IR

Kas būs pēc pulkveža?

Viedokļi

Plus_opinionlno Kas būs pēc pulkveža?
______________________
Jefreitors.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 09:26
Plus_opinionsvītrkods Pat, ja diktators ir miris, paliek nospiedums cilvēku prātos. Tautai būs vajadzīga jauna stingrā roka, īpaši, ja ņem vērā pilsoņu kara iespējamību. Un vēl naftas resursus. Tāpēc vecā pulkveža vietā droši vien nāks cits pulkvedis, tikai ar vienkāršāku seju.
Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 09:45
Merilī Vienkāršāka seja? Šariata mullam? :D
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.oktobris 2011 12:34
a_kirsteins Jau ir viss komplekts - masu slepkavības, šariāts, daudzsievība, nepaklausīgo sieviešu apliešana ar sērskābi.
Naftas cenas sāk krist? Gan jau Sauda Arābijas, Kataras un Bahreinas "demokrātiskie" režīmi uzsāks jaunu karu vakhabītisma ideju vārdā, un cenas stabili ies augšā.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 10:51
Rix Goa Skatoties uz Lībijas revolūciju, rodas lielas bažas par vienotas valsts tālāko likteni. Eiropa varētu būt ieinteresēta 3 jautājumu sakārtošanā: stabilas energoresursu piegādes no Lībijas, islama radikāļu ietekmes ierobežošana un nelegālās imigrācijas novēršana. Varbūt ir jādod nauda kādam no mērenākajiem islamistu līderiem un jāoptimizē radikālāko elementu skaits. Cits jautājums: vienota valsts vai federācija?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 11:41
a_kirsteins Eiropa varētu būt ieinteresēta 3 jautājumu sakārtošanā: stabilas energoresursu piegādes no Lībijas, islama radikāļu ietekmes ierobežošana un nelegālās imigrācijas novēršana.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eiropa neko nevar ietekmēt, jo aiz Sauda Arābijas dinastijas, kura izplata fundamentālismu (vakhabīti) stāv ASV. Konflikts ir par vadošo lomu reģionā starp šiītiem (Irāna) un sunnītiem. Visas sunnītu monarhijas ir gatavas sākt karu ar Irānu (protams vairāk ar ASV palīdzību). Irāna, Irāka un Lībija bija galvenais monarhiju ienaidnieks, divi ir novākti.
Karš savukārt ceļ naftas cenas(monarhijām) un rada bēgļu straumes (Eiropai).
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 11:59
ombros to a_kirsteins
Atkal Maskavas fleita esi iekodies.
Vel atliek krist Asada un tumsonigo ajatolu rezimiem, un al-Qaedas teroristu gatavosanas bazes bus japarcel uz krieviju.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 13:54
Viedoklis_lv a_kirsteins ir no Nacionālās Apvienības, parijas Visu Latvijai! So... kind of lame pārmest viņam ka atbalsta Maskavu vai kādu no viņiem. Šoreiz baigi garām aizšāvi demagoģiju
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 19:33
ombros to Viedoklis_lv
Kiršteins ir Lemberga iesūtītais kazačoks, līdzīgi kā Šļesara "cilvēks" Gerhards.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.oktobris 2011 11:49
Rix Goa Tam, ka ir pretrunas starp šiītiem un sunnītiem es piekrītu, tāpat visiem ir zināms par reliģiskām atšķrībām starp dažu arābu valstu iedzīvotāju vairākuma un valdošo aprindu ticības virzieniem. Tomēr arī ASV objektīvi nevar būt ieinteresēta arābu valstu radikalizācijā, pat, ja ASV nepatīk Irāna un ļoti patīk Sauda Arābijas nafta. Saprātīga persona taču nepirks naftu komplektā ar radikalizāciju?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 12:16
Plus_opinionBJL Nu, radikalizēsies viņi tirgus līmenī un kas no tā? Vienmēr taču ir iespēja bumbot vai nu civiliedzīvotājus 'aizstāvot', vai vēl ko izdomājot.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 12:40
Plus_opinionKristaps Freimanis Džekiem ir priekšā valsts būvniecība gandrīz no nulles (institucionālā ziņā). Šajos apstākļos nav arī skaidrs vai 200 Kadafi pa pasauli izkaisīto gigadolāru savākšana nāks šiem par labu vai sliktu.
=
Tuvākā laika galvenais mērķis droši vien ir kārtīgas policijas izveide un civilo atbruņošana. Švakākie karotāji tagad uzmetušies par dižākajiem "atriebējiem" - varas saldmes valdzinājums.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 13:29
Plus_opinionvalynx Nu, ko atgriežamies pie sarunas par progresu ;)
mans jautājums ir sekojošs. Vai varas darbi, ko tagad pret mierīgiem iedzīvotājiem pastrādā "progresa nesēji" no nemiernieku aprindām ir progresīvāki par tiem, ko pret saviem politiskajiem pretiniekiem pastrādāja diktators?
un vēl viens jautājums. Vai pilsoņu ierobežotās tiesības kritizēt vadoni ir visu šai nemiernieku pilsoņkarā nogalināto, sakropļoto, aplaupīto un no mājām padzīto ciešanu vērtas?
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 15:03
Plus_opinionpecisk Tas, ka šobrīd ir kontroles trūkums Lībijā, ir skaidrs - varas vakums nekad nav labi beidzies. Ir skaidrs, ka NTC spēju vai nespēju vērtēs pēc tā, cik tā ātri izbeigs atriebības slepkavības savās rindās, kā arī nodrošinās pamatservisus - drošību, ūdeni, elektrību, internetu - pamatiedzīvotājiem.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 13:31
davis Protams, Kadafi režīms bija pilns ar totalitārām iezīmēm, tomēr tagadējais NPP projekts vairāk izskatās pēc afēristu darbības. Tauta ir sašķelta un nedroša - ieroči tiek vērsti pret savējiem, jo uzticība ir zudusi. Atliek tikai cerēt, ka šis haoss nepāries ilgā pilsoņu karā, kas pazudinās Lībijas tautu, kamēr NPP pumpēs naftu uz Rietumiem.
Lai piepildītu visus sapņus par demokrātisku Lībiju - es domāju, ka te reālo darba apjomu tā īsti apzinās tikai retais. Bez spēcīgās personības tautu nevarēs samierināt.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 13:48
Plus_opinionvalynx pamatā piekrītu, taču iebilstu pret vārda demokrātija lietošanu, jo valsts, kas tiek būvēta uz šarita dogmu bāzes nevar būt demokrātiska jau pēc definīcijas. turklāt mūsdienās vārds demokrātija ir ar tik pat izplūdušu saturu kā ikdienas iztika.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 15:07
Malējais mēģinu no savām ne pārāk izcilajām vēstures zināšanām izcelt kādu precedentu, kad pilsoņu karš vai revolūcijas acumirklī būtu pāraugušas kādā daudzmaz demokrātiskā pārvaldes formā.
vienas vienīgas diktatūras - vienīgā varas forma, kas spēj apstādināt vardarbību ar vardarbību.
lūk arī kādēļ ASV netiek laukā no pašu pasāktās spēles nevienā no musulmaņu zemēm, jo cer iedibināt mieru ar demokrātiju un cilvēktiesībām.

piemēram, Palsetīnas konflikts.
Tur aizvainojums nerobežojas viena cilvēka mūža pieredzē. Viņi precīzi var uzskaitīt vēsturiskos pāridarījumus gadu tūkstošu garumā.
ļaunatminība + ticība sava dusmīgā dieva zobenam esam, ir nebeidzamas asinis.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 12 ATBILDES  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 15:16
Plus_opinionvalynx ar šo absolūtā humānisma problēmu demokrātijas ideja ir saslimusi jau sen un izskatās, ka no tās atbrīvoties varēs tikai tad, kad Zeme sastapsies ar Melanholiju.
diemžēl ievērojama rietumu sabiedrības daļa ir pārņemta ar ideju, ka ideāla demokrātija ir nesavienojama ar jebkādu vardarbību. Te uzsvars uz vārdu "jebkādu".
Tagad par nedemokrātisku rīcību tiek uzskatīta pat apkārt klaiņojoša agresīva suņa nogalināšana, kad tas atņirdzis zobus tuvojas cilvēkam, jo redz īstens demokrāts šādā gadījumā stoiciski pacieš koduma sāpes, jo zin, ka viņam ir tiesības rakstīt iesniegumu (sūdzību) attiecīgajām struktūrām, kuras savukārt iedibinās taisnīgumu, un galu galā sunim taču arī ir tiesības, jo kas zin varbūt pats to agresiju izprovocējis.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 15:47
Plus_opinionvalynx manuprāt demokrātija ir vienkārši valsts pārvaldes forma, tāpat kā citas - monarhija, diktatūra utt.
Ja attiecīgajā valstī ir skaidri spēles noteikumi, objektīvi soģi, kuri uzrauga šo noteikumu izpildi, tad cilvēks parastajs dzīvo mierā un laimē.
problēmas parasti rodas, tad, kad sāk trūkt resursu visiem, lai dzīvotu pēc noteikumiem vai kāda grupa sāk izmantot vairāk resursu nekā tai pienāktos.
agrāk šīs problēmas risināja atņemot resursus kaimiņvalstīm un valsts vara, kurai izdevās organizēt šo kaimiņu resursu pārņemšanu tika celta augstā godā neskatoties uz varas formu, bet paši veiksmīgākie kaimiņu apkāvēji un aplaupītāji tika saukti par nacionālajiem varoņiem.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 16:01
Malējais -valynx
lūk absolūtā demokrātijas forma, kur nevienam vairs nebūs iebildumu:
Лозунг в Соловецком лагере: «ЖЕЛЕЗНОЙ РУКОЙ ЗАГОНИМ ЧЕЛОВЕЧЕСТВО К СЧАСТЬЮ»

runājot par Rietumu sabiedrības pārņemtību:
domāju, ka pati nevardarbības ideja ar tās realizācijas metodēm ir kļuvusi mentāli vardarbīga. viens no kroplajiem simptomiem šim procesam ir politkorektums. tā visa rezultātā sabiedrība tiek spiesta, spiesta, līdz plīst tādā galējībā kā Breivīks, kura manifests patiesībā ir ļoti pat izcili saturīgs daudzviet un katastrofāli bīstams nenobriedušiem prātiem. ja to tagad kāda grupa paņemtu par idejisko karogu, varētu sākties cīņa pret cīņu.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 16:01
Viedoklis_lv Vai NATO ir kāds Lībijas pilsonis? Tikai pateicoties NATO ~26 000 uzlidojumiem ir pilnībā izpostīta Lībija un tās infrastruktūra - bez NATO nekādu panākumu šiem kaujiniekiem nebūtu. Tāpēc Tu viltus sauc to par pilsoņu karu.
Kas attiecas uz miermīlīgu atbrīvošanos kur patiešām visa tauta vēlas pārmaiņa - piemērs ir Latvija. Nekādas laupīšanas, izvarošanas un slepkavības vai atriebības nebija.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 16:23
Viedoklis_lv Re kur vēl "pilsoņi" no citām valstīm izrādās bija uz vietas lai uzbruktu Lībijas tautai www.alarabiya.net/art...

Google "Qatar admits it had boots on the ground in Libya; NTC seeks further NATO help"
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 16:41
Malējais -> viedoklis_lv

uzskati, ka tas nebija nato, bet gan UN, Arābu valstis un pašas Lībijas sacēlušas ciltis, kuras lūdza palīdzību.

cik daudz tika pārsniegtas pilnvaras un cik daudz tur ir citu valstu intereses, tas ir ļoti sekundāri. tikai ar ASV/EU interesēm tur nekāda kardarbība nebūtu notikusi
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 16:46
Malējais -valinx
te tāds saturīgs citāts par "taisnīgo" vairākumu, ko savā grāmatā "Būt latvietim" rakstīja © Jānis Miezītis © Biedrība «Latvietis» 2008:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kaut arī vergs ienīst un lād kungus, tomēr pats sapņo kļūt par kungu. Vergs nesapņo kļūt par saimnieku. Saimniekam ir daudz jādomā un jāstrādā. Vergs sapņo par izpriecām un dīkdienīgu dzīvi. Verga apziņas pārņemtie ļoti labi māk saskaitīt naudu svešos makos un ar skaudību spriest
par citiem piederošo mantu. Viņi vienīgi neprot saskatīt to darbu, ko citi darījuši, lai iegūtu šo naudu un mantu. Kāds lauku saimnieks reiz teicis: «Visi redz, cik man daudz naudas, bet neviens neredz, cikos no rīta es ceļos un cikos vakarā gulēt eju.»

Lai prastu novērtēt cita padarīto darbu un jebkuŗu lietu, kuŗā ir ieguldīts darbs, nepieciešama saimnieka apziņa. Cilvēks ar verga apziņu to neprot un tādēļ neciena citu cilvēku darbu. Viņš bez sirdsapziņas pārmetumiem nospļausies uz tīri izmazgātas grīdas, ar dubļainiem zābakiem lāčos pa rūpīgi iztīrītu paklāju vai arī nemazgājies ielīdīs gulēt gultā. Verga apziņa padara cilvēku slinku un nevīžīgu. Viņš, nedomājot par sekām, jebkuŗas darbības veikšanā cenšas sevi iespējami mazāk piepūlēt. Kādēļ atkritumus vākt un nest uz tiem paredzēto vietu, ja tos var gluži vienkārši izmest ārā pa durvīm vai logu?
Kādēļ jāpļauj ap māju saaugušie dadži un nātres? Lai taču aug!
Ja mājai caurs jumts un istabā no griestiem pil ūdens, apakšā var palikt kādu vecu spaini. Bet, ja mājas siena izpuvusi un draud sagāzties, to var atstutēt ar mietu. Vergs labāk simtām reižu kāps pāri mēslu kaudzei durvju priekšā nekā vienreiz to notīrīs.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 16:55
Viedoklis_lv Juridiski neviena pasaules organizācija ne ANO ne arābu līga ne kāda cita līga - NAV TIESĪGA uzspiest režīma maiņu un nogalināt citas neatkarīgas valsts līderi. Jebkura organizācija un cita neatkarīga valsts ir vienā līmenī - un tie kas ir vienā līmenī nevar lemt par otru. Tāpēc nav nekādu juridisku attaisnojumu ka NATO inzīcināja Lībijas pilsētu infrastruktūru un slaktēja tās iedzīvotājus kā arī Francija ar UK apbruņoja šos kaujiniekus kur vēlāk izrādās liela daļa ir iesūtiti algotņi no citām valstīm. Tas nav nekāds pilsoņu karš un te nav nekāda juridisku attaisnojumu ko veica NATO vadība un pārējās noziegumā iesaistītās personas.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 17:33
Malējais -> Viedoklis_lv

nē, tā nav. ir vienkāršs kritērijs:
ja kādas valsts vadītājs taisa sūdus un slaktē savas valsts iedzīvotājus, citas valsts kopīgi nobalso par kaut kādām darbībām pret šo valsts vadītāju. parasti tas ir kāds embargo vai citādas ekonomiskās sviras. bet galējos variantos, ja valsts iekšienē jau "iet vaļā", var nobalsot arī par militāru iejaukšanos. tā ir noticis arī agrāk citos gadījumos. priekš tam arī ir tāds UN.

ko Tu ierosini, vai visai pasaulei bija jānoskatās, kā Kadafi armija noslaktē kādus pāris miljonus bez ieročiem esošus savas tautas pārstāvju par iebaidīšanu pārējiem? arī tad NATO tiktu bārstīti pārmetumi par bezdarbību. šeit bija situācija, kur visos risinājumos būs kādi zaudējumi. ne jau velti tik ilgi nebija nekāda lēmuma un valdīja totāls apjukums.

ne jau nu mani sajūsmina viena vai otra puse, bet šīs "neiejaukšanās" politikas atbalstītāji vienkārši nesaprot, kādas sekas tam visam būtu.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 17:49
Viedoklis_lv Ko vajadzēja darīt Lībijas valdībai rezot ka 200 bruņoti indivīdi uzbrūk valsts iestādēm un tās dedzina. Vai jau ir aizmirsies kā sākās šīs "miermīlīgās protesta akcijas"? Pie tam Lībijas armija nepavērsa nekādu gaisa aviāciju vai cita veida ieročus pret savu tautu - tā ir safabricēta informācija lai attaisnotu iebrukumu Lībijā. Neesmu redzējis nevienu video materiālu kur būtu parādīts kā Lībijas armija uzbrūk savai tautai. Bet ir pilns ar materiāliem kur tā sauktā jaunās valdības kaujiniekiem slaktē, griež galvas nost, aplaupa Lībijas iedzīvotājus. Un bērnu līķīši no NATO bombardēšanas.

Ja vari iedot linku kur redzams kā Lībijas armija uzbrūk savai tautai ar kaujas helikopteriem kā ziņoja CNN tad lūdzu iemet video. Citādāk tā vēl ar vien ir melu propoganda. No šīs žurnālistes sniegtās liecības (youtu.be/Zqb6Q65AdKc) izriet ka Lībijā tajās vietās kur it kā ir uzbrukts ar militāru aviāciju Lībijas tautai - nav pavasarī bijis nekādu bojājumu kas par to liecinātu. Tā kā tie vien būs meli.
Ja jau Kadafi būtu tāds nelietis kas slaktē tautu un to terirozē tad kāpēc no visas Āfrikas brauca uz Lībiju strādāt un dzīvot? Kāpēc Humand Development Index bija tāds pats kā Latvijā? Kāpēc ANO dokumentā par cilvēku tiesībām (www2.ohchr.org/englis...) tiek uzslavēta tas kā tiek aizsargātas cilvēku tiesības?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 18:00
Viedoklis_lv Taisnībai ir ļoti grūti izspraukties caur melu propogandas mašīnu - taču tas ir iespējams youtu.be/_LJtBADQNng
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 18:03
ombros to Malējais
Ideāls Šarikova Poļigraf Poļigrafoviča apraksts un Zatlers ar tādu gribēja veidot koalīciju.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 18:50
Malējais tā vēl domāju:

ja LV būtu kāda Šlesera diktatūra un taisnīgu tiesu prasošajam pūlim izdotos viņu izcelt no kādas Rīgas kanāla patiltes.
Cik daudz pūlis būtu taisnīguma vadīts un cik daudz skaudības, kura barojas vēlmē būt tikpat izveicīgam, veiksmīgam un ietekmīgam kā Šlesers.

kāda būtu šī pūļa procentuālā attiecība - taisnīgie/skaudīgie?
un vai Šlesers paliktu dzīvs, ja neiejauktos cita vara?
Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 15:28
Plus_opinionvalynx Latvijā ir ļoti daudz boļševistiski domājošo, arī starp tā saucamajiem "rietumu vērtību" sludinātājiem.
manuprāt, daudzi šodien visaktīvākie demokrātijas sludinātāji Latvijā, citos laikos savu absolūti taisnīgo ideju vārdā būtu maukuši nagus čekas pagrabos vai regulējuši gāzes ventiļu darbību konclāgeros.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 15:52
Plus_opinionlno Malējais. Nedomā par Šleseru, domā par sevi:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 15:54
Malējais -> valynx ou, mierīgi, kad iedomājos, kas notiktu, ja poliči aizbrauktu sēnes lasīt. mums te varētu no helīša filmēt tādus pašus seriālus, kā pēc Katrīnas NewOrleānā, kur mori gāja marodierēt un vienkārši sist katru, kas gadijās pa rokai.
reiz pa radio viens inspektors stāstīja:
aizturējuši maliķus Čangladešā ar elektropribambasiem Lubānas ezera zivis močijam. uz jautājumu, a priekš kam tik daudz, atbilde esot bijusi - kā valsts ar mani, tā es ar viņu.
tāda normāla domāšana.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 16:36
Malējais -> Ino

un?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 16:40
Keita, 4udo Sen atpakaļ lasīju A.Kristi romānu,kur cita starpā bija stāstīts par mazu musulmaņu valstiņu (protams, izdomātu), kuras valdnieks saviem pavalstniekiem nolēma dot bezmaksas izglītību, bezmaksas medicīnu un lielākas tiesības. Arī šim valdniekam nācās iet bojā,kad pret viņu sacēlās. Tagad šī grāmata šķiet pravietiska par spīti tam, ka neskaitās jau literatūras korifejs utt.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 15:49
Plus_opinionlno Keita, 4udo. Jūs abi vienmēr domājat vienādi?:)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 15:55
Keita, 4udo Abi būtu es un ...?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  16.novembris 2011 09:56
kents tiešām uzjautrina kā pravdīgais ir.lv publicē rakstus par Lībiju un 'diktatoriem' bet klusē par Occupy Wall Street - ja nu vienīgi lai pasmīnētu kā tie kas Wall Street uz balkona dzēra šampanieti noskatoties uz tiem kas protestē
atgādināja par prātīgo Antuaneti,kas dzīvesgudri pamācīja - ja nav ko ēst, ēdiet kūkas!
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 17:13
nulle Un ko tur daudz stāstīt - čaļi izskatās ka ir izvilkuši Ļeņina kopotos rakstus un bļauj tieši to pašu ko viņš 1917ajā.
Viņš toreiz arī gribēja "pārdalīt bagātības" un "likvidēt buržujus".
Un, man liekas, mēs visi zinām ar ko tas beidzās.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 17:44
kents pēc aptaujām iznāk , ka OWS atbalsta 167 miljonu amerikāņu - viņi visi tā kā būtu par 1917 'revolūciju' un 'nezin ar ko tas viss beidzās'???

iznāk - kadrs'nulle' mācīs demokrātiju amerikāņiem??
neesi parāk augstās domās par sevi?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 18:27
Viedoklis_lv NATO panākumi Lībijā:
youtu.be/JH2zC2fOI_w
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 19:39
jopcikpopcik Zīmīgi, ka virsaitis tiek nogalināts nepilna gada laikā pēc diskusijām par robežu atvēršanu un korporāciju ielaišanu. Būs vīriņš izrādījies tik spītīgs, ka vienīgais ko varēja darīt ir "pēkšņi" pamanīt, ka 40 gadus ilgušais režīms ir antihumāns un ir jāiznīcina. Neskatoties uz to, ka IKP uz vienu iedzīvotāju ir tieši tāds pats kā Latvijā. Gini indexu nevar atrast, bet bezmaksas izglītība un medicīniskā palīdzība jau par kaut ko liecina valstī, kur vienīgais iztikas avots ir nafta (LV nav nafta, bet ir salīdzinoši ārkārtīgi diversificēta ekonomika).
Žēl, ka mēdiji neatspoguļo, kas īsti savulaik ir noticis. Šādi raksti tikai ar vienu mazu čukstu rosina, kaut kas nav riktīgi, ne gluži slikti visiem bijis tajā laikā.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  26.oktobris 2011 19:55
otra puse Tu pats nepamani loģikas pretrunu sevis teiktajā?
Kāda gan jēga nogalināt diktatoru, ar kuru pēc ilgiem pūliņiem beidzot noslēgts naftas eksporta darījums? Patiesībā pēc simboliskās pulkveža Lokerbijas "grēku nožēlas" Lielbritānija un Itālija pašas prasījās ciemos.

LIELVALSTĪM IZDEVĪGĀKS BIJA KADAFI, NEKĀ NEMIERNIEKI.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.oktobris 2011 08:33
ombros to otra puse
Pēc fašistu krievijas politiskā kursa maiņas uz konfrontāciju ar pasaules sabiedrību, arī Kadafi režīms kļuva cilvēci apdraudošs.
Labāk, lai viņi tur pakaro savā starpā, nekā valsts mērogā Lībijā tiek gatavots starptautiskais terorisms, kā bija septiņdesmitos un astoņdesmito gadu sākumā.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.oktobris 2011 11:55
Plus_opinionj_zalitis Insaideri gan apgalvo, ka tādu "labumu", kā apgalvo autore, Lībijā nav, jo tie vai nu vienkārši ir izdomāti (propaganda) vai tie teorētiski ir pieejami, bet praksē vai nu ļoti zemas kvalitātes (veselības aprūpe, izglītība) vai neiespējami saņemt birokrātijas dēļ (pabalsti jaunajām ģimenēm).
Un pretēji tiem labumiem esot ar kārtu vairāk dažādu pārkāpumu un nebūšanu nemaz neskaitot izrēķināšanos ar disidentiem.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.oktobris 2011 09:01
aivarsk Neesmu liels arābu valstu pazinējs, bet redzams, ka gandrīz visur, kur vien beigusi pastāvēt koloniālā vara vai stingra monarhija, vai tās atvasinājumi (Sadams Huseins, piemēram), sākās posts un nemieri lielākā vai mazākā mērā.
Neredzu nevienu "revolucionāri" mainītu arābu valsti ar pozitīvu iznākumu!
Nu nesaprot viņi demokrātiju, nevar saprast... citāda pasaules uztvere.
Cita dzīves filosofija.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  27.oktobris 2011 11:31
otra puse "Nu nesaprot viņi demokrātiju, nevar saprast"

Vai tikai to par latviešiem nesaka norvēģi vai vācieši?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.oktobris 2011 23:11
aivarsk Irākas, Lībijas, Afganistānas un dažu citu arābu valstu iekšpolitiskās "virtuves" salīdzināšana ar Latviju neiztur nekādu kritiku un nav korekta.
Es saprotu, ka ir cilvēki, kuri vēlētos, lai arī pie mums sāktos "biškeka", bet tie ir slima suņa murgi, ne vairāk.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.oktobris 2011 11:39
otra puse Jūs pārpratāt.
Mans retoriskais jautājums bija par indivīda īpašību piedēvēšanu veselai nācijai.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.oktobris 2011 12:05
aivarsk Mans komentārs bija par kolektīvo bezapziņu, ko pētīja Jungs.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.oktobris 2011 23:00
Merilī Nekad nebeigšu brīnīties par cilvēku naivumu - attīstība un progress, jauni auto un lēts benzīns, ārzemniekiem atļauts ierasties?/uzturēties? kopš 2005.gada, "līdztiesiba", kurā sievietes "nesteidzas mesties pāri galvai". Un vientieši kuri grib dabūt prom pulkvedi, un tad tikai sāksies laime un brīvība. Un sākās, un dabūja ... It kā ar Irākas piemēru bija par maz.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.oktobris 2011 12:29

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai

    Dombrovska_vald_ba_raitisplauks-second_compact
    Nākamais raksts

    Jaunās valdības kurss (36)

    Deklarācijā iezīmētas vairākas reformas, bet daudzviet nav skaidrs, ko jaunā koalīcija ar rakstīto ir gribējusi pateikt