IR

Ušakovs sola nepieļaut kaušanos demonstrācijās

Viedokļi

Plus_opinionklejotājs vēlētājus ietekmēt prezidentu? paga, paga, vai tad vēlēšanas tikko kā jau nebija? laikam jau Bērziņu nevar ar Kremļa sviru vadīt, ja jāprasa vēlētājiem vēstules rakstīt. cīnīties visos veidos- legāli un nelegāli!
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 08:17
lama Ušakovs aicina SC vēlētājus ietekmēt prezidentu
___________________________________________________
Kad Ušakovs vēlētājiem izdalīs ietekmēšanas palīglīdzekļus?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:33
TanteSidra es aicinu ietekmet ZRP SC apskatot sho rakstu:
"ПРЗ: мы еще станцуем политическое «танго» с ЦС"
rus.tvnet.lv/novosti/...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:41
Ķīps >..kura gribas izpausmēm nav nekādas nozīmes to etniskās piederības dēļ...
Pareizi, un tā jābūt. Politiku nevar būvēt pēc etniskā principa, a SC valdībā neņēma nevis tāpēc ka krievi, bet tāpēc ka partija ir promaskaviska, ir pret Latvijas valstiskumu, nacionāšovinistika, neatbalsta tiesiskumu , toties atbalsta oligarhus. Pamanat atšķirību, Ušakova kungs?

Uz etniskuma kārts bija uzķēries arī Zatlers- bet tas atbilst viņa intelekta līmenim, vai arī smukās,izbalsotās padomnieces ieteikumiem. Nu. paldies dievam, saskata arī citus argumentus.
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 08:38
dzeris49 Par nožēlu, ir tā, vai nav, taisni tā, kā Ušakovs uzrakstījis, tā tas arī izskatās vairākuma krievvalodīgo acīs, - diskriminācija pēc etniskā principa, jo neviens tur neiedziļinās ideoloģiskajās pretrunās un kādās atšķirībās programmās, vēl jo vairāk tāpēc, ka no lielākās daļas SC atteicies, par to saņemot nežēlīgu kritiku krievu mēdijos, bet, nesaņemot nekādu pretīmnākšanu no V.
Visvairāk krievu elektorātu tracina NA uzņemšanas koalīcijā, cik sen no tās biedriem vēl bija dzirdamas provokatīvas runas par repatriācijām, okupantiem, kolonistiem, utt., tagad viņi it kā svēti apsolījušies tādu leksiku nelietot, bet, tas jau neko nemaina.
Zatleris, vismaz, izrādīja drosmi, kaut arī, pirms SC uzaicināšanas vajadzēja vienoties ar V, pirms spert tādus soļus, nepieciešams pārliecināties par 100% izdošanos.
Manuprāt, patreizējā situācijā neņemt SC koalīcijā būs lielāks ļaunums, nekā ņemt, un novedīs un jau novedis pie vispārējās radikalizācijas, kas nav vajadzīga nevienam citam, kā radikālākam krievu spārnam un NA.
Un daļēja atbildība šeit jāuzņemas arī V, kas pierādīja, kārtējo reizi, ka stratēģiski domāt nespēj un šahu nespēlē, upurēt kaut ko lielāku mērķu sasniegšanai nespēj, un domā, g.k., tikai par tuvāko nākotni.
Zatlers, atkal, pierādīja, ka spēj riskēt stratēģiski svarīgu mērķu labā ar visi, gan ar savu, gan partijas reitingu.
Un nevajag pūlēties un pierādīt man, cik SC ir slikts utt., ne par to šeit runa.
Tas nav ne sliktāks, ne labāks par ZZS, ar ko V varēja sadarboties, un pat bija ļoti apmierināta, bez tam, faktiski, sadarbojas ne tikai ar ZZS, bet, ar ZZS un SC koalīciju, un no valdības skriet nesteidzās.
Tad kāpēc nevarēja iedod pāris ministru amatus SC tagad, kad ZZS ir stipri maz, un SC kopā ar ZZS nesanāk 50%, tātad, neko diktēt tie nevarēs?
Esmu pārliecināts, tas mainītu pozitīvā virzienā daudzu krievvalodīgo attieksmi pret šo valsti, nostrādātu sab. konsolidācijas virzienā, un mazinātu radikālu spēku lomu.
Tagad notiks pilnīgi pretējais, un diezin vai tas būs izdevīgi Latvijas valstij un vairākumam Latvijas sabiedrības.
 -19  Radius_box_plus Radius_box_minus 37 ATBILDES  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 08:49
Plus_opinionrinķī apkārt Dzeris. Ja Zatlers saviem vēlētājiem pirms vēlēšanām būtu skaidri un gaiši paziņojis, ka viņa prioritāte nav vis tiesiskums, bet " tautu saliedēšana" ap SC - man liekas viņš vispār nebūtu savācis pat 5% balsu.
Zatlers nav vis varonis, bet avantūrists un lielā mērā atbildība par šī brīža situāciju gulstas uz viņu. Ar savu vēlētāju nav jāspēlē šahs, no tā jau visas tās cūcības rodas. Ar vēlētāju pirms vēlēšanām ir jārunā ļoti skaidra valoda.
 +30  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:01
dzeris49 Te neiet runa par Zatleri, kā viņš izdarīja, tā izdarīja, viņš arī nekad neteica, ka ar SC neies.
Iet runa par to situāciju, kādu Zatlers izveidojis, dodams SC cerību, un, šinī situācijā, neņemt SC valdībā būtu sliktāk, nekā paņemt.
Un nav svarīgi, ir SC vai nav etniska partija, viņu vēlētāji uzskata to par krievvalodīgo intereses pārstāvošo partiju, un atteikumu ņemt to valdībā, kad tas atteicies no ļoti daudz kā, par klaju diskrimināciju pēc etniskām pazīmēm.
Reizēm, kā tas izskatās, svarīgāk par to, kā tas īstenībā ir, sevišķi jau politikā.
Un tagad SC varēs pilnā kaklā bļaut par diskrimināciju pēc etniska principa.
Un jau atradis dzirdīgas ausis arī Rietumos, par Austrumiem pat nerunājot.
 -12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:11
avoti A.god. Dzeri! Tieši ar šādām "mīlošas klukstes" metodēm tiek izlaisti un padarīti vēl neciešamāki niķīgi un nerātni bērni. Nevajag glaudīt galvu un dot šokolādi tad, kad pelnīti jāieliek kaktā. Lai SC tur pastāv, tas var nākt tikai par labu, jo audzinošās sarunas nav devušas vēlamo rezultātu, "bērns" tikai iemanījies sataisīt mīlīgu ģīmīti (Nils)un jauki melot par saviem labajiem nodomiem, tajā pat laikā aiz muguras rādot mīlīgajai omītei nejaukas grimases(Jānis).
 +24  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:12
dzeris49 Nevar likt pastāvēt kaktā turpat trešai daļai Latvijas pilsoņu, tikai tāpēc, ka viņi dažās lietās domā citādāk, kā pārējās 2/3, demokrātijā nav pieņemts ignorēt tik liela mazākuma intereses, bet, meklēt kompromisus un ņemt tās vērā.
 -11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:19
Plus_opinionklejotājs dzeris ........Iet runa par to situāciju, kādu Zatlers izveidojis, dodams SC cerību, un, šinī situācijā, neņemt SC valdībā būtu sliktāk, nekā paņemt.

Dzeri, arī Tev un arī Zatleram ir jāiet lasīt krievu delfi. Tas ir pilns ar naidīgiem, rupjiem, nekaunīgiem komentāriem pret latviešiem. Tas ir SC elektorāts. Kāpēc tādi būtu jāņem valdībā? Es domāju, ka mēs būtu prātu zaudējuši ja mēs to darītu.
Un Zatlers/prezidents šobrīd ir lielākais tautas uzmetējs. Tik augstā līmenī vēl neesam tikuši uzmesti. Oligarhi un Kadafi nobāl :)))
 +16  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:21
lama Iet runa par to situāciju, kādu Zatlers izveidojis, dodams SC cerību, un, šinī situācijā, neņemt SC valdībā būtu sliktāk, nekā paņemt.
_________________________________________________________
Kā tad,
Ir jāiekrīt uz katru provokāciju.

Neiekrita.

par to Tev tagad jāvaimanā.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:25
Juris dzeris49
Protams, ka nav svarīgi vai SC ir etniska partija. Etniskie aspekti tiek mākslīgi saasināti, un to uzsāka Zatlers uzmetot savus vēlētājus. Svarīgi ir tas, ka SC ir kreisa, populistiska, ģeopolitiski uz krieviju orientēta un no krievijas politikas atkarīga partija, kura vēlēšanās palikusi ievērojamā mazākumā. Un tieši tas ir iemesls, kādēļ nebija un nav nekādas loģikas to ņemt valdībā. Turklāt Ušakova, Urbanoviča, Agešina u.c. paziņojumi pierāda, ka SC nespēj rīkoties kā normāla partija demokrātiskā valstī.
 +25  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:27
dzeris49 Latviešu delfi un pat Diena nav labāki.
Nevar veidot politiku, ņemot par pamatu dažu desmitu kompleksainu, garīgi nepilnvērtīgu, radikāli noskaņotu, vai, vienkārši, garīgu slimu komentārus, kur viņi var daļēji kompensēt savas psiholoģiskas problēmas.

Juris - jau vienreiz rakstīju, svarīgi, kā tas izskatās SC elektorāta acīs, un to acīs SC ir krieviska partija.
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:28
Plus_opinionrinķī apkārt Dzeri. Runa tieši ir par Zatlera pirmsvēlēšanu manevriem un šī brīža situāciju, kuru viņš ar savām izkrāptajām balsīm arī radīja. Es ļoti rūpīgi sekoju līdz pirmsvēlēšanu kampaņai, visam tam, kas attiecas uz attiecībām ar SC, pat katram vārdam, jo man tas bija primārais faktors, izvēlotis starp trijām partijām par kurām es varētu balsot. Un līdz pat vēlēšanu dienai ZRP tā arī skaidri nenodefinēja savu attieksmi pret SC. Gluži otrādi, lai vēl vairāk sapītu vēlētāju - dažas dienas pirms vēlēšanām parādījās valdes lēmums, ar kuru tika izsludināta prioritātes - Vienotība, tad NA un tad tikai SC. :) Vārdu sakot - ZRP " palaida miglu", kurā liela daļa vēlētāju apmaldījās un Zatlers ieguva " viltus balsis" un izkrāptu ietekmi Saeima, un tikai šādi savārija šo putru, kura ir šobrīd jāstrebj visiem.


Bet tas, ka SC no " izteikti kreisiem sociķiem" pēkšņi ir kļuvusi atkal par " krievisku" partiju - tas tikai norāda to, cik viņi ir bīstami nelieši. Tu saproti, kas notiks mūsu turpmākajā iekšpolitikā, ja |SC tagad piespamos Bērziņa pastkasti, pamītiņos Karātavu laukumā un Bērziņš piekāpsies un SC iekļūs valdībā. :)
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:28
Plus_opinionARTs Dzeris ... patreizējā situācijā neņemt SC koalīcijā būs lielāks ļaunums, ... un novedīs ... pie vispārējās radikalizācijas, kas nav vajadzīga nevienam citam, kā radikālākam krievu spārnam un NA.
-----------------------------------------------------------

Dzeri, tu pats nejūti, ka sāc runāt ar "Čas" un "Vesti" frāzēm ? Nu labi, teorētiski pieņemsim, ka tev taisnība - kas tālāk ? Nu kā mūs skars tā "radikalizācija" ? Praktiski ?

p.s. - SC jau visu laiku ar to vien nodarbojas, ka radikalizē savus vēlētajus - citādāk es vienkārši nevaru nosaukt to masīvo kampaņu ar ņirgāšanos par visu iespējamo Latvijā - par latviešiem kā tādiem, par vēsturi, par valsti utt. utjpr. Kādēļ tev, Dzeri, jāizliekas, ka tu to visu nezini ? Vai tiešām tu vēl joprojām naivi tici, ka SC nav Kremļa projekts, bet "normāla" valsts partija ? :)
 +18  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:29
dzeris49 lama - kas tavās acīs ir provokācija, sazvērestība, utt., manās acīs ir vienkārši politika, es ierakumos nedzīvoju un ne ar vienu nekaroju.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:33
dzeris49 ARTs - nezinu gan, kā SC ir ņirgājies par "latviešiem" utt.
Dažādi radikāļi ir visur, bet, ne jau pēc tā jāveido politika.
Un ar Kremli līdz šim vairāk sadarbojusies TP un ZZS, nekā SC.
Dabiski, ka kāda ietekme no Maskavas ir, bet, ka tas ir pilnībā kremļa projekts - muļķības.
Svarīgākais ir tas, ka par SC balso 30% vēlētāju, to bezgalīgi nevar ignorēt.
 -11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:39
Plus_opiniontraductrice Šajās vēlēšanās man bija visai grūta izšķiršanās, kurai no 3 (nevis 4!) atdot savu balsi. Un par katru bija gan argumenti par, gan pret. Es neliegšos, es nobalsoju par ZRP, jo noticēju tam, kā tika deklarēti politikas veidošanas principi. Diemžēl nākas secināt, ka Zatlers savā pr/v. kampaņā bija, maigi izsakoties, melīgs. Ja viņš būtu tikai nedaudz godīgāk pateicis savas prioritātes, manu balsi viņš dabūjis nebūtu. Starp citu, man nav nekādu pretenziju pret saliedēšanos, es tikai nesaprotu, kāpēc man jāpieskaņojas SC retorikai, nevis otrādi. Turklāt, neviens cits, bet pati SC izveidoja partiju, kas balstīta uz etniskiem, nevis ideoloģiskajiem kritērijiem. Kur vēl pasaulē tā ir?

Latvijas nelaime ir tā, ka politiķi (kuri diemžēl pēc etniskās piederības ir latvieši) virzīja sev, nevis valstij izdevīgu politiku. Sekas mēs izjūtam visi (arī es - latviete, un Ivans - krievs). Savukārt tie, kas guva labumu no visām privatizācijām un citām nelietībām, nav tikai latvieši. Redzamākie, protams, ir LV politķi, bet ir jau arī neredzamā aizberga daļa - uzņēmēji (starp citu, pārsvarā krievi). No LV politikas viņi, tie paši krievi, ir guvuši MAKSIMĀLU labumu, tomēr visticamāk balso par SC, jo "naši".

Mans vēlējums šai koalīcijai - mainīt uzstādījumus un beidzot sākt kaut ko darīt valsts, nevis savā labā, lai to sajustu VISA sabiedrība neatkarīgi no etniskās piederības. Tā es saprotu jēdzienu "saliedēšanās". Otrkārt, beidzot visām partijām ir jāatrod sava ideoloģiskā platforma. Tas attiecas gan uz V, kas ir visai liels rosols, gan SC - kurai vispār nevar pateikt, kas viņi ir, gan ZZS - kurus satur tikai 1 princips - akūta vajadzība pārvarēt 5% barjeru. ZRP šobrīd droši vien ir smagās pārdomās par to, "kas es esmu". Viņu misija varētu būt "kļūt par katalizatoru", lai partijas beidzot varētu noslāņoties ideoloģiskajā telpā.

Es negribu balsot par latviešiem vai krieviem. Es gribu balsot par labēju vai kreisu politiku. Un tā ir tā mana lielākā "sāpe", ka ZRP deklarēja centrisku politiku ar prioritāti "pa labi", bet faktiski aicina veidot koalīciju uz etniskiem, nevis ideoloģiskiem principiem. Vai tas ir apjukums, neprofesionālisms vai apzināta rīcība, es nezinu. Bet tas ir paša deklarēto principu klaja pārkāpšana un vēlētāja uzmešana.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:49
otra puse "Svarīgākais ir tas, ka par SC balso 30% vēlētāju, to bezgalīgi nevar ignorēt."

Although Adolf Hitler had the support of certain sections of the German population he never gained an elected majority. The best the National Socialist German Workers Party (NSDAP) could do in a election was 37.3 per cent of the vote they gained in July 1932. When Hitler became chancellor in January 1933, the Nazis only had a third of the seats in the Reichstag.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:56
lama Tu saproti, kas notiks mūsu turpmākajā iekšpolitikā, ja |SC tagad piespamos Bērziņa pastkasti, pamītiņos Karātavu laukumā un Bērziņš piekāpsies un SC iekļūs valdībā. :)
_____________________________________________________
un ārpolitikā arīdzan.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:58
lama kas tavās acīs ir provokācija, sazvērestība, utt., manās acīs ....
____________________________________________________
Ir daudz dažādu veidu un paņēmienu kā neredzēt acīmredzamo.

Izklausies pēc Peķkas un Čapajeva vecajā anekdotē- "značit i oņi nas ņi viģat".
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:03
lama Vai Bērziņu cenšas novirzīt uz fon Papena un Hindenburga takas?

Retorisks jautājums.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:07
Plus_opinionARTs Dzeris ... Svarīgākais ir tas, ka par SC balso 30% vēlētāju, to bezgalīgi nevar ignorēt.
-------------------------------------------------------

Radikāls apgalvojums. Tavi "30%" nav nekas konstants, to sastāvs VISU LAIKU plūst un mainās, tāpat kā citām partijām. "Radikalizētāji" ir tie, kas visu laiku zombē un kūda savus atbalstītājus, un tieši to pašlaik dara SC.

Tu esi kaut reizi dzirdējis, ka VL kūdītu savus atbalstītājus, ka viņi tiek "ignorēti" ? Nu jā, protams, VL jau tavuprāt ir "radikāļi" pēc definīcijas, tadēļ pat nav apspriežami ...
Labi, tad ņemam jebkuru citu nosacīto "latviešu" partiju - piem., "Jaunais Laiks", kas kādreiz palika opozīcijā ar 20+% vietām - kaut reizi kaut kas tamlīdzīgs tika dzirdēts ?
Tu te runā par stabilitāti, bet vienlaicīgi lej ūdeni uz Saskaņas dzirnavām, kuri tieši ar to nodarbojas, ka sašķeļ Latviju pēc etniskā principa. Nu aizej un pajautā skaidri un gaiši "Saskaņai" - jūs esat "etniska" krievu partija ? Uzreiz būs TĀDA bļaušana par "sociāldemokrātiju", ka maz neliksies ... Nu tad kādēļ tiklīdz "nabadziņi" netiek valdībā, tā uzreiz viss kļūst baigi "etnisks" ??
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:11
Juris Dzeri, Problēma tā, ka, ņemot par pamatu nepareizu pieņēmumu, jau pēc definīcijas var tikt izdarīti nepareizi secinājumi. Pieņemsim, ka SC saeimā būtu jāņem tikai balstoties uz viņu un ZRP pausto etnisko principu, - par to taču notiek tagad tā ņemšanās. Vai ar to viss būtu atrisināts? Parlamentā būtu jāpieņem politiski lēmumi. Bet tie SC savukārt balstītos uz viņu kreisi populistisko programmu, jo partijas mērķis vēlēšanās taču netika definēts vienīgi - dabūt parlamentā vienas etniskās daļas pārstāvību. Vai ne? Bet SC programma taču vēlēšanās nesaņēma atbalstu. To atbalstīja tikai apm. 1/4 daļa vēlētāju. Kādēļ tik ļoti tiek uzsvērtas tikai etniskās attiecības? Vai ne tādēļ, lai novērstu uzmanību no masīviem centieniem mainīt valsts ģeopolitisko virzību?
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:20
Plus_opinionARTs Juris ... Kādēļ tik ļoti tiek uzsvērtas tikai etniskās attiecības? Vai ne tādēļ, lai novērstu uzmanību no masīviem centieniem mainīt valsts ģeopolitisko virzību?
----------------------------------------------------------------------

Pievienojos pilnībā. Dažu cilvēku vēlme neredzēt acīmredzamo un sekot padomiskiem, toties saprotamu senlaiku sentimentu uzturošiem saukļiem ir vienkārši apbrīnojama.

Džeri, LAIKS MAINĪTIES :) ... citādi vilciens aizbrauks bez tevis :)
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:29
Haris traductrice:
Šajās vēlēšanās man bija visai grūta izšķiršanās, kurai no 3 (nevis 4!) atdot savu balsi.
============================
Tātad ZRP un droši vien V. Kas bija trešā?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:35
dzeris49 lama - tikpat daudzi un dažādi veidi ir redzēt to, kas reāli neeksistē - vienkārši spilgta iztēle, neirotiskās uzmācības, paranoja, dažādas psihotropas vielas, utt.
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:41
lama lama - tikpat daudzi un dažādi veidi ir redzēt to, kas reāli neeksistē - vienkārši spilgta iztēle, neirotiskās uzmācības, paranoja, dažādas psihotropas vielas, utt.
_______________________________________________
Tad-ko lieto?
-------

smalkās publikas smalkie viedokļi( vai tad pats tur neapgrozies, vai vismaz nelasi?):
imhoclub.lv/material/...
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:46
Plus_opiniontraductrice to Haris. Mana izšķiršanās bija starp centriski labējām - labējām partijām, bet, kā tagad moderni teikt, bija novilktas zināmas sarkanās līnijas. Tad nu uzmini, kas bija trešā :) Turklāt, manā ģimenē mēs vienojāmies savas balsis sadalīt, lai "katrai no 3 definētajām tiktu pa bišķiņai", jo apriori tām bija jāstrādā vienotā frontē.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:00
Plus_opinionARTs Dzeris ... tikpat daudzi un dažādi veidi ir redzēt to, kas reāli neeksistē - vienkārši spilgta iztēle, neirotiskās uzmācības, paranoja, dažādas psihotropas vielas, utt.
------------------------------------------------------

Laikam šis bija domāts man :) ... OK, pieņemsim, ka viss par SC draudiem valstij ir tikai iedomas.

Tad vienalga - kādēļ labējā koalīcijā būtu jāņem kreisa partija (lai cik % tā būtu ieguvusi), kura turklāt melo, ka tiek diskriminēta "etniski" , un + vēl nebūt nepārstāv visus Latvijas cittautiešus, ne krievus, ne lietuviešus, ne poļus utt. ?
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:16
Spike "Nevar likt pastāvēt kaktā turpat trešai daļai Latvijas pilsoņu" - kas par muļķībām!
1) kaktā var likt pastāvēt arī 49,99% pilsoņu, ja 50,01% ir pretējs viedoklis
2) nobalsoja ap 60% pilsoņu, līdz ar to kaktā stāvēs ap 18% pilsoņu pārstāvju
Un vispār - uzsaukumi prezidentam piespiest ņemt SC koalīcijā ir reti glupi. Viņus tak ņems, tikai bez amatiem, attiecīgi paši neies :)
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:42
Kamilla Kā man apriebušās šīs muļķības par 30% un it kā demokrātijas neievērošanu!!!!!
Prezidenta vēlēšanas ASV: Obama 51% - McCain 49%. Pēc vēlēšanām visi līksmo par Obamas uzvaru un Obama ar savu komandu veido valdību, viena un vienīga iemesla pēc - VIŅIEM IR VAIRĀKUMS. Neviens pat interneta komentāros nerunāja par to, ka McCain-am vajadzētu dot Viceprezidenta amatu, vai kādu ministra portfeli, jo tomēr 49% nobalsoja par McCain-u un citādi tā nebūšot demokrātija. Tādas muļķības dzird tikai pie mums, tapēc, ka mēs nemaz nesaprotam, kas tā demokrātija tāda ir! Ja Obama censtos kopā ar McCain-u vadīt valsti, tad vienīgais, ko viņi darītu, ir stīvētos savā starpā! Tagad Obama var realizēt SAVU politiku, jo viņš uzvarēja vēlēšanās. Tas pats notika arī Anglijā un starp citu arī Rīgas Domē, kur V ar savām daudzajām balsīm ir atstāta opozīcijā un ne tikai atstāta, bet tiek pilnībā ignorēta. Lai arī kā man negribētos to atzīt tā ir normāla, pragmātiska prakse un DEMOKRĀTIJA! SC ar savu tuvāko partneri uzvarēja un visu nosaka!
Nejauksim humānismu ar politiku!
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:44
o_ja3_14 dzeris49: "...Tad kāpēc nevarēja iedod pāris ministru amatus SC..."
-----------------
Dzeri, acīm redzot tev ir paslīdējis garām, ka Latvijā vairs nevalda krievu ķeizars, citā vārdā saukts - patvaldnieks (jeb, ja tev tā saprotamāk - sāmoģeržāvecs), kas varēja bārstīt amatus kā konfekšu saujas. Demokrātiskās valstīs tā vairs nedara. Tur līdzīgi domājošas partijas savā starpā vienojoties veido apvienības - koalīcijas un tās savukārt vienojoties sadala ministru portfeļus. Nu, nevar atteikties no principiem tikai, lai apmierinātu tevi un SC.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:56
vecais_m Galvenais, - izskatīties pieņemami SC elektorāta acīs?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 12:06
IvarsA Dzeri, nu nav LV sabiedrība gatava strādāt ar SC nu NAV. Vai tiešām tik grūti saprast, ka, lai mainītu kaut ko politiskos procesos, izmaiņām jābūt gan pašos politiķos, gan sabiedrībā.
SC rokās ir bijušas visas iespējas kalpot Latvijai, bet nekā, joprojām viņi sola pārstāvēt krievvalodīgo INTERESES. ZRP tikai sava stulbuma un neprofisionalitātes dēļ tik dikti centās SC labā.
Agēšina un co. paziņojumi par nestrādāšanu tikai vairo uzskatu, ka SC nav nekad bijis strādātājs!
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 12:06
ombros to dzeris49
"tas arī izskatās vairākuma krievvalodīgo acīs, - diskriminācija pēc etniskā principa"

Paga paga, meli un kuces berns.
Par SC nobalsoja tresdala latviesu, daudz nelatviesu balsoja par latviesu partijam. Kada seit diskriminacija pec etniska principa?
Diskriminacija pec tiesiskuma izpratnes, intelekta un ieguto balsu skaita, tas gan. Bet tas ir tikai dabigi, interesanti butu redzet Francijas vai Vacijas valdibas tadus mulus, kadus tu, padla, centies uzstiept mums. Vel janem vera, ka pirms velesanam dalot populistiskus solijumus, fasisti - neostalinisti ir izkrapusi butisku daudzumu balsu.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 13:20
ombros to dzēris49
"viņš arī nekad neteica, ka ar SC neies."

Kur vel neparprotamak?

/>http://www.ir.lv/2011/10/7/zrp-pirms-velesanam-sc-saistijusi-ar-oligarhiem-pec-velas-sadarabibu

Kur viena veca fasistu mergli tik daudz launuma, lai nolaistos lidz tadiem meliem? Tas par tevi.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 13:40
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 13:42
Ivars Umbraško A līgums starp partijām neko nenozīmē ?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 15:27
Ivars Umbraško 100% piekrītu
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 15:28
Plus_opinionpeteris_naglis Jā! Jauki! Nu tak būtu SC kopā ar Valda partiju veidojuši valdību! Ko ta neveidoja? Paskat cik smuki būtu sanācis- Urbanovičs par ministru prezidentu un uz priekšu! Atvainojiet tas viss atgādina bērnudārz grupiņas rušināšanos smilšu kastē!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 16:29
Plus_opinioneiserts dzeris49
Izstumdami Jurkānu no SC švoņģeri nodemonstrēja, ka veido ДВОЙНОЕ ДНО. Nu brīnās par adekvātu reakciju.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 21:01
Plus_opinionrinķī apkārt Pirms vēlēšanām Klementjevs skaidroja, ka SC nav etniska apvienība, ka SC esot "ļoti kreisi sociķi", jeb kaut kā tā - precīzi vairs neatceros. :) Tā tad " ļoti kreisie sociķi" tikai ar to, ka viņi pārsvarā runā krieviski ir " nopelnījuši" sev vietu valdošajā koalīcijā un valdībā? :) Reālais, Saeimā iepriekšējos gados sastrādātais nav jāņem vērā un tad jau arī uz nākotni var skatīties "saulaini" - es varu darīt ko vēlos, mana vieta ir valdībā, jo runāju krieviski :))

Bet Ušakovs vispār iebrauc grāvī ar šo savu uzsaukumu. Nesen viņš taču krievu presei stāstīja, ka SC vēlētājs pamatā ir latvieši :)

SC ne tikai nav jāņem valdībā. Nākošajās pašvaldības vēlēšanās latviešiem ir jāsaņemas un jāizmet Ušakovs no Rīgas mēra krēsla.
 +37  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 08:55
Keita, 4udo Kamēr babuļi brauc par velti,viņi pret Ušakovu nebalsos. Tas,ka Rīgas satiksmei tādēļ vajag vēl 3 miljonus, babuļus neinteresē. Valsts nākotne tikpat.
Tas nekas, ka nu nebūs tā,ka babuļi nenodzīvos tik ilgi, lai neredzēto, kā SC izputina valsti.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 12:10
Plus_opinionARTs Keita ... Starp citu, ja saskaita "latvisko" partiju balsis Saeimas vēlēšanās Rīgas apgabalā un attiecina to uz domes vēlēšanām, tad SC izlido kā finieris. Manuprāt pietika pat ar ZRP, VL un V , bet nu ar ZZS kopā točna, tā ka dzīvosim-redzēsim ... :)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 12:57
Bolero_10 Atkārtošu savu komentu pie cita raksta.
Kāpēc SC neizveidoja koalīciju ar ZRP? Viņiem taču kopā būtu 53 balsis!
Kurš ir vainīgs, ka SC negāja tādā koalīcijā? Kurš? SC pats?
Bet, ja paši atteicās, par ko tagad brēc???
Vienotībai nebija un nav nekāda pienākuma pievienoties viņiem. Nevienai partijai nav tāda pienākuma!
Ja SC tas neapmierina, tad atliek vieniem pašiem veidot valdību:)))

Tagad SC sāk uzvesties kā agresīvs bērns, kurš atriebībā par to, ka neviens negrib ar viņu spēlēties, sāk mētāties ar akmeņiem.
 +30  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 08:57
Rix Goa Prezidentam par šīm lietām pašam būtu jādomā bez papildus aicinājuma no SC puses.
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:01
fretka Ušakova vēstulē Valsts prezidentam ir vēl viens diezgan draudīgs apgalvojums: "Latgale ir visnabadzīgākais un sociāli depresīvākais Latvijas reģions tikai tāpēc, ka tajā dzīvojošie krievi nekad nav bijuši politiski pārstāvēti. (...) Šajās vēlēšanās Latgalē vairāk nekā 52 % vēlētāju nobalsoja par „Saskaņas centru, un viņiem atkal tiek liegta politiska pārstāvniecība tikai tāpēc, ka viņi nav latvieši."
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:05
dzeris49 Ušakovam taisnība tanī ziņā, ka nauda reģioniem mums tiek dalīta pēc politiskiem principiem, un, dabiski, Latgale saņēmusi vismazāk naudas.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:14
Latvijas_maniak Jocīgi, ka Ušakuvs min latgales "krievus", mana krustmāte, latgaliete jau vairākās paaudzēs, neskatoties uz maniem iebildumiem balsoja par "biškekas centru", viņa jau nu galīgi nav krieviete un pat krievvalodīgā ne!
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:16
Plus_opiniontraductrice Bija tāds megaprojekts - saistībā ar lāzeršovu aprīkojumiem KOmbuļos (precīzi neatceros). Šķiet Kombuļi ir Latgalē. Žēl, ka neizgāja cauri - šāds projekts varētu būtiski uzlabot "izsaimniekotās Eiropas naudas" statistiku. Tādu "projektu" droši vien ir tūkstošiem. PIekrītu, ka ar naudas sadali nodarbojas tie, kas ir pie varas. Taču, ja tā nauda tiktu saprātīgi apgūta, nevis sagultu kabatās un ofšoros, mums jau sen nebūtu atpalikušu reģionu. Arī Latgalē, kur dažiem "K" ir sapirkts tūkstošiem ha zemes (laikam jau lauksaimniecībai, atļaušos pasmaidīt).
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:00
Latvijas_maniak dzeri, bet kādu partiju kas aizstāvētu Latvijas čigānu intereses zini, es nē, kaut Talsi, Gulbene & etc, ir "'digānu pilsētas", arī viņi varētu sūdzēties par etnisko netaisnību, viņu valodas diskrimināciju un diskrimināciju pēc etniskās piederības. Esmu drošs, ka Tu šādā "plaknē" nekad neesi domājis. :) Latvijā nav tikai divas kopienas, ir kādas noteiktas ārvalsts šķelnieciska politika, jaukšanās (daļēji) suverēnas valsts iekšējās lietās: informatīvi, finansiāli un šantāžas veidā.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:17
dzeris49 Kad čigānu partija būs tādā pat daudzumā pārstāvēta parlamentā, runāšu arī par to.
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:35
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:18
alodzins Džeri! Jā,naudu, tai skaitā ES naudu sadala pēc savādiem principiem:ES nauda Ventspilij ir piešķirta 14(!) uz 1 iedzīvotāju vairāk, kā Latgalē un 6 reizes vairāk, kā Rīgai. Tātad pēc tavas loģikas: Ventspils ir latviešu nacionālisma citadele? Nē, te strādā citi principi: Latgalē NEVIENAM diedziņu raustītājam interešu nav, bet Venspilī - IR. Par SC un visu to jezgu: kļūsim beidzot pieauguši un sāksim lasīt partiju programmas, savukārt partijas beidzot sāks sekot savām programmām. Tad nebūs jābrēc par etnisko balsojumu u.c., jo vēlētāji balsos par programmu kopumā.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 16:09
Plus_opinionARTs „var izdarīt tikai vienu secinājumu - Saskaņas centrs tika atgrūsts no valdības veidošanas tikai un vienīgi etniskas diskriminācijas dēļ, ... kad kādai lielai daļai Latvijas pilsoņu gadu desmitiem ir liegta politiska pārstāvniecība tikai tāpēc, ka viņu vecāki nav latvieši, nav pieņemama"
--------------------------------------------------------------------------

Skaisti !!!! Es ceru, ka tev, Ušakov, par šo ... iršanu būs jāžagojas 3 gadus.
Jā, starp citu - kurš bija pirmais, kurš aicināja noteikt moratoriju "nacionāliem jautājumiem" ?

Un vai kāds var paskaidrot, kādēļ augšminētie apgalvojumi nebūtu jāuzskata par radikālu uzskatu izplatīšanu ?
Tiklīdz jātiek valdībā, tā tiek bļauts par to, ka SC "atbalstīja 15 vai cik tur % latviešu", bet kad netiek - uzreiz tā ir "etniska diskriminācija". Kažokmetējs ...
 +26  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:20
ABC Interesanti, ja es sastādītu aicinājumu Ušakovam turēt žaunas un stāvēt pie ratiem un vaktēt bumbierus vai braukt uz savu etnisko dzimteni, - vai šis aicinājums arī tiktu publicēts (protams, ievērojami diplomātiskākā redakcijā)?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:20
Krišjānis Liepiņš "Šāda situācija, kad kādai lielai daļai Latvijas pilsoņu gadu desmitiem ir liegta politiska pārstāvniecība tikai tāpēc, ka viņu vecāki nav latvieši, nav pieņemama"
Ko nu muld! Viņiem tagad ir lielākā politiskā pārstāvniecība - 31 deputāts 11. Saeimā! www.cvk.lv/cgi-bin/wd...
Bet tas, ka Ušakovs koalīcijas veidošanā bez SC saskata etnisko diskrimināciju, liecina par viņa paša kaut kādām psiholoģiskām problēmām.
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:21
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:49
Latvijas_maniak TVNET viss viens.. :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 13:53
Krišjānis Liepiņš Ieliku tādēļ, ka šķita iederīgi tematā.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 15:12
Lelle Tev žetons no manis! Ļoti asprātīgi!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 15:24
Latvijas_maniak Nez, izskatās, ka SC vēlas etniskos nemierus:
www.chas-daily.com/wi...;
www.ves.lv/article/19...
www.telegraf.lv/news/...
Un "uzsaukumi":
www.ves.lv/article/19...
www.chas-daily.com/wi...;
www.telegraf.lv/news/...

Redz kāda ir krievvalodīgo izpratne par demokrātiju, demokrātija var būt tikai tāda, kādu to redz viņi.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:31
lama Mums priekšā provokācijām bagāta nedēla.

Jo ilgāk Bērziņtēvs knakstīsies ar premjera nosaukšanu, jo ilgāk saglabāsies augsne provokācijām.
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 09:38
lama Tā stunda ir situse!

Lienoši, rāpojošie SCientologi metas auļuos!!!

Pēc ilgstošā aplenkuma un zociuma ideloģiskas izmērdēšanas - triecienuzbrukumā!!!!

P.S.

Daži gan pazaudē savas maskas.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:30
Gatis Visstulbākais ir tas, ka deva viņiem cerību un tad atkal nekā... Nevajadzēja sākt nemaz runāt un Latvijas politiskais process būtu pavērsies pavisam citādi. Lielākā daļa par SC balsojušo tad trīs gadus nopietni domātu, vai vērts atkal un atkal pazaudēt savu balsi. Bet tagad viņiem rodas sajūta, ka ar katru reizi var iešūpot laivu aizvien vairāk un nākamajās vēlēšanās to varēs jau apgāzt. Viņiem bija pāris trakas nedēļas, kad visu ko savam vēlētājam netīkamu sasolīja, bet krieviski rakstošie mediji to visu nogludinās pāris nedēļu laikā, vienā mierā.
Un, pieņemot, ka esmu bezgala naivs... Nu kā Zatlera kompānija varēja cerēt uz radikālām valsts reformām, iesaistot šādu atpakaļrāpulisku partiju valdībā? Vai viņi vispār grib veikt kādas reformas?
Cerības uz Bērziņu... ai, ai, ai. Neticu, ka šim prezidentam piemīt īpašas rūpes par Latviju ilgtermiņā.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:40
Haris Tieši tā.

ZRP un V - it īpaši Zatlera partija - Saskaņas centram ir ļāvušas nostiprināt cerības, ka ar šādu taktiku (populisms, protofašistiska apvienošanās pēc etniskā principa) agri vai vēlu izdosies nokļūt pie varas.

Un tas, manuprāt, ir patiešām liels kaitējums Latvijas attīstībai.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:55
lama Visstulbākais ir tas, ka deva viņiem cerību un tad atkal nekā...
________________________________________________________
Zatlers.
Kurš gan cits.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:20
Plus_opiniontraductrice ja nu mēs gribētu runāt par etnisko diskrimināciju, lūdzu man vienu piemēru, kur krievam tikai tāpēc, ka viņš ir krievs, tiek aprēķināta pensija savādāk nekā latvietim, medicīnas, izglītības un citu sociālo pakalpojumu pieejamība atšķiras, netiek maksāti pabalsti, utt. Vienīgā diskriminācijas pazīme ir valoda. Jā, patiešām, krievam būtu grūti strādāt valsts pārvaldes iestādē (lai gan izrādās Saeimā tomēr var), nezinot LV val. Un, kā zināms, daudzās valsts iestādēs ierēdņi patiešām sēž siltās vietiņās un bauda zināmas privilēģijas. "Eto ņeporjadok!" Te nu kā kontrarguments ir jāpiemin latvieša diskriminācija, kurš nevar konkurēt darba tirgu, ja nezina krievu val. Es pati esmu strādājusi firmā, kurā mans galvenais uzdevums bija "būt latvietei" - proti, rakstīt visu līmeņu krieviski runājošā personāla vietā darbu pieņemšanas-nodošanas aktus, vēstules, protokolus, ziņojumus utt. Tāda izskatās diskriminācija pēc etniskā principa.

Ja runa ir par kreisi orientētas politikas neņemšanu vērā, tad jau laikam runa ir par ko citu. Tad nu es nevaru saprast, par ko Ušakovs uztraucas - par etnisko diskrimināciju vai par SC kreisumu?
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:42
othermaris Es domāju, ka šī Ušakova&Co histērija ir skaidrojama pavisam vienkārši. Neiekļūstot valdībā SC netiek pie iespējas novirzīt finanšu plūsmas sev vēlamā virzienā, līdz ar to tiek apdraudēts Rīgas pilsētas budžets, kurš SC un LPP/LC saimniekošanas rezultātā ir novests līdz kraha robežai. Tādēļ pastāv reāla iespēja, ka nākošajās pašvaldību vēlēšanās, kas notiks pēc divām apkures sezonām, Rīgā valdošā SC un LPP/LC koalīcija izgāzīsies ar lielu blīkšķi, nodemonstrējot Ušleru un Šlesakovu "izcilās" tautsaimnieku prasmes. Tas būs trieciens SC reputācijai ne tikai Rīgas mērogā.
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus 8 ATBILDES  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:52
Haris Kāpēc lai SC pašvaldību vēlēšanās izgāztos? Praktiski visi krievi taču balsos par viņiem tik un tā.

Viss būs atkarīgs no kādas prokrieviskas latviešu partijas panākumiem - vai nu no Šlesera reformu partijas vai Zatlera reformu partijas.:) Ja tādas vēl pastāvēs.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 10:58
othermaris Elementāri! SC šajās vēlēšanās Rīgā savāca 41% balsu. Tātad ir jāsavāc vēl vismaz 10% vēlētāju, kas ļaujas, ka tiem tiek karināti makaroni. Ar tukšu kasi to ir pagrūti izdarīt.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:12
Latvijas_maniak Aiz Ušaka stāv visi krievvalodīgie mediju, pirmais baltijas kanāls, krievijas vēstniecības draugi &etc.. Kurš gan vairs atceras Nekāpersonīga sižetu par Ušakova "draudzīgo sarunu", pirms pašvaldību vēlēšanām, sēžōt KF vēstniecības busiņā..
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 13:58
Latvijas_maniak Nebūs Ušakam tukša kase, viņi mobilizēs Antonijas ielas resursus. Antonijas ielā ir reģistrēti visi "pilsoņi - pensionāri", caur viņiem var iepludināt lielu finansējumu, kuru praktiski nav iespējams kontrolēt. Shēma vienkārša, tie, kuriem tiek piešķirta krievijas pilsonība, nav pienākums ziņot Latvijas varasiestādēm par savu jauno pilsonības statusu un viņi droši var turpināt saņemt Latvijas pensijas un pabalstus, kā arī KF. Un piķi vēl var pludināt caur dažādām " kultūras programmām", darījumiem ar nekustamo īpašumu u.c. shēmām. :)

P.S.: Tur drīzāk ir darbs drošības iestādēm, Nacionālajai drošības padomei un SAB/KNAB
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 14:06
othermaris PBK un Krievijas vēstniecības "draugi" var nosponsorēt Ušakova vai Rubika personīgo vēlēšanu kampaņu, taču viņi nav spējīgi dotēt trūcīgo pabalstus vai "Rīgas Satiksmi". Tur vajadzīga piekļuve valsts budžetam. Tāpēc arī tā histērija.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 14:15
Latvijas_maniak Tā kā savulaik ir bijis tas gods nodarboties ar cilvēku zombēšanu, varu pateikt vienu, viņi turpinās neierobežoti izmantot visus iespējamos resursus, radio, televīziju, pat "našu rašu", lai piesaistītu cilvēkus "saskaņas" centram. Ievēro cik daudz ir pozitīvo reportāžu ar ušaka piedalīšanos, tas ir kā izvarotājam, kurš skatās tev acīs un mierina:"viss būs labi" Viņi ir tieši bīstami ar to, ka viņu propogandas mašinērija darbojas vienā virzienā. Piemēram, man patika Gruzijas piemērs, kad viņi izveidoja savu "Pirmo Kaukāza kanālu" taču čekistiem izdevās uz laiku panākt tā retranslācijas pārtraukšanu, tagad viņi ir izveidojuši kaut ko līdzīgu, lai maldinātu cilvēkus un varētu propogandēt pretējā virzienā.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 14:34
othermaris Bet tas jau tikai apliecina SC kadru nabadzību. Viņi ir spiesti reklamēt Ušakovu, jo viņiem nav cita "gaišā" tēla.
Napoleons, pirms virzīt savus ģenerāļus, vienmēr interesējās, vai viņi ir veiksmīgi! Bet Ušakovs ir tipisks lūzeris, neveiksminieks! Gandrīz atstiept kājas savā PR pasākumā ir apmēram tāds pats veiksmes stāsts, kā, piemēram, saķert kādu nelāgu slimību, teiksim no "Playboy" vāka modeles.
Un tādu "dīvainīti" virza par premjera amata kandidātu! Sviests...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 15:57
lama traductrice ...Es negribu balsot par latviešiem vai krieviem. Es gribu balsot par labēju vai kreisu politiku. Un tā ir tā mana lielākā "sāpe", ka ZRP deklarēja centrisku politiku ar prioritāti "pa labi", bet faktiski aicina veidot koalīciju uz etniskiem, nevis ideoloģiskiem principiem. Vai tas ir apjukums, neprofesionālisms vai apzināta rīcība, es nezinu. Bet tas ir paša deklarēto principu klaja pārkāpšana un vēlētāja uzmešana.
_________________________________________________________________
Vai arī - plašāka provokāciju plāna daļa.

SCientologu Gleivicas raidstacija.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:25
lama А сейчас им надо срочно из Центра согласия стать Центром несогласия и устроить методичный вынос мозга новому правительству. Начиная от ловли его на разных денежных штучках (по заявлению в KNAB как минимум раз в неделю) и заканчивая громогласной поддержкой Линдермана с его подписями за русский язык (очень кстати им сейчас Линдерман). Ну и если удастся — с организацией митингов-демонстраций. Иного пути для ЦС я не вижу.
________________________________________________________
rus.delfi.lv/news/dai...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:30
Latvijas_maniak Droši sūti iesniegumu uz DP, tur var saskatīt aicinājumus uz nedemokrātisku varas gāzšanu. Ja ieraugi kaut vienu aicinājumu uz vardarbību, arī to vari sūtīt, man te viens tirliņš dabūja skriet uz DP, taisnoties, ka latviešus nesitīšot. :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 14:37
Plus_opinionVita Pans Kleksis aicina izteikt savu viedokli prezidentam, lai lidzsvarotu SC kampanu: www.president.lv/pk/c...
Te nu ir reize, kad to var izdarit neatejot no datora.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 8 ATBILDES  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:49
Plus_opiniontraductrice paldies par saiti - es to arī izdarīju.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 12:21
Plus_opinionVita tradutrice: Paldies tev ari par piebiedrosanos :-)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 12:32
Plus_opinionARTs Vita ... Darīts :)

A.god Prezidenta kungs,

Vēlos Jums darīt zināmu, ka es kategoriski protestēju pret partijas "Saskaņas Centrs" mēģinājumiem graut valsts demokrātiskās iekārtas pamatus, apšaubot vēlētāju vairākuma piešķirto mandātu citām partijām izveidot valdību. Šim mērķim "Saskaņas Centrs" izmanto neģēlīgus paņēmienus, mēģinot monopolizēt cittautiešu pārstāvniecības tiesības Saeimā, lai gan absolūti nav spējīgs pierādīt, ka šādas "pārstāvniecības" tiesībām ir jebkāds pamatojums.
Aicinu Jūs rīkoties atbilstoši veselajam politiskajam saprātam un iespēju robežās arī sniegt publisku atbildi krieviski rakstošajos medijos izvērstajai apmelojumu kampaņai.

Liels paldies un vēlos izteikt Jums savu atbalstu šajā situācijā.

Ar cieņu, Andrejs Faibuševičs
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 13:13
Plus_opinionVita Arts: Paldies :-)
Visiem domubiedriem: es so linku ar aicinajumu ari aiz-twitteroju, bet ta ka neesmu ipasi cakla twitterotaja - man nav tik daudz sekotaju. But labi, ja pec iespejas vairak sabiedrotie aicinatu piedalities savus draugus, pazinas un sekotajus cauri draugiem, twitter utt.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 13:42
Latvijas_maniak Darīts, ar visiem argumentiem PRET... :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 14:44
Plus_opinionVita Latvijas_maniak: Super! Paldies!
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 14:51
Plus_opiniondeis Darīts!!
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 20:35
Plus_opinionVita Deis: Sirsnigs paldies!
Nupat atkal ienacu interneta - un ka pa pieri - ZRP ietur pauzi nesapratigas sarunas! Izskatas, ka tiesam prezidentam noderetu tiesa komunikacija ar tautu, apejot apdullusos tautas prieksstavjus!
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 21:17
aldis "...nekādu racionālu vai programmatisku argumentu Saskaņas centra neiekļaušanai valdībā nav"
-----------------------------
Ušakovam ieteiktu nemelot. Vairumam Latvijas vēlētāju no Krievijas aizgūtā melu kultūra nav pieņemama. Nopietnu argumentu un ne viens vien pret SC neiekļaušanai valdībā ir. Man kā vēlētājam nav pieņemama īpašās attiecības ar Šleseru un viņa importēto Krievijas biznesa kultūru.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  12.oktobris 2011 11:54

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai