IR

Pārmetumi nevietā

Viedokļi

Pikaso Visā savā mūžā es nekad neesmu šķirojis cilvēkus pēc etniskās piederības, jo esmu cieši pārliecināts, ka es neesmu, teiksim, kobra vai trusis nevis savu nopelnu vai vainas dēl, bet tikai un vienīgi tāpēc, ka mani vecāki nav ne kobras, ne truši, bet cilvēki. Toties man dziļi riebjas jebkurš cilvēks, kurš uzskata, ka viņam kaut kas pienākas tāpēc, ka viņš pieder pie noteiktas tautas, un vēl vairāk man riebjas cilvēki, kas dzīvo svešā valstī un mēģina tur ieviest savu kārtību. Un šajā sakarā uzskatu, ka Ušakovs var braukt uz Krieviju un riktēt lietas tur, bet Urbanovičam īstā vieta būtu Rēzeknē vai Daugavpilī, bet sīkais blēdis Zatlers var turpināt uzdot sievas uzņēmuma endoprotēzes par ārzemēs izgatavotām, nevis bīdīt visādas blēžu varzas Par izzagtu Latviju atliekas valsts amatos un muldēt par etnisko saskaņu. Diemžēl blēdis arī Āfrikā ir tikai un vienīgi blēdis.
 +22  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 07:49
lama ..bet Urbanovičam īstā vieta būtu Rēzeknē vai Daugavpilī, ...
____________________________________________________________
Ko Tev tie rēzeknieši tādu nodarījuši, ka gribi šiem vēl Urbanovicu uzsūtīt??
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:13
ARTs ... bet Urbanovičam īstā vieta būtu Rēzeknē vai Daugavpilī,
-----------------------------------------------------------------------

Kas tev ir pret Daugavpili ????

P.S. Urbim īstā vieta ir Maskavā
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:36
fzss perfekts teksts !
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 11:24
buen-a Jūs personiski nepazīstat Jāni un nezināt, cik viņš ir lielisks cilvēks.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 20:48
Jaunzems Nu, un kāds bija vēlēšanu rezultātu tusiņš Purvčikā? Pieļauju, ka tu biji goda viesis.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 22:42
Plus_opinionrinķī apkārt Man arī sen jau tā liekas, ka sabiedrību šķeļ ne jau etniskās nesaskaņas, bet ideoloģija. Šo vārdiņu "ideoloģija" komentos esmu lietojis tik bieži, ka sāk jau neerti palikt :)
Bet tas, ka liela daļa latviešu " inteliģences" jauc ideoloģiju ar tautas pašapziņu - tas Latvijai var pārvērsties par katastrofu - šis " mežonīgā liberālisma" uzvaras gājiens pāri Latvijai - virzienā uz Austrumiem.
Tas bīstamākais LV ir tas, ka ir tāda daļa ļaudis Latvijā, kuriem pēc ranga pienākas būt ekspertiem, un viņi tad arī izdomā savu pasaules kārtību, pasludina to par Eiropas vērtību, un no šī skata punkta pārliecinoši argumentē, savkārt liela daļa tautas, baidoties, ka tiks apvainoti tumsonībā, visas šīs stulbības bez ierunām pieņem par patiesību :))
Intereses pēc pajautāšu - vai Krišjāns Valdemārs, kad pienagloja pie savas studentu istabiņas durvīm ziņu, ka viņš ir latvietis - rīkojās kā tumsonīgs nacionālists? :)
 +31  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 07:56
betijacelmale Pagāja gandrīz pusotrs gadsimts un Urbanovichs uzstādīja viņam diagnozi - nozombēts latvietis.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 10:22
o_ja3_14 betijacelmale
Kam? Krišjānim Valdemāram?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 11:39
betijacelmale Acīmredzot, jā.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 13:50
arijs_kaulins Tomēr, tomēr... Runājot par Krieviju, jāšķiro Krievija Krišjāņa Valdemāra laikā, Krievija Ļeņina laikā, Krievija Staļina laikā, Krievija Putina laikā. Mans vectēvs jaunībā (1872 - 1955) bija Krišjāņa Valdemāra laikabiedrs un no savas mammas šo to dzirdēju par viņa piedzīvojumiem Cara Krievijas impērijas Baltijā un Rīgā kā algādzim, būvamatniekam. Tad jāsaka, ka minētās vietas kopā ar Sankt-Peterburgu nebija tādas, par kurām būtu jākaunas un demokrātijas līmenis un tiesiskums nebūt nebija tik šausminošs, kā mūsu galvās ieborējuši rubikieši un kāds tas ir pašlaik Krievijā.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.oktobris 2011 19:25
dita7 Lietderīgi būtu papētīt ZRP pirmās lēdijas Kukules biogrāfiju pēdējās desmitgades griezumā. Tur varētu atrast pikantus faktus par draudzību ar bijušo Maskavas mēru.
Pētījums īpaši ieteicams neatkarīgajiem ekspertiem!
 +18  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 08:01
Ciniķis Vēl atrastu arī tādu sīkumu, kā viņas vīra draudzību ar godīgo neoligarhu šleseru.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 10:48
lno Tipiņš. Netiesā un netiksi tiesāts: izlasījusi ZRP programmu, Sandra saprata, ka ar šķiras ienaidnieku Kukuli kopdzīve nav iespējama un pārcēlās uz Zatlera trieciennieku komandiera dzīvokli:)
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 11:27
Plus_opinionurga Ja ZRP ir atbildīgi politiķi, tad viņiem ir jāpauž sava nostāja. Tad viņiem jāizsaka sava attieksme arī par tādām dīvainībām kā J.Urbanoviča izteikumiem radio intervijās krievu valodā. Latvijas iedzīvotājiem ir tiesības zināt, kas ir ZRP. Akadēmiķa J.Stradiņa piesardzībā ir ļoti vēlams ieklausīties, turklāt J.Stradiņam jau nu nekādi nevar pierakstīt etnisko musināšanu.
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 08:11
andrejs_gr 100% piekrītu autorei. ZRP paziņojums ir vienkārši nožēlojams pēc savas būtības kaut vai tāpēc vien, ka mums jau tā kompleksainajiem latviešiem tiek mēģināts iedzīt vēl lielāku vaina sajūtu par lietām par kurām neesam atbildīgi. Īstais sabiedrības šķēlējs visus šos gadus ir bijis Kremlis, kurš to ir darījis gan tiešā veidā kavējot integrāciju (piemēram, atļaujot nepilsoņiem apmeklēt Krieviju bez vīzas vai dzenot savu propagandu un ideoloģiju caur masu saziņas līdzekļiem), kā arī to pašu darot ar SC rokām un mēlēm. Paņemt SC valdībā būtu vislielākā kļūda ar tālejošām sekām - tā nevis palīdzētu saliedēt sabiedrību, bet tieši otrādi - ieliktu papildus valsts varas instrumentus tās valsts, spēku un cilvēku rokās, kuri šeit cenšas īstenos savas, bet mums svešas, intereses.
 +21  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 08:31
Ķīps Vērtību pārbīde un demagoģija Zatleršteina paziņojumos ir liela. Etniskuma propagandists ir tieši SC, kura ir izteikta nacionālšovinistiska partija, kuras sirdsapziņas bruņinieki ir Osipoivs un Lindemanis, kas proponē Kremļa idejas, slēdz līgumus, ir pret valsts neatkarību, valodu. Kur vēl etniskāk? Šis īlens no maisa, maisa, ar kuru tas tiek mēģināts slēpt, maisa, kas saucas sociāldemokrātisms, lien dikti ārā. Sc mērķi nav tie, ko proponē Zatleršteins. SC ir bijusi pret tiesiskumu, ir ieviesusi divvalodību un " savējos" Rīgas domē. No Rīgas satiksmes nāk kriminālas ziņas, SC oligarhi kā dzīvoja, tā dzīvo cepuri kuldami. Kur te etniskuma mūra nojaukšana? Visi SC reveransi, piekāpšanās (!) tur vai citur ir tikai taktika, lai tiktu pie siles. Pēc tam tiks teiks, ka tas tā nebija domāts, ka runātājs pauda personīgo viedokli, utt. Labākajā gadījumā Z-isti drupinās to sienu, ko būvēs SC, jo notiks tieši otrādi. SC pie varas Latvijā uzbūvēs jaunu Berlīnes mūri starp Austrumiem un Rietumiem.
Nevar nojaukt to kā nav. Etniskās saskaņas ziņā Latvija jau tagad ir paraugs. Parādiet man otru tādu valsti vēl!
Kangar, attopies!
 +32  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 08:33
andrejs_gr Zatleršteins! :D :D
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 08:41
lama Kirchlers?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:15
lno Reta reize, kad var 100% piekrist autorei un iepriekšējiem komentētājiem. Man nav ko piebilst. Autorei maiss ar žetoniem:)
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 08:36
Plus_opinionklejotājs ja Raivis Dzintars būtu pateicis kaut pusi no tā ko sarunājis Urbanovičs un SC darboņi no savām slimām, naida pilnām galvām tad nav grūti iedomāties kāda svistopļjaska sāktos sabiedrībā. latvieši tiktu apvainoti nacismā, rasismā, holokostā, aparteīdā, kanibālismā.

vai te nav dubultstandarti? vai mēs gadījumā nedzīvojam savā zemē? vai urbanovičveidīgie var nekaunīgi draudēt un šantažēt gozoties Maskavas paēnā?
 +46  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 08:38
lno Zatlers ir tāds pats sabiedrības vienotājs kā pedofīls bērnu draugs.
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 08:52
Plus_opinionaigarius Tā gluži es neapgalvotu. Raivis ar draugiem ļoti daudz interesantu izteikumu ir publiskojuši. Starp tiem var atrast arī trakākas lietas par Urbanoviča mājieniem.
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 13:04
tvverotajs Tieši tā! Ir smieklīgi reizē runāt par etnisko robežu nojaukšanu un tūlīt pat sadalīt partijas - latviešu un cittautiešu partijās (tas ir Zatlera uzskats par SC) un tas ir bez maz vai vienīgais arguments SC ņemšanai valdībā.
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 08:44
Bet Skatoties, kas tagad notiek pēc 11.saeimas ārkārtas vēlēšanām, kad par visu varu masu saziņas līdzekļos visādi ekperti mēģina spiest uz latviešu elektorātu, ka partijas izrādās ir dibinātas un darbojas nevis pēc programmām, bet gan pēc etniskā principa. Tātad atzīst divkopienu valsti un uzspiež koalīciju nevis labējās un kreisās partijas, bet gan, ka latviešiem jānem koalīcijā krievvalodīgie par katru cenu!
Tad jau nav ko rīkot vēlēšanas un tādējādi var ietaupīt naudu, jo tad jāveido koalīcija proprcionāli etniskajam sastāvam Latvijā. Piemēram: latviešiem 60% krievi ap 20%, tad % ebreji, % baltkrievi% ukraiņi utt!
Kāpēc te kaut kādas programmas jāraksta, jo tagadējo koalīciju taču veido, ka jānem labējiem kreisie, kuru programmas nu nekādi neatbilst kopēju mērķu labā.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  9.oktobris 2011 12:01
alias No malas raugoties liekas, ka partijas savā starpā šobrīd spēlē smagu atriebības spēli. Vienotība atriebjas Zatleram par Saeimas atlaišanu, Zatlers atriebjas tiem, kas viņu nepārvēlēja uz otru termiņu. Un tas, ka triju nedēļu laikā nav koalīcijas aprišu, ir ne ideoloģiju vai principu nesaskaņas, bet maziska savstarpēja ķīvēšanās. Piesauktie nacionālie jautājumi, radikālisms, nodevība un citi skaļi vārdi ir priekš tupā elektorāta. Mūs visus kopā mēģina padarīt par vainīgiem pie tā, kas notiek, mēģinot radīt pārliecību, ka paši vien nobalsojām par Saeimas atlaišanu un paši vien tagad strēbjam savas rīcības sekas. Drīz sāks parādīties medijos analīze no uzpirktiem cilvēkiem par to, cik liela kļūda patiesībā bija šīs Saeimas atlaišana. Tā teikt, prevencija, lai vēl kādreiz cilvēki neuzdrošinātos pacelt galvu un pateikt, ka kaut kas nepatīk.
 -10  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 08:52
lno Aiz kokiem neredzi mežu, alias. Ja par Zatlera motīviem var piekrist, tad Vienotība taču vēlas strādāt kopā ar ZRP. Es arī šobrīd uzskatu, ka saeimas atlaišana bija bija apsveicams Zatlera lēmums, žēl, ka viņš pats visu sačakarēja.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 08:58
lama Es arī šobrīd uzskatu, ka saeimas atlaišana bija bija apsveicams Zatlera lēmums, žēl, ka viņš pats visu sačakarēja.
____________________________________________________
Pats atrada- pats pazaudēja.

Tikai-
Laikam jau atrada, lai pazaudētu.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:17
Ķīps Es biju pret Saeimas atlaišanu, biju viens no retajiem, kas balsoja pret, jo negribēju šo scenāriju. Man likās, ka jāļauj Dombrovskim strādāt. Pēc manām domām, cena, ko maksājam par iespēju atriebties Saeimai, ir par augstu. Joprojām savas domas neesmu mainījis, tieši otrādi, diemžēl saprotu, ka mana prognoze piepildās.

Bet, jūs, kas balsoja par - variet lēkāt un sist plaukstas. Saeima tak tika atlaista!
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:21
dita7 Zatlera Ahileja papēdis ir konsekvence sarkano līniju novilkšanā !!!
Tas ir jautājums, uz kuru exprezidents joprojām nespēj atbildēt. Tas liecina par Zatlera un viņa komandas acīmredzamu politiskā brieduma trūkumu . Viņa argumenti skan aizvien nepārliecinošāk ...
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:37
lama Bet, jūs, kas balsoja par - variet lēkāt un sist plaukstas. Saeima tak tika atlaista!
_____________________________________________
Zini-tā jau varam visu laiku turpināt"Jūs, kas balsōjāt par ZRP, jūs,kas to un jūs,kas šito..."

Nav produktīvi.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:44
betijacelmale Vai Zatlers atriebjas SC par nepārvēlēšanu uz otro termiņu uzaicinot koalīcijā un atstumjot tos, kas balsoja par viņa pārvēlēšanu?
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 10:28
Bet Betij, Tu gan labi trāpīji!
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  9.oktobris 2011 12:04
west Atbildot uz jautājumu: "Kas rausta politisko marioneti V.Z. un kā rokās ir diedziņi ?", taps skaidri daudzi, it kā absurdās rīcības, iemesli.
Kapēc neviens neinteresējas par šo jautājumu ? Kur ir racēji - žurnālisti ?
 +18  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:10
dita7 Jā, patiešām - kur ???
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:25
lama Kur ir racēji - žurnālisti ?
_____________________________________-
Silts rudens. Sirseņi vēl lidinās.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:18
Optiskais Tēmeklis Sanita U.! Lieliski motivēts rūciens īstajā vietā un pēdējā brīdī!

Zatleram un "īsās ķēdes zatleristiem" atgādināji, ka jā... orientēšanās termins tiešām saistīts ar orient -- austrumi -- nozīmi, BET -- ak, skarbā dzīve! -- kompasa bultiņai jābūt uz ziemeļiem...

Papildskaidrojums un atgādinājums: jāturpina runāt un domāt tieši ZRP sarunu vedēju atškirībām no Saeimā ievēlēto ZRP pārstāvju uzskatu iespējamo -- un ticamajām! -- atškirībām. Izskatās, ka ZRP sarunu vedēji/tankisti, starp kuriem maz Saeimā ievēlēto deputātu, krasi atškiras no ievēlētajiem. Un tad rodas pārliecība, ka ZRP tanks brauc aplamā virzienā, ko neatbalsta uz tanka uzsēdinātie ZRP kājnieki, par kuriem balsojuši ZRP vēlētāji! ... :)

Ja nopietni, tad paldies Sanitai Uplejai, Mārai Zālītei un IR-komandai, kam vienā rītā pieticis attapības tieši šorīt izšaut Sanitas Iplejas un Māras Zālītes viedokļu dubletu.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:28
lama ...Kāpēc, jūsuprāt, Zatlers izteicās, ka morālu apsvērumu dēļ jūs diez vai varat būt Saeimas priekšsēdētāja?

– Iespējams, ka Zatlera kungs ar to grib pateikt, ka es esmu atlaistās Saeimas priekšsēdētāja.

– Bet viņš ir atlaistais prezidents! Vai jums ar kādu ir bijusi saruna par to, kas varētu būt nākamais Saeimas priekšsēdētājs? Kuluāros klīst runas, ka Zatlers, pirmo reizi pēc vēlēšanām tikdamies ar Valsts prezidentu Andri Bērziņu, izvirzīja sevi kā eventuālo Saeimas priekšsēdētāju.

– Jā, esmu dzirdējusi, ka Zatlera kungs vēlētos ieņemt spīkera krēslu. Vienotības rezultāts vēlēšanās ir tāds, kāds ir, tāpēc mums ir viena prioritāte: Dombrovskis kā premjers.

– Apetīte, protams, rodas ēdot. Zatlera kungs jau tēmē uz pirmo tautas vēlēto prezidentu. ...
zinas.nra.lv/latvija/...
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:30
ezernieks Izcili! 100% varu pievienoties. Arī mana reakcija, lasot ZRP argumentus, bija līdzīga. Sanita Upleja ir spējusi to uzlikt argumentēti uz papīra, un parādīt visas tās šuves, kuras ir baltiem diegiem šūtas.
 +18  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:42
Kurmītis Wow!, kāds “cepumiņš” !
Labākajās PSKP tradīcijās ! Gan pēc stila, gan gara. Demagoģijas paraugstunda un varu derēt, ka pēc jenotu Politbiroja pasūtījuma! Iet taču cīņa par varu, un par vietām pie Siles un Ir-iešiem nu jātek atstrādāt jenotu apsaimniekotās valsts dotie kredīti ! … :)))

“baltiem diegiem šūti”ir tieši tavi “argumenti”, Sanitiņ. Jo īpaši tā jaukā metode – mēģināt Zatlera POLITIĶIEM un PARTIJĀM adresētos pārmetumus pāradresēt uz vēlētājiem ! Kacināt tādā veidā tautu un censties tai iestāstīt, ka ZRP krāpjot sabiedrību un uzmetot vēlētājus. Tipiskā cekas metode vēl no “tiem laikiem” … : )

Kas attiecas uz “etnisko sašķeltību un neuzticēšanos”. To neredzēt var tikai aklais. Jeb tāds, kurš to redzēt nevēlas. Un tieši fakts, ka vienīgā krievvalodīgos pārstāvošā partija netiek laista pie varas un ņemta koalīcijā, lai gan stabili pēdējos padsmit gadus ir bijusi vadošo trijniekā, kamēr visādi letiņu pundurveidojumi gan ir pamanījušies paministrēt, ir kliedzošs tā apliecinājums. Problēmas NAV ekonomiskajās programmās, vai kādos ideoloģiskos uzstādījumos, kā to pierādīja kā reize pēdējo divu nedēļu sarunu gaita. To ir apliecinājis arī Prezidents. Problēmas ir kā reize letiņu alkatībā, cenšoties visu varu valstī un atiecīgi – Sili sagrābt un paturēt sev ! Pat ne bailēs no “krieviem”, ko varēja vēl saprast no kādu slimīgāku personu puses, pirms iestāšanās NATO un ES. Visa šī muldēšana par okupāciju un Maskavas roku ir tikai un vienīgi IEGANSTA meklēšana, lai šo te savu pozīciju attaisnotu.

Kur iet tā šķirtne?
Starp latviešiem un “pārējiem”. Kurus - tos pārējos vieno krievu valoda. Tāpēc meklēt te tagad kādas “etniskās nesaskaņas” starp latviešiem un ukraiņiem vai baltkrieviem ir smieklīgi, jo ukraiņi pie mums nepastāv kā atsevišķa, monolīta etniska grupa. Padomju katlā visi ir sajaukušies un es zinu ģimenes, kurās tēvs ir ukrainis, māte krieviete, viena no omēm – ebrejiete, otra baltkrieviete u.t.t.

“nekas neliecina, ka šie cilvēki kaut kādā veidā tiktu diskriminēti vai atšķelti savas etniskās izcelsmes jeb tautības dēļ.” ??? Nu šitas vispār ir kronis visam! A tu, meitenīt, esi dzirdējusi par to, ka mums valstī ir aptuveni 300 000 nepilsoņu ?? Un par tiem IEROBEŽOJUMIEM pārvietošanās brīvības, vēlēšanu tiesību un pat darba atrašanas jomā, ar kuriem šie ļaudis ikdienā saskaras ?? Visklasiskākā diskriminācija starptautisko tiesību izpratnē!

Patiesība par igauņiem ?? A vispār jau Zatlers neko neteica neko tieši par viņiem. Tās jau ir tavas personīgās fantāzijas. Viņš teica VISPĀR par kaimiņiem. Jo patiesība ir tāda, ka mēs atpaliekam no VISIEM saviem kaimiņiem. Zem jautājuma zīmes varbūt vienīgi ir Baltkrievija. Taču gan no igauņiem gan leišiem, gan poļiem, par visādiem somiem nemaz nerunājot, MĒS ATPALIEKAM !!! Un pat Krievija pagājušajā gadā mūs apsteidza VIDĒJĀ GDP rādītāja uz iedzīvotāju ziņā !!! Pat Krievija !!! Ja nemaldos pirmo reizi kādos pēdējos 300 gados !!!
Kāda te vispār par šo tēmu vēl zobu trīšana var būt !! Kur nu vēl uzskatāmāku Latvijas dzīvot- un konkurēt- nespējas apliecinājumu ??

Kurš vairo naidu?
Neapšaubāmi – POLITIĶI. Kuriem ir izdevīga nacionālā sašķeltība, jo tā ļauj savu ekomomisko mazspēju un nemācēšanu pārvaldīt valsti piesegt ar nacionāliem saukļiem. Un viņu instruments ir pērkamie, prostituējošie mediji - IR ieskaitot. Ja gribi konkrētus uzvārdus – tad palasi, kuru partiju kuri politiķi kuros medijos pirms katrām vēlēšanām baida letiņus ar krievu tankiem, vai valsts valodas apdraudējumu, vai fantazē par okupāciju …

Vērtību mūris.
Melīgie, ciniskie un divkosīgie jenoti, kuri visas vērtības, kam pieskaras, pieķēzī, jau nu būtu pēdējie, kuriem vajadzētu muti par vērtībām vērt vaļā. Nosauc da jebkuru no tām un izrādīsies, ka jenoti to ir sen jau iztirgojuši un iemainījuši pret vietām pie Siles. Kaut vai šīs pašas šodienas aktualitātes sakarā – par Saskaņas ņemšanu koalīcijā. Vēl ne pāris mēneši nav pagājuši, kopš āboltiņa muldēja, ka bez Saskaņas valdība nav iespējama. A šodien apmetusi kažoku uz otru pusi un atkal par kaut kādiem no pēcpuses izvilktiem “principiem” un ”ideoloģiju” ir atcerējusies ...

Pretīgi vienkārši skatīties !
 -23  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 09:58
WAT Iesaku Tev ,kurmi, lietot tableti-oglīte, vēders paliks ču ču cietāks, tagad tāds Tev skrejamais, ka pat konsistenci vairs neredz tikai ūdens ( bīstami vari dehidrēties un nomirt)
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 10:48
paps Nu gan, Kurmi, lielummānija. Iedomājies sevi laikam par nākamo Višinski nākamajā valdībā.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 11:58
tvverotajs Diez vai mehāniski saliekot kopā vienā valdībā latviešus ar krieviem tiks atrisinātas etniskās problēmas.
Kādreiz vēl padomju laikos uznāca mode veidot jauktās skolas, bet pat tad saprata, ka mehānsika latviešu un krievu salikšana vienā skolā tikai veicina konfliktus, nevis iecerēto tautu draudzību. Tagad ir līdzīgi, šaubos vai daudzi iebilstu pret krievu tautības ministriem, ja viņi būtu kompetenti savā nozarē, bet noteikti būtu iebildumi, ja izdomātu kādu mehānisku formulu, ka, piemēram, valdībā 40% jābūt krievu, 50% sieviešu, 30% pensionāru un vismaz 1 jābūt gejam.
Nacionālā piederība nevar būt nedz šķērslis, nedz arguments, lai kādu cilvēku vai partiju ņemtu koalīcijā.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 13:15
Plus_opinionaigarius Tas, ka partija tiek automātiski izslēgta no valdības diskusijām tapēc, ka liela daļa tās velētājiem vairāk pie sirds ir krievu valoda ir diezgan aplami. Taču mēģināt krievus padarīt par cietējiem Latvijā arī ir muļķīgi. Pilsonības iegūšanas process un eksāmens ir viens no vienkāršākajiem ES valstīs un tikai patiešām slinkais to vēl nav nokārtojis. Savukārt tie, kas negrib te dzīvot sen jau ir aizbraukuši uz Krieviju, vai arī nokārtojuši pilsonības eksāmenu un tad aizbraukuši uz ES.

Man ir aizdomas, ka ja Valdis iedabūs SC valdībā un veiksmīgi izmantos NA balsu veseri uzkarinot to virs SC galvas, lai nepieļautu tās novirzes no 'pareizā' ceļa, tad SC drīz vien sašķelsies divās partijās: radikālie krievi (līdzīgi vecajam PCTVL, krieviskais analogs NA) un centriskai proLatviskajā partijā ar krieviskiem uzvārdiem deputātu un atbalstītāju rindās, kas ar savu politiku praktiski neatšķirsies no ZRP un V un varēs mierīgi turpināt strādāt valdībā.

Ja tas tā notiks tad Valdis panāks krieviski runājošo Latvijas pilsoņu integrāciju īstā politiskā processā un viņiem būs 2-3 partijas par kurām balsot pašreizējās vienas vietā.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 13:16
WAT Aigarius tāds arī ir Jeņķu un ES mērķis, tikai problēmas sākas ar kādu impulsu sašķelt SC un tā elektorātu.
Tu runā par šādu labvēlīgu, bet vai Tu zini kāds ir SC elektorātS? Peikāpšanās-vājums!
Es domāju būs izslēgšana no spēles, neliela klope, kriminālprocess un frustrācija, sadaloties konstruktīvie pie ZRPa,ZZSa un maza daļa V, un protams otra daļa margināļos un kriminālprocesā agresīvākie.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 14:47
Ģirts to aigarius:
Piekrītu domai, ka SC sašķelsies, bet tas notiks, ja viņi NETIKS valdībā.
Ja SC tiks valdībā, tad neizbēgami sašķelsies kā Vienotība, tā arī ZRP, kas, manuprāt, ir galvenais SC mērķis.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.oktobris 2011 10:54
o_ja3_14 Raksts apkopo tos līdz šim šur tur izmētātos faktu, kas ļauj ieskatīties SC azikulisēs, un uz to pamata izdara VIENĪGOS iespējamos loģiskos secinājumus. Līdz ar to tas PADARA SMIEKLĪGUS turpmākus šāda veida SC advokātu mēģinājumus – SC nav labs, bet, neskatoties uz to, ļausim tam pamēģināt valdīt pār Latviju – ar varu iespiest SC valdībā.

Šis raksts izraisa arī interesi ielūkoties šodienas Latvijas avīzē, kur „Kā pievilināt «Vienotību» un izolēt nacionālistus?” kā fakts ir minēts , ka „...VISI ievēlētie ZRP deputāti IR parakstījuši dokumentu par iešanu valdībā ar saskaņiešiem...” . Tātad arī Valdis Liepiņš, lai ko viņš rakstītu IR publicētās „Manās nostājās”.

Un, ja viss ir skaidrs par SC, tad kā citādi, kā par ŠĶELTNIECĪBU Vienotības iekšienē var saukt Štokenberga k-ga rīcību? „Tieslietu ministrs nemaz neslēpj, ka atbalstītu ZRP, "SC" un "Vienotības" veidotu koalīciju. "Iet kopā ar ZRP un "SC" būtu prātīgs solis, jo viņi jau ir pauduši atbalstu Valdim Dombrovskim kā premjeram.”(turpat Latvijas avīzē). Vai šāds Štokenberga arguments arī neizraisa SMIEKLUS? It kā SC izceltos ar to, ka tie vienīgie neiebilst pret Valdi Dombrovski? It kā NA uzstātos pret viņu?
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 10:03
Plus_opinionklejotājs kurmim

Pretīgi vienkārši skatīties !
kautrīgi pagriezies nost, nosarksti, pietvīksti, nolaid aijelidus, aizsedz seju ar mutautiņu kā tikai tu māki, nelieti!
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 10:04
Nick Es nesaprotu, vai tiešām tādiem sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem - kā raksta autorei, bet arī A.Ozoliņam, J.Ošlejam, B.Strautmanei u.c. nav kauns? Tiek rakstīti gari raksti, simtiem twītu, meklēti desmitiem dažādu iemeslu un ieganstu ar vienu vienīgu mērķi - ATTAISNOT SAVU KSENOFOBIJU!

Arī šis diemžēl ir raksts no tās pašas sērijas.

:-(
 -22  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 10:05
WAT Ksenofobija hehehe!

Jefiņ, ir divas valsttis LPSR ( tur izolēti dzīvo SC un to elektorāts, tur tos visādi baro Kremlins un draugi) un ir LR tur dzīvo ~ 75 % elektorāta, to savukārt savā pulkā ņēmusi pārējā no kremlina neatkarīgā pasaule.

Varbūt iedomājies sekas ( tamstarpā ekonomiskās, it sevišķi tiem ~75% elektorāta), kas notiks ja LR nomainīsies ar LPSR? Neesi padomājis konsekvences?

Pavirši jau protams abas LR un LPSR( jaunā inkarnācija) ir būs neatkarīgas valstis, tikai skaidrs ,ka LPSR būs Kremļa kazačoks ES un NATO, valsts būs tikai KF jēlresursu tranzītpunkts uz Rietumiem, Latvijas tagadējiem iedzīvotājiem tā nenesīs nekādu labumu, tikai pietuvinātajiem ( kā jau mēs redzējām ar Vpili un naftas vadu). Kremlim nav nekādas vajadzības lai LPSR būtu konkurētspējīga-diversificēta ekonomika, jo atkarīgāka jo labāka,tieši tas pats stāsts, kas bija 1940-1990.
Vienīgā atšķirība ka Kremļa naudasmaisi šodien paši baidās no Pūtina bandas un tomēr tīri labprāt vēlas no Kremļa juridiski neatkarīgu anklāvu, bet pēc sava ģīmja un saprašanas, jo Rietumu saprašanas(kur lēnā garā līdz šim virzījās LR un aizgājusi EE) nav īsti piemērotas "bezšabašnijam" kremlinu biznesam.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 11:01
Nick Nu lūk. Vēl viens mēģinājums attaisnot savu ksenofobiju. Vienīgais pluss - Jums fantāzija attīstīta nedaudz labāk, nekā daudziem citiem ;-)
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 11:05
paps Teicami, tā arī ir notikumu būtība, pie tam saprotamā un koncentrētā veidā.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 12:08
edge_indran ------Nick
Talantīgi jaunieši ar prātam neaptveramu fantāziju, tā kā S.Uplejas kundze var būt droša - vērtību mūris tiks stiprināts. Par cenu ''talantīgie'' nekaulēsies :
''Ņemot vērā šogad veiktās tautas skaitīšanas provizoriskos rezultātus, laika posmā no Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā 2004.gada 1.maijā, iedzīvotāju skaits valstī kopumā samazinājies par 419,2 tūkstošiem cilvēku jeb 18,1%.
Mirušo pārsvars pār jaundzimušajiem šajā aprēķinā ir 69,2 tūkstoši cilvēku jeb 3%. Atlikušie 15% jeb 349,6 tūkstoši cilvēku aizbraukuši peļņā uz ES valstīm. Šo visai skarbo statistiku ikviens var redzēt arī dzīvē, braucot pa Latvijas reģioniem, kuros galvenokārt palikuši sirmgalvji un mazi bērni.''
www.esmaja.lv/?lapa=r...
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.oktobris 2011 14:06

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai

    Dzobsa__boli_afp-second_compact
    Nākamais raksts

    Ardievas ģēnijam (15)

    Amerikā ļaudis skumst par datorģēnija Stīva Džobsa nāvi