IR

Pauls: Latvijas resursi "Jaunajam vilnim" izsmelti

Viedokļi

Andrejs Zviedris Nu kā tas nākas, ka tūkstoši piedalās Dziesmu svētkos, teju katrā skolā ir kori, valsts iztērē pusotru miljonu apdziedāšanās pasākumā - bet resursi izsmelti... Turklāt pats Pauls jau ilgstoši bijis klāt pie Dziesmu svētku veidošanas. Vai gan tas nenozīmē, ka kaut kas nav kārtībā pašos skolu mūzikas organizatoros? Varbūt darbs ir pa tukšo, rezultātā vienīgi funkcionāru maciņi pildās, un tas ir vienīgais dzinulis mūsu Dziesmu un deju svētkiem?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 08:49
alias Ne mūziķi, ne sportisti ne no kā nerodas. Ar to, ka bērns ir talantīgs, nepietiek, šim bērnam ir jāvar savu talantu attīstīt un kļūt vai nu par mūziķi, sportistu, mākslinieku. Bet attīstīt savus talantus bērniem Latvijā kļūst arvien grūtāk un drīz būs neiespējami. Mūzikas skolas, sporta skolas, mākslas skolas tiek slēgtas, privātās studijas un sporta sekcijas maksā tik, cik tās maksā un ne visām ģimenēm ir pa kabatai apmaksāt bērniem nodarbības. Pieņemu, ka tikai kādi 20% ģimeņu Latvijā var atļauties maksāt par savu bērnu papildizglītību un savu bērnu talantu attīstīšanu. No kurienes tad lai rodas šie kandidāti konkursiem, sacensībām?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 08:54
Feģa Laikam tāpēc jau arī vajadzīgi reģionālie izpildītāju konkursi, lai varētu atklāt jaunos talantus. Bet varbūt vispār šāds Jūrmalas festivāls nav vajadzīgs, lai to rīko Palangā vai Pērnavā, mums taču tie krievi nepatīk. Labāk lai viņi savu naudu atstāj leišiem vai igauņiem, viņi būs priecīgi.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 09:10
Martins Ja runājam par mūziku, tad Latvijai šajā ziņā ir neizsmeļami resursi. To Jums apliecinās katrs, kurš šovasar bija Dziesmu svētkos.
Mums muzikālu talantu ir vairāk kā Krievijai nafta.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  2.augusts 2010 09:29
Sapper Tavs viedoklis, manuprāt, ir ļoti patriotoisks un tik pat populistisks. Diemžēl īstenība ir tāda, ka pat pašos labākajos koros ir 1-2 dziedātāji, kuro paildus izglītojoties potenciāli var kļūt par labiem solistiem. Var jau skaļi bļaut: "cukurs, cukurs", bet vai tāpēc uz mēles saldāk paliks?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 15:52
Martins Paldies par mana patriotisma novērtējumu. Jāsaka, ka esmu dzirdējis vismaz pāris vienkārši ģeniālas jaunās balsis. Tai skaitā jazz mūzikā. Pajautājiet Veitneram un viņš to apliecinās. Piedevām vēl pasaules labākie mūzikas eksperti ir atzinuši, ka tieši no Latvijas nāk, nebaidos šī vārda, labākie amatieru un profesionāļu kori. Ja runājam par akadēmisko mūziku, tad no Latvijas pasaules pašā augstākajā līgā dzied vismaz 14 vokālisti, nemaz jau nerunājot par tādām globālām diriģēšanas zvaigznēm kā Jansons, Nelsons, Sirmais un citiem. Tāpat pasaules vadošajos orķestros ir liels daudzums vadošo instrumentālistu tieši no Latvijas.
Pauls tikai mazliet paburkšķēja un te sacelta liela brēka.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 22:53
deriksx Talanti jau ir bet viņi jau tur neiet.ies gan tur ākstīties.vienīgais labums ienāk nauda.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 09:39
Plus_opinionlno Latvijas resursi "Jaunajam vilnim" izsmelti
______________________________________________
Ko nu? Vāks! Depresija, pilnīgs spēku izsīkums, vakaros nepanesams karstums, no rīta ķērc kaijas...!Kur duncis, kur revolveris?!
Gribas tomēr Paula kungu mierināt: nekā īpaša neparādīja ne uzvarētāji, ne "zvaigznes". Vecāka gada gājuma cilvēki, varēja atcerēties jaunību, klausoties Hamperdinku, kurš novecojis līdz ar viņiem...Cilvēkam jābūt apveltītam ar lielu gribas spēku, lai šos koncertus noskatītos no sākuma līdz beigām. Ja grib kaut ko panākt - jāstrādā, bet, ka strādāt nav nemaz tik viegli, parāda postpadomju "zvaigžņu" sniegums:)
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  2.augusts 2010 09:47
Plus_opinionNasing spešal! Tieši tā. Pauls taču tās aizkulises ļoti labi zina, bet kāpēc nodarbojas ar divkosību! Varbūt vajadzētu publiskot visu kandidātu sarakstu no Latvijas? Krievijas "producenti" sen jau baidās no Latvijas dziedātājiem, jo kvalitāte un oriģinalitāte vairākkārt pārspēj Krievijas labākos kandidātus - tādēļ arī šogad tika atlasīti ne tie spēcīgākie dalībnieki!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 09:53
Mārtiņš Kacens Es saprotu, ka revolucionārā sirdsapziņa liek mums piečakarēties katram Paula teiktajam vārdam, bet... .Pietika man šogad gribas spēka noskatīties vismaz 70% tā pasākuma. Varu piekrist par to vecās paaudzes bēdīgo māžošanos un vēl daudz ko citu kas mums tur liekas svešs un nesaprotams, bet par to konkursantu sadaļu tur Paulam liela taisnība. Šobrīd tiešām diez ko neredz kas šajā šajā konkursā no Latvijas var tajā līmenī konkurēt. Patiesībā jau arī nav par ko besīties, jo tur atlase ir veikta no 12 000 gribētājiem, bet mums tā atlase ir no CIK? Līmenis tur IR un labāk pastrādāsim pie tā, lai mums atkal IR kāds ģēnijs ar darba spējām uz nākošo vai aiznākošo gadu, pie vēlmes piedalīties protams:)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 11:51
Plus_opinionlno ...revolucionārā sirdsapziņa liek mums piečakarēties katram Paula teiktajam vārdam...Līmenis tur IR...
__________________________
Man šis pasākums "pie kājas". Ja gribi salīdzināšanai "līmeni", paskaties TV6 American idol:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 13:49
Mārtiņš Kacens Tas, ka pie kājas jau vēl nenozīme kaut kā trūkumu u salīdzināšanai jau var paņemt arī kaut kādas pašmāju fabrikas vai gada mūzikas balvas. Viss ir relatīvs:)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 15:41
Pauze Zinu, ka mūziķu vidū ir viedoklis, ka nedrīkst karjeras sākumu saķēzīt ar piedalīšanos VIĻŅOS un EIROVĪZĪJĀS, jo to rezultāti ir ne ļoti prognozējami, tomēr smaka var vilkties ilgi.
Dīvaini, bet VIĻŅA skaņa manā TV bija čābīga bez fonogrammas dziedošajiem. Sliecos domāt, ka sound-masteri tur kaut ko tamborē...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  2.augusts 2010 10:00
Mārtiņš Kacens Vienmēr būs atšķirība starp dzīvo un finieri.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 11:58
kazaksk cik, gan ilgi Paula k-gs ir (tieši un netieši) vadījis Latvijas kultūras dzīvi? Un te- re kāds secinājums.
Nu nevajag mums jaunviļņa izpildītājus. Ir jāsāk vārda 'izpildīt' vietā pacelt vārdu 'radīt', jo neesam skaitliski tik neizsmeļami, lai ražotu un pārstrādātu plaša patēriņa preces (lasi- populāro masu izklaidi). Mums ir jārada mūsu īpašais produkts. Vērtību kultūra.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 10:02
betijacelmale Varbūt nepieņemsim par absolūtu patiesību visu, ko saka Raimonds Pauls. Pirmkārt - pats Pauls bija absolūti aizgrābts pēc Samantas Tīnas (ceru pareizi atceros vārdu) uzstāšanās kārtējā talantu šova finālā - piedēvēja tai Laizas Minelli klassi. Tur ir gan potences, gan raksturs. Pavasarī TV rādīja pavisam jauno dziedātāju - bērnu konkursu. Tur gan starp mazajiem, gan starp tīņiem bija daudz ļoti cerīgu priekšnesumu.
Otrkārt - nemāku pateikt pie kuras skaņu pults sēdēja absolūts kretīns - zālē vai TV. Cik zinu, konkursu apskaņoja mūsu firmas, kas gan prot strādāt, gan turēt viņas aizdomās par kaitniecību būtu stulbi. PER, (kas nav mana favorītgrupa, tad jau varu būt objektīva), skaņa TV bija, kā no miskastes, daudzi akustiskie efekti, kas ir viņu priekšnesumā, nebija saklausāmi. Skatītājiem pie TV ekrāniem bija radīts absolūti aplams priekšstats par grupas varēšanu. Negribu domāt - kam tas izdevīgi, kas to noorganizēja - mani tas ne īpaši interesē.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 14 ATBILDES  ATBILDĒT  2.augusts 2010 10:50
Sapper Tā kā skaņu režisora darbu aizsargā autortiesības, tad visa skaņa no visiem avotiem - mikrofoniem, instrumentiem un fonogrammām tiek padota gan uz zāles pulti gan uz PTS pulti identiska. Kā samikšē to visu, tas jau ir atkarīgs no konkŗetā skaņinieka. JV zāles skaņu, ko liek mūsējie, ļoti augstu vienmēr ir novērtējuši arī uzaicinātie rietumu stāri, kas vienmēr ir uztājušies dzīvajā. PTS TV ēteram gan skaņu gan bildi mikšēja Maskavas brigāde, kas ari ir ļoti augsta līmeņa profi. Vai teorētiski varēja būt sabotāža - jā, vai bija - nezinu. Vai PER varēja nodziedāt tūdīgi - jā, vai tā bija - nezinu. Ja godīgi, tad tajos gados, kad darba pienākumu pildot sanāca paklausīties šo pasākumu arī dzīvajā, nevaru teikt, ka kāds, kas zālē izklausijās ideāli, TV būtu bijis neklausāms. šogad neskatijos vispār, neinteresē. Man bija daudz interesantāki atpūtas veidi pr šo klaunādi.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 17:28
betijacelmale Cepuri nost, gan NA gan Edmunda puišiem, kas nostradāja, kā vienmēr, augstā līmenī. Nav pretenziju. Bet skaņa TV bija ļoti slikta un mani neinteresē, kur ir vaina. Pat vēl vairāk - konkursa otrā kārtā drausmīgā skaņa pēkšņi pusvārdā "atsprāga" un PER dziesmas beigas skanēja pieklājīgi.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 17:38
Sapper BC: "skaņa TV bija ļoti slikta un mani neinteresē, kur ir vaina"

Protams, jo Tu jau esi "a priori" par vainīgiem pasludināji krievu skaņiniekus! Punkts!

P.S. Tu mani pat saintriģēji, būs jāsadabū un jānoklausās ieraksts. Varbūt Tavs Šķēles dekoderis vienkārši gļuko??? Tātad otrā diena. Skaidrs, paklausīsimies. :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 18:26
Sapper Paklausijos šo:

Ja Tu nedzirdi, ka piemēram 1.25, 1.53, 2.33 džeki mauc konkrēti šķībi, Tev lācis uz auss bērnībā uzkāpis. :) Un tās nav vienīgās vietas. Kur Tu dzirdēji to "skaņas vaļā atkrišanu"?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 18:47
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 18:48
Sapper sorry, shis ir īstais links

Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 18:49
betijacelmale Man nav Šķēles dekoderis. Un es neesmu pasludinājusi nevienu par vainīgu.
Vai apsoli lieliem burtiem publiski man atvainoties, ja tavs spriedums par skaņas kvalitāti izrādīsies identisks manējam?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 18:57
Sapper Par ko man atvainoties? Ieliku šeit linku uz 2. dienu - Noktirne, ieraksts no Ukrainas TV, kas saņēma caur satelīto to pašu skaņu ko mēs. Kur ir tās baisās apskaņosanas problēmas???? To ka džeki mauc konkrēti šķibi - hronometrāžu jau iepostēju iepriekš? Un tās nav vienīgās vietas. Nevar viņi tīri dzīvajā koncī Noktirni 3balsīgi nodzuedāt, nu nevar! Vēl jau var pieņemt, ka kādi ļaundari puišu kontroles monitoros laida pa kādu 1/16 toni modulētu skaņu, lai izgāztu uzstāšanos, bet vai tas jau nepaliek smieklīgi???
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 19:07
Sapper BC:" Skatītājiem pie TV ekrāniem bija radīts absolūti aplams priekšstats par grupas varēšanu"
__________________________________________________________________
Muļķibas, paši nodziedāja Noktirni ļoti netīri un šķībi!

Kā pašai būs ar atvainošanos??? Man nemaz lielos burtus un publiski nevajag, pietiks, ja pašai apskaidrība atnāks.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 19:18
betijacelmale Tu man tik sarežģītas tehniskas nianses jauc vienā vinegretā ar nekvalitatīvu dziedāšanu:)) Esi pamanījis, ka pašā pirmajā komentārā teicu, ka PER nav mana favorītgrupa. Kā vienmēr uzgrūdi man atbildību gan par to, ko esmu teikusi, gan par lietām, ko nevaru un negribu iespaidot. Es jau saprotu, ka cīņā visi līdzekļi ir labi. Esi nedaudz pārcenties, nē?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 19:37
Sapper Tu apgalvoji, ka TV radīja nepareizu priekšstatu. Bet īstenībā tā nebija, raāli džeki paši nodziedāja šķībi un slikti. Tas klipā redzams un dzirdams skaidri un gaiši. Ja netici man, paprasi kaut vai Edmundam vai Normundam. Tu taču iepriekš uz viņu profesionalitāti atsaucies. Nevajag tagad taisnoties un slēpties aiz nez kādām tur tehniski sarežģītām niansēm. Šķībi ir un paliek šķibi un tikai paši puikas pie tā vainojami, nevis mistiski, absolūti kretīni pie skaņu pults - Tavi vārdi!!! Vismaz pati sev atzīsies, ka satraukumā un svētās dusmās galīgas muļķības sarunāji?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 20:10
betijacelmale Kā jau vakar teicu, neesmu PER fane. Bet tu spītīgi negribi to dzirdēt un gāzi man virsū atbildību par to, ka puikas "netaisni" dzied. Kāds sakars tam ar sliktu skaņu? Apvieno šos abus faktorus un dabūsi "TV radīja nepareizu priekšstatu". Kas par modi visu gāzt virsū oponentam? Tu te piesauc dažādus tehniskus terminus un tehnoloģijas, par kuriem es ne vārda nevaru iebilst, un tad jau tu man nez' cik garus makaronus vari sakarināt. Un - kas tad izrādās? Izrādās - es slēpjos aiz "tehniski sarežģītām niansēm"! Opredeļites, molodoj 4elovek - kto, kogda, s kem? Nezvanīšu es Normundam - tas neko nedos. Viņš bija Dzintaros, bet es - mājās pie televizora. Zinu, ka tev tas nav arguments, bet mēs bijām trijatā telpā un visi brīnījāmies par nekvalitatīvu skaņu tieši PER uzstāšanās laikā.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.augusts 2010 10:12
Sapper Tu esi pilnīgi nojūgusies??? Tev liek atbildēt par tavu textu, ka TV skaņotāji ir kretīni. Skaņotāji nav kretīni, viņi darīja savu darbu pēc labākās sirdzsapziņas. Bet PER nemāk dzīedāt. Beidz vienmēr meklēt visādas marasmātiskas sazvērestības teorijas.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.augusts 2010 14:51
betijacelmale Man ir apnicis tev skaidrot, jo tu redzi tikai vienu vārdu - "kretīni". Viss pārējais var būt kaut vai par 100% taisnība, bet tev par katru cenu vajag turpināt. Garlaicīgi.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.augusts 2010 15:06
betijacelmale Un treškārt - ja R. Paulu konkursa laikā, apgrozoties starp naudas maisiem, pievarēja mazvērtības kompleksi par neesošām jahtām un nespēju mētāties ar naudu, nevajag savas personīgas problēmas pārnest uz talantu esamību vai neesamību valstī.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 15 ATBILDES  ATBILDĒT  2.augusts 2010 10:50
Plus_opinionlno Kādēļ Tu tik dusmīga šodien?:)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 10:55
betijacelmale Es vispār uz Paulu esmu dusmīga. Man nepatīk, kad viņš sāk Delfu orākulu tēlot. Paulam, apzinoties savu popularitāti un atpazīstamību vajadzētu ļoti kritiski filtrēt, ko saka, kur piedalās un ko lobē.
Te man ir jāatceras reiz jau pieminēto Ievas Melgalves rakstu kadā no IR žurnālu numuriem, laikam - "Radošs, bet vai labs?"
Es neuzskaitīšu kārtējo reizi, ko "labu" Latvijai ir izdarījis ļoti radošais R. Pauls, būdams politikā un valdībā.
Kāpēc tagad viņam vajadzēja censties mums iestāstīt, cik nīkulīgi mēs esam?
Bet labi, ka tu pajautāji, centīšos ar humoru aplūkot parādības. Laikam esmu nolaidusi tvaiku un turpmāk... Nē, labāk nesolīšu. :))
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 11:51
Plus_opinionlno Nav ko nervus bojāt nieku dēļ, pietiek, ka šis pasākums bojā jaunatnes gaumi:)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 13:53
tfe Tu jūties kā ārste, ka visiem diagnozes nosaki?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 14:46
betijacelmale Es jūtos, kā cilvēks, kam ir viedoklis par dažiem dzīves aspektiem - ne visiem. Reizēm man ir vēlme darīt to citiem zināmu. Nosodi?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 15:01
tfe Nē, es nevienu nenosodu par viedokli, bet runāšana citu vārdā ar diagnožu noteikšanu ir ļoti nesmuka lieta, kas liecina par izteikti padomisku domāšanu. Esmu pārliecināts, ka Pauls tev nav stāstījis, ka viņu moka mazvērtības kompleksi sakarā ar to, ka viņam nav jahtas un viņš nespēj "mētāties" ar naudu, tāpēc nevajag runāt citu vārdā. Es Paula uzvedībā nesaskatu nekādas personiskās problēmas, bet tavs agresīvais komentārs gan liek aizdomāties par tā tapšanas iemesliem.

>Un treškārt - ja R. Paulu konkursa laikā, apgrozoties starp naudas maisiem,
>pievarēja mazvērtības kompleksi par neesošām jahtām un nespēju mētāties
>ar naudu, nevajag savas personīgas problēmas pārnest uz talantu esamību vai
>neesamību valstī.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 15:33
betijacelmale Redzi, ja R.Pauls ar pāris nedēļu atstarpi neizteiktu diametrāli pretējus spriedumus par talantu esamību/neesamību valstī, tādiem cilvēkiem, kā es nenāktos meklēt skaidrojumus viņa vārdiem.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 16:33
Sapper Citāts BC:"Es vispār uz Paulu esmu dusmīga. Man nepatīk...."
Es šo komentu tālāk nemaz nelasīju, jo viedokli neredzu, tikai personiskās izjūtas, bet tas nav gluži viens un tas pats. IMHO ir bīstami nespēt atšķirt uz emocijām balstītas sajūtas ar izsvērtu un pamatotu viedokli. Kāpēc bīstami? Ar gadiem šādi domājot pieaug iespēja kļūt nevis par "viedo sirmgalvi", bet par "starij perdun". Par to, ka Paula iespējamie kompleksi nav nekādā veidā saistīti ar viņa materiālo nodrošinātību, nebūtu iemesls šaubīties. Pauls notteikti nav no trūcīgākajiem JV pasažieriem. No tā izriet, ka Tevis teiktais:"ja R. Paulu konkursa laikā, apgrozoties starp naudas maisiem, pievarēja mazvērtības kompleksi..." ir uztverams tīri kā žults izvirdums. Viedokļa gan Tur nav.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 16:42
Plus_opinionlno Aizmirsi vienu, ka dāmām vienmēr taisnība: viņas bieži jūt labāk kā tēviņi prot izfunktierēt. Pauls savā žanrā ir tīri labs komponists, viņš atradis to stīgu, kuru raustīt, lai sentimentālajiem latviešiem nobirtu pa asarai; žēl tikai, ka bieži var atrast dziesmu, kurai Paula dziesma ļoti līdzīga. piem. Ilgais ceļš kāpās nu ļõõõti līdzīgs Santanas motīvam.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 16:58
betijacelmale Toties tavs "tālāk nemaz nelasīju" ir ļoti nopietns un vērā ņemams arguments :)). Kā te dažiem ir pieņemts? Neredzēju, nelasīju, bet sūds? Ar to tevi arī apsveicu, Sapper! Augsti intelektuāls un argumentēts komentārs. :)))))
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 17:22
Sapper Ne vienmēr vajag visu ņemt rokā un pagaršot, dažreiz labāk ir neiekāpt un paiet garām...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 17:31
betijacelmale Izsaku tev līdzjūtību par skumjo dzīves pieredzi.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 17:42
Sapper Mēģini vēlreiz, Tu vari labāk pateikt. Teikuma viena puse - klaji meli, otra puse - absolūti nepamatots pieņēmums. :)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 18:12
betijacelmale Esmu ļoti līdzjūtīga persona. Žēl, ka esi aizdomu pilns pret līdzcilvēkiem. Ja tas nav bēdīgas dzīves pieredzes rezultāts, bet iedzimta īpašība, - atvaino. Lūdzu. :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 18:19
Sapper izlabo "līdzjūtīga" uz "stūrgalvīga" un viss nostāsies savās vietās. :P
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 19:11
akirstei Ak, kāda nelaime! Būs jāklapē tā austrumnieciskā bodīte ciet un Latvijai jāiztiek tikai ar tiem, kas dzied Metropoliten operā. Ko gan darīs laventi, abramoviči, gogas un citi japončiki. Bet nabaga maestro būs spiests pārsēsties uz Dacia Logan.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  2.augusts 2010 10:54
Sapper Ļoti precīzi. Pauls ir ļoti labs un talantīgs pianists, kurš tīri pirkstu anatomisko īpatnību dēļ (īsie miesnieka pirkstiņi) nevarēja realizēt savu pianista talntu. Bet kā komponists, manā uztverē, viņš ir stipri viduvējs, jā, ļoti populārs, jo masām vienmēr vajag tādu šlāgerīgu, melodisku un viegli sagremojamu barību. Pauls vienmēr ir bijis lojāls un gana tuvu stāvējis blakus visām valdīšanām un vienmēr ticis ļoti labi atalgots. Paula izteikumus vajadzētu uztvert stipri mierīgāk. Kroga muzikants ir kroga muzikants un izdarības viņa arī tādas. Kā saimnieks maksā, tā Raimonds danco.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 16:12
Mārtiņš Kacens Latvieši tiešām ir viena maza un šausmīgi kašķīga nācija:(
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 16:32
Sapper Precīzi pateikts! Var redzēt, ka esi ļoti labi pazīstams ar LV mūzikas lauciņa aizkulisēm. :)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 16:51
neviens ir diezgan skaidrs, ka krievu estrādei un uz to orientētais jaunais vilnis ir formāts un stilistika, kāda varbut latviešu dziedātājiem nav tuvs? A-Eiropa, kaut kādi tādi varbūt ir ar mieru stutēt pupus un mālēties un ģērbties gandrīz vai kā princese diāna savā kāzu dienā, lai dziedātu uz skatuves, kamēr es, piemēram, neredzu nekadu īpašu disonansi starp mazāk patriarhālām mūzikas scēnām, piemēram, paskata to pašu ziemeļu MTV, Vācu vai britu MTV un tur nu ļoti maz būs šādas slāviskās lellītes un mačomučačo.
tā kā es gribētu apgalvot, ka LV dziedātāji ir izsmēluši savus resursus tieši krievu estrādes prasībām, bet nevis vispār izsmēluši savus resursus....
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  2.augusts 2010 11:15
marlix kapitālistiem nevajag kaut kādus pakaļskrējējus no austrumiem, kuri ir spējīgi nokopēt mtv redzēto. Nu vienīgi, ja kopētājam kaudze naudas līdzi nāk. Kapitālisti vērtē oriģinalitāti, bet ari, diemžēl, daudz piķa vajag. A krievu gaume (khm khm) tieši otrādi: jo labāk spied no kāda, jo labāk tev ies.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 12:27
Ghost Dog Kapitālistiem? :) Un kas tad tie krievi tur tādi? Kapitaļizm po russki ar savām īpatnībām?...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 12:29
Ghost Dog Vakar sakodu zobus un 20 minūtes tā balagāna kaut kur uz beigām paskatījos. Nu tad no krievu stāru un vadītāju izturēšanās un izteikumiem radās diezgan nepārprotama sajūta, ka kaut kāda iemesla dēļ Vilnis Jūrmalā uz kādu brīdi tiks aizklapēts ciet. Un tam būs maz sakara ar to ko var un ko nevar piedāvāt Latvijas vokālisti.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 12:28
Personalatlase Man ārkārtīgi patika grupas PER līdera uzruna Jaunajā Vilnī, kas par spīti visam tika pasniegta angļu valodā, bet viņa teiktais "Rīgas Dinamo ir labākais hokeja klubs KHL" tika pateikts krieviski :)))) Tas ir patriotisms :))) Malači!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 12:31
zuveguzun "Lielie" mākslinieki kā paraugs konkursantiem - kad izaugs, arī varēs zem fonogrammas dziedāt un visi viņus mīlēs un cienīs! ;) Video šeit:

 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  2.augusts 2010 13:33
tfe Kā tas ir "zem fonogrammas dziedāt"? Vai var dziedāt arī virs fonogrammas?
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 14:50
Sapper Tas ir burtiskais tulkojums no lielās krievu val. :) Bet ja nopietni, kā pareizi ir jāsaka? "Dziedāt fonogrammas pavadījumā" būtu tad ja dzied ar -1. Varbūt jāsauc par "popielošanu" - bija bērnu TV šovs, kur sīkie atdarināja rokstārus plātot muti. Skanētu gana jautri - Kirkorovs koncertā "nopopieloja" 12 dziesmas un vienu nodziedāja.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 16:58
Plus_opinionOjārs Beidziet gānīt to konkursu, jaunajiem izpildītājiem tā ir laba iespēja sevi parādīt un novērtēt, kā arī nopelnīt (vismaz pirmajiem trijiem), jo konkursa līmenis visus šos gadus ir nemainīgi augsts. Runājot par vecajām "zvaigznēm", tad viņi brauc patusēt un nekad viņi dzīvajā nedziedās un diez vai tas ir vajadzīgs :) Runājot par dziedošo Latviju, tad kordziedāšanu nevar salīdzināt ar vokālu, tās ir divas dažādas lietas.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  2.augusts 2010 13:41
Plus_opinionlno Runājot par vecajām "zvaigznēm", tad viņi brauc patusēt un nekad viņi dzīvajā nedziedās un diez vai tas ir vajadzīgs
__________________________
Kādēļ tad maksas pasākums? Kāds piedāvājums, tāda samaksa:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 15:04
Plus_opinionOjārs Neviens jau nespiež uz to pasākumu doties un maksāt.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 15:20
Sapper Tiso muzejā arī apskate par maksu, kur problēma? Redzi baigo atšķirību???
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 16:45
Plus_opinionlno Nu, dārgais, Tiso muzeju apmeklē tūristi no visas pasaules. Nedomāju, ka daudzi ierodas no ārzemēm uz Vilni, izņemot eks PSRS jaunos krievus. Es personīgi nenožēloju, ka apmeklēju šo muzeju.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 17:03
Sapper Ai, nu Tu ne tajā virzienā pavilkies. Es gribēju norādīt uz to, ka abos gadījumos maksā par vaska leļlu aplūkošanu. Kuram nu kuras labāk patīk. Tas arī viss. :)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 18:09
Plus_opinionlno OK!:)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 19:14
BugOrs Raimond Valdemarovič
do geroja rassiji vēl jāaug
raz
za teh kto v vip zone
pa īsu jā jā
dva
neesi tik krutoj kā krutoj
tik ar šlosku vari tusēt pa Rīgas dumu
listja žoltije nad gorodom kružatsja
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 14:02
Sapper Smieklīgi IMHO ir tas, ka lielais vairums analizē nevis Paula izteikumus, mēģinot tos aizstāvēt vai atspēkot, bet apstriež Maestro peroniskos trūkumus. Tam, ka solistu resursi ir izsmelti, nepiekrītu, vajag tik rakt. Bet nākotnē tā ir potenciāla problēma. Valsts ieguldījums vispārējā muzikālajā audzināšanā ir stipri pašvaksun samazinās. Skolās pašdarbības kolektīvi turās tikai uz skolēnu un pedagogu entuziasma un šoreiz pozitīvās vēlmes būt "pirmajiem rajonā. Tiem, kas saka, ka koros ir mūsu spēks. Jā, tā tas ir!
Diemžēl ļoti labs korists reti kad būs kaut viduvējs solists. Lai dziedātu korī pietiek ar muzikālo dzirdi un spēju noturēt un nodziedt savas balss partiju. Solistam ar to + lielu talantu vienalga ir par maz. Nepeiciešama arī izglītība.
Radius_box_plus Radius_box_minus 8 ATBILDES  ATBILDĒT  2.augusts 2010 15:36
Plus_opinionlno Solistam ar to + lielu talantu vienalga ir par maz. Nepeiciešama arī izglītība.
___________________
Kuru konservatoriju tad beiguši R. Čarlzs, Elvis, T. Džonss, DŽ. DŽoplina, Bītli?:)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 17:06
Sapper Es domāju, ka katram no Tevis nosauktajiem ir jau bērnībā bijusi kāda saikne ar mūziku. Izglītība - tā nav tikai kondžene. Tā ir arī vecāku audzināšana un tā muzikālā bagāža ko bēns saņem no TV radio, koncertiem.. Kāda ir varbūtība, ka dziļi laukos traktorista un slaucējas ģimenē piedzims sīcis, kas izaugs ne reizi dzīvē nepabijis ne operā ne labā koncertā, un tikai skolas korīša vai ansamblīša ietekmē kļūs par Lenonu, Merkūriju vai Monseratu Kabalje???
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 17:49
Plus_opinionlno Kāda ir varbūtība, ka dziļi laukos traktorista un slaucējas ģimenē piedzims sīcis, kas izaugs ne reizi dzīvē nepabijis ne operā ne labā koncertā, un tikai skolas korīša vai ansamblīša ietekmē kļūs par Lenonu, Merkūriju vai Monseratu Kabalje???
_______________________
Nu R. Čarlzs ir tieši šāds piemērs.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 19:14
Sapper Un tieši izņēmumi apstiprina likumsakarības. Vai ne?

Vai ir vērts kultivēt R. Čarlza bērnības vidi cerībā, ka mums arī kas uzspīdēs? Vai tomēr nedaudz pārfrazējot Preobraženski no "Suņa sirds" - ēst ēdamistabā, mazgāties vannsistabā un operēt operāciju zālē, nevis tā kā to piedāvā darīt Švonderi un Šarikovi???
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 19:24
Sapper Tā kā neesmu Ray Charles biogrāfija pārzinātājs, nolēmu noticēt Tev uz vārda, bet šaubas tomēr palika. Izrādās šaubas bija pamatotas. :)
en.wikipedia.org/wiki...

Izlasi par bērnību un skolas gadiem. Ir tur ielikts stipri lielāks pamats par parastu skolas korīti 2x nedēlā. Tā neizaug labākais skolas mūziķis. Tā laika afroamerikāņu Baptistu baznīca ar savu spiričuelu dziedāšanas kultūru vien atsver 3 konservatorijas. :) Bez tam nav noslēpums ka cilvēkiem ar kādu no būtiskiem maņu orgānu traucējumiem, ļoti spēcīgi attīstās citi talanti. Sorry, šis piemērs nav īsti korekts, lai apstrīdētu apgalvojumu, ka mucā augušam un pa spundi barotam nav nekādas vērā ņemamas cerības uz mūziķa karjeru.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 19:43
Plus_opinionlno Nu un kur tad nācījies L. Armstrongs, T. Džonss? Hamperdinka fani vienmēr uzsvēra, ka viņš atšķirībā no Džonsa ir mācījies dziedāt:) Ja kādam tiešām ir liels talants, tad noteikti viņš atradīs ceļu.R. Čarlza klaviespēles stilu viņš arī radīja pats. Tāds skolotājs, kurš viņam mācīja klavierspēli, arī Latvijā atradīsies gandrīz katrā pagastā.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 21:38
Sapper Tu pats tici tam, ko raksti. Man nelabi paliek paklausoties mana vecākā bērna mūzikas skolotājas spēlēto pavdījumu ansamblim, un Tu to mēģini slīdzināt ar ASV nēģeru muzicēšanas mākslu, ko viņi jau ar mātes pienu ir iezīduši. Izklausās pēc opozīcijas principa pēc. Par maz mums ir diletantisku muļķu visapkārt, la mēs varētu lapni atmest kvalitatīvas akadēmiskas izglītības nepieciešamību??? Ja salīdzina pie viņiem un pie mums, tad nēģeru blūzmeņus var salīdzināt ar mūsu folkloras grupām. Būtība tā pati. Abi dzied un spēlē savas tautas mūziku. Tekstu tematika arī tā pati apmēram. Un te mēs atkal nonākam pie nepatīkama salīdzinājuma. Visā pasaulē pazīst un visi dzied spiričuelus, bet "kur tu teci gailīt" diemžēl nedzied. Vai nav maitas????
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.augusts 2010 16:22
Sapper Teiksim tā, varbūtība, ka LV lauku ciematā iedvesmojies no apkārtējā bardaka un sašmigojušās publikas un vietējās patriotes mūzikas skolotājas, kas jebkuru pavadījumu korī spēlējot iztiek ar 3 akordiem, rodas mūzikas ģēnijs, ir līdzvērtīga varbūtībai ka uzrokot zelta dzīslu tā būs precīza gredzena formā un ar visu briljantu ietvarā.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  3.augusts 2010 16:22
foobar Resursi ir izsmelti ēķveidīgajos mēslu šovos. Tam es pilnībā piekrītu. LNT izaudzinātie Latvijas pārstāvi izskatījās nožēlojami uz pārējo valstu fona...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  2.augusts 2010 16:45
Plus_opinionlno Tieši desmitniekā!:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 17:21
Sapper Tad kāpēc jūs viņus skatāies tādejādi subsidējot LNT to viņu marasmu? It kā nebūtu normālu mūzikas šovu. Pie viena angleni un vāceni var uzlabot... :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 17:53
Plus_opinionOjārs Interesanti, kuri ir LNT izaudzinātie? "Lady's Sweet" ir koristes, un PeR arī nav nekāda sakara ar LNT. Vismaz divi no puišiem ir dziedājuši agrāk gan kā solisti, gan citās grupās. Un tieši pēc LNT šova viņi kā grupa kaut cik ieguva atpazīstamību un izdevību uzstāties redzamākās vietās, jo viņus ievēroja. Nav nemaz tik viegli mūsu mazajā valstiņā bez pazīšanās izsisties uz augšu.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 18:11
neitro -foobar īsi un kodolīgi, pilnībā piekrītu.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 18:22
Plus_opinionlno Es pārpratu. Biju domājis, ka visi LV "talanti" tiek izšauti labās Latvijas seriālos:)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  2.augusts 2010 19:11

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai