IR

No lielākā ceļubūves konkursa "atšuj" ar svešvārdu vārdnīcu

Viedokļi

zanE ...ja paskatīsimies, kādu partiju atbalstītāji un ziedotāji ir "A.B.C." un "Binders"...kāpēc šie vienmēr uzvar konkursos...jautājums izzudīs pats no sevis...
 +34  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:07
Andrejs Zviedris Ūja, šmugulēšanās tenderos jau nu gan nav atkarīga no partijas piederības. Pie mums shēmojas gan partejiskie, gan bezpartejiskie. Oranžie, melnie, zaļie, dzeltenie, sarkanie, zilie... Vai tad jēlie tā nedara? Nu apskatiet kaut vai tos no viņiem, kuri pret ziedojumiem guvuši no šī "godīgā" spēka labumus. Dažādos laikos dažādos amatos - komunists, lnnkašņiks, zociķis, jēlists - tas viss tikai viena cilvēka politiskajā biogrāfijā, un droši vien būs vēl, kad kārtējais politiskais jumts atkal sabruks dēļ iekšējā morālā bankrota. Bet nav problēmu: atrodi jaunu politbaronu, aiznes piķi, uzraksti iesniegumu, un bišķiņ pagaidi, kamēr kāds robs atrodas, kur ielīst, kādu pagrūst nost...
 -12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:31
zanE ...Andrej!...kāda krāsa ir "jēlie"?...ja pieturamies pie krāsu spektra...tādu krāsu neesmu dzirdējusi...
P.S. ..."jēlie" - tas tā kā Delfu līmenis...Tu taču esi pakāpi augstāk!!!... :))
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:39
alias Šajā ziņā Andrejam taisnība - zog un kukuļo neatkarīgi no partijas piederības. Un krāsot JL baltu un nevainīgu laikam gan nav nekāda pamata.
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:51
zanE ...alias....mēs runājam par leksiku.... :))
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:57
Andrejs Zviedris Jēlajiem es piešķirtu cūkas galerta krāsu.
 -15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:12
Martins Pāris jaguāri valsts uzņēmuma vadītāja garāža, milzīgas greznas pilis visdārgākajās zemēs uz valsts rēķina izputinātas bankas īpašniekiem, 70 tūkstošu vērts pulkstenis uz „gāzi grīdā” politiķim uz rokas, romiešu imperatora cienīga villa un Aston Martin superauto galvenajam D-tilta būvniekam, īrēti helikopteri izšķērdīgos ceļojumos „biznesmeņiem” un augstiem ierēdņiem, kas smeļ monopola peļņas.
Sakiet vai Latvijā ir kāda unikāla biznesa ļoti bagāta valsts, kas to var atļauties. Vai te ir naftas, zelta atradnes, nokia cienīgas rūpnīcas vai zelta raktuves? Nē?! Vai Latvijā ir kāds google viedīgs super bizness? Nē?! No kā tad barojas šī superelite? Viņiem ir unikāla bagātības formula – viņi slauc lielu baru pacietīgu un iecietīgu pingvīnu. Tas nekas, ka tie ir tik stulbi pingvīni, ka nejēdz pat golfu spēlēt
 +22  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 10:25
heisa1306 Un citām "godīgajām partijām" te nav ko teikt? Nu tad lai kliedz un protestē. Nē, vārna vārnai acī neknābs (tautas paruna). Absudrs.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 11:21
dzeris49 Nu, nevajag jau tā, mums visi konkursi notiek godīgi un uzvar labākie.
Un tam nav nekāda sakara ar to, kura partija kuru atbalsta, vai ar otkatiem.
Tā ir mūsu SM un ceļu būvnieku nomelnošana.
Un sadārdzinājumi ceļiem un itin visam mums ir tikai tāpēc, ka viss mums tiek būvēts daudz augstākā kvalitātē.
Pabrauciet pa Lietuvas ceļiem un tad pa Latvijas ceļiem, tad sapratīsiet.
 +32  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:10
zanE ...man patīk Tava humora izjūta!!!... :))
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:15
alias It sevišķi labs kontrasts ir tumsā no Kauņas braucot - kā pāri robežai Latvijas pusē, pat ceļa stabiņi ir trīsreiz retāk un ceļa aprises saskatīt daudzreiz grūtāk.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:52
superuser dzeri, es esmu tavs fans!
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:09
agrunte Arī es tiešo šo ceļu gribēju nosaukt par piemēru. Nezinu, kurš ir būvējis ceļu starp Bausku un Ķekavu, bet šo firmu vairs nedrīkst nekad pielaist pie ceļu būvēšanas Latvijā. Var skaidri redzēt, ka tur puse naudas tika vienkārši nozagta.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:20
Plus_opinionKristaps Freimanis Mani visā "Via Baltica" pasākumā vairāk tracina tā ķēmošanās ar "3 joslām". Inčīgi, cik daudz dārgāk būtu uztaisīt 4 joslas, nevis ik pa 2 km radoši izpausties ar dažādām sarežģītām saliņām un tamlīdzīgu sviestu? Jebkurā gadījumā braukāšana pa šo ceļu vienmēr izraisa līdzīgu emocionālu noskaņojumu kā "3 vīri laivā" džekiem attiecībā uz "aizliegauma dēļu" spraudējiem.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 12:11
minnabremze Mani ļoti interesē Via Baltica TEHNISKĀ PROJEKTA un Tīnūži - Koknese BŪVNIECĪBAS PROCESA saistība. Vari mani apgaismot, lūdzu?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 18:30
Vaards Kāds sakars ceļu būvniekiem ar to ko pasūtītājs (valsts) ir pasūtījis projektētājiem uzprojektēt (arī lētākās cenas konkurss)? Ceļu būvnieks tālāk piedalās konkursā,iztāmē to lētākās cenas projektu un būvē augšā. Ja ceļu būvnieks censtos kaut par matu improvizēt, tak delfu komentētāji atkal brēktu un visiem būtu skaidrs - zog!!! Bija paredzēta viena ar pusi josla, paskat, šie pierādījuši, ka izceļot no valsts vēl kādu miljonu ('mūsu nauda nozagta!!!) iespējams katrā virzienā izbūvēt divas joslas. Attiecīgi jau šo dažu gadu laikā tiktu ieekonomēti pāris līķi. Bet kas tev to dos - ES normatīvi tādai nelilai satiksmes intesitātei paredz tādu ceļu kā uzbūvētais. Savādāk ES finansējumu varēja arī nedabūt. Skaidrāks palika?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 18:57
Dolārs Āāāāā!
...Atvainojiet, mēs neesam esošos ceļus būvējuši, atcirta Matthai juriste. Jūs esat...

Labs! Vienkārši bez komentāriem :-)
 +55  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:25
alias Šitas tiešām labs. Nezinu, kas rekonstruēja ceļa posmu līdz Ogrei un Ogrē, bet tur jau tagad ir risas. Kas būs vēl pēc gada?
Satiksmes ministrs šobrīd ir Gerhards, varbūt viņš varētu komentēt ceļu būves konkursus Latvijā? Tas būtu tikai godīgi. Strādā arī pietiekami ilgi, lai vairs nevarētu teikt, ka tā ir iepriekšējā bagāža no iepriekšējām valdībām.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:29
zanE ...gribi zināt atbildi?...ar preses sekretāra starpniecību tiks paziņots, ka Satiksmes ministrs Gerhards neiejauksies privātuzņēmēju savstarpējos strīdos...tas SM atstrādāts tekstiņš... :))
 +16  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:35
Plus_opinionAndrew viena nelaime ir pārtērētā nauda , otra ka pastāvīgi šmugulēdamies šie pārēdušies runči zaudē kvalifikāciju un vēlmi attīstīties ..viņi tak neko vairs nemāk uzbūvēt jo nav vajadzības cīnīties ar konkurentiem uzlabot tehnoloģijas, samazināt izmaksas ..rezultātā mēs visi iegūstam dārgu sū...du, par ko visi varam pārlicināties vagojot dzimtos ceļus..tā kā būtu pienācis pēdējais laiks šos visus daudzkārtējos un pastāvīgos konkursu čempionus sākt sūri drāzt..
no Gerharda gan Jūs neko jaunu neizdzirdēsiet..nopenterēs kaut ko..pateiks lai visu izšķir IUB, tiesa bla bla bla..
 +28  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:42
heisa1306 Ja atbildīgais ministrs atstāj tādas amatpersonas LVC vadībā, nu tad komentāri vispār lieki. Un ja premjers ir apmierināts ar ministru, tad arī komentāri lieki.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:35
Plus_opinionpecisk Gerhards turpina imitēt darbību, bet īstenībā atklāti pakalpo LPP/LC šļakai. Nesaprotu, ar kuru galu TB/LNNK domā, turpinot viņu tur turēt.
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:37
dzeris49 Beidz, TB nepārtraukti kādam pakalpojusi, kā "jaunākais brālis" Andrīšu partijām, tas viņiem ierasta lieta.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:58
betijacelmale Kā tu nekalposi - vismaz kādu krēslu tak partijai vajag. Un kas būs ar tiem daudziem ielikteņiem kancelejā, valdēs, padomēs un citās mazāk redzamās, bet ļoti ienesīgās vietās, ja partija sāks runāt par lietu, ne tikai "latvieti, nepadodies!" kategorijās.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 10:35
inga_zarina Piekrītu Dolāram. Bet man gribas zināt - vai viņi visi TIEŠĀM mūs visus pārējos uzskata par muļķiem, vai tā ir tikai tāda poza?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:41
alias Tiešām.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:49
Plus_opinionKaramba Par muļkiem varbūt ne, bet par bezspēcīgiem pļāpām gan.Jo papīri kārtībā,savējie visos līmeņos, un ja kāds tomēr līdīs pudelē varēs tiesāties līdz sirmai bārdai.Ir gribētāji? Nav.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:56
sirtaki Bez šaubām - tiešām.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 13:13
Plus_opiniongeneralis48 Jā,mēs vietējie esam muļļas,gļēvuļi un bezatbildīgi :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 22:50
crazymf nesen bija interesanti aresti, kurus veica Eiropas pretkorupcijas spēki- gan jau arī līdz mums tiks... ja vien nekļūsim par Krievijas federatīvo apgabalu...
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 08:51
Plus_opinionKristaps Freimanis atsauci, lūdzu. Liekas, ka krimināllietas nav šo kompetencē...
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 12:14
Plus_opinionNasing spešal! Šķiet, lielākā problēma ir tā, ka pārāk daudz naudas ir atvēlēts ceļu būvēšanai. Būs mazāk naudas - būs mazāk otkatu (shēmās iesaistīs mazāk starpnieku)!
Piem. šogad par 40% mazāk naudas tika atvēlēts ceļu uzturēšanai. Rezultātā ziemā ielas tika tīrītas daudz vairāk un pavasarī bedrītes lāpīja vairāk un labāk salīdzinājumā ar treknajiem gadiem, kad lāgā ziemas nebija un par bedrītēm vispār neviens neaizdomājās!
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:00
Vaards Reti ko tik dumju nākas lasīt.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 17:29
Plus_opiniongeneralis48 Nauda pietiktu,ja valsts pati veiktu galveno a/c projektēšanas darbus un pārzinātu vietējo būvmateriālu atbilstošu pielietojumu visā Latvijas autoceļu tīklā,bet atbildību neviens nekad nepieprasīs,jo Latvija ir pārāk maza valsts ,kurā rads rada galā:)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 22:56
heisa1306 Kā minimums vismaz ministram ir jāpauž publisks nosodījums un jāatstādina LVC valde un iepirkuma komisija, bet tas jau nenotiek... Taisnības meklēšana tiks prasīta IUB, bet viņi jau var tikai formāli pārbaudīt atbilstibu likumam.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:04
Vaards Kā ceļu būvnieks varu painformēt, ka LVC valdes priekšā sēž cilvēks, kas reāli par sliktajiem uzkata ceļu būvniekus. Viņš tur tajā matā sēž pusgadu. Iepriekš sēdēja Ventspilī, Berķa vietniks bija. Tādejādi ir skumji, ka šis cilvēks neko nesaprot no ceļu būves un viņu tādu pašu, nesaprotošu, arī no amata nomestu. :) :) :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 17:32
heisa1306 To arī viņš pelnījis, aiz restēm vai linča tiesu.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 19:36
Plus_opiniongeneralis48 Tādā tehniski sarežģītā jomā kā autoceļi,par tehniskās politikas noteicējas un galvenās valsts pasūtītāja funkciju izpildītājas kapitālsabiedrības vadītāju nedrīkst "ievēlēt"/iecelt,iebīdīt,ielikt/ fizisku personu,kurai ir tikai autovadītāja "B" kategorijas tiesības /vai zobārstniecības iekārtu speciālista kvalifikācija :).
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 22:45
Mikijs Varbūt iespējams ierosināt ES piešķirtās naudas izlietojuma revīziju, protams, ne jau Latvijas revidentu izpildījumā. Atceros, kā Ainārs Šleseris sevi reklamēja uz visiem stabiem pie remontējamajiem ceļiem
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:09
betijacelmale "Atceros, kā Ainārs Šleseris sevi reklamēja uz visiem stabiem pie remontējamajiem ceļiem"
Par Satiksmes ministrijas naudu.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 10:40
Mikijs Es gan atceros, ka tur kaut kādā veidā bija piesaistīts arī ES līdzfinansējums. Tie šleserstabi bija pie remontējamajiem ceļu iecirkņiem.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 14:32
Plus_opiniongeneralis48 Būtu vērtīgi izzināt ,cik ilgi bija jākalpo šiem ceļiem? Un pēc cik gadiem drīkstēja parādīties pirmās bedres/bedrītes/vai vilnīši :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 23:03
Plus_opinionilmac Interesanti dati no A/S Latvijas valsts ceļi galvenā šefa 2009.gada ienākumu deklarācijasL
6. Deklarācijas iesniedzēja skaidrās un bezskaidrās naudas uzkrājumi, ja to summa pārsniedz 20 Ministru kabineta noteiktās minimālās mēnešalgas (attiecīgās valūtas vienībās)
Skaidrās naudas uzkrājuma summa ar cipariem Valūta Skaidrās naudas uzkrājuma summa ar vārdiem
120000,00 EUR SIMTU DIVDESMIT TŪKSTOŠI EUR
90000,00 USD DEVIŅDESMIT TŪKSTOŠI USD
80000,00 LVL ASTOŅDESMIT TŪKSTOŠI LVL
Katram gadījumam?
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:09
Vaards Intelekts no tevis strāvo, tas tiesa! Pat caur ekrānu un vadiem to var just! Tik aizmirsi piebilst, ka LVC šefs savā amatā strādā pusgadu un iepriekš bija Ventspils shēmu pelēkais zirdziņš. LVC amatu viņš ieguva pavisam banāli - atklātā konkursā, kur neviens labāks/pieredzējušāks arī nemaz i nebija pieteicies. Tā nu tagad LVC ir jādzīvo ar diezgan nozari nepārzinošu vadītāju.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 18:09
heisa1306 Kāpēc Tev tādi jāizstāv?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 19:38
Plus_opiniongeneralis48 SM labāk redzams un labāk izprotams ....................kāpēc tāds rezultāts...................:)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 23:08
andrejs_gr Šis nu ir vēl viens riktīgs korupcijas perēklis! Un no tā ciešam mēs visi, jo pārvietojamies pa šiem nekvalitatīvajiem ceļiem. Kāpēc KNAB te vēl nav pieķēries???
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:10
Mikijs Tāpēc, ka KBAB priekšnieks ir parādos līdz ausīm un nevar pīkstēt. Šos jautājumus vajdzētu izvērtēt OLAF.
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:14
heisa1306 Zaudētāji var iet piketēt:-) Palīdzēs:-) Večiem tāpat darba nav un laiks brīvs.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:20
Martins Jo alkatīgāki oligarhi, jo niknāki revolucionāri.
Sena un nenovēršama patiesība.

Nesen pabraukāju pa Jūrmalu un redzēju tikai dažas vietējas superelites villas, kuras drīzāk var saukt par pilīm. Mēra sajūta tur nebija stāvējusi klāt ne tuvu. Abosolūti.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:27
Mikijs Tas ir bērnībā badā mērdēta suņa sindroms - jārij, kamēr pa acīm laukā nāk, un vienalga nav gana. Klasisks piemērs - visiem zināmais atslēdznieks.
 +16  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:38
alias Iz grjazi v knjazi normāls scenārijs. Pie tam vēl ļoti zems izglītības un intelekta līmenis. Kopā sanāk rīma.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:42
Mantrausis "Arī iespēja ietaupīt miljonus neesot arguments..."
Piekrītu! Arguments ir netaupīt miljonus. (Varbūt šīs frāzes izteicējs varētu uzņemties šefību pār 1/300 t.s. "aizdevuma"?)
Vai patiesi likumu un prasības nav iespējams padarīt vienkāršas, elementāras un saprotamas? Starp citu - vai IUB ir aprēķinājis - CIK naudas formālu iemeslu dēļ valsts ir zaudējusi, atsaucoties uz "Likumu", kura būtība faktiski ir taupīt valsts naudu?
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 09:58
Vaards Valts zaudē naudu, ja nemaksā vietējam uzņēmējam sākotnēji sarēķinātos 50 miljonus, bet tikai dempingacenu - 33 miljonus. Aritmētika ir ļoti vienkārša - 75% naudas nāk no ES. Tādejādi, ja mēs nodempingojam, dabonam sūdīgu ceļu un arī vietējie uzņēmēji (dažādi būvnieki, transportētāji, strādnieki, karjeri, faktiski pārsvarā vietējie visi ceļu būvē strādā) negūst naudu, nesamaksā nodokļus, krāpjas ar aplokšņu algām. Un tipiskais delfu komentētājs paliek tikai nabagāks, sēž vēl lielākā miskastē un ir ar dzīvi nepamirinātāks.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 18:15
heisa1306 Dīvaina Tava aritmētika. Valsts uzdevums ir uzbūvēt pēc iespējas vairāk ceļa par dotajiem finanšu resursiem.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 19:44
Plus_opiniongeneralis48 Valstij/pilsētai,novadam/ nav publiski jāziņo cik ieplānots objektam,kuram ir izsludināts konkurss.Ja šo nosacījumu neievēros,tad vienmēr kāds konkursants uzskatīs,ka tāme ir jāiesniedz ļoti,ļoti tuvu plānotajai summai ....:)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 23:50
Vaards Ko tad tālāk dara tas uzvarētājs, kas vinnējis projektu zem tās plānotās cenas? (plānotā cena - objekta projektētājs sarēķina cik materiāli nepieciešami, darbaspēks u.c. Tirgus cenas tam visam ir zināmas, tādejādi sarēķina plānoto cenu)?
a) viņš žmiedz nost vietējos karjerus - tie visi šobrīd mirst bada nāvē, ceļu būvniecības apjomi ir sarukuši un var atrast tādu, kas strādā ar reāliem zaudējumiem, attiecīgi ražojot vislētāko sūdu ko var vēl iebūvēt.
b) būvnieks meklē apakšņiekus, kas ir gatavi zem tās lētās cenas palīst - šobrīd mazie kantorīši faktiski ir bankrotējuši, vai arī parādā valstij astronomiskus nodokļu ciparus. Attiecīgi nevar piedalīties valsts konkursiņos (nodokļu parāds) un tiem nekas cits neatliek, kā krāpties ar aplokšņu algām, krāpt darbiniekus, krāpt piegādātājus - tas ir, veidot uzņēmējdarbības kultūru mūsu valstī.
c) ģenerālis pats veic daļu no a) un b) punktiem, kur nevienu muļķi atrast nav iespējams. Attiecīgi pēc iespējas krāpjoties kā tik spēj to izdomāt.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 01:46
Plus_opiniongeneralis48 Autoceļu būvniecība ir komplicēts process, kurā tiek realizētas objekta pasūtītāja un opbjekta projektētāja ieceres par atklātā konkursā iegūto viszemāko cenu, būvētājam ievērojot visas normatīvo aktu un paredzētas kvalitātes prasības.Tomēr pasūtītājs nevar pieprasīt,piemēram, autopieturas pāviljona soliņu uz zelta kājāma, bet maksāt tikai par tērauda kājām.

Objekta pasūtītājam,projektētājam un būvētājam jābūt uz viena tehniskā un izpratnes viļņa , proti vienādi jāizprot būvmetariālu ietekme,iekārtu ietekme, tehnoloģijas ietekme un izpildītāju ietekme rezultāta sasniegšanā;jāizprot blefošanas tehnika pie būvdarbu tāmju sastādīšanas, utt. :) .Konkursa tehnisko piedāvājumu izskatīšana pasūtītājam jāveic ļoti rūpīgi,tas prasa specifiskas zināšanas un laiku . Arī Latvijas autoceļu nevalstiskajām organizācijām ir vairāk jāstrādā tehniskajā laukā ,nevis tikai jākritizē psūtītāji, jāuzskaita biedru naudas un jāsadala objekti :)
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  30.jūlijs 2010 16:35
andrejs_gr Ne jau tikai šie cilvēki ir tādi - visa sabiedrība kopumā ir tāda. Vienīgā atšķirība - apmēri, kurus nosaka katra individuālais uzņēmības, nekaunības un prāta līmenis. Postpadomju sindroms lielā mērā, bet ne tikai - cilvēks, kā jau ikviena dzīva radība, ir egoistisks attiecībā pret citiem grupas indivīdiem, jo jācīnās par esksistenci. Tas ir gēnos. Nelaime tā ka "dzīvnieciskie instinkti" ar vien gūst virsroku pār protestantu ētikas normām - askētismu un mērenību.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 10:02
Plus_opinionKVAUKŠĶIS Tur nu gan nepiekrītu - tavs arguments ir tīri neloģisks. Apmēram tai līmenī, ka naktī visi kaķi peļēki un tadēļ varam visus vienādi apstrādāt. Manā dzīve ir simtiem cilvēku kas cīnās par godīgu un neatkarīgu Latviju un pašcieņas pilnu dzīvi. Un tam nav NEKĀDAS DAĻAS AR NAUDU BANKĀ NEDZ ĪPAŠUMIEM JŪRMALĀ!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 11:06
BugOrs Kā tajā aņukā kad šlosars ministrēja ceļus
Itālijā tad šis ciemojas pie viņu ministra
jā skaista villa
ceļu blakus redzi
sadalījām peļņu
atbrauc tas mafiozo
uz Jūrmalu izrāda tam savu dāču
ō jā lusso di grandi dimensioni
un kur - ceļš ?
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 10:08
krabis Ko, lai piebilst - vienkārši pretīgi, bet jāsaprot, ka pirms vēlēšanām agonē attiecīgie pietuvinātie, jo saprot, ka jāsaslēdz līgumi ir pirms, lai pēc tam klapētu ar ausīm.

a tai juristei par izteicienu žetons - nebūtu slikti, ja to izvirzītu gada spārnotajam teicienam :)
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 10:26
menedžeris Nu jā mūsu lielie magnāti taču jau gadiem pierādījuši ceļu būves kvalitāti salīdzinoši ar Vācijas kvalitati... ko tur teikt- protams apgrozās milzīgas naudas KNAB seit būtu ļoti daudz darba un vesels sektors ar kamaerām apsūdzētajiem būtu jānodrošina...
Kad vienreiz no būvētajiem pieprasīs garantiju par darbu, labāk apgriežam māmiņām algas lai ietaupītu 10 ļimonus nevis ļaut uzvarēt ārvalstu uzņēmumam kuram kvalitate ir augstāka, cena zemāka...
Tas kas darās valsts iepirkumos- nu nezinu- tā kā maksāju nodokļus un mana nauda aiziet kādam lai iegādātos kārtējo džipu- tas nav pieļaujami!!! Cik ilgi klusēsim- mūs taču apzog neslēpjot... Laika ka esam sīksta klusētaju tauta- tapēc arī veikalos cenas 2x lielākas kā Vacijā, nekas ka algas 5x mazākas (izņemot dažus kas saistīti ar iepirkumu konkursiem)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 10:40
Vaards Apšaubu vai tik dumjš indivīds spēj radīt ko lietderīgu un vēl samaksāt nodokļus.

1. Vācu firmai te nebij ne smakas.
2. Projekts ir 75% es finansēts. Tādejādi - jo dārgāk, jo labāk. Vienkāršu matemātiku nesaproti vai?
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 18:24
heisa1306 Pats saprati? Ja būvē par lētākām cenām, tad Latvija var izbūvēt vairāk kilometrus. Bet par vietējo mafiozu piebarošanu man vispār negribās komentēt.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 19:39
ReinisRZ STRABAG atšuva nepietiekamu atskauksmju dēļ..piedodiet, bet man uznāca smiekli :))) Lai aizbrauc uz Vācijas, Austrijas un Polijas bāņiem un paskatās. Tagad STRABAG būvē autobāni no Varšavas uz Berlīni uz paredzēto Eiropas futbola čempionātu. Būvē tādā ātrumā un kvalitātē, kādā mēs tik varētu sapņot.
 +19  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 11:28
alias Nu bet redzi - no STRABAG otkats nespīd! Nu kā var uzvarēt uzņēmums, kas nemaksā otkatu?
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 12:53
Vaards Latvijā Strabag to ceļu nebūvētu, jopcik!
1. Asfaltbetona rūpnīcas maksā miljonus;
2. Lai tajās ražotu asfaltu, nepieciešami materiāli. Atbilstoši materiāli! ar konstantām īpašībām! Atkal miljoni karjeriem, loģistikai.
3. Tehnika, kompetenti cilvēki.

Tam kaktu kantorim tā visa nav un arī uzvarot šajā niecīgajā konkursā PAIET GADI, līdz uzstāda rūpnīcu, izstrādā tai rūpnīcai receptes, piekriģē tās, notestē, piekoriģē, sertificē, to visu jādara speciālistiem, kas to visu saprot (ok, vācieši saprot, bet viņiem pietiek darba polijā - tas ir tur trūkst speciālistu šobrīd).

Tak viņi vienkārši ceļ sev PR šobrīd. Uzvarot konkursā nav zināms kas notiktu ar to objektu, ar ES finansējumu un valsts garantijām. Tas ir, ES sedz to pasākumu tikai tad, ja projekts ir veiksmīgs. A bet ar tirliņiem tas nebūs veiksmīgs 100-pti, jo viņiem nav pat speciālistu ko uz papīra uzrādīt.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 18:31
heisa1306 Ka tik pats neesi no iepirkumu komisijas vai laimīgajiem uzvarētājiem...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 19:45
aivars15 Vilni!

1) Konkursu dalībniekiem jāiesniedz arī bankas garantija. Ja Strabag atteiktos parakstīt līgumu, viņi zaudētu 1% no piedāvātās cenas, t.i. 300 000 latus. Diezgan dārgs PR, tāpēc Tava versija ir mazticama.
2) Asfaltu var nopirkt no esošajām asfalta rūpnīcām vai atvest pārvietojamo.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 20:15
aivars15 3) ES maksā naudu par piestādītajiem rēķiniem. Pārbaudes veic kad projekts gandrīz pabeigts. Iepirkuma procedūrai ir aizdomīgas pazīmes - mainītas tehniskās prasības konkursa laikā; izslēgti 3 no 5 piedāvājumiem, starp tiem 2! lētākie.
Tiešie iepirkumu direktīvas 18/2004 pārkāpumi:
- direktīvas 2. punkts (nevienlīdzīga attieksme pret pretendentiem)
- 48. punkts, par iesniedzamajiem dokumentiem. Parasti ES tās ir pasūtītāju atsauksmes un ja tajās ir uzrādīta 48.2.(a)(i) prasītā informācija, dokumenti ir jāakceptē arī Latvijā.
Ja ir.lv lasa juristi, iesaku pretenzijā minēt arī šos punktus. SM atbildē var nokļūdīties un kāds skaidrojums var būt pretrunā ar Eiropas tiesas case law.
4) SM zinot par problēmām sen varēja konkursu apturēt un izsludināt jaunu. Šoreiz to neizdarīja. Kāpēc?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  29.jūlijs 2010 20:18

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai