IR

Kalvītis premjera krēslā redz gan Lembergu, gan Šleseru

Viedokļi

ZaliC Pilsonis un patriots Kalvīša kgs labi redz
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:27
Secinājums: viņš var redzēt tur kaut vai pasaku varoņus - nevienu tas vairs neinteresē.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 14:43
ZaliC ar sarkasmu nedraudzējamies:))
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 22:50
Ivars Īsti nesaprotu šo labās Latvijas gaidītāju PR akciju - izvlikt no politiskās atkritumu kastes vecu līķi. Izskatās pēc politisko konkurentu rīkota pasākuma.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:28
Plus_opinionpecisk Šobrīd Šleseram izmisīgi pietrūkst 'endorsement' no malas. Praktiski izņemot partiju neviens viņa ideju par premjeru neņem pa pilnu - kā vienmēr. Vēl trakāk - izņemot PBK, kuru skatās krievu tautības vēlētāji, kas ir jau izlēmuši, un LNT, kuru neņem pa pilnu pat pašu publika - neviens viņu nerekomendē un nerekomendēs. Kalvīša izvilcēji cer, ka daļa vēlētāju viņa "žopu" nebūs ievērojuši. Es teiktu tas ir tas pats izmisums, kas lika PLL novietot bruņu transportieri ar uzkrāsotu Šleseru pie Vienotības biroja,.
 +16  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:39
Plus_opinionpecisk Jā, Šlesers izlēmīgi kārto lietas - steidzami jānopērk zeme no saviem korišiem ziemeļu pārvadam, kaut Dienvidu tiltam pietrūkst tāds sīkums kā 10 miljoni. Nespēj normāli notīrīt ielas ziemā. Neapmeklē domes sēdes. Jā, ļoti izlēmīgs un kārtīgs cilvēks.
 +28  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:29
juris Jel nerādiet šo. Man apšķeb dūša.
 +21  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:30
Plus_opinionpecisk Jāsaka, es joprojām apbrīnoju cilvēkus, kas grib šiem cilvēkiem dot jebkādu otro iespēju. Viņi ienīst šo valsti, tās tiesiskumu, likumus, kas spiež viņiem būt tādiem, kādi viņi nav. Viņi grib būt Berluskoni - katrs no viņiem.
 +34  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:31
Plus_opinionlno Tāda niecība kā Putina rokas bučotājs Kalvītis nav apspriešanas vērta.
 +21  Radius_box_plus Radius_box_minus 37 ATBILDES  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:33
varbūt ka tā .
Vai drīkst Tev palūgt publicēt apspriešanas vērto sarakstu?
 -11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:39
Personalatlase Es arī gribētu tādu redzēt!

Man nepatīk tas, ka Dombrovskis ir pārāk liela marionete politiskajā arēnā. Liekas, ka viņam nav savu ideju, bet viņš labprāt izdabā citu noteikumiem. Tāds vadītājs mums tiešām nav vajadzīgs.
 -21  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:21
Plus_opiniondzeris49 Tādi komentētāji, kā tu, mums tiešām nav vajadzīgi.
Vai tad tiešām domāt neesi spējīga absolūti?
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:34
varbūt ka tā .
Izskatās, ka IR komentēšanas grandiem ir spējas zināmu klišeju rāmjos pagānīties par tiem, kuri zināmu pagānīšanos pelnījuši.
Bet ar tiem rāmjiem viss arī beidzas. Nekam vairāk dukas nepietiek. Pārlapojot dažu pēdējo dienu IR piedāvātās tēmas, un pavisam elementāri paskatoties komentāru skaitu, secinājumi ir viennozīmīgi.
Tas, ka komentētāji, balansējot uz mazohisma robežas, var bezgalīgi (un pārāk daudzos gadījumos arī bezgaumīgi) organizēti kvankšķēt, ir acīmredzami.
Paliek jautājums - vai tiešām tādi bija konkrētā mēdija autoru mērķis un vīzija?
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:35
varbūt ka tā .
Kas ir "mums", dzeris49?

P.S.
Vai tiešām ir jāsāk domāt, ka te darbojas labi organizēta komentētāju grupa, kura citus uztver kā nevajadzīgus traucētājus?
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:38
Plus_opinionlno Varbūt ka tā. Personalatlase.
Neesat sapratuši, ka Jūs vairs neievēro? Es pievienojos ignorētājiem:)
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:41
varbūt ka tā .
Tā IR laba doma, Ino! Tā pievienošanās. Viens pats Tu tāds vārgs. Pavisam nekāds. Pasildies gan pie kāda domubiedra sāna. Varbūt vēl viss nav galīgi dimbā!
;)))
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:45
klusais Varbūt ka tā - varbūt Tev ir kāda ideja kā apkožļāt šādas intervijas ? Sākt tagad no jauna celt augšā AŠ hiperaktivitātes un mēģināt pa vīlītēm viņu ķidāt , kārtējo reizi vilkt ārā Lemberga brīnumus sākot ar mistisko mantojumu un tranzīta kariem ,kas dzen patreiz postā pašu Ventspili? Tas viss ir simtreiz izrunāts , tapēc arī īsi komentāri.
Ja par repliku "Dzerim 49" , tad tam ir sava negara vēsture - nu neizturēja nervi zēnam, kamēr citi ieņem ignorēšanas taktiku - un tad daži sāk sarunāties ar sevi.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:46
Plus_opiniondzeris49 tam varbūt, ka tā - pieķēri, dzeris 49 ir 49 komentētāji, viens dzeris 49 veidos, vai, 49 dzeri vienā veidā, kā tev labāk patīk.
Un kādas "idejas" tu gaidi?
Muļķība vienm;ēr ir muļķība, lai cik tas banāli un klišejiski arī neskanētu.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:50
varbūt ka tā .
Piedod, klusais, bet to ignorēšanu tiešām nebiju pamanījis! Varbūt tāpēc, ka uz kādām manām replikām diskusijas turpinās pat vairākos desmitos komentāru, varbūt tāpēc, ka komentēju tad un to, ko vēlos. Un dažu standarttēžu multiplicētāju reağēšana vai nereağēšana tur neko nemaina.
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:56
varbūt ka tā .
Tu, dzeris49, spriežot pēc pēdējā komenta varētu būt politiķis. Tiesa, ne pārāk augsta līmeņa.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:58
klusais Varbūt ka tā - te pirms kāda laika bija ielikta saite , kur tika labi raksturoti dažādi komentētāju tipi , tas labi izskaidroja dažu komentētāju uzvedību te. Par komentēšanu - to jau jūt , kurš velk un kurš nē , tapēc arī ir replikas ,kuras komentē un ir tādas , kuras izlasa un pasmejas.
Ja par "Dzeri49" - nu nezinu gan vai politiķis, kaut gan mēs te Latvijā visi sevi uzskatām gandrīz pa politiķiem - tiesa katrs savā smilšu kastē.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 11:08
Plus_opiniondzeris49 Nē, nē, kritizēt politiķus un būt politiķim nav viens un tas pats, tas nav mans aicinājums.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 11:22
varbūt ka tā .
Atvainojos! Man bija jāsaka nevis "varētu būt", bet "varētu kļūt".

Piekrītu, ka neaptveramais info pieaugums bieži provocē paļaušanos uz pirmo pagadījušos resursu (tas par to saiti, kura...), nevis kritisku dažādu info salīdzināšanu, un pašam savu secinājumu izdarīšanu.
"Es 100% piekrītu!", "Parakstos zem katra vārda!", "Viņam ir absolūta taisnība!" ir apgalvojumi, kuri man liek automātiski kļūt piesardzīgam.
Tieši tāpat ar skepsi raugos uz "Viņš ir pilnīgs muļķis!", "Tas ir pie visa vainīgs!", "Tauta vispār ir dumja!" viedokļu paudējiem.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 11:39
varbūt ka tā .
Bet ja nu par Kalvīša interviju.

Kā ir ar tā gudrību, kurš uzskata, ka nevajag muļķu viedokli vispār uzklausīt?
Atbilde uz augstākminēto jautājumu ir nesalīdzināmi būtiskāka, nekā jautājums par kādas (pieņemsim, ka neveiksmīgas) privātpersonas tiesībām izteikties, un kāda privāta mēdija vēlmi to publicēt.

Un vēl ir kāds jautājums.
Kāpēc IR izšķiras publicēt vien šo intervijas fragmentu? Ja citi mēdiji atspoguļo vismaz vēl vienu intervijā pausto viedokli.
"Argumentācija", ka ziņa par potenciālajiem premjeriem IR svarīga, bet stāsts par Maizīti un Elerti nevienu neinteresē, mani par IR izvēles neangažētību nepārliecina.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 11:51
betijacelmale Mani aizkustina tava - tēvišķīga vai bruņinieciska - stāja, varbūt, ka tā:)) :))
Es tevi vakar pie informācijas par Lailu pieminēju - neatsaucies.:))
Diemžēl nevarēšu atbildēt uz tavām šodienas dzēlībām - braucu prom uz dažām dienām. Neapšaubāmi tu jau nelaidīsi garām izdevību pamaisīt tukšu gaisu. Objektivitātes labad jāpiebilst, tu esi sasniedzis atzīstamu līmeni šinī nodarbē. Veiksmi nedarbos! :))
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 12:01
klusais Varbūt ka tā - gadījumā par saiti secinājumi gāja pa priekšu pirms "paļaušanos uz pirmo pagadījušos resursu".
Par Kalvīša interviju - piekrītu , ka vajadzēja pilnā apmērā , gan par Ēlertes tekstu, gan par Maizīti. Taisnības labad derētu atcerēties arī tādu stāstu , ja piemin Loskutovu un Kalvīti , kā izmeklētāja Bodes lietu . Tas Kalvīša teksts par naudas pazušanu tajā intervijā tāds stipri izrauts no konteksta izskatījās, aizmirstot nesaskaņu pirmssākumus.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 12:04
varbūt ka tā .
Piedod, betijacelmale, bet nebija man ne mērķis ne vēlme Tevi kustināt!
Ja nu tas tomēr tā ir sanācis, tad varu ieteikt pieslieties Ino. Viņš viens pats arī nestabīls jūtas!
;)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 12:13
varbūt ka tā .
Man vēlreiz jāatvainojas, klusais, jo Kalvīša interviju neesmu lasījis, vien atreferējumus vairākos portālos.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 12:15
klusais Varbūt ka tā - nu atreferējumos jau ar bija teksts par Ēlertes un Maizīša attieksmi pret situāciju ar naudu KNABā , kaut gan netika pieminēta pamatproblēma KNAB un Kalvīša domstarpībās. Ceru par Bodes stāstu atceries.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 12:23
Editor_opinionAivars Ozoliņš Apspriešanas vērto premjerministra kandidātu sarakstu varam paši veidot, tikai jāņem vērā, ka vienīgais, kam ir tiesības nosaukt īsto kandidātu, ir Valsts prezidents. Pašlaik partiju nosauktie ir tikai priekšvēlēšanu PR un blefs. Bet Zatlers jau ir pateicis kritērijus, pēc kuriem vadīsies, izvēlēdamies, kuram uzticēt valdības veidošanu pēc vēlēšanām. Dīvaini, ka daudzi, šķiet, to nav pamanījuši un uzskata, ka Zatlers līdz tam "paklusēs", kā bija rakstīts ziņās. Manuprāt, ja nu kāds ir kaut ko pateicis "cieti", tad tieši VZ. Vairāk par to - manā komentārā šodien žurnālā IR, elektroniskajā versijā - www.ir.lv/2010/9/1/za...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 13:03
varbūt ka tā .
Paldies, Ozoliņa k-gs!
Jā, zāle ir zaļa un šaha galdiņš rūtains! Bet nav jau slikti to vēlreiz atgādināt.
Tiesa, vajadzētu sev definēt, vai publika tiešām ir tik padumja, ka zāli "krāso" rūtainu, bet šaha galdiņu zaļu, vai tomēr "spiest" uz to "vairāk" dziļumu.

P.S.
Jebkurā gadījumā pozitīva ir Jūsu vēlme iesaistīties diskusijā.
P.P.S.
Ceru ka to vēlmi nepredeterminē pašreklāmas (es domāju IR) nepieciešamība.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 13:17
klusais Ozoliņa k-gs
Vai gadījumā nav tā ,ka divreiz nosaucot premjera kandidātu , kuru neapstiprina Saeima , automātiski amatu zaudē prezidents? Tad gan laikam ir Zatlers tomēr nolikts zināmas izvēles priekšā , kur kritēriji var nebūt noteicošie.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 13:41
Editor_opinionAivars Ozoliņš Viedokļa paušana kā pašreklāmas nepieciešamība? Interesanta atziņa. Varbūt nevajag neko publicēt? Žurnāls preses kioskā - arī pašreklāma? Kāds taču var to ieraudzīt, nopirkt un pat izlasīt!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 13:45
Editor_opinionAivars Ozoliņš Nē, tā nav. Vairāk par to skat. Latvijas Republikas Satversme: www.likumi.lv/doc.php...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 13:47
klusais Paldies, izlasīju, tad atliek vien iespēja tikt neievēlētam uz otro termiņu. Nu ko, atliek skatīties kā kārtis sadalīsies pēc vēlēšanām.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 14:02
klusais Starp citu - domāju ,ka ne tikai premjeru kandidāti būtu apspriežami , bet arī disputs par iespējamiem ministriem . Mums jau ir ideāli piemēri , kas gadās, kad piederība partijas galvgalim dod vietu ministrijā , kur aptuvena nojēga par lietu gaitu.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 14:06
Editor_opinionAivars Ozoliņš Ir arī tāda iespēja: 48. Valsts Prezidentam ir tiesība ierosināt Saeimas atlaišanu. Tiesa, tad ir arī šāda: 50. Ja tautas nobalsošanā vairāk nekā puse no nodotām balsīm izsakās pret Saeimas atlaišanu, tad Valsts Prezidents uzskatāms par atlaistu un Saeima ievēlē jaunu Valsts Prezidentu uz atlaistā Prezidenta atlikušo pilnvaru laiku.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 14:10
klusais Paldies, šo momentu es atcerējos - tas varbūt atturēja savulaik VVF rīkoties radikālāk.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 14:17
varbūt ka tā .
Ozoliņa k-gs!
Tas,šķiet, bija kādā LTV1 diskusiju raidījumā. Jūs tur izskatījāties traki uzvilcies.
Ceru, ka tas nav pārāk sistemātiski.

Par viedokli, drukāšanu un žurnāliem kioskā varētu padiskutēt, ja Jūs to tiešām nopietni.

Ne brīdi neesmu domājis, ka pašreklāma pati par sevi ir kas slikts vai izskaužams.
Runa vien bija par motivāciju. Un paradumiem, piemēram, Zibensziņās.

P.S.

Beigšu darbu, un lielveikalā noteikti nopirkšu IR. Apsolu izlasīt arī Jūsu komentāru!
;)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 14:21
IvarsA Varbūt valsts bankrots būtu izeja, jo vismaz parādītu reālo bilanci, kur atrodamies??
Varbūt arī tā!
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 16:02
Personalatlase ---? dzeris49.. kāpēc Tu uzskati, ka, ja es domāju ne tā kā tu..tas nozīmē, ka domāju nepareizi????

Man nav vajadzīgs tavs atbalsts manam viedoklim. Manis kā komentētāja mērķis ir izteikt savu viedokli un Tev tas nav jāuztver kā kaut kāda vienīgā patiesība lasīšanas brīdī un arī pēc tam.

VNK samierinies ar to, ka mēs visi nedomājam vienādi! Un necenties panākt, lai visi tā saktu domāt, ja nē būsim bedrē visu laiku!

Man šī situācija atgādina pamatskolas laikus, kad rakstījām domrakstu literatūras stundā. Skolotāja manu darbu novērtēja ar vāji, jo mans viedoklis neatbilda viņas viedoklim. Nevajag būt tik subjektīviem, esiet elastīgāki savā domāšanā, mīļie cilvēki!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 16:07
Lauric Grīvans Vai valsts bankrots nozimes to bankrotu, kas vasti tik talu novedusi?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 18:43
usne Latvija visi aktivie un redzamie politiki ir vienada limena- ne ipasi augsta. Pilu dika limenis
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 19:30
varbūt ka tā .
Žurnālu nopirku.
"Zatlera kritērijus" izlasīju.
Labs raksts.
Iespējams, ka to var saukt arī par komentāru. Iespējams.
Bet propoganda tur arī IR pietiekoši. Labi uzrakstīta propoganda.
Īpaši man patika: "Prezidenta nosauktie kritēriji ir arī kritēriji vēlētājiem, pēc kuriem vērtēt, par kuriem kandidātiem.. balsot".

Vai Ozoliņa kungs būtu Zatlera mentors?
Vai, varbūt, būs toreiz apmeklējis to Zoo zināmo sapulci...
Katrā ziņā Ozoliņa kungs zina gan to, kā Zatleram, gan vēlētājiem kā.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 22:20
Bet Personbāli!
Tev tiešām ir dīvaini uzskati par Dombrovski kā premjeru!
Interesanti gan, kā Tu domā, kas izvilka mūsu valsti no bankrota, kad to tur tik veiksmīgi bija iegrūdusi patreizēji esošā apvienība"Par nelabu Latviju" ar šleseru priekšgalā!
Cieti! padomā!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 22:44
tigerthegreat Betij, gaišā lēdij! Bieži par Tevi iedomājos, bet portālā esmu reti, jo, zini, aģitēju tautu ārpus-portāla! Te jau visi advancēti, jāiet tautā - nav laika, saproties! Pēc 2.okt. ceru ar Tevi tikties ar apskaužamu regularitāti!
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 01:40
alias Tas starptautiskajā sabiedrībā būtu diezgan interesants piegājiens - smagos noziegumos apsūdzēts pilsonis kā valsts premjers. Lai nu kā šis cilvēks mēģina krāsoties balts, skaidrs, ka āža kāja lien laukā pa visām vīlēm. Nu un Buldozers kā premjers - pasargi, Dievs, mūs visus no šī cilvēka!
Kalvītis izvilkts no mēslaines laukā ar domu, ka viņa teiktais vēl kādai tantei ausīs iekritīs un tantuks par "pareizo" partiju nobalsos. Iekritīs jau arī un nobalsos arī. Jācer tikai, ka tantuku nepietiks, lai dabūtu 5%.
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus 9 ATBILDES  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:37
Plus_opinionpecisk Zini, mēs te visu laiku piesaucam tantukus. Bet tantuki zvana uz LR1 un skandē, ka Šlesers ar veseri jādzen prom. Es domāju, ka tās balsis Šleseram var nākt no citas puses - Rīgas Dinamo un Okartes akadēmijas paaudzes. Tie ir 18gadnieki kas neko nerubī par politiku, nerubīs un negrib rubīt. Taču ja tas jaukais onka, kas tā grozās pie visiem tusiņiem, saka, ka jābalso par viņu - kāpēc gan nē?

Ja mēs spētu analizēt par to, kurš ko ir nobalsojis, vecie cilvēki tomēr nebūs pirmie, kas balsos par PLL.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:42
gudrītis Berluskoni, kaut kas līdzīgs.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:46
alias Nu redzi, Itālijā neviens nenoliedz, ka valsti pārvalda mafija, līdz ar to Berluskoni ir organiski saprotams kadrs. Latvijā it kā neviens skaļi nerunā, ka valsti pārvalda mafija.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:52
m_ bitīte Diemžēl Pēcim taisnība. Lielākā daļa manu vienaudžu apspriežot vēlēšanas runā tā, it kā tiem apziņa būtu ieslēgta tikai šorīt. Viņu prāts darbojas tieši tā kā vēlas šie resnie barokļi: notikumi, kas risinājās Kalvīša, Godmaņa laikā- nu.. tas bij' sen un tā nav taisnība!
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:01
Plus_opinionpecisk Viņš nolaida milijardu pa tūtu? Bet emm...katrs taču var kļūdīties, viņš taču to noteikti neapzināti...
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:13
alias Nu, ja palasa vēl šis intervijas detaļas citos portālos, tad Kalvītis lielās, ka viņa valdības laikā viss esot gājis kā pa sviestu. Tik uz kā rēķina?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:40
karlisba pecisk, nesaki viss to tik vispārināti par jaunatni. Man pašam kā tikai pāris mēnešu atpakaļ palika 18 gadu, un es par politiku vairāk vai mazāk interesējos visu vidusskolu - to studēt gan es netaisos, bet ne par to runa - un it sevišķi pēdējo pusotru gadu Es tai aktīvi sekoju līdzi. Gan Es, gan arī lielākā daļa man apkārt esošo vienaudžu spēj saskatīt starpību starp TV raidījumiem "Kas notiek Latvijā", un "Latvija mēs tevi dzirdam", protams, manā draugu pulkā ir arī tādi, kuri noticēja "Tautas deklarācijas nedēļai", bet, protams, par to viņi no manis saņēma sulīgu morāli par tā raidījuma līdzību ar PLL.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 23:21
karlisba Turpretim ne vienu reizi vien, Es esmu pa "Latvijas Radio" Streipa raidījuma laikā dzirdējis no zvanītājiem, kuri pēc balss ir vecāka dzīves gājuma, un viņi ir starā par manis nosauktajiem LNT propagandas šoviem, ja nebūtu skaļāk jāsaka... Es nestādos priekšā kādi jaunieši tev ir apkārt, ja vispār ir, bet tā cilvēku daļa ar kuriem Es kontaktējos, un kuri kontaktējās ar tāda paša uzskata cilvēkiem ir vecumā no 17-25 gadiem, un JĀ, mēs spējam saskatīt starpību starp solījumiem un faktiskiem ekonomikas izaugsmes rādītājiem nevis maģiskiem nākotnes nezināmajiem 50,000! Tik pat labi Es varētu turpināt par V.Koziolu, Dienu, Šleseru un tā bīstamo savienojumu, par ko Es visnotaļ zinātu vairāk nekā Tu, tā pat arī par Mr. Hūtes draudzību ar Krištopanu, pārpirkto Pujatu un reliģijas bīstamību politikā = reliģija mācība skolā+politika u.t.t.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 23:21
tigerthegreat man arī liekas, tie "tantuki" daudzas ir sirmas, godājamas lēdijas, kam tieši ir laiks sekot politikai, apvainojumus bārstīt ir nelabi... 18-24-28, manējie - man izskatās sliktāk. Daudzi nemaz vispār nezin, kas ir mana politmīlule Ēlerte!!!!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.septembris 2010 01:43
dagnis16 Es gan mazliet savādāk redzu tos abus kanditātus. Vienu aiz restēm, bet otru trako namā.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:38
Mantrausis Lai Aigars paņem krēslu un skatās uz to TIK ilgi, kamēr ierauga Aivaru tur sēžam... Tad viņam būs labi!
Domāju, ka premjerēt vajadzētu kādam neordināram, ekstravagantam cilvēkam, kas nebītos riskēt, arī kļūdītos, bet virzītu valsts lietas uz priekšu...
No Plašā un lētā piedāvājuma neviens tāds nav.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:40
Marks_LV ... un Aigaru par prezidentu.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:45
Plus_opiniontraductrice Kāpēc man būtu jāzina kaut kāda tur kalvīša (mazais burts nav nejauši) viedoklis? Vai ir beidzies noilguma periods un šī persona uzskata, ka reņģēdāji ir paspējuši aizmirst viņa varoņdarbus? Atveram jaunu baltu lapu un rullējam uz priekšu?!
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:51
alias Latvijā elektorāta atmiņa ir 3 mēneši.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:53
Sedzace alias
Tie trīs mēneši atmiņas nav tikai Latvijas velētājam, šads pētījuma rezultāts pirmo reizi tika iegūts ASV, ja nekļūdos, tā ka latvju vēlētājs nav nekāds īpašais putns, lai kā mums patiktu tā domāt. Ar atmiņu ir švaki visur.

Man škiet, ka nu jau publiskajā telpā ir parsātinajums ar slikto zēnu slikto darbu uzskaitījumu. Tas ir kļuvis kā fona troksnis, kuru neviens vairs neuztver, nevienu vairs neizbrīna arvien jaunas atklātas politiķu cūcības. Ko tur var līdzēt, nemaz nezinu, bet tas vispār ir briesmīgi, katrā ziņā arī politikas kā nodarbosanās prestižam tas kaitē, jo pašlaik ir tā, ka ja jau politiķis, tad vai nu zaglis, vai idiots, vai nelietis, vai visi kopā.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:38
Plus_opinionlno Sava taisnība Tev ir, bet padomā, kas notiktu ar mūsu vēlētāju, ja pār viņu veltos tāds priekšvēlēšanu maratons ar tik daudz kandidātiem un reklāmām no visiem MM un visām debess pusēm.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:49
Edmunds Zālīte nu ja premjera kreeslu novietotu aiz resteem, tad es tur ne tikai lembergu, skeeli un sleseru redzu, bet veel kaadus paardesmit miiluliishus :D
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:52
Žanis Man nav skaidrs, kāpēc mums liek priekšā šādu cilvēku viedokli, kurš ir skaidrs bez uzdotajiem jautājumiem, jo tā ir aksioma. Tas arī skaidrs, ka Latvijā labākais premjera kandidāts ir proporcionāli nozagtā daudzumam no Latvijas valsts un tur nu pirmā roka ir Lembergam. Tādi cilvēki, kā tagadējā valdība, kura lāpa Kalvīša ,, ekonomiskos caurumus,, ir slikta, jo tajā nav savējie, jo nav zaguši(vienīgi, ja kāds saņēmis Lemberga stipendijas). Latvijas pilsoņiem priekšā ir smags eksāmens, bet tā kā lielākās daļas vēlētāju zināšanas politikā ir zemas,liekas, kā labs nav nekas gaidāms.Piemēram, Lembergam būs viegli sastādīt valdību, jo stipendiātus viņš zina no galvas, bez saraksta.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:56
Nemo Un kā ir, piemēram, ar naudas diedelēšanu no valsts savam privātam biznesam Rīgas 'Dinamo', Kalvīt'?!...:(...un tev jau nu vismazāk vajadzētu spriedelēt par likumību un morāli, valsts attīstību...tavas valdīšanas laikā valsts ir novesta 'līdz kliņķim', tu veiksmīgi pabeidzi šo valsts degradācijas procesu...pārāk daudz labiem, strādīgiem, sakarīgiem cilvēkiem dēļ tādiem kā TU tagad ir nesamērīgi grūta dzīve šeit Latvijā!...

Blogs: nemoforte.wordpress.com
E-pasts: nemoforte@gmail.com
Twitter: nemoforte
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 09:59
klusais Dinamiskie ļaudis - viens dinamiskais jau ceļu nozari sakārtoja un tā sagāzēja, ka piedzīvojām lielāko maucienu sienā, otrs balansē uz cietuma vārtu līnijas un ja nebūtu ietekmes - finansiālās un politiskās , sen jau būtu restu otrā pusē.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:06
emu_dreaming Mūsu valsti vairākus gadus ir vadījis cilvēks, kurš tagad par piemērotākajiem valsts vadītājiem uzskata a) smagos kriminālnoziegumos apsūdzētu personu, b) personu, kurai močīšana dajebkurā virzienā ir svarīgāka par jebkādu tiesiskumu un morāli.
Nu, vai ir brīnums, ka esam iebraukuši auzās?
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:08
Renegāts Kapēc kāds vispār vēl kalvīti publicē? Mums banānijā politika un sabiedrība degradējas fantastiskā ātrumā. Kriminālnoziegumos apsūdzēts cilvēks par premjeru vairākumam liekas ok. Munkevics nemaz nedomā nolikt deputāta mandātu un tā varētu turpināt un turpināt ar personu uzskaitījumu. Tāds jēdziens kā nevainojama reputācija vairs nevienam neko neizsaka. Nav jau brīnums, ka esam tur kur esam.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:13
Plus_opinionpecisk To sauc par verga sindromu. Vergam nospļauties par principiem, ka tik kājas siltumā un pilns vēders.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:17
klusais Var protams smaidīt , bet laikam ir tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi gadījumi , kad deputāti atkāpjas sabojātas reputācijas dēļ. Pēdējais bija izklaides vietu cienītājs Šiliņš , aiz ko pārējiem, tai skaitā svētajiem tēviem tas ir principā nezināms jēdziens.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:24
andrejs_gr Protams, ka Kalvītis ir pret Urbanoviču! PLL paši grib monopolizēt "Austrumu virzienu", lai labi pelnītu.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:16
Alejandro 1) Lembergs ar premjera pienākumiem netiktu galā. Viņš ir pieradis būt lielkungs miestā, kur padotie gatavi bučot viņa roku un paklausīt pavēlēm. Valsts pārvaldīšana ir daudz sarežģītāka štelle, turklāt Lembergam būtu jāsavalda vairāku ietiepīgu partiju koalīcija.
2) Šlesers ir tikpat promaskavisks premjers kā Urbanovičs vai Ždanoka. Lembergs arī daudz neatpaliek, ja ar Krieviju varēs taisīt biznesu, viņš Kremlim pārdos ne vien Ventspili, bet arī visu Latviju un uzsmaidīs Putinam vēl sirsnīgāk nekā Kalvītis. Ne Šleseram, ne Urbanovičam, ne Lembergam Latvijas intereses nekad nav bijušas un nekad nebūs pirmajā vietā. Līdz ar to visi trīs minētie personāži ir metami pār vienu kārti.
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:17
alias Te vēl ceturto personāžu var pievienot - Mākoņtēvu.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:41
nex Kāpēc tā ir ziņa Nr.1??? Tvaika ielā daudzi redz interesantākas lietas, aizejiet tur un apjautājieties!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.septembris 2010 10:25

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai