IR

Dolgopolovs: parakstu vākšana neveicina iedzīvotāju saliedētību

Viedokļi

fretka Paraksti savākti, pie darba ķeras SC "labais policists".
 +32  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 16:03
Plus_opinionlno Un IR nekavējas ne mirkli mums to pavēstīt. Vai Dzintara vēstuli cittautiešiem IR nopublicēja?:)
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 16:14
Estipois Tieši jau cēlās roka to rakstīt! Ka man jau likās aizdomīgi, ka sāk bieži parādīties melnais PR par Nilu, par kuru līdz šim bija tāda pozitīvisma kampaņa ka tik turies! Nu beidzot viss skaidrs! SC sadalīsies sliktajos un labajos ... un tos labos latvieši varēs ņemt, jo tie būs īstas saskajas piekritēji! Nu bet es domāju visa šī jezga atvērs vienam otram snauduļojošam latvietim acis!

Ino:

Jā, ar "Ir" notiek dieva zīmes! Infografiki, intervijas ar Lindermanu, raksti, tā vietā lai klusētu kā ūdeni mutē ieņēmuši un atspoguļotu arī pretējās puses (vairākuma) viedokli! Kad aizturēja tās piketētājas, tad "Ir" žurnālistiem pēc 5 min bij jāklauvē pie Tiesībsarga durvīm, taču tam jau arī laikam klusēšanas zvērasts! Iedomājies kas pa brēku būtu sacelta ja Mazzalves pagastā pašvaldības aizliegtu celt sienagubas augstākas par 2.60 m - tā gan būtu masu kampaņa! ... tapēc šogad no "Ir" abonēšanas atturēšos ... un pāriešu uz "Ilustrēto" ...


Lūk šai intervijai bij jābūt Ir-ā, turklāt ar ne tik tendencioziem un plašāka spektra jautājumiem: www.tvnet.lv/zinas/vi...
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 17:15
Plus_opinionlno Paldies, Estipois!
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 18:01
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 18:32
con brio Jau jau viņi tur tā dalās kā amēbas, tad man kļūst skaidrs, ka neviens nav labs: ne sliktais Nils, ne labais Dolgopolovs. Skaidrs, ka tā lieta nav gluži skaidra - pēkšņi uzradies viens kusls taisnības mīlis.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 19:54
Plus_opinionlno Estipois...Kad aizturēja tās piketētājas, tad "Ir" žurnālistiem pēc 5 min bij jāklauvē pie Tiesībsarga durvīm...
________________________
Ko pārmest IR, ja Dombrovskis TV šo gadījumu solījās izmeklēt, bet...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:01
zirnekliene Šeloba Nu ja... Vakar Ozoliņa rakstā tieši bija par to, ka tiks veidots "īstais saskaņas centrs" kā alternatīva Lindermaņa "nesaskaņas centram" - sākas...
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 16:31
Estipois Ar Ļ.cien. Ozoliņa kungu ir dīvaini - itkā saprotošs, reti kompetents politiskajā spēļlaukumā, redz laukumu utt. utjp., taču līdz šim NA bij kā sarkana lupata vērsim. Bet, liekas ir kas mainijies labā virzienā un šamie netiek vainoti visā sliktajā, kas ar mums ir noticis! NA protams nav dievgosnijas, un TB ne tik, taču ar SC un viņu vērtībām, mērķiem (nu jau skaidriem un neppārprotamiem) , iedeāliem pat salīdzināt nevar!
Vai kāds vēl atcerās to sajūtu sirdī, kāda bij 88-89? Sajūta ka mēs celsim latviešu valsti, būsim kungi savā zemē utt.! Vai tik tiešiem kāds vēl tagad pēc 20 gadiem domā ka piekāpšanās it visā ir vienojošss un itegrējošss faktors? Arī ņemot veērā krievu:latviešu masu mediju attiecību apmēram 1:20 + un ja vēl daži čiepstētāji ko atļaujas ("Ir" "Latvijas Avīze"), tad viņus marginalizē un ja pat šai medijos parādās tendēta informācija, tad ko domāt, ko just, uz ko cerēt? Žurnālista godarāts jau sen liekas ir pērkams un nonivelets līdz tik zemam līmenim ka presei ka 4. varai ļauži vairs vienkārši neuzticas. "Ir" sākumā uzticējās, taču vienā brīdī kautkas notika un "Ir" saturā sāka parādīties "a la" NRA, "Dienas" kolēģu raksti! Vai es viens to jūtu un vai ir vēl daži "tāpatjutēji"?

Ja pirms gada man prasītu 100 Ls par gada abonimentu - samaksātu ar! Tagad ... ir šaubas pat par 39Ls!

... Es (varbūt arī mēs ... liekas ir daži bez manis, kuri domā līdzīgi) šeit paužam savu viedokli ar cerību ka kāds to lasa un izdara arī secinājumus no izlasītā!

P.S.S.

nenokaram galvas:

Smejiet savus gaišus smieklus,
dejojiet uz virves,
gan jau kāds jūs redzēs,
gan jau kāds jūs dzirdēs!

/Viktors Kalniņš/
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 07:21
fretka to Eestipois: Latviešu pāraudzināšanas nolūkos "Ir" nu jau publicē kremlinu jaunatnes organizācijas "Patrioti.lv" pārstāvja rakstu (pat ne interviju!).
Nākamajam gadam žurnālu "Ir" nepasūtīju.
Bet pirmās pazīmes bija vasarā - ar izšauto Jumi uz vāka.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 09:23
Plus_opinionlno Estipois. Piekrītu visam Tevis rakstītajam, t. sk. par IR. Vislielāko sašutumu man izsauca I. A. raksts par notikumu 16. martā, kurā viņa nosēdināja uz viena apsūdzētā sola šovinisti un upuri represētu latviešu kundzi, kurai sita un spļāva sejā. Manuprāt šis raksts bija neizsakāmi verdzisks un amorāls.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 10:50
TanteSidra man galigi nedereja IR raksts ar Paula Raudsepa vardu, kuru shkjiet bija rakstijis vinja studiju biedrs Nils Muizhnieks.
ari Aivara Ozolinja raksti man vairs neder, ievads un sakums ir pienjemami, pec tam jau vinsh liek klat man neizprotamas nodevas.
esmu pamatigi IRa vilusies, perku jau tapat, bet neaboneshu un varbut driz ari nepirkshu, ja ar to IR portala moderatoriem kljushu netikama, aizieshu uz citiem portaliem.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 15:46
uldis_rats Jā, man arī šis konkrētais raksts IRā ļoti negatīvi pārsteidza (arī tas, ka diez gan labu brīdi uz šo notikumu nereaģēja, kā daži komentētāji izteicās - to ka kāds kaut kur sakāvies - tādas lietas jāapspriež delfos...)... kā var nostādīt "abi labi" pozīcijā sirmgalvi, kas pateikusi ko nevajadzēja un jaunu sievieti, kas atļāvusies pacelt roku un uzspļaut vecam cilvēkam?

Un tās runas, par to, ka gar Brīvības pieminekli esot iets pilnīgi nejauši (pārspriežot, ka "visi kari esot izkaroti" un vēl kaut kāds tur bla-bla), nu beidziet, vai tiešām žurnāliste atrada sevī spēku tam noticēt?!? :)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  4.decembris 2011 01:23
zirnekliene Šeloba Lamas piesauktā publiskās telpas "totālā ijabizēšana un muižniekotizēšana" sākusies, precīzāk - pagaidām "ijabizēšana"...

"Tiem, kas piedalījās parakstu vākšanā par krievu valodu kā otro valsts valodu, ir izdevies parādīt savu nostāju un spēku." www.apollo.lv/portal/...
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  2.decembris 2011 16:36
lama pagaidām "ijabizēšana".
_________________________--
būs ar citi.Stāv rindā.
reku Kažoka:
politika.lv/blogi/ind...
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 18:16
west Cik galvu un mēļu ir SC pūķim ? Kura ir galvenā ?
Ļoti aizkustinoši ir dzirdēt viedokļus, ka SC vairs nav Maskavas projekts un ka viņi tā vairs nekad nedarīs.. :)
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  2.decembris 2011 17:26
ombros to west
SC locekli(poci) vairs uz Maskavu nebraukas un emisarus surp ari neaicinas. Bus saskana.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 19:38
Jānis Ja viņiem izdosies šis referendums, tad nākošais referendums būs par to lai krievu valoda šeit būtu vienīgā valsts valoda un pilsoņi būtu visi bijušie psrs iedzīvotāji.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 17:27
lama nākošais padomā:

zapchel.lv/?lang=ru&a...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 17:51
lama Ja viņiem izdosies šis referendums,..
____________________________
Referendums jau izdoties nevar.

Ja izdosies provokācijas- tad gan visādi.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 17:53
Zvaigznīte atbildes uz jautājumiem
www.tvnet.lv/zinas/vi...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 18:33
Bet "Ar budžetu nevar strādāt kā ar grāmatvedības dokumentu, aizmirstot par to, ka ir jābūt attīstības stratēģijai."

Ko šis te nozīmē? Dolgopolovs jau toreiz attīstīja šo Zelta tilta celtniecību, kas izrādās ir viens no dārgākiem tiltiem, pie tam brāķis ne tilts, bet nu kaut ko atkal murgo veiklais blēdis. Skaidrs, ka budžeta sastādīšana ir svarīgs dokuments un par kādu stratēģiju te var murgot un ko tas nozīmē? Lai Sudraba pasaka, jo tā jau nav labāka šajā lielo stratēģu pulkā. Svarīgs ir izvirzītais mērķis un nospraustie ceļi par kuriem virzīties! Taisni vai jāsmejas. Dolgopolovam stratēgiskais mērķis gan jau ir Eiroāzija ssavienība un ceļš pa kuru virzīties gan jau ir Māskavas ātrvilciens.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 17:51
edge_indran ------
Smejamies tālāk, jo ar vilcieniem,lidmašīnām, autobusiem un kājām turpinās 'tautas' aizplūšana:
'Pēdējo desmit gadu laikā no Latvijas emigrējuši vismaz 200 000 cilvēku, kas šodienas cenās Latvijai radīja zaudējumus ap 100 miljardu latu apmērā, atklāj šī gada Spīdolas balvas ekonomikā ieguvējs profesors Mihails Hazans.'
bnn.lv/emigrejusi-200...
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 18:12
ombros to edge_indran ------
Ja 1991. gada augusta butu apsauti visi komunagas, cekisti un krievu armijnieki, sodien neviens prom nebrauktu, bet trimdas latviesi butu atgriezusies majas ar visam savam anglu, vacu vai amerikanu sievam un berniem.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 19:43
ombros to Bet
Dolgopolovs, klasisks utubunga.
Neskatototies uz lidzdalibu liguma ar cekas firmu par "zelta tilta" buvesanu Dolgopolovs, kurs mierigi vareja savam infantilam mazbernam izmaksat stipendiju(pabalstu) viamaz 500 latu menesi lidz muza galam, tomer iekartoja to namu parvalde filktivi darba.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 21:54
Bet Dolgopolovs jūt, ka sakaitinot latviešus, garām var aiziet arī RD mēra amats un vara Rīgā.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:02
Plus_opinionlno Tiem, kuri nemīl lasīt - noskatieties abus video: www.tvnet.lv/zinas/vi...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 18:11
Zvaigznīte Forši!:) Mēs abi iesakām vienu un to pašu:))
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 18:34
Plus_opinionlno Zvaigznīte
Mēs esam trīs, pirmais Estipois:)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 18:46
stratēģis Esmu strikti pārliecināts, ka esam ne tikai trīs un es - ceturtais, bet esam simti tūkstoši un miljons! Tikai pagaidām esam slinki un neuzņēmīgi, pretēji tam, kā sc, kas ienācis svešā baznīcā ar savu bībeli!
Atkal jāatgādina Kronvaldu ATA sacītais:"Mosties, Celies, Strādā!"
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 19:29
Plus_opinionrinķī apkārt Pats galvenais šobrīd ir neļaut SC atkāpties no tām pozicijām, kuras šie " latvijieši" bija ieņēmuši parakstu vākšanas laikā. Nekādas izrunāšanās no " sirds" , nekādus asarainus stāstus. :)
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 18:37
alias SC nu ir laiks meklēt atkāpšanās ceļus? Parakstu vākšana ir apliecinājusi, ka ar pat ļoti masīvu reklāmas kampaņu var dabūt tikai nepilnus 200 tūkstošus balsu. Pēc šķirošanas paliks vēl mazāk. Lai uzvarētu referendumā, vajadzēs ļoti, ļoti apjomīgu un ļoti, ļoti dārgu reklāmas kampaņu, bet tik daudz naudas no sponsoriem laikam dabūt nevarēs. Tad nu jāmeklē atpakaļ taciņa pie tās elektorāta daļas, ko pazaudēja šīs parakstu vākšanas laikā, lai atjaunotu to vismaz līdz pašvaldību vēlēšanām. Nez vai vairs sanāks. Ušakovs būs izdarījis smagu lāča pakalpojumu ar vienu savu parakstu.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 18:53
raitis_licitis Ar reklāmas kampaņu nevar dabūt trūkstošās 500'000 balsis, lai kāda arī nebūtu kampaņa. Lai ko par mūsu tautu neteiktu, tik stulbi neesam.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 19:31
Bet Par naudu nevar nopirkt visu latviešu godaprātu un valodu. daļa ļumpeņu iespējams var nopirkt, par to pārliecinājos šajās ārkārtas vēlēšanās, kad TV1 pārraidīja vienas labi ģērbtas un labi uzturētas pensionāres žēlabas, ka visu pārdos par pāris Ls pielikumu pie pensijas. Bet, vai var piepirkt 500 tūkst balsu, lai dabūtu krievu valodu cauri, tas gan ir apšaubāmi un tāpēc nav jāiet latviešiem uz to referendumu, jo varbūt var iemest tajās kastēs viltotas zīmes.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:57
stratēģis Gan jau fsb ļoti, ļoti centīsies ne tikai atmest tos vajadzīgos rublīšus un ne tikai! Jābūt MODRIEM!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 19:34
Plus_opinionlno Skat tikai Dogopolovam balstiņa atgriezusies! Kur tu biji, āzīti manu, parakstu vākšanas laikā?:)
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 19:05
lama Kur tu biji, āzīti manu,..
______________________
īsināja grīdas un pagarināja stērbeles?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 20:22
zēniņš kviešus miežus kundziņiem bīdelēja
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:18
con brio Jautājums par valodu ir vienādi ass gan latviešiem, gan nelatviešiem.
-------------------
Kāds sakars te nelatviešiem? Kādas viņiem problēmas? Neizdodas( vismaz pagaidām) uztiept savu vēlmi izbīdīt krievu valodu par otro valsts valodu? Krievu valoda apdraudēta Krievijā? Nesaprotu.... Kad beidzot kāds no politiķiem atļausies saukt lietas īstajos vārdos un apskaidros krievvalodīgajiem domāšanu?
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 19:35
Plus_opinioneiserts Jautājums par valodu ir vienādi ass gan latviešiem, gan nelatviešiem... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dolgopolovam taisnība par nomierināšanos. Krievu valoda vairs neizskatās tik perspektīva, kā pirms dažiem gadu desmitiem. Varbūt ar laiku saprotam, ka otrās valsts valodas vieta jāparedz ķīniešu valodai ? Bet to jāapsver ļõti mierrīgi. Tāpat latvieši var būt mierīgi, jo latviešu valoda IR valsts valoda.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 20:20
IvarsA Kā Dolgopolovam pašam slikti nepaliek no savām šķebinošajām runām... Bet jāatzīst, ka Sc it īsti velni ar simts galvām un latviešus tiešām uzskata par idiotiem, kas visam tic. Īsta čekas "nakalka". Bet tas jau bija gaidāms, jo galvenais zvejot balsis.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 21:59
hmmmm ... Dolgopolov, parādi savu pasi! gan jau tev arī ir iespiests tas piedalīšanās zīmogs!
---------------
Bet man domājas, ka būtu laiks rīkot tautas nobalsošanu (visur gan skan - referendums)par valsts valodu - latviešu valodu! bez visādām blēņām; kā piem., neizdosies tīri matemātiski, jo nav kvoruma (dzeris 49); nevienam to nevajag un neviens nemaz tam netic (dzeris, egde indran, eiserts u.c.), jo tas tikai tāds PR...
Beidziet muldēt! Vai pamostieties! tautas nobalsošana BŪS!!!! notikusi, ja tajā piedalīsies vismaz puse no balstiesīgajiem - t.i.700 000. Puse - 350 000 balsis jau ir garantētas no tā saucamo krievvalodīgo piedalīšanās (aizmirstiet vēlēšanu %! te runa ir par kardināli citu lietu!) Atliek savākt 350 000 piedalījušos latviešu balsis, kuras var dalīties 99-pret un 01-par un "aptauja ir notikusi", bet 350 000 +01 ir "par". rezultātā - panāktas izmaiņas attiecīgajos Satversmes pantos. Es personīgi Secinu:vai nu visi latvieši iet balsot "pret", vai visi latvieši šo tautas nobalsošanu (ja patīk - referendumu) ignorē. Pēdējā variantā tautas nobalsošana "nav notikusi". Viss!!!
Te gan noskanēja, ka "Čas', "Vesti" un visi tml."apmelošot", t.i. - rakstīšot par "demokrātijas apspiešanu", jo lūk raugi 99% esot balsojuši par, bet izmaiņas nav pieņemtas. nu un tad? Vai tāpēc apd...ties un nedzīvot? Šis pasniegšanas veids taču izstrādāts tikai un vienīgi Krievijas un tās līdzskrējēju iekšējai un savstarpējai lietošanai! Un par cik mēs šā kā tā esam "fašisti", tad ko tas maina!? Tiek taču noklusēts, ka 75% vispār neuzskata par vajadzīgu runāt (balsot) par šo jautājumu kā nevajadzīgu un lieku. "Eiropa mūs nesapratīs..."? nu-nu...
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:10
markoni Atliek savākt 350 000 piedalījušos latviešu balsis, kuras var dalīties 99-pret un 01-par un "aptauja ir notikusi", bet 350 000 +01 ir "par". rezultātā - panāktas izmaiņas attiecīgajos Satversmes pantos.
---------
NĒ!
"Par" jānobalso pusei no pilsoņu kopskaita...tātad - 700'000 +1 jābūt "Par", tad tikai stājas spēka izmaiņas. ja piedalās referendumā mazāk par 700'000, tad viņš vispār nav noticis, neskatoties uz rezultātu...
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:21
markoni Ar šādiem paziņojumiem nāks klajā gan nezinošie, gan provokatori.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:23
Plus_opiniondeis Vēlreiz izlasi Satversmi, gudriniek, un beidz maldināt cilvēkus!

Saeima pieņem labojumus Satversmes 1., 2., 3., 4., 6. vai 77. pantā. Šajā gadījumā grozījumi stājas spēkā, ja tautas nobalsošanā tos atbalsta vismaz puse no visiem balsstiesīgajiem pilsoņiem.

4.PANTS IR PAR VALODU.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:25
markoni deis,

kam tas ir domāts?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:32
Plus_opiniondeis gudriniekam hmmmmm, kurš pat iegūglēt neprot, tik bliež kā delfos vai tēvēnetā - galvenais paust viedokli - un vienalga patiesība vai ne.
Turklāt ir nepieciešamo balsu skaits ir ap 750 000 :)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:49
TanteSidra markoni 22:21 _...NĒ!
"Par" jānobalso pusei no pilsoņu kopskaita...tātad - 700'000 +1 jābūt "Par", tad tikai stājas spēka izmaiņas. ja piedalās referendumā mazāk par 700'000, tad viņš vispār nav noticis, neskatoties uz rezultātu..._
~~~~~~~~~~~~~~~~
paldies Markoni, man ari tas nebija isti skaidrs.
ja uzvedisimies apdomigi, gan jau vienosimies uz kopeju ricibu, tad atliks to pec iespejas publiskot. pashlaik shkjiet piekritu visam ko Betija te jau ir teikusi.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 16:31
Plus_opinioneiserts Ir jau vēla piektdiena un aritmētika sāk mežģīties. Arī "100. pantā" Kalniete un Seržants visus aicina piedalīties referendumā - vai mūsu POLITISKĀS DOMAS MILŽI jau dejo pēc švoņģera stabules ? Vai tādēļ tautai pazemīgi jāatsaucas uz ФСБ provokāciju, lai pelēcības mirkli justos par līderiem - aicinātājiem!?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 11 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:34
markoni Ko, Kalniete aicināja iet?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:36
Plus_opinioneiserts Jā. DOSIMIES VISI UN PARāDīSIM SAVU NOSTāJU - tā Kalniete. Izklausījās nožēlojami, par 20 gadiem nokavēts aicinājums.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:47
Plus_opinionmazputns Aicināja gan. Pie tam vairākas reizes, varbūt tāpēc ka NA aicināja ignorēt.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:49
zanE ...Markoni...jā, Kalniete aicināja būt aktīviem un piedalīties referendumā!...to darīt aicina ne tikai Kalniete un es tam piekrītu....
....šoreiz tas nav 9.maijs, kura tusiņu var ignorēt un pagriezt muguru...to vajadzētu saprast!....
...šodien biju Tavā pusē un mani patīkami pārsteidza latviešu jauniešu nostāja, kuri arī atbalsta piedalīšanos referendumā - viņu nostāja - ir jāpiedalās un jāpauž sava attieksme, to viņi skaidro arī saviem vecākiem....šoreiz stīvais mugurkauls liecinās par veselības problēmām, nevis pašcieņu....
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:57
andza Nedaudz pārfrāzējot - savu nostāju lai demonstrē valsts un pašvaldības darbinieki, strikti ievērojot likumu, ka Latvijā ir viena valsts valoda.
Lai Kalniete palasa daudzu valsts institūciju mājas lapas, kuras ir krieviski. Lūk, tur lai varturi "demonstrē nostāju" .,
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:04
markoni zanE,

mani jaunieši atkal teica - skaidrs, ignorēt!, kad skaidroju juridisko pusi un matemātiku...
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:23
zanE ...Markoni....par Taviem jauniešiem skaidrs!... cienu un respektēju!... :)
...bet, kā jau agrāk esmu teikusi - Latvijas teritorija nav viendabīgs veidojums iedzīvotāju ziņā...tāpēc arī atšķirīgs situācijas vērtējums tiem jauniešiem, kuri dzīvo un mācās cittautiešu pārsātinātās teritorijās...un apdzīvotajās vietās, kur noteicošais ir latviešu īpatsvars....
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:32
Plus_opiniondeis Ir vienalga ignorējam vai ejam nobalsot PRET - rezultāts būs viens un tas pats. Man ir svarīgi aiziet un pateikt, ko par to domāju, citam - neņemt galvā. Katram savs!
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:52
markoni Man ir svarīgi aiziet un pateikt, ko par to domāju, citam - neņemt galvā. Katram savs!
--------
nu , nezinu....vai boikotu var tik vieglprātīgi apzīmēt ar 'neņemt galvā' ...?
'neņemt galvā' = vienaldzība, boikots = politiskās cīņas paņēmiens...
tikai par to jāpaziņo TV1 100. pantā...

P.S.
un ušakovs ar urbanoviču teiks - daudz latviešu balsoja "par"...
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 01:11
zanE ...kurš rezultāts Tev patiks labāk? - 300 000 PAR krievu valodu un 10 000 PRET krievu valodu....vai 300 000 PAR krievu valodu un 450 000 PRET krievu valodu?....
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 01:34
markoni tāds rezultāts man nepatīk un es to pat domās nepieļauju...proti, ka referendums būtu atzīts par izdevušos...

man patiktu pirmā daļa, 180-200k 'par', zemais piedalījušos un "par" balsu % no pilsoņu kopskaita...

/agruntes komentārs ir labs par šo jautājumu/
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 01:54
andza Biju labākās domās par Kalnietes spriešanas spējām. Iedomāsimies situāciju - par okupantu valodu 250 tūkst, pret 400 tūkst. "Zināmi spēki" veidos viedokli, ka milzīgs procents vēlas 2. valsts valodu.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:47
andza Ja boikots - no 1,5 miljoniem vēlētāju "par" tikai 250 tūkst. Zem 20 procentiem .
Jebkurā gadījumā - jārosina naturalizācijas apturēšana.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus 15 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:49
Plus_opinionmazputns Jā, nepārprotams boikots un ieosinājums apturēt naturalizāciju. Šādai, skaidrai un skaļai jābūt valdības nostājai. Nekādu mājienu par piekāpšanos krieviem!
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:55
markoni andza,

jā, viennozīmīgs boikots!
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:01
zanE ...andza....par kādiem 1,5 miljoniem vēlētāju Tu runā?...pēdējās Tautas skaitīšanas provizoriskie rezultāti uzrāda, ka Latvijā palikuši 1,9 miljoni iedzīvotāju....cik no tiem ir balstiesīgie - vari iedomāties?....nākamā gada sākumā tiks paziņoti TS dati, tad arī varēsim saprast - kāds referenduma skaitliskais slieksnis būs nepieciešams....
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:03
andza Par 1,5 miljoniem runāja jau referenduma par valsts skolu pāreju uz apmācību valsts valodā.
Saproti - ka arī latvieši Īrijā ir balstiesīgi pilsoņi, tāpat visi trimdas latvieši,kas bija spiesti bēgt no krievu okupantu zvērībām, ir pilsoņi.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:08
zanE ...andza...vai man Tev atgādināt, cik bija balsotāju no ārvalstīm pēdējās vēlēšanās?...

www.cvk.lv/cgi-bin/wd...
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:22
andza Jēzus! :) Cik nopratu no Taviem izteikumiem, Tev taču ir augstākā izglītība... :)
Tur jau ir tas triks - teorētiski liels skaits vēlētāju, kam ir balstiesības, un daudz mazāka reālā aktivitāte. Normāliem latviešiem (mums) šoreiz tas ir izdevīgi. Jāsavāc puse no teorētiskā skaitļa, nevis puse, no tiem, kas piedalījās 10. vai 11. saeimas vēlēšanās.
p.s. Vēlreiz atkārtoju - skatoties nākotnē ir jādara viss, lai nobremzētu naturalizāciju. Vajadzētu saprast, ka ieplūstot darba meklētājiem no Krievijas un citām bij. psrs republikām, latviešu skaits procentuāli var vēl vairāk samazināties. Piemēram, apprecas Latvijas jaunpilsone(Kravcova līdziniece) ar kādu no Vologdas un drīz jau bariņš ar jauniem LR pilsonīšiem gatavs.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:31
zanE ...andza....par naturalizācijas noteikumu maiņu - piekrītu!...

...par argumentu - "teorētiski liels skaits vēlētāju, kam ir balstiesības, un daudz mazāka reālā aktivitāte. Normāliem latviešiem (mums) šoreiz tas ir izdevīgi" - nepiekrītu!....
....tieši krievvalodīgajiem ir izdevīgi, lai latvieši nepiedalītos un būtu pasīvi...vari būt pārliecināts, ka no viņu puses tiks darīts viss, lai samazinātu latviešu īpatsvaru referendumā....viņi ļoti labi apzinās, ka iznākums nebūs tiem labvēlīgs, tāpēc viņu centieni būs panākt pēc iespējas lielāku krievvalodīgo dalību, lai varētu manipulēt ar iegūto rezultātu...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:42
andza Zane.
starp citu - apskatījos Tevis ielikto saiti uz CVK vēlēšanu rezultātiem. Pievērs uzmanību, ka Maskavā no 314 balsojušiem 155 balsis ir par SC. Tas domāts tiem, kas atbalsta dubultpilsonības piešķiršanu Krievijas latviešiem.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:45
andza to Zane
padomā arī no otras puses - Vienotība aktīvi aģitē piedalīties un balsot pret... Kādi būs viņu argumenti? Ko viņi teiks saviem atbalstītājiem? Ja šie argumenti būs remdeni, tad neviens neies, ja tie būs asi - tas vēl vairāk satracinās jaunpilsoņus.
Nu iedomājies Dombrovska uzrunu... Ja viņš runās par "kompromisiem", tad es pilnīgi iebilstu. Jau tagad reālajā dzīvē krievi uz valsts valodu nospļaujas.
Vai arī viņš izmantos VVF "tanku" terminoloģiju?
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:52
zanE ....andza...mēs te varam spriest, spriedelēt, apkarot cita viedokli, bet....ļoti svarīgs būs referendumā uzdotais/formulētais jautājums....

...manuprāt, šobrīd svarīgākais saglabāt mieru un nesaplēsties savā starpā...neļausim "kaitēkļiem" priecāties par latviešu strīdiņiem...:))
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:05
markoni mēs te varam spriest, spriedelēt, apkarot cita viedokli, bet....ļoti svarīgs būs referendumā uzdotais/formulētais jautājums....
--------
Pirmo reizi es izjūtu zanEs komentārus bez argumentiem, bet bāzētus uz emocijām...izmisīgu argumentu meklēšanu...

"kāds būs uzdotais jautājums!?"
tāpēc jau jābaoikotē, lai nesapīts uzdotajā jautājumā... (arī)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:25
agrunte Es arī esmu pret piedalīšanos (kaut arī esmu V vēlētājs). Vislabākais rezultāts būtu virs 90% par krievu valodu. Tieši šāda rezultāta gadījumā cilvēki ārvalstīs, kuri kaut cik interesējas par notikumiem Latvijā, pievērstu šai ziņai savu uzmanību, t. i. izlasītu (vai noklausītos) to tālāk un uzzinātu reālo lietu stāvokli, proti, ka referendumā piedalījās vien 15% pilsoņu un šis referenduma rezultāts ir visai marģināls.
Turpretī ja viena partija aicina piedalīties (V), bet cita aicina nepiedalīties (NA), un ņemot vērā ka apmēram ceturtdaļai latviešu vispār ir slinkums aiziet vai aizbraukt līdz vēlēšanu iecirknim visās vēlēšanās un referendumos (un jo īpaši šajā, kur rezultāts tāpat ir zināms), iznāks tā, ka balsu skaits referendumā sadalīsies apmēram pa pusēm. Piemēram, 55% nobalsos pret, un 45% par. Šajā gadījumā visai pasaulei paliks iespaids, ka paši latvieši šausmīgi mīl krievu valodu, matrjoškas un pašus krievus. Tas būtu ļoti negatīvs PR Latvijai pasaulē.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:39
zanE ...Markoni..."Pirmo reizi es izjūtu zanEs komentārus bez argumentiem, bet bāzētus uz emocijām...izmisīgu argumentu meklēšanu..."

...kušššš!...tikai nevienam nesaki, labi?...:))

...nu,nu - esi izlasījis visus manus argumentus?....:))
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:44
markoni ZanE,

Ar Labu nakti!


/kaut kā nepierasti ...jau divi vakari pēc kārtas izmisīgi par politiku...kā senākos laikos.../
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:58
zanE ...Markoni...tas labi, dzīvelīgums atgriezies...:))

...ar labu nakti!...:))
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 01:07
markoni Tagad es sāku saprast vakardienas diskusiju ar zani un viņas domu gājienu. ZanE laikam sprieda, kā Kalniete,

/par okupantu valodu 250 tūkst, pret 400 tūkst. "Zināmi spēki" veidos viedokli, ka milzīgs procents vēlas 2. valsts valodu./

bet es kā andza...

/no 1,5 miljoniem vēlētāju "par" tikai 250 tūkst. Zem 20 procentiem ./


var jau arī tā spriest (pēc andzas parauga)
- aiziet uz referendumu tikai 250'000, visi nobalso "par" un sanāk 100 %...un vai tas būs arguments (?)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 22:58
zanE ...Markoni....izlasi Satversmes 79.pantu:

79. Tautas nobalsošanai nodotais Satversmes pārgrozījums ir pieņemts, ja tam piekrīt vismaz puse no visiem balsstiesīgiem.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:06
markoni zanE,
Nu ja, es jau to pašu saku!

piekrist nozīmē "Par" nevis, ka jāpiedalās...
P.S.
pie tam, nevar pat pārgrozīt ar 3/4 deputātu balsu /skat. deis komentāru/
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:12
andza to markoni
Galvenais arguments ir Satversme un likums par tautas nobalsošanu. Pirmkārt Saeima noraidīs Otrkārt, vajag VISMAZ 770 tūkst balsis.
Ja mēs ignorējam, tad arī okupantiem ir mazāka interese iet,
Ja mēs ejam, tad okupanti mobilizēs visus spēkus. Līdz ar to rezultāts var būt pat 300 tūkst pret kādiem 400.
p.s. Dariet ko gribat - es ignorēju šo okupantu nekaunību.
Vispār - jāsāk darboties valsts valodas likuma ietvaros - nesen ar mani viens pārdevējs, jauns urla, veikalā nevēlējās runāt latviski. Tagad noteikti ziņošu Kursīša kantorim
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:15
markoni andza,
Ja mēs ejam, tad okupanti mobilizēs visus spēkus. Līdz ar to rezultāts var būt pat 300 tūkst pret kādiem 400.
--------
šo jau es 'apspēlēju' pa dienu vienā komentārā
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:26
markoni zanE, lūdzu atbildi par 79.panta būtību.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:29
andza to markoni - atvainojos, bet es visus komentus neizlasīju.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:32
markoni nav jāatvainojas. :)

tas laikam bija pie cita raksta...
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:33
zanE ....Markoni...nesapratu, ko nesaprati!...:))
...79.pants nosaka kvorumu - Tautas nobalsošanai nodotais Satversmes pārgrozījums ir pieņemts, ja tam piekrīt vismaz puse no visiem balsstiesīgiem.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:56
markoni ...tādā gadījumā es nesaprotu, kāpēc to Tu (79) man citēji? es jau vakar par to runāju un šodien arī...:)

/ne tikai kvorumu, bet arī to, cik jābūt "par"...škiet, ka tas bija par iemeslu...(?)/
:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:06
zanE ...Markoni...nesapratām viens otru - tā bija replika uz Tavu matemātisko aprēķinu diskusijā ar andzu...:))

...viss kārtībā!...:))
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:20
Plus_opinionlno Nu žēl, ka Kalniete aicina pirms laika. Vispirms vajadzētu vienoties koalīcijai un pēc tam nākt ar kopīgu aicinājumu. Vai var izdomāt labāku dāvanu valsts nīdējiem kā nesaprašanos tik svarīgā jautājumā?!
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus 54 ATBILDES  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:05
betijacelmale Te gan es piekrītu, ka sākumā bija jārunā koalīcijā un jānāk ar kopējo paziņojumu.
Bet šoreiz mans viedoklis ir tāds, kā Zanei - mēs varam cik gribam ignorēt, bet iztulkos to pavisam savādāk. Mēs jau varam cik uziet skandināt, ka nenolaižamies līdz tādām provokācijām, bet Krievijas rupori pasaulē un šeit mals - viņi noraustījās.
Itkā jūs nesaprastu kāpēc te tiek tās provokācijas rīkotas ar sprādzienbīstamiem priekšmetiem, kāpēc iesūtītie provokatori visos portālos biedē auditoriju? Viens te vakar jau līdz pilsoņkaram aizdomājās. Kretīni!
Kā tur bija ar to žagaru saišķi, ko pa vienam žagaram salauzt viegli? Tad nu sadalīsimies - latgaliešiem savas problēmas, pilsētniekiem atkal savas, bankā cietušie, no tiem, kam konkrētā bankā nauda nestāvēja, principiālie un emocionālie, nelokāmie un paragmātiķi. Un - kurš skaļāk, bet galvenais - aizvainojošāk. Tā mēs tālu tiksim:(
Varbūt paklusēsim vai vismaz ieklausīsimies citu teiktajā un nekārsim uzreiz nodevēju birkas klāt?
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:52
ombros to lno
Vienoties? Ar ko?
Vai si koalicija ir nopietnaka ka ta, kura bija pagajusa Saeima? Tad ZZS nepasludinaja savu dveselisko tuvibu ar atklatiem Latvijas ienaidniekiem.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:11
markoni Kā tur bija ar to žagaru saišķi, ko pa vienam žagaram salauzt viegli?
--
jā, tā ir... bet tas tad arī jāievēro un visiem kā 'slotai' jāboikotē...!

/ tikai lūdzu nevajag par tām Kremļa propogandas metodēm (ja boikotēsim, jebšu apmeklēsim kuplā skaitā) ...tās vienmēr piedzīs pēc vajadzības/
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:12
Plus_opinioneiserts betijacelmale
Un noraustījās ar' - uz referendumu dosies tikai, lai neizskatītos noraustījušies. Un kremlinu propaganda zinās ko pateikt: "Redziet, kāda tautas aktivitāte, par latviešu valodu skolās tādas nebija".
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:21
betijacelmale Tad modelējam situāciju, uzklausām argumentus un izvēlamies optimālo.
Es ieteiktu nesteigties, bet uzmanīgi vērot situāciju.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:23
betijacelmale ombros
"Tad ZZS nepasludinaja savu dveselisko tuvibu ar atklatiem Latvijas ienaidniekiem."
Vai tad - nē, nepasludināja? Cik svarīgos balsojumos tiem bija vienota pozīcija? Es teiktu, ka pietiekoši.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:26
betijacelmale eiserts
Kāpēc gan lai nebūtu liela tautas aktivitāte, ja tiek apdraudēti valsts pamati? Ir liela atšķirība - uzlabot esošo valodas stāvokli, pārejot uz apmācību latviešu valodā valsts finansētajās mācību iestādēs un novērst apdraudējumu no otras valodas. Nesaredzi?
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:30
betijacelmale markoni
"...bet tas tad arī jāievēro un visiem kā 'slotai' jāboikotē...!"
Vai otrādi - visiem, kā "slotai" jāpiedalās.
Vai tiešām pat tik svarīgos jautājumos valstij lojālie nevarēs vienoties?
Tad ko mēs būsim pelnījuši?
Es skaļi paziņoju - esmu gatava piekāpties, uzspļaut saviem apsvērumiem, ja redzēšu, ka vairākums boikotēs. Tikai nav man tās pārliecības.
Vērošu situāciju.
Tagad - ar labu nakti!
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:38
markoni Betij,

...šoreiz jokus pie malas. Es tiešām tā domāju. Es to jūtu - ne tikai ar prātu, bet arī ar sirdi...Kalnietes aicinājums kā zibens spēriens no skaidrām debesīm...bet viņa jau ar to izceļas- neprot paklusēt, kad vajag...baidās, ka kāds neapsteidz...un patentē šo aicinājumu(?)

Ar labu nakti!
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:49
Plus_opinioneiserts betijacelmale,
būsim godīgi - šis referendums neko neapdraud, nav nekādas vajadzības dancot pēc kremlinu scenārija.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:49
markoni tieši tā- neapdraud, bet grib ieraut procesā... process ir svarīgs , kā izteicās ausainis...
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 00:54
ombros to betijacelmale
Pec Zatlera, politika, uzpeldesanas ZZS liekas pat tiri simpatiski.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 01:40
Plus_opinionlno betijacelmale. Nu redzi kā ir - man šoreiz tāda pozicija kā markoni, jo lai ko mēs darītu, lai kādi būtu rezultāti, Maskava to iztulkos pēc sava prāta un vajadzības, visai pasaulei bazūnēs, ka latviesi ir fasisti, un rietumos būs daudzas dzirdīgas ausis... Boikots būtu vislabākā atbilde, nesaprotu, kādēļ tāda vēlme dancot pēc Kabanova stabules? Tomēr man šoreiz nebūs svarīgs personīgais viedoklis, ja koalīcija spēs vienoties un nerīkosies kā Lafontēna fabulā.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 02:00
Plus_opinionlno Ombros. Ko nu fleitē, balsoja kopā kā tuvākie gara radinieki:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 02:13
zanE ...lno....boikots...kā esi iedomājies to izskaidrot gan rietumiem, gan arī austrumiem un pārliecināt, lai tas tā arī tiktu pieņemts....cik mums ir spējīgu politiķu, kam tas būtu pa spēkam....lai notikušo saprastu, lai pieņemtu...
...jā, polittehnologu mašinērija uzņems apgriezienus, bet skaitļi ir neapgāžams arguments....
...mūsu rīcībā ir vēl vismaz 3 mēneši, lai izstrādātu pareizu taktiku...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 02:38
o_ja3_14 markoni "...tieši tā - neapdraud, bet grib ieraut procesā..."
Manuprāt tas ir skaidrs pamatojums boikotam un nevis, lai piedalītos.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 08:12
betijacelmale Boikotēsim, boikotēsim.
Lapsa Lafontēna fabulā arī vīnogas ignorēja. Teicās zaļas vēl esot. :(
Vai jums nav ienācis prātā, ka boikots jau apriori paredz arī nākamo soli - skaidrošanu, taisnošanos - kāpēc Latvijas cilvēki ir tik neaktīvi šajā nobalsošanā?
Viens draugs man ik pa brīdim borē - nekad netaisnojoes! Tu nostadi sevi zaudētāja pozīcijā. Es gan bieži to pārkāpju, bet tas jau tā..., mazsvarīgi. Bēdīgāk, ja mums visiem atkal nāksies taisnoties.
Turpretī - pārliecinoši pateikts "NĒ!" - nekādus komentārus neprasa.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 09:36
Plus_opinionlno zanE...kā esi iedomājies to izskaidrot gan rietumiem, gan arī austrumiem
_____________________________
Tu savā naivumā esi iedomājusies, ka kādam interesē skaidrojums? Ja neko nevar izskaidrot vietējiem, tad ko skaidrot tiem austrumos, kuri šo traci pasūtījuši, vai tiem rietumos, kuri ierodas šeit, lai atbalstītu Ždanoku, vai kuriem viena interese - Krievijas gāze? Labākais rezultāts varētu būt 1/4 vai 1/3 par 3/4 vai 2/3 pret. Ja jau pieņem viņu spēles noteikumus, tad kā šie skaitļi izskaidros tik lielas "minoritātes" prasības ignorēšanu?:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 09:44
Plus_opinionlno betijacelmale. Uz šo atbildēju Zanei:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 09:46
betijacelmale lno, bet pasaulē ir ne tikai kremlini un van der stūli. Kā tiem tu atbildēsi - kāpēc tevi šis jautājums neinteresē, neuztrauc? Vai kāpēc nospiedošā daļa ir nobalsojusi "par"? Un tad uzreiz, bet kāpēc nav pieņemts? Nedemokrātiski:(
Zini, ko? Gaidīšu, kad savu vārdu teiks Levits un darīšu tā. Ceru, ka kāds žurnālists viņam pajautās.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 10:15
Plus_opinionlno betijacelmale. Mums sen vairs nav jāstrīdās ar stūliem un nevienam nav jāatskaitās /ja neskaita SVF:)/, neviena ES valsts mums nepārmetīs, jo esam dalīvalsts. Vienīgais arguments ir, ka pilsoņiem jābūt aktīviem, ka nav labi ignorēt vēlēšanas, referendumus u.t.t.. Politiķi laikam uztraucas, vai tas nekļūs par precendentu. Vai arī Tev svarīgāks par Satversmi liekas kāda ārvalstnieka viedoklis? Kā izskaidrosi, ka tiek ignorēta tik liela "minoritāte"?:)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 10:34
Plus_opinionlno betijacelmale. Mums jau viedoklis parasti sakrīt. Kā augšas nolems, tam būs jāpakļaujas.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 10:42
betijacelmale Nav runa par atskaitīšanos. Bet ir par nepārprotamu atbildi uz jautājumu, ko saprastu pat visneinformētākais politikā cilvēks. Skaidrošu, ka tā nav nekāda minoritāte. Ka tie, kas tik agresīvi uzvedas ir tikai daļa no mūsu cittautiešiem. Un, lai izsistu tiem trumpjus no rokām, pārējiem jādod atbilde, ko nevar pārprast.
:)
Mēs tak nestrīdamies. Vismaz manā tonī nav ne kripatas agresijas. Es iedomājos šo problēmu, kā elementāru testu - tu, vai es vai kāds cits iet pa ielu un kāds nāk ar piedāvājumu, kam tu nevari piekrist, kas pat tevi aizvaino un pazemo. Ko tu, es, kāds dara? Atkarība no audzināšanas, temperamenta, drosmes, rakstura un paradumiem - krauj pa purnu, sit pļauku, nolamā pēdējiem vārdiem, vēl varianti. Mana pirmā reakcija - pateikt stingru un nepārprotamu "nē" un neielaisties nekādos turpmākos skaidrojumos.
Un mūsu, kā nobriedušās sabiedrības (kāda mēs gribētu būt) vienīgais situācijas risinājums ir vienoties par pārliecinošu vienotu rīcību. Vienalga kādu, bet vienotu. To pašu mums ir tiesības prasīt no mūsu politiķiem. Diemžēl, tie laikam vēl nav izauguši līdz tam līmenim, jo, kā jau to markoni atzīmēja, kurš pirmais un skaļāk nobrēksies, iet jau vaļā. Un tas nav attiecināms tikai uz Kalnieti un Šadurski. Ir vēl daži jau pasteigušies. Un - vai nav dīvaini - NA un nosacītas PS, kuru viedokļi parasti ir vistuvākie daudzos jautājumos, šoreiz ir diametrāli pretēji? Nav dīvaini?
Es tagad - prom, līdz vēlam vakaram.
P.S. Tu to visu lakoniskāk pateici:)
"Kā augšas nolems, tam būs jāpakļaujas."
Baidos, ka "augšās" kādi tīšām centīsies radīt haosu. Dievs dod, ka kļūdos.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 11:07
andza Betija:Turpretī - pārliecinoši pateikts "NĒ!" - nekādus komentārus neprasa.
----------
Cik pārliecinošu "nē" Tu prognozē?
Kādi varētu būt balsojuma rezultāti? Uzmet cipariņus... :)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 11:16
Plus_opinionlno andza. Tur jau tā sāls, ka cer uz pērkonu, bet iznāks purkšķis:)
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 11:27
lama Daži atkal Kalnietes teikto saprata, kā aicinājumu uz a t s e v i š ķ u referendumu par latviešu valodas nostiprināšanu Satversmē.

Vajadzētu Kalnietes kundzes skaidrojumu.

-Kolāta pasākums izkatījās visnotaļ nelāgi.
Tv kolatizācija var sagādāt jaukus pārsteigumus.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 12:33
ombros to lno
ZZS Lemberga maizi ed. Ka maizi ed zoo-prezis, kas to sagrabis aiz olam, ka tam jaiet uz dzimtenes nodeviba?]
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:08
agrunte Betija, lielākais rezultāts ko varam sasniegt, ir apmēram 55...60% "pret". Nu nevar dabūt cilvēkus ziemā ārā no mājām uz pasākumu, kura iznākums jau iepriekš visiem zināms! Vai tad mēs nezinam, cik liels procents piedalās vēlēšanās un referendumos? Trešdaļa neiet uz tiem vienmēr, pat tad, kad iznākums ir reāli neparedzams.
Un tagad nostādini sevi ārzemnieka lomā. Iedomājies, piemēram, ka tu no TV ziņām uzzināji par referendumu kaut kāda mazpazīstamā Eiropas valstī, nu kaut vai Horvātijā. Un ziņās ir teikts, ka referendums bija par islāma ierakstīšanu valsts konstitūcijā un šariata tiesas ieviešanu. Ziņās ir stāstīts, ka 55% horvātu nobalsoja pret, bet 45% horvātu par. Jautājums, kas tev radīsies priekšstats par horvātiem uz visu atlikušo mūžu? Tev iespiedīsies iespaids, ka horvāti ir musulmaņu tauta, turklāt visai reliģioza un fanātiska. Tu pat nemēģināsi noskaidrot, kā tur īsti ir, pietiek ar garāmejot dzirdēto ziņu vai izlasīto virsrakstu.
Pavisam cita lieta būtu, ja tu izlasītu, ka 95% horvātu ir nobalsojuši par islāma un šariāta ieviešanu. Šai ziņai tu nepaiesi garām, tas vnk nav iespējams. Un tad tu noteikti uzzināsi, ka balsotāju bija vien 15%, un ar atvieglojumu uzelposi, jo viss izrādās ir savās vietās un horvāti ir normāla eiropēiska tauta, kā tu arī domāji līdz šim.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:31
Plus_opinionrinķī apkārt zanE +++ Tu mani šoreiz tiešām pārsteidzi :) Kāpēc ir jāpiedalās Latvijas ienaidnieku rīkotā, provokatīvā pasākumā? Kam Tu - ko gribi pierādīt? Putiniešiem savu taisnību? :)) Lai Ušakovs kārto savu " latvijiešu" armiju, lai viņi soļo uz savu referendumu, lai darbojas. Viņi ir pelnijuši tikai un vienīgi nicinājumu un riebumu - šie politiski - spitālīgie. Un, ja mūsu politikas " gaišie spēki" - Zaķis, Kalniete, arī ZRP nespēs pieņem vienotu attieksmi pret notiekošo - tad, piedod, bet viņi ir jātriec prom no politikas.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:39
TanteSidra miljie cilveki,
vel aizvakar domaju ka toposho pasakumu vajadzetu ignoret, tas ari butu visvienkarshak ja vien uz to izdotos parliecinat elektoratu, varbut pat ka uz to te jau iesaku iespejamos domubiedrus parliecinat.
shodien jau sveros uz preteju taktiku. paskaidroshu, - moskalji tiks aicinati masveida doties uz pasakumu ne jau lai gutu tieshu parsvaru, bet lai ar savu balsojumu masivo rezultatu ietekmetu Eiropas institucijas. sedet majas un ignoret, tas nozime paradit ka mums shi lieta ir dzilji horizontala, ka bus ta bus, var ta un var ari ta. tulkot to vares katrs pec vajadzibas, apmeram ta ka balsojumus Saeima, var jau teikt ka bija izgajis uz mazmajinju, bet parasti tomer tiek domats ka atturigajam ir bijis cits, politisks iemesls izvairities savu poziciju atklati demonstret.
es ieteiktu nesteigties ar kategoriskiem pazinjojumiem un nesaiet matos, mums tak nevienam shkiet kaljkis nav galva tadelj savu uzskatu par taktiku varam ari pieskanjot un pat mainit, pie lemuma ka butu visefektigak mes noteikti nonaksim.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:41
Plus_opinionrinķī apkārt betijacelmale __ Un Tu arī to pašu :)) Vienīgais, ko balsojot " pret" var šajā referendumā panākt, ir - uzlabot šī cirka statistiku. Jābeidz tēlot te baigos domu gigantus un " politiķus" elementārā situācijā. Iet uz šo referendumu - tas būtu tas pats, kas piedalīties 9. maija, vai kāda cita šāda rakstura pasākumā, Tu vnk ar savu klātbūtni būsi pabalstījusi pretvalstisku akciju
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:47
Plus_opinionlno rinķī apkārt. Tev pilnīga taisnība, bet pagaidām nav jāizšķiež enerģija. Referendums tikai pavasarī, bet citi jau aun kājas:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:49
Plus_opinionrinķī apkārt TanteSidra +++ un Tu arī :)))) Kas ar jums šobrīd visiem notiek? Jeb es vairs neko nesaprotu no tā, kas ir ap mani. Manprāt nevajag mums domāt šajā situācijā par to, ko par to teiks Eiropa utt. Eiropa pievērsīs uzmanību šim pasākumam tikai tad, ja tam būs attiecīga publicitāte, bet tā savkārt rodas no savstarpējas cīņas :))

Iedomājoties to vien, ka man būtu jāpiedalās šajā pasākumā - nelabi paliek :)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:52
Plus_opinionrinķī apkārt Ino. Man tagad tiešām interesē, kādu nostāju pret referendumu ieņems katrs politisks spēks un arī katra " zvaigzne" atsevišķi. :)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:55
TanteSidra rinķī apkārt _...Iedomājoties to vien, ka man būtu jāpiedalās šajā pasākumā - nelabi paliek :)_
~~~~~~~~~~~~~~
nu man jau ari no tadas domas nepaliek labak :)
manuprat svarigi ir netrakot un neiet vienam uz otru ar spiedienu tagad bet ieklausities, skatos ka te tieshi par to ir daudz runats:
zanE _...mūsu rīcībā ir vēl vismaz 3 mēneši, lai izstrādātu pareizu taktiku.._
betijacelmale _...Baidos, ka "augšās" kādi tīšām centīsies radīt haosu. Dievs dod, ka kļūdos_
...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 13:58
ombros to betijacelmale
"Kā tur bija ar to žagaru saišķi, ko pa vienam žagaram salauzt viegli?"

Laika, kad Eiropa mostas, isti reize bija pieminet seno Romas simbolu un atgadinat par izcilo italu tautas delu Benito Musolini un vina partiju.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 14:03
TanteSidra par sho lietu diemzhel bus daudz jadoma un daudz jaruna. Kremlis ir izdomajis kartejo cucibu, bet ta ir ka bumba nostradata perfekti un mums ja gribam izdzivot bus japrot to neitralizet.
tas kas mums liekas pashsaprotams no arpuses tads var neizskatities.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 14:19
Plus_opinionlno riņķī apkārt. Es arī gaidu ar interesi:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 14:23
TanteSidra lno, riņķī apkārt,
pashlaik esam nonakushi pie secinajuma ka integracijas politika ir izgazusies, nekads multikulturalisms te lidzigi ka Eiropa nebus iespejams un aiz tolerances jedziena tiek slepta liekuliba, divkosiba vai vienkarshi neizdariba, - jo vairak tolerances jo mazak kartibas un tas jau var novest pie valsts pamatu apdraudejuma.
aktivs brainstormings bus vajadzigs, areji trakakas idejas ari var izradities noderigas.
kadi ir musu juristu skaidrojumi - vai tas ir tiesiski ka shads priekshlikums tika likts uz referendumu? ja ta, tad Satversme ir ievainojama, tagad tas ir redzams ka to vajag uzlabot.
ka vislabak tagad butu uzvesties, ka lai sho konkreto miklu pareizi atrisina, - varbut belcebuls jadzen ara ar belcebulu? varbut jaunas no valstij lojaliem pilsonjiem inicietas parakstu vakshanas un tam sekojoshi referendumi bus noderigi?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 14:32
zanE ...agrunte....-..."Nu nevar dabūt cilvēkus ziemā ārā no mājām uz pasākumu, kura iznākums jau iepriekš visiem zināms! Vai tad mēs nezinam, cik liels procents piedalās vēlēšanās un referendumos? Trešdaļa neiet uz tiem vienmēr, pat tad, kad iznākums ir reāli neparedzams."....

...vīri! - Markoni, lno un citādi domājošie!...uzdošu Jums jautājumu: agrunte precīzi noraksturojis situāciju - pasīvie latvieši...vai šobrīd tie, kas aicina ignorēt, nemēģina viltīgi aizsegties no bailēm, ka latvietis nebūs spējīgs atraut savu smaguma centru no ierastā dīvāna un aiziet līdz vēlēšanu iecirkņiem?...māc bailes, ka kārtējo reizi nesanāks - tad labāk referendumu ignorēsim, jo tā būsim saglabājuši pašcieņu un neviens neuzzinās mūsu mutuļojošās domas pie virtuves galda, kurai nesekos rīcība....ja nespēsim pārvarēt sevi un pateikt skaidru "NĒ", kuru tad vainosim?...tikai ne sevi - tā kā kauns! pie visa vainīgie tie tur - ārā!....ignorēsim - un kļūsim balti un pūkaini?...

...paskatīsimies uz briestošajiem notikumiem no cita skatu punkta....aizejam, nobalsojam, pasakām skaidru "NĒ"!....referenduma kvorums ir pietiekams un tas ir noticis - līdz ar to tuvākās desmitgades laikā šis jautājums vairs nav iekļaujams un bīdāms atkārtotai tautas nobalsošanai....šis iznākums dos pamatu aktualizēt un pārskatīt jautājumus par pilsonības piešķiršanu, par naturalizāciju, par minoritāšu tiesībām, par pāreju uz izglītību latviešu valodā....šis ir brīdis, kad iespējams pavērsiens, lai sensitīvi jutīgos jautājumus atrisinātu...

...par pašcieņu - neļausim ar to manipulēt!...jau uzķērāmies uz Ušakova teatrāli nospēlētās sajūsmas par mūsu augstāko amatpersonu iespējamo(!) uzrunu tautai...pat neļāvām muti atvērt!....tikpat viltīgi tiks spēlēts uz jūtām referenduma sakarā....

...ir jānomierinās un jākļūst gudriem!...galvenais - nezaudēt ticību sev - ka spējam un varam....
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 16:14
Plus_opinionlno zanE. Es savas domas esmu pateicis, tālākai diskusijai neredzu jēgu:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 18:28
agrunte zanE: "...aizejam, nobalsojam, pasakām skaidru "NĒ"!...".

Mēs visi gribam vienu un to pašu - pateikt "skaidru NĒ". Atšķiras tikai viedokli, kurā gadījumā šīs "NĒ" būs skaidrāks.
Pagaidām ir pamatotas aizdomas, ka piedalīšanās gadījumā šis "NĒ" būs neskaidrs, neizteiksmīgs, ar ne pārāk lielu pārsvaru.

Vispār būtu jānogaida kaut kādi socioloģiskās atpaujas rezultāti, un tad var atgriezties pie šīs diskusijas. Atkarībā no prognozes esmu gatavs mainīt savu viedokli.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 19:39
Plus_opinionrinķī apkārt zanE +++ izskatās, ka Tu tos "latvijiešus" uztver kā sev līdzīgus, kuriem ir vērts kaut ko pierādīt :) Man tas viss liekas stipri pazemojoši - sākt kustēties pēc kaut kādu putinistu svilpes un, ja bez tā var iztikt, tad es labāk nepinos iekšā visādu komunistu padarīšanās.
Svarīgi šoreiz ir nevis viņus uzvarēt, bet pazemot un politiski iznīcināt, un gribu pasvītrot vēlreiz, ka šobrīd šeit runa nav par krieviem, bet par kaut kādu indīgi internacionālu ideoloģisku " šķiru," kura no LV ir jāizdenzificē. Tas būs ilgs process, kamēr viņu " garīgās vērtības" izzudīs no mūsu vidus :(
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 19:51
agrunte Jautājums visiem: vai nevar būt tā, ka mēs te diskutējam pilnīgi veltīgi?
Lūk ko rakstīja cilvēks ar niku "Stratēģis" pirms mēneša:

"Dārgie kolēģi! Lieta tā, ka iet tikai tie, kas ir par, jo balsošanas listē "pret" nemaz nav, tā teica CVK priekšnieks!"
www.ir.lv/profils/128...

Kā tad īsti ir??????
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 20:05
zanE ...agrunte...parakstu vākšanas procedūrā netiek iekļauti iespējamie atbilžu varianti...parakstu vākšana ir tikai iespēja tautas nobalsošanas ierosināšanai...

web.cvk.lv/pub/public...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 20:50
TanteSidra nesen lieta kas saistita ar sho bijam pretejos uzskatos, vismaz puse no mums bijam droshi ka Aboltinjas ideja ipashi uzrunat parakstitajus kopa vel ar Dombrovski un Berzinju nav laba. ilgi eceties neuzspejam jo Berzinsh pateica ka nerunas par lietam kas nav apspriezhamas, Aboltinja palika pie sava ka laba iespeja ir palaista garam.
divaini sanacis, bet tagad esam pargrupejushies, tapat jau gribam tikai visu to labako:))
es pec nelielam svarstibam atgriezhos pie ta, ka pastav lietas kuras nekados apstakljos neapspriezh, kuras tirgus ir neiespejams, - tatad ignorance, boikots.
bet, - vel ir laiks un vel naks padoms, es ipashi neeksponeshos un savu viedokli pieskanjoshu tiem ar ko dazhreiz stridos bet vienmer uzticos, vardos visus nenosaukshu, saraksts par garu, kadu varu piemirst un tas vel apvainosies.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 20:51
agrunte zanE, paldies, atradu tur likumu. Tur tiešām 14. pantā ir teikts, ka jābūt atbilžu variantiem "par" un "pret".
web.cvk.lv/pub/public...
"Stratēģim" nebija taisnība.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 21:01
zanE ...Tante Sidra....neliela kļūdiņa - Āboltiņa, Dombrovskis un Bērziņš negatavojās īpaši uzrunāt parakstītājus, bet - sabiedrību....
...interesants bija Daces Stirānes jautājums Bērziņam LR "Krustpunktos" - vai tad Bērziņš nebija informēts par šādas uzrunas gatavošanu,kā tas tika pasniegts medijos?....un Bērziņš stipri negribīgi atzinās, ka tas ir bijis apspriests jau pirms viņa brauciena uz Afganistānu....
...nu, ko - uztraukums, atrodoties kara darbības zonā, dara savu - piemirsās!...:))
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 21:04
TanteSidra >rinķī apkārt to zanE _...Tu tos "latvijiešus" uztver kā sev līdzīgus, kuriem ir vērts kaut ko pierādīt..._
~~~~~~~~~~~~~~~
es tev piekritu. mes nepartraukti esam kautkur piekapushies aiz vardiem politkorektums vai tolerance dazhreiz pat vienkarshi maskejot savu neuznjemibu un neizdaribu. lno 10:02 nakosha lapa daudz ko no handekapiem jau ir smuki uzskaitijis: _"...tagad var pārliecināties kā atkožas piekāpšanās pilsonības likumā, kas pastāvīgi palielina SC elektorātu, piekrišana PSRS represīvo struktūru darbinieku palikšanai Latvijā, acu pievēršana skolēnu ideoloģiskai apstrādei krievu skolās, kur nereti vēsturi mācās pēc Krievijas grāmatām jeb arī pēc katras nodaļas seko skolotāja subjektīvais vertējums, krievu MM dominēšana u.t.t.."_.
jaunpilsonji uzbrukumu musu valodai skaidroja ar savas pashcienjas nostiprinashanu, vinjus tas neintereseja ka ar savu darbibu tie smagi aizvaino tas valsts kura uzturas pamatiedzivotaju pashcienju.
mes nedrikstam vinjus uzskatit par lidzigiem, vinji ir atnaceji no Citas Etiskas Sistemas kura pretimnacejs netiek sastapts ar smaidu bet ar cirvi, kura laipniba, pieklajiba un jebkura piekapshanas tiek uztverta tikai un vienigi ka gljevuma pazime. vinji sava vairakuma ir un paliks aliensi kurus savaldit var tikai dzelzhains likumu un instrukciju ramis.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 21:35
TanteSidra >zanE 21:04
Zane, paldies ka palaboji un atvainojos ka biju nepreciza, rakstiju neskatoties dokumentos kautko no atminjas, tas nebija tisham, jau teicu ka nevelos kasities un ta tik tiesham ir. :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 21:40
zanE ...Tante Sidra....labojums bija ne piekasīšanās dēļ...kā jau esi pamanījusi, arī šeit daudzi notikumus interpretē pēc sava prāta...tas tikai tā - lai neradītu maldinošu iespaidu...tāpēc mediju pieļautās kļūdas nākas labot....
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 22:01
zanE ...Riņķī apkārt....lūgums - neizplati aplamus mītus, vismaz par mani...:))
...esmu jau agrāk norādījusi - esi uzmanīgāks, pieņemot savu šķietamība par esamību...:))
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 22:07
TanteSidra Zane, man ir tikai prieks par to ka tu daudzas lietas zini precizak, ja vajag vari pat sameklet izzinjas avotus, vairumam te prieksh ta pietrukst speka :))
baigi izmetats te viss, sarunu turpinajumi iet uz dazhadam lapam..
aha, nu vot, - tagad Riņķī apkārt tavu lugumu var uztvert ka draudus, jo Tu vinjam saki - esi uzmanigaks... ;))... OK, es to tapat vien, nemaz ta nedomaju.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 22:08
zanE ...Tante Sidra....draiskule!...:))
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.decembris 2011 22:19
markoni Vēl jau pastāv pers. kodu reģistrs ... lai noskaidrotu, cik to pilsoņu ir...ne tā?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.decembris 2011 23:32

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai