IR

Valsts vēršas tiesā pret Karginu un Krasovicki par bankai nodarīto

Viedokļi

Io credo in PLL Biedzot peec ilgiem laikiem kaut kas praatiigs ko sii grimstosaa Dombrovska valdiiba ir gatava dariit.Seit nu jaaveel veiksme. Lai viss izdodaas. Un jaacer ka vismaz kadu dalu buus iespeja atdabuut no K&K sagrabtajiem miljoniem.
 -12  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 18:26
WAT Nu re šoreiz mēs unisonā, šitiem 2K būtu jāraij fraka uz apsolīto zemi.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 18:30
Io credo in PLL Nu protams ;-)
ir lietas kur esam vienoti ;-)
ne vienmeer ir jaaseez uz kara takas :-)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 18:33
stratēģis Ministru prezidentu Valdi Dombrovski Tu velti zākā - vai tiešām Tev nav sprotams, ka viņa līdzsvarotā rīcība izglāba Latvijas valsti no nogrimšanas!
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 18:37
Io credo in PLL par Dombrovska politiku labak neizteiksos. Sodien paraak labs garastavoklis ;-) Negribu to bojaat ;-)
 -10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 18:43
ieva_pastore Taisnība! Var tikai apbrīnot, kā Dombrovskis ne vien izdzīvojis starp kampējiem un buldozeriem, bet pat izvilcis valsti no bankrota. Un tiesā nonākušas tādas lietas kā Latvenergo un Parex. Kaut tautai pietiktu prāta nākamajās vēlēšanās...
 +18  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 19:14
tigerthegreat Mjā, Lācītis latvjiem veiksme. Ka jēgtu novērtēt viņu vēlēšanās.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 00:10
Plus_opinionjuriz labi rūkts, 'tiģer
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 09:22
zanE ...Interesanti, pēc cik gadiem sāksies tiesas process...un cik gadus vilksies?!....tagad, ne tikai SC ar Urbanoviču vajadzētu kļūt nervoziem...bet dažam labam politiķim arī....var sākties intriģējošu notikumu attīstība....
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 18:30
Io credo in PLL Nuu nevajag visu jaukt ieksaa politikus vienalga kuri tie buutu. sajaa gadijumaa uzskatu ka jadara viss lai abi K dabuutu atdot visu ko sagrabusies. Sakot no naudinas kontos un beidzot ar skaistajaam villaam Jurmalaa
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 18:33
zanE ...saprotu, ka Tev grūti orientēties Latvijas notikumos....bet Tev ir iespējas lasīt publikācijas arī arhīvā...to taču Tu mācēsi?...tas papildinās Tavu zināšanu bagāžu par notikumiem Latvijā....un politiķu saistību ar tiem....veiksmi!!!
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 18:39
Plus_opinionrinķī apkārt Piekrītu, ka tiesa var vilkties gadiem ilgi, taču, ja procesā izdosies pierādīt abu "banķieru"vainu, tad ar Parex pārņemšanu valsts būs trāpijusi desmitniekā. Nav pamata neticēt Rimševicam,kad viņš apgalvo - Parex bankrots būtu pamatīgs trieciens visai LV banku sistēmai un diez kā viss tas būtu gala beigās beidzies.
Bet vispār jau Krasovicka, Kargina un paša Parex liktenis ir tieši atkarīgs no nākošās Saeimas sastāva
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 18:46
Io credo in PLL Ja mees taa runaajam tad pilniigi viss ir saistiits ar politikiem;-) Un nav svariigi kuri tie buutu. SC, Vienotiiba, PLL, un visi paareejie.
Ipasi te Latvijaa visi ir saistiiti. Latvija ir kaa mazs miestins ;-)
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 18:47
andrejsg Atslēgas vārds Jūsu teiktajā ir "var" ... sākties. Nevis "noteikti sāksies".
Tikpat labi arī "var nesākties". Un man pat šķiet, ka tomēr nesāksies. Žēl.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 00:36
zanE ...andrejsg....
...ja pamanījāt...tad darbības vārds "sāksies"...lietots nenoteiksmes formā... -"Nenoteiksme (infinitīvs) ir darbības vārda forma, kas darbību, procesu vai stāvokli tikai nosauc, bet nenorāda uz laiku, personu un skaitli."... :)))

...būsim tomēr optimisti!....
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 00:47
Plus_opinionjuriz "LV kā mazs miestiņš"- It seviški labi to var redzēt mazās pilsētiņās - skolas direktors TP, sporta zāles direktors JL, apsaimniekošana LNNK, kultūras nams LPP, un tt. murgs kaut kāds, visi vienā veikalā, vienā sporta zālē un vienā skolā. Aizmugurē stāv finansējums, algas un iespejas kaut ko kādam aizbīdīt.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 09:28
Plus_opinionAldis Interesanti, kuŗam - Karginam vai Krasovickim - nāksies sēdēt cietumā ilgāk? Vai abiem vienādi ilgi?..
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 19:33
agrunte Cik ilgi sedēja cietumā Lavents un Freimanis?
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 19:36
deriksx Io credo in PLL nebūtu par skādi tomēr savas taisnās rievas nedaudz sakrunkot un sākt attcerēties kas parakstīja līgumu , kādā veidā un cik tas vispār bija un ir labs izdevīgs nodokļu maksātājiem , hmmmm Jaunais Laiks , Dombrovskis vai???
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 19:36
Io credo in PLL Nu jaa tas gan ;-)
Un kurss tagad turpina visu slepeni slepenot?? vai ne Dombrovskis ar repsi?? Visi vienaa maisaa baazami. Ipasi Dombrovskis ar repsi un peec iespejas dzilaak. Lai atrak nosmok
 -16  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 19:40
zanE ...kušs!!!...atslābsti!!!!.... :))
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 20:19
Pauze Tu taču nevarētu būt vientiesis, lai nesaprastu, ka ir jautājumi un info, kam ir jābūt noteiktu laiku slepeniem, lai KK nespētu pretdarboties. Jeb tomēr esi...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  1.augusts 2010 03:56
deriksx Nē nu loģiski skaidrs ka jābut slepena tā ka protams piekrītu.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  1.augusts 2010 22:10
deriksx Tiesas process protams vilksies ennnnntosss gaaduuussss.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 19:37
dzeris49 Beidzot izdarīts tas, kas sen bija jādara.
Vēl gan vajadzētu iesūdzēt tiesā arī tos, kas pārņēma banku uz valstij klaji neizdevīgiem, toties baņķieriem tik izdevīgiem noteikumiem, un arī tos uzraugus, kas pieļāva tādas darbības no baņķieru puses.
Un painteresēties, kāpēc Kaulīša laikā daudzas valsts iestādes piespiedu kārtā lika norēķināties caur parexu.
Ja varētu veikt godīgu izmeklēšanu,, tur daudz kas atklātos.
Baidos tikai, ka Latvijā tas nav iespējams, un viss tas kārtējo reizi ne ar ko nebeigsies.
Bet, tā ir pirmā valdība, kas aizstāv valsts interesēs, pilnīgi kaut kas neticams priekš Latvijas.
 +24  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 19:48
betijacelmale Arī mācību kredītus brīvprātīgi-piespiedu kārtā bija jāņem parexā.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 20:31
Io credo in PLL betijacelmene: kaa tu to zini?? Tu tiesaam esi maaciijusies kaut kur??
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 20:34
Andrejs Zviedris Drīz varēs teikt, ka Dombrovskis izvilcis valsti no karstās vasaras.
 -10  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 20:06
Io credo in PLL tas gan ;-)
kaa tas Dombrovska resnais uzbarotais rumpis izlien araa taa uzreiz sauliite pazuud ;-)
 -15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 20:20
Feģa Ja K&K negodprātību izdotos tiesē pierādīt, tad būtu viņiem jāpiespriež spaidu darbi - Kr.Barona ielas uzkopšana ar slotām. To varētu rādīt tūristiem,un valsts kaut nedaudz atgūtu Parexā ieguldītos līdzekļus, tirgojot boļetes uz šo šovu.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 20:11
Andrejs Zviedris Tagad taisnīgā tauta ir gatava abus žuļikus vai aiz kājām augšā kārt. Bet vēl nesen lielāko rīta avīžu redaktores šai blēžu kantorī uzglabāja savus necilos ietaupījumus. Nu kā tas nākas, ka tik ilgi no valsts un klientiem varēja slēpt blēdības, un neviens ne bū, ne bē?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 20:30
tigerthegreat Ēlerte jau joprojām glabā.
db.lv/r/474-visas-zin...
Par lielu naudu gan tos tūkstotīšus nenosauksi, kāpēc viņu daudzina par dižu bagātnieci? Es viņu, protams, mīlu ar vai bez naudas, bet kāpēc viņa izvēlējās Parex nevis kādu zolīdu, atbildīgu Nordea?
Vot, nesaprotu.
Starp citu, es ceru, S.Ē. tūkstotīši nav apdraudēti?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 11:42
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 20:39
Kaspars Gasūns Džeki ilgi ilgi uzprasījās, un šobrīd pat, šķiet, ir iespieduši valsti stūrī ar saviem "juridiskajiem resursiem". Nekas cits kā sist pretī neatliek. Kaut kā tā tas man izskatās.

Valsts resursi, ja tos koncentrē, ir nesalīdzināmi lielāki kā kaut kādiem oligarhiņiem. Vienīgā problēma, ka oligarhiņiem pēc definīcijas šie resursi ir koncentrētāki. Tādēļ vienīgais jautājums ir, cik nopietni tiek izmantots valsts resurss.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 20:50
simba >Andrej< Ko Tu tik pieticīgs? Uzskaitīji tikai lielāko rīta avīžu redaktores. Par pašvaldībām un to uzņēmumiem, par firmām un valsts iestādēm aizmirsās. Vai klientiem vajadzēja atklāt blēdības, ja valstī ir uzraugošās institūcijas, kas to kontrolē? Gribējās redaktorēm iekost?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 20:51
Andrejs Zviedris Diez vai daudzi gadus piecus desmit atpakaļ šaubījās par lielākā rīta laikraksta teiktā vārda patiesumu, un pat nelabvēļi zem lielām hūtēm to cienīgi dēvēja par Patiesības ministriju. Nav šaubu - ja būtu gribēts, ar avīzi to banku nosistu tāpat kā mušu. Avīze bija stiprāka par sīkpiržainajiem ierēdneļiem, kuri vaktēja finanses un bankas, vai vismaz izlikās, ka to dara. Būtu avīze teikusi, viņi skraidītu kā aptaisījušies un sāktu darīt to, kas jādara. Bet nē. Avīze klusēja un ierēdnis tusēja. Un vai gan ne tāpēc, ka vārda dīvai kantorī konti glabājās kā bankā?
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 21:11
simba >Andrej< Vai Tu neatgādinātu, kad dienas lielākā laikraksta redakcija pārtapa par auditorkompāniju?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 21:25
Andrejs Zviedris Vai, kas tik vellos viņi nebija! Nekas, ka bez sertifikātiem un licencēm. Ļaudis lasīja un ticēja uz vārda. Un es jau nesaku, ka tā bija slikti. Vismaz tajos gadījumos, kad avīzei bija taisnība. Dažos gan nebija.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 21:32
Andrejs Zviedris Manuprāt, visu laiku lielākais feileris bija milzīgs virsraksts pirmajā lappusē ar nolūku ieriebt Ādamsonam. Virsrakstā vārds lokomotīve tika uzrakstīts kā lokomatīve. Virsrakstus parasti esot likusi pati kundze...
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 21:36
zanE ...nu Tu paliec jocīgs!!!...kur Tu saskati saistību - Ādamsons - virsraksts - redaktors - Parex.... :))
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 21:51
simba >zanE< Viņam nepatīk redaktores!
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 21:53
Andrejs Zviedris Es domāju, ka tas ir ļoti mīļi atcerēties bijušos laikus. Jaunajā vilnī nekā prātīga nav (un tik stulba kā Gariks arī ne), tāpēc ir kā reize reklāmas pauzēs un Tuhmanova garlaicīgo gabalu laikā paļerkstēt.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 21:57
Andrejs Zviedris Es pieļauju, ka zanEi būs grūti saskatīt saistību starp Jauno vilni un pareksu. Un labi, ka tā. Lai paliek intriga.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 22:09
zanE ...Andrej!...zanEi nav grūti saskatīt Parex saistību ar Jauno vilni un ap to spietojošajiem ļautiņiem...bet Tavu neapmierinātību izsauca dienas laikraksta redaktore...un viņas pieļautās kļūdas....esi iemācījies eleganti pārslīdēt tēmai?....
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 22:32
Andrejs Zviedris Mani pilnībā apmierina redaktore un es nerunāju par viņas kļūdām. Kā ir gājis kolektīva iekšienē - nezinu, un nav mana daļa. Es vienīgi aplūkoju pareksa ilgstošo afēru no viena, avīzes politkas, aspekta, kādu patiesībā ir milzums.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 22:38
Plus_opinionlno Diemžēl Zviedra vārdos šodien daudz rūgtas patiesības. Runājot par vēršanos pret Parex, tā ir tikai aisberga redzamā daļa. Cik miljonus, varbūt pat miljardus nodokļu nemaksātāju naudas šie kungi atmazgājuši, ko neviens vairs nepierādīs...
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 22:16
zanE ...varu piekrist tikai daļai no Tava komentāra....to, ka atmazgātās naudas kaudzes...vairs neviens nepierādīs...
...bet...akmens dīķī ir iemests...tagad jāgaida viļņošanās...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 22:35
dainis Viss ticamāk ne Kargins ne Krasovickis, cietumā nenonāks kāpēc? Rudenī saeimas vēlēšanās vinnēs Saskaņa tā pieulcēs sev PLL un vienmēr varas kāros trubas zemniekus, un spēlīte būs beigusies... Nav noslēpums, ka KArginam un Saskaņai jau sen ir ciešas finansiālās saites. Zinot, kā tika izvēlēts GEnprokurors cik šaubīgs (pilsonības skandāls) ir Augstākās tiesas priekšsēdētājs, manī nokauj jebkuras ilūzijas... Protams ja notiks savādāk, būšu tikai priecīgs...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 22:35
Mikijs Rādās, ka Tev būs 100% taisnība. Objektīva tiesa Latvijā nepastāv nevienā līmenī, ieskaitot Augstāko Tiesu un Satversmes tiesu, tagad arī prokuratūra ir "sakārtota", tiesību normas arī "kārtībā" ...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 06:06
Andrejs Zviedris Smejies vai raudi, bet Dombrovskis būs izglābis Pareksu no bankrota.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 23:02
zanE ....Nevajag visus laurus pierakstīt Dombrovskim!...kur tad Slakteris un Godmanis...starpnieks Šķēle?...
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 23:25
Andrejs Zviedris Manis pēc Solvita savā priekšvēlēšanu programmā var pateikties arī Slakterim, Godmanim un Šķēlem. Es jau neklaigāju uz katra ielas stūra, ka Dombrovskis valsti izvilcis no bankrota un bez viņa kā premjera valstī būs katastrofa. Man šķiet, no šiem lišķīgajiem glaimiem puikam pašam vaigi sārst.
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 23:31
Plus_opinionlno Dombrovskis apzinīgi un godīgi veic savu darbu, un tas ir ļoti daudz mūsu apstākļos.Kurš tad būtu labāks? Štokijs vai Daugavas racējs Osis? Ar muti visi Rīgā, bet ar darbiem aizkrāsnē. Gan Dienai, gan Ēlertei daudz ko var pārmest. Domāju, ka viņa pirms desmit gadiem zināja par Parex daudz vairāk kā mēs šodien, bet klusēja, vēl 2006. gadā aicināja balsot par TP. Neuzticību raisa kundzes nevēlēšanās nožēlot rīcību pagātnē. Tomēr man nav citas izvēles kā balsot par Vienotību, ticu, ka viņi tomēr orientējas uz rietumiem.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 23:49
Andrejs Zviedris Bet kāpēc mēs nevaram piespiest Vienotību mazliet piestrādāt, lai tā izskatītos labāk? Uzlabot sviestaino programmu? Atzīt neskaidrību ekonomiskajā attīstībā un nominēt divus atšķirīgus ceļus - lai vēlētājs izsvītro netīkamo un piepluso vēlamo? Tad nebūs tā melots, jo ir pilnīgi skaidrs pašlaik, ka vēlēšanas šā vai tā iensīs korekcijas gan prgrammās, gan personālijās. Un tai skaitā pašas Vienotības iekšpusē - atkarībā no ievēlētajiem. Šobrīd citām partijām arguments pret Vienotību ir iekšējās nesaskaņās. Bet patiesībā šo defektu diezgan labi var pārvērst par efektu.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 00:10
zanE ...kas puikam vainas?....pieļauju, ka ne viss, ko dara Vienotība un Solvita...VD liek priekā sasist plaukstas...bet Tu arī nevari noliegt,ka tas...ko dara VD ir atbalstāms....
...par priekšvēlēšanu reklāmas kampaņu...tas ir atsevišķs stāsts...piekrītu, ka tur ir daudz kas nesaprotams...
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus 8 ATBILDES  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 23:44
Andrejs Zviedris Viņam ir ļoti slikta komanda. Kanceleja, trīs tie banku padomnieki... Es tur neredzu visā tajā barā nevienu pašu, kurš būtu ideju ģenerators, tāds kā valsts pārbūves arhitekts. Man šķiet, Dombrovskis vispār nekad vēl nav bijis klāt nevienā procesā, kur kas liels ir ticis veidots. Līdz ar to viņam nav ne jausmas, kā tādas lietas jādara, nav nekādas ne pozitīvās, ne negatīvās pieredzes. Tāpēc arī visādi var viņam makaronus uz ausīm sakarināt, un cilvēks notic. Nav tik svarīgi, vai tu pats esi tas arhitekts vai tava labā roka. Svarīgi ir, lai kādam būtu funktieris, kurā virzienā jāiet. Šobrīd nav ne funktiera, ne virziena. Ir tikai straume, kas praktiski nekontrolējami nes. Līdz nākamajam atvaram aiznesīs... Bet tad?
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 23:59
Plus_opinionlno Lai laivu varētu stūrēt, vispirms jāaiztaisa caurumi, lai tā nenogrimst.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 00:04
zanE ...citēju: - "Līdz ar to viņam nav ne jausmas, kā tādas lietas jādara, nav nekādas ne pozitīvās, ne negatīvās pieredzes. Tāpēc arī visādi var viņam makaronus uz ausīm sakarināt, un cilvēks notic."

..izlasīju....un kļuva žēl bērnudārza pēdējās grupiņas audzēkņa...kuru Tu te apraksti...gandrīz vai jāņem telefons un jāzvana VD...ka nav pamanījis tādu spīdekli monetārajā politikā kā Andrejs...tad gan lietas ietu pareizā virzienā!....esi aizmirsis, kā strādā valdība un Saeima...un kāds ir tās sastāvs?...neesi pamanījis, kas šobrīd procesus valstī bremzē?...
...šķiet, ka Tevi brīžiem nomoka indes zobs....
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 00:22
Andrejs Zviedris Nav līdz šim neviens premjers bijis tāds mūjābelis, kuram kabinetā pa galdu oligarhi danco un kurš nu pilnīgi neko nevar ne teikt, ne iebilst. Diez vai arī šis tāds ir, lai gan intervijās tā varētu noprast. Bet tas ir tāpēc, ka cilvēkam nav skaidras vīzijas. Un vīzijas nav tāpēc, ka pašam nav skaidrs, ko un kā darīt.
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 00:33
betijacelmale Andrej, tu skaidrā? Drīkst es pārstāstīšu tavu tekstu saprotamā valodā? Visiem līdzšinējiem LV premjeriem oligarhi pa galdu dancojuši un tie nekā nevarēja iebilst. Laikam tagadējais tāds nav, kaut gan pēc intervijām spriežot, varbūt arī - nē. un tas ir tāpēc, ka trūkst - to ko trūkst varēja labi saprast, neatkārtošu.
Un tagad man tev loģisks jautājums -ja tagadējam to trūkumu nebūtu, oligarhi arī uz viņa galda dejotu?
Tad izšķiries, lūdzu, kas ir labāk - ar vīziju un saprašanu, kā darīt, bet ar olgarhiem uz galda, vai ar visiem tevis aprakstītiem trūkumiem, bet bez tiem oligarhiem?
Man ļoti patika tas teiciens par olgarhiem, kas dejo uz galda..:))
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 00:55
Andrejs Zviedris Pārlasīju, bet neko nepareizu neredzu. Dzeru vienīgi ūdeni, nekā cita te nav.
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 01:07
betijacelmale Es arī jau sen pēdējo tēju izdzēru. Pilnmēness arī jau pirms vairākām dienām bijis. Es jau neapgalvoju, ka tas uz tevi vien iedarbojās. Apsveru - kādi citi var būt iemesli nesaprast tevis rakstīto. Bet - jebkurā gadījumā - tu esi izdomājis - kas tad ir labāk vai arī mazāk slikti?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 01:20
Plus_opinionj_zalitis Jā, VD paņems un visus oligarhus aiz krāgas caps ciet cietumā iekšā un būs lielā tīrīšana.

Tak domā ko runā cilvēk, VD nav Staļins vai Berija vai kāds viduslaiku karalis ar absolūto varu un mēs dzīvojam valstī, kur oligarhu ielikteņi ir VISUR.
KNAB tiek bremzēts taisot vilnīšus, tiesas pērkamas, katrā aģentūrā un valsts uzņēmumā iebīdīti savējie..
Neviens nav muļķis un dzīvē lietas nenotiek tā - paņem, izdari un gatavs, tikai pasakās.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 10:51
Plus_opinionEbenemezers taadeeļ jau pretojaas sadaliišanai , buutu muļķiigi cereet , ka valsts ieguustot kontroli paar daļu bankas , neceltu pamatotas prasiibas bankas tiišaa izputinaašanaa , lai tikai dod lieciibas arii par to laiku amatpersonu noziedziigajaam darbiibaam , Ameerikaa par šaadu riiciibu dažam labam buutu jaaseežas uz elektriskaa kreesla , skaidrs ka , ja jau zaga Latvenergo , tad šeit jau iista zelta bedre , neaizmirsiisim , ka šajaa zelta bedree darbu atrada amatus zaudeejušie Latvijas ceļa politiķi , starp citu veel mums ir gudra galva Valsts kontrolee , viņas speejas saost nelikumiibas valsts kantoros bijušas ieveerojamas , kaadeeļ šii jaunkundze nevareetu konkretizeet valstij nodariito skaadi šajaa kantorii ... tas nekas ka pati naak no turienes , vai arii speciaali tikusi amataa , kaa daži labi citi tiesu , prokuroru vadiitaaji , kurus paziist partiju iipašnieki???... ko mums briiniities par eenu ekonomikas apjomiem , tie jau peedeejaa laikaa kļuvuši slepeni...
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 03:46
karmena Darījumi "tika vērtēti laika posmā no 1995.gada 1.janvāra".Komerclikumā visur ir sakabināta atbildības robeža 5 gadi. Tā ka ja tie lielākie aizdevumu un noguldījumu darījumi ir notikuši senāk, diez ko juristi nepanāks. Un vēl jāņem vērā daudzās likumu izmaiņas šajā garajā periodā, tiesāties varēs gadiem.Kur visu laiku skatījās bankas padome, kurā bija ļoti pazīstami cilvēki. Un ne jau tikai šajā bankā.Latvija ir maza un nevienam nav noslēpums, ka ne tikai banku akcionāri, bet arī paši padomju locekļi(labi skan !) gadiem saņēma kredītus uz izdevīgākiem procentiem kā parastie mirstīgie. Ka banku darbinieki saņēma mazas algas, bet piedevā citus "bonusus".Tiem, kas tagad uzteic Dombrovski, gan laikam nav taisnība. Tiesā vēršas Parex banka, ne jau Latvijas valdība vai Latvijas banka (no kuras nāk arī Dombrovska kungs).Ja Latvijas banka vai FKTK būtu šo sistēmu pātraukušas uzreiz pēc Bankas Baltija sabrukšanas, Latvijā šodien nebūtu krīze.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 08:24
Editor_opinionSanita Jemberga Karmena, Parex banka ir pilnībā valsts kontrolēta - ja tā nolemj iet ar civilprasību, tad ne bez valsts ziņas. Tādu pašnāvnieku tur nav. Tā kā pēc būtības tā ir valsts prasība, kas noformēta kā bankas iesniegums.

Interesanta piebilde par Komerclikumu - un arī par to, cik spējīgas uzraugošās iestādes ir bijušas privāto banku kontrolē, kuru akcionāri to durvis faktiski ar kāju virinājuši.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 10:40
Plus_opinionKaramba Jācer, kaut kas no pasākuma reāli sanāks.Jo iedomājoties ko abi KK varētu pastāstīt par mūsu oi cik daudziem t.s. politiķiem,pretestība nopietnai virzībai būs pilnīgi noteikti.Savukārt, " laventiāde nr 2" uz gadiem 15, kuras laikā abi kungi mierīgi atpūtīsies baudot "darba augļus" un finālā vēl attiesās kompensāciju no valsts- būtu vien ņirdzīgs teātris apčakarēto pilsoņu atriebes kārei,tipa- lai jau tiek viņiem " tiesiskums".
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 09:32
Editor_opinionSanita Jemberga Nedomāju,ka civilprocesā VK2 kaut ko stāstīs, izņemot, ka slēgt tādus līgumus bija standarta prakse un ka viņi bija lielākie īpašnieki, līdz ar to zaudējumus varēja nodarīt tikai pašiem sev (neviens mazākuma akcionārs tiesā ar prasību nav manīts...) Ja viņiem var nākties runāt par cilvēkiem, kas strādāja valsts labā, bet otro algu saņēma no viņiem, tad tikai gadījumā, ja prokuratūras kriminālprocess par faktu tiks pārkvalificēts par procesu pret viņiem par to, kādu naudu viņi īsti ieguldīja un kā noveda banku līdz krīzei.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 10:43
Plus_opinionKaramba Vīzdeguņiem,Sanita.. kuriem lietot fajansa traukus skaitās cilvēka necienīgi, arī tāds nieka civilprocess var šķist briesmīgs apvainojums :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 12:12
Andrejs Zviedris Vēl jau kāds varētu uzdot jautājumu par to, uz kādiem procentiem rakstītā vārda māksliniece un nu jau politiskā dzelzs lēdija uzglabāja savus ietaupījumus. Vai tik tur nebija kāds īpašs depozīts? Zinām jau, kā ar tām avīzēm ir. Vieniem maksā par to, lai tie nerakstītu konkurentu lapām, citreiz atkal ņem ķepā par to, lai neparādītos publikācijas. Ir pat gadījumi, kad stāsta varonis izpērk visu metienu uzreiz.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 10:14
Plus_opinionlno Biju jau Ēlertei piedevis. Kādēļ modini manī sliktas domas?"
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 11:05
Andrejs Zviedris Скажи мне, чему ты рад?
Постой, оглянись назад.
Постой, оглянись назад, и ты увидишь,
Как вянет листопад,
И вороны кружат,
Там, где раньше был цветущий сад.

/Mašina vremeņi/

Ir bezgodis ieradies mūsu godos.
Viņš lielāko karoti ņem un bļodu
Un ēd un ēd, līdz apēsts ir viss,
Bet paliek arvienu vēl izbadis.
Viņš lielāko kausu paņem un dzer,
Ar kāju uz pasauli durvis ver,
Bet nepietiek viņam ar kausu un bļodu,
Viņš prasa, lai tu viņam parādi godu.

/M.Zālīte/

Kā tagad redzam, toreizējais apspiedējs ir kritis, bet problēmas paliek. Arvien starp mums pašiem atrodas maitas gabali, kuriem sava pakaļa tuvāka par citām, pat ja labsajūta ronama uz otra kupra rēķina.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  31.jūlijs 2010 11:19

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai