tai lapā pastāv pietiekami laba selekcija - uz patīkamiem jautājumiem obligāti atbildēs, bet nepatīkamos visdrīzāk ignorēs ar varbūtību 1:10
Tā ka var rasties maldīgs priekšstats par labvēlīgo attieksmi
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 22:12
tarax_tara >Makxss
Kuri ir tie konkreetie nepatiikamie neatbildeetie jautaajumi?

Luudzu uzraksti man tos.
Es pati veelos paarliecinaaties par seekaam.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 22:21
Maxss Nu gan labi, paprasīji:) Godīgi sakot jautājumus arhīvā vai pierakstos neuzglabāju, bet no galvas precīzi vairs neatceros. Bij dažas refleksijas par tā laika aktualitātēm. Tad kālab programmā ierosinātais izglītības modelis nekritiski tiek pārņemts no britiem un vai neradīs vēl lielākas problēmas. Vēlākā posmā jautājums bij saistīts ar pensiju apgriešanu un nevienlīdzīgu attieksmi pret dažādām sociālajām grupām. Tas ir tikai aptuvenais jautājumu saturs. Sorry, bet precīzi vārds vārdā vairs neatceros :(
Tā aktīvāk provokatīvus jautājumus uzdevu ap vēlēšanu periodu, tad kad piegriezās ignorēšana, pajautāju pa tiešo - vai pastāv cenzūra. Tad gan parādījās atbilde uz šo un vēl vienu citu jautājumu. Iespējams tie vēl arī atrodami tai lapā. Izmantotais niks tas pats, kas šeit.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 23:42
tarax_tara Tad kālab programmā ierosinātais izglītības modelis nekritiski tiek pārņemts no britiem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kur tu raavi, ka izgliitiibas modelis paarnjemts no britiem? Es shaadu liidziibu gan nesaskatiiju.

Tas, ko es redzu V maajaslapaa ir pilniigi atskjiriigs no paareejiem. Ja tu uzdotu iisi un kodoliigi noformuleetus jautaajumus, tad saanjemtu arii atbildi.
Vai uz provokaacijaam vajag atbildeet, jo iipashi ja jautaataajs nemaz neveelas sanjemt atbildi - tieshaam nezinu...Patiesiibaa taa ir laika izniekoshana. Iespeejams taapeec arii tiki ignoreets...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 00:22
Maxss Ja nesaskati līdzīgus principus, tad lai tā arī būtu. Smieklīgāk būs, ja pēc pāris gadiņiem lamāsi arī V tāpat kā tagad pārējos...
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 11:18
tarax_tara >Makxss

Es nelamaaju paareejaas partijas. Es par taam vnk nebalsoju.

Bet vakar paraadiijaas jauna zinja no lemberga - apollo.lv. Cilveeks sadomaajis uz fikso saorganizeet tautas veeleetu prezidentu ar izpildvararu. lembergs gatavoja velsts apveersumu, bet visi kluup virsuu Vienotiibai. Ko nu?!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 12:43
Maxss Nu tā kā pietiekami aktīvi interesējies par LR politiskajiem procesiem, tad gan jau zini, ka daži politiskie spēki (PPR) pat visu vēlēšanu kampaņu balstīja uz ideju par vēlēta prezidenta nepieciešamību. Tā ka Lembergs ne pirmais, ne pēdējais, kas to ideju cilā. Ko teiktu, ja ar šādu pat ideju klajā būtu nācis kāds no Vienotības nevis A.L? :))) Vai arī tāpat šausminātos? :))
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 13:18
tarax_tara >Makxss
Vienotiiba ir parlamentaaraas demokraatijas piekriteeja, taapeec uz taadiem fokusiem vinhus nebuus iespeejams paraut. Arii esoshais prezidents diez vai uz ko taadu parakstiisies. Par Saeimas vairaakumu vispaar nav ko runaaat. Tad kas tas par cirku? Leets joks, vai...

Par kuru no partijaam balsoji tu? Apsolos, ka tava atklaatiiba muusu diskusijas kvalitaati neietekmees.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 13:27
Maxss Esošais prezidents visdrīzāk neparakstīsies tālab, ka ir lielāka varbūtība tapt ievēlētam Saeimas balsojumā. Par V neesu pārliecināts :)) Domāju, ka noteiktu apstākļu sakritības gadījumā var parakstīties arī uz vēlētu prezidentu. Vispār jau redzēs kāds cirks būs sarīkots vasarā :))

Aprobežošos ar neitrālu atbildi - mans balsojums neietekmēja Saeimā iekļuvušo partiju vietu sadalījumu :)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.februāris 2011 14:13
mazā Budžeta vietu Mākslas augstskolās ir tik maz, jo mums taču ir jāmaksā par NVO deleģējumiem kultūras jomā (karu Afganistānā) (Parex parādiem)

www.lma.lv/index.php?...
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:02
mazā Budžeta vietu Mākslas augstskolās ir tik maz, jo mums taču ir jāmaksā par NVO deleģējumiem kultūras jomā (karu Afganistānā) (Parex parādiem)

www.lma.lv/index.php?...
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:02
tarax_tara >mazaa
Un kaa buutu, ja shiis briiniskjiigaas augstkolas piesaistiitu vairaak aarzemju studeetgribeetaaju? Tikai jaaizveido programmas anglju valodaa. Taa ir normaala prakse EU.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:18
KRUSTTEVS ja kads nezin aboltina ir rigas jana svetmocekla ordena kavaliere-kuru vinai pieskira latvijas parezticiga baznica 2008 gada.novembri decembri.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.februāris 2011 21:24

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai