IR

''Vienotība'' var pārvilināt 17% VL-TB/LNNK vēlētāju

Viedokļi

Dolārs Interesants pētījums. Pat neskatoties uz samudžināto un neloģiski izkārtoto klāstījumu.

Sanāk, ka vienīgie jēdzīgie spēki abi savā starpā ir vislielākie konkurenti. Neliecina neko labu...
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:21
Plus_opinionKristaps Freimanis :) Kā to skatās. Varbūt, ka liecina gan. Pārējie tāpat aizbrauks...
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 01:31
Plus_opinionlno Šaubīties ir cilvēcīgi. Visvairāk mani aizkustināja pārmetumi Vienotībai par savu cilvēku iekārtošanu. Kuri tad būtu jāiekārto? Varbūt tuklie tpjo puisīši? Vienotības kritika it kā netīšam savijās ar latviešu emigrantu domām par Latvijā notiekošo, kas atkal ir akmens JL dārziņā. Emigranti ir lieli patrioti: mēs no šejienes pavērosim, vai jūs tur Latvijā lietas sakārtosiet, tad Vācijā nopirksim mašīnu un atgriezīsimies...Ļoti iespējams, ka agrāk paši bijuši gudrākie no gudrākajiem un paši balsojuši par LC>TP>LPP...
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 08:27
Plus_opinionnoyescancel Mazliet pārfrāzējot to mūsu emigrantu krokodila asaras - kur pārtikas taloni, tur mūsu dzimtene. Un bērniem bārbiju vārdi.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 10:31
Plus_opinionlno De facto sirsnīgi nosvētīja Vienotību. Var just, ka Nagle no sirds vēl panākumus apvienībai:)
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus 8 ATBILDES  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:30
Plus_opinioneiserts Par Nagles darbu: sliktākā pozīcijā atradīsies tā partija, kura tiks kritizēta pēdējā pirms vēlēšanām.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:27
Plus_opinionlno Piekrītu, bet kritizēt var dažādi:)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:38
Plus_opinionKristaps Freimanis Ļoooti šaubos, un V jau nu ir par ko kritizēt. Mani bišķi piebesīja kaut tas, ka Mūrniece tomēr naizvācās no skatuves.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 02:16
Plus_opinionrepetto Don't worry, esmu pārliecināts, ka viņa dabūs diezgan daudz (ja pat ne visvairāk) mīnusus. Nezinu gan, vai V šo mājienu attiecīgi novērtēs..
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 10:04
JansK Atkal vecais stāsts par skabargu un baļķi. Cilvēki apsver atbalstīšanu vai neatbalstīšanu dēļ Mūrnieces, kurai tiešām ir kur piesieties un ne tikai viņai, savukārt to, ka tādi cilvēki (noziedznieki) Šķēles, Šleseri, Ulmaņi,Lmebergi jau gludina uzvalkus un piemēra parlamenta krēslus, tas gan nekas vai ne?! Nemaz nerunājot par valsts nodevējiem - Urbanoviču, Ušakovu, un Latviešu nīdēju - Ždanoku! Varbūt nevajag meklēt balto princi, bet skatīties uz to, kuram mazāk utis, un kurš tomēr spēj kaut ko izdarīt?!!
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 12:16
Plus_opinionlno Zelta vārdi:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 13:19
Plus_opinionrepetto Un ko lai es daru, ja viņi tos uzvalkus gludina? Lai tik gludina, tā pati par sevi nav traģēdija. Bet tas taču nenozīmē, ka V nevar kritizēt.. Šajā gadijumā runa iet tieši par Mūrnieci, kuru es nevēlētos redzēt nedz valdībā, nedz arī Saeimā.. (jau kopš 9. saeimas vēlēšanu laika, kad viņa muldēja k/ko par nāves soda atjaunošanu etc etc). Mani mazliet izbrīna tas, ka viņa ir ielikta tik augstu sarakstā, Vienotībai tomēr apzinoties viņas "popularitāti". Tāpēc vienkārši izteicu cerību, ka viņi uz tiem mīnusiņiem reaģēs. That's it. Tai pat laikā tie, kuri nebalsos par Vienotību, diezvai to darīs eksluzīvi Mūrnieces dēļ, tā kā pat ar 3 Mūrnieciem sarakstā, ņēmot vērā alternatīvas, izvēlei būtu jābūt skaidrai..
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 13:51
JansK Viņa varbūt ir tik augstu, lai nebūtu jāšķirsta lapele meklējot kur ir viņas vārds lai izsvītrotu? ;)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 14:29
BugOrs Šķidri - naglā nagla !
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:33
zanE ...vairāk kā šķidri!...salīdzināt pagājušā gada Eiroparlamenta vēlēšanu rezultātus...ar pagājušā mēneša aptaujas datiem....nu, tas jau ir līmenis!!!... :))
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:48
varbūt ka tā .
Daži "objektīvisti" te jau sāk piņņāt!

;)))
 -14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:34
mūsu alus Varbūt 34 var dabūt klāt, bet varbūt 17 var zaudēt. To tagad sauc par stabilitāti...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:36
Plus_opinionlno Zane raksta, ka paziņas dēlēns pelnot naudu pie Šlesera, zvanot LTV1 aptaujai. Vajadzētu noteikt limitu, lai labie latvieši atver maku un nopērk zēnam vairākus telefonus vai vismaz 0 kartes:)
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:40
zanE ...lno!...ne mazāk interesants ir fakts...kā tiek maksāts aktīvajiem "baloniņu dalītājiem"...jo ne visi ir šleserjūgenda biedri....bet čaļiem kabatasnaudu ta' vajag!!!.... :))
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:04
Plus_opinionlno Nu vismaz puikām kāds labums:)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:08
TanteSidra @lno ...Zane raksta, ka paziņas dēlēns pelnot naudu pie Šlesera, zvanot LTV1 aptaujai. Vajadzētu noteikt limitu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nezinu vai ar Kota & Kljocina zinju bet nav tads limits balsojumos debatem pashlaik, nevajag daudzus aparatus, katrs numurs var balsot neskaitamas reizes.
pirms stundas par shiemm 8000 balsojumiem rakstiju blakus topika pie Ezishiem un Akstiem.
nepartrauktu balsojumu sekvenci uz noraditu nummuru var uzturet dial-up proga darbinata non-stop rezhima, - cik vajag tik ari bus. leti un ljoti izdevigi.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 23:35
zanE ...tātad...viņiem vēl daudz jāmācās!... :))
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 23:42
Mantrausis Ja ar sirdi un prātu; domām un saprašanu; nākotnes plāniem un apbrīnu pieiet tai Drūmajai Oktobra dienai... 100 vietas jāsadala 12-15 vietu ieņēmējiem...
ES nejūtos to pelnījis, mani tuvinieki arī ne un es TO nevēlu nevienam Latvijas iedzīvotājam.
šauteni? slinkumu? skolu? saprātu?
alkohola, stulbuma un vienaldzības pietiek. NE-gribu!
KO tad?
mušmires?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:41
Personalatlase Es nesapratu domu un ideju par pārvilināšanu. Vai var kāds, lūdzu, izskaidrot?
 -12  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:48
gudrītis Vajadzēja braukt vienības velobraucienā, būtu galvu izvēdinājusi un pie viena arī sāktu saprast.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 09:09
Personalatlase ---> gudrītis

Ja tu būtu īsts gudrītis, tad tavā ieteikuma/pārmetuma vietā par vienības velo braucienu, būtu izskaidrojis situāciju par vēlētāju pārvilināšanu, ja jau tik tiešām esi sapratis. ;)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 11:22
gudrītis Nu specāli paskaidroju vienkāršā valodā ar aritmētiku
Ir vēlētāju daļa, kas itkā sliecas par labu kādai no partijām, resp. pašlaik atbalsta, bet kaut kādu iemeslu var pārdomāt un nobalsot par citu sarakstu. Viens no iemesliem melnais PR, bet tik pat labi atsevišķu personāliju esamība sarakstā (piemēram Andris Šķēle, Ainārs Šlesers vai tā pati Poļiščuka) vai bailes ka saraksts nepārsniegs 5 % barjeru (potenciāls pēc aptaujām TB/VL).
Lai izrēķinātu reālo labumu, ņem partijas reitingu un pareizini ar iespējamo šaubīgo daļu izteiktu procentos, un sasummējot kopā iegūsi % atblastītāju skaitu ko var iegūt Vienotība, neapgrūtinot Tevi ar kalkulatora vai telefona spaidīšanu, maksimāli tie 2,3 %

P.S. beidz vienreiz ākstīties vai arī izveido divus profilus vienā kur spļaut dumības un otru kurā čakarēt vienotības "atbalstītājus" vai arī raksti visus komentārus vienā līmeni.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 12:47
Personalatlase Paldies gudrīti par atbildi :) Bet tad es neredzu pamatu, kāpēc šis raksts vispār tapa, jo Vienotībai taču ir stabilas vēlētāju reitings.

Laikam PRs :))))))

Paldies vēlreiz.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 13:44
gudrītis Raksts ir'par vēlētāju šaubīgo daļu un šīs daļas noslieci, cik noprotu. Raksta galvenā problēma, ka tas ir vienvirziena un izskatās pēc reklāmas. Bet kur nu vēl labāku reklāmu vienotībai, kā vakar vienības braucienā, kur pats Ulmanis fočējās ar vienotības faniem :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 14:23
akirstei Mazāk informēti vai naivāki VL-TB/LNNK piekritēji no sirds domā, ka Vienotība ir tikpat vai vēl vairāk nacionāla organizācija un tapēc to no sirds atbalsta. Viņi nezin, ka savulaik Soross izmeta no SFL valdes Visvaldi Lāci, jo nacionālisms un nacisms sorosprāt esot viens un tas pats.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 19:05
Plus_opinionrinķī apkārt Muļķīgi. Muļķīgi ir tas, ka Vienotībā neiekļuva LNNK/VL. Tagad var gadīties, ka paliekam "uz driķera". LNNK/VL var neiekļūt Saeimā, bet Vienotībai var pietrūkt šīs apvienības balsu, lai nodrošinātu pārliecinošu vairākumu Saeimā. Nožēlojams politikānisms var izrādīties šī "filozofēšana" par Vienotības aprisēm, kas tur ar ko "teorētiski" iet, vai neiet kopā :). Nezinu, kā šo kļūdu var tagad labot, bet, ja vēl var, tad tas ir jādara.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 8 ATBILDES  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:49
Plus_opinionlno Esmu pārliecināts, ka VL/LNNK iekļūs saeimā un nebrīnīšos, ja tai būs 10 deputāti. Vismaz:)
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:53
BugOrs Cāļus skaita rudenī
ja ne vēl vairāk !
:))
Tas defektīvais de fakto galīgi gailīšovā jau sāk pāriet
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:56
Plus_opinionrinķī apkārt Ino - Es tikai par to priecāšos, ja Tev izrādīsies taisnība :)
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:58
iksyz Nu varbūt daļa no Vienotības neuzskata sevi par tik karstiem nacionālistiem, lai iespējamos koalīcijas partnerus aicinātu apvienībā. Ja godīgi, uzskatu ka Vienotībai un VL/LNNK startējot atsevišķi, ir lielākas izredzes dabūt lielāku balsu skaitu nekā startējot kopā. Tomēr, daudzus Vienotības potenciālos pragmatiskākos vēlētājus varētu atbaidīt VL nacionālisms, ja apvienības startētu kopā.
 +20  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:08
Plus_opinionrinķī apkārt ...Tomēr, daudzus Vienotības potenciālos pragmatiskākos vēlētājus varētu atbaidīt VL nacionālisms... +++ kas tas par "pragmatisku" :)) vēlētāju, kurš nesaprot, ka vispirms ir jāsasit SC un "jāizdeldē Šķēles ēna" :) no Saeima un tikai pēc tam var domāt "smalkumos", kas patīk, kas nepatīk :) Bet, var jau būt, ka Tev ir taisnība
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:32
Ululiņš Ko baidies? Par TB/LNNK/VL reitingiem nemitīgi gādās Resnais Janka...
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 00:13
Ivars Es zinu daudzus cilvēkus, kas nebalsotu par Vienotību, ja viņi apvienotos ar VL/TBLNNK. Par baķkas partiju neizteikšos. Tik vien, ka uzskatu - viņiem ir jābūt turpat, kur TP un PP, t.i., politisko līķu izgāztuvē. Ja tiem pievieno klāt kaut kādus psihopātus, kuri sevi nepārtraukti sauc par patriotiem (un tas arī viss messidžs), tad kopā tur nekas labs nesanāk. Jā, es arī nebalsotu par Vienotību kopā ar šo sviestaino komplektu.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 01:29
Plus_opinionKaramba Manuprāt,otrādi- neiekļaušana ir Vienotības lielā veiksme.Nacionālie savāks latviešu radikālākās balsis, kurām kremt V pārākais eiropeisms,un finālā pēc vēlēšanām varēs teicami sadarboties.Vienā katlā rezultāts būtu daudz bēdīgāks pārāk raibās bildes dēļ.Ironiski,bet PLL aktivititātes pastarpināti arī strādā VL/tbllnk labā.Būs pārsteidzoši labi rezultāti,domāju :)
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 08:41
varbūt ka tā .
Medijos bija ziņa, ka Kuklačovs IR atbraucis uz Rīgu ar izrādēm.
Patiesībā tās izrādes vien uzmanības novēršanai.
Tā kā Zaļā Ķekša kloķu raustītāji neveiksmīgi mēģināja vienoties ar Zanes visu paziņu visiem dēlēniem, tad, kā alternatīvie izpildītāji pogu spiešanai, tika izraudzīti peļu junkuri. Tos, protams, vajadzēja nedaudz apmācīt. Tāpēc arī uzaicināts Kuklačovs. Pēc maestro teiktā, tas IR iespējams. Visātrāk šīs iemaņas apgūstot īsspalvainie. Tie, ar lielajām ausīm.
 -14  Radius_box_plus Radius_box_minus 14 ATBILDES  ATBILDĒT  5.septembris 2010 21:57
zanE ...varbūt ka tā...
....sakreņķējies esi?....Tu vēl vari paspēt līdz 2.oktobrim pieteikties PLL brīvprātīgo atbalstītāju rindās....līdzsvaru noturēt proti?....iedos skritulenes un varēsi balonus dāļāt!.... :))
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:07
Plus_opinionlno Nu jau brauks tikpat "veikli" kā raksta komentārus, tad arī fiziskā invaliditāte garantēta:)
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:10
BugOrs Parafrāzējot Pēlēko Vilku :

"Virtuālajam Skuķīšam dots stendžas uzdevums.
Skuķīts izdara uzdoto darbu - pieķēza vidi ar troksni - savāc naudu un dodas tālāk.
Nagi lakoti, "dvēsele" vaļā, sauļojums adekvāts..."

Šovakar
skuķa vietā dežūrē
varbūt ka tā
tam norēķins tad Vanaga alos
:))
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:11
varbūt ka tā .
Kas tieši Tev, zanE, liek domāt, ka man vajadzētu sakreņķēties?
Tu gribi teikt, ka Kuklačovs nav spečuks, ko?

;))
 -10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:11
varbūt ka tā .
Bet, Ino! Kur tad tava apņemšanās ignorēt???

Nu, jā! Tu jau mums tāds pavājš. Gandrīz kā Šķēle. Soli, bet pildīt nespēj...
 -10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:14
zanE ....pēc komentāriem spriežot...Tu tāds apdalīts jūties.... :)))
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:14
varbūt ka tā .
Bet kurš ir teicis, ka tava "spriešana" ir neapdalīta?

;))
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:16
zanE ...opā!...argumenti aptrūkās?...:))
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:23
Plus_opinionlno Vai tad kādreiz bijuši?:)
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:25
varbūt ka tā .
Ak, tā? Ak tad tava spriešana ir arguments, bet manējā nē?

Opsasā! ;))
 -10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:26
varbūt ka tā .
Ino elementā. Pieslejas. Tā jau tas ir ar tiem, kuri solīto pildīt nespēj, un paši uz kājām neturas.
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:27
varbūt ka tā .
Citas formas Tev ir pārāk sarežģītas?
;))
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:32
Plus_opinionlno Saldu dusu visiem, arī tiem, kuri šeit pašapmierinās!:)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:35
Ululiņš Kuklačovs izdresēs tevi arī...
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 23:31
krabis a šo sistēmu es ziņu. pašam savā laikā (gadi 5-6 atpakaļ) ir piedāvāts kāds lielāks risinājums saistībā ar telefonbalsojumiem. nepiekritu.
LV ir pārāk maziņa, lai smērētu reputāciju
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:08
SOHO Riska diversifikācija ir nepieciešama, bet, ejot uz šīm vēlēšanām, visas oliņas vajadzēja likt vienā groziņā!
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:15
Plus_opinionARTs Kārtējais pierādījums tam, ka VL/TB bija jābūt kopā ar Vienotību. Tagad 5% latviešu balsu misenē ...

Cerēsim uz aktivitāti un tautas veselo saprātu
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:28
zanE ....nepiekrītu par miseni!...Gerharda izgājiens...diemžēl vai par laimi...VL/TB balsis pieplusos...nacionāli noskaņotajiem patika!... :))
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:34
Plus_opinionlno Arts. Varbūt noslēgsim derības?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:36
Mārtiņš Kacens Kur ta nu 5%. To miskasti daudz lielāku vajadzēs un galīgi vēl nav teikt KO tajā liks.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 23:20
Plus_opinionARTs to Ino : Par ko gribi derēt ? Ja par procentiem , tad nav jēgas, tāpat zaudēsi :) ... jo tas izriet no vienkāršas loģikas - ja kopā ejot jāpārvar TIKAI 5%, tad atsevišķi - KATRAM PA 5%. Tātad otri 5% - misenē ...

Par visu citu - no problem, es derībās esmu piedzimis :))
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 00:05
Plus_opinionlno Kā par ko derēt? Par to, vai VL/TB/LNNK tiks, vai saeimā! Es apgalvoju, ka tiks. Zaudētājs uzliek kasti šampanieša mūsu jaukajai kompānijai un IR redakcijai. Sen neesmu pircis vairumā. Ja nemaldos, tad kastē ir 10 vai 12 pudeles?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 08:06
Plus_opinionARTs Par to, ka VL/TB tiks Saeimā nav nekādu šaubu ... jautājums tikai - ar cik vietām ?

Bet kasti šampanieša mēs arī bez derēšanas varam izdzert ... :))
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 09:28
Plus_opinionARTs Par to, ka VL/TB tiks Saeimā nav nekādu šaubu ... jautājums tikai - ar cik vietām ?

Bet kasti šampanieša mēs arī bez derēšanas varam izdzert ... :))
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 09:30
Plus_opinionARTs Par to, ka VL/TB tiks Saeimā nav nekādu šaubu ... jautājums tikai - ar cik vietām ?

Bet kasti šampanieša mēs arī bez derēšanas varam izdzert ... :))
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 09:31
Plus_opinionlno Arts. Ja tiks, tad kur pazudīs tie 5%?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 11:25
Plus_opinionARTs Pārdomāju ... iespējams , ka tu esi vinnējis :) ... labi, ka nepaspēju saderēt :)

Vēl padomāšu, ja nekļūs labāk , būs jāiet pēc šampja :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 11:50
krisjanisbaidekalns Gribētu uzzināt ko vairāk par metodiku, kā šis skaitlis aprēķināts.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 22:49
Io credo in PLL Vienotiiba tacu smird no visaam malaam. Tada leeta Latvijas valsts izzadzeju organizacija savakusies. Lai Dievs dod ka velesanaas taa pamulku organicaacija tiktu patriekta no politiskaas vides. Nost ar resnvederu Dombrovski. Pietiek baroties uz tautas rekina
 -20  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  5.septembris 2010 23:06
Ululiņš Ķeriet zagli? Par cik tev karti nopirka?
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 23:25
Plus_opinionARTs to Ululiņš : Viņam nav karte, viņam ir kredīts :) Nav pat pakautrējies nikā ielikt no kā - Io credo in PLL (tas nozīmē - 10 kredīti no Par Labu Latviju). 9 vēl palikuši. Noklausīsimies vēl 9 beztēmas muguras smadzeņu pirdienus - un būs miers. Kamēr pēc nākošajiem kredītiem neaizskries ... :)

Jā, taisnība ekonomistiem - kredīti iegāza Latviju :)
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 00:11
Ululiņš to ARTs. Varbūt, ka šim zināmā mērā ir sava taisnība. Ja pieņemam, ka Kuklačovs izdresējis šo radījumu, kurš reiz bija puika, stāvēt uz galvas, viss saliekas pa vietām. Atpakaļ uz kājām viņš nostāties vairs neprot. Tāpēc pasaule liekas otrāda.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 00:37
guanche Tiešām kā "ķeriet zagli".
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 01:29
Mārtiņš Kacens Nav tak nekā melīgāka par statistiku:)! Paskat uz šito sarakstu polldaddy.com/poll/36.... Te jau izskatās, ka jau rīt nacionāļi Vienotību panāks, bet līdz mēneša beigām ieliks pa veselu apli:))))))))
Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  5.septembris 2010 23:17
zanE ...Mārtiņ!...Tev nu gan jociņi!...komentāru daļu arī palasīji?....visjautrākais ir sekojošais: -

"Paldies par balsošanu un komentāriem! Cenšos aptauju popularizēt ziņu portālos . Daži portāli dzēš ārā saiti uz aptauju, kā piemēram Diena.lv. Telegraf.lv arī no sākuma dzēsa, tagad, šķiet, ka vairs nē. Delfos saite stāv un apollo arī. Par tvnet neatceros. Mixnews.lv ir pati iecietīgākā pret manām aktivitātēm. Neatkarīgā rīta avīze vispār mani nobloķēja, ka nevaru komentāru uzrakstīt. Aicinu, izsūtiet adresi saviem paziņām caur e-pastu vai citā ceļā. Aicinu visus piedalīties! Patreiz ir nobalsojuši 407 respondenti.
Posted by Normunds Karklins on August 29th 2010, 9:39pm".... :))))
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 23:31
TanteSidra zanE, tas ir kautkads feiks, nevaru parbaudit jo esmu jau balsojusi, bezmaksas Polldaddy tikai 1000 balsojumi var but un tie jau sen bija. re kur raksta pats inicietajs Normunds Karklinsh:

Godātie aptaujas dalībnieki! Patreiz, 1.septembrī, plkst 17:45 ir nobalsojuši 924 respondenti. Tā, kā aptaujas limits ir 1000 balsis, tad aptauja drīz tiks apturēta.
Posted by Normunds Karklins on September 1st 2010, 2:51pm
---
Un tā, 1000 balsis ir savāktas! 1.sept. 22:23
Posted by Normunds Karklins on September 1st 2010, 7:23pm
---
Citas aptaujas noteikti būs, un es ziņošu! Paldies par piedalīšanos un atbalstu!
Posted by Normunds Karklins on September 1st 2010, 7:25pm
---
Balsu uzskaitīšana turpinās!
Posted by Normunds Karklins on September 1st 2010, 8:31pm
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 00:50
Jānis Manuprāt tās prognozes nav ņemamas nopietni, jo var radīt viltus ilūziju. Viss ir atkarīgs no daudziem faktoriem pēdējā brīdī. Milzīgs mīnuss Vienotībai ir tā Dombrovska nepārdomātā melošana pirms pašvaldību vēlēšanām, tomēr galvenais pluss ir tieši viņa nosvērtā daba un neatlaidīgais darbs pie ekonomikas atjaunošanas. Citām partijām tādu trumpju nav un to ir jāizmanto. Citu nomelnošana nekad nav augstu vērtēta, sevišķi inteliģentu cilvēku vidē. Tikai muļķi to dara.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  5.septembris 2010 23:36
zanE ...tad patīsim filmu atpakaļ!...pēc vēlēšanām sākās budžeta graizīšana un staipīšana...varbūt visi jau aizmirsuši, kuras partijas "iecirtās" uz atsevišķu nodokļu necelšanu...nespēju vienoties...līdz nācās ķerties pie pensijām?...vai "Vienotība"...vienpersoniski apcirpa pensijas?...tas, ka "Vienotība" par maz šo situāciju ir skaidrojusi...un neizmanto iespēju to vēlreiz skaidrot...tā ir "Vienotības" šī brīža kļūda....
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  5.septembris 2010 23:51
Jānis Piekrītu. un būtībā jau pensionāri pilnīgi neko nezaudēja, bet tā brīža situācija bija novērsta un varējam saņemt naudiņu. Arī tas ir fakts. Tomēr tad pirms vēlēšanām tomēr vajadzēja runāt diplomātiskāk, kā to dara Šķēle, vai daudzi citi politiķi. Dombrovskis bija pārāk godīgs un to viņam tagad pārmet. Tajā brīdī viņs tiešā teica ko domāja.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 08:13
qxamo Mana balss aizies pie VL-TB/LNNK. Visu Latvijai puiši ir jauni,inteliģenti un nekad nav bijuši pie varas. A šie te vecie vēži, kas te katru gadu sēž saeimā ir tikai noveduši un iztirgojuši valsti ārvalstniekiem. Jādod jaunajiem iespēja!!


Par VL-TB/LNNK +
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  5.septembris 2010 23:42
Bet Ko nozīmē: puiši ir inteliģenti un nav bijuši pie varas?
Vai Vienotības deputāti ir zaguši būdami pie varas, un, ja ir zaguši, tad konkrētus piemērus, lūdzu?
Bez tam VL nav tie inteliģenti tik daudz, ja vispār ir! Vidējā un vidējā speciālā izglītība! Kā viņi varēs strādāt saeimā pie likumiem? Ar karodziņu vēcināšanu un latviešu patriotisko dziesmu dziedāšanu gan, manuprāt, ir daudz par maz! Bez tam VL aiz muguras ir pāri palikušie krāpnieki no tēvzemiešiem: Straume, Birks, Balodis, Pažarnovs Dobelis utt!
Vienu reizi jau viņi nodeva JL, kad Birkam vajadzēja Rīgas mēra amatu!!!! To šitiem tēvzemiešu pārpalicējiem nekad nepiedošu!
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 14:11
TanteSidra raidijuma pareizi teica Freimanis, precizi nevareshu atkartot bet apmeram ta, ka Jaunais laiks vai secigi Vienotiba iedomajas sevi ka Absolutu vertibu un savus veletajus ka kadu konstantu lielumu kas vel var tikai pieaugt.
man ari tas ta izskatas ka ja tagad vinju vispar nav tad septembra beigas vinji naks un teiks - te nu mes esam tie jusu miljie, nu mes esam ar jums karumnieki, nu tad celjiet mus tagad pie galdiem tajos kreslos.
strateghiska kljuda bija atraidit Visu Latvijai un ta var izradities likteniga ta ka vesturniekiem vajadzetu noskaidrot vai to panaca Shtokijs vai Ghirtvaldis.
visa Vienotibas PR kampanja ir galigi garam, nezinu kapec, bet varbut ta iemesla delj ka to veic pashu spekiem vietejais specialists Jaunups kopa ar pieaicinatu specialisti - savu shibrizha miljako sievieti Karlja Leishkalna meitu.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  6.septembris 2010 00:03
Plus_opinionKaramba Labāk Jaunupam ar basīti krāmēties,un pēc iespējas mazāk ar Vienotību.Apbrīnojams tukšziedis visās redzētajās darbības jomās,manuprāt..
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 10:02
Bet Vienotības reklāmas kampaņa tiešām ir galīgi garām, pat nožēlojama!
Kāpēc vispār jātērē nauda tādai aptaujai par Dombrovski un Urbanoviču???
Pilnīgi griež ausīs tas Jaunupa stulbums. leiškalna meita varbūt tīšām grauj Vienotību no reklāmas puses!
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 14:16
TanteSidra radio ilgi skaneja shada uzruna: ja veleshanas uzvares Vienotiba premjers bus Dombrovskis, bet ja veleshanas uzvares Saskanja premjers bus Urbanovichs... un - tiek veikta aptauja kursh butu labaks.
pat dzeruma kautko tik bezsakarigu gruti izdomat.
stulbi vai vientiesigi ir paljauties ka cilveki noteikti atkal balsos par mazako ljaunumu, tas ir mazakiem idiotiem vai mazakiem zagljiem.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 00:14

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai