IR

Politiķi taisnojas ikšķiliešiem

Viedokļi

Alejandro Ja vēlētāji sekos līdzi politikai, analizēs partiju programmas un rūpīgi vērtēs politiķu darbus, tad ir mazāka iespēja, ka nākamajā Saeimā tiks ievēlēti "100 auni", tā diskusijā pauda premjerministrs Valdis Dombrovskis, METOT ZĪMĪGUS SKATUS UZ ŠĶĒLES PUSI.
 +22  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 13:23
Plus_opinionpecisk Tātad lauvas, kas plosa vājākos dzīvniekus? :)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 13:24
Personalatlase Nu tad padiskutējam tagad, kuri varētu būt tie 10 Latvijas lauvas????

Es pie lauvām liktu Vili Krištopāni, jo gribu atpakaļ viņa dibināto Ceļu attīstības fondu!!!
 -19  Radius_box_plus Radius_box_minus 50 ATBILDES  ATBILDĒT  20.augusts 2010 13:25
arturscukurs Nabaga tie ļautiņi, kas izmanto Tavus personāla atlases pakalpojumus. :)
 +16  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:13
Personalatlase Vari paskaidrot, kāpēc nabaga?
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:17
kārna vārna Nu droši vien tāpēc, ka pārsvarā iesmērē brāķi. Ne jau apzināti,protams:)
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:25
Personalatlase Nu nezinu, nezinu, paskaidro kā var neapzināti iesmērēt brāķi! Mūsu praksē ir tā, ja redzi, ka cilvēkā nav potenciāla, pašmotivācijas, tad mēs uzreiz apzināmies, ka tas ir nederīgs variants....un apzināmies, ka brāķis, kuru neiesmērējam, jo rezultāts tomēr ir mūsu reputācija klientu acīs!
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:35
krabis nu ir pa smieklīgam - Jūs apjēdzat, ka pati pret savu uzņēmējdarbību ejat.

Ja ievēlēs ašistus, tiem tak šoferīšu dēliņi kā spalīšu un kam tad būs vajadzība pēc vadošiem kadriem. un ārzemju korporācijām arī vajadzēs šoferīšu dēliņus, lai vadītāji vienā līmenī runātu ...

bet par sētnieku ar pašmotivāciju un valodu zināšanām esmu dzirdējis tikai anekdotēs. un par viņu iekārtošanu darbā lielu komisiju nepaņemsi.

tā, kā man liekas jautri vērot savzara zāģētāju, kura turpina čivināt - ataugs, neataugs, labosies, nelabosies
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:18
Personalatlase Zini, ko es varu tev pateikt..dzīvosim katrs ar savu pārliecību, Es ar savu, Tu ar savu! Un redzēsim, kurš tiks tālāk!

Man jau apnika ar jums diskutēt :)))))) Piedodiet!
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:24
krabis kad runā ieroči, mūzas klusē. jeb pārfrāzējot kad izbeidzas argumenti aiziet personālijās

Piedodiet, bet es nestrīdos, es diskutēju. Strīdēties es sāktu, kad apgalvotu, citēju: "ar muļķiem nestrīdās, jo bla bla bla"

bet kā Jūs redzat es to nedaru.

Bet labprāt saprastu, kur plānota Jūsu uzņēmējdarbības izaugsme, kādās jomās, kādiem mērķiem/auditorijai un palūgtu to pašai izanalizēt, ja šajās jomās darbotos "bāliņu ieteikums"

P.S. par to, kurš tālāk tiks ir atkarīgs, kādā vērtību plaknē Jūs tiecaties. Man ir aizdomas, ka plaknes mums dažādas
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:32
Plus_opinionlno Personalatlase. Tev katru dienu, ir sava pārliecība, kura var mainīties pāris minūšu laikā. Pirms uzsākt diskusiju ar citiem tev vispirms jātiek skaidrībā pašai ar sevi.
Par Ceļu fondu. JL ceļiem PROCENTUĀLI no budžeta ceļiem tērēja vairāk kā Krištopāna laikā ar slaveno ceļu fondu.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:33
Ululiņš Meitiņ, nekas nav vienkāršāk kā saražot brāķi vnk aiz nemācēšanas un ietīt kā vārda dienas dāvāniņu...
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:38
Personalatlase Pirmkārt, nevajag jaukt kopā UD ar politiku!

Otrkārt, par kādu manu UD jūs runājat, esmu parasts mirstīgais, kurš šobrīd kalpo kāda cita UD, bet varu tikai pateikt vienu, ka noteikti tiekšos uz sava UD uzsākšanu! Tas ir daudz lielāks azarts un daudz plašākas lemt spējas!

Treškārt, 100% piekrītu, ka mūsu vērtību sistēmas nesaskan.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:40
Personalatlase --> Ino

Paldies, Ino, ņemšu vērā!
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:45
Personalatlase --> Ululiņš

Tu to pēc savas pieredzes saki?
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:46
Personalatlase P.S. Man tik vēl viens jautājums, vai tas bija % vairāk no bu'dzeta, vai tomēr ES struktūrfondi?
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 16:01
andza -> personālatlase
Kurā firmā Jūs strādājat, varbūt varam izmantot jūsu pakalpojumus, mēs regulāri meklējam darbiniekus - pārstāvu lielu uzņēmumu.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 16:19
Personalatlase ---> andza

Vai Jūsu lielajā uzņēmumā nav izveidota HR nodaļa, kas atbild par personāla atlasi?
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 16:31
krabis Par to UD, kurā labais tonis un profesionalitāte prasa, ka ja tu strādā kādā vietā, tad uzskati to par savu. Un attiecīgi arī rīkojies, nevis no algas līdz avansam un "to the sky".

Tas, protams, ir filosofisks jautājums, bet jaunajiem (pēcpadomju orveliskajā gadā un +) tā vien lien ārā - es, es, es. Ne velti prasās pārfrāzēt slaveno izteicienu: neprasi ko tev, atbildi, ko tu.

par vērtībām: Jūs laikam nesapratāt, (vai arī es nepārāk detalizāti izklāstīju) nevis vērtības nesaskan. Vērtības pēc būtības ir bināras - vai nu ir vai nav. un visiem mums ir identiskas vērtības. Bet gan atskaišu plaknes - un tā ir pavisam cita opera.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 16:52
Personalatlase Jā, sapratu Mr.Krabi! Līdzināties 1....2...Mierā :)))))))))))

Tieši tā, es šobrīd strādāju nevis no 9:00 līdz 17:00, bet mēs strādājam uz rezultātu savā uzņēmumā! Man patīk mūsu uzņēmuma kultūra un visas nianses kā tiek plānoti procesi, tāpēc jūtos tik iedvesmota, ka pat liekas, ka jāver vaļā savs biznesiņš, lai tādu uzņēmumu un vadības komandu būtu pēc iespējas vairāk LV...kur nevalda "skaldi un valdi" princips!

Par to ļoti daudz rakstu mūsu korporatīvajā blogā! Par šādu UD kultūru, par cilvēku kā visa uzņēmuma vērtību, par to, ka veiksme seko sekmīgai sadarbībai gan kolēģu, gan klientu starpā! Ka respekts starp darbiniekiem ir nepieciešams visos uzņēmuma līmeņos gan horizontālā, gan vertikālā plaknē! utt utt uttttt.....
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 17:01
krabis tpruuu,

lai nu ko, bet ne es līdzināšos, ne es likšos mierā. tas vienkārši nav manā raksturā :)

Kopš brīža, kad gadījās Jumsīm Mozillas šaizīte, ir ievākta pieejamā informācija - LV ir šausmīgi maza pilsētele. Vēl pat vairāk - mūsu ceļi ir arī reālajā vidē saskārušies :) [tas tā smadzeņu mežģim]

Blogu lasīju, ir interesantas un saistošas lietas, bet pēdējā laikā ar dekādi veciem citātiem aizraujaties.

P.S. Jūsu mājas lapas adminam ieteiktu nolatviskot arī izvēlnes, ja jau izmantojat freeware blogmašīnu. Nav tik grūti - tici man. notepad ir katrā PC
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 17:17
Personalatlase Zini ko, mēs arī ilgi diskutējām vai likt iekšā dekādi vecos citātus, bet tā ir Rietumeiropas pieredze, un zinot to, uzskatām, ka Latvijai ir vēl daudz ko no viņiem mācīties!

Kas tur mums ir nelatvisks??? Pati arī esmu admins!
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 17:23
krabis punkte pirme: dekādes laikā zinātne ir gājusi septiņjūdžu zābakiem uz priekšu un atsevišķi postulāti jau sen modificēti un papildināti.

punkte otre: ir atsevišķas lietas, kas paslēpušās no vērīgās acs - piemēram "leave a comment"; "older entries", "leave a reply"un vēl pāris 'smit (and wesson)

P.S. You're welcome
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 17:56
andza ->
personālatlase
Dīvaini, ka Tu nevēlies pārdot savus pakalpojumus, izteicies, ka esi PR cilvēks... Par ko Tev darbadevējs algu maksā...
Varbūt vari nosaukt kādus no saviem konkurentiem?
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 18:08
Ululiņš Madariņ, eksaktie nevar atļauties tādu greznību kā ražot brāķi. Citi apēd bez sāls sporta dēļ.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 18:33
Personalatlase ---> andza

Kāda runa, es tev labprāt vairāk izstāstītu par mūsu pakalpojumiem un mēs būtu priecīgi sadarboties. Tikai šī platforma man nelikās īsti laba šo visu pārspriest.

Caur manu profilu vari atrast uzņēmumā mājas lapas adresi un tālāk tur būs arī visi kontakti :)
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 19:59
Personalatlase --> krabis

un, vai angliskā versija sagādā problēmas?
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 20:08
krabis ne angliskā, ne vāciskā, ne krieviskā, ne franciskā, ne arī latīniskā un lietuviskā nesagādā nekādas problēmas.
Drīzāk jautājums ir par vidi, kuru vēlamies kopt (cerams) un par "astēm", kuras duras acīs. profesionālismam ir jābūt vadugunij (devil is in the details) - īpaši mūsu nelielajā sociumā, jo kvantitātes mums īsti nav, atliek tikai kvalitāte.
Es ceru, ka Jums nav iebildumu pret līdzvērtīgu un godīgu konkurenci, kur pamatā ir spējas nevis pazīšanās vai politbiznesisks "bazars". Atcerējos citātu no vienas JRT izrādes "jūsu nedzimušo bērnu vārdā".

fonā skan: Coldplay "Brothers and Sisters", kas komentāra rakstīšanas laikā pārmiesojās The Doors "Alabama Song" Media Monkey iespaidā
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 20:59
Personalatlase :))))) Pilnīgi piekrītu par kvalitāti un kvantitāti
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 22:31
judzhins Klausies, meitiņ! Izskatās, ka Tu vispār nejēdz domāt objektīvi! Un klausi tikai tiem, kuri skaļāk bļauj! Nu stulba, kas stulba!
Varbūt pamēģini kādreiz kaut ko paanalizēt!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 23:15
Personalatlase Varbūt vari minēt par ko tieši Tu mani uzskati par stulbu? Atkal PLL un Vienotības lieta?
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 23:20
Personalatlase ---> Ino

P.S. Man tik vēl viens jautājums, vai tas bija % vairāk no budžeta, vai tomēr ES struktūrfondi?
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 23:24
betijacelmale Kad Einārs Repše bija premjers Latvija nebija ES valsts.
Jautājumu par ceļu fonda likvidāciju, kā arī citus savus "argumentus" atradi špikerā, ko jums izdala PLL birojā?
Ej vēl pamācies lai ne tikai ar copy-paste varētu stradāt.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.augusts 2010 01:40
Jānis Cielēns Ātri gan piekūsti, laikam mēnesī veic vienu atlasi, saņem1500 un pietiek. Tā tā ierēdniecība dzīvo. Atnāc un pastrādā 8 - 12 st. 7 dienas nedēļā uz būvēm, tad mīļā zināsi, kas ir piekust.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.augusts 2010 10:23
zanE ...Personalatlase...
....varētu teikt,ka Tev personības dubultošanās...izrādās trīskāršošanās!...tad pie viena raksta Tu sevi prezentē kā mārketinga speciālists...pie nākošā jau personālatlase....šoreiz izrādās esi admins!!!!...un Tavs kantoris arī tāds dīvains...reklamē, ka pieredze ar darbā iekārtošanu... 7 gadi...bet angliskajā versijā jau pūtiet par 10 gadiem....nejauku reklāmu saviem darba devējiem taisi!!!...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.augusts 2010 22:25
Personalatlase --> ZanE

Ja tu pamanīji atšķirību starp anglisko versiju un Latvisko, tad tas ir apsveicami... šobrīd pilnā versija ir tikai latviskajai versijai, jo no mūsu komandas aizgāja viena super jauka meitene, kuras pieredze bija 10 gadu, bet šobrīd ir palikuši speciālisti, kuru pieredze ir 7 gadi...par cik pēc krīzes esam sapratuši, ka mainās tirgus un mainās tendences arī mēs maināmies tam līdzi...mājas lapas informācijas tulkošana no latviskā (galējais variants) uz anglisko un krievisko ir procesā...un atvainojos, ja tur ir novecojusi info!
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 10:33
Personalatlase --> ZanE

Skaidrojums par personības trīskāršošanos: uzņēmumā darbojos kā, labi pilnais nosaukums - mārketinga un sabiedrisko attiecību speciāliste, un manos tiešajos pienākumos ir arī mājas lapas un bloga aktivitātēs, tāpēc esmu arī admins! Teorētiski jau sanāk, ka esmu trīs personas vienā.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 10:36
Personalatlase ---> Jāni Cielēn,

:))) kādi man 1500LVL..ja man tāda nauda būtu tad es tiešām te nesēdētu un nebļaustītos, ka situācija ir jāmaina valstiskā līmenī :)))
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 10:38
zanE ...Madara!...
...varbūt pasaki to vienkāršāk...esmu sekretāre!...par to jau nav jākaunās!!!!....
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 14:17
Personalatlase ---> zanE

Ja es būtu sekretāre, tad arī to es atzītu...un cilvēkiem nav jākaunas ne par to, ka viņš strādā par sētnieku, apkopēju vai melnstrādnieku! Es pateikšu godīgi, ka pats galvenais, lai cilvēks ir laimīgs ar to ko viņš dara.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 14:29
zanE ....no sīkiem meliem veidojas lieli!...dīvaina Tev saprašana par uzņēmuma un darbinieku pieredzi...jau kārtējie meli...vai meliņi?...varbūt esi aizmirsusi savas nodarbinātības aģentūras dibināšanas un reģistrācijas gadu?....vai tie ir meli...vai kārtējās neprecizitātes?....
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 14:40
betijacelmale Spriežot pēc tavas aktivitātes šinīs lapās - acīmredzot, tas arī ir tavs vienīgais darbs, kas padara tevi laimīgu:)) Jo kaut ko citu vienam cilvēkam nav iespējams vēl pastrādāt, ja tik lielu daļu no darba laika aizņem tukšu salmu kulšana ar ko tu te nodarbojies. Tagad uztaisi lielas acis, samirkšķini skropstas un naivi pavaicā: " Vai tad cilvēkam nav jābūt laimīgam?"
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 14:42
betijacelmale Zane, kāds viņiem ir tas dibināšanas un reģistrācijas gads?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 14:46
zanE ...... 03.02.2005.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 14:48
betijacelmale Cik smieklīgi! Atceries PA jau reiz ko par dubultošanos stāstīja? Ha-ha-ha!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 14:52
zanE ....Betij!...var diskutēt ar cilvēku, kuram ir ko teikt....bet ar tukšpauri...kuram galvenais ir pazīmēties, lai viņu pamanītu...tā ir veltīga laika tērēšana.... pielieku (.)....
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 14:56
Personalatlase ---> zanE

Kompānijas dibināšanu, kas parasti veic? Cilvēks, kuram jau līdz tam ir bijusi pieredze PA jomā, ne?

Vai tu domā, ka pieredze PA jomā sākas ar dienu, kad nodibina kompāniju?

Domāt vajag!
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 14:57
betijacelmale Zane! Acīmredzot, iepriekšējā pieredze bija saistīta ar tiem daudziem atgadījumiem, par kuriem bieži tiek stāstīts TV, kad PA kompānija savāc naudu no darba meklētājiem, bet darbu neatrod un naudu neatdod. Jo savādāk - kāda ir jēga mainīt nosaukumu? Tie arī, cik ir dzirdēts, ir lieli speciālisti dažādu melu, puspatiesību un ieganstu sacerēšanā.
Vai arī tu domā, ka PA prasti meklējās?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 15:10
zanE ..Betij!..
...kursabiedrenes saka - jā!!!
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 15:15
Personalatlase Dāmas, vai Jūs zinājāt, ka viss vienkāršais ir ģeniāls!
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 15:18
zanE ...oi,oi, Madara!

..citēju Tevis teikto: "Kompānijas dibināšanu, kas parasti veic? Cilvēks, kuram jau līdz tam ir bijusi pieredze PA jomā, ne?

Vai tu domā, ka pieredze PA jomā sākas ar dienu, kad nodibina kompāniju?"...

....Tu neatšķir darbinieku pieredzi no uzņēmuma pieredzes?....teikšu atklāti...no manas firmas tik aprobežots darbinieks...izlidotu ātrāk par korķi no šampanieša pudeles!...bet ar skaļu paukšķi!!!...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 15:21
betijacelmale Bet, dārgā meitene, tam jau ir citas internetadreses - gribu.lv vai vēl kādas:))
Ieliec Googlī sex un simts un vienu lapu ar adresēm dabūsi.:))
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 15:22
Personalatlase ---> zanE

Mini man, lūdzu, trīs faktus, kuri pierāda manu aprobežotību?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 21:09
Mantrausis Partiju programmas ir krāsns iekuru vērtas. Kam tās vajag? Mani vairāk interesētu katras partijas 100 vai 88, vai tīkamāks skaits konkrētu, veicamu darbu! Esmu gatavs dot padomu un palīdzēt šo darbu veikšanā un saraksta sastādīšanā! Sarakstu varētu veidot vienu dienu, darbiem laiks būs 4 gadi, ik gadu to papildinot! Pirmais darbs būtu netraucēt cilvēkiem strādāt un pelnīt un nedzīt viņus prom no Valsts. Diemžēl - patlaban enerģiski tiek darīts pretējais.
10 lauvas... Ir tie Lauvas, bet tikai 2-3 darbojas vai darbojušies politikā. Manuprāt valstī vajag konstitucionālu un likumisku reformu pašos pamatos. Inerce reiz beigsies, jaunu ideju nav, vai arī tās ir valstiskas. TIEM 100 valstiskas idejas NAV vajadzīgas. Es neesmu redzējis Ne-vienu patiesi vajadzīgu lēmumu vai darbību pēdējos gados. Ar skatu uz 2015. gadu, piemēram...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:03
dzeris49 "... Dombrovskis noteikti nebūšot lauvu skaitā...".
----------------------------------------------------------
Nu, ko tur piebilst, šai te sievietei "lauvas", acīmredzot, ir tie, kas māk skaļāk par visiem bļaut ( ko sieviete, acīmredzot, uztver kā rūkšanu dzirdes traucējumu dēļ), un laupīt, noteikti tie ir ir Lembergs , Šķēle un Šlesers.
Bet, vispār, cik var spriest no izlasītā, mūsu vēlētāju tumsonība un politiskā atpalicība ir apbrīnojama un šokējoša.
Visi tie paši jautājumi, kadi arī gadus atpakaļ, un, saprotams, "programmas nagla" - Dombrovskis mānījies ar pensijām...
Nekādas izpratnes ne par reālo politisko un ekonomisko situāciju , ne par to, ka šoreiz iet runa par daudz nozīmīgākām lietām.
Nu, ko tur var darīt, tāpēc jau tā arī dzīvojam.
 +32  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:04
varbūt ka tā .
Pieņemsim, dzeris49, ka Tu esi gudrs, spējīgs un bezgala talantīgs analītiķis.
Pieņemsim, ka tādus, tikpat gudrus, spējīgus un bezgala talantīgus analītiķus, "saskrāpēsi" vēl kādus pārdesmit.
Pieņemsim, ka visus citus Tu vari saukt par tumsonīgiem, šokējoši atpalikušiem, un visādi citādi pilnīgi nederīgiem idiotiem.
Pieņemsim, ka arī tie pārdesmit "sakasītie" visus citus sauks par tumsonīgiem, šokējoši atpalikušiem, un visādi citādi pilnīgi nederīgiem idiotiem.

Secinājumu nebūs. Tāpēc, ka nav ko secināt.

P.S.
Varbūt pienu noorganizēt?
 -10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:40
Plus_opinionlno Varbūt pienu noorganizēt?
__________________________
Par sevi parūpējies pēc vakardienas plosta? Neticās, ka skaidrā prātā tādas muļķības var sarakstīt:)
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:48
varbūt ka tā .

Es jau arī neticēju. Bet ko nu tur daudz - paņēmu par paraugu dzeris49 daiļradi! ;)
Bet Tev, Ino, paldies par rūpīgo sekošanu!

P.S.
Ceru, ka "-" neaizmirsi pielikt! ;))
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 16:11
dzeris49 Varbūt ka tā - un ko tu ar to gribēji pateikt?
Neuztveru ironiju.
Ja kas - izsaku savu subjektīvo viedokli, piekrist tam, vai nepiekrist, tā ir katra darīšana, bet, nedomāju, ka man nav uz to tiesības.
Kaut ko konkrētu panākt nav mans uzdevums, varbūt, vienīgi, ierosināt kādu diskusiju vai likt kādam padomāt par atsevišķiem procesiem.
Un ko pats gribēji panākt ar savu komentāru?
Kādi man būtu jāizdara secinājumi?
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 16:16
ondra Skaisti teikts!!Pievienojos!!Varbūt ka tā.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 18:36
varbūt ka tā .

dzeris49!

Pienu un biezpienu jau būs tā kā par daudz.
Bet ja nu citādi nekā... lai notiek!

P.S.

Tikai saka, ka smagākajos gadījumos ar biezpienu nebūs līdzēts.

P.P.S.

Secinājumi nebūs. Tu jau zini kāpēc. ;))
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 19:08
dzeris49 Laikam, esmu stulbs, bet, tavu domu pēdējā komentā neuztvēru.
Sapratu tikai, ka runa ir par piena produktiem.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 19:17
krabis varbūt, ka tā, ka "varbūt, ka tā" deva smalku mājienu Valmieras un Rīgas piena kombināta virzienā (abi ir saistīti ar f.ašistiem), bet varbūt, ka pieminēja zināmo likteņupes uzņēmumu, kas pazīstams ne tikai ar pašpasludinātu kvalitāti (ir garšīgi), bet arī ar algu neizmaksāšanu, nodarbinātību bez līgumiem un tirdzniecības direktori, kas no aģentūras 800 (LTV gadījums) un ja atmiņa neviļ dalību PLL rindās. Starp citu kaut kur pagaisis no aktīvajām rindām (pēdējais uznāciens Domburšovā)

P.S. jebkurā gadījumā smalks cirtiens savā kājā, ja tā pazavērtē :)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 19:25
varbūt ka tā .
Un kurā uztvēri, dzeris49?
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 19:32
akirstei Vēlētāji tiešām ir auni un nesaprot, ka jābalso par Dombrovski, kura viens no pirmajiem darbiem finansu ministra amatā 2002.gadā bija rīkojums valsts kasei pārlikt pensiju un valsts naudu no Nordea uz Parex banku.
Ar atklātās sabiedrības celtniecību Latvijai īsti neveicas, jo, kaut Jaunais Laiks šiverē jau gandrīz 10 gadus, visas zelta āderes - Latvijas meži, Latvenergo, dzelzceļš, Lattelecom pilnībā vēl nav nonākušas ārzemnieku rokās. Cerēsim, ka piepalīdzot SVF un PB, taisnība beidzot uzvarēs.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.augusts 2010 11:20
Plus_opinionDexters Zinu, ka offtopic, bet uzskatu, ka 5% barjera jāpaceļ uz vismaz 25% un viss. Apnika tā mazo partiju maukošanās.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:05
dzeris49 Gribi, lai būtu kā Krievijā vai Kazahstanā?
Tas velk uz totalitarismu un nemieriem, ko domā, ja kāda partija dabūs 24%, tad viņi ilgi ar to samierināsies?
Parlaments tāpēc ir parlaments, lai pārstāvētu visus viedokļus.
Ne jau barjera ko nosaka, Izraelā ir 2% barjera, tāpēc tur ar demokrātiju nav sliktāk, kā Latvijā.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:17
Alejandro Nav jau mums vairs tik daudz to partiju, tieši šīm vēlēšanām raksturīgas plašākas apvienības - 13 saraksti, no kuriem par vietām Saeimā cīnīsies 5-6, kas ir optimāls skaits. Nav jau obligāti jābūt divpartiju sistēmai, kā ir ASV. 25% barjera šobrīd novestu pie tā, ka SC vai nu dabūtu visas 100 vietas, vai arī 60, Vienotībai atstājot 40.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:30
Plus_opinionlno Nu Izraēlā arī iet jautri:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:50
dzeris49 Taisnība ir, kašķējas tur viņi savstarpēji drausmīgi, bet, neskatoties ne uz ko, mazā Izraela, kas atrodas, faktiski, tuksnesī, viens no lielākajiem augļu un dārzeņu eksportētājiem, nemaz nerunājot par modernu tehnoloģiju eksportu, vienu no kaujasspējīgākām armijām, augstu izglītibas un zinātnes līmeni un pietiekami augstu dzīves līmeni.
Un, faktiski, to visu viņi panāca arī 20 gadu laikā, pie kam vēl karojot un dzīvojot naidīgā ielenkumā.
Un mūsu problēmas, salīdzinot ar viņu problēmām, vispār smieklīgas.
M\usu problēmas izriet, pārsvarā, no mūsu pašu muļķības.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 16:27
akirstei Ak svētā vientiesība! Izraēla gadiem kāsa no VFR kompensācijas līdz 40% no sava IKP, bet kad tās beidzās, no ASV nodokļu maksātājiem - vidēji ap 10 mijardiem $ gadā. Latvijai pietiktu ar 1/10 no šīm summām, lai izveidotu bagātāko vidusšķiru Eiropā.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.augusts 2010 10:52
dzeris49 Pilnīgākās muļķības.
No VFR, kuras sen nav, Izraela sen neko nesaņem.
Izraelas IKP sastāda ap 200 miļjardiem dolāru, no kuriem armijai aiziet apmēram 15%.
ASV katru gadu piešķir ap 10 miļjardus, bet, tā ir niecīga summa, salīdzinājumā ar IKP, sastāda tikai 5% no IKP, un aiziet aizsardzībai.
Un kur mums aiziet ES nauda, kas sastāda daudz ievērojamāku % no IKP?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.augusts 2010 16:17
Io credo in PLL Vai tad resnais Dombrovska mulis arii arpus Rigas kur dodaas?? Un pat ja pacelis savu taukaino pakalu no silta akresla tad tapataas nekaa jedziiga atbildeet nevar tautai. Vismaz var redzeet ka tie kas nevelees par taadu meli un krapnieku klust aizvien vairaak. Nost ar taadu kaa Dombrovskis
 -19  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:11
Plus_opinionAndrew jaunekli..Tev tak putas nāk pa muti, trakumsērga ne pa jokam plosās, pirmā pazīme - prāta aptumšošanās ir skaidri izteikta,..
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:21
clash_clash Tev laikam tīk sirmi sarains un pohains mūlis ar izbolītām acīm
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:01
Ululiņš Nost ar tādu Io credo in PLL!
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:27
Krišjānis Liepiņš Dombrovskis brauc gan ārpus Rīgas, un pietiekami bieži! Turklāt spēlē basketbolu, atšķirībā no Saeimas sēdēs guļošā stabilitātes garanta!

Problēma tāda, ka Dombrovskis atbild pārāk sakarīgi, Šlesera un Šķēles demagoģisko runu plūdu nogludinātās smadzenes nespēj viņa atbildes uztvert:-) Taču arvien vairāk cilvēkiem piegriezušās demagoģiskas runas, un tas priecē!
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.augusts 2010 14:06
andza jautājumu par atņemtajām pensijām, droši vien, uzdeva kāds PLL sarunāts klaķieris. Domāju, ka tādi būs visās tikšanās, kur piedalīsies JL .
Kāpēc nevienu neuztrauc meli par to, ka Kempmaijerī nav latviešu bāleliņu?
 +18  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:13
Io credo in PLL andza: Vai tad resnais Dombrovskis nebija tas kas atnema pensionariem pensijas???? Un cik vins atnema sev un pareejiem saucamajiem ministriem??? Ipasi pamaniit nevareeja to samazinajumu. Varbuut "godiigais"Dombrovska kungs varetu samazinat sev algu liidz minimalajai algai un saliedeeties ar vairumu Latvijas iedziivotaaju???
 -15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:24
andza Par pensijām lēma visa valdība, kurā Dombrovska partijai nebūt nebija vairākums,
Arī Saeimā JL tolaik bija tikai 15 balsis+/- . TP un ZZS arī balsoja par pensiju samazināšanu, ja atceries.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:30
Io credo in PLL Vai tas nebija Dombrovskis kas atklati meloja ka nesamazinaas pensijas?????? Un vai tas nebija Dombrovskis kur paris dienas peec velesanaam pazinoja ka pensijas samazina????
 -11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:33
clash_clash Man pie d... kas ko meloja vai nemeloja, tavs sarainis ne tikai di... visu laiku, bet arī kampj kā negudrs, un kas
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:04
Plus_opinionTipiņš >credo PLL
"Vai tas nebija Dombrovskis kas atklati meloja ka nesamazinaas pensijas??????" - un vai tā nebija TP, kas izgāza progresīvā nodokļa ieviešanu uz nekustamo īpašumu, kādēļ tad arī vajadzēja ķerties pie pensijām?
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:30
judzhins Klau, kad Tu esi pārstājis domāt? Nē, nu tiešām, gribu zināt, jo skatos, ka Tev jau tas tas pārvēršas pilnīgā debilismā!

Tavi mīļumiņi abi AŠ ar savu darbību Latvijai ir izrakuši krietni lielāku bedri, kuru Dombrovskis mēģina aizbērt!

Pensijas? Ej dirst! Visas tika atdotas un vēl par to atvainojās!
Bet labāk papēti cik likumīga un atbilstoša Satversmei ir A.Šķēles izveidotā koalīcijas padome. Cik naudas iet garām Latvijas budžetam ar Šķēles "offshore" kompānijām. Kas par milzīgu putekļusūcēju ir Rimi, jo latviešu nauda iet uz ārzemēm!
Un ja domā, ka tie ir sīkumi, tad esi dumjš, jo tas ir tik nieka % ko PLL ir nodarījuši!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 23:12
Krišjānis Liepiņš Vai tas nebija stabilitātes garants, nasing speshal un gāzi grīdā, kas mūsu valsti noveda tur, kur tā ir?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  25.augusts 2010 14:10
Plus_opinionlno PLL devīze: jo lielāks kretīns, jo labāks latvietis, un Ikšķilē to ne viens vien atbalsta:)
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:29
Io credo in PLL Nu tad taadi kretiini ir lielakaa dalja Latvijas ;-)
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:34
dzeris49 Nezinu, ko tu atkal esi salietojies, bet, PLL atbalsts ir starp 3 un 8%, tā kā par maz priekš lielākās Latvijas daļas.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:42
Bet Vai tā sieviete, kura par lauvām uzskata tos trīs oligarhus, kuri pārtiek no laupījumiem, gadījumā nebija melīgā Rugāte?
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 14:57
krabis Atgādināt varbūt arī, ka Vienotība vienīgā publiski atvainojās par pensiju jautājumu.

Atgādināt, ka pensijas aizlidoja, jo PLL (TP+LC/PP) + ZZS nobloķēja lielāku nek. īpašuma nodokļa % līdz smieklīgiem nulle komats

Vai tik nebija tā, ka šamie gaidīja, ka Dombrovskis sakļaus spārnus un aizbēgs alā, bet nē - tomēr risinājums bija pensijas. Tā teikt, lai katram no valdības tiek savs kumosiņš slavas.

P.S. Tas, ka JL (Vienotība) to nemāk normāli un secīgi izstāstīt un ļauj, ka aplej ar sūdiem, tad tas jau simptomātiski paliek. Kādu mutīgāku PR kūrētāju viņiem vajag
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:25
99% Skatos, Madarai Personālei gan veicas daudz labāk nekā viņas kolēģim credoPll - tik daudzi cenšās diskutēt ar maz zinošu algotni.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  20.augusts 2010 15:45
krabis elementāri, Vatson (Parastais)

ar cilvēkiem, kuri diskutē - ir vērts diskutēt. Tā iegūst abas puses - demokrātija.

ar cilvēkiem, kuri pašaptaisījušies nodarbojas ar verbālo diareju - nav jēgas iesaistīties ar hipertrofētu vārda brīvības un demokrātijas izpratni sirgstošu indivīdu.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 16:59
Janis Biju klāt šajā diskusijā un raksts pilnībā neatspoguļo zālē notikušo - bija pārmetumi Dombrovskim, taču tas, kā jautājumu uzdevēji gānija Šķēli, bija pasākuma dominējošā daļa - nedomāju, ka zālē palika kāds, kam par viņu gribētos balsot pēc šādas uzņemšanas. Pat viņa runasvīrs R.Meļņiks zāles stūrī neizskatījās starā par notiekošo.
Dombrovskis arī saņēma zālē sēdošo atbalstu un uzslavas, īpaši brīžos, kad atklāti nostājās pret Šķēli.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 18:48
judzhins Nudien, lasot jautājumus, var secināt, situācija visai līdzīga, pensionāri un vecāki cilvēki bieži vien vispār par politiku nedomā! Skatās kurš ir skaistāks, kurš labāk runā un kuram skaistākā programma!

Dusmas, lai tak viņiem apcērp vēl pensijas, ja pensionāri balsos par lielākajiem izsaimniekotājiem!
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.augusts 2010 23:03
Plus_opinionKVAUKŠĶIS Apsveicu visus kas noorganizèja diskusiju un ari tos, kas aizgàja klausìties un nemt dalìbu diskusijàs!!!
Beidzot sàkam viens ar otru komunicèt un netikai atmest ar roku un teikt, ka nav vèrts, tur nekas nenotiek, nemainas tik un tà.
Kà pashi redzèjàm - spraiga, tiesha un neizbègama situàcija ko apgaismoja no daudzàm pusèm. Vislabàkais, ka politiki dabuja uz pashu àdas piedzìvot publikas reakcijas uz savu nupat teikti!
TIK UZ PRIEKSHU!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.augusts 2010 10:13
akirstei Zāles aizmugurē sēdošo Vienotības fanu intelekta līmeni demonstrēja nespēja saprast, ka, pārtikas rūpniecība ir lielākā eksportētāja un nodokļu maksātāja Latvijas valstij (tapēc esošā PVN likme to iznīcina), bet Dombrovska solītie nodokļu palielinājumi nekustajiem īpašumiem - vistīrākais blefs. Lielie nekustamie īpašumi pārsvarā iegāti ar banku kredītiem un jau tagad tie vairumā ir sliktie aktīvi, bet spekulatīvie īpašumi nav pārdoti. Tikai Rīgā ir ap 3500 dzīvokļu, kuriem ne tikai nav pircēju, bet ir grūtības ar komunālajiem maksājumiem.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  21.augusts 2010 11:04
betijacelmale " pārtikas rūpniecība ir lielākā eksportētāja un nodokļu maksātāja Latvijas valstij"
Tas ir par spīti vai pateicoties, tam, ka Šķēle to prihvatizēja?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 14:49
Plus_opinionilmac Diezgan neprecīzi ir atspoguļota šī diskusija ar iedzīvotājiem. Aculiecinieki stāstīja, ka pret Šķēli ir bijusi ļoti negatīva attieksme - lielākā daļa no zālē esošajiem viņu pārtaukuši un nav ļāvuši runāt.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  21.augusts 2010 14:12
betijacelmale Jā, Šķēles kungs ir pelnījis lai tauta ar milzīgu uzticību un pietāti uzklausītu katru viņa vārdu.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  22.augusts 2010 14:50

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai