IR

VIDEO: SC pikets pie 11.Saeimas

Viedokļi

Plus_opinionAnce Cik atceros, tad leščinskim arī tika bučota roka:) Cerēsim, ka šim jaunajam kremļa iznirelim viss beigsies tāpat kā buldozeram:)
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 08:04
Plus_opinionrinķī apkārt Protestētāji pauda, ka cīņa vēl nav galā un viņi cīnīsies, lai tauta būtu saliedēta :)
Interesanti, kā viņi to darīs un, kas ir tā tauta, kuru viņi grib saliedēt?:) Tas būtu - es, piemēram, ja mēs katrs skatāmies caur sevi, un kāds no tiem tur pie Saeimas? :) Un tagad man ar viņiem ir "jāsaliedējas" - ar Ušakovu, Rubiku, vai Urbi, vai tiem, kuri tur Ušakovam "krīt pie rokas" publiski. :)

SC vnk, glābjot savu pēcpusi no kauna, ieliek rokā cilvēkiem saukli - "nost ar etnisko diskrimināciju" un sausi izkāpj no peļķes. :) Bet sauklis gaisā paliks un tik ātri neizklīdīs. Ja jau SC nav viss savas staļinistu ideoloģijas nesējs, bet LV krievu aizstāvju apvienība, tad es tagad mierīgi varu teikt, ka krievi 10. Saeimā bloķējās ar Lembergu un balsoja pret tiesiskumu valstī, un varu šādi, tieši uz krieviem, reducēt arī tās pārējās atšķirības, kuras valda starp SC un LV demokrātiskajām partijām. Par to nu Ušakovs ir parūpējies, lai man būtu pilnīgs pamats to darīt.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 21 ATBILDES  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 08:24
dzeris49 Ja jau, pēc tavas loģikas, visi, kas balsoja pret SC, ir pret tiesiskumu un atbalsta staļinisko ideoloģiju, tad jau, ZZS, kas bloķējas ar SC, ir taisni tādi pati un nav ne ar ko labāka - atbalsta staļinisko ideoloģiju, un par to tiesiskumu pat runāt nav vērts.
Tātad, ja tā spriež, arī viss ZZS elektorāts atbalsta staļinisko ideoloģiju un ir pret tiesiskumu.
Tad jautājums - kāpēc ZZS labāks par SC, ar to var veidot koalīciju, ar SC nē?
Par NATO utt var neteikt, tur mēs jau it kā sen esam, arī okupāciju viņi atzina.
Ja spriež pēc tavas loģikas, tad var pateikt - viss Zatlera elektorāts atbalsta tagadējos Zatlera gājienus.
Ar to gribu pateikt vienu - nevajag visu primitivizēt, tā var nonākt līdz loģiskam absurdam.
Galīgi ne viss SC elektorāts ir staļinisti un ir pret tiesiskumu, balsošanas motivācija katram var būt savādāka, krievi, vispār, ir tikpat dažādi, kā latvieši, un kāpēc balso par SC - tur ir ļoti dažāda situācija.
Tik kategoriski, negatīvi, un viennozīmīgi izteikties par veselu sabiedrības grupu, kura pārstāv citu etnosu, sevišķi korekti neizklausās.
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 09:06
Plus_opinionrinķī apkārt Dzeri.Tā nav " mana loģika", kuru Tu man tagad centies piesiet, bet Ušakova nelietība :) Un arī krievu preses, un visu to pārējo nelietība, kuri, organizējot šo pasākumu, piespiež mani domāt, ka visi LV krievi ir staļinisti :) Ušakovs ar šo nac. jautājumu kā žonglieris - jēdzienus mētā un jauc ar tādu aprēķinu, lai viņam nevar piesiet nac. naida kurināšanu, bet tomēr tā, lai viņš šo naidu būtu " iekūris," jo nav jau viņiem citu argumentu, kā turēties pie varas. Lielkrievu šovinisms, nostalģija pēc bijušās "atbrīvotāju" varenības un cīņa pret atjaunotās LR pastāvēšanu, tas ir viss viņu saturs.

Bet, kādēļ ZZS ir labāks par SC, es jau Tev esmu mēģinājis stāstīt, taču mani argumenti Tevi nepārliecina, tā kā vēlreiz par to runāt - tas tiešām būtu lieki:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 09:24
dzeris49 Mītiņš bija normāla demokrātijas izpausme.
Un, lai paliek Ušakovs, veselu etnisku grupu par staļinistiem un pret tiesiskumu noskaņotiem cilvēkiem nosauci tu, tāpēc, pirms vainot Ušakovu, derēja paskatīties uz sevi un pamācīties elementāro politkorektumu, ja grib būt kā Ušakovs, tad tā ir cita lieta, var jau "bazaru" arī nefiltrēt.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 09:39
Plus_opinionARTs Starp citu , visi baigi skandina, ka SC esot atzinis okupāciju. Kā tieši tas notika, vai kāds nevar atgādināt ? :)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 09:41
Plus_opinionrinķī apkārt Dzeri - nemāci man te politkorektumu, bet lasi uzmanīgi komentus, ja vēlies diskutēt. Es rakstīju:
"...Ja jau SC nav vis savas staļinistu ideoloģijas nesējs, bet LV krievu aizstāvju apvienība, tad es tagad mierīgi varu teikt, ka krievi 10. Saeimā bloķējās ar Lembergu un balsoja pret tiesiskumu valstī, un varu šādi, tieši uz krieviem, reducēt arī tās pārējās atšķirības, kuras valda starp SC un LV demokrātiskajām partijām..."

Tā tad, ja mītiņa saturs bija - mēs protestējam pret to, ka SC netika iekļauts valdībā un uzskatām, ka tas ir "etniskas diskiriminācijas" akts, vai demonstrējums, un šī diskriminācija ir vērsta pret LV krieviem, tad loģiski iznāk, ka SC ir apvienība, kura ar savu uzturēto ideoloģiju aizstāv visus LV krievus un tā tad LV krievi ir staļinisti, vai tos atbalsta. Līdz vakardienai es uzskatīju,ka SC elektorāts ir internacionāls, un vēl jo projām es tā uzskatu :). Mērķis manam komentam bija vēlreiz norādīt uz kārtējo SC vadības nelietību un tikai.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 09:49
lama Galvenais Kremļa ideoloģiskā kara Baltijas valstīs ierocis ir Pirmais Baltijas kanāls (PBK), bet uzskatāmākais piemērs šā kara ofensīvai ir Nils Ušakovs, apgalvo bijušais „Komsomoļskaja pravda” žurnālists Oļegs Samorodnijs.
www.kasjauns.lv/lv/zi...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:13
Plus_opinionlno lama. Tas ir labi, ka atkārtojies! Daudzi vēl šodien nav sapratuši vai negrib saprast.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:25
lama Zociumā valda interneta laikmeta īstermiņa atmiņa.

Vienkāršas patiesības jāatkārto, lai tās neaizsegtu dekoratīvi izmargoti meli.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:34
Latvijas_maniak dzeri, tu ar demagoģiju nodarbojies, zzs nav apr matu labāki par sc, taču tie ir "mūsu maitas"... Izņemot sc un pctvl neviens nav spraudis etniskās robežas, pat VL to nav darījis! Pirms zelēt tādus lakstus, iesaku pamēģināt ar labo smadzeņu puslodi padomāt, pēc kreiļa savādāk izklausies.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 11:06
dzeris49 Ja tu nespraud etniskas robežas, ko nozīmē "mūsu maitas", un, attiecīgi, "ne mūsu maitas"?
Ar ko mūsu maitas labāki par viņu maitām, es tā saprotu, tikai ar to, ka pirmie ir latvieši, otrie ir krievi, vai arī tas dalījums bija pēc citām pazīmēm?
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 12:05
Latvijas_maniak "Mūsu maitas" nav tik dziļā kremļa kontrolē, tur arī ir krievi, zzs'ā, tāpēc domā plašāk, arī VL ir krievi un V ir krievi, arī zrp ir krievi, bet "maitas ir mūsu"...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 12:59
dzeris49 Ja jau mēs neesam spējīgi uz kompromisiem ar saviem līdzpilsoņiem, un ieskaitām tos ienaidnieku kārtā dažādu vēsturisku, ideoloģisku u.c. ne sevišķi nozīmīgu iemeslu dēļ, ko mēs darītu, ja mēs atrastos Izraelas situācijā, kurai bija jāizšķir, vai viena Izraelas kaprāļa brīvība maksā tūkstošu teroristu atbrīvošanu, pie kam tādu, uz kuru rokām Izraelas pilsoņu asinis?
Un,Netanjahu, imigrants no Krievijas, spēra šo soli, kaut arī daudzi to neatbalstīja, un nav zināms, vai viņam tas nemaksās politisko karjeru?
Un pirmajā intervijā atbrīvotais Šalits nevis lādēja palestīniešus, bet gan teica, ka cerot, ka viņa un palestīnišu atbrīvošana veicinās mieru reģionā.
Tas ir attiecībā uz mūsu un viņu redzesloku un iespējām un vēlmēm meklēt kompromisus, mēs esam fiksējušies uz saviem pārnodarījumiem, kaut tie konkrētie vaininieki sen miruši, un veidojam politiku, par pamatu ņemot vēsturi, Izraela atrodas daudz sliktākā situācijā, bet, spējīga gan sevi aizstāvēt, gan iziet uz kompromisiem.
Nevajadzētu pamācīties no viņiem?
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 14:12
Latvijas_maniak Gribi mieru, gatavojies karam.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 15:02
Latvijas_maniak BNN analītiķi, salīdzinot Vācijas kompānijas Gesellschaft für Konsumforschung (GfK) un Latvijas Tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra (SKDS) veikto socioloģisko pētījumu rezultātus, secinājuši, ka GfK dati ir tāli no reālās situācijas. Ja SKDS, kura prognozes vairākus gadus ir tuvas patiesībai, vērtē «Saskaņas centra» un Zaļo un Zemnieku savienības kopējo popularitāti vēlētāju vidū 27,4% līmenī, tad GfK atvēl šim tandēmam 54% 11. Saeimā. BNN atzīmē, ka, atšķirībā no SKDS, GfK neņem vērā to vēlētāju skaitu, kas nav vēl konkretizējuši savu izvēli vai arī nolēmuši nepiedalīties balsošanā. Pamatojoties uz iepriekšminēto, BNN neizslēdz, ka šāda socioloģiskā ekvilibristika tiek piekopta, lai iepotētu pilsoņiem domu, ka jābalso par neapšaubāmiem uzvarētājiem – «Saskaņas centru» un Zaļo un Zemnieku savienību. Taču šī pozīcija ir visai apšaubāma.

Analizējot minēto politisko apvienību līderu Jāņa Urbanoviča un Aivara Lemberga personiskās īpašības, aģentūra akcentē viņu lielo pieredzi noskaņot tautas masas, kas gūta profesionālā darbā atbildīgos amatos Padomju Savienības Komunistiskajā partijā. Tiek izceltas arī viņu autoritārisma iezīmes, vadot politiskās struktūras neatkarību atguvušajā Latvijā, un rutīna cīņā ar politiskajiem pretiniekiem.

Līdztekus, šie politiķi ilgāku laika posmu īsteno koordinētu rīcību, par kuru publiskā telpā cenšas nerunāt. Analītiskajā rakstā tiek uzskaitīti vairāki argumenti, kas ļauj pieņemt, ka «Saskaņas centra» un Zaļo un Zemnieku savienības koordinētas rīcības rezultātā, aiz kuras varētu stāvēt Lembergs un Urbanovičs, tika atstādināti no amata gan ģenerālprokurors Jānis Maizītis, kas uzsāka Lemberga kriminālvajāšanu uz aizdomu pamata par smagu valsts noziegumu pastrādāšanu, gan Latvijas prezidents Zatlers, jo iniciēja cīņu, lai liegtu vietējiem oligarhiem ietekmēt valsts politikas veidošanu un īstenošanu. Turklāt rakstā minēti fakti, kas liecina par šo politiķu iespējamiem melīgiem apgalvojumiem.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 15:09
Latvijas_maniak BNN analītiķi, pētot Urbanoviča un Lemberga tuvāko līdzgaitnieku darbību, konstatē, ka Saeimas deputāti no Ventspils Dana Reizniece-Ozola, Gundars Daudze un Jānis Vucāns īsteno varbūtējo Lemberga ieceri par faktisku Latvijas prezidenta Andra Bērziņa pakļaušanu sev, bet tādi deputāti no Zaļo un Zemnieku savienības, kā Iveta Grigule un Aivars Dronka, nodrošināja Lemberga iespējamo politisku pretenziju atbalstu no citu frakciju deputātiem. Lai pamatotu šo, tiek sniegta konkrēta informācija no versijas par vienošanos starp Zaļo un Zemnieku savienību un «Saskaņas centru». BNN pieļauj, ka ar laiku prezidentu Bērziņu varētu aizēnot «cilvēka no Puzes» (tur 30 km no Ventspils atrodas Lemberga īpašums) reputācija.

BNN neizslēdz, ka Lemberga un Urbanoviča darbības koordinēšana varēja sākties jau 2009. gada pašvaldību vēlēšanu periodā. Kā arguments, kas apstiprina šo versiju, tiek minēts fakts, ka, par pamatu priekšvēlēšanu kampaņai ņemot Lemberga pretvalstiskās darbības kritiku, «Saskaņas centrs» trīskārši palielināja savu pārstāvniecību Ventspils domē, taču tajā pašā laikā neviens no Urbanoviča partijas deputātiem nebalsoja pret Lemberga ievēlēšanu par pilsētas mēru. Piedevām, no 85 jautājumiem, par kuriem tika balsots laika posmā no 2009. gada jūlija līdz 2010. gada augustam, deputāti no «Saskaņas centra» nepiekrita Lemberga partijas sagatavotajiem lēmumu projektiem tikai 7-11% gadījumu. Bet tad, kad Lembergs noraidīja «Saskaņas centra» projektus, Urbanoviča pārstāvji draudzīgi atbalstīja savu it kā politisko oponentu priekšlikumus.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 15:10
Latvijas_maniak BNN analītiskajā materiālā izmantotas ziņas par Mārtiņu Lauvu, kā sava veida «piedziņas siksnu» starp «Saskaņas centru» un Zaļo un Zemnieku savienību, citiem vārdiem sakot, Lembergu un Urbanoviču. Šim uzņēmējs, kas atrodams arī Latvijas miljonāru sarakstā, un esot «Saskaņas centra» finanšu konsultants, vienlaikus bauda Lemberga labvēlību. Tāpēc atšķirībā no citiem Urbanoviča partijas 10. Saeimas deputātu kandidātiem, viņam neradās nekādas problēmas savas priekšvēlēšanu kampaņas izvēršanā Ventspilī. Pārstāvot politisko opozīciju pret partijām, kas veidoja valdības koalīciju, un kurā ietilpa arī Zaļo un Zemnieku savienība, Lauva bez apspriešanas valdībā saņēma atļauju priežu izciršanai savā zemesgabalā Jūrmalas kāpu zonā. Bet, nenokļūstot 10. Saeimā, kā balvu par paveikto saņēma valdes priekšsēdētāja amatu uzņēmumā «Ceļu pārvalde», kur 88,7% akciju pieder Rīgas domei.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 15:11
Latvijas_maniak BNN atzīmē, ka «Saskaņas centrs» un Zaļo un Zemnieku savienība Saeimā solidāri nobalsoja par strīdīgu normu pieņemšanu, kas pastiprina atbildību par krievu valodas lietošanu ļaunprātīgu izmantošanu, kā arī, kas ļauj īrnieku izlikšanu no mājām, kuru īpašnieki ir bankrotējuši. Austrijas informācijas aģentūras analītiķi uzskata, ka Urbanoviča publiskajiem izteikumiem piemīt refleksija. Sākumā viņš apgalvoja, ka labākais Latvijas premjerministrs ir viņš pats, vēlāk par labāko valdības vadītāju nosauca Lembergu, bet pēc tam uzsvēra, ka priekšvēlēšanu kampaņai nav nepieciešama formālā politiskās apvienības «Saskaņas centrs» vadītāja, Rīgas mēra Nila Ušakova harizma. Tad sekoja lēmums, ka gan Urbanovičs, gan Ušakovs būs premjera amata kandidāti no «Saskaņas centra». Līdz, visbeidzot, Urbanovičs paziņoja, ka prezidenta Bērziņa labākā izvēle būs Ušakovs. Savukārt, Lembergs publiski pauda, ka premjerministrs varētu būt arī pats Urbanovičs.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 15:11
Latvijas_maniak BNN sniedz īsu politisku raksturojumu katram no iepriekšminētajiem politiķiem, rezultātā nonākot pie slēdziena, ka nevienam no viņiem Andris Bērziņš nevar uzticēt valdības veidošanu, vienlaikus nezaudējot Latvijas valsts galvas starptautisko reputāciju. Paralēli BNN izskata situāciju, kurā Valsts kontroliere Ingūna Sudraba varēja kļūt, bet tā arī nekļuva par «Saskaņas centra» izvirzītu Latvijas prezidentes kandidāti. Ziņu aģentūra notikušo skaidro šādi: Sudraba nekādā gadījumā nedancos pēc kāda partijas līdera stabules, ziedojot valsts intereses, bet varas vertikāle pie Urbanoviča ir līdzīga pie Lemberga valdošajai – viena frakcija, viena partija, viens vadonis.

Nobeigumā BNN noformulē iespējamos attīstības variantus politiskajai spēlei, ko Lembergs un Urbanovičs īsteno politisko apvienību «Saskaņas centrs» un Zaļo un Zemnieku savienība aizsegā, un norāda, kā vēlētāji ar savām balsīm var nospēlēt par labu šiem politiķiem, tādējādi nodarot paši sev kaitējumu, vai arī izvēlēties alternatīvus risinājumus.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 15:11
Latvijas_maniak Un vēl, pa Izraēlu, viņi saņem milzu kompensācijas no Vācijas, pateicoties tām, viņi ir izveidojuši savu infrastruktūru + saņem ASV atbalstu, tāpēc nevajag man te pa Izarēlu, kas pie tam ir radikālu cionistu pārbagāta...
www.youtube.com/watch...

Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 15:26
oskars666 Džeri! Kāda tur vēl demokrātija?
Tur "demonstrēja" piespiedu kārtā "Rīgas satiksmes" darbinieki, viņi tika atvesti ar vairākiem Rīgas satiksmes autobusiem.
Tik izkropļutu demokrātiju, proti pilsētas Uzņēmuma darbinieku izkalpināšanu personiskām politiskajām vajadzībām ir akurāti tas ko ieteica Krievijas polittehnologi "Saskaņai" vēlēšanu periodā.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 22:22
inghem65 Vērojot kā SC "cīnījās" par varas ņemšanu tūlīt pēc vēlēšanām, radās iespaids, ka viņi to nemaz negrib, jo viņiem nav kandidātu ministru amatiem, izņemot to odiozo figūru, kas teica, ka mācoties ārzemēs (resp. Maskavā, ja pareizi atceros, tad pat doktorentūrā) un Saeimas deputāta zvēresta došanas laikā nodemonstrēja savu attieksmi pret Larviju kā valsti. Tas jampadracis, ko Ušakovs saorganizēja vakar pie Saeima, bija vajadzīgs viņam pašam un visam SC, lai kaut kā attaisnotos saviem vēlētājiem par bezdarbību tūlīt pēc vēlēšanām. Tagad, ja nu tiešām ievēlēs Klementjevu, SC varēs klaigāt, ka tauta piespieda buržuāziskos nacinālistus uz taisnīgu rīcību.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 09:03
betijacelmale Nu, redz, ka neievēlēja :) Ko tagad tauta klaigās?
:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:51
iIngra_ Tāpat kā dalība piketā ir demokrātijas izpausme, tāpat ari koalicijas veidošana. SC neieguva lielāko balsu skaitu bet gan ZRP Vienotiba TB/LNNK.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 09:08
papageno Borovojs tiešā tekstā -

Saskaņas centra vadītājs ir Krievijas izlūkdienesta darbinieks!

 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 09:25
Plus_opinionlno Spriežot pēc Dzera komentāra vējš atkal mainījis virzienu:)))
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 09:34
dzeris49 Vējš mainīja virzienu, kad sākās runas par ZZS uzņemšanu koalīcijā, to tu nepamanīji?
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:01
Plus_opinionARTs Dzeris ... Vējš mainīja virzienu, kad sākās runas par ZZS uzņemšanu koalīcijā, to tu nepamanīji?
----------------------------------------------------

Nu beidz Džeri, nesāc :) Vai tiešām tagad vajadzēs sākt copy/paste tavus nedēļu un vairāk vecos komentārus ? :)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:04
lama ...kad sākās runas par ZZS....
____________________________________________
No Ventspils jau nebrauc autobusi ar barabāniem "šturmovaķ seim".
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:10
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:27
Plus_opinionlno inghem65. SC pat ļoti vēlas būt valdībā. Viņi vienmēr deklarējuši, ka ministri nāks no malas - "profesionāļi":)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:27
Plus_opinionlno ARTs. Nepiekrītu. Dzeris vienmer ar sirdi un dvēseli bijis SC aizstāvis. Atkarībā no situācijas viņš izvēlās atskaņojamo meldiņu.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:31
Plus_opinionlno Arts. Piedod, neiebraucu, ka atbildi Dzerim:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:34
lama - Пустоты не существует. Если эстонцы не занимаются русскоязычными, то придут другие и занимаются. Воздействуют даже на политическую ситуацию

. Самый яркий пример - Нил Ушаков. Ушаков был корреспондентом ИТАР-ТАСС в Латвии и главным редактором новостей на ПБК. Во время выборной кампании его почти каждый день показывали в каждой новостной передаче ПБК, изображая как единственного возможного спасителя русскоязычной общины. В то же время с экрана ПБК исчезли все конкуренты, представители других «русских» партий Латвии. ПБК помог «Центру согласия» одержать победу на выборах, и Ушаков стал мэром Риги.

Без сомнений, кукловоды хотели бы применить опыт Латвии и в Эстонии....
russbalt.rod1.org/ind...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:52
dzeris49 Neesmu SC aizstāvis, bet, neesmu pievienojies vispārējai histērijai un SC demonizēšanai, kas te valda, un, katrā ziņā, ja jāizvēlas starp Lembergu un SC, izvēlētos pēdējo, jo SC, principā, pierādījis, ka uz zināmiem kompromisiem gatavs, Lrembegs kompromisus un tiesiskumu atļauties nevar, tam tas ir izdzīvošanas jautājums.
Tāpēc stipri aizdomīgi, ka sākas sarunas par to, ka bez Lemberga, laikam, nevarēs iztikt, kad var iztikt gan bez Lemberga, gan bez SC.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus 14 ATBILDES  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 10:54
Plus_opinionlno dzeris49... neesmu pievienojies vispārējai histērijai un SC demonizēšanai...
__________________
Kādi demoni! Parasti vidusmēra cilvēki ar savām vājībām. Kabanovam tāpat kā citiem piemetas iesnas, un viņš degunu izšņauc prezidenta standartā. Arī Ušakovs nav demons, jo vai tad demonam būtu grūti noskriet 1/2 maratona?:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 11:01
Plus_opinionARTs .... Neesmu SC aizstāvis, bet, neesmu pievienojies vispārējai histērijai un SC demonizēšanai, kas te valda, ... jo SC, principā, pierādījis, ka uz zināmiem kompromisiem gatavs,
-------------------------------------------------------------

Dzeri, lai tev nevajadzētu taisnoties komentāros un lai tev normāla tautas pašaizsardzība vairs nešķistu "demonizēšana" un "histērija", pamēģini sākt ar vienkāršu lietu - pierādīt pats sev, ka Saskaņa NAV Kremļa projekts.

Čeka (Kremlis, FSB) neiesaistās nekur, kur viņiem nav nekādu mērķu. Ja ir līgums ar Putina kabatas partiju, konsultācijas ar Albertielu, ja "partijā" ir Rubiks un komjaunietis Urbis - tad ir mērķi kaut ko sasniegt Latvijā. Pieņem to kā patiesību, ar ko jārēķinās - un tev kļūs daudz, daudz vieglāk dzīvot, nebūs vairs ar galvu jāstrīdas.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 11:12
lama Без сомнений, кукловоды хотели бы применить опыт Латвии и в Эстонии...
russbalt.rod1.org/ind...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 11:21
lama .. un SC demonizēšanai, kas te valda..
__________________________________________________--- fon Papens arīdzan iebilda pret NSDSP demonizēšanu

It was largely Papen, believing that Hitler could be controlled once he was in the government, who persuaded Hindenburg to put aside his scruples and approve Hitler as Chancellor in a cabinet not under Nazi Party domination. However, Papen and his allies were quickly marginalized by Hitler and he left the government after the Night of the Long Knives, during which some of his confidants were killed by the Nazis
en.wikipedia.org/wiki...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 11:27
dzeris49 ARTs - vispār, es netaisnojos, bet, izklāstu savu viedokli, tas ir dīvaini, ka tu uzskati, ka man būtu jātaisnojas, ja mans viedoklis nesakrīt ar šī tusiņa vairākuma viedokli.
Par to Kremļa projektu - sakari ar ER vēl nenozīmē, ka SC pilnībā pakļaujas Kremlim un ir Kremļa projekts, sakari ar Kremli bija arī Lembergam, ZZS, TP,PLL, utt. utt., spriežot pēc Gazprom lobēšanas, te visi ir Kremļa projekts, nevajag fobijas uzdod par objektīvo realitāti.
Atmet savas fobijas, rusofobiju, tai skaitā, arī tev pasaule izskatīsies savādāka un jutīsies daudz labāk.
Absurdi uzskatīt, ka SC un Kremlim var būt pilnīgi vienoti mērķi, vispār jau, nevajag iedomāties, ka visi, kas tev apkārt, un kas nedomā, kā tu, ir ienaidnieki, tas liecina tikai par to, ka problēmas ir tev.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 11:52
Dāvids Vikmanis Dzeri, man atliek tikai patiesi apbrīnot Tavu apņēmību un pacietību, mēģinot argumentēti diskutēt ar VL elektorātu par to, uz kā balstās visas šīs partijas būtība un elektorāta uzskati - rusofobija, homofobija un tur vēl saskrietos, ja sāktu uzskaitīt.
Ja Tu viņiem grasies atņemt šīs fobijas, tad der atcerēties par dažu 2. pasaules kara padomju veterānu pašnāvībām pēc PSRS sabrukuma, kad Vācija sāka sūtīt humāno palīdzību uz Krieviju.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 13:00
dzeris49 Paldies par atbalstu, izskatās jau, ka liela jēga nav, te ir īsti boļševiki, kam ir viņu viedoklis un nepareizais ienaidnieku viedoklis.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 13:28
lama Шеит нав Маскавас иетекмес!
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 13:37
dzeris49 Maskavas ietekme ir visur, ne tikai Latvijā, un, ne tikai uz SC, vajag tikai to adekvāti novērtēt un nepārspīlēt.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 13:53
ombros to Dāvids Vikmanis
"Dzeri, man atliek tikai patiesi apbrīnot Tavu apņēmību"

Bullens vartus badija.
To veco perdeli - politruku naids pret Latviju un latviesiem tikai atrak kapa iedzis un vins vares elle tikties ar savu kumiru, stalinu
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 13:54
Plus_opinionARTs Dzeris ... Atmet savas fobijas, rusofobiju, tai skaitā, arī tev pasaule izskatīsies savādāka un jutīsies daudz labāk.
-----------------------------------------------------------

Džerīt , tavai zināšanai - mans tēvs ir krievs, ar kuru es arī runāju krieviski, man ir pilna Krievija radinieku un pats es dzīvoju Daugavpilī, tā ka par "rusofobiju", mīļumiņ, tu varētu jau nu paklusēt. Tas tā, ja jēdzienu "krievs" vispār būtu iespējams definēt kā kaut kādu nacionālo identitāti.

Taču fundamentāla kļūda daudziem, t.sk. arī tev (kuru, ja tu uzmanīgi palasi savus komentārus - tu arī pats atzīsti) ir identificēt (post)komunistus (jebkurās izpausmēs - vai Vienotā Krievija, vai FSB, vai Sasakaņas Centrs) ar krieviem vai krievisko. Komunistu (nacistu, fašistu, totalitāristu - vienā vārdā - netiesāto noziedznieku pret cilvēci) noliegšana NAV "rusofobija" - es ceru, ka VISMAZ TAM tu piekrīti ? :)

Arī nacisti savulaik piesaistīja sev ļoti daudz cilvēku Vācijā - vai tādēļ viņi kļuva "mazāk nacisti" ?
SC pašreizējie vēlētāji, diemžēl, ir nabaga "apjāti" cilvēciņi, kuri nevar samierināties ar domu, ka viņu ideoloģija ir zaudējusi šajā (gobālajā) spēlē. Bet pat ja mēs to teorētiski saprotam - tas neattaisno risku ņemt viņu manipulatorus valdībā.
Par SC valdībā varēs DOMĀT, kad tā būs pilnīgi cita partija bez Urbja, Rubika, Krievijas apmaksātā "žurnālista" Ušakova, kad SC lielākā daļa vispār sapratīs, ko viņiem latviski jautā utt. Ne ātrāk.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 14:04
dzeris49 Tikpat "apjāti", ka daudzi "latvisko"" partiju vēlētājs.
Visi SC vēlētāji nav vienādi, tāpat, kā visi krievi, un tu pati esi dzīvs piemērs tam.
Taisni par to es te arī runāju.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 14:16
ombros to dzeris49
"nevajag iedomāties, ka visi, kas tev apkārt, un kas nedomā, kā tu, ir ienaidnieki"

Tie esiet jus, fasistu mergli, kam visi apkart ienaidnieki, pa perimetru: norvegi, somi, igauni, latviesi, lietuviesi, poli, cehi, ungari, rumani, ukraini, turki, gruzini, japani, muslimi un kiniesi ka ari ASV un ES.
Nespejiet normali dzivot cilveku pasaule, neviens jums nepiemerosies. Pasaule bez jums tikai labaka bus.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 14:35
Plus_opinionARTs dzeris49 ... Tikpat "apjāti", ka daudzi "latvisko"" partiju vēlētājs.
-------------------------------------------------------------

Pieņemsim, ka tev ir taisnība. Bet vai var salīdzināt RISKUS valstij, ņemot valdībā "latviskās" partijas un "SC" apjājējus. Par TO jau ir jautājums.

Salīdzini riskus un tev viss kļūs skaidrs.

P.S. - Protams, ka visi SC vēlētāji NAV vienādi, vai kāds to ir apgalvojis ? Bet pats SC jau ir viens un tas pats. Nemainīgs. :) .... sorry :)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 14:42
lama ..Kāds grib valdībā šitos uebanovicus?:
..если они стали бы известны европейскому общественному мнению, то уже через месяц "приличные" страны отозвали бы из Риги послов. Ну, в самом деле: можно ли представить себе, чтобы однопартийцы г-жи Меркель, выступая в бундестаге или в прессе, цитировали Геббельса или Розенберга? А ведь у нас цитирую..
rus.delfi.lv/news/dai...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 11:19
Plus_opinionDormouse Kāds man var paskaidrot - kāpēc mūsu prezidenta Bērziņparodija runā svešvalodā?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 11:35
dzeris49 Izskatās, ka Bērziņš saprot, ka civilizētās valstīs zināt valodu, kurā runā 30% šīs valsts pilsoņu, ir tikai normāli, ar to viņš parāda cieņu šiem pilsoņiem, un viņam nav kompleksi attiecībā uz krievu valodu kā tādu.
Tas var izlikties neticami, bet, Latvija nav monoetniska valsts.
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 11:55
Latvijas_maniak dzeri, tu esi "zaslanij" kazačok, mums jau a vienu "nasingspešlu" pietika, un Berjozkina "rašens" nav tekošs un ļoti lien cauri akcents..
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 13:01
dzeris49 Demokrātija paredz viedokļu dažādību, kas vairākumam no jūsu tusiņa ir kaut kas nesaprotams un naidīgs, nu, ļoti žēl.
Turpini uzskatīt visus citādi domājošos par "iesūtītiem", ja tev tā vieglāk.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 13:27
ombros to dzeris49
Demokratija neparedz krievu sovinistisko ekstremismu un drausmigako cilveknisanas ideologiju - neostalinismu.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 13:49
lama Tas var izlikties neticami,..
____________________________
bet Džeris savā ziņā kopē Zatlera gājienus-no cīņas pret oligarhiem uz SC vilkšanu valdībā.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 18:01
Plus_opinionDormouse un kā tad ar cieņas izrādīšanu tādā veidā pārējiem 70-75% pilsoņu? Turklāt viņš sniedz interviju ne jau TV5, taču valsts televīzijai.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  24.oktobris 2011 12:42
lama Vai 11. Saeima kļūs par Lemberga un Urbanoviča Saskaņas centru?

bnn.lv/vai-11-saeima-...

Lembergs un Urbanovičs «brāļi» uz mūžu
bnn.lv/vai-11-saeima-...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 13:59
Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  18.oktobris 2011 19:46
Plus_opinionDormouse Vai man vienīgajam prezidenta k-ngs nesimpatizē, neiedveš uzticību, liekas baigais d līdējs? Varbūt esmu parāk prasīgs vai piekasīgs...?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  24.oktobris 2011 12:45

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai